Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:16

NoTimeRemains

I know

temp00 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 23:42:
Wow gaaf! Dan doe je toch echt iets goed. Knap hoor. Wat speel je?
Support, ik heb dit seizoen heel veel Zenyatta gespeeld, met uitstapjes naar Ana, Kiriko en Baptiste. Maar op Lucio na speel ik alles wel redelijk ok.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

NoTimeRemains schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:57:
[...]

Support, ik heb dit seizoen heel veel Zenyatta gespeeld, met uitstapjes naar Ana, Kiriko en Baptiste. Maar op Lucio na speel ik alles wel redelijk ok.
ik heb voor mijn gevoel dus altijd het probleem als ik support ga dat ik DPS krijg die letterlijk niet kunnen aimen. daarom speel ik liever zelf altijd dps :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:16

NoTimeRemains

I know

Ricmaniac schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:47:
[...]

ik heb voor mijn gevoel dus altijd het probleem als ik support ga dat ik DPS krijg die letterlijk niet kunnen aimen. daarom speel ik liever zelf altijd dps :P
toch maar Zen spelen dan want als je een beetje kan aimen dan schiet je ze allemaal de moeder :D

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:18
Nou het is duidelijk door laatste Developer update, Overwatch 2 is letterlijk alleen een verandering van payment model. OW2 is dus niet OW1 + PVE.

PVE is compleet kortgeschoren, geen talent trees meer etc, ben ook geheel niet verbaast zag dit al tijd aankomen.

Gelukkig komt 'on fire' wel weer terug in season 5. -O-

[ Voor 10% gewijzigd door Albinoraptor op 16-05-2023 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vexenar
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 22-04-2024
[b]Albinoraptor in "[Multi] Overwatch 2"Gelukkig komt 'on fire' wel weer terug in season 5. -O-
Vond het aardig lachwekkend dat ze dat als 'feature' toevoegden. ;)

On fire zit namelijk nog steeds in het spel aangezien de heroes zeggen "I'm on fire" als je een goede play doet, je ziet alleen niet de visual confirmation dat je ook daadwerkelijk 'on fire' bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wauw ze hebben het PvE gedeelte dus geschrapt? What the actual fuck ouwe. Dit is echt insane... de hele reden dat ze OW2 ging maken zogenaamd is nu geschrapt.. Wtf echt.

Denk dat dit al een voorbode was toen Jeff Keplan weg ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol vond het wel grappig dat ik gisteren die opmerking maakte over Jeff Kaplan en nu zie ik toevallig ineens deze video XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Seizoen 5 trailer. Ziet er best wel veelbelovend uit. Veel nieuwe modes/content, PvE en een nieuwe hero teaser (einde):
YouTube: OVERWATCH 2: INVASION TRAILER | STORY MISSIONS, NEW SUPPORT HERO & MORE
d:)b

Edit: oh my bad, dit komt pas 10 augustus :P Ziet er desalniettemin gaaf uit!

Edit2: S5 trailer: YouTube: Season 5 Trailer | Overwatch 2

[ Voor 28% gewijzigd door temp00 op 12-06-2023 20:07 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vexenar schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 01:00:
[...]

Vond het aardig lachwekkend dat ze dat als 'feature' toevoegden. ;)

On fire zit namelijk nog steeds in het spel aangezien de heroes zeggen "I'm on fire" als je een goede play doet, je ziet alleen niet de visual confirmation dat je ook daadwerkelijk 'on fire' bent.
Dat is inderdaad een bijna trieste "verbetering", eerst iets er uit slopen om het later weer toe te voegen...
Ik krijg steeds minder hoop dat het echte Overwatch gevoel uit de hoogtij dagen nog weer terug gaat komen. De community wordt er ook duidelijk niet beter op. De nu nieuwe "quests" slaan nergens op. Meer dan kleine niet relevante verhaaltjes zijn het niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 14-06-2023 22:37 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik heb jaren lang echt bijna dagelijk OW gespeeld, ik probeer het nog wel eens maar na 10 min duw ik op Alt F4 want het is zo'n enorme bagger geworden.

- Matchmaking om te huilen.
- Hero changes waar niemand om vraagt (nieuwe nade van Cass, welke randdebiel verzint het), Flashbang verwijderen we omdat we geen CC willen, adds CC die magnetisch is, je 20m blijft volgen en vervolgens ook nog eens je move ability cancelt/blokkeert. (Is het niet 5v5 geworden omdat niemand meer tank wou spelen, laten we zorgen dat nu helemaal niemand meer tank wil spelen, OW3 wordt 4vs4, 4 DPS en dat is het)
- PvE cancellen maar vervolgens wel nog 15 euro durven vragen voor 3 archieve missie waar je wel klaar mee bent na 10 min.
-On Fire uitgebreid je kan nu ook fire afpakken van tegenstander, nou wat een geweldige gameplay elementen komen erbij, maar bijv. teleport bug bij Kiriko die er al maanden in zit fixen ho maar.

Nee laatste greintje good-will en plezier is afgelopen maand wel onder het nulpunt gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het aantal torb bots blijft echt waanzinnig hoog. In 2 op de 10 matches kom ik wel een bot tegen momenteel. Dat speelt nu al een behoorlijke tijd. Hoe moeilijk is het om dit te detecteren en te fixen? Het zijn allemaal torbs, komen allemaal bijna de spawn zone niet uit en gooien hun turret meer dan eens voor een muur, ver weg van alle andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-04 00:08
Bor schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:21:
Het aantal torb bots blijft echt waanzinnig hoog. In 2 op de 10 matches kom ik wel een bot tegen momenteel. Dat speelt nu al een behoorlijke tijd. Hoe moeilijk is het om dit te detecteren en te fixen? Het zijn allemaal torbs, komen allemaal bijna de spawn zone niet uit en gooien hun turret meer dan eens voor een muur, ver weg van alle andere spelers.
Bijzonder vreemd. Ik speel ongeveer dagelijks en heb zoiets nog nooit gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Drossie schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 21:44:
[...]

Bijzonder vreemd. Ik speel ongeveer dagelijks en heb zoiets nog nooit gezien!
Ik hoor er echt veel spelers over. Als je het eenmaal herkent zie je het met regelmaat. Omdat het nu (nog?) altijd torb is valt het redelijk op. Torb loopt en schiet, plaatst zijn turret maar doet verder niet mee. Je hébt netto een speler minder en daardoor meestal op voorhand al verloren wanneer je een bot in je team hebt.

Als je googled op 'overwatch 2 torb' vult Google al 'bots' aan en levert het veel resultaten van ook al wat langer geleden.

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 04-07-2023 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hebben jullie ook het idee dat het steeds langer duurt om een match te vinden, met name overdag? Daar waar ik eerst vrijwel altijd in een minuut in een match zat duurt het nu behoorlijk langer soms.

Ik heb niet het idee dat het spel heel erg populair is, ook niet hier op Tweakers.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 06-07-2023 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Het is natuurlijk vakantietijd + Diablo 4 release dus wellicht is het wat rustiger maar ik heb zelf altijd binnen een paar minuten een match op DPS of Support role. Welke rank speel je? Want dat is ook heel erg een factor voor de queue.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:23
Volgens Active player, heeft Overwatch 2 alleen maar spelers erbij gekregen. Alleen in April was een grote daling te zien, rest van de maanden hebben ze alleen maar meer spelers erbij gekregen.

Ik betwijfel of deze informatie wel juist is.

https://activeplayer.io/overwatch-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok maar eens alt geleveld om te zien of dat OW2 MMR systeem een beetje gunstig werkt voor nieuwe accounts. Eerst 50 verplichte QP matches gedaan, meeste gewonnen en daarna de placement matches. Eerste placement game, match rank: Diamond 1. Kreeg zowat een hartaanval toen ik dat zag. Die gewonnen, daarna een paar keer win/loss waarbij ik zelfs een match rank van Masters 3 en Masters 4 voorbij zag komen. Uiteindelijk wel behoorlijk wat verloren. Masters 3/4 is ook wat te hoog voor mij natuurlijk, uiteindelijk in Diamond 3 geplaatst wat wel goed te doen was, maar ik had nou niet echt het idee dat ik aan het carryen was :P

Dit was overigens op DPS, support nog proberen. Nu ik die games zo een beetje gezien heb, heb ik het idee dat ik in de hogere Diamond games en wellicht Masters wel aardig mee zou kunnen komen op support. DPS is een ander verhaal, dat is best (te) hard werken voor mij.

