inverse h&s?
ik trek die CAPSLOCK al niet van die filmpjes, alleen daarom zou ik er al niet naar kijken
Nee, tenzij er door de druk van de withdrawals er een exchange omvalt. En dat is precies het doel van Proof Of Keys, zeer weten dat de bitcoin die de beurs zegt dat ze hebben ook daadwerkelijk aan de eigenaren terug kunnen geven.Verwijderd schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:24:
[...]
Heeft dit nog substantieel invloed op de koers?
Wat voor de meeste exchanges gewoon te zien is: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.htmlDaCoTa schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:33:
[...]
Nee, tenzij er door de druk van de withdrawals er een exchange omvalt. En dat is precies het doel van Proof Of Keys, zeer weten dat de bitcoin die de beurs zegt dat ze hebben ook daadwerkelijk aan de eigenaren terug kunnen geven.
Weinig kans dat er meer dan 100k BTC afgehaalt gaat worden bij de grote exchanges.
Ik zat long met ETH maar mijn stoploss is gehit. 25% verlies maar had makkelijk rekt kunnen zijn door die drop.
Rookworst zonder r is ook worst.
Inderdaad, nu gewoon een reeks tweets plaatsen met btc is over 1 jaar 100, 1000, 10.000 etc etc dollar waard. Dan over 1 jaar de beste uitkiezen en de rest verwijderen en je bent een levend orakelAzer schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:29:
[...]
Diezelfde persoon heeft deze week 4 video's gepost, de titels:
- BITCOIN💥BIZARRE CATALYST Could MOON PRICE?
- BITCOIN 💥Altcoin Market CRASH -75% in 2020?
- BITCOIN 💥Will BTC Drop -60% in JANUARY 2020?
- BITCOIN 💥Will 2020 See New ALL TIME HIGHS?
Tja, als je genoeg voorspellingen maakt komen er vanzelf een paar uit... Ik kan het in ieder geval niet zo serieus nemen.
Verwijderd
Gelukkig heb je nog 1 long over om te verkopen.Bartvandelaar schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:41:
Ik zat long met ETH maar mijn stoploss is gehit. 25% verlies maar had makkelijk rekt kunnen zijn door die drop.
Dat is nou precies het probleem man...Verwijderd schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 20:11:
[...]
Gelukkig heb je nog 1 long over om te verkopen.
Vroeger gingen mensen rekt aan TBC, nu aan BTC.Verwijderd schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 20:11:
[...]
Gelukkig heb je nog 1 long over om te verkopen.
Verwijderd
Je organen hodlen of verkopen voor Bitcoin... Het blijft een lastige keuze.
Ik vind wel dat het ietwat oneerlijk verdeeld is. Als je bullish bent kost het je een long, maar als je bearish bent hoef je alleen een short uit je kledingkast in te zetten?
Ik vind dat nogal wat.
En dan ook nog iets doen met een hefboom daarna... Vooral als je met je long bent gegaan is dat zwaar werk, ben je zomaar buiten adem.
En dan heb je ook nog walvissen enzo, wtf.
Kan aan mij liggen maar ik zie de logica er niet van in.
En dan gaat Bitcoin ook nog door de helft waardoor het juist meer waard wordt?
Fucking vaag wereldje. Geen wonder dat mensen liever met broekzak vol muntjes en briefjes betalen.
Ik vind wel dat het ietwat oneerlijk verdeeld is. Als je bullish bent kost het je een long, maar als je bearish bent hoef je alleen een short uit je kledingkast in te zetten?
Ik vind dat nogal wat.
En dan ook nog iets doen met een hefboom daarna... Vooral als je met je long bent gegaan is dat zwaar werk, ben je zomaar buiten adem.
En dan heb je ook nog walvissen enzo, wtf.
Kan aan mij liggen maar ik zie de logica er niet van in.
En dan gaat Bitcoin ook nog door de helft waardoor het juist meer waard wordt?
Fucking vaag wereldje. Geen wonder dat mensen liever met broekzak vol muntjes en briefjes betalen.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ik neem het ook niet serieus, ik postte deze video dan ook met een andere reden zoals in het bericht stond. Als je de titel even negeert dan wordt duidelijk dat hij probeert iets toe te lichten over de werking van de markt, wat in dit geval wel goed is om te benadrukken richting mensen die vragen waarom Bitcoin zo laag staat.Azer schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:29:
[...]
