☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 9% gewijzigd door The_Goat op 20-04-2020 23:22 ]
Toch nog eentje die ook dit spelletje snapt. Putin lacht maar heb dit al eerder hier besproken.DaCoTa schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:05:
[...]
Je wijst naar de verkeerde. De productiekosten voor olie in de U.S. zijn hoger dan in het middenoosten, oftewel, dit is een short squeeze op de gehele U.S./Canada olieindustrie.
Voor zover ik weet zit Rusland er tussenin qua kosten, maar denk dat die dit spelletje ook nog wel mee kunnen spelen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/In529vXmN6EklgUrSVx3K52m.jpg?f=user_large)
Crypto is vaak genoeg gek, maar blijkbaar kan het met futures nog veel gekker. Echt alles aan dit plaatje is meer gestoord dan crypto ooit zal kunnen zijn.
Maar goed, liever zo'n contract verkopen met verlies dan daadwerkelijk de olie moeten kopen en nergens kwijt kunnen.
Verwijderd
Volgens mij heeft iemand een lege oude loods gevonden om toch nog een hand vol vaatjes neer te zetten. Prachtig herstel. Rustige, natuurlijke groei!PilatuS schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 01:15:
[Afbeelding]
Crypto is vaak genoeg gek, maar blijkbaar kan het met futures nog veel gekker. Echt alles aan dit plaatje is meer gestoord dan crypto ooit zal kunnen zijn.
Maar goed, liever zo'n contract verkopen met verlies dan daadwerkelijk de olie moeten kopen en nergens kwijt kunnen.
Opzich wel interessant om zo wat te volgen. Wat een bizarre actie gisteren...
De EBITDA liep op van 26,8 miljoen naar 323,7 miljoen euro. Flow Traders verdiende daardoor afgelopen kwartaal 262,3 miljoen euro. In het eerste kwartaal van 2019 was de nettowinst 19,2 miljoen euro.TuutjDrie schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 07:54:
Let op Flow Traders straks heren, winst per aandeel Q1 2020 € 5,71 (Q4 2019 €0,07, Q1 2019 € 0,41). Nettowinst Q1 2020 € 267 miljoen (in heel 2019 was de nettowinst 50 miljoen).
Die gasten zullen ook wel balen dat de Lambo dealer gesloten is.
[ Voor 6% gewijzigd door croc op 21-04-2020 08:07 ]
Geen idee hoor, waarom dit artikel nou postwaardig is?Nopheros schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:09:
"Bitcoinhandelaren langs de zijlijn"
https://www.iex.nl/Crypto...ren-langs-de-zijlijn.aspx
Als je dat nou zou zeggen over 1 van de vele off topic postsDaCoTa schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:20:
[...]
Geen idee hoor, waarom dit artikel nou postwaardig is?
Offtopic posts kan ik voorbij scrollen. Hier gaat het om veel meer:Nopheros schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:25:
[...]
Als je dat nou zou zeggen over 1 van de vele off topic posts
Zal ik er op klikken?
Maar de titel zegt niet zoveel.
Wat bedoelen ze eigenlijk met 'langs de zijlijn'?
Misschien staat er toch wat nieuws in.
Maar het is een Nederlands artikel, kan vast niet veel zijn.
Hmm, ook geen verdere uitleg, maar ben toch nieuwsgierig. Toch even klikken.
Kan er nog niet zoveel uithalen in de eerste alinea, even verder scrollen.
Oh, er komt nu ook origami tekenkunst op grafieken langs.
Wie heeft dit nou geschreven, en wat is dit eigenlijk voor site?
Oh, alles van dezelfde schrijfster.
Netjes 1 post per dag.
Lijkt wel of ze iets willen verkopen.
Of in ieder geval ...
Kliks genereren.
Godverdomme.
Ik vind het wel interessant om de meningen van anderen te lezen. Vandaar dat ik in dit topic zit en een link naar het artikel hebt gepost.DaCoTa schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:30:
[...]
Offtopic posts kan ik voorbij scrollen. Hier gaat het om veel meer:
Zal ik er op klikken?
Netjes 1 post per dag.
Of in ieder geval ...
Kliks genereren.
Godverdomme.
IEX.nl is een beleggerssite. Onthouden dus dan hoef je de volgende keer ook niet te klikken
Verwijderd
Heb je een verleden met Madelon Vos ofzo dat je haar die klik niet gunt?DaCoTa schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:30:
[...]
Offtopic posts kan ik voorbij scrollen. Hier gaat het om veel meer:
Zal ik er op klikken?
Netjes 1 post per dag.
