hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik kan daar ieder moment verandering in brengen indien gewenstKoffieAnanas schreef op zondag 19 april 2020 @ 09:35:
De bitcoin heeft inderdaad een stuk hoger gestaan. Maar het niveau krabbelt alweer iets op.
Oh wacht... Je bedoelt het niveau van de koers, niet van de topic posts...
Sorry, dan zul je moeten wachten tot Slux inkoopt
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
We have coded a websocket script getting orderbook & execution data direct from the exchanges Binance, Kraken, and Coinbase -- checking for executions between bid/ask, i.e., potential fake volume.
— Whalepool (@whalepool) 19 april 2020
The results may surprise you, see source here:https://t.co/27fg4UTUog #bitcoin pic.twitter.com/tAr6heqtOQ
Interessant... Maar ik vermoed dat er heel veel trades via bots plaatsvinden die binnen 100 ms gematched worden. Als ik bijv. besluit een order onder de bestaande koers te plaatsen, dan staat daar vaak binnen een paar ms weer een order onder of wordt het aantal verhoogd voordat ik kan knipperen. Ik denk oprecht niet dat Binance aan fake volume doet.
https://github.com/Whalepool/Bitcoin-Volume-Validator
Dit dus:
One thing you should be aware of is that exchanges do not guarantee the order of trade and order book messages when you receive it via WS. One can be lagging vs the other and vice versa.
— Tardis.dev (@tardis_dev) 19 april 2020
Many exchanges also throttle order book updates (like Binance every 100ms)
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 19-04-2020 12:53 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat en er zullen altijd traders zijn met een grotere piemel uh snellere verbinding dan anderen.Taro schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:49:
[Twitter]
Interessant... Maar ik vermoed dat er heel veel trades via bots plaatsvinden die binnen 100 ms gematched worden. Als ik bijv. besluit een order onder de bestaande koers te plaatsen, dan staat daar vaak binnen een paar ms weer een order onder of wordt het aantal verhoogd voordat ik kan knipperen. Ik denk oprecht niet dat Binance aan fake volume doet.
https://github.com/Whalepool/Bitcoin-Volume-Validator
Misschien stom bedacht maar ik zou het ook niet gek vinden als er een soort van OTC matching plaats vindt binnen de spread. Je wil transacties wel registreren om alles transparant te houden maar niet in de orderboeken voor het gewone plebs/bots terugzien. Dat gedoe met 'gewone' bots zie je op vrijwel alle exchanges, tijdje tterug nog leuk met een slecht afgestelde kunnen spelen en een aardig bedragje binnen kunnen harken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
BTC is hier op het moment toch wel van afhankelijk......
in brede zin dan
Oja ik zit vol in FIAT.......
[ Voor 17% gewijzigd door sourcecode op 19-04-2020 15:35 ]
Prepare for the next ATH
dan moet je een RETE snele VPS nemen in data center waar Binance zit......Crypts schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:06:
uh snellere verbinding dan anderen.
Prepare for the next ATH
A87 is bekend.hmr schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:24:
A87 spuwt al jaren onzin hier. Zijn gedrag is volatieler dan de koers van Bitcoin.
Filmpjes waarin geestelijk minder bedeelde personen zichzelf voor paal zetten, kan ik nooit zo om lachen, daar kunnen die mensen ook niets aan doen. Daar doelde ik op, laten we daar van weg blijven. Tot zover deze moraalridder.
Zo te zien stap ik zo meteen maar weer eens in BTC, met de handelspot
De tijd leert of het tij keert
- Taro
- Niet online
Ik zou waarschijnlijk hetzelfde moeten doen, maar de 7.000 wordt vast nog een keer getest, eerst even kijken of die het houdt.raq schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:48:
[...]
Zo te zien stap ik zo meteen maar weer eens in BTC, met de handelspot
Edit: Short nu op -13%, gaat de goede kant op
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 19-04-2020 16:12 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Aan de andere kant, laat het maar zakken. Wil voor een mooi rond BTC bedrag gaan rond de halving.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nou denk ik niet direct dat dezelfde jongens in crypto zitten maar in de 'echte' wereld maken fracties van seconden weldegelijk verschil. Als het volume en snelheid maar groot genoeg is maken veel kleine kruimeltjes al vrij snel een grote berg.sourcecode schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:38:
dan moet je een RETE snele VPS nemen in data center waar Binance zit......
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Jawel hoor, die jongens zijn er al een tijdje.Crypts schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:25:
[...]
Nou denk ik niet direct dat dezelfde jongens in crypto zitten maar in de 'echte' wereld maken fracties van seconden weldegelijk verschil. Als het volume en snelheid maar groot genoeg is maken veel kleine kruimeltjes al vrij snel een grote berg.
En volgens mij is alamada daar in crypto mee bezig (dezelfde jongens achter ftx)
[ Voor 48% gewijzigd door The_Goat op 19-04-2020 17:42 ]
- Taro
- Niet online
🚔 🚔 🚔 A payment of 1 BTC (7,121 USD) has been made to a known GiveAway Scam!
— Whale Alert (@whale_alert) 19 april 2020
Details: https://t.co/4UnL2c7vv1
Tx: https://t.co/Libsu0TJTF
Flowtraders zitten ook al in de cryptos tegenwoordig meen ikThe_Goat schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:41:
Dit is waarom flow traders zon succes is toch
En volgens mij is alamada daar in crypto mee bezig (dezelfde jongens achter ftx)
- Taro
- Niet online
Is weer een nieuwe manier van oplichting zo creëren ze vertrouwen dat het veilig is en mensen er in trappen.ybos schreef op zondag 19 april 2020 @ 18:10:
[...]
Hoe dom ben je dan
Geef ons 1 BTC, je krijgt er van ons 2 terug
Zag het verhaal een tijdje terug op een telegram groep voorbij komen er was toen +- 30ETH gestort doordat de scammer zelf eerst 50ETH had gestort en tegen mensen zij kijk maar het werkt echt.
FUD.Taro schreef op zondag 19 april 2020 @ 18:04:
Oud artikel, maar wel interessant voor de XRP holders: https://medium.com/@whale...rypto-whales-9a3578617a54.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
- Taro
- Niet online
Volgens mij wordt er redelijk goed beargumenteerd hoe een en ander tot stand komt... Of ben je XRP holder?
Hoezo bron? Het is een verhaal over de positie van een paar Whales, wat niet is confirmed door iets of iemand. Er zal vast vuur zijn, nu er wel een beetje rook is. Maar dit is zo'n uitgemolken verhaal... Maar DYOR, het zal wel.