Tja, als je genoeg voorspellingen maakt komen er vanzelf een paar uit... Ik kan het in ieder geval niet zo serieus nemen.
En door...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nou dit was de actie voor Bitcoin alweer, tot over 5 weken.
SsszzzZzzzideways
SsszzzZzzzideways

Ook al hebben ze geen capslock, kijk die hell blonde Duitser ( of is dat een pleonasme ) maar eens met z'n Bybit gewouwel, ondersteunt door die corpulente Davincij J15.The_Goat schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:31:
ik trek die CAPSLOCK al niet van die filmpjes, alleen daarom zou ik er al niet naar kijken

XRP = trash

... iets met oude wijn in nieuwe zakken..

excuses, mocht ik echt te slow gaan voor dit slowtopic graag een TR..
[ Voor 15% gewijzigd door raceneus968 op 02-01-2020 21:25 ]
Verwijderd
Die comments van @Verwijderd , waar kan ik die bestellen? Zorgt altijd voor een schaterlach. Ondanks je rekt ben gegaan, ziet de wereld er een stuk beter uit met hem
BCH gaat hier of dood, of bounced weer keurig omhoog. Place your bets
Ik ben long
Sinds Binance de ticker heeft aangepast heb ik niets meer met BCH gedaan. Zo irritant wanneer alle historische data er niet meer is. Ik hou het wel bij BTC, LTC of ETH qua majors.The_Goat schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:43:
[Afbeelding]
Ik ben long
Helemaal mee eens! Kunnen we een project op de blockchain hiervoor starten of zo? We moeten wel verifieren dat het echt Jaapio is.Verwijderd schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:18:
Die comments van @Verwijderd , waar kan ik die bestellen? Zorgt altijd voor een schaterlach. Ondanks je rekt ben gegaan, ziet de wereld er een stuk beter uit met hem
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Beetje een waardeloze chart om puur op de chart af te gaan (te weinig info in de chart), ik zou liever niets doen of iig wachten op een breakout uit de channel op de 4 uur.The_Goat schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:43:
[Afbeelding]
Ik ben long
Enige wat ik erin zie is een harley stuur dus gas erop?
Ben benieuwd, ga aan de zijlijn staan koekeloeren.
Ik zit er niet in om er een half jaar aan vast te zitten, maar voor een paar % omdat ik een bounce terug in een channel zie met een retest van de bodem daarvan (heb eigenlijk gekocht op basis van actie op de 15min. chart, maar voor het complete plaatje wel de 4h gepost).
@PilatuS Dat is inderdaad irritant als je HTF info wil, maar maakt in dit geval niet veel uit
@PilatuS Dat is inderdaad irritant als je HTF info wil, maar maakt in dit geval niet veel uit
Uiteindelijk gaat BTC voor 95% van de gevallen bepalen wat BCH, LTC en ETH gaan doen. De andere alts kunnen nog wel leuke runs maken met sideways BTC, maar de majors bewegen eigenlijk toch altijd wel mee met BTC. Ik zou het longen van BCH lekker van BTC laten afhangen. Waar BTC nu zit heb ik weinig trek in een long op kleine scalps na. Op dit moment kan 7k niet gebroken worden en komt ie er niet eens in de buurt. De eerste selloff was op 6995 en de 2e zojuist op 6985. Verder is BTC opgekocht op 6924, dus onder de 6925 en de 2e keer op 6944, dus onder de 6950. Bij veel interesse om te kopen zie je toch eigenlijk altijd dat er boven de 25 en 50 orders zijn. Zo vind ik een bounce op zeg 7026 veel interessanter om te kopen dan een bounce op 7003 en laat staan er onder. Wanneer er niet genoeg orders zijn om 7k op te vangen geeft dat meer zwakte aan dan een bounce er boven waarbij hoe hoger hoe beter is. Als 7k support kan worden wil ik wel een long pakken op BTC, LTC of ETH. Tot die tijd op kleine scalps na geen interesse.
Dat ik nu een paar satoshi in BCH duw ipv btc, zegt niet dat ik niet verwacht dat BTC verder dropt.