Of in ieder geval ...
Kliks genereren.
Godverdomme.
Het is een woordenbrei zonder enige richting of waarde. Het is niet informatief, doet wat aannames en is puur een persoonlijke mening. Maakt niet uit wie het geschreven heeft, het is poep verpakt als clickbait met misleidende en niets zeggende titel.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:59:
[...]
Heb je een verleden met Madelon Vos ofzo dat je haar die klik niet gunt?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Ze wil gewoon een explosieve uitbraak in haar driehoekje... Wat geeft dat nu?Crypts schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:04:
[...]
Het is een woordenbrei zonder enige richting of waarde. Het is niet informatief, doet wat aannames en is puur een persoonlijke mening. Maakt niet uit wie het geschreven heeft, het is poep verpakt als clickbait met misleidende en niets zeggende titel.
Ik heb en wil niks te maken hebben met haar driehoekje, dat exploreert ze maar lekker privé en achter gesloten deuren.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:06:
[...]
Ze wil gewoon een explosieve uitbraak in haar driehoekje... Wat geeft dat nu?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Besef dat dit slaat op 99% van alle posts hier...
Verwijderd
Ja maarja, wij zijn crypto Tweakers.KoffieAnanas schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:36:
Het is niet informatief, doet wat aannames en is puur een persoonlijke mening. Maakt niet uit wie het geschreven heeft, het is poep [...]
Van buitenstaande notweakers mag je meer verwachten, wij vertrouwen op hen om verder te kijken dan onze tunnelvisie.
Ja, maar die posts doen niet alsof ze een nieuwsartikel zijn en proberen advertentieruimte te slijten.KoffieAnanas schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:36:
Het is niet informatief, doet wat aannames en is puur een persoonlijke mening. Maakt niet uit wie het geschreven heeft, het is poep [...]
en:’Betaalrekening voor consument bij DNB’
Dit zet je toch aan het nadenken, of?De Wetenschappelijke Raad voor Regeringsbeleid (WRR) noemde die situatie vorig jaar onwenselijk. De crisis van 2008 bewees dat, toen Nederlandse banken met overheidssteun moesten worden gered.
Om nog zo’n crisis te voorkomen zijn alternatieven gewenst, vond de WRR vorig jaar. Een van de opties is een rekening bij de centrale bank. Die biedt meer zekerheid, omdat ook bedragen boven de €100.000 gedekt zijn bij economisch noodweer. DNB denkt dat die zekerheid de kans verkleint dat mensen in onzekere tijden geld van hun rekening halen en in de spreekwoordelijke oude sok stoppen.
edit: bron: https://www.telegraaf.nl/...ng-voor-consument-bij-dnb
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 21-04-2020 12:02 ]
Wat een gezeur om een linkje zegDaCoTa schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:51:
[...]
Ja, maar die posts doen niet alsof ze een nieuwsartikel zijn en proberen advertentieruimte te slijten.
Je vind het niet interessant, volgens mij is het duidelijk zo
Verwijderd
Geen idee, heb hem nooit gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:19:
deze cursus is dat de moeite waard:
De Cryptocurrency Cursus van AllesOverCrypto
Eens even googlen. Vers van de website:
Klinkt erg bekend, hoe komen ze aan mijn verhaal?De gemiddelde crypto-investeerder
Veel crypto-investeerders dachten eind 2017 heel makkelijk rijk te kunnen worden, maar kwamen erachter dat iets als 'makkelijk rijk worden' nu eenmaal niet bestaat.
Zonder ook maar enige kennis investeerden zij hun zuurverdiende spaarcenten in cryptocurrency's waar ze vrijwel niks vanaf wisten. Na alleen de website te bekijken en wat leuke dingen gehoord te hebben, werd een half jaarsalaris de markt op gepompt. Gevolg: ze raakten een heel groot deel van hun geld en soms zelfs alles kwijt! En dat is nog niet alles.
Want wat zou er emotioneel met jou gebeuren als je een half jaarsalaris in de markt hebt zitten, terwijl je helemaal niet weet wat er kan gebeuren? Als de prijs 10% daalt, dan gaat je dat niet in de koude kleren zitten. Je wordt waarschijnlijk heel bang om meer geld te verliezen en gaat obsessief checken wat de koers doet. Wij hebben genoeg verhalen gehoord van mensen waarbij hun relatie onder druk kwam te staan, omdat ze alleen maar de koers zaten te checken.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:32:
[...]
Geen idee, heb hem nooit gedaan.
Eens even googlen. Vers van de website:
[...]
Klinkt erg bekend, hoe komen ze aan mijn verhaal?