*edit: heb zeker XRP, maar dat heeft geen invloed op wat ik zeg. Crypto is speelgeld voor mij
[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 19-04-2020 19:02 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jij roept FUD, wat @Taro ook al zegt. Zijn betrouwbare partijen die het beweren en zolang er geen tegenbewijs is kan je het geen FUD noemen.hmr schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:01:
[...]
Hoezo bron? Het is een verhaal over de positie van een paar Whales, wat niet is confirmed door iets of iemand. Er zal vast vuur zijn, nu er wel een beetje rook is. Maar dit is zo'n uitgemolken verhaal... Maar DYOR, het zal wel.
*edit: heb zeker XRP, maar dat heeft geen invloed op wat ik zeg. Crypto is speelgeld voor mij
- Taro
- Niet online
Er worden o.a. een aantal XRP adressen getoond in dat bericht, dus FUD is het niet. Ben je van mening dat die informatie onjuist is? Zo ja, kom dan met bewijzen ipv oneliners.hmr schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:01:
[...]
Die adressen zijn o.a. van een "Ripple founder and former CTO", dus geen gewone "standaard" whale, maar een Ripple ingewijde...
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 19-04-2020 19:08 ]
Als je goed leest, dan zit dit artikel vol aannames en disclaimers. Maar goedSlux schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:04:
[...]
Jij roept FUD, wat @Taro ook al zegt. Zijn betrouwbare partijen die het beweren en zolang er geen tegenbewijs is kan je het geen FUD noemen.
Full disclosure: ik heb BTC, XRP, XVG, VET en ONT.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Op BTC na heb je wel de echte pareltjes te pakkenhmr schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:06:
[...]
Full disclosure: ik heb BTC, XRP, XVG, VET en ONT.
Ik hoop voor je dat je ze laag hebt ingekocht en nu op winst staat ermee
Rookworst zonder r is ook worst.
Wat is eigenlijk een gezond minimum voor de BMI?Bartvandelaar schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:25:
Niks mis met VET. Zolang je BMI maar niet boven de 25 komt is het prima volgens mij.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 19-04-2020 19:27 ]
Xvg 4000% op gepakt in 2017.Slux schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:23:
[...]
Op BTC na heb je wel de echte pareltjes te pakken![]()
Ik hoop voor je dat je ze laag hebt ingekocht en nu op winst staat ermee
Vechain uitgecashed.
Xrp nog 0 verlies, maar niet uitgestapt.
ONT ook uitgecashed en weer wat gekocht op een gegeven moment.
Ben een lange termijn investeerder (lees: gokker)
Dus ben prima tevreden met die muntjes.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hodl strong brothers!Slux schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:26:
Ik zie dat er ook weer een flinke emissie XRP is geweest staat inmiddels al op 44,089,620,959, bijna op de helft van wat er in totaal op de markt gedumpt gaat worden.
hey, trouwens. Btc mag wel een keer gaan uitbreken.
Dat heb je goed gedaanhmr schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:30:
[...]
Xvg 4000% op gepakt in 2017.
Vechain uitgecashed.
Xrp nog 0 verlies, maar niet uitgestapt.
ONT ook uitgecashed en weer wat gekocht op een gegeven moment.
Ben een lange termijn investeerder (lees: gokker)
Dus ben prima tevreden met die muntjes.
ik hoop voor je dat XRP nog wat gaat doen maar zonder die emissies verdienen ze niks daar, en al die verhalen dat het swift zou vervangen kunnen nu ook wel concluderen dat banken het niet gaan gebruiken, ik had het ingewisseld net als dat XVG voor BTC als je er voor de echt LT inzit, dus niet de max 3 weken LT in tweakers termen
Maar je weet het nooit het blijft crypto.
Dit is een van de redenen waarom ik nog steeds in het bearcamp blijf, ondanks alle halving verhalen. Google trends geeft ook geen stijging in het aantal searches weer, ik denk dat de halving een non-event wordt, met misschien een spike in de laatste 3/4/5 dagen vooraf
[ Voor 91% gewijzigd door The_Goat op 19-04-2020 22:19 ]
[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 19-04-2020 22:44 ]
Hoho wie beweerd die bewijst.Slux schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:04:
[...]
Jij roept FUD, wat @Taro ook al zegt. Zijn betrouwbare partijen die het beweren en zolang er geen tegenbewijs is kan je het geen FUD noemen.
Als ik beweer dat @Slux een scammer is en al het geld van zijn familie achterover gedrukt heeft, wil niet zeggen dat jij moet bewijzen dat het niet zo is.
En er zijn geen betrouwbare partijen in crypto iedereen is zijn eigen muntje/portfolio aan het ophemelen en het liefst door andere met de grond gelijk te maken.
[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 19-04-2020 22:53 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Flinke crash komt nog zodra de economie (nog meer) echte klappen krijgt, (nog) meer bedrijven onder druk komen te staan, huizenprijzen instorten, etc.Tominatie schreef op zondag 19 april 2020 @ 22:29:
denk eigenlijk ook wel dat we nog lager gaan, tis echt dood man. Mja, ik put hoop uit de halving anders had ik allang deze rotzooi uitgecashed voor wat goedkope aandeeltjes (alhoewel erg goedkoop zijn ze nu niet meer), hopelijk nog ff een flinke crash daar.
zou het? moontje?
Welnee, nieuwe short opportunity..Tominatie schreef op zondag 19 april 2020 @ 23:15:
bitcoin gaat weer richting de 7.2k
zou het? moontje?
- Taro
- Niet online
Ik heb eerder vandaag alle alts die ik tijdens een bullrun zou willen hebben ingeslagen, incl. wat extra Bitcoin, dus van mij mag de grote show beginnen. Aan de andere kant heb ik mijn short uitgebreid, die heeft dezelfde waarde als mijn portfolio. Ik win/verlies dus niets bij een daling of stijging (op een verschil in Bitcoin waarde na door de verschillende cryptocurrency die tov Bitcoin anders kunnen presteren), maar ik kijk even aan welke kant het op gaat en sluit dan of de short, of verkoop de cryptocurrency die ik heb.Tominatie schreef op zondag 19 april 2020 @ 23:15:
bitcoin gaat weer richting de 7.2k
zou het? moontje?
