Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-06 10:30
dhrboon schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:52:
Iemand toevallig de finale van de OWL gezien gisteren? Wat een match!
Ik vond hem niet heel spannend om eerlijk te zijn. Het niveau van de winnaar was echt veel hoger dan de verliezer. Ik heb leukere potjes gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
dhrboon schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:52:
Iemand toevallig de finale van de OWL gezien gisteren? Wat een match!
Vond em verre van spectaculair.. dat soms gewoon afdrogen, zo jammer want het is veel leuker voor zowel kijker als speler als het om het even is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrboon
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 18:53
Zeker leukere potjes maar de plays van San Fransisco Shock warne wel echt insane! NYXL vs Vancouver was wel een betere pot idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat denken jullie van Blizzcon? Wat zouden ze voor Overwatch in petto hebben?

Persoonlijk hoop ik op een grote DLC waarin een story mode/singleplayer (+ co-op mogelijkheden) wordt toegevoegd. Grote open wereld waarin de verschillende locaties die we uit de maps kennen aan elkaar gekoppeld worden. Terwijl je in de arena maps met een hero speelt, moet je voor de singleplayer zelf een hero gaan samenstellen. Je begin punt is een locatie naar keuze. Je bent vrij te gaan en te staan waar je wilt. Het is echter wel het wilde westen en nergens, behalve in safe houses, ben je veilig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 15-06 21:35
Er werd al gehint naar een Overwatch 2 wat Co-op zou moeten zijn. Was ergens ook wat Overwatch Tweets ervoor. Maar kan de bron zo 123 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:45:
Er werd al gehint naar een Overwatch 2 wat Co-op zou moeten zijn. Was ergens ook wat Overwatch Tweets ervoor. Maar kan de bron zo 123 niet vinden.
Ik vermoed dat Overwatch 2 een expansion zal zijn. The Burning Crusade voor World of warcraft heeft ook versienummer 2. Wellicht dat dit voor Overwatch ook zo geld.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zou eventueel ook kunnen.

Edit: kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik voorkom dat de game elke keer op 2de monitor opstart!?
Begint wat irritant te worden.

Primair scherm is een Ultrawide en Secondair scherm is een Full HD in Portrait mode.

[ Voor 81% gewijzigd door Psyonara op 22-10-2019 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Zeror schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:02:
Wat denken jullie van Blizzcon? Wat zouden ze voor Overwatch in petto hebben?

Persoonlijk hoop ik op een grote DLC waarin een story mode/singleplayer (+ co-op mogelijkheden) wordt toegevoegd. Grote open wereld waarin de verschillende locaties die we uit de maps kennen aan elkaar gekoppeld worden. Terwijl je in de arena maps met een hero speelt, moet je voor de singleplayer zelf een hero gaan samenstellen. Je begin punt is een locatie naar keuze. Je bent vrij te gaan en te staan waar je wilt. Het is echter wel het wilde westen en nergens, behalve in safe houses, ben je veilig.
De Overwatch franchise mag wat mij betreft wel uitgebreid worden.
Singel-game ala Destiny lijkt me toch. Shooter met een vleugje RPG erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Veel mensen denken dat het zoiets wordt idd. PvE/story mode zou echt top zijn, al hoop ik dat het dan wel multiplayer is. Veranderingen (wat dan ook) in het huidige PvP systeem zijn wat mij betreft ook welkom.

Overigens lees/hoor je nu veel geruchten dat het een aparte game gaat worden. Dat zou ik wel jammer vinden, zou leuk als je je skins e.d. mee kan nemen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik verwacht dat het nieuwe game wordt en geen uitbreiding, PVE zal wel groot onderdeel zijn, maar door toch ook multiplayer in 2 te zetten, vraag ik me af hoe het gaat zijn met competitive / Overwatch League kant.

Maar ook al heb ik Overwatch enorm veel gespeeld, begint een aantal karakters me echt te irriteren en denk ik dat ik toch weer op zoek ga naar een shooter, waar aim de grootste skillgap is. (Te veel low risk, high reward karakters en de CC komt me soms ook de neus uit. En dan speel ik voornamelijk Mystery Heroes :+ )

Ik weet dat het geen echte FPS game is en dat het ook interesant moet zijn voor andere type gamers dan alleen FPS'ers maar toch was dat wat me meeste trok en dat is beetje afgegleden. Dus voor mij is het wel belangrijk welke kant ze beetje opgaan met karakters in 2 of gaan sommige heroes gewoon niet meer terug komen.

Maar als ik dan lees dat er ook nog soort RPG elementen in zitten waardoor je je karakters kan uitrusten met verschillende/wisselende skills, ben ik bang dat 2 nog verder van een reguliere FPS gaat uitwijken en echt bijna een moba gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Je bent niet de enige. Als ik de laatste tijd naar m'n friends list kijk, zijn er nog maar bar weinig mensen die online komen en role queue heeft de game wat mij betreft ook niet veel goeds gedaan. Ik speel zelf ook een stuk minder vanwege de door jou genoemde redenen + het feit dat double barrier in comp ook geen reet aan is om tegen te spelen met de heroes die ik speel.