Verwijderd
Tja, ik denk dat je met wat zelfstudie en een klein bedrag om transacties te verrichten en zo wat spelenderwijs e.e.a verkent een stuk verder komt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:41:
[...]
dat is echter nog geen antwoord op de vraag
Het is wellicht een leuke basis maar denk niet dat je na zo'n cursus direct een succesvol trader bent.
Ik ken de cursus zelf niet, dus geen idee wat ze daar inhoudelijk behandelen...
Wellicht dat @Crypts je verder kan helpen, ik geloof dat hij deze cursus ook gedaan heeft.
Zou hier never nooit aan beginnen, de teksten die zij plaatsen op hun site zijn nog stelliger en schreeuweriger dan mijn gemiddelde bearposts
Bespaar jezelf die 567 euro en zoals @Verwijderd al aangeeft ga lekker zelf studeren. Zoek bijv. de 10 best practises op bij het handelen op aandelen beurzen, tips zoals "ga niet direct all in maar hou altijd wat cash achter de hand in het geval de waarde van je belegging naar beneden gaat" zijn goed om in gedachten te houden. Denk goed na over je strategie, wat doe jij als de beurs omhoog gaat? Wat als het naar beneden gaat?Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:19:
deze cursus is dat de moeite waard:
De Cryptocurrency Cursus van AllesOverCrypto
Van die 567 euro zet je bijv. 300 euro in op een exchange met lage kosten, kijk maar eens of je na je zelfstudie het langer uithoudt dan een paar weken.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 21-04-2020 13:09 ]
Verwijderd
ok ok ok, ik vond het zelf ook al een behoorlijke klap geld om als beginner te investeren als je verder nog van niet veel weet. Ik kan beter hier de tips volgen en vragen denk ik zo(komt in elk geval snel genoeg response, thx daarvoor).The_Goat schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:03:
een cursus gebakken lucht, nu voor maar 500 euro ipv 1000 euro. Gelukkig krijg je wel een certificaat.
Zou hier never nooit aan beginnen, de teksten die zij plaatsen op hun site zijn nog stelliger en schreeuweriger dan mijn gemiddelde bearposts
Om een beetje een inschatting te kunnen maken met wat voor personen we/ik hier te maken heb(ben), zijn er hier mensen bij die van het traden in cryptomunten of beursgerelateerd hun werk gemaakt hebben of is dit voor iedereen hier een een uit de hand gelopen hobby. Let wel een laten we hopen goed betaalde hobby
Ik zelf ben in elk geval een kleine maand geleden begonnen met wat geld in cryptomunten te stoppen om eens te kijken of we daar iets wijzer/rijker van worden. Eerste stukje ging soms goed en soms niet bepaald, maar in een maand tijd wel ongeveer 10% winst door af en toe te traden en dergelijke, maar dit doe ik dus op dit moment op coinbase pro(ja je moet ergens beginnen). Wat is volgens jullie de beste en goedkoopste manier van traden want bij coinbase betaal ik dus 0,5% fee. en zo zit ik dus al gauw te kijken dat ik wel een redelijke stijging te pakken moet hebben wil ik weer kunnen wisselen zodat ik ook iets van winst overhoud aan een trade.
Dus als er hier iemand meer info enzo met me wil delen, heel graag
OP al gelezen?[b]
Binance heeft lagere fees en veel (shit) coins maar wel behoorlijk volume.
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
Er zitten hier gasten die fulltime traden voor hun boterham, succesvolle hobbytraders die er ook leuk mee verdienen, early investors die alleen nog maar holden en anderen uitlachen omdat ze allang gebakken zitten en er zitten hier ook idioten die nog geen 10tje waard zijn. Zoals ikzelf.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:15:
[...]
ok ok ok, ik vond het zelf ook al een behoorlijke klap geld om als beginner te investeren als je verder nog van niet veel weet. Ik kan beter hier de tips volgen en vragen denk ik zo(komt in elk geval snel genoeg response, thx daarvoor).
Om een beetje een inschatting te kunnen maken met wat voor personen we/ik hier te maken heb(ben), zijn er hier mensen bij die van het traden in cryptomunten of beursgerelateerd hun werk gemaakt hebben of is dit voor iedereen hier een een uit de hand gelopen hobby. Let wel een laten we hopen goed betaalde hobby.
