gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Overwatch is nu ook veranderd naar Overwatch 2
:fill(white):strip_exif()/f/image/143zURSVjGr2pnpN1twMiiSe.png?f=user_large)
Ouch had een queue van 20k maar denk dat ze iedereen er langzaam aan in laten ofzo want na 2 minuten was het 10k en toen nog een minuut en zat ik er in
[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 04-10-2022 20:27 ]
:strip_exif()/f/image/xtyWo7BIQx2n333iGjCsvuJF.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 82% gewijzigd door CrystalViriS op 04-10-2022 20:49 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/j41miIRGgn9xmBZnRuJHYSe1.png?f=user_large)
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
• Jazeker!
• Nee, ik pass de battlepass!
• Battlepass in Overwatch, que?
Ook een poll maken? Klik hier
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Klopt er is alleen momenteel een bug waarbij sommige mensen dit niet unlocked hebben. Blizzard is hier van op de hoogte en mee bezig.Poulske schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:58:
[...]
Als je voorheen OW1 hebt gespeeld, heb je toch al alle oude chars?
Hele topic met tig reacties van mensen met zelfde probleem
https://us.forums.blizzar...-for-no-reason/696728/149
/f/image/N6Nwp72457Rfcz1uw62SCIrf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Ricmaniac op 06-10-2022 11:09 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/SdnrFcY6Lqw4pZVEPFaur0rB.png?f=user_large)

/f/image/XH6EIXlJhebJc4KPCPHqDPN4.png?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 44% gewijzigd door temp00 op 15-10-2022 18:53 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mUsvFdAYW1z8F2jjmoex6kBt.jpg?f=user_large)
Deze release was grappig als het niet zo triest was
/f/image/1jEeJETWfwPNFzZAjAv0Wwx0.png?f=fotoalbum_large)
- Begonnen in Silver 2 (die andere games waar ik het eerder in het topic over had waren m'n DPS games)
- Gold 3/4 (?)
- Plat 5
- Plat 3
- Plat 3
- Plat 1
- Diamond 5
Voornamelijk Bap en Ana gespeeld. Iets zegt me dat ik wel een beetje hulp heb gehad van het OW2 ranking system maar voor nu is dat prima
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ydCy8nNptzxCNzYeZrpXA9qp.jpg?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 27-10-2022 20:28 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/kYU7doBGfsDJJMXL0aupqUth.png?f=user_large)
In OW1 kon ik complete boeken schrijven als het ging om ontvangen doodsbedreigingen richting mij of mijn familie. Hier nog een pareltje die ik deze week ben tegengekomen. Op console overigens.
NoTimeRemains schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:08:
[...]
Als je dat met je controllertje moet schrijven allemaal![]()
Wat een pannenkoek
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v5kSVp2BJXoAOxC2tkJSgdpt.jpg?f=user_large)
Ik heb geen idee waar je het nu over hebtSouLLeSSportal schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:37:
[...]
Ah ja de beruchte battle moira's die denken dat ze met de meeste kills en 10k dmg en 3k healing toch de beste support zijn van de wereld...
[..]
:fill(white):strip_exif()/f/image/cfhwE23mfZVl2yBP2zqzVvUp.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/br3b6mhybvV8cvxVzgjQMh21.jpg?f=user_large)
Al klopt die laatste dan weer wat minder volgens mij want 5 medals (toen het nog bestond) betekent dan volgens mij ook gold healing
[ Voor 8% gewijzigd door temp00 op 31-10-2022 20:07 ]
Dat is dezelfde omnic die we een paar jaar geleden aan het einde van Storm Rising zagen in een conversatie met Doomfist: YouTube: Overwatch Storm Rising - All Cutscenes / Cinematic (3.27)
edit: wat meer info in dit artikel: https://www.gamerbraves.c...or-ramattra-in-interview/
/f/image/kkBiiMi4xPBnZd9SDGQR1lMp.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door temp00 op 05-11-2022 11:21 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0KI0psx5Z24UcWl4ltosAfrN.jpg?f=user_large)
Hoe irritant... Er lopen echt meer dan 3 mensen rond waar ik nooit meer mee of tegen wil spelen.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X6mZ6IRTWeZcJqCsNprOLQFD.jpg?f=user_large)
^en zo ging het nog wel even door vanavond.
Soms schaam ik mij voor mijn mede Nederlanders in dit spel.
Anders kan je toch gewoon in dit menutje zien welk item in welke categorie je nog mist door naar de nummers te kijken? In dit voorbeeld zie je dat ik bijv. nog 1 skin mis van de 21.
/f/image/UYexfKRsU6hglz6VAmjqYcQE.png?f=fotoalbum_large)
Als het zo eenvoudig was, had ik het zelf gevonden :-)temp00 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:01:
Is het toevallig je golden weapon die je nog mist? In OW1 telde dat ook mee voor het totaal aantal unlocks dacht ik. Wellicht dat er in OW2 het eea is veranderd qua telling voor het aantal unlocks dus misschien moet je er rekening mee dat de promotie skins (die vaak maar 1 keer beschikbaar zijn) nu ook meetellen oid.
Anders kan je toch gewoon in dit menutje zien welk item in welke categorie je nog mist door naar de nummers te kijken? In dit voorbeeld zie je dat ik bijv. nog 1 skin mis van de 21.
[Afbeelding]

:strip_exif()/f/image/wAJJUNtor5Fj6zzOoDhX2Ng9.jpg?f=fotoalbum_large)
Van brons 4 naar zilver 3 gegaan. Voelt als een heerlijke promotie (vroeger solide goud maar dat was vroegah)
Potje waarna ik promotie maakte was wellicht belangrijkste en mooiste potg ooit. Ronde leken we te verliezen, gok genomen en bijna recht op vijandelijk team afgelogen (via boven) 4 kills via pharah ultimate en daarna de laatste ook nog gepakt.
Daar heeft Blizzard grotendeels ook de hand in. Voortijdig de match verlaten; geen penalty, toxic gedrag tot schelden of zelfs bedreigen levert ook vrijwel geen penalty en ga zo maar door. De community is rot en dat lijkt nu het een F2P game is geworden nog vele malen erger te zijn geworden.Tomski1986 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:50:
Van alle shooters die ik ooit heb gespeeld is dit toch wel de shooter met de meest zieke en salty community. Jeetje, niets fijn meer aan.
Vanavond sinds een tijdje weer een aardig aantal matches gedaan. Direct in de eerste match:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MljdFh5uEdu1fHZRr0bK0QUr.jpg?f=user_large)
Dit soort gedrag vind ik echt niet normaal. Natuurlijk heb ik het gerapporteerd.
Dat "ez" komt vrijwel altijd van de slechtste spelers van de winnende partij overigens. Opvallend. Een soort kinderachtige prestatiedrang o.i.d.
[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 15-01-2023 22:24 ]
Nou, het wordt nog erger, de eerste ranked match van vanavond waarbij iemand niet tegen zijn verlies kon:Toonen1988 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 22:55:
[...]
Ik moest keihard lachen toen ik dit las, wat is dit herkenbaar.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RnIVBwqEpvXYj41Fo5pYh76f.jpg?f=user_large)
Ik heb mijn nick even weggehaald. Ik report even niemand meer na deze report, eens zien of ik een bevestiging krijg dat er een maatregel opgelegd is. Het zal mij niet verbazen wanneer Blizzard niets onderneemt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7OwpIQdMTkKKp0nqPgGtr5TS.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CCGkSh7GGmXM52H48Pk8nrGA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4gDAKsqj6Zn65ru4NTEoLpGf.jpg?f=user_large)
Hiervoor een paar keer "N word" in de hoop dat blizzard hier niet op aanslaat...
Echt...

