![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2017 21:50 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2017 21:50 ]
ik heb 16 normale lootboxes, is het nu handig om ze te openen met dit event?Morphs schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:34:
Het mooie van events is dat het openen van lootboxes weer spannend isNet de Mercy skin gekregen. Gisteren al de Genji skin. Gaat lekker dus! Nu nog die van Mcree.
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Daar ga je geen event items mee krijgen helaas!Headblast schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:43:
[...]
ik heb 16 normale lootboxes, is het nu handig om ze te openen met dit event?
Bovenaan de startpost staat een link om de startpost te skippen, juist om scrollen te voorkomenKorkss schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:51:
Jezus wat een startpost, blijf maar scrollen :-p
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik kreeg juist de cowboyskin uit m'n gratis doos, maar ik speel nooit cowboyMorphs schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:34:
Het mooie van events is dat het openen van lootboxes weer spannend isNet de Mercy skin gekregen. Gisteren al de Genji skin. Gaat lekker dus! Nu nog die van Mcree.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Facts don't care about your feelings
Holy Shit, ik ben jaloers, heb nog geen event skins gekregen. Heb in totaal ook nog maar 7 lootboxes open gemaakt.
[ Voor 72% gewijzigd door Ebayzo op 14-04-2017 08:35 ]
Default blanke hetero
Beeromaniac
Zoals gezegd blijven het normale lootboxes. Wat je wel kunt doen de volgende keer is dat je geen arcade gaat spelen wanneer er een event gaat starten. Die drie arcade lootboxes zullen dan event lootboxes zijn.Headblast schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:43:
ik heb 16 normale lootboxes, is het nu handig om ze te openen met dit event?
Speel je dan all-heroes? Ik heb 'm volgens mij zelfs nog niet op expert gehaald. Het is daadwerkelijk moeilijk.Zironako schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 00:28:
Iemand al gelukt om legendary te completen? Heb vandaag weer enkele keren expert gehaald, maar legendary is dusdanig pittig dat ik niet verder kom dan het verdedigen van de payload voor vier minuten.
Expert heb ik alleen op all-heroes gecleared ja. Orisa, bastion, dva mercy comp werkt erg goed. De normale modus vind ik echt niet te doen op expert; daar is tracer echt veel te squishy voor.Morphs schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:19:
[...]
Zoals gezegd blijven het normale lootboxes. Wat je wel kunt doen de volgende keer is dat je geen arcade gaat spelen wanneer er een event gaat starten. Die drie arcade lootboxes zullen dan event lootboxes zijn.
[...]
Speel je dan all-heroes? Ik heb 'm volgens mij zelfs nog niet op expert gehaald. Het is daadwerkelijk moeilijk.
Misschien helpt deze guide je: http://overwatch.metabomb...g-legendary-strategy-tips
Legendary is tamelijk pittig idd. Zelf al meerdere pro's/streamers zien falen, haha.Zironako schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 00:28:
Iemand al gelukt om legendary te completen? Heb vandaag weer enkele keren expert gehaald, maar legendary is dusdanig pittig dat ik niet verder kom dan het verdedigen van de payload voor vier minuten.
expert met normale heroes is nog wel te doen hoor. je moet alleen gaan samen werken. (duh het is overwatch)Zironako schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:21:
[...]
Expert heb ik alleen op all-heroes gecleared ja. Orisa, bastion, dva mercy comp werkt erg goed. De normale modus vind ik echt niet te doen op expert; daar is tracer echt veel te squishy voor.
[ Voor 5% gewijzigd door fjux op 14-04-2017 11:02 ]
Te zien aan de hoeveelheid tracers ik heb zien doodgaan in het gezicht van een bastion, ligt het meer aan de speler dan aan tracer zelf...Zironako schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:21:
[...]
Expert heb ik alleen op all-heroes gecleared ja. Orisa, bastion, dva mercy comp werkt erg goed. De normale modus vind ik echt niet te doen op expert; daar is tracer echt veel te squishy voor.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Allang aangepast. Elke level is hetzelfde nu.Techno Overlord schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:37:
Ik ben nu lvl 396 dus als ik dalijk de 400 heb gehit, scoor ik in het begin weer lekker veel lootboxes want je stijgt dan sneller in lvl. Of is dit inmiddels aangepast?
Default blanke hetero
Is niks vreemds hoor...apNia schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:09:
Ik dan
Even lekker diamond ingedoken en toen teruggezakt met wat loss streaks:
[afbeelding]
Wat is het voordeel om Legendary te spelen? De 9 arcade win streak telt ook bij normal. Of krijg je dermate meer XP voor legendary dat je sneller leveled?Zironako schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 00:28:
Voor de lol. Heb persoonlijk al meer dan 10 uur in deze mode zitten en dus al lang die 9 wins gehaald, maar vind de uitdaging leuk en vind het een verfrissende mode.ricjuh schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:44:
[...]
Wat is het voordeel om Legendary te spelen? De 9 arcade win streak telt ook bij normal. Of krijg je dermate meer XP voor legendary dat je sneller leveled?
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 14-04-2017 17:14 ]
Er zijn ook achievements + bijbehorende sprays (die ik wel cool vind) om het event op Expert en Legendary te completen. Telt alleen niet voor de All Heroes versiericjuh schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:44:
[...]
Wat is het voordeel om Legendary te spelen? De 9 arcade win streak telt ook bij normal. Of krijg je dermate meer XP voor legendary dat je sneller leveled?
Ik heb het ook een paar keer geprobeerd en ik ben 2 keer tot het einde gekomen waarbij je de orisas moet vernietigen, dat is me echter nog nooit gelukt.Zironako schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 00:28:
Yup al 3 of 4x. Hoogste score 24xxx.Zironako schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 00:28:
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Had ik ook ja!Compizfox schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:44:
Ben ik de enige bij wie ineens allerlei grafische settings gereset waren?
[ Voor 31% gewijzigd door Arunia op 15-04-2017 08:53 ]
Psn: stone-face-lock
Ik schommel zelf constant tussen de 2600-3000 op PS4. Rhcpmikey, voeg me maar toe. Speel vrijwel alleen Tracer in comp, maar kan me aanpassen met Mercy en Dva.tommiboy96 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:12:
wordt er nog veel ranked op playstation gespeeld door Tweakers? Zit nu op 2600SR met solo q maar wordt soms het gebrek aan communicatie een beetje beu.
Mn psn is: stone-face-lock voel je vrij om me toe te voegen
Wat lekker als je die skins nu nog een keer uit een lootbox trekt. Nooit gesnapt dat mensen aan het begin van een event lootboxes gaan kopen :-pMorphs schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:59:
Toch maar even Blizzard gesupport met twee tientje voor 24 lootboxes. Kreeg de twee epic skins (Bastion, Reinard) en Legenary Tracer. Daarnaast nog een lading voicelines en de Zenyatta highlight intro. Niet slecht.
Alleen nog de Mcree skin (en Thorbjorn+Orisa)
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
[ Voor 33% gewijzigd door rejer op 15-04-2017 20:03 ]
Met deze event klopt het ja, dan is het "efficiënter" om aan het eind de lootboxes te kopen als je nog iets mist.Korkss schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:46:
[...]
Wat lekker als je die skins nu nog een keer uit een lootbox trekt. Nooit gesnapt dat mensen aan het begin van een event lootboxes gaan kopen :-p
Mijn hoofddoel was het geven van twee tientjes aan Blizzard. En statistisch maakt het geen fluit uit wanneer ik dat doe. De lootboxes zijn secundair in dat opzicht. Ik heb al meerdere dupes gehad, waaronder 2x de Mercy skin. Das een kwestie van een 'deal with it' attitudeKorkss schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:46:
[...]
Wat lekker als je die skins nu nog een keer uit een lootbox trekt. Nooit gesnapt dat mensen aan het begin van een event lootboxes gaan kopen :-p
[ Voor 30% gewijzigd door Lekker Ventje op 16-04-2017 12:18 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja, met een grote kans dat alle mobs op het laatst tegelijk spawnen... incl twee tank bastionsArunia schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:17:
Schijnbaar zit er een bug in de event missie waarbij je na het vrijgeven van de payload de rest van de mobs niet spawnen.
Iets met Tracer die hard naar voren rent en bij de deur blijft staan zodra de payload vrijgegeven is.
Nee hoor, dat is alleen als tracer (of wie er ook staat) zo dom is om halverwege van de deur weg te lopen. Gewoon wachten tot de payload delivered is en je kan door.BlackMage schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:45:
[...]
Ja, met een grote kans dat alle mobs op het laatst tegelijk spawnen... incl twee tank bastions
Maar.... 2 bastions is leuk.... (als je voor de 9x victory gaatLanfear89 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:20:
[...]
Nee hoor, dat is alleen als tracer (of wie er ook staat) zo dom is om halverwege van de deur weg te lopen. Gewoon wachten tot de payload delivered is en je kan door.
Stadia: 7unkrat#5173
Stadia: 7unkrat#5173
Beeromaniac
Default blanke hetero
deze speel ik altijd voor de gratis loot boxesyinx84 schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:09:
Heb Mystery Heroes herontdekt. Gek genoeg speel ik dit vaker dan de event... daar ben ik al een beetje op uitgekeken. Kom er wel achter dat ik echt dramatisch ben met veel heroes! Ben even een korte pauze aan het nemen met competitive, maar ga wel weer aan de bak moeten door die rottige decay.
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Een beetje Mercy wacht toch sneaky haar moment af. Valt weinig te counteren dan.hmr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:07:
Ben ik de enige die die buff van Mercy overpowered vind? Sinds ze onschendbaar is is er geen mogelijkheid om haar ult "te counteren".. best lame.
Default blanke hetero
Ik vind dat de spelers die ze ressed die onschendbaarheid wel moeten hebben. Hoe vaak je niet binnen 0.2 sec werd gesloopt na een revive... Alleen voor Mercy zelf is het misschien een beetje onnodig.hmr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:07:
Ben ik de enige die die buff van Mercy overpowered vind? Sinds ze onschendbaar is is er geen mogelijkheid om haar ult "te counteren".. best lame.
Beeromaniac
Ik snap wel waarom ze dat hebben toegevoegd, anders is het als je wilt rezzen gewoon een suicide missie want je bent gegarandeerd dood.Thompson schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:22:
[...]
Ik vind dat de spelers die ze ressed die onschendbaarheid wel moeten hebben. Hoe vaak je niet binnen 0.2 sec werd gesloopt na een revive... Alleen voor Mercy zelf is het misschien een beetje onnodig.
Och, kwam er bij Eichenwalde (eerste choke) pas achter jaLasteraar schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:41:
Ik moet nog steeds wennen aan kleine veranderingen in de mappen. Muurtjes die weggehaald zijn. Een extra doorgang hier en daar.. Had van mij niet per se gehoeven.
Default blanke hetero
Eichenwalde was volgens mij ook de enige map waar je alleen maar door de choke kon als route richting point AEbayzo schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:46:
[...]
Och, kwam er bij Eichenwalde (eerste choke) pas achter jaDat is ook alleen de enige die ik weet
Beeromaniac
Hadden gisteren 3(!) Genji's, een Lucio, een Zarya en een Winston... in één 10 seconden durende dive hadden we punt A op Volskaya te pakkendawofl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:37:
[...]
deze speel ik altijd voor de gratis loot boxeshet is de uitdaging een hero in leven te houden om tot een ult te komen
daarnaast is het ook leuk om eens heroes te spelen die je nooit kiest.
Frustrerende is wel als de tegenpartij b.v. start met 4 tanks en 2 mercy's en je eigen team met een hele rits squishy'smaja het is dan ook Mystery heroes
There is more!Ebayzo schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:46:
[...]
Och, kwam er bij Eichenwalde (eerste choke) pas achter jaDat is ook alleen de enige die ik weet
Waar dan? want je kon vanaf het begin al rechts om de hoofdingang heen als je die bedoeltLasteraar schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:21:
[...]
There is more!
Nepal: Shrine , daar zijn ook wat extra doorgangen gecreëerd.
waar is Nepal Shrine dan aangepast?Lasteraar schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:21:
[...]
There is more!
Nepal: Shrine , daar zijn ook wat extra doorgangen gecreëerd.
Eichenwalde ( ofzo ) daar stond ik altijd met mijn junkrat de boel flink op te houden. Nu nog, maar iets beter opletten :-)
[ Voor 3% gewijzigd door Lasteraar op 18-04-2017 12:33 ]
nou die map heeft zoveel doorgangen, zou niet weten waar ze er een extra moeten plaatsenLasteraar schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:32:
De volgende keer als ik ertegenaan loop zal ik een screenshot maken :-)
Of ik vergis mijzelf....
je kom met pharah prima rechtsom vliegen (als attack) paar keer raak schieten en de hele choke verdediging rent alle kanten op, waarna de rest van het team rustig voorbij de choke kan lopen. Had van mij niet gehoeven die change.Arunia schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:56:
Eichenwalde was bij mij de eerste en tot nu ook de enige waarbij ik gemerkt hebben dat ze die muur een doorgang hebben gemaakt. Scheelt een hoop voor de aanvallers daar. Zo vaak als verdediging dat je die choke goed dicht kun houden. Alhoewel een goede tegenstander komt daar ook wel doorheen. Vooral samenwerken.
Lege virente, virent cuncta
Ik denk dat ze het ook hebben doorgevoerd omdat ze niet willen dat er een standaard pick gekozen moet worden om de choke door te komen. Om het zo ook leuk te houden als je andere hero's kiest.B.Lensen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:51:
[...]
je kom met pharah prima rechtsom vliegen (als attack) paar keer raak schieten en de hele choke verdediging rent alle kanten op, waarna de rest van het team rustig voorbij de choke kan lopen. Had van mij niet gehoeven die change.
Ik deed meestal ongeveer hetzelfde alleen dan met Dva. Over de gebouwen heenvliegen en op het punt gaan staan, meestal draaien ze dan in paniek allemaal om en kan de rest pushen.B.Lensen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:51:
[...]
je kom met pharah prima rechtsom vliegen (als attack) paar keer raak schieten en de hele choke verdediging rent alle kanten op, waarna de rest van het team rustig voorbij de choke kan lopen. Had van mij niet gehoeven die change.
Beeromaniac
ja er waren veel heroes waar dit mee kon. Genji, winston, pharah, d.va heb ik allemaal gedaan en dan gewoon idd op het punt staan zodat hun weglopen. soms er zelfs door dood gegaan maar dat boeit dan niet als de rest van je team er iets mee doet om door de chokepoint heen te komen.Thompson schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:09:
[...]
Ik deed meestal ongeveer hetzelfde alleen dan met Dva. Over de gebouwen heenvliegen en op het punt gaan staan, meestal draaien ze dan in paniek allemaal om en kan de rest pushen.
Zeker nu % on point ook belangrijk is geworden werkt dat prima.
Nee, QP is beterKorkss schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:11:
Paar dagen kreeg ik leuke teammates, had ik leuke potjes. Zelfs die ik verloor waren spannend, dus vrede mee.
Log vandaag in en krijg weer 1 en al ellende. Hanzo, mccree en widow in mn team. Niemand wil healen, ok doe ik dat wel. Pushed natuurlijk niemand, want we zullen onze killstreak is kwijtraken. Neeee korkie jij zoekt het maar uit, wij snipen wel vanaf een afstandje voor onze ults en als we die dan gebruiken, doen we hetzelfde! Mocht dit niet lukken dan leaven we gewoon. Succes verder!!
Resultaat 4 losses oprij en een hoge bloeddruk. Gelijk weer klaar met dat competitive
[ Voor 5% gewijzigd door Ebayzo op 19-04-2017 09:17 ]
Default blanke hetero
Ik reageer alleen op de goddelijke Mercy main die net aan platinum (500+) was. Als je mij gaat bashen op het feit dat ik Reinhard onder de knie probeer te krijgen in QP terwijl je een beetje links aan het klikken bent in QP als Mercy dan neem ik je niet serieus nee.Zalaroth schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:44:
...nou nou, gaan we Mercy bashen omdat iemand die toevallig Mercy speelde je een slechte Reinard vindt?
....
Maar als je zo'n goddelijke Mercy-easymode speler bent wil ik het graag eens mee maken op comp.
[ Voor 11% gewijzigd door Ebayzo op 19-04-2017 13:54 ]
Default blanke hetero
Dat doe je niet, je hebt het over Mercy zelf. Staat er duidelijk:Ebayzo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:51:
[...]
Ik reageer alleen op de goddelijke Mercy main die net aan platinum (500+) was.
[ Voor 3% gewijzigd door Zalaroth op 19-04-2017 14:29 ]
Mijn Rein skills mag je wel aanvallen, zat op aan te merkenZalaroth schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:28:
[...]
Ik ben niet degene die jouw Reinard skills aanvalt. Jij denkt blijkbaar dat Mercy zo easy is, en daar ga ik op in.
Default blanke hetero
[ Voor 15% gewijzigd door Korkss op 19-04-2017 18:27 ]
Nog 2000SR... denk nog een weekje dan kan ik me wel meten met die jongens!Ricmaniac schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:35:
Nederland staat 15e van de 50 momenteel in de worldcup ranking.
Ze kijken naar de top100 van een land en pakken daar het gemiddelde van.
15e met een gemiddelde van 4158 dus als jij hoger heb dan dat denk ik dat je zeker kan zijn dat je bij de top 50 van Nederland zit ofzohelaas kan je niet een aparte lijst zien per land van beste spelers. Dat komt denk ik misschien wel als we de worldcup kwalificatie doorkomen.
Ondanks dat ik geen 3000 ben denk ik nog steeds dat 3000 te laag is voor decay. of in ieder geval 7 matches voor een week is in combinatie met die decay te veel. van mij mogen ze het best 1 match per week maken en desnoods dan vanaf 4000 7 matches ofzo.yinx84 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:37:
Shit, ik kom voor het eerst in de knel met rating decay. Eigenlijk voor het eerst sinds de release van OW dat een andere game m'n volledige aandacht heeft. In de avonden maar schaars de tijd om te spelen en ik moet nu echt potjes in gaan lassenAlle tijd die ik de afgelopen week ik OW heb gestopt was in het event. Moeten ze die ook maar niet zo leuk maken!
ik snap het op zich wel. Blizzard wilt hebben dat mensen van Diamond en hoger ook echt de game veel spelen. Andere krijg je te veel matches op 'hoger niveau' met mensen die de game 'amper' spelen.Ricmaniac schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:46:
[...]
Ondanks dat ik geen 3000 ben denk ik nog steeds dat 3000 te laag is voor decay. of in ieder geval 7 matches voor een week is in combinatie met die decay te veel. van mij mogen ze het best 1 match per week maken en desnoods dan vanaf 4000 7 matches ofzo.
Ik weet niet hoe blizzard dat allemaal berekend.reteck schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:39:
Ik vraag mij het volgende af, wegens omstandigheden kan en wil ik niet meer spelen (lees: afstuderen). Mijn laatste rang was rond de 38xx, die zal op dit moment na 4 weken niet spelen dus wel weer op 3000 staan. Stel ik ga placement matches doen in de start van S4. Gaat het systeem er dan van uit dat ik een Master ben of Diamond? Iets met hidden MMR ofzo?
Je MMR blijft inderdaad hetzelfde. Lees altijd dat mensen die door rating decay zijn weggezakt altijd in no-time weer terug schieten naar hun originele rank.reteck schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:39:
Ik vraag mij het volgende af, wegens omstandigheden kan en wil ik niet meer spelen (lees: afstuderen). Mijn laatste rang was rond de 38xx, die zal op dit moment na 4 weken niet spelen dus wel weer op 3000 staan. Stel ik ga placement matches doen in de start van S4. Gaat het systeem er dan van uit dat ik een Master ben of Diamond? Iets met hidden MMR ofzo?
[ Voor 18% gewijzigd door yinx84 op 20-04-2017 12:26 ]
Er is wel een belangrijk verschil tussen een goede en slechte Mercy hoor. Je hebt misschien geen aim nodig, maar je positionering is ontzettend belangrijk. Ik heb zat Mercy's gehad in m'n team waar je naast ze staat en ze je nog niet healen, of Mercy's die altijd dood zijn terwijl er een cruciale ress nodig is. Ik speel zelf ook redelijk vaak Mercy en dat kan het verschil zijn tussen een ronde winnen of verliezen.Ebayzo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:33:
[...]
Mijn Rein skills mag je wel aanvallen, zat op aan te merkenMaar het is zóóó leuk om te spelen.
Maar ik bekijk het misschien wat te negatief inderdaad, en kan jou verder ook niet beoordelen. Maar persoonlijk, in mijn kansloze gold rating, vind ik Mercy de makkelijkst te spelen hero. Vind het ook leuk om te doen als ik zoals ik zei gewoon weinig zin heb om te moeten richten.
Daarnaast was ik 100% triggered gister. Combinatie van QP en dat soort gasten... Zeker als hij met zijn randje platinum begint te bitchen op gold
Facts don't care about your feelings
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq