[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.561 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
ONT 6,5% erbij, na Bitcoin de grootste in de pf *O* oOo _/-\o_

2020 begint vooralsnog erg mooi, benieuwd of en wanneer de rode candles volgen of dat dit doorzet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Gisteren vroeg ik of de BTC eens door de 7,4 K. wilde gaan.
Vandaag ben ik er content mee.
En morgen zien we wel weer verder. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
RaptorXS schreef op zondag 5 januari 2020 @ 17:20:
Gisteren vroeg ik of de BTC eens door de 7,4 K. wilde gaan.
Vandaag ben ik er content mee.
En morgen zien we wel weer verder. ;)
Als je dat nou elke dag doet, stapjes vragen van 0,1 K dan begint het misschien nog wat te worden met dat ding. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De persoon die bezig is te proberen de cybertruck te winnen op Binance kan nog wel eens balen straks. De hele dag wordt er vrijwel niets anders dan washtrading gedaan en wie dat doet wordt uitgesloten.

Valt niet op hoor :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/K4vc6qNnd6wMndHNmzoiildn/full.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@PilatuS Hij gaat mooi steady door :)

Zo te zien ook zonder BNB. Ach ja, die 5-9 cent verlies per trade in ruil voor een Cybertruck als het wel lukt...

Ik zag iemand dit ook met 7.900 stuks doen. En deze pipo heeft gewoon voor 100 Dollar ARPA gekocht en gaat waarschijnlijk door totdat het 0 Dollar is, die 100 Dollar is toch een mooie investering als het wel lukt, en betrappen ze je: Tjah, mooi geprobeerd.

[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 05-01-2020 22:33 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Weekly candle closed redelijk bullish als er niet te veel meer gebeurd komende uren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
OT:Goud heeft er ook zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Inderdaad, mooie spike bij weekly open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:44
Zilver ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Suckers rally.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajoh lekkere winst gepakt van 7155 long. Nu wachten op woensdag dan is mijn salaris weer binnen. Hopelijk niet teveel pump ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Crypts schreef op zondag 5 januari 2020 @ 17:26:
[...]

Als je dat nou elke dag doet, stapjes vragen van 0,1 K dan begint het misschien nog wat te worden met dat ding. :P
We liggen aardig op schema toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Is er nu niet één of andere gap die weer gevuld moet worden, aangezien de koers vrijdag lager lag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:05:
[...]

We liggen aardig op schema toch :9
Goed gedaan knul! Ik ben trots op je en nu volhouden he? 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb vandaag dit in elkaar gestoken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mybzDdNm.png

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Schokkend nieuws; John McAfee trekt zich terug:

http://dickening.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:04:

Gelukkig zagen we allemaal dit niet aankomen. :7

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:04:

Nee hij trekt zijn piemel terug, dat is wat anders. 8)

Vindt het wel prima, kijk er niet echt naar uit om iemand zijn eigen pielemaus op te zien eten eigenlijk. Niet kijken zou een optie zijn ware het niet dat je het toch doet want iets met 'dat moet je toch gezien hebben'. :/

Vanaf hier bedankt ome John. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:55:
[...]

Nee hij trekt zijn piemel terug, dat is wat anders. 8)

Vindt het wel prima, kijk er niet echt naar uit om iemand zijn eigen pielemaus op te zien eten eigenlijk. Niet kijken zou een optie zijn ware het niet dat je het toch doet want iets met 'dat moet je toch gezien hebben'. :/

Vanaf hier bedankt ome John. d:)b
Ik keek er eerlijk gezegd wel naar uit. Niet dat hij zijn dick zou eten, maar dat hij dat juist niet hoefde te doen omdat Bitcoin een miljoen zou doen.

Slappe hap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:01:
[...]

Ik keek er eerlijk gezegd wel naar uit. Niet dat hij zijn dick zou eten, maar dat hij dat juist niet hoefde te doen omdat Bitcoin een miljoen zou doen.

Slappe hap.
ik hoopte op iets als 500k, hij staat voor lul, ik mijn lambo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Die bitmex overload zojuist op de drop was bizar, die duurde gevoelsmatig wel 5 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Halvening already priced in.
-33% is coming

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:01:
[...]