Ik verwacht alleen dat BTC ranged de komende uren/nacht/dag, of wederom slow-bleed, waar alts weer wat ruimte krijgen tov. btc, dan is een (edit: support level) (juist voor scalpers) een prima spot (en voor de liefhebbers: de 100 EMA werd ook nog eens exact geraakt)
Ik verwacht alleen dat BTC ranged de komende uren/nacht/dag, of wederom slow-bleed, waar alts weer wat ruimte krijgen tov. btc, dan is een (edit: support level) (juist voor scalpers) een prima spot (en voor de liefhebbers: de 100 EMA werd ook nog eens exact geraakt)
[ Voor 3% gewijzigd door The_Goat op 02-01-2020 23:32 ]
Snap ik prima hoorThe_Goat schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 23:29:
Dat ik nu een paar satoshi in BCH duw ipv btc, zegt niet dat ik niet verwacht dat BTC verder dropt.
Ik verwacht alleen dat BTC ranged de komende uren/nacht/dag, of wederom slow-bleed, waar alts weer wat ruimte krijgen tov. btc, dan is een S/R flip (juist voor scalpers) een prima spot (en voor de liefhebbers: de 100 EMA werd ook nog eens exact geraakt)
Eerst even de bottom shorters/sellers pesten lijkt me wel een goed plan.
Heb 50% geclosed van mijn 7140 short, laat de rest lopen indien BTC verder zakt, maar verwacht eigenlijk morgen rond de 7100 weer m'n positie te vergroten.
Edit: en dan doe je in de tussentijd dus een beetje BCH kopen om wat te doen te hebben
Heb 50% geclosed van mijn 7140 short, laat de rest lopen indien BTC verder zakt, maar verwacht eigenlijk morgen rond de 7100 weer m'n positie te vergroten.
Edit: en dan doe je in de tussentijd dus een beetje BCH kopen om wat te doen te hebben
[ Voor 16% gewijzigd door The_Goat op 02-01-2020 23:44 ]
De eerste Euro trading pairs zijn toegevoegd op Binance, zijn alleen nog niet live zie ik.
Verwijderd
dat is een mooie stap, hopelijk z.s.m. met iDeal overmaken, Ik moet nu altijd via coinbase sturen:(Acidrain schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:43:
De eerste Euro trading pairs zijn toegevoegd op Binance, zijn alleen nog niet live zie ik.
Nog geen iDeal.. Zal er denk ik ook niet snel komen, je kan met Visa geld er naartoe schuiven en straks ook Mastercard.
Bericht over pairs:
https://www.binance.com/en/support/articles/360038072992
Bericht over Visa (o.a.):
https://www.binance.com/en/support/articles/360037914692
Bericht over pairs:
Daar zit al een poosje op te wachten. Op 1 of andere manier trade ik liever EUR-COIN i.p.v. met een andere pair.Acidrain schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:43:
En zo eindig je 8 uur later stopped out en long vanaf 7195, 't kan verkeren in cryptoThe_Goat schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 23:43:
Eerst even de bottom shorters/sellers pesten lijkt me wel een goed plan.
Lekker wakker worden zo ookal ben ik nog stront verkouden. Had zeker al 2 a 3 weken een long open op bitmex. Wilde mij er niet mee bezig houden tijdens de feestdagen. Gevuld op 6872 Xbt waarde. Lijkt een perfecte order te zijn geweest tot nu lol. Stoploss in profit. Kijken waar we heen gaan.
Gefliciteerd met BTC die is jarig vandaag!
Gefliciteerd met BTC die is jarig vandaag!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hmm Binance plat? Krijg een 404 error op alle charts
BTC dipt meteen een beetjePHPResource schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:02:
Haha co-incidence? Inmiddels weer werkzaam overigens. Long! xD
Verwijderd
ja sorry ik ben even druk bezig met de winst te maximaliseren, excuses. De future chart met btc werkt nog fantastisch.PHPResource schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:02:
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2020 11:05 ]
- Taro
- Niet online
Had ik ook, maar was hier alleen bij BTC_USDT, de andere pairs werkten gewoon. Bij een aantal trading pairs in de lijst stond ook "undefined", werkt hier inmiddels weer prima.PHPResource schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:02:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ahja hier ook die charts. Overigens nog wel kwakkelend hier? Ook met cache-refreshTaro schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:07:
[...]