En tsja, het is misschien niet een typische shooter, maar het is nog steeds wél een shooter (of was). Bij launch zat er veel minder CC, AoE en BS abilities in de game. Blizzard bewijst ook weer eens dat je ze wat CC betreft niet kan vertrouwen, zal me niks verbazen als er nog meer heroes in de game worden geïntroduceerd die CC abilities hebben.

Dat gezegd hebbende en ondanks m'n zure sentiment ga ik Overwatch 2 (tegen beter weten in) zeker pre-orderen :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel nu ook alleen om de weekly skins te unlocken :P met name in week 3 die Diablo demon hunter skin voor Sombra :P Overwatch heeft ze beste tijd in principe gehad. Er komen te veel " nieuwe" games uit die meer innovatieve of andere dingen proberen.

Het blijft een leuke game merk ik nu ook weer. maar het kan mijn hunger voor goeie shooter niet meer stillen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Speel eigenlijks alleen nog maar tijdens Events.

Plus de nieuwe skins zijn wel ergelijk goed. Die van Vorig jaar en het jaar daarvoor vielen best wel tegen. Sinds de Eerste Halloween Event. (Dit is toch het 4de Halloween Event voor de game?) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
Ben erg benieuwd naar de Overwatch geruchten die schijnbaar op Blizzcon gepresenteerd gaan worden.. 😬
Overwatch heeft ze beste tijd in principe gehad
.

Niet mee eens.
Overwatch blijft zo'n spel dat net als Counterstrike altijd speelbaar blijft.

Ik heb er nog elke week fun mee. Gewoon casual. Gezien de moeite die ze gedaan hebben met de ranked tournaments geloof ik niet dat Blizzard deze game aan het opgeven is.. Sterker nog. Zie bovenstaande. Overwatch2 🤩

[ Voor 65% gewijzigd door Lasteraar op 23-10-2019 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Weet iemand hoe dat zit met de world cup? Zijn de voorrondes al gespeeld? Of kunnen we voor vrijdag nog wat verwachten?

Ik zag wel deze op Reddit voorbij komen:
YouTube: A message from Sigma
:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-05 08:49

ricjuh

Make each day your masterpiece

temp00 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:31:
Weet iemand hoe dat zit met de world cup? Zijn de voorrondes al gespeeld? Of kunnen we voor vrijdag nog wat verwachten?

Ik zag wel deze op Reddit voorbij komen:
YouTube: A message from Sigma
:)F
Staat nog niet heel veel info op de website:

https://overwatchleague.com/en-us/overwatch-world-cup

Nederland is al in USA, veel info is te volgen via Twitter:

https://twitter.com/OWranje

https://twitter.com/joinvoicepls

https://twitter.com/Every...tatus/1189138550152925184

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bezig met die matches voor de Sombra skin. Begin de game ineens toch wel weer leuk te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Zolang je geen comp speelt blijft het idd een leuke game. Maps of als je geen zin in 2cp zonder probleem skippen houd het iig een stuk beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-06 22:36
Ricmaniac schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:24:
Bezig met die matches voor de Sombra skin. Begin de game ineens toch wel weer leuk te vinden :P
Overwatch is het eerste spel ooit dat ik al zolang speel.

Bij de meeste spellen stop ik na enkele maanden. Dit speel ik nog dagelijks.
Ik hou nochtans normaal gezien enkel van 'realistische' shooters, maar Overwatch zit zo goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

De voorrondes zijn begonnen. Als ik het goed interpreteer is de eerste match van NL niet doorgegaan (vanwege een no show van de tegenstander of DQ :? ). De tweede match staat voor vannacht rond 01:00 gepland.
https://overwatchleague.com/en-us/overwatch-world-cup (preliminaries > bracket E)

edit:
NL heeft het goed gedaan d:)b :
NL - Saudi Arabie: 3-1
Finland - NL: 0-3

[ Voor 14% gewijzigd door temp00 op 01-11-2019 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Drossie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:51:
[...]

Overwatch is het eerste spel ooit dat ik al zolang speel.

Bij de meeste spellen stop ik na enkele maanden. Dit speel ik nog dagelijks.
Ik hou nochtans normaal gezien enkel van 'realistische' shooters, maar Overwatch zit zo goed in elkaar.
Speelde voorheen jarenlang Counterstrike en Battlefield.
Maar raak het niet meer aan. Enkel Overwatch. Voor mij vermakelijk genoeg als casual gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:58
Die Rolequeue is wel lachen eerlijk gezegd. Ik speel meestal toch wel tank, dus die extra lootboxes/credits zijn leuk. Eigenlijk de laatste tijd zowat alleen maar Sigma aan het spelen, mag hem wel als Tank, bijkomend pluspunt dat het een nederlander is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Sigma vind ik tegelijk een heel cool Character maar ook wel een beetje lame.
Vraag me af hoe de player bases van de andere nationaliteiten van de Heroes die uit dat betreffende land komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 14:23
Akaendra schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:13:
Die Rolequeue is wel lachen eerlijk gezegd. Ik speel meestal toch wel tank, dus die extra lootboxes/credits zijn leuk. Eigenlijk de laatste tijd zowat alleen maar Sigma aan het spelen, mag hem wel als Tank, bijkomend pluspunt dat het een nederlander is ;)
Wie boter op z'n hoofd heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar issie dan: Overwatch 2