Slappe hap.
Of BTC redt het miljoen niet en hij zou het wel doen, dat zou voor mij een niet te herstellen dubbel psychologisch trauma zijn... :')
Ik ga nog maar voor de optie zoals deze er nu ligt, hij blijft van zijn pielie af en BTC staat dan op een miljoen. Win-win in ome Crypts zijn boekje. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:34:
[...]

Of BTC redt het miljoen niet en hij zou het wel doen, dat zou voor mij een niet te herstellen dubbel psychologisch trauma zijn... :')
Ik ga nog maar voor de optie zoals deze er nu ligt, hij blijft van zijn pielie af en BTC staat dan op een miljoen. Win-win in ome Crypts zijn boekje. 8)
Dat is precies wat ik bedoel te zeggen denk ik _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:18:
[...]

Dat is precies wat ik bedoel te zeggen denk ik _O-
I know broeder Jaapio maar ik wilde even heel duidelijk maken, in tegenstelling tot jou, dat ik op geen enkele manier op de willy van Johnny zat te wachten. :+ Eigenlijk vind ik het wel een geinig grapje en door de AMA's die we met hem hebben gehad blijkt dat er best een interessant persoon achter zit op een positieve manier. Hij staat ons iig op een normale manier en persoonlijk te woord, dat kan ik van veel andere figuren in de crypto wereld niet zeggen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als ie maar belooft dat ie nooit weer zulke domme shit gaat roepen. Maar goed hij roept nu ook alweer dat Monero de toekomst is over BTC. Dus hij is nog steeds knettergek. Je hebt echt niks aan die uitspraken van die clown.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

DAMAGE schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:39:
Als ie maar belooft dat ie nooit weer zulke domme shit gaat roepen. Maar goed hij roept nu ook alweer dat Monero de toekomst is over BTC. Dus hij is nog steeds knettergek. Je hebt echt niks aan die uitspraken van die clown.
Nergens vind je grotere clowns dan in de IT, daarom heet 't ook zo. :+

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
Mr_Ripple schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:37:
[...]

Halvening already priced in.
-33% is coming
Ik vind het überhaupt moeilijk om mensen die het hebben over 'halvening' i.p.v. 'halving' serieus te nemen, maar goed, we zullen zien of je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
4 groene daily candles achter elkaar voor Bitcoin, dat komt niet heel regelmatig voor. Met een beetje geluk nog een 5e richting de 7750-7800?

Wat betreft het anticiperen op de halving: Het effect hiervan en in hoeverre dit plaatsvindt is helaas niet meetbaar omdat er zoveel factoren meespelen. We zullen het pas weten als je over enige tijd weer naar de Bitcoin charts gaat kijken en die inderdaad grote gelijkenis vertonen met de vorige halvings.

Gisteren vond ik dat ik nog teveel NEO tov ONT in de pf had, vandaag doet NEO het beter dan ONT... Gewoon tevreden zijn over de verdeling en niet gaan schuiven dus, al neig ik er wel naar stop losses in te stellen. Als het rendement van de afgelopen paar dagen verdampt is dat enorm zonde en ik heb er voor de lange termijn nog niet voldoende vertrouwen in.

XMR blijf ik ook interessant vinden, zit wel regelmatig tussen de grote stijgers en goed dat McAfee die weer even shilled :) Misschien voeg ik die op termijn ook nog wel toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

DW23 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:30:
[...]

Ik vind het überhaupt moeilijk om mensen die het hebben over 'halvening' i.p.v. 'halving' serieus te nemen, maar goed, we zullen zien of je gelijk hebt.
Oh, valt me nu pas op, maar als je het moeilijk vindt om mensen met dyslexie niet serieus te nemen lig ik daar niet wakker van. ;)

