https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Meer doen en accepteren dat traden niet voor iedereen is. Blijkbaar dus ook niet voor jou en dat geeft niks, we hebben allemaal onze eigen talenten.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik hold m'n 25% inleg iig tot na de halving en het lockdown/corona gebeuren. Zie het net zo goed naar boven als naar beneden gaan en indien dat laatste koop ik mooi wat bij.Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:05:
Was ik al bang voor. Btc onder $7K, dit ziet er niet best uit. Wel weer wat actie eindelijk!
Lekker man. Ik had ook wat verkocht om bij een daling weer goedkoper te halen, nu zie ik dat BTC best een sterke recovery heeft dus dat geeft wel vertrouwen. Ff aankijken maar.Nopheros schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:17:
[...]
Ik hold m'n 25% inleg iig tot na de halving en het lockdown/corona gebeuren. Zie het net zo goed naar boven als naar beneden gaan en indien dat laatste koop ik mooi wat bij.
Komt vast nog wel een hype pompje als die halving er bijna is.
Gebruik je het liefst posities zonder stop loss?A87 schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:46:
Ik ga steeds REKT door greed hoe kom je van die greed af.... Knal gewoon 20x open zomaar
Ik baal juist een beetje omdat ik een killer positie met een short BTC op 7254 had op zaterdag naar zondag, met SL en take profits etc., maar toen ik half slapend in de zondagochtend zag dat BTC hogere bodems maakte komend van 7188 naar 7240 rondom 0615 uur, heb ik die short gesloten op 7242.. denkende dat ik die short nog een keer hoger kon openen als BTC weer richting 7300 ging bewegen.. daarna verder gaan slapen.. en toen nouja 'm in de diepte zien staan.. toen ik weer wakker werd.
Maar belangrijkste met traden is toch wel dat je rustig blijft.. er zijn kansen genoeg. Win je nu niet, dan win je een andere keer weer wel, als je maar je cool houdt en met een SL handelt. Eigenlijk was het bij mij ook greed met deze actie.. denkende.. hogere bodems,.. dan short ik hoger nog een keer... Maar ja voortaan maar een nieuwe regel aan m'n tradingregels toevoegen: sluit positie enkel met een kleine verlies als je de verleiding hebt om de positie te sluiten om hem hoger weer te shorten. Met tegenzin liever een klein verlies incasseren dan een mega winst uit handen te geven, al doende leert men.
Ja zonder SL met kleine bedragen.. Dan toch weer dik de leverage er in zettenSahara schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:08:
[...]
Gebruik je het liefst posities zonder stop loss?
Zo vaak doe ik geen trade mischien een paar per maand.Soms zelfs 1
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 20-04-2020 16:26 ]
Ik stond aan de zijlijn, op €6404 ingestapt en iets later op €6515 er weer uit waar hij nou lijkt te blijven hangen, gaat niet om gek veel geld maar toch leuk. Zie het ook wel positief in maar heb wat grote uitgaven op de planning (motor o.a.) dus is het wat handiger dumpjes te pakken en weer snel uit te stappen voor zolang ik het nog niet (echt) nodig heb.Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:32:
[...]
Lekker man. Ik had ook wat verkocht om bij een daling weer goedkoper te halen, nu zie ik dat BTC best een sterke recovery heeft dus dat geeft wel vertrouwen. Ff aankijken maar.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Mss beter wat lagere lev gebruiken tot bijv 15x of lager zoals @Taro 10x, dan heb je tenminste een forse bandbreedte tot je beschikking als je geen SL wil plaatsen zodat je niet meteen rekt gaat. Al die liquidatie mailtjes nemen immers toch op den duur teveel ruimte van je mailbox inA87 schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:26:
[...]
Ja zonder SL met kleine bedragen.. Dan toch weer dik de leverage er in zetten.
Zo vaak doe ik geen trade mischien een paar per maand.Soms zelfs 1
Sja, ik zie het zo.. je kunt bijvoorbeeld 1x 1000 euro inzetten en dan 100 verliezen door 1 slechte trade met SL..Sahara schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:34:
[...]
Mss beter wat lagere lev gebruiken tot bijv 15x of lager zoals @Taro 10x, dan heb je tenminste een forse bandbreedte tot je beschikking als je geen SL wil plaatsen zodat je niet meteen rekt gaat. Al die liquidatie mailtjes nemen immers toch op den duur teveel ruimte van je mailbox in.
Of een kleine 100 euro inzetten (10x).. nogal een groot verschil met hoeveel je op een exchange zet...