Overwatch 2 discussie in een nieuw topic: [Multi] Overwatch 2

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 01-11-2019 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Team NL doet het best aardig in de World Cup. Paar goede matches gezien vanavond, helaas ook een paar verloren maar zeker niet slecht gespeeld. Nu net Rusland compleet van de kaart geveegd en door naar de playoffs (morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-05 20:52
Was wel spannend tegen Frankrijk. Helaas was Soon op widowmaker te sterk😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nederland is uitgeschakeld door Frankrijk en 5de geworden in de World Cup. In mirror comps was NL vaak beter maar teams met een Pharah en Bastion waren vaak toch lastig. Ik had graag gezien dat ze daar een oplossing of een swap voor hadden. Maar ja, makkelijk praten vanaf de zijlijn. Al met al niet slecht voor zo'n klein landje en best iets om trots op te zijn :)F

edit: @hierboven ja die Soon ging wel hard zeg, vooral op Junkertown.

[ Voor 9% gewijzigd door temp00 op 02-11-2019 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
:)F Hier ook zeker trots. Ze speelde een stuk beter dan ik verwacht had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Nog wat tips voor de beginnende speler? Momenteel veel plezier met D.va. Brigitte en zou graag nog Sombra leren spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mik0s
Anoniem: 525104 schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:55:
Nog wat tips voor de beginnende speler? Momenteel veel plezier met D.va. Brigitte en zou graag nog Sombra leren spelen.
Wat voor mij vaak goed werkt is om op Twitch of Youtube te kijken naar Overwatch spelers die 'jouw' heroes spelen op Grandmaster of Top 500 rank.

Andere tip is om je niet teveel aan te trekken van toxic teammates 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Anoniem: 525104 schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:55:
Mystery heroes spelen, leer je iig elke hero beetje spelen en grote voordeel is dat je dan beter herkent wat de plus en zwaktepunten van heroes zijn als je ze tegenover je hebt staan.

Plus het voordeel dat je 2CP maps kunt overslaan zonder penalty. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:56
@Anoniem: 525104 Ik ben het totaal eens met @Albinoraptor omtrent Mystery Heroes. Voor mij is dat de enige modus die ik eigenlijk speel. Uiteindelijk is het wel handig om een aantal heroes te kiezen waar je beter in wordt. Maar, belangrijkste is om te doen waar je plezier in hebt.

Net de trailer gekeken voor OW2. Man, wat kunnen ze dat bij Blizzard goed zeg. Kreeg een traantje in mijn ogen haha. Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:06
Of top 500 of een hacker. Wat een aim. (enkel tijdens zijn ult). Dit is de eerste x sinds release dat ik twijfel aan iemand. :d

[ Voor 21% gewijzigd door rejer op 04-11-2019 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Bedoel je die dashes? Ik speel zelf geen Genji maar goede Genji spelers doen niet anders tijdens hun ult. Ghost dashen noemen ze dat. Vind die clip overigens nog wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:06
temp00 schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:02:
Bedoel je die dashes? Ik speel zelf geen Genji maar goede Genji spelers doen niet anders tijdens hun ult. Ghost dashen noemen ze dat. Vind die clip overigens nog wel meevallen.
slowmotion op 0:16. Daar target hij recht op iemand binnen 0,01 sec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 20:12
rejer schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:45:
[...]

slowmotion op 0:16. Daar target hij recht op iemand binnen 0,01 sec
Ik denk inderdaad dat het een aimbot is, omdat de targeting 2 of 3 keer precies naar het hoofd gaat van iemand. Ik game al 20 jaar (FPS) maar dit is m.i. te verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-06 09:53
Het gevoel dat er steeds meer hackers zijn, gister speelde ik tegen een hanzo met aimbot, en ik zit nog in een lage rank, platinum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
Speel het spel al jaren dagelijks. Nog nooit een hacker gezien. Wel een hoop noobs zonder skills die denken dat andere die beter zijn hun game hacken :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb net als @Lasteraar niet echt het idee dat er hackers tussen zitten. Vaak wel dat andere zeggen dat iemand gereport moet worden. Dan let ik er op, maar zie dat echt niet.
Als ik het vermoeden heb en ik target diegene, dan krijg ik ze makkelijk om. Dus dan lijkt het me ook geen hacks te zijn.

gisteren eens Overwatch gespeeld op mijn nieuwe pc, alles op max behalve AA en het draait me toch lekker. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 04-06 19:50
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 21:42:
Het gevoel dat er steeds meer hackers zijn, gister speelde ik tegen een hanzo met aimbot, en ik zit nog in een lage rank, platinum.
Ik heb wel een handje vol hackers gezien in dit spel maar nog steeds zeer weinig in totaal. Ik Heb daarom ook niet echt het gevoel dat het er meer worden.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackers hebben in deze game ook niet zo veel zin volgens mij. door de projectile speeds en meerdere factoren etc heb je er vaak weinig aan. Alleen bij Hitscan heroes is dit echt een voordeel.

Maar zelden last gehad inderdaad in deze game.