Ik begrijp dat hele MMR verhaal trouwens echt niet. Die 50 verplichte QP matches waren vrij makkelijk, meeste gedaan op Soldier (één van m'n mains en nu behoorlijk krachtig) en in die matches kon ik nog redelijk flanken, wat kills halen en daarmee weg komen. In ranked was dat een ander verhaal, dan had ik gelijk een discord orb, sleep of een Genji op m'n reet. Dit had ik, gezien de match rank, wel een beetje aan zien komen dus een verrassing was het niet maar het gat tussen die QP matches en comp was echt verschrikkelijk groot. Ook qua healing en tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 24-04 19:14
Zeer veel leavers de laatste tijd, mogelijk dat alle schoolkinderen die nu genieten van hun vakantie er wat mee te maken heeft.
En de toxicity is niet nieuws; na een potje als Sombra waarbij ik hun dps helemaal gek heb gemaakt werd me vriendelijk door hun verzocht of ik kon heengaan met stadium 4 longk*nker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe goed of slecht Overwatch het momenteel nou ook doet.. deze video's blijven altijd leuk van Blizzard en de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Eens! Weer een hele goede imo. Die cinematics van Blizzard zijn echt geweldig altijd. Ik hoop binnenkort op Blizzcon (en natuurlijk season 6) nog meer moois qua cinematics te zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Patroo schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 17:01:
Zeer veel leavers de laatste tijd, mogelijk dat alle schoolkinderen die nu genieten van hun vakantie er wat mee te maken heeft.
Dat probleem heeft Overwatch 2 al sinds het begin. In arcade events zoals Lucioball is het helemaal erg. Zodra mensen achter staan volgen daar vrijwel direct een paar leavers waardoor je als team meestal helemaal niet meer kan winnen. Er staat ook bijna geen straf op het voortijdig verlaten van een match.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zo die launch van het nieuwe seizoen en huge patch is deze keer best gladjes verlopen. Zelf nog geen PvE gedaan maar wel een paar games als Illari (iejarie) en ze speelt best lekker. Goede healing en sterkte ult. Haar primary fire is nog even wennen maar zeker niet slecht. Als ik een gok moet doen zal haar primary healing misschien iets worden generft en haar primary fire een heel klein beetje kortere recharge tijd krijgen zodat ze sneller meer damage kan doen. Puur speculatie dus kan er uiteraard naast zitten.

Hero introductie:

Ability overview: YouTube: Overwatch 2 - EVERY ILLARI ABILITY | Full Breakdown

Ik vind haar design echt weer fantastisch met dat zon-thema en bijbehorende visuals. Ook gaaf dat ze uit een niet zo voor de hand liggend land komt (Peru), zie je ook goed terug in haar player model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

"Overwatch 2: Invasion is Here" kopt een e-mail. Wat een verrassing; om mee te doen moet er weer betaald worden middels het kopen van een 'pack'. Als je tot nu toe alle season passes en extra "toevoegingen" hebt gekocht zit je nu al ruim boven de prijs van Overwatch 1 waarbij je nog steeds geen realistische normale methode hebt om skins etc binnen acceptabele tijd zonder betalen vrij te spelen.

Dit spel zal en moet blijkbaar uitgemolken en kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mag je hier in 2023 nog highlight video's posten of is dat te cheesy? :P
YouTube: Illari 5K

Die ult van Illari kan echt goed landen. Misschien zelfs wel beter dan sommige DPS ults. Moet zeggen dat ik ook wel regelmatig maar 1 kill of geen kills heb en dit waren, gezien de movement, misschien wat nieuwere spelers dus dat maakt het ook wat makkelijker. Gotta love QP 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Illari is dan ook nog niet helemaal gebalanceerd merk ik.

De nieuwe "missions" zijn overigens gewoon meer van hetzelfde. Heeft iemand de pass daarvoor al gekocht? Die lineaire "je weet van te voren wat er gaat komen" missies zijn niet zo aan mij besteed merk ik.

Ik vraag mij af hoe populair Overwatch 2 momenteel nog is. De meeste mensen die ik vanuit Overwatch (1) ken zijn gestopt en ook dit topic bruist niet echt van de activiteit. Enerzijds denk ik dat het ook voor mij tijd is geworden om Overwatch de rug toe te keren, anderzijds vind ik dat jammer na zo veel plezier dat ik (vooral met) Overwatch (1) heb gehad.

[ Voor 40% gewijzigd door Bor op 13-08-2023 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Qua healing verwacht ik wel dat ze vrij binnenkort wat nerfs krijgt. Ik dacht eerst op haar primary heal maar nu ik zo wat uurtjes op haar heb gespeeld verwacht ik eerder een nerf mbt die drone. Qua damage vind ik haar wel prima en die ult is een beetje hit or miss dus daar verwacht ik ook niet echt veranderingen. Misschien dat ze die initiële impact radius iets kleiner maken.

Ik heb dat 15 euro ding gekocht omdat je daar die missies voor krijgt en genoeg credits voor een BP die ik wilde om Illari te spelen. Het is idd niet heel spannend allemaal maar ik vind het best geinig. De missies zelf zijn een beetje saai maar de (map)visuals, cut scènes en lore vind ik best goed. Zonder te veel spoilers te verklappen, lijkt die cutscene in Shambali na de laatste missie wel aan te geven dat we met de volgende missies, dus op de volgende BP, tegen Talon gaan vechten en dat maakt het denk ik wat interessanter omdat je dan met persoonlijkheden en karakters te maken hebt ipv robots zonder veel diepgang.

Volgens mij spelen nog best veel mensen de game. Laten we eerlijk zijn, de laatste jaren van OW1 was dat topic ook zo dood als een pier ;P Wat dat betreft hebben we hier sinds OW2 veel meer activiteit, wat ik persoonlijk wel leuk vind. Maar het is idd wel wat rustiger. Ik denk dat dat komt omdat de nieuwigheid van OW2 er vanaf is.

Speel jij nog comp? Anders wellicht wat meer focussen op QP, DM of Arcade? Ik haal zelf veel plezier uit DM modes en goede individuele prestaties. Zo nu en dan QP vind ik ook leuk, alhoewel af en toe met die influx van nieuwe spelers flip ik 'm wel eens. Ik weet iig wel dat als ik nog steeds regelmatig comp zou spelen ik een heel stuk minder plezier zou hebben en waarschijnlijk een dwangbuis nodig zou hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:07
Ik speel sinds een week weer af en toe Overwatch 2. Duidelijk te zien dat het niveau echt flink gestegen is. Ik win alleen maar in de unranked games als ik op mijn allerbeste ben. Gisteren bijna over verbaasd hoe van een vijandelijk team echt bijna iedereen aan "strafen" doet etc. Wist niet wat ik zag..

Misschien weinig gamers tegenwoordig die net de overstap maken van bijvoorbeeld Call of duty. Waar je snel moet aimen maar tijdens het schieten vaak stil staat. Alsof ik constant speelde tegen mensen die net klaar waren met Quake 3 of Unreal Tournament 99!

Begin er weer wat beter in te worden. Tijdens het dieptepunt had ik 12 loses meer dan wins en nu is het negatieve verschil nog maar -1. Raak beter gewend aan de nieuwe hero's en op de nieuwe maps weet ik ook al wat beter waar ik mijn healing kan pakken en waar ik mij kan verstoppen of via route ik juist een verassingsaanval kan doen.

[ Voor 23% gewijzigd door MetalSonic op 25-08-2023 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het niveau gestegen? Ik ervaar juist het tegenover gestelde. Er zijn veel nieuwe spelers wat toch vaak een wat lager niveau met zich meebrengt.

Ik heb vandaag FlashPoint ontdekt en een ronde of 15 gespeeld. Dat is weer eens wat anders moet ik zeggen. Nadeel is wel dat na de 1e capture je vrijwel altijd met leavers te maken krijgt aan de verliezende kant waardoor de balans vaak compleet weg is. Dat lijkt in FlashPoint meer regel dan uitzondering te zijn helaas.

Wat mij betreft mogen ze op het vroegtijdig verlaten van een game wel een penalty zetten, ook in unranked. De leavers halen alle spanning uit een spel en zorgen er bovendien voor dat de kans op winst enorm afneemt.