Had ik ook, maar was hier alleen bij BTC_USDT, de andere pairs werkten gewoon. Bij een aantal trading pairs in de lijst stond ook "undefined", werkt hier inmiddels weer prima.
Verwijderd
ja wat zal het zijn, kan ook het begin zijn van de jaarlijkse eerste week januari pump.PHPResource schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:26:
Is deze stijging niet gewoon een goede bounce op de low van 68xx range van eerder vandaag? Ik heb gaandeweg wat verkocht en hoop goedkoper in te kopen later
Doe mij die maar!Verwijderd schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:27:
[...]
ja wat zal het zijn, kan ook het begin zijn van de jaarlijkse eerste week januari pump.
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
Mijn geliefde voedingsmerk voor de pepers, GHE (General Hydroponics Europe), gaat door een bedrijfsfusie voortaan door onder de naam TA (Terra Aquatica).
Het ziet er dus naar uit dat ik ook niet onder het gebruik van TA uit ga komen.
Mind = blown.
Mijn wereldjes beginnen door elkaar heen te lopen.
Het ziet er dus naar uit dat ik ook niet onder het gebruik van TA uit ga komen.
Mind = blown.
Mijn wereldjes beginnen door elkaar heen te lopen.
- Taro
- Niet online
Ik heb al 4 dagen niet gehandeld, voelt goed!
Moet helaas wel bekennen vanochtend met extra fiat ook BCH aan de pf te hebben toegevoegd. Volgens mijn strategie mag ik nu pas volgende maand weer wat bijkopen en dan zijn denk ik ADA en EOS aan de beurt. Vanaf de maand daarna voeg ik dan alleen nog extra Bitcoin toe. En ik doe dit bewust ook allemaal op een manier waarop ik de totale BTC hoeveelheid niet zie, zodat ik niet geneigd ben om tussen Alts en Bitcoin heen en weer te wisselen
Moet helaas wel bekennen vanochtend met extra fiat ook BCH aan de pf te hebben toegevoegd. Volgens mijn strategie mag ik nu pas volgende maand weer wat bijkopen en dan zijn denk ik ADA en EOS aan de beurt. Vanaf de maand daarna voeg ik dan alleen nog extra Bitcoin toe. En ik doe dit bewust ook allemaal op een manier waarop ik de totale BTC hoeveelheid niet zie, zodat ik niet geneigd ben om tussen Alts en Bitcoin heen en weer te wisselen
Vraag me soms af over welke bedragen we hier wel eens sprekenTaro schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 12:36:
Ik heb al 4 dagen niet gehandeld, voelt goed!
Maar goed, dat wordt niet gedeeld en is op zich ook niet belangrijk.
Hopelijk worden de juiste beslissingen genomen en brengt het ook wat op.
EOS en ADA? Mag zeker en mogen zeker ook stijgen (heb ik dus ook
Dat verschilt nogal, maar ga er vanuit dat er hier mensen zijn die met (IMO) erg veel geld spelen. Sommigen hebben hun hypotheek er al mee afbetaald, of een nieuw huis gekocht, of zijn financieel al onafhankelijk door crypto. Denk dus aan tonnen minimaal.XA4DB schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 13:58:
[...]
Vraag me soms af over welke bedragen we hier wel eens spreken
Maar goed, dat wordt niet gedeeld en is op zich ook niet belangrijk.
Hopelijk worden de juiste beslissingen genomen en brengt het ook wat op.
EOS en ADA? Mag zeker en mogen zeker ook stijgen (heb ik dus ook)
Verwijderd
Ik zei het lang geleden al; we chillen hier met de grote jongens.Soeski schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:00:
[...]
Dat verschilt nogal, maar ga er vanuit dat er hier mensen zijn die met (IMO) erg veel geld spelen. Sommigen hebben hun hypotheek er al mee afbetaald, of een nieuw huis gekocht, of zijn financieel al onafhankelijk door crypto. Denk dus aan tonnen minimaal.
Ik hoop in sommige gevallen altijd maar dat het om tientjes gaat
Edit:
BCH target gehaald, nu weer short richting de bodem
Edit:
BCH target gehaald, nu weer short richting de bodem
[ Voor 49% gewijzigd door The_Goat op 03-01-2020 16:21 ]
- Taro
- Niet online
Stop lossje gehit @The_Goat?