Ik zelf ben in elk geval een kleine maand geleden begonnen met wat geld in cryptomunten te stoppen om eens te kijken of we daar iets wijzer/rijker van worden. Eerste stukje ging soms goed en soms niet bepaald, maar in een maand tijd wel ongeveer 10% winst door af en toe te traden en dergelijke, maar dit doe ik dus op dit moment op coinbase pro(ja je moet ergens beginnen). Wat is volgens jullie de beste en goedkoopste manier van traden want bij coinbase betaal ik dus 0,5% fee. en zo zit ik dus al gauw te kijken dat ik wel een redelijke stijging te pakken moet hebben wil ik weer kunnen wisselen zodat ik ook iets van winst overhoud aan een trade.
Binance is een mooie exchange met een stuk lagere fees dan jij beschrijft, vooral wanneer je een plukje BNB aanschaft, dan krijg je nog eens korting op fees ook. Goed volume eveneens. Maar wel een Aziatische exchange dus weet niet of je met een gerust hart daar je vermogen stalt?
FTX heeft ook erg lage fees maar heb daar geen persoonlijke ervaring mee.
Er zit sowieso op elke exchange vaak een aanzienlijk verschil tussen maker en taker, dus als je direct een marktkoop doet is dat duurder dan een iets lagere buyorder zetten die eerst gehit zal moeten worden.
Check anders https://www.udemy.com/courses/search/?q=crypto, dat zijn video courses over crypto, TA, van alles eigenlijk.. Udemy heeft vaak acties waarbij instructie video's slechts € 11,99 kosten. Aanrader!Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:15:
[...]
ok ok ok, ik vond het zelf ook al een behoorlijke klap geld om als beginner te investeren als je verder nog van niet veel weet. Ik kan beter hier de tips volgen en vragen denk ik zo(komt in elk geval snel genoeg response, thx daarvoor).
Om een beetje een inschatting te kunnen maken met wat voor personen we/ik hier te maken heb(ben), zijn er hier mensen bij die van het traden in cryptomunten of beursgerelateerd hun werk gemaakt hebben of is dit voor iedereen hier een een uit de hand gelopen hobby. Let wel een laten we hopen goed betaalde hobby.
Bepaal je inleg, bedenk een risk management (bv max x percentage verlies per trade) en gewoon beginnen.
Belangrijkste is imo riskmanagement, trades noteren en analyseren en spelen met een bedrag dat je kan missen, maar wat net wel een beetje pijn doet als je het kwijt raakt (dat gold althans voor mij). En jezelf ook de tijd gunnen om iets te leren, kan best lang duren voor je echt winstgevend trade.
En Bij alles wat je leest ook kritisch zijn, iedereen spreekt voor eigen parochie en wil zelf ook winst maken ten kostte van een ander
Iedereen trade op hun eigen manier en er is geen standaard voor, je moet altijd mee bewegen met de markt, die dag werkt dat de andere dag weer dat.
Dat dus tenzij je met leren traden TA bedoelt, in dat geval heb ik hier de tip gekregen over een boek van Cryptocred, hij heeft ook een YT kanaal en kost verder niks. Je kunt je geld beter gebruiken door het te gaan doen, eventueel na een tijdje droog oefenen.Slux schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:00:
Betalen om te leren traden is echt zonde van je geld, precies wat ons geitje zegt, kijk veel op youtube fora enz daar leer je het meest,
Iedereen trade op hun eigen manier en er is geen standaard voor, je moet altijd mee bewegen met de markt, die dag werkt dat de andere dag weer dat.
Bedenk je ook dat 'leren traden' niet zozeer gaat om het leren van trucjes of TA maar om het leren kennen van jezelf, zelfreflectie en beheersing oftwel hoe hou je je emoties er buiten want daar gaat het bij het gros mis.
Huh jij en TACrypts schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:18:
[...]
Dat dus tenzij je met leren traden TA bedoelt, in dat geval heb ik hier de tip gekregen over een boek van Cryptocred, hij heeft ook een YT kanaal en kost verder niks. Je kunt je geld beter gebruiken door het te gaan doen, eventueel na een tijdje droog oefenen.![]()
Bedenk je ook dat 'leren traden' niet zozeer gaat om het leren van trucjes of TA maar om het leren kennen van jezelf, zelfreflectie en beheersing oftwel hoe hou je je emoties er buiten want daar gaat het bij het gros mis.
Neuh mijn vriendin, wees maar niet bang.
We praten er verder ook niet over, als ik bezig ben is dat voor haar 'oh je bent aan het werk' en ik vraag hooguit af en toe of ze nog een positie heeft en verder niet. Geen moeilijke dingen die niet met enkel een ja danwel nee te beantwoorden zijn.
Crypto Cred Geen idee dus of deze floepert uit zijn nek toetert of dat het een goed fundament is.
