Toen ik die post had gemaakt had ik in korte tijd meerdere potje met zeer sterke tegenstanders. Dan kon ik als dps niet eens één kill maken. Laatste twee weken lijkt de baans weer wat beter en is het zo dat als ik scherp ben, de focus heb dat ik echt weer vaker win met mijn team.
Nu voor deze avond ook maar gestopt, 6 wins en 0 loses en dan heb ik ook eens geluk dat ik bij twee games licht gecarried werd. Heb nu in elk geval weer 6 wins meer dan loses. En een nieuwe mijlpaal. Mijn 1000ste win in Quickplay
Ohja en andere succes, ook wat mee geoefend in practise. Een POTG via een dubbele "boop kill".. Bruggetje in Lijang tower. Eindelijk lukte het weer eens. Tussen twee squishy in en beiden vlogen ze het ravijn in. Toen wist ik al dat het potg was.
Competetive al heel lang niet gespeeld, misschien in een weekend waarin ik echt goed "in de zone" zit. Vind het zonde om mijn win ratio daar te verpesten. Is vaak toch weer een veel moeilijker niveau dan quickplay
Edit: ik main Pharah, heel af en toe switch ik naar Tjorborn.
Jeetje dit spel is ook uitgestorven zeg. Mijn reactie nog steeds de laatste?
Dan maar een edit:
Vandaag een zeer slechte Overwatch 2 dag. Ik mocht echt niks meer winnen. Ben van +8 wins naar evenveel wins en loses gegaan in Casual. Genoeg potjes gespeeld met de jusite energie en een geode focus. Veel kills maar wat sloeg de balans van de teams dan nergens op. Ben je twee rondes verder en dan heeft de andere dps 0 kills.
[
Voor 33% gewijzigd door
MetalSonic op 17-09-2023 20:25
]