Het traden kost veel tijd, gewoon iedere maand bijkopen is waarschijnlijk lucratiever en minder tijdrovend, dus ga maar weer even in die modus omdat ik geen idee heb welke kant de koers op gaat. Maar stijgt Bitcoin vanaf hier weer, dan zijn dit prachtige inkoopprijzen voor de alts, dus ik wil niet achteraf zeggen: Had ik maar meer ingekocht toen ze laag stonden... Al kan het natuurlijk vanaf hier prima nog 99% lager
Als de ATH prijzen van de 2017 bullrun weer worden gehaald, dan hoeven de 3 generaties na mij niet meer te werken
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 19-04-2020 23:26 ]
Edit: de xrp shitshow lijkt me daar een goed voorbeeld van
Edit 2: als je dan toch met alts wilt gokken, koop dan lowcaps ipv mid/high caps
[ Voor 36% gewijzigd door The_Goat op 19-04-2020 23:41 ]
Ik wil geen ruiten ingooien.. maar ik vind deze hele BTC halving bullshit op een sprookjesverhaal beginnen te lijken, verhalen als BTC gaat hard stijgen etc. Feit is dat alle financiële markten door dit Coronavirus er slecht voorstaan, de gains van de afgelopen weken zijn voornamelijk gekomen door mooie woorden van de centrale banken en de daarbij horende digitaal bijgedrukte valuta. Elke dag lees je wel weer een analyst die een megalomaan getal verzint waarop BTC volgens hem in de nabije toekomst op zal staan.Taro schreef op zondag 19 april 2020 @ 23:24:
[...]
Ik heb eerder vandaag alle alts die ik tijdens een bullrun zou willen hebben ingeslagen, incl. wat extra Bitcoin, dus van mij mag de grote show beginnen. Aan de andere kant heb ik mijn short uitgebreid, die heeft dezelfde waarde als mijn portfolio. Ik win/verlies dus niets bij een daling of stijging (op een verschil in Bitcoin waarde na door de verschillende cryptocurrency die tov Bitcoin anders kunnen presteren), maar ik kijk even aan welke kant het op gaat en sluit dan of de short, of verkoop de cryptocurrency die ik heb.
Het traden kost veel tijd, gewoon iedere maand bijkopen is waarschijnlijk lucratiever en minder tijdrovend, dus ga maar weer even in die modus omdat ik geen idee heb welke kant de koers op gaat. Maar stijgt Bitcoin vanaf hier weer, dan zijn dit prachtige inkoopprijzen voor de alts, dus ik wil niet achteraf zeggen: Had ik maar meer ingekocht toen ze laag stonden... Al kan het natuurlijk vanaf hier prima nog 99% lager
Als de ATH prijzen van de 2017 bullrun weer worden gehaald, dan hoeven de 3 generaties na mij niet meer te werken
En meneer PlanB die wordt om de haverklap erbij gehaald omdat zijn model gouden bergen betoogt. Ik vraag mij werkelijk af, wie er voor gaat zorgen dat BTC en de alts zo hard gaan stijgen? Vers geld? Henk en Ingrid die weer instappen? Het is net alsof je aan een kind blijft wijsmaken dat de Kerstman toch echt bestaat... ja die BTC die gaat $100k+ aantikken.. ja echt waar, omdat PlanB en zijn model dat zeggen
Maar succes @Taro, ik hoop dat je wederom de bodem gekocht hebt!
- Taro
- Niet online
Voor de goede orde, ik geef al enige tijd aan dat de Bitcoin halving precies samenvalt met de punt van deze triangle, daar kan dus veel aan verbonden zijn:
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 19-04-2020 23:58 ]
Edit: enige waar ik nu naar kijk is spx futures en war die komende uur gaan doen, evt daar vanuit een koers bepalen
[ Voor 18% gewijzigd door The_Goat op 20-04-2020 00:00 ]
- Taro
- Niet online
Klopt, niets persoonlijks, maar je bent vrij stellig zonder daarbij aan te geven wat je zelf doet. Ik ben heel open over mijn trades, lees ze maar terug, ik zit relatief vaak goed. Ik zeg niet dat ik nu goed zit, maar tweemaal eerder heb ik van jou en iemand anders gehoord dat mijn keuze "suboptimaal" was, om een paar dagen later minimaal >15% te hebben gerealiseerd en daar hoor ik dan niets meer over.The_Goat schreef op zondag 19 april 2020 @ 23:58:
Als ik je post lees ben je hedged momenteel, waar me niks mis mee lijkt. Post is verder niet persoonlijk, enige wat ik wil aangeven is dat de ogen nu naar mijn mening op btc gericht zijn ivm wereldwijde crisis vs halving, wat alts minder interessant maakt om te traden
Persoonlijk hoor ik liever welke positie jij zelf inneemt in plaats van te horen hoe je tegenover de keuze van een ander staat. Spreek je uit en onderneem bijbehorende actie/trade, of blijf liever stil, ok?
Wat betreft veel van de oudere munten die het tijdens de vorige bullrun goed deden, de meeste daarvan heb ik maar weinig vertrouwen in en ik zie de meeste wel doodbloeden. Niet dat dit niet met LINK of XTZ kan, maar hier heb ik gewoon meer vertrouwen in.
Taro schreef op maandag 20 april 2020 @ 00:04:
[...]
Klopt, niets persoonlijks, maar je bent vrij stellig zonder daarbij aan te geven wat je zelf doet. Ik ben heel open over mijn trades, lees ze maar terug, ik zit relatief vaak goed. Ik zeg niet dat ik nu goed zit, maar tweemaal eerder heb ik van jou en iemand anders gehoord dat mijn keuze "suboptimaal" was, om een paar dagen later minimaal >15% te hebben gerealiseerd en daar hoor ik dan niets meer over.
Persoonlijk hoor ik liever welke positie jij zelf inneemt in plaats van te horen hoe je tegenover de keuze van een ander staat. Spreek je uit en onderneem bijbehorende actie/trade, of blijf liever stil, ok?
gister of eergisteren gepost, idee is nog steeds in play. Gisteravond 50% van positie afgehaald ivm minder agressieve sell-off dan verwacht, wick van afgelopen uur heeft m'n orders weer gefilled en nu 100% short
- Taro
- Niet online
Ik zie de beurs niet vanuit hier naar een nieuwe ATH gaan zonder eerst verder te zakken. Doet de beurs weer -20% zie ik BTC niet iets anders doen. De recente stijging van de beurs denk ik ook eerder van dat het een deadcat is dan herstel. Ook in 2008 heeft de beurs nog runs omhoog gemaakt om daarna nieuwe lows te maken. De halve wereld ligt plat met mogelijk een golf 2 en zelfs 3 of 4 van het virus. Miljoenen mensen zijn hun baan al kwijt geraakt. Economische krimp is al flink bezig en dat de beurs dan maar blijft stijgen, het zou mij verbazen. Maar goed, misschien heb ik het fout, we gaan het zien
Even kijken wat zo de futures doen in de USA.