Note to self; beter nakijken voordat je op versturen drukt.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
XMR is wel een beetje over toch? Voor zover mijn kennis gaat op het gebied van crypto, is XMR ondertussen wel voorbijgestreefd door andere (in potentie betere) privacy coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09
weet iemand of er nieuws over Synthetix is? is vandaag gedaald met >20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
superpolm schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:06:
weet iemand of er nieuws over Synthetix is? is vandaag gedaald met >20%.
Met 1 miljoen aan volume hoeft dat niet nieuws gerelateerd te zijn, kan ook gewoon een whale zijn die gedumpt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@The_Goat Ja, maar de vraag is of dat enorm veel uitmaakt voor de prijs, Bitcoin is immers een vrije domme coin en wel de duurste. Natuurlijk spelen daar ook andere omstandigheden in mee zoals schaarste, eerste cryptocurrency, etc., maar betere technische specs zeggen niet automatisch dat de market cap of koers dan ook maar hoger moet zijn of dat de adoptie beter is dan bij Monero.

XMR/BTC ziet er op de 1W prima uit met een eerste close boven de MA25 sinds het einde van de bullrun begin 2018. Nou weet ik dat jij daar weinig om geeft, maar het kan een mooie indicator zijn :)

Edit: XMR aangeschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm
The_Goat schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:08:
[...]

Met 1 miljoen aan volume hoeft dat niet nieuws gerelateerd te zijn, kan ook gewoon een whale zijn die gedumpt heeft
dat zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Laatst online: 11:06
Had Dash en XMR op een lijstje om misschien bij te kopen. Beide gaan zeer goed afgelopen week zeker Dash. Waren ook flink gedaald!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Pelox schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:32:
2020 moon xrp naar 28 dollar zag ik net op Facebook.
En dit is de start *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
Mr_Ripple schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:00:
[...]

Oh, valt me nu pas op, maar als je het moeilijk vindt om mensen met dyslexie niet serieus te nemen lig ik daar niet wakker van. ;)

Note to self; beter nakijken voordat je op versturen drukt.
Pardon, ik heb zo nu en dan een zoute bui. Keep stacking }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Taro schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:21:
@The_Goat Ja, maar de vraag is of dat enorm veel uitmaakt voor de prijs, Bitcoin is immers een vrije domme coin en wel de duurste. Natuurlijk spelen daar ook andere omstandigheden in mee zoals schaarste, eerste cryptocurrency, etc., maar betere technische specs zeggen niet automatisch dat de market cap of koers dan ook maar hoger moet zijn of dat de adoptie beter is dan bij Monero.

XMR/BTC ziet er op de 1W prima uit met een eerste close boven de MA25 sinds het einde van de bullrun begin 2018. Nou weet ik dat jij daar weinig om geeft, maar het kan een mooie indicator zijn :)

Edit: XMR aangeschaft.
Ok ik dacht dat het meer voor long term hold was, en dan is het misschien handig om naar fundamentals te kijken en wat te vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buy order RLC gehit op 5141 sats, stond al een paar dagen ofzo.

Eerste trade van het jaar, wish me luck.

Geen TA of wat dan ook, gewoon dom hopen op een pump, sell staat op 6395. Ik wil meer Bitcoin maar ben te gierig om te kopen.

Voelt oncomfortabel om uit Bitcoin te stappen. Ik wil nu eigenlijk alweer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
DJ-Promo schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:41:
Had Dash en XMR op een lijstje om misschien bij te kopen. Beide gaan zeer goed afgelopen week zeker Dash. Waren ook flink gedaald!
Dash en Monero gaan altijd goed als er ergens iets aan de hand is. Voorlopig zijn dat de coins waar mensen op teruggrijpen als er ergens oorlog uitbreekt of communistische regimes zich tegen eigen volk keren. Wees je dus bewust waar je aan verdient mocht je hier geld in steken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 21:29:
Voelt oncomfortabel om uit Bitcoin te stappen. Ik wil nu eigenlijk alweer verkopen.
Zal je altijd zien, maak je een trade en stijgt Bitcoin verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 6 januari 2020 @ 22:31:
[...]

Zal je altijd zien, maak je een trade en stijgt Bitcoin verder...
Haha ja. Maar boeiend, heb een nachtdienstje dus hou het mooi met 1 oog in de gaten.

Mocht ie echt doordenderen en RLC de afgrond in trekken zet ik een stoploss ipv een limit sell.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 22:43:
[...]