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 16-01-2020 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Arunia schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:10:
gisteren eens Overwatch gespeeld op mijn nieuwe pc, alles op max behalve AA en het draait me toch lekker. Heerlijk.
Niet na een uurtje van pracht en praal genoten te hebben alles terug op low gezet?
Je hebt soms gewoon nadeel als je aantal dingen op high of ultra hebt staan en dan heb ik het niet over FPS, dat zal wel snor zitten. Maar sommige objecten die getoond worden op hight/ultra blokkeren line of sight.

En qua cheaters valt het echt wel mee, er zijn zoveel slechte spelers die veelste snel iemand betichten van aimbot. Denk dat ik vaker beticht ben van aimbot hebben dan dat ik aimbotters echt heb gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Albinoraptor Heb ik ook zeker over nagedacht, maar had ergens een YouTube linkje met instellingen. Moet die weer eens volgen.

Speel zelf meer voor het leuk, dus eigenlijk nooit comp.

Maar het draait in ieder geval zonder stotteren e.d. dat is ook wel fijn.

Ga nog eens opnieuw opzoek naar een instellingen lijstje. Het spel ziet er met de meeste instellingen eigenlijk wel gewoon goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Voor de mensen die het nog interesseert (er wordt niet zo heel veel meer gepost hier :P ): er zijn deze week een aantal teasers gepost op het officiele Twitter account van OW:
https://twitter.com/PlayOverwatch/status/1239597502887673867
https://twitter.com/PlayOverwatch/status/1239960067715162112
edit: en daar is teaser nr3: https://twitter.com/PlayO.../1240276814188040194?s=20

Tevens zijn er wat streamers die hier en daar hints hebben laten vallen en data van 18/03, 19/03 zijn ook al genoemd.

Veel mensen denken dat het een nieuwe hero is en persoonlijk denk ik dat het Echo is. Zou leuk zijn, haar appearances in Reunion en Zero Hour zagen er tof uit en een vliegende support lijkt me best gaaf.

edit: Echo origin video oOo YouTube: [NEW HERO – COMING SOON] Echo Origin Story | Overwatch

[ Voor 16% gewijzigd door temp00 op 18-03-2020 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Echo is een DPS hero... tsja jammer dit weer

https://www.reddit.com/r/...mate_duplicate_any_enemy/

[ Voor 53% gewijzigd door NoTimeRemains op 19-03-2020 20:36 ]

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:05

Thompson

Beeromaniac

Pfoe dit topic was al ver weggezakt...
Maanden geen overwatch gespeeld, sinds een week of 1,5 weer regelmatig.
De nieuwe hero Echo is nu uit in competitive. Komt erg overpowered over op het moment... Veel damage en door de hoge mobility en mogelijkheid tot vliegen is ze best moeilijk te raken.

Het 2-2-2 matchmaking systeem vind ik nog steeds best wel prima maar iets waar ik me nu toch wel aan stoor is dat je geen "tijd korting" krijgt op andere rollen als je een bepaalde rol al vaak gespeeld hebt. Als je alle 3 de rollen selecteert speel je 99% van de gevallen tank omdat niemand dat speelt. Zou fijn zijn als je na X aantal rondes in dezelfde rol een keer prio-pick krijgt op een andere rol.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Lol, ik ben toevallig gister weer begonnen uit pure verveling. 5/5 in support role comp. queue. Was bijzonder verrast. Echo was bij mij trouwens uit de rotatie in competitive? Net als moira en tracer. Heb haar dus nog niet gezien.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:05

Thompson

Beeromaniac

Ebayzo schreef op woensdag 22 april 2020 @ 06:25:
Lol, ik ben toevallig gister weer begonnen uit pure verveling. 5/5 in support role comp. queue. Was bijzonder verrast. Echo was bij mij trouwens uit de rotatie in competitive? Net als moira en tracer. Heb haar dus nog niet gezien.
Ze was er inderdaad uit, nu weer terug. En ja hoor elke game zit ze er weer in en in de handen van een beetje degelijke speler is ze op het niveau waarop ik speel (gold/plat) echt zwaar OP.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Thompson schreef op maandag 27 april 2020 @ 21:53:
[...]

Ze was er inderdaad uit, nu weer terug. En ja hoor elke game zit ze er weer in en in de handen van een beetje degelijke speler is ze op het niveau waarop ik speel (gold/plat) echt zwaar OP.
huhhh. Vanavond nog gespeeld maar nog steeds een lock. Of letterlijk vanavond aangepast?

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik vind haar best te doen. Die sticky bombs doen behoorlijk damage als ze die allemaal raakt maar buiten dat vind ik haar best te counteren en helemaal niet OP. Wellicht anders als je veel tank speelt?

Wat betreft de ban, in comp zie ik momenteel geen Echo ban maar in OWL hebben ze Echo recent voor de tweede keer gebanned. OWL en de live patch zouden ze qua bans juist gelijk trekken dus ik begrijp dat niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik begrijp de ranking écht niet in Overwatch.
Heb bijv dit:

Competitive Deathmatch.

Ik win 7/10 1st place
2x top 3
1x 'verloren' door niet in top4 te eindigen.

Krijg ik na die 10 potjes ranking 2059 , Gold dus.
O_o

Ik dacht echt dat ik nu lekker hoog geëindigd was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Lasteraar schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 13:22:
Heb bijv dit:

Competitive Deathmatch.