Het aantal nieuwe infecties in Europa daalt sterk in Spanje, Italie, Duitsland, Frankrijk etc. Als dat blijft doorgaan dan vraag ik met af of we een nieuwe dip gaan krijgen.PilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 00:17:
[...]
Ik zie de beurs niet vanuit hier naar een nieuwe ATH gaan zonder eerst verder te zakken. Doet de beurs weer -20% zie ik BTC niet iets anders doen. De recente stijging van de beurs denk ik ook eerder van dat het een deadcat is dan herstel. Ook in 2008 heeft de beurs nog runs omhoog gemaakt om daarna nieuwe lows te maken. De halve wereld ligt plat met mogelijk een golf 2 en zelfs 3 of 4 van het virus. Miljoenen mensen zijn hun baan al kwijt geraakt. Economische krimp is al flink bezig en dat de beurs dan maar blijft stijgen, het zou mij verbazen. Maar goed, misschien heb ik het fout, we gaan het zien
Zolang je genoeg cash achter de hand houdt om lager weer bij te kopen kan er weinig mis gaan.
Veel van die tokens hebben ook inflatie in de vorm van staking en andere ongein, dus ook lekkere verwatering op lange termijn. Tis gewoon onzin zonder use case behalve wat waas praat over tech en blockchain in verschillende industrieën. Na 3 jaar is er nog steeds niks noemenswaardigs uitgerold. Al die klote tokens waar er elke week weer eentje bij komt op binance hebben 0.0 DEMAND, behalve van plebs die denken moon.
En wie de fuck wil crypto gebruiken als betaalmiddel. Alleen een aantal gekkies. Kain bijvoorbeeld die het gebruikt om online te pokeren.
Ik geloof alleen nog in een nieuw ATH voor Bitcoin, daarom hodl ik deze de moeder en verkoop ik hopelijk EOY of ergens in 2021 op plebs.Daarna ga ik genieten en gooi ik een deel van het geld in een mooie Honda E, wat een prachtige auto.
Tuurlijk daalt het aantal infecties. Vrijwel iedereen zit thuis en dat zorgt er voor dat het niet verder stijgt. Wat wanneer de boel weer wat losser wordt ? Er hoeft maar 1 iemand het nog te hebben en je krijgt golf 2. Het virus is niet weg en er zullen nieuwe momemten komen waarbij het virus weer de kop opsteekt. Dan krijg je weer een nieuwe lockdown om er voor te zorgen dat de IC het aan kan. Pas wanneer 65% het heeft gehad waardoor je groepsimmuniteit hebt of iedereen een vaccin krijgt is het over. Iedere soort gelijke pandemie heeft in het verleden meerdere golven gehad. Het is onwaarschijnlijk dat het nu bij 1 golf blijft.Nopheros schreef op maandag 20 april 2020 @ 00:21:
[...]
Het aantal nieuwe infecties in Europa daalt sterk in Spanje, Italie, Duitsland, Frankrijk etc. Als dat blijft doorgaan dan vraag ik met af of we een nieuwe dip gaan krijgen.
Ter onderbouwing: https://techcrunch.com/20...id-19-cases/?guccounter=1 Je kan niet oneindig in een lockdown blijven, en zoals het MIT laat zien, zal enige versoepeling meteen een stijging laten zien.PilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 00:29:
[...]
Tuurlijk daalt het aantal infecties. Vrijwel iedereen zit thuis en dat zorgt er voor dat het niet verder stijgt. Wat wanneer de boel weer wat losser wordt ? Er hoeft maar 1 iemand het nog te hebben en je krijgt golf 2. Het virus is niet weg en er zullen nieuwe momemten komen waarbij het virus weer de kop opsteekt. Dan krijg je weer een nieuwe lockdown om er voor te zorgen dat de IC het aan kan. Pas wanneer 65% het heeft gehad waardoor je groepsimmuniteit hebt of iedereen een vaccin krijgt is het over. Iedere soort gelijke pandemie heeft in het verleden meerdere golven gehad. Het is onwaarschijnlijk dat het nu bij 1 golf blijft.
Tot we een vaccin hebben of groepsimmuniteit, hebben we een groot probleem.Sahara schreef op maandag 20 april 2020 @ 00:41:
[...]
Ter onderbouwing: https://techcrunch.com/20...id-19-cases/?guccounter=1 Je kan niet oneindig in een lockdown blijven, en zoals het MIT laat zien, zal enige versoepeling meteen een stijging laten zien.
Iets losser geeft je een nieuwe golf. Dan een nieuwe lockdown om de gezondheidszorg niet te overbelasten. Doe je dat niet belast je de boel extreem en gaan er veel meer mensen dood. We hebben even uit mijn hoofd zo'n 1500 IC bedden wat er zo'n 2500 kunnen worden omdat je ook limieten hebt qua IC personeel. Nu zo'n 1100 bedden bezet dus behoorlijk tegen de max aan en het daalt maar langzaam. Iets losser is golf 2 waarbij je of weer naar een lockdown moet gaan, of moet accepteren dat oma van de beademing wordt gehaald om iemand van 25 te redden wat in andere landen al zo is gegaan.
Het moet een combinatie worden van steeds ietsjes meer of ietjes minder maatregels, net zo lang tot je ofwel een vaccin hebt of groepsimmuniteit.
Ik zag op het nieuws een sportschool langskomen met de anderhalve meter maatregel. Iemand die het heeft hoeft maar 1x te hoesten of te niesen en tig mensen kunnen het krijgen. Een flinke hoest geeft je deeltjes in de lucht die verder gaan dan anderhalve meter en ook ergens kunnen landen of iemand die door de wolk heen loopt. Wanneer zo'n sportschool open gaat en 1 iemand heeft het dan is golf 2 gelijk een feit waarbij je mag hopen dat het niet flink erger wordt dan golf 1. Nee helaas, tot we een vaccin hebben zijn we er nog lang niet vanaf.
Als je een aantal weken zonder nieuwe infecties zit en dan in delen de economie weer opstart hoeft er niet perze een 2de golf te volgen. In China lijkt het ook prima te gaan, Zuid Korea heeft volgens mij niet eens een lockdown gehad.PilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 00:29:
[...]
Tuurlijk daalt het aantal infecties. Vrijwel iedereen zit thuis en dat zorgt er voor dat het niet verder stijgt. Wat wanneer de boel weer wat losser wordt ? Er hoeft maar 1 iemand het nog te hebben en je krijgt golf 2. Het virus is niet weg en er zullen nieuwe momemten komen waarbij het virus weer de kop opsteekt. Dan krijg je weer een nieuwe lockdown om er voor te zorgen dat de IC het aan kan. Pas wanneer 65% het heeft gehad waardoor je groepsimmuniteit hebt of iedereen een vaccin krijgt is het over. Iedere soort gelijke pandemie heeft in het verleden meerdere golven gehad. Het is onwaarschijnlijk dat het nu bij 1 golf blijft.