Met 1000 euro zonder hefboom 100 euro verliezen is een 10% stop loss. Dan is je risicomanagement sowieso al niet in orde. 2 of 3% zou de max moeten zijn en dan heb je het over 20 of 30 euro.A87 schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:36:
[...]
Sja, ik zie het zo.. je kunt bijvoorbeeld 1x 1000 euro inzetten en dan 100 verliezen door 1 slechte trade met SL..
Of een kleine 100 euro inzetten (10x).. nogal een groot verschil met hoeveel je op een exchange zet...
Met 100 euro gaan 10x'en en dan rekt gaan, daarmee verlies je met 1 trade waarbij je anders 4 verliezende trades kan maken. Stel je hebt 2 goede trades en 2 slechte trades dan zou je zonder hefboom geld moeten hebben verdient en met 10x ben je rekt.
Hefboom traden is leuk als als je met normaal traden constant winst aan het maken bent. Dan kan je er voor kiezen iets meer risico te nemen. Dan moet je dus wel eerst met normaal traden het goed doen. Volgens mij heb je deze stap overgeslagen wat vragen is om problemen. Je voegt risico toe terwijl je met minder risico al geen winst maakt. Dit is een recept om rekt te gaan.
Niet leverage traden, dat moet je op de reguliere beurzen doen, werkt veel beter imo.A87 schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:46:
Ik ga steeds REKT door greed hoe kom je van die greed af.... Knal gewoon 20x open zomaar
Levrage traden en crypto is meestal REKT door greed, vorig jaar had ik echt serieus geld verdiend op bitmex tot de greed insloeg en ik alle winst kwijt raakte, nu ben ik lekker normaal traden soms met 5x dat gaat net zo goed en ik heb veel meer controle.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Voordeel: Relatief veilig
Nadeel: Je had veel meer winst kunnen hebben als je direct een x100 had gestart. Ja, dat klopt, maar de kans dat je direct de goede kant op gokt met zo'n kleine marge tussen startbedrag en liquidatiebedrag is nagenoeg niet goed te timen.
Verder denk je constant: Ik hoef maar 1 goede trade met 1000 Euro en x100 goed te hebben om alles goed te maken. Maar die trade komt niet en je gaat dus steeds meer risico nemen.
Als het mis gaat is dat mijn eigen schuld, niet van whales, Tether, de Rabobank of iemand anders, maar gewoon mijn eigen schuld. Stukje zelfreflectie, daar schort het aan, vooral bij anderen (
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 20-04-2020 17:36 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
https://www.tradingview.com/chart/?symbol=FX%3AUSOIL
[ Voor 34% gewijzigd door Tominatie op 20-04-2020 19:01 ]
Fuck damn.Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:53:
WTF, check OIL boys. $4.26!!!!!!!!!!!!!!! WTFFFFF hahahaha BIZAR
[ Voor 44% gewijzigd door Nopheros op 20-04-2020 19:11 ]
Komt ook doordat vandaag de laatste dag is van de future mei. Future juni ziet er "normaler" uit met een prijs van circa 23 dollar. Maar bizar blijft het zeker, gebeurt niet vaak dit. Geeft aan dat de voorraden overal vol zitten, niemand wil nu olie afnemen dus wordt de future doorgerold naar juni. Met deze prijsimplosie tot gevolg.Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:53:
Op twitter kwam gisteren een post voorbij dat ABN AMRO een oliehandelaar 300 miljoen had geleend. Als die kerel long is gegaan op WTI dan kan ABN volgend kwartaal weer een eenmalige afboeking doen
[ Voor 35% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-04-2020 19:24 ]
ja wacht maar tot nasdaq gaat zakken..........Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:29:
Dan hebben wij t nog wel prima met Bitcoin en Ethereum, zo slecht doen ze t niet iedergeval.
dan zitten we zo weer in de 5K
Prepare for the next ATH
rekt
0.99, ik zeg kopen als je de mogelijkheid hebt!!!
hebben we geen crypto die aan de olie gekoppeld is ?cursquidHome schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:37:
[...]
0.99, ik zeg kopen als je de mogelijkheid hebt!!!
Prepare for the next ATH
wanneer is die halving eigenlijkTominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:37:
ik heb m'n verkochte btc weer teruggekocht. prima zo. halving moontje komt eraan. ik geloof!
rekt
Of even een scalp met 100% winst pakken in 5 minuten
2 weken geleden nog een filmpje van RTL Nieuws gezien 'de brandstof wordt nooit goedkoper hoor, want 20$ per vat is echt het laagste ooit'
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Welke 5G zendmast is dat?