Ik win 7/10 1st place
2x top 3

O_o

Waarschijnlijk tegen lower tier teams/spelers gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ja blijkbaar. Waarschijnlijk zat ik niet op mijn niveau te spelen..
Het ging me namelijk ook wat makkelijk af ...........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Heb bijv dit:

Competitive Deathmatch.

Ik win 7/10 1st place
2x top 3

O_o

Overwatch baseert je ranking in je placement matches op je andere ranks, dus je competitive rank en je verborgen quickplay/mystery heroes rank. Als je weinig van die gamemodes speelt, een tijd inactief geweest bent, of wat dan ook kan het zijn dat je verborgen rank helemaal verpest wordt en je dus heel raar ingedeeld wordt. Dit probleem heb ik vaker gehoord van mensen die erg verkeerd geplaced zijn.

Dus Overwatch dacht waarschijnlijk dat jouw rank rond de 1500 moest zijn, toen speelde je tegen enemies van rond die rank in je Competitive Deathmatch placements en door je wins eindige je 2059.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Heb bijv dit:

Competitive Deathmatch.

Ik win 7/10 1st place
2x top 3

O_o

Is het eerste keer dat je placements doet? Of heb je eerder competitive DM al gespeeld, want dan boeien placement matches eigenlijk geen reet, je komt eigenlijk altijd weer opzelfde SR als einde van vorig seizoen.

En als het wel eerste keer wat dan is er ook nog een hidden MR die wordt bijgehouden en die zal niet drastisch aangepast worden door 7x te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Vaak genoeg.
Ik heb ook vaak gold , en soms nét platina.
Maar dan win ik niet zovaak als mijn laatste competitive partijtje , vandaar dat ik dacht dat ik nu hoog ingeschaald zou worden.

Meestal speel ik alleen de nodige potjes om mijn punten te behalen om golden weapons mee te kopen.
Voor de rest speel ik wat arcade

[ Voor 26% gewijzigd door Lasteraar op 20-05-2020 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Ok nee dan heb je niet echt kans om na placement matches opeens stuk hoger ingedeeld te worden, zelfs niet als je ze al 10 had gewonnen, dan was je wss nog altijd in gold / heel mss plat ingedeeld.

En gelijk heb je Arcade is velen malen leuker, ik heb bijna 2000 uur gespeeld maar heb nog geen enkel gold weapon, want ik ga me absoluut niet ergeren in competitive Overwatch + dat ik gouden wapens echt ultiem lelijk vind. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
2000 uur?! 🙈

Ik zit op:
TIME PLAYED 400:47:20

Dacht dat ik al aardig wat speelde..
Speel als sinds release en heb nu bijna mn 3e golden gun.

[ Voor 48% gewijzigd door Lasteraar op 20-05-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Na lange tijd nog eens Overwatch gespeeld, nog niets veranderd buiten enkele heroes.
Competitive met randoms is nog steeds 1 grote saltmountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 11:26
Heb ook sinds een tijdje weer Overwatch geïnstalleerd op de ps4. Meestal hou ik het een week vol en verwijder ik het spel weer omdat ik mij teveel erger aan van alles. NB: dit is het enige spel waarbij ik dat heb...

Maar het valt mij op dat ranked momenteel iets beter is dan voorheen. Je zit soms ook met zilver, gold en plat samen in een spel omdat er waarschijnlijk simpelweg te weinig spelers zijn. En dat doet het spel wel ten goede. Heb meer leuke matches momenteel dan matches die mij het spel doen laten verwijderen. De grootste irritatie blijft toch wel de leavers als het 3-3 staat en je er meer dan een half uur op hebt zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag potje Overwatch gedaan. Uiteraard mystery heroes.
Als Tracer op Junkertown attack de payload gebracht tot de 2e deur achter de vijandelijke linie. Spannend maar wel gaaf.
Dacht dat hun Widow me had gezien, maar ging verrassend goed.
Uiteindelijk ook gewonnen.

Blijf het tof vinden om helemaal om te denken in het spel. Je merkt op een gegeven moment een verschil met hoe je voorheen speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Wow wat is comp broken,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/za2QFc9oPHUjXylpnNHyTH-AOaE=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JqmHbHs6cqFKZI7PQLN5sjg9.jpg?f=fotoalbum_medium

Meer dan dit aan damage kan ik niet doen en dan 2 potjes verliezen en alsnog in gold geplaatst worden ik weet het niet meer hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 15:02

Fixer

FP ProMod
TRAXION schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 00:57:
Wow wat is comp broken,

[Afbeelding]

Meer dan dit aan damage kan ik niet doen en dan 2 potjes verliezen en alsnog in gold geplaatst worden ik weet het niet meer hoor 8)7
Damage dealt hoeft ook niet zo heel veel te zeggen
Zal dan toch (gedeeltelijk) aan je hidden MMR liggen, vermoed ik.
Als je echt te laag geplaatst bent zul je vrij snel gaan stijgen (mits je goed blijft presteren) :)

Ik werd onlangs op een nieuw account ook op ~2900 geplaats en zit nu met dat account op ~4000 (iets van 100 games gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vorige week per ongeluk mystery duel aangeklikt.
Ging niet heel slecht buiten alle potjes verloren te hebben.
Tegenstander was echt aardig. We maakten beide complimenten. Een aantal keer echt close.
Kreeg een bedankje aan het einde dat ik niet salty was.
Hem uitgelegd dat ik zeker tijdens Overwatch spelen altijd positief ben.
Erg leuk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Fixer schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 01:21:
[...]