Nieuwe uitbraken krijg je dan veel makkelijker onder controle omdat ze veel kleiner zijn in omvang.
Als je het doet zoals Trump wil, midden in de crisis zitten en dan de boel binnenkort weer opengooien, dan komt die 2de golf er idd wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 20-04-2020 00:57 ]
Maar mijn netflix abonnement haal ik er wel uit de laatste tijd.
De hele boel weer opstarten geeft je 100% garantie op een nieuwe golf. Helemaal omdat de incubatietijd 4 tot wel 14 dagen kan zijn, sommige mensen niet of nauwelijks klachten hebben maar wel andere mensen kunnen besmetten. Zeker wanneer het verkeer en de luchtvaart weer op gang komt is het een garantie op een nieuwe golf. Let wel dat maar 1 persoon het moet hebben om weer 100k besmettingen te kunnen veroorzaken.Nopheros schreef op maandag 20 april 2020 @ 00:53:
[...]
Als je een aantal weken zonder nieuwe infecties zit en dan in delen de economie weer opstart hoeven we niet perze een 2de golf te krijgen. In China lijkt het ook prima te gaan, Zuid Korea heeft volgens mij niet eens een lockdown gehad.
Nieuwe uitbraken krijg je dan veel makkelijker onder controle omdat ze veel kleiner zijn in omvang.
Dat het in China prima lijkt te gaan zegt sowieso 0,0. Pleur op met die minder doden dan Spanje. Pak de getallen van China en zet er maar een paar 0'en achter. Verder als je niet test heb je ook geen nieuwe besmettingen.
Een virus waarbij nog geen 5% van de bevolking imnuun tegen is, dat is niet zomaar weg. De kans op geen golf 2 of meer is vrijwel 0.
Zoek maar eens wat info over de spaanse griep. Golf 2 was daar vele malen erger dan golf 2. Nou zijn dit andere tijden, maar wat je zegt: "Nieuwe uitbraken krijg je dan veel makkelijker onder controle omdat ze veel kleiner zijn in omvang." Sorry hoor, maar dit klopt echt niet.
Edit:
Mee eens hoor. Zolang de hele wereld het niet doet heb je er toch weinig aan. Het moet tot het vaccin er is steeds ietjes meer en ietjes minder vrij worden om de IC niet te overbelasten. Veel meer kan je tot die tijd helaas niet doen.Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 00:59:
Maar we kunnen gewoon niet oneindig alles dichthouden, dan gaat iedereen naar 0 en failliet.
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 20-04-2020 01:04 ]
Dat betekend dus volgens jouw dat de hele wereld een 2de golf gaat krijgen? Toch wel beetje glazen bol werk volgens mijPilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:00:
[...]
De hele boel weer opstarten geeft je 100% garantie op een nieuwe golf. Helemaal omdat de incubatietijd 4 tot wel 14 dagen kan zijn, sommige mensen niet of nauwelijks klachten hebben maar wel andere mensen kunnen besmetten. Zeker wanneer het verkeer en de luchtvaart weer op gang komt is het een garantie op een nieuwe golf. Let wel dat maar 1 persoon het moet hebben om weer 100k besmettingen te kunnen veroorzaken.
Je zegt het zelf al, incubatietijd is rond de 14 dagen. Als je dus wacht met het opstarten van de economie todat deze periode voorbij is (wat China heeft gedaan) dan kun je vervolgens de veel kleinere brandhaarden makkelijker aanpakken.
Zoals ik al aangaf heeft zuid korea helemaal geen lockdown gehad, wat bewijst dat je alleen al met een goed test beleid het probleem kunt oplossen.
Doe eens wat onderzoek voordat je zoiets zegt. Dit is niet de eerste pandemie en er is tig jaar aan onderzoek naar gedaan. Wat ik zeg verzin ik niet.Nopheros schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:04:
[...]
Toch wel beetje glazen bol werk volgens mij
De hele wereld is besmet omdat 1 persoon het had. Zolang er vrijwel niemand imuun is heb je ook maar weer 1 persoon nodig om de hele boel nog een keer te herhalen.
En bovendien verbaas ik mij een beetje om de om ons heen liggende landen, waar veel regeringsleiders eigenlijk het groepsimmuniteit verhaal maar kost wat het kost niet in de mond willen nemen, maar waar het in the end wel op neerkomt zodra de lockdowns worden afgebouwd. Vanaf dag 1 begon Rutte over groepsimmuniteit en werd als een idioot neergezet. Uiteindelijk kan je alleen met groepsimmuniteit of een vaccin voldoende bescherming bieden. Elk land die het lockdown principe nastreeft steekt liever het hoofd in het zand en hoopt op een goede uitkomst, maar er zijn maar 1 of een paar mensen voor nodig die het virus weer aanwakkeren na een lockdown.PilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:08:
[...]
Doe eens wat onderzoek voordat je zoiets zegt. Dit is niet de eerste pandemie en er is tig jaar aan onderzoek naar gedaan. Wat ik zeg verzin ik niet.
De hele wereld is besmet omdat 1 persoon het had. Zolang er vrijwel niemand imuun is heb je ook maar weer 1 persoon nodig om de hele boel nog een keer te herhalen.
Zoals ik aangaf kan het heel goed zijn dat we een 2de golf krijgen, hoe eerder je de economie open gooit hoe realisticher die kans wordt. Jij zegt echter dat je een glazen bol hebt en dat het zeker is dat elk land dat gaat krijgen. Daarbij negeer je China (blijkbaar houden ze de 2de golf die daar nu bezig is geheim?) en zuid korea die simpelweg het probleem heeft opgelost met heel veel testen.PilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:08:
[...]
Doe eens wat onderzoek voordat je zoiets zegt. Dit is niet de eerste pandemie en er is tig jaar aan onderzoek naar gedaan. Wat ik zeg verzin ik niet.
Daarnaast kun je nog zoveel onderzoeken maar kan de realiteit simpelweg anders zijn.
Blijkbaar vind je het lastig te begrijpen dat naar mijn mening je corona prima onder controle kunt houden wanneer je voor enkele weken geen nieuwe infectes hebt gehad. Als je dan namelijk toch weer nieuwe infecties krijgt dan kun je daar snel en hard op ingrijpen.