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
- Taro
- Niet online
Edit: Nice, short gesloten met ongeveer 15%
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 20-04-2020 20:04 ]
dat klinkt als een goede deal.KoffieAnanas schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:04:
Waarom zou dat niet kunnen? Je koopt gewoon 1000 vaten voor 0 euro.
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Niemand gaat iets voor 0,00 weggeven en als je dan al op 0,00 kunt kopen, doe dan gelijk even een aantal invullen dat heel Saudi-Arabië (ja ja, US in dit geval...) per jaar produceert. Wel leuk om dat weer op 18 Dollar te market sellen als simpele individuKoffieAnanas schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:04:
Waarom zou dat niet kunnen? Je koopt gewoon 1000 vaten voor 0 euro.
Kijk hier heb je een overzicht van oil futures. Dit was die van mei, die dus gewoon op $0 kwam. Bizar! Die van Juni staat nog wel rond $22.
De kortst lopende future expireert morgen (WTI future may) en aangezien de opslag wereldwijd zo goed als vol is moeten partijen de futures verkopen in plaats van om fysieke levering vragen. Daardoor implodeert de prijs nu.Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:10:
Er zijn zo bizar veel mensen rekt gegaan met olie. Dit is trouwens een CFD die morgen verstrijkt. Ik weet niet precies hoe zoiets allemaal werkt, maar de "normale" olie prijs staat nog op $22 al zal dat ook wel instorten. Dit lijkt me een voorteken om ver van olie te blijven en niet in te fomo'en iedergeval. Olie markt stort in.
Ah kijk eens. Bedankt voor de info was al benieuwd hoe dat nou zat. Je zou vandaag maar op $18 zo'n contract hebben gekochtTuutjDrie schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:13:
[...]
De kortst lopende future expireert morgen (WTI future may) en aangezien de opslag wereldwijd zo goed als vol is moeten partijen de futures verkopen in plaats van om fysieke levering vragen. Daardoor implodeert de prijs nu.
Iedergeval blijf ik ver van olie vandaan want de komende tijd zal het overschot alleen maar groter worden.
KoffieAnanas schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:16:
De prijs van olie kan zelfs negatief worden. Olie kun je nergens meer kwijt. Alle opslagtanks wereldwijd zitten nokkievol. Er wordt simpelweg veel meer olie opgepompt dan verbruikt. Op een gegeven moment moet je olie weggeven met geld toe, want zelf extra opslagtanks bijbouwen kost ook geld.
Nou, uh. Pleur mijn opblaasbare zwembadje maar vol met olie. De toegestopte euro's gaan in Bitcoin, dat lijkt me een mooie deal.
Ja, dat zou je wel denken. Maar niemand wil toegeven. Russen, Saoedies, Mexicanen, Amerikanen, niemand wil de productie fors verminderen. Uiteindelijk zal toch ergens besloten worden geen olie meer op te pompen. Maar ook dat zul je liever niet willen doen, ik kan me voorstellen dat herstarten gedoe oplevert.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:18:
Kan je het dus net zo goed in de grond laten zitten. Daar zit het al netjes opgeslagen.
Als het zo doorgaat is binnenkort heel dat Arabische "paradijs" waar politie in lambo's rijden failliet. Olie rekt. Money gone.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:18:
Kan je het dus net zo goed in de grond laten zitten. Daar zit het al netjes opgeslagen.
Ben benieuwd of we nog meer gekke shit gaan meemaken in deze toch wel vreemde wereldsituatie. Het zou toch geniaal zijn als Bitcoin schijt heeft aan alles en ons verrast met een keiharde ouderwetse $1000 pomp straight naar $7700-7800. Stop maar weer met de waas tom
Enige dat me hier voor bears niet bevalt is dat er niet eerst een stophunt omhoog is geweest voor de breakdown. Iedereen die boven de WO heeft geshort zit er te comfortabel bij momenteel
Ik zie het probleem niet zo,... ze reden vroeger op kamelen, nou dat verleer je toch niet? Gewoon die Lambo inruilen voor een kameel. Één groot voordeel van rijden op een kameel dat je hoger zit en veiliger aan het verkeer kunt deelnemenTominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:21:
[...]
Als het zo doorgaat is binnenkort heel dat Arabische "paradijs" waar politie in lambo's rijden failliet. Olie rekt. Money gone.
Wat betekenen POB, WO en MO? Een scamwick is nooit ver weg in crypto.The_Goat schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:31:
[Afbeelding]
Enige dat me hier voor bears niet bevalt is dat er niet eerst een stophunt omhoog is geweest voor de breakdown. Iedereen die boven de WO heeft geshort zit er te comfortabel bij momenteel
Point of breakdown, week- en maandopeningSahara schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:37:
[...]