Op Twitter worden veel mensen weer bullish door de move van eerder vandaag...
BCH doet het ook lekker met +10%
Op het crypto bedrag dat ik laatst richting TSLA heb verplaatst vandaag +4% en gisteren ook een paar %, tot nu toe een goede move.
Op Twitter worden veel mensen weer bullish door de move van eerder vandaag...
BCH doet het ook lekker met +10%
Op het crypto bedrag dat ik laatst richting TSLA heb verplaatst vandaag +4% en gisteren ook een paar %, tot nu toe een goede move.
[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 03-01-2020 17:22 ]
Jep 
Wel redelijk dikke positie short van 222 nu (usdt future pair)
- Taro
- Niet online
Normaal gesproken zou ik nu de vanochtend aangeschafte BCH verkopen, maar ik ben bewust niet ingelogd en kijk het dus gewoon maar even aan.The_Goat schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:29:
Jep
Een short vanaf 222 lijkt mij een goede move, maar, men is wel erg bullish @ ETH en BCH in deze regionen, dus misschien maar beter ook dat ik gewoon even niets doe. Voor hetzelfde geld gaat Bitcoin er zo op en overheen...
Succes in ieder geval!

is wel een stuk duurder met creditcard toch? althans dat was een paar maanden geleden zo. via bank transfer was veel goedkoper.Acidrain schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:55:
Nog geen iDeal.. Zal er denk ik ook niet snel komen, je kan met Visa geld er naartoe schuiven en straks ook Mastercard.
Bericht over pairs:
Toen werkten ze nog met een derde partij, die vroeg, dacht ik, 20 euro per transactie. Oef.superpolm schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:46:
[...]
is wel een stuk duurder met creditcard toch? althans dat was een paar maanden geleden zo. via bank transfer was veel goedkoper.
en de exchange rate was heel onvoordelig. in totaal was t 100euro duurder ofzo.Soeski schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:14:
[...]
Toen werkten ze nog met een derde partij, die vroeg, dacht ik, 20 euro per transactie. Oef.
Mag het nog?
(beetje laat, m'n verkenningsvluchtje naar de maan had wat vertraging)
Nouja doe het gewoon....
Nog de beste wensen mede-crypto-tijgers!!
Volgens traditionele Chinese astrologie is 2020 het Jaar van de Lambo.... dus kom maar op!
...moge het u allen goed gaan...
(beetje laat, m'n verkenningsvluchtje naar de maan had wat vertraging)
Nouja doe het gewoon....
Nog de beste wensen mede-crypto-tijgers!!
Volgens traditionele Chinese astrologie is 2020 het Jaar van de Lambo.... dus kom maar op!
...moge het u allen goed gaan...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
https://localbitcoins.com/buy-bitcoins-online/IRR/
de prijs voor een bitcoin in Iran is nu ongerekend $30.000
Ja dat is echt handel, eerst die waardeloze Iraanse munt kopen om vervolgens btc aan te schaffen.superpolm schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:09:

XRP = trash
Ik zag ook die relatie aanslag/ koersstijging.. zie tijdstipsuperpolm schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:09:
Vooralsnog dus voor mij geen reden om kooplustig te worden.
Lekker dagje na gisteren zo zie je maar...soms zit het mee en soms zit het tegen. 
Edit: Even kijken of het verre Oosten zo nog wat gaat doen met de koersen.
Edit: Even kijken of het verre Oosten zo nog wat gaat doen met de koersen.
[ Voor 31% gewijzigd door RaptorXS op 03-01-2020 22:46 ]
is azie al wakker? binnenkort chinees nieuwjaar.
Dit weekend down zodat er een upwards cme gap ontstaat, dat vinden we leuk toch?
Orderboeken zeggen niets, maar als dit daadwerkelijk gekocht gaat worden vind ik het wel interessant.

Neuh. Kan ook net zo goed omhoog en dat er een downwards gap ontstaat die vervolgens pas over een jaar gevuld gaat worden of zo. Kan allemaalThe_Goat schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:00:
Dit weekend down zodat er een upwards cme gap ontstaat, dat vinden we leuk toch?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Een paar dagen terug nog een onderzoek over gepost. De meeste gaps worden binnen een week gefilled. Krijg je een 1k move dan gaat het langer duren, maar 100 dollar of 200 dollar moves worden bijna altijd binnen enkele dagen gefilled.DAMAGE schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:49:
[...]