In de extreme gevallen blijft er bijna niemand van het originele team over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Toen ik die post had gemaakt had ik in korte tijd meerdere potje met zeer sterke tegenstanders. Dan kon ik als dps niet eens één kill maken. Laatste twee weken lijkt de baans weer wat beter en is het zo dat als ik scherp ben, de focus heb dat ik echt weer vaker win met mijn team.

Nu voor deze avond ook maar gestopt, 6 wins en 0 loses en dan heb ik ook eens geluk dat ik bij twee games licht gecarried werd. Heb nu in elk geval weer 6 wins meer dan loses. En een nieuwe mijlpaal. Mijn 1000ste win in Quickplay :) oOo oOo oOo oOo oOo

Ohja en andere succes, ook wat mee geoefend in practise. Een POTG via een dubbele "boop kill".. Bruggetje in Lijang tower. Eindelijk lukte het weer eens. Tussen twee squishy in en beiden vlogen ze het ravijn in. Toen wist ik al dat het potg was. 8)

Competetive al heel lang niet gespeeld, misschien in een weekend waarin ik echt goed "in de zone" zit. Vind het zonde om mijn win ratio daar te verpesten. Is vaak toch weer een veel moeilijker niveau dan quickplay :$

Edit: ik main Pharah, heel af en toe switch ik naar Tjorborn.

Jeetje dit spel is ook uitgestorven zeg. Mijn reactie nog steeds de laatste?

Dan maar een edit:
Vandaag een zeer slechte Overwatch 2 dag. Ik mocht echt niks meer winnen. Ben van +8 wins naar evenveel wins en loses gegaan in Casual. Genoeg potjes gespeeld met de jusite energie en een geode focus. Veel kills maar wat sloeg de balans van de teams dan nergens op. Ben je twee rondes verder en dan heeft de andere dps 0 kills.

[ Voor 33% gewijzigd door MetalSonic op 17-09-2023 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het wordt tijd dat Blizzard de "avoid list" eens wat oprekt naar meer dan 3 personen en je de keuze geeft om mensen voor altijd uit de weg te gaan. Wat een hoop doeftoeters kom je ingame tegen; zowel in ranked als unranked. Een slechte speler kan het spelplezier in deze game behoorlijk vergallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-04 15:56
Ja, die avoid list mag er wel wat langer dan 3 personen en ook langer dan 7 dagen.
Veelal speel ik alleen nog maar met een groepje andere mensen, solo is echt niet te doen met hoe slecht sommigen zijn. De insta pick Widow waarvan je weet dat die totaal niets gaat toevoegen aan het team en ook nooit switched.

Laatste tijd ook best wel wat aimbotters en wallhackers tegengekomen. Steeds vaker ook Thank you for reporting als je dat soort lui tegenkomt. Zelfs mensen die in je eigen team zitten, waarbij de PoTG kijkt en gewoon duidelijk mensen ziet snappen van de ene naar de andere zonder view :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:43
MetalSonic schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:01:

Jeetje dit spel is ook uitgestorven zeg. Mijn reactie nog steeds de laatste?

Dan maar een edit:
Vandaag een zeer slechte Overwatch 2 dag. Ik mocht echt niks meer winnen. Ben van +8 wins naar evenveel wins en loses gegaan in Casual. Genoeg potjes gespeeld met de jusite energie en een geode focus. Veel kills maar wat sloeg de balans van de teams dan nergens op. Ben je twee rondes verder en dan heeft de andere dps 0 kills.
Heb Overwatch 1 veel gespeeld, maar 2 kon ik maar niet inkomen. Het voelt gewoon minder leuk. Ik speelde graag tank, Rein, D.Va, Zarya, en kon vooral van de tank duo's genieten. Maar dat is er helaas uit.

De battle pass vind ik onoverzichtelijk en storend. Challenges zijn saai. Toxic in game chat, wat natuurlijk ook een gevolg is van het F2P model. Zo jammer, ook dat OW1 meteen ook de nek om is gedraaid. Waarschijnlijk zag Blizzard zelf ook wel aankomen dat een deel van de playerbase anders gewoon bij OW1 bleef. Die game had gewoon wat meer charme voor mijn gevoel, ik haalde daar meer voldoening uit. Nu zijn er comps die je ook niet zo makkelijk kan counteren, terwijl in OW1 voor mijn gevoel dat weer makkelijker ging.

/rant

Ik focus me nu even op andere games. Multiplayer heb ik BF2042 nog geprobeerd, maar dat is ook wisselend en dat start je ook niet "ff snel" op, wat je met Overwatch wel doet. Overwatch heb ik inmiddels afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
JanW schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:25:
[...]

Heb Overwatch 1 veel gespeeld, maar 2 kon ik maar niet inkomen. Het voelt gewoon minder leuk. Ik speelde graag tank, Rein, D.Va, Zarya, en kon vooral van de tank duo's genieten. Maar dat is er helaas uit.

De battle pass vind ik onoverzichtelijk en storend. Challenges zijn saai. Toxic in game chat, wat natuurlijk ook een gevolg is van het F2P model. Zo jammer, ook dat OW1 meteen ook de nek om is gedraaid. Waarschijnlijk zag Blizzard zelf ook wel aankomen dat een deel van de playerbase anders gewoon bij OW1 bleef. Die game had gewoon wat meer charme voor mijn gevoel, ik haalde daar meer voldoening uit. Nu zijn er comps die je ook niet zo makkelijk kan counteren, terwijl in OW1 voor mijn gevoel dat weer makkelijker ging.

/rant

Ik focus me nu even op andere games. Multiplayer heb ik BF2042 nog geprobeerd, maar dat is ook wisselend en dat start je ook niet "ff snel" op, wat je met Overwatch wel doet. Overwatch heb ik inmiddels afgeschreven.
Ik heb een paar honderd uur in Overwatch 1 gestopt. Ik denk iets van 300 uur (alle modi bij elkaar opgeteld). Qua saltyness vond ik OW1 erger dan OW2. Ik weet bij Ow1 dat bij 9 van de 10 potjes als er sprake was van flames etc het ging omdat niemand een tank of healer wilde zijn. En je dan met vier DPS rond liep.

Moet zeggen dat ik van OW1 de Assault mode wel mis in de Qp en ranked. Verder vind ik 6 vs 6 eigenlijk leuker dan 5 vs 5. Vind 5 vs 5 net wat te klein/ intiem.

Sinds mijn vorige post die vooral een rant was gelukkig heel veel goede potjes gehad. Ben zelf ook weer wat scherper geworden en bij de nieuwe maps weet ik eindelijk waar ik mij als Pharah goed kan verstoppen, waar de healing zijn, handige aanvliegroutes etc. Zit inmiddels alweer op een win ratio van +12 dus zeer tevreden. Vind het wel lastig om echo te killen terwijl ik Pharah ben maar snap dat ze er een extra counter in moesten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Akaendra schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:15:
Ja, die avoid list mag er wel wat langer dan 3 personen en ook langer dan 7 dagen.
Veelal speel ik alleen nog maar met een groepje andere mensen, solo is echt niet te doen met hoe slecht sommigen zijn. De insta pick Widow waarvan je weet dat die totaal niets gaat toevoegen aan het team en ook nooit switched.

Laatste tijd ook best wel wat aimbotters en wallhackers tegengekomen. Steeds vaker ook Thank you for reporting als je dat soort lui tegenkomt. Zelfs mensen die in je eigen team zitten, waarbij de PoTG kijkt en gewoon duidelijk mensen ziet snappen van de ene naar de andere zonder view :')
Ja genoeg noob Windows, maar als er dan een goede bij zit oei. Dan heb ik daar als Pharah best wel last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja ik ben ook niet te spreken over OW2. 1 was leuker maar vooral toen veel vernieuwender.
Het enige wat ik echt oprecht beter vind in 2 dan in 1 is de 5v5 Comp ipv 6v6.

Ik had nooit verwacht dit te zeggen maar het lootbox systeem uit Overwatch 1 was veeeel beter.
Je denkt "Yes, ze halen lootbox weg" .. toen kwam dit systeem wat gewoon helemaal kut is.

Nog een puntje van ergenis ten opzichte van 1 is dat je niet je account level hebt zoals je dat in 1 had. Was super tof om continue te blijven levelen met steeds nieuwe borders etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Akaendra schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:15:
De insta pick Widow waarvan je weet dat die totaal niets gaat toevoegen aan het team en ook nooit switched.
Haha, dit is zo herkenbaar. Vaak komt er ook wel een "typical Widow player" achtige opmerking van iemand in de chat. In unranked is het aantal Window spelers die echt wat toevoegd bijzonder laag. Heb je daarnaast nog een Hanzo dan is de kans op winst vrijwel verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

MetalSonic schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:49:
[...]