Verwijderd
Sommige dingen klinken in elk geval wel logisch hoe hij ze verteldCrypts schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 16:22:
[...]
Neuh mijn vriendin, wees maar niet bang.Die is cijferneukert accountant van beroep. Toen ik haar uitlegde wat ik nou precies voor mijn centen deed begon ze meteen enge dingen over fibowattes enzo te roepen dus heb ik hier advies gevraagd voor wat crypto leesvoer om het een beetje gezellig tussen ons te houden.
![]()
We praten er verder ook niet over, als ik bezig ben is dat voor haar 'oh je bent aan het werk' en ik vraag hooguit af en toe of ze nog een positie heeft en verder niet. Geen moeilijke dingen die niet met enkel een ja danwel nee te beantwoorden zijn.![]()
Crypto Cred Geen idee dus of deze floepert uit zijn nek toetert of dat het een goed fundament is.
Bartvandelaar schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:06:
Waar is @DAMAGE eigenlijk? Die heb ik volgens mij al even niet voorbij zien komen toch?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Ik heb de iex home pagina altijd open staan, lekker overzichtelijk met goud/btc/olieprijzen/aandelen etcKoffieAnanas schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:44:
Prima om te delen, iex is een bekende site, ik beleg dan ook al heel lang.
Een toppertje in mijn beleving.
edit: olie gaat weer door het putje zie ik net daar.
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 21-04-2020 18:33 ]
Ot: Denk dat er een ziek onverwachte pamper komt. Iemand die de bullrun gaat inluiden, een enorme whale. Beetje zoals toen op 3K. Kwestie van tijd!
Zoek even uit of je recht hebt op geld terug. Een voucher hoef je in genoeg gevallen niet te accepteren en heb je recht op geld terug. Verder is het linke van een voucher dat ie niets meer waard is mocht het bedrijf er achter falliet gaan.Tominatie schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:31:
Kutje he. Had m'n vakantie geboekt maar de kans is 0 dat dit doorgaat, dus nu krijg ik een voucher om een andere keer te gaan. Al kreeg ik dat geld nou terug stopte ik het in Bitcoin en Ethereum en kon ik volgend jaar minimaal 2x zolang op vakantie.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
2x zolang maar?Tominatie schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:31:
Al kreeg ik dat geld nou terug stopte ik het in Bitcoin en Ethereum en kon ik volgend jaar minimaal 2x zolang op vakantie.
minimaal verraad het he. Ik ga ervan uit dat In de zomer van 2021 BTC rond de $33000 staat en ETH zo'n $850 waard zal zijn.
Dus dan kan ik wel een stukkie langer op vakantie.
Moon, lambo.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nu die $7000 weer, zou mooi zijn. Anders direct naar $7700, lijkt me ook wel geinig. Dan krijg je echt een bear liquidatie festijn.
Wettelijk gezien heb je gewoon recht op je geld terug aangezien de dienst waarvoor je betaald hebt niet geleverd is. Weiger je de voucher dan zijn ze dus verplicht je geld terug te geven. Echter heeft de overheid gezegt dat ze een voucher acceptabel vinden in deze periode.. dus verwacht dat luchtvaartmaatschappij flink moeilijk gaat doen.Tominatie schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:31:
Kutje he. Had m'n vakantie geboekt maar de kans is 0 dat dit doorgaat, dus nu krijg ik een voucher om een andere keer te gaan. Al kreeg ik dat geld nou terug stopte ik het in Bitcoin en Ethereum en kon ik volgend jaar minimaal 2x zolang op vakantie.
Ot: Denk dat er een ziek onverwachte pamper komt. Iemand die de bullrun gaat inluiden, een enorme whale. Beetje zoals toen op 3K. Kwestie van tijd!
Wat een S/R beauty dit
Edit: en ook Fib beauty.
[ Voor 14% gewijzigd door The_Goat op 21-04-2020 20:43 ]
Kun je mij wat meer over die S/R en Fib uitleggen?The_Goat schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:41:
[Afbeelding]
Wat een S/R beauty dit
Edit: en ook Fib beauty.

Hoop dat mijn longterm buy op $165 gehit gaat worden tho. Van mij mag het nog wel ff naar beneden. Met 2.0 dat eraan komt vind ik ETH ook heel interessant voor de longterm. Dit vond ik wel een mooie thread:
1/50
— Adam Cochran (adamscochran.eth) (@adamscochran) 17 april 2020
ETH 2.0 is only a few months away, and could prove to be the largest economic shift in society for a few key reasons.