Damage dealt hoeft ook niet zo heel veel te zeggen
Zal dan toch (gedeeltelijk) aan je hidden MMR liggen, vermoed ik.
Als je echt te laag geplaatst bent zul je vrij snel gaan stijgen (mits je goed blijft presteren) :)

Ik werd onlangs op een nieuw account ook op ~2900 geplaats en zit nu met dat account op ~4000 (iets van 100 games gespeeld).
Nou 14k dps ligt toch wel redelijk hoog naar mijn idee, ga amper dood sta midden in de actie, zelfs al meegemaakt dat ik er 4 kapot maak en mijn team staat er als een stelletje zombies en lopen de point niet op.

Echt serieus ik snap wel waarom sommige mensen tilted zijn, in de avond heb je teveel smurfs gebooste accounts en throwers.

Laatst op tank in de ochtend gespeeld resultaat 10x winnen achter elkaar ik speel in de avond rond 7 uur 5x ! Verloren zarya 10k damage average.

Genji's/zenyatta/brig die stuck blijven met monkey zarya tegenover.

Elke pot die ik verlies is als mijn team een genji heeft die hard countered wordt, en het enige wat ze doen is janken om healing en nanoboost.
Al meerdere keren gehad dat ik als tank nano kreeg en de genji ging throwen omdat did vind dat hij daar RECHT op heeft.
Weet niet wat voor soort genji speelt maar ik word er onderhand kots misselijk van.

Dit geld overigens voor 90% van de genji's.

En ana's die hun grenade op zichzelf gebruiken voor 25hp of minder en het grootste deel van de game liever dps spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Arunia schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:55:
Vorige week per ongeluk mystery duel aangeklikt.
Ging niet heel slecht buiten alle potjes verloren te hebben.
Tegenstander was echt aardig. We maakten beide complimenten. Een aantal keer echt close.
Kreeg een bedankje aan het einde dat ik niet salty was.
Hem uitgelegd dat ik zeker tijdens Overwatch spelen altijd positief ben.
Erg leuk potje.
Mystery is altijd zo geweest naar mijn idee nobody cares braindead spelen en lol hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@TRAXION Dat valt echt tegen. Er zijn er zat die het te serieus nemen.
Nu doe ik altijd wel mijn best en is dit eigenlijk de enige mode die ik speel (reden is omdat ik toch al weinig tijd heb en dus geen Comp of iets kan spelen waarbij je minimaal beide teams defence en attack moet doen).
Dat vind ik dan niet netjes tegenover mijn team.

Maar je komt zat salty mensen tegen. Soms spreek ik ze aan of maak ik een "grappige" opmerking (Tussen " " omdat ik niet weet of iedereen ze grappig vind. :P), maar blijf gewoon verder positief in opmerkingen richting mensen die wel graag willen. Aangeven dat iemand of mensen van de andere partij goed speelden enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:35

DirtyBird

Praktiserend denker

ik merk dat mensen vooral kut gaan doen als ze verliezen in comp. De rest van het team de schuld geven etc. Gisteren maakten we het andere team helemaal kapot op Temple, leaven er 3. Krijgen ze daar nog iets van een penalty voor ofzo?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Arunia schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:30:
@TRAXION Dat valt echt tegen. Er zijn er zat die het te serieus nemen.
Nu doe ik altijd wel mijn best en is dit eigenlijk de enige mode die ik speel (reden is omdat ik toch al weinig tijd heb en dus geen Comp of iets kan spelen waarbij je minimaal beide teams defence en attack moet doen).
Dat vind ik dan niet netjes tegenover mijn team.

Maar je komt zat salty mensen tegen. Soms spreek ik ze aan of maak ik een "grappige" opmerking (Tussen " " omdat ik niet weet of iedereen ze grappig vind. :P), maar blijf gewoon verder positief in opmerkingen richting mensen die wel graag willen. Aangeven dat iemand of mensen van de andere partij goed speelden enzovoorts.
Och mystery moet je niet te serieus nemen waar ik niet tegen kan is bewust feeden omdat je een bepaalde hero niet kan spelen, voorderest ben ik altijd ez going in mystery.

In potjes die redelijk gelijk opgaan kan ik wel fanatiek worden en dan behoorlijk callen op lage targets.

De laatste tijd speel ik enkel om de lootboxjes te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@TRAXION Ik neem het absoluut niet serieus. Als ik weg moet ongeacht of we aan de winnende of verliezende hand zijn, dan ga ik er uit. Vaak genoeg dat we aan het winnen zijn. Het is maar zo.

Ik kijk totaal niet naar of iemand feed. Hooguit dat ik targets call of ze zelf wel om leg als ik weet dat dat de reden is dat we er niet door komen.