Zoals je zelf zegt is dit niet de eerste pandemie. In de Sars pandemie hebben de aziatische landen bovenstaande gedaan en blijkbaar, ondanks de onderzoeken die je aanhaalt, werkt het dus wel.
[ Voor 39% gewijzigd door Nopheros op 20-04-2020 01:23 ]
De beste optie is denk ik steeds ietsjes meer en ietjes minder regels. Er voor zorgen dat de IC het aan blijft kunnen, hoewel dat met iets te weinig maatregels niet gaat gebeuren. Doe je het op de juiste manier en hebben we mazzel dan kan je het uitzitten tot het vaccin er is over een jaar of anderhalf jaar.Sahara schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:16:
[...]
En bovendien verbaas ik mij een beetje om de om ons heen liggende landen, waar veel regeringsleiders eigenlijk het groepsimmuniteit verhaal maar kost wat het kost niet in de mond willen nemen, maar waar het in the end wel op neerkomt zodra de lockdowns worden afgebouwd. Vanaf dag 1 begon Rutte over groepsimmuniteit en werd als een idioot neergezet. Uiteindelijk kan je alleen met groepsimmuniteit of een vaccin voldoende bescherming bieden. Elk land die het lockdown principe nastreeft steekt liever het hoofd in het zand en hoopt op een goede uitkomst, maar er zijn maar 1 of een paar mensen voor nodig die het virus weer aanwakkeren na een lockdown.
Alleen door de lockdown te houden zoals we die nu hebben krijg je geen golf 2. Dat was het hele verhaal, namelijk de lockdown versoepelen. Zodra je dat doet krijg je een golf 2. Die kan klein zijn of groot zijn, maar het komt er sowieso wanneer de lockdown er niet meer is.Nopheros schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:20:
[...]
Zoals ik aangaf kan het heel goed zijn dat we een 2de golf krijgen, hoe eerder je de economie open gooit hoe realisticher die kans wordt. Jij zegt echter dat je een glazen bol hebt en dat het zeker is dat elk land dat gaat krijgen. Daarbij negeer je China (blijkbaar houden ze de 2de golf die daar nu bezig is geheim?) en zuid korea die simpelweg het probleem heeft opgelost met heel veel testen.
Het is gewoon onmogelijk om geen golf 2 te krijgen tot dat iedereen imuum is. Met als uitzondering dat de hele planeet in lockdown blijft.
Wat betreft China, fuck China. Ik geloof helemaal niets wat die gasten zeggen. Dat andere landen er niet of nauwelijks last van hebben kan prima, maar dit dan door de grens dicht te gooien.
Een virus waarbij vrijwel niemand imuum voor is is de realiteit en daar veranderd niets aan.Daarnaast kun je nog zoveel onderzoeken maar kan de realiteit simpelweg anders zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 20-04-2020 01:25 ]
Sorry hoor maar de Chinezen kan je moeilijk serieus nemen met hun cijfers, zelfs in januari verschenen er geruchten van Chinezen zelf die de officiële cijfers van de regering in twijfel trokken en zeiden dat zijzelf die cijfers van de Chinese regering altijd met een factor van x(x) vermenigvuldigen om tot de echte cijfers te komen. En vergeet niet dat de Communistische partij het gehele Chinese internet censureert.Nopheros schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:20:
[...]
Zoals ik aangaf kan het heel goed zijn dat we een 2de golf krijgen, hoe eerder je de economie open gooit hoe realisticher die kans wordt. Jij zegt echter dat je een glazen bol hebt en dat het zeker is dat elk land dat gaat krijgen. Daarbij negeer je China (blijkbaar houden ze de 2de golf die daar nu bezig is geheim?) en zuid korea die simpelweg het probleem heeft opgelost met heel veel testen.
Daarnaast kun je nog zoveel onderzoeken maar kan de realiteit simpelweg anders zijn.
Zal me wel vergist hebben
En als je de US een beetje volgt lijkt het virus daar gewoon niet meer te stoppen. Ook nog al die staten die IEDER VOOR ZICH als motto hanteren en met 'n Trump die de beurzen veel belangrijker lijkt te vinden.8 new coronavirus cases in South Korea. First time they have reported single figure daily increases in 61 days.
We gaan gewoon rekt voor een tijdje, corona is here to stay.USA has confirmed 24,111 new coronavirus cases and 1,291 new deaths today, raising the country's total to 758,888 with 40,610 confirmed deaths.
Over crypto valt echt weinig te melden. Bakkt is al gelanceerd, de ETF's zijn al een tijdje geleden afgewezen, de halving is ook al lang en breed uitgemeten.RaptorXS schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:32:
En ik maar denken dat er een Corona-virus topic was op Tweakers.
Zal me wel vergist hebben
Corona is gewoon best wel relevant nu, ook voor de koersen van Bitcoin en crypto.
Oh het zal ongetwijfeld nog vaak gaan opduiken. Maar nu is de wereld er bekend mee, hebben we testen klaar liggen en zijn we, blijkbaar, bereid om hele gebieden af te sluiten.PilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:39:
Neem bijvoorbeeld mazelen. Geen idee hoe lang dat al bestaat, maar vrij langMeer dan 90% van de mensen hier heeft netjes het vaccin daar voor. Dan nog duikt het nu en dan op en gaan er mensen door. Maar een nieuw virus waarbij er nog geen 5% van de wereld het vaccin heeft door het te hebben gehad, daarbij zal het niet nog meerdere keren opduiken ? Kom op zeg. Laat staat als het nog even wat kleine mutaties doet waardoor niemand er meer imuum voor is.
Groot verschil met februari toen zoveel landen al wisten dat ze zieke inwoners hadden maar niets deden.
PreciesNopheros schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:41:
[...]
Oh het zal ongetwijfeld nog vaak gaan opduiken. Maar nu is de wereld er bekend mee, hebben we testen klaar liggen en zijn we, blijkbaar, bereid om indien nodig hele gebieden af te sluiten.
Groot verschil met februari toen zoveel landen al wisten dat ze zieke inwoners hadden maar niets deden.
Het hangt af van wanneer we een vaccin hebben om er hopelijk vanaf te zijn. Tot die tijd is het op de een of andere manier iets van een lockdown om het niet te extreem te laten worden. Ietjes te los die lockdown en de IC kan het niet aan. Helaas is ook een maand lockdown niet genoeg om er vanaf te zijn. Dat is het hele probleem omdat er maar 1 iemand nodig is om extreem veel mensen te besmetten.
OK.Tominatie schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:38:
[...]
Over crypto valt echt weinig te melden. Bakkt is al gelanceerd, de ETF's zijn al een tijdje geleden afgewezen, de halving is ook al lang en breed uitgemeten.