Ik heb een paar honderd uur in Overwatch 1 gestopt. Ik denk iets van 300 uur (alle modi bij elkaar opgeteld). Qua saltyness vond ik OW1 erger dan OW2. Ik weet bij Ow1 dat bij 9 van de 10 potjes als er sprake was van flames etc het ging omdat niemand een tank of healer wilde zijn. En je dan met vier DPS rond liep.

Moet zeggen dat ik van OW1 de Assault mode wel mis in de Qp en ranked. Verder vind ik 6 vs 6 eigenlijk leuker dan 5 vs 5. Vind 5 vs 5 net wat te klein/ intiem.

Sinds mijn vorige post die vooral een rant was gelukkig heel veel goede potjes gehad. Ben zelf ook weer wat scherper geworden en bij de nieuwe maps weet ik eindelijk waar ik mij als Pharah goed kan verstoppen, waar de healing zijn, handige aanvliegroutes etc. Zit inmiddels alweer op een win ratio van +12 dus zeer tevreden. Vind het wel lastig om echo te killen terwijl ik Pharah ben maar snap dat ze er een extra counter in moesten doen.
Rookie numbers :P Zit hier op 1915 uur waarvan het meeste in QP en Arcade. 5v5 vind ik persoonlijk een stuk beter omdat heel veel problemen van het 6v6 format oplost.

Pharah mains heb ik altijd best veel respect voor omdat het met al het hitscan-geweld van dps én supports erg moeilijk kan zijn om haar effectief te spelen. Zelfde voor Junkrat mains. In de lage tiers hoor je veel mensen over 'm klagen maar in de hogere tiers, en dan heb ik het over high diamond, masters, GM (iets waar ik zelf niet speel), vind ik het echt knap en een prestatie om 'm goed te spelen en waarde uit de hero te halen. Sowieso vind ik echte mains altijd wel gaaf vanwege de toewijding aan 1 hero. Alhoewel, als ze moeten swappen vanwege counters is het wel lekker als ze op hun swap hero dan wel een beetje kunnen presteren.

Wat betreft de kwaliteit van de matches: dat komt m.i. voornamelijk door alle nieuwe spelers. Ze zijn welkom hoor, een beetje nieuw bloed kan geen kwaad maar ik word er zelf ook af en toe helemaal gestoord van omdat je gewoon geen fatsoenlijke match kan hebben. Meestal kijk ik als de match begint naar hoeveel lvl1 endorsement players we hebben, als het er veel zijn peer ik 'm gewoon. Dat is immers ook toegestaan zolang je nog in de hero select tijd zit (QP heb ik dan over). Als er een lvl1 endorsement met default player icoon bij zit ben ik helemaal gelijk weg. Kan ook wel tegen je werken want soms zitten er pareltjes van smurfs tussen maar ach, zo weer een nieuwe match.
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:09:
[..]
Nog een puntje van ergenis ten opzichte van 1 is dat je niet je account level hebt zoals je dat in 1 had. Was super tof om continue te blijven levelen met steeds nieuwe borders etc.
Dat heb je btw sinds kort weer alleen de nieuwe OW2 border en OW2 level (OW1 level telt niet mee) is alleen zichtbaar op je profiel. Zo hebben ze inderdaad wel meer dingen uit de game gehaald die ze er niet uit hadden moeten halen. Ook zoiets raars: in OW1 als je iemand van de map af boopte, stond er zo'n icoontje in de killfeed van een vallend mannetje. In OW2 heb ze dat mannetje verwijderd. Waarom? 8)7 Is maar een kleinigheidje maar wel een leuke kleinigheid. Gaat nergens over.

edit:
Net ook weer zo'n prachtige match (ik speel in het verdedigende team):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Gaat toch nergens over 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door temp00 op 26-09-2023 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
temp00 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 18:59:
[...]

Rookie numbers :P Zit hier op 1915 uur waarvan het meeste in QP en Arcade. 5v5 vind ik persoonlijk een stuk beter omdat heel veel problemen van het 6v6 format oplost.

Pharah mains heb ik altijd best veel respect voor omdat het met al het hitscan-geweld van dps én supports erg moeilijk kan zijn om haar effectief te spelen. Zelfde voor Junkrat mains. In de lage tiers hoor je veel mensen over 'm klagen maar in de hogere tiers, en dan heb ik het over high diamond, masters, GM (iets waar ik zelf niet speel), vind ik het echt knap en een prestatie om 'm goed te spelen en waarde uit de hero te halen. Sowieso vind ik echte mains altijd wel gaaf vanwege de toewijding aan 1 hero. Alhoewel, als ze moeten swappen vanwege counters is het wel lekker als ze op hun swap hero dan wel een beetje kunnen presteren.

Wat betreft de kwaliteit van de matches: dat komt m.i. voornamelijk door alle nieuwe spelers. Ze zijn welkom hoor, een beetje nieuw bloed kan geen kwaad maar ik wordt er zelf ook af en toe helemaal gestoord van omdat je gewoon geen fatsoenlijke match kan hebben. Meestal kijk ik als de match begint naar hoeveel lvl1 endorsement players we hebben, als het er veel zijn peer ik 'm gewoon. Dat is immers ook toegestaan zolang je nog in de hero select tijd zit (QP heb ik dan over). Als er een lvl1 endorsement met default player icoon bij zit ben ik helemaal gelijk weg. Kan ook wel tegen je werken want soms zitten er pareltjes van smurfs tussen maar ach, zo weer een nieuwe match.

[...]

Dat heb je btw sinds kort weer alleen de nieuwe OW2 border en OW2 level (OW1 level telt niet mee) is alleen zichtbaar op je profiel. Zo hebben ze inderdaad wel meer dingen uit de game gehaald die ze er niet uit hadden moeten halen. Ook zoiets raars: in OW1 als je iemand van de map af boopte, stond er zo'n icoontje in de killfeed van een vallend mannetje. In OW2 heb ze dat mannetje verwijderd. Waarom? 8)7 Is maar een kleinigheidje maar wel een leuk kleinigheid. Gaat nergens over.

edit:
Net ook weer zo'n prachtige match (ik speel in het verdedigende team):

***members only***

Gaat toch nergens over 8)7
Jij gaat richting de 2.000 uur. Indrukwekkend hoor, maar zeker een goede toevoeging in je posts. Dat vertelt mij ook wat hoeveel potjes je hebt meegemaakt en dan kan ik je reactie ook beter plaatsen.

Bedankt voor je credits voor "Pharah als main hero" dat doe ik denk ik al het grootste gedeelte van de tijd. En je hebt gelijk, het is vaak niet makkelijk. Je hebt relatief weinig hp en bent vaak snel dood. Neemt niet weg dat ik OW zonder Pharan denk ik niet zoveel zou spelen. De hoge damage die zij doet en de snelheid van de rockets, het is zo belangrijk om te aimen. Het komt voor mij het dichste in de buurt van UT99 wat ik vroeger kapot heb gespeeld. Ik speel OW2 ook altijd met Unreal TOurnament remix muziek in de achtergrond.

Meeste credits heb ik zelf btw voor mensen die met heel veel hero's goed zijn. En dan uiteraard ook de verschillende soorten klassen. Dat zijn de mensen die Overwatch denk ik ook op een hoger niveau kunnen spelen zoals het bedoeld is. Ik kan zelf alleen goed spelen met Pharah en Tjorborn.

Leuke bonus van Pharah is dat je relatief vaak POTG bent :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol what the F.. een leak op 4chan dat blizzard waarschijnlijk Overwatch Next aan het ontwikkelen is. om weg te gaan van Overwatch 2 waarschijnlijk :P .. ik denk niet dat blizzard daar goed aan doet want eigenlijk geef je dan toe aan de menigte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:57:
Lol what the F.. een leak op 4chan dat blizzard waarschijnlijk Overwatch Next aan het ontwikkelen is. om weg te gaan van Overwatch 2 waarschijnlijk :P .. ik denk niet dat blizzard daar goed aan doet want eigenlijk geef je dan toe aan de menigte.