Denk dat ik ook niet eens tilted raak tijden comp oid. Maakt me echt niet uit of we verliezen of winnen. Maar doe wel altijd mijn best.

Die mensen die het team de schuld geven. Mijn uitspraak: "Welcome, you fit right in". Of, You are part of that team.

Of als iemand EZ zegt (vanuit mijn team overigens). Please don't, I do not want to talk about your mother.
Maar die gebruik ik haast nooit. Alleen als iemand echt irritant is en constant aan het mekkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Arunia schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:45:
@TRAXION Ik neem het absoluut niet serieus. Als ik weg moet ongeacht of we aan de winnende of verliezende hand zijn, dan ga ik er uit. Vaak genoeg dat we aan het winnen zijn. Het is maar zo.

Ik kijk totaal niet naar of iemand feed. Hooguit dat ik targets call of ze zelf wel om leg als ik weet dat dat de reden is dat we er niet door komen.

Denk dat ik ook niet eens tilted raak tijden comp oid. Maakt me echt niet uit of we verliezen of winnen. Maar doe wel altijd mijn best.

Die mensen die het team de schuld geven. Mijn uitspraak: "Welcome, you fit right in". Of, You are part of that team.

Of als iemand EZ zegt (vanuit mijn team overigens). Please don't, I do not want to talk about your mother.
Maar die gebruik ik haast nooit. Alleen als iemand echt irritant is en constant aan het mekkeren.
Ik heb dezelfde instelling wat ik probeerde te zeggen is dat als iemand bvb monkey krijgt en ze willen deze niet spelen ze erin springen en dan stil blijven staan om dood te gaan zodat ze een nieuwe hero krijgen.

Vroeger sprongen mensen van de map af maar dat werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@TRAXION Ah ja. Dat is inderdaad zo. Verkeerd begrepen.
Soms krijg ik ook karakters waar ik minder goed in ben of gewoon geen zin in heb, maar toch doe ik er mijn best mee. De laatste tijd is het wel rottiger omdat de RNG je vaak nog hetzelfde karakter geeft na dood gaan en dan is het niet dat je jezelf hebt om gelegd, maar echt de tegenstander. Klagen meer mensen over.

Vroeger jezelf in het ravijn storten was zeker wat vaak gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren nog een potje gespeeld.
Waren twee personen aan het zeuren. Dus heb aangegeven dat ze daar mee moesten stoppen.
De één zei dat we de Mercy moesten laten (ofwel sarcastisch dat we die nu juist wel om moesten leggen) en de ander was wat grover.
Daar kreeg ik nog een reactie op terug.
Potje daarna zaten ze beide bij de tegenstander waarop ik dus: "Hey! *name* en *name*. stuurde.
Kreeg een Yo sup terug.
Later een oh.

Bedacht zich later dat ik degene was die hem had aangegeven te dimmen met een shut the fuck up.

Maar, moet zeggen dat er weinig uit kwam verder. Geen opmerkingen of iets.

Potje daarna was hij weer tegenstander en eigenlijk super gezellig. Gaf hem complimenten over zijn Widow skills enzovoorts. Haha, hoe het dan kan veranderen in een aantal potjes.
Uiteindelijk de hele tijd over en weer positieve opmerkingen gemaakt. Was een erg leuk potje. :D

Heb maar niet gezegd dat ik hem wel had verlinkt. Maar 1 persoon die dat doet. doet verder niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vandaag is er door Blizzard een Overwatch 2 PvP developer update gestreamd met een aantal interessante en nieuwe wijzigingen:

- Teams zijn nu 6v6, dat wordt in OW2 5v5 (1 tank per team). Ter compensatie zullen tanks daarom steviger zijn en zullen meer abilities hebben. Zo was een Rein te zien met 2 Fire Strikes en Charge cancel, een Zarya met twee bubbles en een Winston met een ranged attack (charged Tesla burst).
- Nieuwe rol based passives.
> DPS: hogere movement speed,
> support: passive heal (vergelijkbaar met Mercy's passive),
> tanks: CC resistance (uiteraard geen volledige resistance) + enemies krijgen minder ult charge dan normaal van het schieten op tanks.
- Tanks zullen CC blijven houden maar voor de overige rollen zijn ze CC aan het heroverwegen. Zo zal Mei met haar primary fire niet meer een full freeze doen maar uitsluitend een slow. McCree's Flashbang zal wellicht worden vervangen door iets anders etc. Deze heroverweging betekent wel dat flankers zoals Tracer, Doomfist, Wrecking Ball etc. vrij spel hebben dus ze zijn aan het bedenken hoe ze dit moeten aanpakken en zullen de CC wijziging holistisch doorvoeren.
- Maps zullen minder choke georienteerd zijn en zullen meer angles hebben.
- Blizzard is aan het experimenteren met character acceleration zodat heroes iets langzamer bewegen maar ze weten nog niet of ze dit uiteindelijk door zullen zetten.
- Tijdens deze dev update zijn er een aantal matches gespeeld en gestreamd op de nieuwe OW2 mappen: New York, Toronto, Rio de Janeiro, Rome, Monte Carlo.
- Er zijn helaas geen nieuwe heroes besproken of te zien in de stream en een release date is ook (nog steeds) niet bekend gemaakt.