Neuh. Kan ook net zo goed omhoog en dat er een downwards gap ontstaat die vervolgens pas over een jaar gevuld gaat worden of zo. Kan allemaal
Dat onderzoek hadden ze dus niet moeten posten, weer een stukje edge weg
Klopt, maar volgens mij zitten hier meer bulls dan bears, kan je beter een slowbleed weekend hebben en dan pumpiepumpie op maandag/dinsdag. Pumpje voor de sfeerDAMAGE schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:49:
[...]
Neuh. Kan ook net zo goed omhoog en dat er een downwards gap ontstaat die vervolgens pas over een jaar gevuld gaat worden of zo. Kan allemaal
NahThe_Goat schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:58:
Dat onderzoek hadden ze dus niet moeten posten, weer een stukje edge weg
Kun je doen en ik denk dat er ook wel situaties komen dat een whale eens zegt van: Laten we iedereen die denkt dat het volgende gap gefilled gaat worden eens goed naaien. Alleen dan nog: Als 70% van die gaps binnen week worden gefilled is dat countertraden een slecht plan over het algemeen.
Ziet er niet slecht uit op dit moment, LTC en ETH lijken ook wel omhoog te willen.
- Taro
- Niet online
HODL!!!
Ook ETH gaat nu lekker, maar van de grote jongens spant BCH de kroon met +15%
Ook ETH gaat nu lekker, maar van de grote jongens spant BCH de kroon met +15%

Ga je nou naar full bull door een pumpje zonder ook maar iets van serieuze weerstand te breken ? Als ik naar de daily kijk van 22-11 tot nu is er niets veranderd vandaag. Een echte run omhoog zou leuk zijn hoor, maar daar zijn we nog lang niet.Taro schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 00:30:
HODL!!!
Ook ETH gaat nu lekker, maar van de grote jongens spant BCH de kroon met +15%![]()
@PilatuS @The_Goat ik zit nog op +60% ik maak mij niet druk. Laat maar lopen die trade. Gaat het de verkeerde kant op word ik met winst uitgestopt. Kun je altijd nog kijken of je een short plaatst voor die gap. Ik weet het niet man. Ik zou de trades er niet op plaatsen iig. Kunnen ze ook net zo goed naar boven manipuleren. Juist de whales. Omdat het nu bijna gemeen goed is. Leuk spelletje. Lijkt bijna op poker zo.
full retarded bull ga ik pas boven de 8.4k, tot nu toe is er HTF niets aan de trend veranderd inderdaad.
@The_Goat zo is dat, maar in de tussen tijd, dat we nog in die downwards channel zitten kunnen we nog wel wat winst maken. Hetzij met de koers naar beneden of naar boven. We regelen het wel. Bitmex FTW in dat geval. Mij maak je de pis niet lauw. Dat is het mooie er aan. Ondertussen houden we elkaar wel scherp hier met wat er in het marktje staat te gebeuren.
- Taro
- Niet online
Lol, nee, maar ik had verwacht dat mijn winst op ETH, BCH en de rest wel zou verdampen en dat ik beter uit had kunnen stappen. Gelukkig niet het geval geweest.PilatuS schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 00:53:
[...]
Ga je nou naar full bull door een pumpje zonder ook maar iets van serieuze weerstand te breken ? Als ik naar de daily kijk van 22-11 tot nu is er niets veranderd vandaag. Een echte run omhoog zou leuk zijn hoor, maar daar zijn we nog lang niet.
Niet te zwaar aan tillen allemaal...
Verwijderd
Zijn er nog schandaaltjes ontstaan door het proof of keys event?
Zou het pumpje daarmee te maken hebben gehad? Door extra schaarste zegmaar?
Zou het pumpje daarmee te maken hebben gehad? Door extra schaarste zegmaar?
Volgens de officiële koers wel, maar dit zijn de koerzen die op de vrije markt worden gehanteerd in Iran: https://www.bonbast.com/superpolm schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:09:
Omgerekend is een bitcoin iets meer dan 7000 euro waard wat nog steeds 500 euro meer is dan wat je er hier voor krijgt, maar zeker geen 26/27k
Voor wie wil weten wat een beetje whale nou aan volume doet op Binance.