Corona is gewoon best wel relevant nu, ook voor de koersen van Bitcoin en crypto.
Heb iemand in de familie die in de thuiszorg werkzaam is.
Tot heden (tel. gisteren) nog steeds geen enkele vorm van PBM's, geen kapjes handschoenen etc.
Ondanks de mooie verhaaltjes van pRutte en die Hugo van ministry of silly walks en jaap baardaap, de trekpop
van pRutte.
Ik heb diegene aangeraden zich ziek te melden.
We hebben te maken met een totaal falende overheid dus moet je zelf keuzes maken.
Ja, want de overheid kan toveren en miljoenen N95 maskers uit de lucht laten ontstaan terwijl de hele wereld aan het vechten is om die dingen. In tegenstelling tot Spanje of Italie hebben we hier de max van de IC niet bereikt waardoor hier geen oudere mensen van de beademing zijn gehaald om dood te laten gaan om jongere mensen te redden. Maar toch hebben we een totaal falende overheid... Wat komt er trouwens na totaal falend, zit daar nog iets boven ?RaptorXS schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:50:
[...]
We hebben te maken met een totaal falende overheid dus moet je zelf keuzes maken.
Om eerlijk te zijn heb ik grote respect voor de mensen die werkzaam zijn in de gezondheidszorg, maar dit gezegd te hebben, als ik zelf in de gezondheidszorg zou werken.. dan zou ik per direct ontslag nemen, own life first. Doktoren, verpleegkundigen, allemaal hebben ze een verhoogde kans zij het door werkdruk, door constant contact met coronapatiënten met een hoge viral load, om zelf het Coronavirus binnen te krijgen (en er mogelijk aan te overlijden).RaptorXS schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:50:
[...]
OK.
Heb iemand in de familie die in de thuiszorg werkzaam is.
Tot heden (tel. gisteren) nog steeds geen enkele vorm van PBM's, geen kapjes handschoenen etc.
Ondanks de mooie verhaaltjes van pRutte en die Hugo van ministry of silly walks en jaap baardaap, de trekpop
van pRutte.
Ik heb diegene aangeraden zich ziek te melden.
Ben je hier al mee bekend, betreffende onze falende overheid, man man man.PilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 02:01:
[...]
Ja, want de overheid kan toveren en miljoenen N95 maskers uit de lucht laten ontstaan terwijl de hele wereld aan het vechten is om die dingen. In tegenstelling tot Spanje of Italie hebben we hier de max van de IC niet bereikt waardoor hier geen oudere mensen van de beademing zijn gehaald om dood te laten gaan om jongere mensen te redden. Maar toch hebben we een totaal falende overheid... Wat komt er trouwens na totaal falend, zit daar nog iets boven ?
Bron: https://www.volkskrant.nl...elen-naar-china~b15ecd46/NIEUWSCORONAVIRUS IN NEDERLAND
Nederland stuurde in februari ondanks WHO-waarschuwing miljoenen medische hulpmiddelen naar China
Nederland heeft op 10 februari meegeholpen om een vliegtuig vol mondkapjes, handschoenen, overalls en andere medische hulpmiddelen met een ‘humanitaire vlucht’ via Schiphol naar het Chinese Wuhan te sturen. Dat blijkt uit een reconstructie van de Volkskrant naar de maand februari waarin duidelijk werd dat Nederland niet goed was voorbereid op de uitbraak van het coronavirus.
Frank Hendrickx en Huib Modderkolk11 april 2020, 5:00
Jij bent vast perfect en je maakt nooit fouten. Net zoals de overheid nooit fouten mag maken als ze proberen andere mensen te helpen, want dan ben je gelijk een totaal falende overheid.RaptorXS schreef op maandag 20 april 2020 @ 02:07:
[...]
Ben je hier al mee bekend, betreffende onze falende overheid, man man man.
[...]
Bron: https://www.volkskrant.nl...elen-naar-china~b15ecd46/
Gelukkig heeft onze overheid het zodanig weten te doen dat hier in dit land niemand van de beademing is gehaalt om dood te laten gaan om iemand anders te redden. Iets wat in andere landen wel het geval is geweest.
Maarja, als je in de modus zit dat alles en iedereen het altijd fout doet en je nergens iets positiefs kan zien of blij bent dat het hier in NL nog flink meevalt, dan hebben we een totaal falende overheid ja. Man, wat is Nederland toch een bagger land tegenover andere landen... En nee, het is hier niet perfect. En ja, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Maar ga toch weg met totaal falende overheid.
Het enigste wat telt: Family first.PilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 02:15:
[...]
Jij bent vast perfect en je maakt nooit fouten. Net zoals de overheid nooit fouten mag maken als ze proberen andere mensen te helpen, want dan ben je gelijk een totaal falende overheid.
Gelukkig heeft onze overheid het zodanig weten te doen dat hier in dit land niemand van de beademing is gehaalt om dood te laten gaan om iemand anders te redden. Iets wat in andere landen wel het geval is geweest.
Maarja, als je in de modus zit dat alles en iedereen het altijd fout doet en je nergens iets positiefs kan zien of blij bent dat het hier in NL nog flink meevalt, dan hebben we een totaal falende overheid ja. Man, wat is Nederland toch een bagger land tegenover andere landen... En nee, het is hier niet perfect. En ja, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Maar ga toch weg met totaal falende overheid.
Het keiharde bewijs hoe onze overheid faalde heb ik net vermeld, met bron, de Vokskrant.
Hoe het rivm faalde met jaap baardaap is al uitgelegd in de Elsevier online met data erbij hoe men geprobeerd heeft e.e.a. te downplayen.
Ik lees zowel linkse als rechtse nieuwsblaadjes om zelf een weloverwogen mening te hebben.
Zou jij ook eens moeten doen.
Geen idee wat jij leest, maar bij de mindset komen zoals jij die hebt, pffff...RaptorXS schreef op maandag 20 april 2020 @ 02:23:
[...]
Ik lees zowel linkse als rechtse nieuwsblaadjes om zelf een weloverwogen mening te hebben.
Zou jij ook eens moeten doen.
jaap baardaap van het rivm:PilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 02:25:
[...]
Geen idee wat jij leest, maar bij de mindset komen zoals jij die hebt, pffff...