Haha ja. Maar boeiend, heb een nachtdienstje dus hou het mooi met 1 oog in de gaten.

Mocht ie echt doordenderen en RLC de afgrond in trekken zet ik een stoploss ipv een limit sell.
RLC is een goede stijger vs Bitcoin als Bitcoin daalt. Ergens verwacht ik de komende uren wel een grote Bitcoin dip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Waar is de XRP army?
75x futures op binance *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

DW23 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 21:02:
[...]

Pardon, ik heb zo nu en dan een zoute bui. Keep stacking }:O
No problem. :*)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Pff, effe denken na de 7,4 K, de 7,5 K., de 7,6 K....okee ik ben er uit,
welkom 7,7 K. vannacht of morgen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Go Monero & Bitcoin *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop limit gezet op RLC, ik heb weer eens een prachtig moment uitgekozen om een trade te gaan maken :')

Maanden doe ik niks en dan een alt kopen als Bitcoin begint te pompen.

Classic jaapiotje 8)

To the moon linksom of rechtsom dan maar.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2020 23:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blijft toch altijd leuk om te zien

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/EX6yo/4e8e8aa629.png

Inmiddels al iets meer zelfs. Nu maar eens ff kijken waar ik profit neem want dit gaat wel lekker zo en kan nog wel even door gaan, maar is soms ook gewoon goed om even die profits veilig te stellen. SL staat ook al dik in de plus natuurlijk dus kan het ook gewoon laten lopen.

@Verwijderd ga voor je een trade maakt dan even wat levels in tekenen op beide charts dan zie je gelijk of het verstandig is of niet :+

[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 06-01-2020 23:41 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 23:36:
Stop limit gezet op RLC, ik heb weer eens een prachtig moment uitgekozen om een trade te gaan maken :')

Maanden doe ik niks en dan een alt kopen als Bitcoin begint te pompen.

Classic jaapiotje 8)

To the moon linksom of rechtsom dan maar.
Beter wegblijven van lowcap alts wanneer BTC en de andere highcaps bewegen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd stond die buy al een dag of 6 en ben ik het wederom een beetje vergeten...

Dusja shit happens.

Maar het heeft ook een voordeel; stel ik sluit de trade met verlies in BTC dan deel ik wat sats uit aan een ander en dat is toch waarvoor Bitcoin bedoeld is, adoptie enzo.

Mooi man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gewoon altijd een stoploss er onder knallen met een BTC pairing lijkt mij dan? :) Evt zelfs USDT als je dat liever hebt. Nu gaat dat trouwens op Binance niet volgens mij als je nog niet in positie zit? Of je moet 3 commas gaan gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door DAMAGE op 06-01-2020 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 6 januari 2020 @ 23:55:
Gewoon altijd een stoploss er onder knallen met een BTC pairing lijkt mij dan? :) Evt zelfs USDT als je dat liever hebt. Nu gaat dat trouwens op Binance niet volgens mij als je nog niet in positie zit? Of je moet 3 commas gaan gebruiken.
Heb er een stop limit opgezet met een verlies wat ik wel bereid ben te nemen.

Als die wordt gehit ben ik klaar met traden voor 2020 en probeer ik het 2021 weer eens.

Dat is hoe ik rol.

En voor de rest, lekkere trade jij _/-\o_

Goed bezig man. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb mijn positie maar ff gesloten. 112% profit. Kan best dat ie nog verder naar boven knalt maar vind het wel ff goed zo. Kijk morgen wel weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 00:23:
Ik heb mijn positie maar ff gesloten. 112% profit. Kan best dat ie nog verder naar boven knalt maar vind het wel ff goed zo. Kijk morgen wel weer verder.
Om veel meer winst te pakken moeten we door de 7.8k heen gaan en daar boven blijven. Dat bedrag is altijd wel een ding geweest in het verleden, dus geen gekke plek om de boel daar onder te sluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Precies mijn gedachte @PilatuS mooi dat jij hem ff bevestigd. Kan best zijn dat we vannacht daarom nog even een stukje terug gaan testen. Kun je altijd daar weer ergens een nieuwe trade oppikken toch? kijken of de leveltjes een beetje gerespecteerd worden. Een tijdje terug zei ik dat ik minimaal 1 BTC wilde gaan bij elkaar traden. Nou dat doel komt steeds dichterbij :) Als ik hem heb parkeer ik hem op de Ledger Nano en dan ga ik mooi wat nieuw geld storten om te proberen daar ook weer meer BTC van te maken.