[YouTube: Blizzard Is Doomed if this is true]
Ik denk dat het sowieso niet slim is om snel met een andere Overwatch te komen. Veel community spelers zijn nog boos dat Overwatch (1) de nek om is gedraaid om met "money money money" Overwatch 2 te komen. Een nieuwe Overwatch zal niet direct goed worden ontvangen vermoed ik, zeker niet wanneer het een soort reboot van Overwatch 1 zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

MetalSonic schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:58:
[...]
Leuke bonus van Pharah is dat je relatief vaak POTG bent :+
En dat vind ik ook al een prestatie :P Justice Rai...ughhh dood. Je moet echt je momentjes kennen voor die ult anders wordt je zo de lucht uitgeknald :P

Ja dat wapen van Pharah lijkt wel op de UT Rocket Launcher (of Eightball zoals die in Unreal heette). Eens dat dat leuk speelt. En idd direct rocket hits en aim zijn wel nodig want als je een beetje goede healers hebt in het enemy team, healen ze rocket spam er wel uit. Ik vind het met Pharah altijd leuk om een snelle voorwaartse Conq Blast te doen (dus zonder te turnen) en een enemy die out of position is af te straffen met wat rockets in z'n/haar bakkus. M'n Pharah is maar matig though, eigenlijk weer eens oppakken. Zoveel mooie en goed ontworpen heroes in OW.

Die left click van Torb is wel moeilijk haha.

Ben benieuwd wat er waar is van die leaks, als het van 4chan komt verwacht ik er niet veel van maar wie weet :P Het doet iig wel kriebelen voor Blizzcon volgende maand. Best zin in. Ik verwacht veel nieuws, misschien wat OW-nieuws, wat meer info over de survival game waar ze al een tijd mee bezig zijn en wellicht release date, aankondiging nieuwe WoW expansion. Kom maar op oOo

• Akaendra
Ach, ik schommel tussen endorsement level 1 en 2 en ik speel al gigantisch lang, meestal omdat ik in een 5 stack speel krijg je veel te weinig endorsements van anderen in de tegenpartij. Heel dat systeem voegt m.i ook echt helemaal niets meer toe nu je er maar een heel klein beetje battlepass XP van krijgt ipv lootboxes in OW1.

Sowieso gaat er een nieuwe map komen (Samoa) en verder zien we wel weer.

• Bor

Bor

Akaendra schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:19:
Ach, ik schommel tussen endorsement level 1 en 2 en ik speel al gigantisch lang, meestal omdat ik in een 5 stack speel krijg je veel te weinig endorsements van anderen in de tegenpartij. Heel dat systeem voegt m.i ook echt helemaal niets meer toe nu je er maar een heel klein beetje battlepass XP van krijgt ipv lootboxes in OW1.

Sowieso gaat er een nieuwe map komen (Samoa) en verder zien we wel weer.
Het endorsement systeem voegt inderdaad in de huidige vorm niet zo heel erg veel toe. Het valt me ook op dat het met name moeilijk is voor veel spelers om van niveau 1 tot 2 af te komen. Het lijkt er opdat mensen met name anderen die al een hogere endorsement level hebben endorsen. De snelste manier om te stijgen is het spelen van korte potjes in arcade volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Woei! Season 7 trailer:

Geen vemelding van Mauga maar de verwachting is dat die toch wel beschikbaar komt in S07 launch. Iemand hints/easter eggs van 'm kunnen ontdekken? (behalve de Samoa map)

Ben erg benieuwd naar de Sombra rework!

[ Voor 16% gewijzigd door temp00 op 04-10-2023 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zie voornamelijk veel (betaalde) skins en "meer van hetzelfde". De PvE missies kunnen mij gestolen worden. De rework van Sombra kan wel interessant zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 04-10-2023 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:06
Qua skins en alles en dus extra spelen om iets te behalen doe ik niet meer.
Verder speel ik sinds Overwatch 2 volledig Mystery Heroes. Wat ik veelal in 1 ook al deed, maar soms nog wat anders tussendoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja mystery hero blijf ik ook een leukere mode vinden ja.

Erg jammer die monetization van OW2 imho

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Arunia schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:18:
Qua skins en alles en dus extra spelen om iets te behalen doe ik niet meer.
Verder speel ik sinds Overwatch 2 volledig Mystery Heroes. Wat ik veelal in 1 ook al deed, maar soms nog wat anders tussendoor.
Skins verzamelen lukt zonder flink te betalen niet echt meer helaas. Dat stuk is echt kapot vercommercialiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ja er zijn wat skins nu te krijgen normale muntjes voor de anniversary, maar daar hadden er m.i ook wel wat meer bijgemogen of iig wekelijks geroteerd mogen worden.

De suggestie wordt gewekt dat die Diablo skins iig geen geld kosten maar aangezien het hier om blizzard gaat geloof ik het pas als ik het zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ligt het aan mij, of is Overwatch 2 op sommige punten sinds niet al te lang geleden ineens traag geworden? Kan zijn dat het mijn drivers zijn, maar kom ook zo niet echt iets tegen met zoeken.
Normaal zit ik rond de 144, maar veelal schiet het omlaag naar 60 a 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-04 12:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Arunia schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:32:
Ligt het aan mij, of is Overwatch 2 op sommige punten sinds niet al te lang geleden ineens traag geworden? Kan zijn dat het mijn drivers zijn, maar kom ook zo niet echt iets tegen met zoeken.
Videokaart drivers al eens geüpdatet?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Arunia schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:32:
Traagheid ervaar ik niet maar de "hit or miss" issues in Lucioball zijn wel weer terug. Het raken van de bal voelt alsof je last van behoorlijk wat lag hebt. Dit was bij de 1e x Lucioball in Overwatch 2 ook dagen lang een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Techno Overlord schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:49:
[...]

Videokaart drivers al eens geüpdatet?
Eigenlijk regelmatig de laatste. Maar bedenk me net dat ik maanden achterliep toen het probleem zich voordeed en na update nog steeds. Lijkt aan bepaalde levels te liggen. Zal er de komende tijd nog eens rustig naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Groot pluspunt van Overwatch vind ik toch wel dat je op quickplay drukt en toch vaak al binnen 2 tot 3 minuten in een potje zit waarbij je gewoon het hele potje kan spelen. Niet dat het weg valt of andere technische dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

MetalSonic schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:00:
Niet dat het weg valt of andere technische dingen.
Dat is toch normaal? Dat hebben andere AAA games ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
MetalSonic schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:00:
Groot pluspunt van Overwatch vind ik toch wel dat je op quickplay drukt en toch vaak al binnen 2 tot 3 minuten in een potje zit waarbij je gewoon het hele potje kan spelen. Niet dat het weg valt of andere technische dingen.
Ja dat is inderdaad mooi dat dat al kan in 2023. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Bor schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:10:
[...]

Dat is toch normaal? Dat hebben andere AAA games ook niet.
Albinoraptor schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:11:
[...]

Ja dat is inderdaad mooi dat dat al kan in 2023. :+
Deze reacties zeggen al heel veel. Je neemt het voor gegeven. Genoeg games waarbij dat niet zo is. Waarbij je veel join errors krijgt, servers niet eens online zijn. Zit je in een game en dan disconnect hij ineens. Bij OW2 heb je eigenlijk altijd snel een potje en goede actie.

*O* +23 wins in Quick play *O*

Heb steeds beter door wanneer ik door de lucht moet gaan en wanneer ik gewoon achterin moet blijven en vanaf de grond moet schieten. Helpt ook enorm dat ik ook de "nieuwe maps" nu goed begin te kennen weet waar ik snel mijzelf kan healen.

[ Voor 18% gewijzigd door MetalSonic op 06-10-2023 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MetalSonic schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:18:
[...]

[...]

Deze reacties zeggen al heel veel. Je neemt het voor gegeven. Genoeg games waarbij dat niet zo is. Waarbij je veel join errors krijgt, servers niet eens online zijn. Zit je in een game en dan disconnect hij ineens. Bij OW2 heb je eigenlijk altijd snel een potje en goede actie.
Buiten nieuwe grote releases klopt dat maar vrijwel bij elk nieuw seizoen is het een drama. Blizzard heeft het op dat punt echt niet zo goed voor elkaar. Snel een potje is relatief. Overdag komt het met regelmaat voor dat je minuten zit te wachten op een game waarin soms meerdere mensen het spel verlaten. Er valt nog veel te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Bor schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:46:
[...]

Buiten nieuwe grote releases klopt dat maar vrijwel bij elk nieuw seizoen is het een drama. Blizzard heeft het op dat punt echt niet zo goed voor elkaar. Snel een potje is relatief. Overdag komt het met regelmaat voor dat je minuten zit te wachten op een game waarin soms meerdere mensen het spel verlaten. Er valt nog veel te verbeteren.
Ik speel vooral vaak s'avonds. Denk tussen 1700 en 2300 en dan hoef ik gemiddeld nooit langer te wachten dan 1,5 minuut. Speel altijd waarbij ik van te voren al mijn rol kies (dps) en ik zit snel in de actie. En echt waar ik heb nooit lag. En daar geniet ik oprecht van. / Edit zelfde voor games als MOHA etc, en waaaaay back UT99 moest je maar hopen dat je goede ping had op de server.

Vroeger ook vaak Call of duty gedaan en wat had ik daar vaak lag zeg. Dat ik werd neergeschoten door iemand terwijl ik daarvoor zeker wist dat ik eerder op hem schoot. En dan zie je in de replay heel wat anders, lijkt het net alsof ik een tijdje voor mij uit keek en pas begon terug te schieten toen hij al langer op mij schoot.

Vind dit spel zowel leuk voor snel oppakken en actie maar je kan het uiteraard ook een paar uur achter elkaar doen voor een langere game sessie. Ben voor mijzelf wel nu dusdanig dat als ik 3 keer of meer heb verloren dat ik een pauze houd of ff stop. De focus is dan weg en ik word alleen maar saggerijnig.

Edit: weer ff genoeg OW voor vandaag, jeetje, een soldier die alleen afrent op een groen van 5 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door MetalSonic op 10-10-2023 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

State of the Overwatch 2 community - oktober 2023

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FWruf133JHQJ7tQ-OswYZPSkPqE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wjCJFyzHHr56j99kQEwRJX7r.jpg?f=user_large

Dit ging nog even zo door waarbij deze loser mensen o.a. kanker toewenste. :X :(

Waarom dit soort mensen geen instant ban ontvangen is mij een raadsel. Waarom dit soort taalgebruik niet gefilterd wordt eveneens.

Jammer genoeg komen dit soort zaken vaker voor. Opvallend genoeg bijna altijd bij de slechte spelers.

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 11-10-2023 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mja, general chat staat tegenwoordig uit, hebt er niets aan en er komt meestal geen fatsoenlijk woord uit.
Dat soort mensen zouden idd instant ban moeten krijgen, absoluut.

Had ook gehoopt dat die Diablo Crossover skins ingame te verkrijgen zouden zijn, maar het is idd Blizzard en de OW2 monetisation. Een 40 euro bundle, echt niet, hoe goed die Moira skin dan ook mag zijn. Maar alles om de whales hun portomonnee maar te laten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:23
Bor schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:51:
State of the Overwatch 2 community - oktober 2023

[Afbeelding]

Dit ging nog even zo door waarbij deze loser mensen o.a. kanker toewenste. :X :(

Waarom dit soort mensen geen instant ban ontvangen is mij een raadsel. Waarom dit soort taalgebruik niet gefilterd wordt eveneens.

Jammer genoeg komen dit soort zaken vaker voor. Opvallend genoeg bijna altijd bij de slechte spelers.
Dit toxisch gedrag komt tegenwoordig voor in alle multi-player games. Maak ook niks uit welke genre, Squad, Dota 2, LoL, Battlefield, Counter Strike, Overwatch, Call of Duty en nog meer multi-player games.

Gaming is niet hetzelfde meer. Ik denk dat we gewoon langzaam moeten gaan accepteren dat mensen eenmaal een grote mond via internet hebben. Anders gaat ons plezier in gaming er onder lijden.

Meestal doe ik mensen gewoon blocken of muten, zodat ik me gewoon op het spel kan blijven focusen.

Naast Cyberpunk 2077, ben ik ook weer begonnen om Tomb Raider 2013, Rise of the Tomb Raider en Shadow of the Tomb Raider weer helemaal opnieuw te spelen.

Ik heb ontiegelijk veel plezier zonder al dat toxische gedrag. Dus wanneer ik nu multi-player games speel met vrienden, lachen we maar ermee en focusen ons liever op het spel.

[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 12-10-2023 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Het is over twee weken BlizzCon en ik heb het topic daarvoor afgelopen week ook weer geopend voor wie daarover mee wilt praten.

Blizzcon 2023

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Bor schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:46:
[...]

Vandaag een vrije dag en ik denk ik doe ff een potje Overwatch 2. Moest aan je reactie denken. Moest nu in de middag bijna 3 minuten wachten en daarna kom ik in een zeer slecht team. Das wel jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Afgelopen dagen weer veel potjes gehad met een goede balans. Als ik op mijn best speelde en geen (stomme) fouten maken dan was het vaak een win en als ik matig speelde dan verloor ik. Zo zie ik het graag.

Ik kan btw aanraden om tijdens dit spelen de soundtrack te luisteren van Unreal Tournament 99. Lekker opzwepend en kan net die extra focus geven die zo belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het aantal leavers in unranked lijkt de laatste tijd behoorlijk toe te nemen. Ik had gisteren geen enkel potje waarbij er niemand weg ging na op achterstand te zijn gekomen. Jammer genoeg hangt hier vrijwel geen penalty aan. Leavers zorgen ervoor dat het team snel uiteen valt. Ervaren jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja daar erger ik mij ook dood aan. Dat is sinds OW2 een stuk erger geworden en sinds een paar maanden loopt het echt helemaal de spuitgaten uit. Af en toe kan je inderdaad gewoon meerdere matches achter elkaar geen pot hebben zonder leavers.

Sinds een paar weken is er echter wel een zwaardere penalty voor mensen die vaak matches in unranked verlaten:
- 4 van de 20 matches verlaten = 10 minuten ban.
- nog eens 4 van de 20 matches verlaten = 30 minuten ban.
- de teller reset pas wanneer je 20 matches volledig hebt gespeeld
Goede zaak wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Voor diegene die Blizzcon hebben gemist of geen interesse in hebben, je kan dit weekend (gratis), tijdelijk de nieuwe tank hero Mauga spelen (op je eigen PC bedoel ik dan). Mauga komt na dit weekend pas terug in S08 met een definitieve release.

YouTube: Mauga | New Hero Gameplay Trailer | Overwatch 2

[ Voor 4% gewijzigd door temp00 op 03-11-2023 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mauga net ff geprobeerd, niet mijn Tank.
Wordt te gemakkelijk gecounterd en veel te grote hitbox. Speelt ook awkward.

Geef mij maar Junker Queen of Roadhog dan als ik dan toch een brawler tank wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mauga ziet er wel leuk uit. Vond de panel op blizzcon wel een beetje so so. Erg te pushen op hoe blij ze zijn met de community enzo.. terwijl overwatch 2 gewoon keihard gebrand is door een heeeel groot deel van de community.

Maargoed zit nu de World Cup te kijken. Toch weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gister in het Overwatch What's Next panel zijn er nog best interessante onderwerpen aangehaald. O.a. een competitive rework met meer transparantie (geen OW1 SR system) en wat mij betreft nog interessanter: gameplay beelden van de nieuwe season 10 DPS hero Venture:
https://www.twitch.tv/videos/1968573952?t=295m23s (04:55:23)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c0g5npm9TGkNM0BpwSO9v8ljpdo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N01Cf6YdiIZolZd62QGmqvzD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

temp00 schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:14:
Gister in het Overwatch What's Next panel zijn er nog best interessante onderwerpen aangehaald. O.a. een competitive rework met meer transparantie (geen OW1 SR system) en wat mij betreft nog interessanter: gameplay beelden van de nieuwe season 10 DPS hero Venture:
https://www.twitch.tv/videos/1968573952?t=295m23s (04:55:23)

[Afbeelding]
Niet om weer zo'n uitermate negatieve drol uit te hangen maar ik vond die panel echt mega matig :P

De competitive play was inderdaad een interessant punt en leuk om in de gaten te houden hoe het uit pakt.
Verder prima hoe ze de game toch proberen door te ontwikkelen maar als panel was het echt matig qua announcements imo. Ruim kwartier over die geschiedenis van hanamura en nu dan hanaoko ofzo lullen.

In mijn ogen lijkt het nog steeds een heel stuurloos schip zonder visie waarbij juist met Overwatch 1 en voor lange tijd mega duidelijk was wat ze wilde en gingen doen. Denk dat het echt een klap voor de game was dat Kaplan en mensen met zijn visie weg gingen.

De verbeteringen sinds bijvoorbeeld vorig jaar van OW2 zijn wel nice en denk er wel overna om het binnekort weer eens te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja wel enigszins eens maar de grote announcements zijn altijd tijdens opening. Zeker voor een game als Overwatch met een beperkte wereld en verhaal kan je denk ik geen echte onthullingen verwachten in zo'n panel.

Die hulde voor Kaplan (en ook Geoff Goodman) vind ik echt misplaatst. Je bent niet de enige die het aanhaalt en het is toffe kerel (althans zo komt hij wel over) maar vergeet niet dat er onder zijn leiding behoorlijk wat ellende is geweest. Laten we even naar de feiten kijken:

- Absolute development hell Overwatch 2. Juist géén visie wat betreft OW2.
- Overwatch 1 was een van de meest succesvolle games van die periode redelijk en toch is het redelijk snel doodgebloed bij het grote publiek. Iets wat best bijzonder is voor zo'n populaire game.
- Double shield en de shift van de oorspronkelijk bedoelde team shooter naar een moba achtig monster (later wel hersteld).
- OW1 (launch) Brigitte.
- DPS Doomfist.
- Wrecking Ball (misschien meer persoonlijk, kan je over twisten).

Overal worden fouten gemaakt en je kan het ook niet perfect doen maar dit is voor een game director een track record waar je niet echt trots op hoeft te zijn. Ik kan me ook voorstellen, zeker wat betreft de ontwikkeling van OW2 en de development hell, dat de higher ups op een gegeven moment hebben gezegd: "Jeff, je bent een fijne vent maar als game director hebben we er geen vertrouwen meer in". Ik denk ook dat het huidige team met de fouten en mismanagement van OW1 (in z'n latere jaren) zit opgezadeld en dat lijkt me niet makkelijk of snel te fixen.

Niet dat OW2 en het huidige team perfect is, ook zat mis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat vinden jullie trouwens van de tijdelijke LE SSERAFIM mode? Ik heb vandaag 20 rondjes gespeeld en werkelijk geen enkele meegemaakt waarin er of niemand vroegtijdig vertrok of waarbij alle spelers de mode spelen zoals deze bedoelt is. Het komt zo vaak voor dat mensen wel de tickets pakken maar deze nooit inleveren waardoor je eigenlijk bijna niet kan winnen. De meeste mensen lijken te denken dat het team deathmatch is.

Aan Mauga kan ik nog niet wennen. Op de een of andere manier vind ik hem als Hero er niet helemaal goed tussen passen. Hij voelt te "bulky" en nog wat ongebalanceerd. Een enkele Sombra is voldoende om hem neer te halen. De animaties lijken soms ook wat schokkerig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Akaendra schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:18:
Mauga net ff geprobeerd, niet mijn Tank.
Wordt te gemakkelijk gecounterd en veel te grote hitbox. Speelt ook awkward.

Geef mij maar Junker Queen of Roadhog dan als ik dan toch een brawler tank wil spelen.
Dat counteren is wel heel makkelijk momenteel inderdaad. Ik verwacht dat hier nog wel wat aan gesleuteld gaat worden. In de huidige setup vind ik de toegevoegde waarde niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
die Kpop mode, heb het 2 keer gedaan voor de challenges, die ga ik niet meer opstarten.
De slechtste game mode die ze tot nu toe gereleased hebben.
Dat mensen het behandelen als Team Deathmatch snap ik wel ja, totaal niet duidelijk wat je moet doen van het intro filmpje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik speel eigenlijk alleen maar Quickplay. En dat gaat de afgelopen maanden echt een stuk beter dan daarvoor. Lijkt erop dat ik er weer helemaal in zit. Mijn win ratio in QP is al gestegen tot +35.....Ik kan mijn team beter helpen en weet zoals vroeger weer veel beter wanneer ik een beetje moet terugtrekken en wanneer ik juist de tegenstander moet opzoeken :) .

Net ook weer ff gespeeld, op een vrije middag vandaag toch redelijk snel in een potje (ongeveer 1.5 minuut wachten).

Veel mensen die nu de nieuwe hero kiezen, ik blijf lekker Pharah mainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Bor De tijdelijke mode vind ik niet heel tof. Duurt veel te lang en om één of andere reden ben ik constant kwijt waar je nu naartoe moet om op te halen en in te leveren. Het lijkt ook op een mode die iemand zelf had kunnen bouwen in het spel zeg maar. Alles ruikt daar ook naar.
Wat ik dan wel weer tof vind, zijn de skins. Moet echt de moeite doen om ze niet toch aan te schaffen (ga ik uiteindelijk natuurlijk niet doen), maar daar hebben ze meer tijd in gestopt dan in de mode zelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ok, die Roadhog rework is een beetje teveel van het goede. In deze match healt ie meer dan alle supports en zelfs meer dan een pure healer als Lifeweaver. Dat zal hopelijk wel een nerf krijgen, de rest van zijn aanpassingen vind ik verder wel prima eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4AC8qmy644B2pjv1tLMGqTblHs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/73ZCvlvfGkaAHrxgOXV2w59W.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-04 12:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

kazuka schreef op zondag 19 november 2023 @ 13:05:
Ok, die Roadhog rework is een beetje teveel van het goede. In deze match healt ie meer dan alle supports en zelfs meer dan een pure healer als Lifeweaver. Dat zal hopelijk wel een nerf krijgen, de rest van zijn aanpassingen vind ik verder wel prima eigenlijk.

[Afbeelding]
Hij healt ja maar met name zichzelf toch.... Maar op zich wel met je eens hoor.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Techno Overlord schreef op zondag 19 november 2023 @ 13:12:
[...]

Hij healt ja maar met name zichzelf toch.... Maar op zich wel met je eens hoor.
Hij healed zichzelf en wat je nu veel ziet is een double pocketed zelf healing tank waardoor je feitelijk drie healers met grote heal output voor 1 persoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb nog niet heel veel gespeeld sinds z'n rework maar de paar keer dat ik tegen 'm heb gespeeld was hij nog steeds best goed te counteren. Helemaal met Ana maar die hard countert natuurlijk zowat elke tank.

Kan best zijn dat Hog wat nerfs kan gebruiken maar ik denk wel dat je dat soort nummers in de correcte context moet zien. Sommige tanks hebben meerdere defensives, kijk bijv. naar Orisa met haar Fort en Jav Spin absorb, of Sigma en z'n shield + Grasp (+ overhealth). Dat zijn allemaal mitigation abilities die Hog niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heeft die nog wel gewoon zijn Haak ? Dat is toch wel waar roadhog bekend om was en super leuke plays mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ricmaniac schreef op zondag 19 november 2023 @ 20:15:
Heeft die nog wel gewoon zijn Haak ? Dat is toch wel waar roadhog bekend om was en super leuke plays mee te maken.
Ja hoor, die haak is er nog. Zijn alt fire is verdwenen, hij heeft nu een soort pod die hij dichtbij kan gooien en de timer op de selfheal is aangepast wat wil zeggen dat er amper een cool down is voor je hem weer kan gebruiken als je kleine stukjes bij healed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bor schreef op zondag 19 november 2023 @ 20:19:
[...]

Ja hoor, die haak is er nog. Zijn alt fire is verdwenen, hij heeft nu een soort pod die hij dichtbij kan gooien en de timer op de selfheal is aangepast wat wil zeggen dat er amper een cool down is voor je hem weer kan gebruiken als je kleine stukjes bij healed.
Hebben ze ook iets gezegd waarom de rework? vond Roadhog altijd wel gewoon steady en sterk. maar tijd niet gespeeld hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ricmaniac schreef op zondag 19 november 2023 @ 20:23:
[...]

Hebben ze ook iets gezegd waarom de rework? vond Roadhog altijd wel gewoon steady en sterk. maar tijd niet gespeeld hoor.
Zeker:

Developer Comments: The broad goal of the Roadhog rework was to improve his frontline presence on the battlefield as a tank hero and reduce the frustration enemy players had with how consistently deadly his hook combo has been in the past.

Roadhog's previous Scrap Gun primary and secondary fire have been reworked into one primary fire shot that is still most effective at close range but also deals more reliable damage from further away now.

His Take a Breather has been changed to a resource-based ability and has been moved to Secondary Fire for a more convenient control scheme. It can be used more frequently but will need to recharge its resources over time, increasing its flexibility as a tanking tool and making it not as easy to counter.