Here is my 7 economic cases for how ETH will preform with the ETH 2.0 rollout. pic.twitter.com/fxIqu07xAb
Hmm al die prijsactie van afgelopen dagen bij eth/btc is gewoon een gevalletje buy the rumour en straks sell the news na de 2.0.Tominatie schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:01:
ik vind het maar niks dat die $6900 zo moeilijk doet elke keer. ETH ook rejected rond de $173 weerstand. Weer een tijdje accumuleren voor de volgende try?
[Afbeelding]
Hoop dat mijn longterm buy op $165 gehit gaat worden tho. Van mij mag het nog wel ff naar beneden. Met 2.0 dat eraan komt vind ik ETH ook heel interessant voor de longterm. Dit vond ik wel een mooie thread:
[Embed]
Hopelijk stijgt het nog ff door die paar maanden danPHPResource schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:58:
[...]
Hmm al die prijsactie van afgelopen dagen bij eth/btc is gewoon een gevalletje buy the rumour en straks sell the news na de 2.0.
als de buy the rumour nu al begint kunnen we ons opmaken voor een eth bullrunPHPResource schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:58:
[...]
Hmm al die prijsactie van afgelopen dagen bij eth/btc is gewoon een gevalletje buy the rumour en straks sell the news na de 2.0.
Dirk0s schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:59:
[...]
Kun je mij wat meer over die S/R en Fib uitleggen?
Dit is ongeveer de basis. S/R flip wil zeggen dat voormalig support nu resistance is geworden, R/S Flip andersom.
Het geeft je een duidelijke entry voor je trade, met een vaste set van regels (komt prijs toch weer boven je level, dan stop je de trade); dit is de basistheorie, wil niet zeggen dat je dus per definitie je stoploss 1$ boven of onder de lijn moet zetten, traders weten ook dat mensen dit zien, en zullen dus vaak proberen die stoplosses te triggeren.
Deze strategie is redelijk basic, en kan je op alle timeframes toepassen.
Fib levels komen van de Fibonacci reeks, er is heel veel op internet te vinden over de reeks zelf, maar ook over hoe het gebruikt wordt in trading
Top bedankt voor de duidelijke uitleg!The_Goat schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:02:
[...]
[Afbeelding]
Dit is ongeveer de basis. S/R flip wil zeggen dat voormalig support nu resistance is geworden, R/S Flip andersom.
Het geeft je een duidelijke entry voor je trade, met een vaste set van regels (komt prijs toch weer boven je level, dan stop je de trade); dit is de basistheorie, wil niet zeggen dat je dus per definitie je stoploss 1$ boven of onder de lijn moet zetten, traders weten ook dat mensen dit zien, en zullen dus vaak proberen die stoplosses te triggeren.
Deze strategie is redelijk basic, en kan je op alle timeframes toepassen.
Fib levels komen van de Fibonacci reeks, er is heel veel op internet te vinden over de reeks zelf, maar ook over hoe het gebruikt wordt in trading
Betekend dit dan ook dat je rond 6780 weer een long zou kunnen nemen?
Hoop het ook! Maar het zou ook allemaal in de prijs kunnen zitten vanaf nu.. nog een klein eindspurtje vlak voor het event en dan daarna weer lekker doodbloeden.Tominatie schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:01:
[...]
als de buy the rumour nu al begint kunnen we ons opmaken voor een eth bullrun
$6900 wil er vooralsnog niet aan geloven.
Kan, maar de ideale optie is eigenlijk al geweest, dat was de vorige bounce (rode pijl). Hoe vaker een prijs een bepaalde support/resistance test, hoe zwakker hij over het algemeen wordt.Dirk0s schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:07:
[...]
Top bedankt voor de duidelijke uitleg!
Betekend dit dan ook dat je rond 6780 weer een long zou kunnen nemen?
Toen prijs daar niet door heen kwam heb ik bv. m'n shorts vanaf 7200 geclosed.
(vervolgens weer (kleinere positie) gereshort op de s/r flip, maar dat terzijde)
[ Voor 6% gewijzigd door The_Goat op 21-04-2020 22:19 ]
Een voucher is juist wél gedekt. Je geld terug heb je weliswaar recht op, maar het ook krijgen is een tweede. Als dán het bedrijf failliet gaat (en je hebt je voucher geweigerd)... dan heb je een groter probleem. Je bent dan namelijk niet de eerste en enige schuldeiser. Die voucher wordt wel door SGR betaald.PilatuS schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:36:
[...]
Zoek even uit of je recht hebt op geld terug. Een voucher hoef je in genoeg gevallen niet te accepteren en heb je recht op geld terug. Verder is het linke van een voucher dat ie niets meer waard is mocht het bedrijf er achter falliet gaan.