Op zon manier is traden gewoon leuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Even wat historische data:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KFu6AEXf8dZXLhGT6kYtgkNE/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Komop broeders in het verre Oosten, ram die BTC eens door de 8K. heen !! d:)b _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Mijn elektrische fiets is vandaag door fedex geleverd. Paar uurtjes gekost om in elkaar te zetten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5fjXeFs.jpg

Heeft mij 173 CAD gekost. De rest kwam van airdrops van cryptophyl.
TOBA verkoopt alleen nog fietsen voor crypto.
Ik heb em hier gekocht met airdropped tokens --> https://tobaelectricbike.com/shop/

Ik hoop deze fiets snel weer verkocht te hebben voor hopelijk 2000 USD en dan heb ik in totaal 5000 USD om mee te traden. Ik ben in Juni met 1000 CAD begonnen op cryptophyl, heb die 1000 terug gestort en verder met de profits gegaan. Nu zit ik, als ik de fiets verkocht krijg op 10 000 USD.

5000 ga ik naar mijn rekening laten overschrijven om een busje van te kopen zodat ik in de zomer door de states kan toeren met mijn muziek en mijn Bitcoin Cash,

Word supertof.

Oh en ik ga binnenkort een filmpje maken met Aaron van Wirdum.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik denk dat je het monteren aan iemand anders moet laten , die voorvork zit niet echt lekker!
|:(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crypts
raceneus968 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 01:36:
Ik denk dat je het monteren aan iemand anders moet laten , die voorvork zit niet echt lekker!
|:(
Die zit gewoon precies verkeerd om, dat mag je ook heus zeggen hoor. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 01:44:
[...]

Een achterstevorenvork. Weer eens wat anders dan een hardfork.

Een hardopjebekfork.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaptorXS
Crypts schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 01:44:
[...]

Dat noemen we hier: contrair monteren :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Slechts details toch? Voorvork omdraaien, is die fiets meteen 500 USD meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 01:50:
[...]

Een achterstevorenvork. Weer eens wat anders dan een hardfork.

Een hardopjebekfork.
Ik zou dan gaan voor een softfork aangezien je redelijk snel je tandjes mist. Nee geintje, qua werking zal het geen reet uitmaken hoe het zit als je niet al te hard gaat en moet remmen. Heb je wel wat snelheid dan gaat de geometrie wel iets uitmaken en de richting van je remmiddelen dus ook. Moet je wel denken aan minimaal +55km/h dus voor een normale fiets is dit geen probleem, of het comfortabel is is dan weer een tweede. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hey, hij kan tenminste nog vliegen op zijn perzisch tappijt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 01:31:
Mijn elektrische fiets is vandaag door fedex geleverd. Paar uurtjes gekost om in elkaar te zetten.

[Afbeelding]

Heeft mij 173 CAD gekost. De rest kwam van airdrops van cryptophyl.
TOBA verkoopt alleen nog fietsen voor crypto.
Ik heb em hier gekocht met airdropped tokens --> https://tobaelectricbike.com/shop/

Ik hoop deze fiets snel weer verkocht te hebben voor hopelijk 2000 USD en dan heb ik in totaal 5000 USD om mee te traden. Ik ben in Juni met 1000 CAD begonnen op cryptophyl, heb die 1000 terug gestort en verder met de profits gegaan. Nu zit ik, als ik de fiets verkocht krijg op 10 000 USD.

5000 ga ik naar mijn rekening laten overschrijven om een busje van te kopen zodat ik in de zomer door de states kan toeren met mijn muziek en mijn Bitcoin Cash,

Word supertof.

Oh en ik ga binnenkort een filmpje maken met Aaron van Wirdum.
De grapjes over je voorvork terzijde, je bent wel leuk bezig als ik het zo hoor.

Je zou ook kunnen overwegen om je roadtrip achterwege te laten en die 10k USD gebruiken om RLC te pumpen op Binance. Dan kan ik die bende heel misschien nog zonder verlies dumpen, wat natuurlijk een prachtig doel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:25
Kain_niaK schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 01:31:
5000 ga ik naar mijn rekening laten overschrijven om een busje van te kopen zodat ik in de zomer door de states kan toeren met mijn muziek en mijn Bitcoin Cash.
Goed bezig Kaïn! Ik vind t heel gaaf dat je gewoon vol gaat voor je passie

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

shovelhead1340 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 07:27:
[...]

Goed bezig Kaïn! Ik vind t heel gaaf dat je gewoon vol gaat voor je passie
Ja het gaat lekker. Ik had laatst 40 kijkers op twitch, ben al twitch affiliate nu en ben nog maar een paar weken live muziek aan het maken op twitch. Heb ook al veel tips ontvangen, andere artiesten als gast gehad en dan Bitcoin Cash wallet geinstalleerd om de tips 50/50 te delen.

En nu is BCH lekker omhoog aan het gaan dus die tips zijn nu lekker in cold storage aan het groeien. Ik hoop dat het dit jaar zo lekker door gaat. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 07-01-2020 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:12
Het begint er weer een beetje acceptabel uit te zien. Hopelijk zet het door de komende 28 maanden.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 06:37
Pelox schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 08:45:
Het begint er weer een beetje acceptabel uit te zien. Hopelijk zet het door de komende 28 maanden.
Grote plannen in 2022? ;)
Maar inderdaad, laat het nog maar even doorzetten. Dat ik terug in de groene cijfers zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaan we weer short, 8200? 8500?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:20:
82.000

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Verwijderd schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:20:
Ik heb alerts staan op 8303 om de actie te bekijken, en wat orders rond 8550/8600 (voor als het echt uit de hand loopt, verwacht niet dat dat er vandaag al inzit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik verwacht zelf een terugtest naar de 7750, 7600 range. Net wat lopen charten en heb daar wel vertrouwen in. Zou ook healthy zijn voor het koersverloop want we hebben nog niet echt een terugtest gehad. Kunnen we vanuit daar weer verder omhoog proberen door die 8k heen te komen.

Uiteraard kunnen we straks ook als een idioot door die 8k heen knallen. Maar dat is scenario 2 waar je op moet inspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Wie waren hier ook alweer de XRP fanboys?
Hadden jullie nog orders klaarstaan op Coinbase?

https://twitter.com/Crypt.../1214444595502706688?s=20

Iemand heeft XRP zitten pumpen daar (tot $8341!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
DAMAGE schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:56:
Ik verwacht zelf een terugtest naar de 7750, 7600 range. Net wat lopen charten en heb daar wel vertrouwen in. Zou ook healthy zijn voor het koersverloop want we hebben nog niet echt een terugtest gehad. Kunnen we vanuit daar weer verder omhoog proberen door die 8k heen te komen.

Uiteraard kunnen we straks ook als een idioot door die 8k heen knallen. Maar dat is scenario 2 waar je op moet inspelen :P
Kleine pullback zou voor de bulls beter zijn idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
TrasherNL schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:01:
Wie waren hier ook alweer de XRP fanboys?
Hadden jullie nog orders klaarstaan op Coinbase?

https://twitter.com/Crypt.../1214444595502706688?s=20

Iemand heeft XRP zitten pumpen daar (tot $8341!)
Exit scam incoming, eerst binance futures, gister enorme pump, nu dit, fishy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
The_Goat schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:15:
[...]

Kleine pullback zou voor de bulls beter zijn idd
Niks ervan en gaan met die banaan! O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 21:59
Precies, we moeten door! Moooon!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:27:
[...]