He now has a new ability called Pig Pen, which is a deployable trap that activates when enemies are nearby, dealing damage and slowing them. This enables Roadhog to have control over a wider area and, with a little bit of pre-planning, can be used to either help protect his allies or further enhance the effectiveness of his hook combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Als Tank speler heeft Roadhog, zelfs na de rework, op veel maps nog steeds niets te zoeken.
Enige voordeel van zijn heal is dat het nu meer een d.va matrix dingetje is en niet alles ineens.
Eigenlijk nog steeds dezelfde problemen als voor de rework als ik eerlijk ben alleen met minder 1 shot potentie tenzij je iemand over je trap heen hooked.

Ana nade countert tanks nog altijd te hard (imo) en dat komt bij tanks als Roadhog/JQ en straks ook Mauga nog net wat harder aan omdat ze eenmaal geen shield hebben. Daar komt ook nog bij dat Roadhog en Mauga een heel grote hitbox hebben en dat maakt ze eigenlijk Ult charge pinatas aangezien ze niet echt kunnen mitigaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Fijn dat ze Roadhog hebben aangepakt. Leek af en toe wel onoverwinnelijk. Kon er 4-5 rockets opschieten en dan pakte hij mij en dan was ik weer dood. (Pharah vs Roadhog).. Zeer stug, zelfs op practise is het meerdere schoten voor hij dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vamdaag serieus voor het eerst sinds ik OW1 en OW2 speel een endorsement level 5 tegengekomen. Ik dacht altijd dat 4 het hoogste was. En het was nog niet eens een support speler.

Blijft toch een mysterie hoe dat systeem werkt. Ik schommel continu tussen level 3 en 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@MetalSonic Nou volgens mij was het de bedoeling dat het een overal buff is. Roadhog was in OW2 en het 5v5 format al een tijdje één van de slechtste tanks, zeker op de hogere ranks waar het bijna onmogelijk was 'm te spelen. Wel goed natuurlijk dat hij 4-5 rockets kon overleven want als immobiele tanks zoals Hog dat niet kunnen dan kan je bijna zeggen dat je dan geen OW hebt waar alle rollen (ook tanks) effectief kunnen zijn in wat ze doen ;)

@kazuka Klopt, 5 is het hoogste. Ik was het een paar maanden geleden. In OW1 ook 1 keer aangetikt maar het is vrijwel onmogelijk om het op een normale manier te halen. De enige reden dat ik het een aantal keer heb gehaald (ik zit meestal rond 4) is omdat ik veel Arcade DM modes speel waarbij de kans, als je je normaal gedraagt en geen matches verlaat tenminste, dat je aan het einde endorsed wordt veel hoger is. Helemaal als je éénmaal op 4 zit omdat andere 4/5 spelers dan ook de neiging om mede 4/5 spelers te endorsen. Ik denk dat als je geen support speelt of geen extreem goede speler bent, je het in QP of Competitive niet lukt om 5 te worden (zelfs 4 is een hele uitdaging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
kazuka schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:29:
Vamdaag serieus voor het eerst sinds ik OW1 en OW2 speel een endorsement level 5 tegengekomen. Ik dacht altijd dat 4 het hoogste was. En het was nog niet eens een support speler.

Blijft toch een mysterie hoe dat systeem werkt. Ik schommel continu tussen level 3 en 4.
5? Wist ik ook niet. Ik ben heel lang endorsmeent level 3 geweest en juist afgelopen weekend voor het eerst 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
temp00 schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:54:
@MetalSonic Nou volgens mij was het de bedoeling dat het een overal buff is. Roadhog was in OW2 en het 5v5 format al een tijdje één van de slechtste tanks, zeker op de hogere ranks waar het bijna onmogelijk was 'm te spelen. Wel goed natuurlijk dat hij 4-5 rockets kon overleven want als immobiele tanks zoals Hog dat niet kunnen dan kan je bijna zeggen dat je dan geen OW hebt waar alle rollen (ook tanks) effectief kunnen zijn in wat ze doen ;)

@kazuka Klopt, 5 is het hoogste. Ik was het een paar maanden geleden. In OW1 ook 1 keer aangetikt maar het is vrijwel onmogelijk om het op een normale manier te halen. De enige reden dat ik het een aantal keer heb gehaald (ik zit meestal rond 4) is omdat ik veel Arcade DM modes speel waarbij de kans, als je je normaal gedraagt en geen matches verlaat tenminste, dat je aan het einde endorsed wordt veel hoger is. Helemaal als je éénmaal op 4 zit omdat andere 4/5 spelers dan ook de neiging om mede 4/5 spelers te endorsen. Ik denk dat als je geen support speelt of geen extreem goede speler bent, je het in QP of Competitive niet lukt om 5 te worden (zelfs 4 is een hele uitdaging).
Vind je? Ik heb dat altijd anders beleeft. Vond hem altijd een zeer gevaarlijke tank, meer dps dan tank eigenlijk. Hij pakt iemand met zijn haak en die is praktisch zo dood. Helemaal als het schieten, haak, schieten is. Maarja meningen verschillen natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die hook is idd best goed, dat klopt maar dan moet hij uberhaupt wel in de buurt kunnen komen en de ruimte kunnen maken voor z'n team. In OW2 is Hog behoorlijk slecht op de hogere ranks (niet dat ik normaal nu zo hoog speel), hij had maar 1 defensive en geen mobility. Tel daarbij op dat je in het 5v5 format een tank minder hebt en Hog was niets meer dan een dikke ult battery voor de tegenstander. Helemaal als er een Ana in het enemy team zit. Daarom zeg ik altijd tegen m'n random supports dat als Hog problemen geeft, swap naar Ana. Je hoeft nog geen eens een goede Ana te zijn om het tij met haar te kunnen keren. 2 keer dood door sleep/anti en de kans is groot dat de enemy van Hog swapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

kazuka schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:29:

In OW1 ben ik lange tijd level 5 geweest maar dat lijkt nu moeilijker te halen (en vooral te behouden). De enige keer dat ik level 5 in OW2 behaalde was ik hem ook snel weer kwijt. Bij Arcade games heb je meer kans om sneller in niveau te stijgen met de korte potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Weer veel leuke potjes gehad van de voor mij intense shooter. Alhoewel dat ook komt omdat je met Pharah gewoon zeer kwetsbaar bent, je kan veel schade doen maar je bent ook snel dood. Helemaal als je weinig healing support krijgt.

Wil even erbij stil staan dat ik de game mode dat je 3 bolletjes moet veroveren echt niet leuk vind. Mag er van mij wel uit. Ik hoop dat er bij OW2 na een tijdje wat frisse leuke modussen komen bij de 5 vs 5, wat mij betreft gaan ze desnoods terug naar 6 vs 6 (maar hierin ben ik geloof ik één van de weinigen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Tip voor @MetalSonic je kan Flashpoint en elke andere map die je niet tof vind verlaten zonder enige endorsement penalty en ook zonder QP leaver penalty zolang:
- De match nog in de hero select fase zit ("select your hero"). Let op: er is een periode waarin hero select over is maar waarbij je nog wel in spawn zit en van hero kan veranderen. Tijdens die laatste periode kan je de map niet zonder penalty verlaten.
- De match niet al bezig is (backfills kan je in de meeste gevallen dus niet verlaten).

Woei, season 8 trailer:
YouTube: Overwatch 2 | Season 8: Call of the Hunt | Official Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ah, Mauga buffs, anders hadden ze geen battlepasses kunnen verkopen :D
Als dit niet een gevalletje pay 2 win is nu weet ik het ook niet meer. OW2 Devs zijn letterlijk het spoor bijster qua balance, maar dat is al een hele tijd zo jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vind 'm aardig te doen als DPS zijnde maar ik heb nog maar een paar potjes tegen 'm gespeeld, tegen waarschijnlijk onervaren Maugas. Ik ben wel benieuwd hoe die wordt ervaren door tank vs tank maar als Soldier/Sojourn is het gewoon knallen. Geen shield, geen absorb, geen rare fratsen...mooi :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weapon skins om nog meer te monetizen. What's next..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wow, ze hebben de PS5 versie vrijwel onspeelbaar gemaakt na de update gisteren. Gigantische framedrops tijdens potjes en in de menus. Hopelijk kunnen ze dit snel patchen of server side oplossen.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste