♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
De WoW spotlight van een paar dagen geleden was zeer teleurstellend met zo goed als geen nieuws. Hopelijk zijn deze Overwatch leaks waar en is deze spotlight beter
https://overwatch.blizzard.com/en-gb/news/24250387/
https://www.twitch.tv/blizzard
[ Voor 7% gewijzigd door temp00 op 04-02-2026 18:58 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Overwatch 1 echt helemaal kapot gespeeld. op een gegeven moment gestopt en bij 2 klikte het niet meer.
Benieuwd hoe het nu speelt na al die jaren niet gespeeld te hebben.
En heb 20k van die witte currency en 3k overwatch coins. Weet niet waarom dat ineens allemaal is
Alsof ze toch een bepaalde merge ofzo hebben gedaan van overwatch 1 misschien? Kan ook aan mij liggen en dat ik het gewoon vergeten ben.
Wel jammer nog steeds dat account level niet is overgenomen van OW1.
Dat stadium klinkt me ook wel interessant. Ook nooit iets van meegekregen haha. Ga nu me eerste potje doen eens kijken wat het is.
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 04-02-2026 20:41 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja dat laatste is precies wat ik me herinner. en daarna ook nooit meer aangeraaktBor schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 20:45:
Er is vanwege de vele moppers uit de community en de toch wel negatieve verhalen over grinding voor skins etc (verwacht ik) het eea aangepast. Als je een tijd niet hebt gespeeld merk je dat direct. Tijdens de release van OW2 was het een grote money grab rond skins etc.
Je OW1 account level zit er nog wel in maar dat hebben ze een paar maanden geleden verplaatst en verstopt bij Progression > Legacy.
Stadium is best leuk als je het een beetje door hebt. Ik ben daar nu top 500 dps (of challenger 500 zoals het tegenwoordig heet). Niet dat dat veel betekent want de score voor C500 wordt nu ook berekend aan de hand van je playtime en niet alleen rank. Slaat eigenlijk nergens op maar goed, staat wel leuk op m'n profiel
Ja had hem gevonden ja dat legacy leveltemp00 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 21:17:
@Ricmaniac Ik vermoed dat je die skins erbij hebt gekregen vanwege het nieuwe hero progression systeem en dat al je lootboxes voor je geopend zijn oid. Anders moet je eens in het hoofdmenu kijken bij progression en checken hoe hoog je favoriete heroes zijn qua hero level. Per milestone krijg je namelijk lootboxes. Zou ook kunnen dat je vanuit OW1 nog ongeopende lootbox had, die hebben ze op een gegeven moment voor iedereen automatisch geopend. Dat hero level is overigens alleen van toepassing op je playtime in OW2. Ik heb heroes waar ik honderden uren in heb zitten vanuit OW1 maar die progression is niet meegenomen vanuit OW1, best lame.
Je OW1 account level zit er nog wel in maar dat hebben ze een paar maanden geleden verplaatst en verstopt bij Progression > Legacy.
Stadium is best leuk als je het een beetje door hebt. Ik ben daar nu top 500 dps (of challenger 500 zoals het tegenwoordig heet). Niet dat dat veel betekent want de score voor C500 wordt nu ook berekend aan de hand van je playtime en niet alleen rank. Slaat eigenlijk nergens op maar goed, staat wel leuk op m'n profiel
Wel jammer dat het daar verstopt zit.
Speelde al voordat de levels introduced zijn denk ik want al mijn heroes hebben level 1.
Dit lijkt ook gebugged.. er staat 10 maar alle 3 de tabjes hebben 0
Ook dit is één van de redenen waarom ik ben afgehaakt van Dota 2 en LoL. Veel randoms denken dat ze een 'pro' zijn, en als je ook maar één foutje maakt, word je meteen afgekraakt. Maar als zij zelf een fout maken, wat regelmatig voorkomt, ligt het meteen aan anderen.
Ook games zoals Rainbow Six Siege laat ik links liggen, puur vanwege hetzelfde toxische gedrag. Mijn team gaat constant dood, krijgt totaal geen kills, en dan knal ik in mijn eentje vier van de vijf vijanden af. Gaan ze maar schreeuwen en mij belachelijk maken dat ik een ander spel had moeten spelen en een grote noob ben, omdat ik de laatste vijand niet afknalde.
Het maakt niks uit hoe je speelt, hoe goed je bent, wat je doet en of je nu foutloos of fouten maakt, mensen klagen altijd op je. En voor mij is dit gewoon de druppel om dit soort competitieve games links te laten liggen.
Tegenwoordig geven veel mensen ook té veel om hun 'stats' en niet om het plezier dat ze aan games beleven. Ik geef ook om mijn stats, maar dan in de context van hoe ik mezelf verbeterd heb en op welke vlakken. Maar ermee pronken hoe goed je bent? Waarom? Ik wil gewoon plezier hebben met andere mensen, en helaas lukt dat in de meeste gevallen niet meer.
Ego en prestatie boven plezier en samenwerken!
Ik kan me nog goed herinneren dat in de tijd van America’s Army 1/2 nieuwe spelers altijd welkom waren en op een respectvolle manier werden begeleid door ervaren spelers. Ik herinner me zelfs een keer dat ik er opeens veel nieuwe spelers op een server kwamen en zagen dat ze niet echt wisten wat ze moesten doen. Een ervaren persoon had in de tussen tijd een privéserver opgezet en iedereen op die server uitgenodigd.
Uiteindelijk stapte werkelijk iedereen over, en we hebben bijna vijf uur aan één stuk doorgebracht met het leren van tricks en strategieën. Zelfs de ervaren spelers leerden nieuwe dingen bij. Het was geweldig om te zien hoe kennis werd gedeeld en hoe er tegelijkertijd vriendschappen ontstonden.
Ik ben begonnen met online gaming eind jaren '90, met een analog dial-up internet verbinding dat zéér beperkt was, anders kreeg je grote rekeningen. Kan nog herinneren dat mijn ouders vaker boos werden op mijn broer, omdat er weer een grote rekening binnen kwam.
Ik heb de online wereld echt zien veranderen, in een zéér negatieve zin.
[ Voor 64% gewijzigd door Toonen1988 op 05-02-2026 00:42 ]