En lees het hele artikel ipv alleen de kop. Wat een totale faal.De coronacrisis in tweets van het RIVM: een tijdlijn
De coronacrisis in tweets van het RIVM: een tijdlijn
De Twitter-feed van het RIVM laat zich in chronologische volgorde lezen als een kroniek van een aangekondigde pandemie. Een selectie van tweets van RIVM over het coronavirus. ‘Met wat er nu bekend is, lijkt de ziekte niet zo heel besmettelijk.’
https://www.elsevierweekb...is-in-tweets-rivm-743404/
edit: ik geef argumenten met onderbouwing, jij alleen je persoonlijke mening.
ps vergeet de corona app niet te installeren
[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 20-04-2020 02:48 ]
Waar het mis gaat is dat je met krachttermen als "totale faal" aankomt, maar niet aantoont dat de faal die je laat zien ook de totale faal is, als in, er is geen ergere faal. Volgens mij zijn er veel ergere falen te bedenken.RaptorXS schreef op maandag 20 april 2020 @ 02:38:
edit: ik geef argumenten met onderbouwing, jij alleen je persoonlijke mening.
Er worden zeker fouten gemaakt, maar ook jij kan niet ontkennen dat we het in NL ondanks die fouten best goed doen. En dat is dus geen totale faal.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ach, las net het volgende:.oisyn schreef op maandag 20 april 2020 @ 03:25:
[...]
Waar het mis gaat is dat je met krachttermen als "totale faal" aankomt, maar niet aantoont dat de faal die je laat zien ook de totale faal is, als in, er is geen ergere faal. Volgens mij zijn er veel ergere falen te bedenken.
Er worden zeker fouten gemaakt, maar ook jij kan niet ontkennen dat we het in NL ondanks die fouten best goed doen. En dat is dus geen totale faal.
Grappig? nee maar het zegt wel iets.En dat de cijfertjes niet kloppen over besmettingen en overlijden in NL. door corona wordt zelfs door de overheid bevestigd.'Ouderen met corona worden minder doorverwezen naar de ic
“Er is nu een scherpere selectie aan de poort", zegt Marcel Olde Rikkert, hoogleraar geriatrie (ouderengeneeskunde in ziekenhuizen) in het Radboudumc in Nijmegen tegen Trouw. "Zieke en kwetsbare ouderen blijven vaker thuis en krijgen daar eventueel zuurstof en medicijnen."
Dat ouderen minder snel worden opgenomen op de ic, kan een verklaring zijn voor de afname in het aantal coronapatiënten op de Nederlandse ic's. Zondag verlieten voor de achtste dag op rij meer coronapatiënten de ic dan er binnenkwamen. In totaal lagen zondag 1.176 coronapatiënten op Nederlandse ic's.
https://www.nu.nl/coronav...rverwezen-naar-de-ic.html
Maar ik zal er over ophouden omdat het me geen ban waard is ondanks dat e.e.a me persoonlijk wel raakt.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 20-04-2020 03:54 ]
Verwijderd
Het staat letterlijk nog in de kinderschoenen, heb een kleine investering moeten doen in een stuk touw van 15 meter en een magneet. (Ok, lag op het werk in een bak met ouwe troep) Gelukkig heb ik een flexkracht weten in te huren die zich de pleuris werkt voor een glas limonade en een bifi worstje. Dat drukt de kosten enorm.
:strip_exif()/f/image/JDxlH1evmNaeYCVLbBIAXxnr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lJeHDE4R6pyIDCUrq2CQ1vT4.jpg?f=fotoalbum_large)
De totale winst van van gisteren was toch een cent of 3 aan staal, of met wat geluk het dertigvoudige indien we het haring spitje verkocht krijgen voor een euro op marktplaats.
Nog even doorharken en we kunnen de winst in crypto stoppen om zo inkomsten belasting te ontduiken.
Aan de inzet van het personeel zal het niet liggen, die staat om 6 uur smogens al te popelen om weer te mogen werken. Gouden kracht, waar vind je zulke trouwe werknemers nog?
Nu alleen nog even een moonrun wanneer het staal is omgezet in crypto, en onze villa aan water is een feit!
Waar haal je die informatie vandaan ?PilatuS schreef op maandag 20 april 2020 @ 01:00:
[...]
Let wel dat maar 1 persoon het moet hebben om weer 100k besmettingen te kunnen veroorzaken.
Please reset your password for porn@hub.nl account in TabTrader app.
Follow this reset link:
Make you sure you create a new strong password:
a) That you have not used before
b) That is at least 12 characters long
c) That has Numbers, Symbols, Capital Letters, and Lower-Case Letters
d) Isn’t a Dictionary Word or Combination of Dictionary Words
Additionally for security reasons we ask you delete all old API keys on exchanges websites.
You can create new API keys and add them to TabTrader after the above steps.
The rise of Coronavirus related digital fraud makes such precautions necessary.
Additionally please reset all your passwords for all exchanges, wallets and other digital services that you use. And use 2fa where possible.
For help you can reach out to us in the support chat inside the app, in our telegram community or via support@tab-trader.com.
Best regards
TabTrader team
Rookworst zonder r is ook worst.
yep en in tijden van crisis is cash king. Kan me moeilijk voorstellen dat we een bullrun starten midden in deze ellende.Bartvandelaar schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:56:
Lijkt mij een prima besluit Tom. Af en toe wat winst pakken is nooit iemand slechter van geworden.
- Taro
- Niet online
@Verwijderd Totdat die werknemer een granaat opvist... Maarja, werknemers genoeg toch?
Dat had ik in het begin bij Binance ook, inmiddels snapt hij dat ik de balance gewoon zichtbaar wil hebben..Taro schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:12:
Erg irritant dat je bij Binance iedere keer je balans opnieuw zichtbaar moet maken... Zit dat ergens in een instelling of hebben we ermee te dealen?
@Verwijderd Totdat die werknemer een granaat opvist... Maarja, werknemers genoeg toch?
Hij vergeet nu alleen elke keer dat ik in het trade scherm standaard mijn favorieten wil zien ipv de btc pairs..
Ben er nog niet uit of dit cookie gerelateerd is of setting..
Achja, beter dan Bitvavo waar ik bij elk bezoek aan de website al mijn instellingen opnieuw moet doen..
Verwijderd
Nu ben ik geen risico analist van beroep, maar de kans dat hij een granaat bovenvist, die dan uit de tweede wereldoorlog afkomstig zou zijn, en dan na ruim 75 jaar ook nog net explodeert zodra hij op de kant ligt, lijkt me toch echt bizar klein...Taro schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:12:
Erg irritant dat je bij Binance iedere keer je balans opnieuw zichtbaar moet maken... Zit dat ergens in een instelling of hebben we ermee te dealen?
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 20-04-2020 13:47 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je kunt dan het beste je energie op een andere hobby richten denk ik, tuinieren misschien?A87 schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:46:
Ik ga steeds REKT door greed hoe kom je van die greed af.... Knal gewoon 20x open zomaar
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!