Dat van de voucher met SGR wist ik nietSoeski schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 23:16:
[...]
Een voucher is juist wél gedekt. Je geld terug heb je weliswaar recht op, maar het ook krijgen is een tweede. Als dán het bedrijf failliet gaat (en je hebt je voucher geweigerd)... dan heb je een groter probleem. Je bent dan namelijk niet de eerste en enige schuldeiser. Die voucher wordt wel door SGR betaald.
Vouchers zuigen, je moet deze voor een bepaalde periode geboekt hebben (in mijn geval voor 30 september, KLM) en vervolgens ook nog voor een bepaalde periode gebruikt hebben.PilatuS schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 23:26:
[...]
Dat van de voucher met SGR wist ik nietDan alleen wel even opletten dat de organisatie ook bij de SGR is aangesloten. Indien ja, is een voucher inderdaad prima.
Aangezien ik voor een huwelijk moest vliegen is dat nu niet meer relevant en vraag ik m'n geld terug. Gelukkig heb ik bij vliegtickets.nl met creditcard betaald. Ze hebben gezegd "het aan KLM door te geven". Geef ze nog 2 weken..
https://www.euclaim.nl/bl...virus-dit-zijn-je-rechtenNopheros schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:05:
[...]
Vouchers zuigen, je moet deze voor een bepaalde periode geboekt hebben (in mijn geval voor 30 september, KLM) en vervolgens ook nog voor een bepaalde periode gebruikt hebben.
Aangezien ik voor een huwelijk moest vliegen is dat nu niet meer relevant en vraag ik m'n geld terug. Gelukkig heb ik bij vliegtickets.nl met creditcard betaald. Ze hebben gezegd "het aan KLM door te geven". Geef ze nog 2 weken..
Tldr; Na max 12mnd kan je je geld terugkrijgen.
Sure, echter hebben ze mij daar net zo goed over ingelicht als over het feit dat ik direct m'n geld moet kunnen terug krijgen. Niet dus.Chris.nl schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:12:
[...]
https://www.euclaim.nl/bl...virus-dit-zijn-je-rechten
Tldr; Na max 12mnd kan je je geld terugkrijgen.
Persoonlijk wil ik best een maand of 3 wachten als dat er voor zorgt dat ze niet in de problemen komen. 12 maand vind ik weer wat lang...
Ontopic, vandaag nog ff door de 7k?
[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 22-04-2020 09:18 ]
ziet er wel naar uit ja dat we er doorheen gaan, maar ik verwacht totaal geen vuurwerk deze dagen.Nopheros schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:17:
[...]
Sure, echter hebben ze mij daar net zo goed over ingelicht als over het feit dat ik direct m'n geld moet kunnen terug krijgen. Niet dus.
Persoonlijk wil ik best een maand of 3 wachten als dat er voor zorgt dat ze niet in de problemen komen. 12 maand vind ik weer wat lang...
Ontopic, vandaag nog ff door de 7k?
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Ik hoop dat het vuurwerk nog even weg blijft. ik heb nu mijn positie ingenomen met de aannamen dat we gaan dalenHaruHaru schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:31:
[...]
ziet er wel naar uit ja dat we er doorheen gaan, maar ik verwacht totaal geen vuurwerk deze dagen.
Ik mis wel de bijna standaard BNB dump na de verloting, die zal toch niet uitblijven?
De tijd leert of het tij keert
Oh ja Bnance! Dat bestaat ook nog.raq schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:07:
Nog mensen ingeloot voor de mega shitcoins show op de Binance launchpad? Remember WRX die ging als een malle.
Ik mis wel de bijna standaard BNB dump na de verloting, die zal toch niet uitblijven?
- Taro
- Niet online
Verwijderd
Yes please!Taro schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:45:
Ik gok op zoiets voor Bitcoin de komende maanden, doen?
[Afbeelding]
Ziet er acceptabel uit.Taro schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:45:
Ik gok op zoiets voor Bitcoin de komende maanden, doen?
[Afbeelding]
And lift off...
[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 22-04-2020 15:26 ]
- Taro
- Niet online
Dat dus. Ik ben niet zo'n bangepoepert voor explosieve stijgingen dus ja, acceptabel, maar ook niet meer dan dat.
Even een schaamteloze shill in deze bange tijden. Aangezien wij met onze projecten doorgaans compleet tegen de stroom in zwemmen komen we binnenkort met een nieuwe token gericht op verkoop, verhuur en wederverhuur van vastgoed: Bam!
[Video: https://bitstreams.tv/watch_video.php?v=XNHM1HROAU7U]
Zoals u ziet zijn we rasoptimisten die enig risico niet uit de weg gaan.
[ Voor 41% gewijzigd door Crypts op 22-04-2020 15:47 ]
Dacht echt dat we naar beneden zouden gaan, zat in short
Hopelijk niet all-in dan. Ik ben ook niet zo goed in gokken, daarom heb ik nog 50% fiat aan de zijkant staan. Mochten we nu eindelijk door de 7500 gaan koop ik bij.Dirk0s schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:45:
Voor traden ben ik nog duidelijk niet gemaakt
Dacht echt dat we naar beneden zouden gaan, zat in short
Nee, ben nog in de speel fase met maar 100 euro, de rest heb ik al tijdje op een Ledger staan voor als hij weer 20k wordt.Nopheros schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:51:
[...]
Hopelijk niet all-in dan. Ik ben ook niet zo goed in gokken, daarom heb ik nog 50% fiat aan de zijkant staan. Mochten we nu eindelijk door de 7500 gaan koop ik bij.
Meneer Taro,Taro schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:32:
Ik vond 2 bevestigingen voldoende om het in gang te zetten, bedankt.
Kunt u ietsjes harder duwen? Liefst een stukje voorbij de $7500.
Alvast bedankt,
anoniempje
Verwijderd
Ja @Taro, komop maat, gooi die laatste 95% fiat er ook nog even tegenaanCrypts schreef op woensdag 22 april 2020 @ 16:06:
[...]
Meneer Taro,
Kunt u ietsjes harder duwen? Liefst een stukje voorbij de $7500.
Alvast bedankt,
anoniempje
Verwijderd
Wel leuk dat je je eigen woningen en auto's beschikbaar hebt gesteld voor de commercialCrypts schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:37:
[...]
Dat dus. Ik ben niet zo'n bangepoepert voor explosieve stijgingen dus ja, acceptabel, maar ook niet meer dan dat.
Even een schaamteloze shill in deze bange tijden. Aangezien wij met onze projecten doorgaans compleet tegen de stroom in zwemmen komen we binnenkort met een nieuwe token gericht op verkoop, verhuur en wederverhuur van vastgoed: Bam!![]()
[Video]
Dat is nog de oude collectie en portfolio, we wilden niet te patserig overkomen.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2020 @ 16:25:
[...]
Wel leuk dat je je eigen woningen en auto's beschikbaar hebt gesteld voor de commercial
Overigens helemaal een lacher als je weet hoe we dit in elkaar hebben gedraaid.
Leuk! Op 00:48 komt mijn vrouw in beeld. De royalties zie ik wel tegemoet komen.Crypts schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:37:
[...]
Even een schaamteloze shill in deze bange tijden. Aangezien wij met onze projecten doorgaans compleet tegen de stroom in zwemmen komen we binnenkort met een nieuwe token gericht op verkoop, verhuur en wederverhuur van vastgoed: Bam!![]()
[Video]
@Taro mooie bull chart, ik ben voor. Heb je ook nog een meer realistische voor de komende tijd?
Retest van WO, lijkt een beetje de bears laatste kans. Ik denk dat de top hier ligt, of significant hoger in de in de 7.8k oid
- Taro
- Niet online
Daar gaan we voor!The_Goat schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:02:
... of significant hoger in de 7.8k oid
Weeral REKT?A87 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:42:
Er is een Mega crisis gaande
Volgens mij hou je de grafiek op de kop.A87 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:56:
De mega dump komt er aan
Heb je ook al een positie gekozen in de vorm van een short? Dan ga ik namelijk wederom contra-trading in een longA87 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:56:
De mega dump komt er aan
Moet lastig zijn om perma bear te zijn in een golvende markt, zit je zowiezo al 50% van de tijd verkeerd en dus kan je geen winst maken.A87 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:56:
De mega dump komt er aan
Je kan zelfs winst maken als je 70% van de tijd fout zitcroc schreef op woensdag 22 april 2020 @ 18:01:
[...]
Moet lastig zijn om perma bear te zijn in een golvende markt, zit je zowiezo al 50% van de tijd verkeerd en dus kan je geen winst maken.
zit niet in positiePHPResource schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:58:
[...]
Heb je ook al een positie gekozen in de vorm van een short? Dan ga ik namelijk wederom contra-trading in een long
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
- Taro
- Niet online
Enorme sell wall @ 7150 op Binance, maar die gaat er vast wel aan.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/eGbp3MA0y6t6gKo2EJiy8sBe.png?f=fotoalbum_large)