Wat betekenen POB, WO en MO? Een scamwick is nooit ver weg in crypto.
"Niets kan verder zakken dan 100%"Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:38:
Olie is nu -$30
Olie, hold my beer
Ongekend. Vraag me af wat de gevolgen zullen zijn voor de VS en de olie industrie daar. Wat gaat Trump zeggen? Wat een spektakelstuk de komende dagen! ChaosPilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:45:
[...]
"Niets kan verder zakken dan 100%"
Olie, hold my beer
? ik snap deze niet 100%Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:53:
- How do I make money off this.
-> Go to Texas with some empty barrels and fill em up with free oil
Het meeste is belasting. Ook gaat de prijs aan de pomp maar langzaam omlaag wanneer olie daalt. Stel olie doet -30% mag je blij zjjn als er 3 cent af gaat aan de pomp.lighting_ schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:05:
Maar aan de pomp is nog aardig hoog
Wat betreft benzine / E10 (in NL): ongeveer 1,10 euro is belasting. En zo'n 10 cent gaat naar de pomphouders om de toko draaiende te houden (sterker nog, dat getal stijgt nu want er zijn immers weinig transacties). De rest is afhankelijk van de olieprijs.lighting_ schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:05:
Maar aan de pomp is nog aardig hoog
Als het onder de 1 euro 30 zakt moet je je jerrycans gaan vullen.
[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 20-04-2020 21:18 ]
- Taro
- Niet online
Of dat je auto op je eigen oprit gratis wordt geladen door zoiets als zonlicht, dat zou pas geweldig zijn. Oh, wachtA87 schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:18:
in 2010 ofso was het 1,1 euro aan de pomp weet ik nog wel. had een volle tank voor 40 euro lach je dood toen
Belasting.....Taro schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:28:
[...]
Of dat je auto op je eigen oprit gratis wordt geladen door zoiets als zonlicht, dat zou pas geweldig zijn. Oh, wacht
Wel vervelend dat die huizenprijzen voor woningen met oprit hedgen tegen de stock marketTaro schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:28:
[...]
Of dat je auto op je eigen oprit gratis wordt geladen door zoiets als zonlicht, dat zou pas geweldig zijn. Oh, wacht
Tenminste, laten we hopen dat dat er over een paar maanden wat beter uit ziet
* Richh wil ook een Tesla, een oprit en zonnepanelen
[ Voor 20% gewijzigd door Richh op 20-04-2020 21:36 ]
Verwijderd
Grote kans dat je over een paar maanden 100 euro, een snicker en een bak koffie krijgt bij je volle tank
Zeer informatief artikel over de olieperikelen.
- Taro
- Niet online
Historische koersval olieprijs
21:01 20/04/2020
(ABM FN) De olieprijs is maandag tijdens een chaotische handelssessie, historisch hard gedaald. Op een settlement van 37,63 dollar negatief werd een vat West Texas Intermediate met een levering in mei bijna driehonderd procent minder waard, het laagste niveau sinds de oprichting van de oliefutures in 1983. Een negatieve prijs betekent dat beleggers geld toe krijgen om olie fysiek in bezit te nemen.
De olieprijzen dalen al enkele maanden, maar stortte maandag compleet in, mede vanwege technische redenen. Econoom Hans van Cleef van ABN AMRO wees erop dat de mei-future voor het oliecontract op de New York Mercantile Exchange maandag expireert. De futures bewegen zich dan doorgaans richting de spotprijs van olie.
Handelaren die maandag de mei-futures kochten, zouden vermoedelijk van plan zijn geweest de olievaten fysiek in bezit te nemen. Maar niemand lijkt momenteel fysieke vaten olie te willen kopen.
Vooral de flink gedaalde olievraag is een probleem. Weinig mensen gaan de weg op en vliegtuigen staan aan de grond, in een poging de verdere uitbraak van het coronavirus te beperken.
Raffinaderijen willen geen olie kopen dat zij niet op een winstgevende manier kunnen verwerken tot benzine, waardoor olie momenteel naar opslagtanks gaat. Het probleem is dat de opslagtanks vollopen, waardoor niemand op nieuwe olie zit te wachten.
De daling van de olieprijs reflecteert de logistieke beperkingen van de fysieke oliemarkt. Er is letterlijk geen plek meer om de olie kwijt te kunnen en er zijn te weinig producenten die de productie terugschroeven of volledig stilzetten.
"De mondiale opslagcapaciteit zal deze maand enorm op de proef worden gesteld", aldus strategen van BCA Research.
Handelaren verwachten wel dat de olieprijs zal herstellen, zoals valt op te maken uit olie-futures met een levering later in het jaar. De juni-future die vanaf dinsdag geldt wordt bijvoorbeeld verhandeld op 21 dollar en de augustus-future zelfs op 29 dollar. Het verschil in prijs tussen de verschillende futures is op maandbasis nog nooit zo groot geweest als maandag.
Verwijderd
Met al deze gekte en exreem volatiele bewegingen zou het dan heel raar zijn dat als we bijvoorbeeld in september (noem maar wat, gewoon als voorbeeld) te horen krijgen dat alles weer opengesteld wordt (luchtvaart, zeeverkeer etc) ook wel eens hele dikke runs zouden kunnen krijgen op dit soort fysiek gebackte futures? Als een soort fomo run door massa verwachtingen?
prima gedachte, en nu we toch niet op vakantie kunnen, gaat een groot deel van vakantiegeld gewoon in cryptoVerwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:52:
Even een gekke gedachte:
Met al deze gekte en exreem volatiele bewegingen zou het dan heel raar zijn dat als we bijvoorbeeld in september (noem maar wat, gewoon als voorbeeld) te horen krijgen dat alles weer opengesteld wordt (luchtvaart, zeeverkeer etc) ook wel eens hele dikke runs zouden kunnen krijgen op dit soort fysiek gebackte ETF'S? Als een soort fomo run door massa verwachtingen?
Prepare for the next ATH
BTC net als olie naar 0Verwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:52:
Even een gekke gedachte:
Met al deze gekte en exreem volatiele bewegingen zou het dan heel raar zijn dat als we bijvoorbeeld in september (noem maar wat, gewoon als voorbeeld) te horen krijgen dat alles weer opengesteld wordt (luchtvaart, zeeverkeer etc) ook wel eens hele dikke runs zouden kunnen krijgen op dit soort fysiek gebackte futures? Als een soort fomo run door massa verwachtingen?
Verwijderd
Bitcoin? Of olie futures?A87 schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:06:
Ik zie dit nog wel de 800 aantikken binnen 12 maanden
Ik kan helemaal niet zo snel schakelen. Vroeger ging het hier over Bitcoins of shitcoins. Nu wordt het veel te ingewikkeld voor mij met al die stocks, futures en leverage.
Waar kan ik leverage kopen? Nooit van gehoord, is die nieuw?Verwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:10:
[...]
Bitcoin? Of olie futures?
Ik kan helemaal niet zo snel schakelen. Vroeger ging het hier over Bitcoins of shitcoins. Nu wordt het veel te ingewikkeld voor mij met al die stocks, futures en leverage.
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:10:
[...]
Bitcoin? Of olie futures?
- Taro
- Niet online
Verwijderd
Tuurlijk niet. Zitten toch geen windows in dat vat?A87 schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:15:
Zit Bill gates in die oil tank?>
Zitten vaccins inVerwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:17:
[...]
Tuurlijk niet. Zitten toch geen windows in dat vat?
- Taro
- Niet online
[Twitter: https://twitter.com/ThinkingUSD/status/1245648678108295169]
If OIL, which is used to fly planes and move trucks can go literally to ZERO, imagine your internet magic beans. Food for thought on thinking "this will never happen" pic.twitter.com/bc2dNCNpnr
— Levi Alterman (@levi_alterman) 20 april 2020
Je wijst naar de verkeerde. De productiekosten voor olie in de U.S. zijn hoger dan in het middenoosten, oftewel, dit is een short squeeze op de gehele U.S./Canada olieindustrie.Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:21:
[...]
Als het zo doorgaat is binnenkort heel dat Arabische "paradijs" waar politie in lambo's rijden failliet. Olie rekt. Money gone.
Voor zover ik weet zit Rusland er tussenin qua kosten, maar denk dat die dit spelletje ook nog wel mee kunnen spelen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Er speelt natuurlijk meer mee dan alleen de kosten om het uit de grond te halen. Hoeveel van het geld dat een land normaal verdient komt uit olie ? Hoe makkelijk kan een land geld lenen als ze door olie verkoop niet genoeg meer binnen krijgen ? Zo zijn er nog tig dingen die meespelen. Volgens mij is de US niet heel erg afhankelijk van olieproductie.DaCoTa schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:05:
[...]
Je wijst naar de verkeerde. De productiekosten voor olie in de U.S. zijn hoger dan in het middenoosten, oftewel, dit is een short squeeze op de gehele U.S./Canada olieindustrie.
Voor zover ik weet zit Rusland er tussenin qua kosten, maar denk dat die dit spelletje ook nog wel mee kunnen spelen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!