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 01-02-2023 22:55 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/DUzw2QwLie3GVOrXZbBF8txu.png?f=user_large)
In Diamond 1 geplaatst, toen 5 potjes achter elkaar gewonnen, en dan nu ineens in GM 3? Ik voel me natuurlijk wel een GM

This is the Way.
temp00 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 17:54:
[...]
Hoeft niemand te weten. Lekker straks, met trots, de GM title dragen
Thanks mannen!
Tis nog erger geworden
:fill(white):strip_exif()/f/image/IxGYGfQTRmU1gBmhmutSQFAm.png?f=user_large)
heb al een paar games met ML7 samen gespeeld en gewonnen... WTF
This is the Way.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wjCJFyzHHr56j99kQEwRJX7r.jpg?f=user_large)
Dit ging nog even zo door waarbij deze loser mensen o.a. kanker toewenste.

Waarom dit soort mensen geen instant ban ontvangen is mij een raadsel. Waarom dit soort taalgebruik niet gefilterd wordt eveneens.
Jammer genoeg komen dit soort zaken vaker voor. Opvallend genoeg bijna altijd bij de slechte spelers.
[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 11-10-2023 10:57 ]
https://www.twitch.tv/videos/1968573952?t=295m23s (04:55:23)
/f/image/N01Cf6YdiIZolZd62QGmqvzD.png?f=fotoalbum_large)
Ook dat wordt natuurlijk uitgemolken;
:strip_exif()/f/image/XF8Nj9AePpyCwzfyGjtIYMaX.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze zijn echt van het padje af daar...
Begrijpelijk die frustratie en geen probleem om dat ff ventileren. Af en toe heb je van die potjes achter elkaar met alleen maar idioten en dat soort acties, dan schiet het idd niet opMetalSonic schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 18:52:
Ik laat Overwatch 2 maar weer even een tijdje liggen is denk ik beter voor mijn hart. Net ook weer een potje waarbij spelers steeds één voor één naar de point renden om te worden afgeslacht ipv even wachten op de rest en dan samen.
Edit: speel op mijn best (altijd), begin zelfs altijd het potje met "hey team"om te proberen met wat positieve energie. Als je aim niet mee zit, of je hebt pech hoe snel je gekilled wordt. Kan allemaal maar als een kip zonder kop snel (en alleen) naar de objective rennen is zo frustrerend om te zien. Helemaal in een potje waarin je begint met het veroveren van de eerste van de 3 points omdat je netjes bij elkaar bleef.
Ok dat is eruit. Ja hoort erbij in QP ik weet het, en als je het niet wil moet je in een party spelen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vTsYIHKMeGK5CknNzjoVIvyQ.gif?f=user_large)
En daar is die dan! Zeer interessante data maar niet heel verrassend in wat ik zelf zie in de games, al had ik Zarya wel wat lager in ban rates ingeschat:temp00 schreef op maandag 12 mei 2025 @ 20:41:
Ik kijk verder wel uit naar de mid season patch en hopelijk een blog post over de hero ban percentages (overall en per rank). En wat ik dan ook interessant vind is of Blizzard met extreem hoge ban rates van een hero iets gaat doen in de zins van reworks, tuning oid (zal wel niet).
/f/image/1B4BlKaxutOGxPADs771LI0M.avif?f=fotoalbum_large)
Nog veel meer data in deze blog: https://overwatch.blizzard.com/en-us/news/24205940/We know that one of the biggest questions you'll have is: "Now that we have all this data, what do we plan to do with it?" In talking to our Hero Designers, they explained that they've found the data we've collected so far very interesting, and we’ll be using it in the future to help inform balance changes. Heroes that are more niche or map specific may need to become more generalized if they're always banned where they perform well. Heroes that are very unpopular might see more adjustments regardless of performance. Ultimately though, there aren't any specific changes in the works based on this data yet, and Hero Ban data alone would never dictate how Heroes are balanced.