Er loopt weer eens een wedstrijd waar je 50% korting op een BTC kan winnen. Het loopt nu 24 uur met het volgende resultaat: https://www.binance.com/en/market-activity/61
Dus onder andere iemand die voor 14k BTC heeft gehandeld in 24 uur tijd. Ben benieuwd hoe het er over een tijdje uitziet.
Er loopt weer eens een wedstrijd waar je 50% korting op een BTC kan winnen. Het loopt nu 24 uur met het volgende resultaat: https://www.binance.com/en/market-activity/61
Dus onder andere iemand die voor 14k BTC heeft gehandeld in 24 uur tijd. Ben benieuwd hoe het er over een tijdje uitziet.
verpest t nou nietVijeta schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 14:53:
[...]
Volgens de officiële koers wel, maar dit zijn de koerzen die op de vrije markt worden gehanteerd in Iran: https://www.bonbast.com/
Omgerekend is een bitcoin iets meer dan 7000 euro waard wat nog steeds 500 euro meer is dan wat je er hier voor krijgt, maar zeker geen 26/27k
Benieuwd of we de 7,4 K. kunnen breken voor een spurtje omhoog
Consolidatie onder resistance: bullish, anders was de prijs al wel gedropt imo
RSI op de 4h blijft ook mooi in bullish gebied.
Op de dag en week gaat -ie ook richting bullish gebied
edit: wat een waardeloze zinsopbouw...Jaapio!!! Help, jij schrijft mooier.
[ Voor 64% gewijzigd door hansdegit op 04-01-2020 19:29 ]
Heren, heren. Allemaal leuk en aardig die termen die wij, het plebs, nooit zullen begrijpen dus even in eenvoudige taal. Gaan we nou eindelijk eens naar die f#cking kl#te maan of niet?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nee, moonmission zojuist uitgesteld tot medio maart 😅Crypts schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 19:40:
Heren, heren. Allemaal leuk en aardig die termen die wij, het plebs, nooit zullen begrijpen dus even in eenvoudige taal. Gaan we nou eindelijk eens naar die f#cking kl#te maan of niet?
F#ck... Hangt maanpak weer aan de kapstok.The_Goat schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 19:51:
[...]
Nee, moonmission zojuist uitgesteld tot medio maart 😅

Enne, kunnen jullie misschien iets gevoeliger omgaan met die cryptische uitingen? Ik bedoel als ik iets lees als 'RSI op de 4h blijft ook mooi in bullish gebied.' dan begint het toch wel een beetje te bollen in het broekje hoor? Hoe ver kan die spandex gespannen worden vraag ik me dan af. Jammer wel dat het tot nu toe alleen bij opwindende woorden blijft en echte actie ver te zoeken is. Een keertje moet dat ritje toch gemaakt worden om even wat stoom af te kunnen blazen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Tsja dat zijn slechts indicatoren @Crypts en ook die kunnen geen koers voorspellen
enkel aangeven wat er tot dat moment in de markt gebeurt. Er kan altijd zoals net iemand zijn met flink wat euros en dan weer ff de prijs naar beneden drukken terwijl alles er op lijkt dat we omhoog gaan. Jammer wel. Zou nu ook wel eens wat omhoog willen gaan testen. Zitten al veel te lang in deze prijs range.
Edit: moet wel zeggen dat het 7.3 level wel aardig goed gerespecteerd wordt. Ziet er wel goed uit allemaal. Hopelijk straks toch nog een nieuwe poging?
Edit: moet wel zeggen dat het 7.3 level wel aardig goed gerespecteerd wordt. Ziet er wel goed uit allemaal. Hopelijk straks toch nog een nieuwe poging?
[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 04-01-2020 20:28 ]
Verwijderd
De RSI op de 4h is zowaar een oogstrelend schouwspel voor de bullish trader. Zelfs op de dag en week grafiek lijkt deze beweging zich te kunnen ontwikkelen tot een winstgevende maanwandeling van ongekende proporties.hansdegit schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 19:26:
RSI op de 4h blijft ook mooi in bullish gebied.
Qua rsi is dit een goed moment voor de continue actualiserende clicker..even ontspanning in de polsen.Verwijderd schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 20:49:
[...]
De RSI op de 4h is zowaar een oogstrelend schouwspel voor de bullish trader. Zelfs op de dag en week grafiek lijkt deze beweging zich te kunnen ontwikkelen tot een winstgevende maanwandeling van ongekende proporties.
En met dit kwakkelend winterweer zijn de moonboots uit China nog steeds niet verscheept.
Het meeste kruit is , ik bedoel er is veel kruit verschoten sinds oudjaar...
Gewoon blijven afromen, erg stressverlichtend..
Nu even wachten tot de zwarte piste profs huiswaarts keren...

I know. Ben professioneel trader he? Probeer alleen wat reuring te brengen.
@Crypts je hebt nog gelijk ook. Kunnen we wel een beetje gebruiken. Eensch!
We gaan het gewoon nog eens proberen toch?
Lijkt mij wel Bart. Hoe snel die dumpjes steeds weer opgekocht worden geeft mij wel aan dat er iig genoeg belangstelling is. Anders waren we al lang weer naar beneden gedumpt geweest. Helaas is het geen zekerheidje dus blijft nog ff afwachten
De dumpjes worden inderdaad opgekocht, maar de highs worden ook flink verkocht. Opzich is het gewoon sideways in een range. Ga je kijken naar de candle van 19:00 op de 1 uur, dan heeft die candle alleen meer rejection dan absorption. Op de 2 uur zit ie in het midden en op de 4 uur weer meer rejection. Ergens gaat er wat breken natuurlijk, of de 7.4k of de 7.3k, maar puur objectief gezien door naar de candles te kijken doen de bears het op dit moment beter dan de bulls.DAMAGE schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 22:18:
Lijkt mij wel Bart. Hoe snel die dumpjes steeds weer opgekocht worden geeft mij wel aan dat er iig genoeg belangstelling is. Anders waren we al lang weer naar beneden gedumpt geweest. Helaas is het geen zekerheidje dus blijft nog ff afwachten
Dit zegt alles wat je momenteel moet weten, BTC komt niet boven de weekly open uit (zwarte lijn), indien dat wel gebeurd, next resistance vorige weekly open (zwarte lijn) en MO (blauwe lijn).
Indien niet gebroken, 7200/7117 support.
Boven de blauwe en onder de 7117 zwarte lijn is het moon of doom
RSI zegt momenteel helemaal niets op de 4h
Edit: en voor de fans van de Bitfinex long chart: die lijkt topped out, mocht je er waarde aan hechten. Daarnaast kijk ik erg uit naar goud de komende dagen.
[ Voor 16% gewijzigd door The_Goat op 04-01-2020 23:12 ]
RSI zegt hier anders al veel langer dan 4h dat ik tering pijn in m'n rechterschouder en arm heb en dat het weer tijd wordt om maar weer eens met links te 'muizen'...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dat kan ook prima, niks te zien vanavond
Netjes de 7.4k gegained. Next!
Edit: Ben benieuwd waar het heen gaat. Als we de 7.4k kunnen houden zou dat erg netjes zijn denk ik.
Edit: Ben benieuwd waar het heen gaat. Als we de 7.4k kunnen houden zou dat erg netjes zijn denk ik.
[ Voor 89% gewijzigd door DAMAGE op 05-01-2020 03:52 ]
- Taro
- Niet online
@DAMAGE Gaat de goede kant op zo inderdaad, volgende stops 7.600, 7.750 en dan 8.000, Bitcoin zit nu op het niveau waar het de afgelopen 4-5 weken (o.a. 23-12, 18-12, 9-12, 1-12 en 18-11) is afgeketst, daar zit behoorlijke resistance.
Persoonlijk verwacht ik dat de max +-7.750 zal zijn ivm MA99, daarna weer de 7.200 testen en geen idee wat we daarna mogen verwachten.
Persoonlijk verwacht ik dat de max +-7.750 zal zijn ivm MA99, daarna weer de 7.200 testen en geen idee wat we daarna mogen verwachten.
Alts/btc dumpen wel, ben er niet zo zeker van dat er pump komt nog.
Ichi cloud exact gehit op daily met de high van vandaag, zolang de prijs daar niet boven komt verblijf ik in het bearcamp
Ichi cloud exact gehit op daily met de high van vandaag, zolang de prijs daar niet boven komt verblijf ik in het bearcamp
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!