Niks ervan en gaan met die banaan! O-)
Eensch, dat gelul over gezond en ongezond. :/ We hebben het hier verdorie niet over vreten... :P Knallen met dat kreng, dan komt het vertrouwen weer terug. :9 Dat nichterige sideways gedonder moet ook maar eens over zijn. :X Stappen van minimaal €100 per dag moeten we hebben. 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:58
Hoi met Henk, wie weet waar ik snel en makkelijk bitcoin kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Machlah schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:34:
Helaas is dat best moeilijk uit te leggen, maar het is echt super en de toekomst hoor :? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We zijn in een paar dagen tijd ongeveer 17% omhoog gegaan zonder redelijke pullback. Grote kans dat er eentje gaat komen. Niet omdat ik dat wil (liefst ga ik elke dag 17% omhoog zonder pullback. Kan mij dat schelen :P) maar omdat de markt nu eenmaal zo werkt. Maar we gaan het zien. Wie weet zitten we echt alweer in die bullmarkt zoals in 2017 dat het maar omhoog blijft gaan en je je elke dag weer mag verbazen. Zou geweldig zijn!

Dat de bodem in is, dat kunnen we eigenlijk wel bijna zeggen denk ik. Good shit BTC!

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 07-01-2020 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervdbroeke
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-02-2021
bekijk de topicstart even ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 19:35
Machlah is 'oudgediende', zijn post was meer bedoeld om zijn hoop tentoon te spreiden.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 22:46

Bever!

3

DAMAGE schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:55:

Dat de bodem in is, dat kunnen we eigenlijk wel bijna zeggen denk ik. Good shit BTC!
Ik geloof het pas als ik het zie...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Henk,

Na de halving vind je de Bitcoins waarschijnlijk wel in het koelvak bij de lokale Albert Heijn met een 35% korting sticker.

Indien je niet zeker weet of je de Bitcoins bij de zelfscan kunt afrekenen, vraag dan even naar Ingrid, teamleider koelafdeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ah dus zo ontstond dat liefdesverhaal tussen Henk en Ingrid @Verwijderd !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 22:46

Bever!

3

Verwijderd schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:04:
[...]

Hoi Henk,

Na de halving vind je de Bitcoins waarschijnlijk wel in het koelvak bij de lokale Albert Heijn met een 35% korting sticker.

Indien je niet zeker weet of je de Bitcoins bij de zelfscan kunt afrekenen, vraag dan even naar Ingrid, teamleider koelafdeling.
Je zou zeggen na de halving 50% korting? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:06:
Ah dus zo ontstond dat liefdesverhaal tussen Henk en Ingrid @Verwijderd !
Henk: "Sorry, maar mag ik je wat vragen? Kan ik deze Bitcoins afrekenen bij de zelfscan?" Ingrid: "Ik ben verkocht, steek hem er maar in." Henk: "Oké."

True story.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:22:
[...]

Exit scam incoming, eerst binance futures, gister enorme pump, nu dit, fishy
Ripple is toch al jaren bezig met de exitscam door miljarden van die dingen te dumpen ? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
@A87 rekt op testnet?

Vandaag weer een mooi aantal VET aan me wallet toegevoegd. Volgende fiat injectie is BTC aan de beurt.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tjah, en nu he... Nog even een paar keer proberen, falen en terug naar <7500, of er met een mega groene candle doorheen? Ik geef Bitcoin wel een kans er doorheen te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GMuB7YMBLmIQ0KqsDoxKwqcK/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Teveel bullpower nu imo, zou me erg tegenvallen als hier de top ligt, retrace naar 7700 was de te verwachten dip, die werd meteen opgekocht. (Er schijnt nog ergens een gap op 7600 te liggen, die vullen we later wel weer, eerst up) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
The_Goat schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 18:34:
Teveel bullpower nu imo, zou me erg tegenvallen als hier de top ligt, retrace naar 7700 was de te verwachten dip, die werd meteen opgekocht. (Er schijnt nog ergens een gap op 7600 te liggen, die vullen we later wel weer, eerst up) :+
Laten we eerst de 11,7 K. gap maar vullen O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
RaptorXS schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 18:38:
[...]

Laten we eerst de 11,7 K. gap maar vullen O-)
Grootste gap zit boven de ath

Zero.

Pagina: 1 ... 19 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!