De stream is hier terug te kijken: YouTube: Overwatch 2 Developer PVP Livestream

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 20-05-2021 23:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Dumbed down Overwatch, geen teamgame meer maar een indivualistisch FPS waar straks geen enkele tank speler nog wil spelen.

De gameplay die gister te zien was treurig en tanks waren zo passief dat ik geen enkel vertrouwen heb in dat de tank-role ook maar iets verbetert, het is al de minst populaire rol, dus straks in je eentje die rol op je pakken, ja dat wordt leuk, nu kan je het leed beetje verzachten door iig te duo-queuen als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Jeff was de 6e man in de full stack zeker...

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vraag me echt af of Jeff om deze reden weg is gegaan eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Ik heb al een jaar weinig tot geen overwatch gespeeld, maar ik vraag me echt af of deze verandering naar 1 tank slim is. Het spel zal nog meer focus leggen op een enkele speler, dit zal de rol van tank veel minder aantrekkelijk maken. Het fijne van 2-2-2 is dat elke rol een back-up speler heeft om elkaar te helpen, en als een van de twee dood gaat dat je dan nog een reserve hebt. Deze dynamiek valt helemaal weg met een enkele speler op zo'n belangrijke rol.

Ik heb niet de hele 2 uur Livestream gekeken maar ik heb eventjes door wat van de gameplay geskipped. Het viel me echt op dat de spelers gewoon niet zo goed waren en totaal niet goed als een team leken te spelen. In een laag niveau match zoals dat begrijp ik dat een enkele tank nog kan werken. Misschien klinkt dit elitair als iemand die ooit GM geweest was, maar ik heb ook weinig vertrouwen erin dat ook zo opgaat in echte competitive games.

De enige oplossing die ik zie is de game enorm omgooien dat de tank geen centrale rol meer in gaat nemen in het team, dat er eigenlijk geen main-tank role meer nodig is en dat de tank gewoon een dikkere dps wordt. Een beetje vergelijkbaar met de huidige off-tanks, of de tanks zoals Gibaltrar in Apex. Echter is dit echt een radicale verandering in hoe het spel in elkaar zit, en als ik kijk naar de gameplay lijkt het hier ook totaal niet op. Reinhardt en Winston hebben beiden nog een vergelijkbaar groot schild met veel health.

[ Voor 22% gewijzigd door markdm op 21-05-2021 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben heel benieuwd hoe het uit gaat pakken en ik vind het zeker het proberen waard. Het is ook interessant dat de game na al die jaren blijft evolueren en dat ze moeite blijven steken in balance en goede gameplay.

Het is idd wel jammer dat je als tank geen backup hebt en dat de hele rol dan op één persoon z'n schouders leunt. Ik vind het helemaal lastig voor te stellen hoe zo'n format gaat werken met een tank zoals Hammond. Ze hebben een paar maanden geleden een experimental gehad waarbij ze het 5v5 format hebben uitgeprobeerd en een veel gehoorde feedback van tank spelers was dat ze het ontbreken van een backup en het feit dat je de enige tank in je team was, voor sommige tankspelers iets te stressvol was.
(Voor de mensen die al een tijd niet hebben gespeeld: ééns in de zoveel tijd zit er in de live game, dus niet op de PTR, een experimental card waarbij Blizzard allerlei leuke/nieuwe dingen probeert.)

Persoonlijk ga ik de combi Rein/Zarya best missen want die combinatie is gewoon super leuk om te spelen. Zelfde als Orisa/Hog met mooi pull/hook combo's. Maar we zullen zien.

Ik denk overigens echt niet dat Jeff hierom is weggegaan of dat dit soort beslissingen uberhaupt van één persoon afhangt. Hij zal wel iets bij één van de studio's van andere ex-Blizzard medewerkers gaan doen (Dreamhaven, Frost Giant, Warchief Gaming etc).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-03 18:25
Mooi, kom maar door met die veranderingen, ik ben er wel benieuwd naar.

Overwatch is in de basis een fantastisch spel, maar het probleem zit volgens mij meer in de playerbase dan in het spel zelf. Voor elk tof potje waar iedereen leuk mee probeert te doen, goede sfeer in de comms en de potjes spannend zijn, krijg ik 5 tot 9 klote potjes voor de kiezen.

Dat gezeik wat in dit spel over de comms voorbij komt, heb ik zelden meegemaakt, dan liever de Rush-B Russen op CS:GO.

-De jankerd die per se de pro meta moet spelen (in gold - diamond), rot toch op
-De droeftoeter die uitsluitend een bepaalde tank/dps/support speelt omdat een of andere flapdrop op twitch dat speelt, denk eens voor jezelf.
-De Genji die totaal z'n eigen gang gaat, om vervolgens een kwartier lang de support uit te schelden waarom hij geen healing krijgt,
-4 hijgende tieners die accuut in Johnny Bravo veranderen als er een dame meedoet, of nog erger, haar de meest gruwelijke verwensingen toeslingeren
-De one trick ponies die vind dat IEDEREEN zich maar aan moet passen
-Noob dit, thrower dat, maar nul bruikbare callouts

Zo vermoeiend allemaal, tegen de tijd ik weer een beetje in een fatsoenlijke rank terecht kom na lange tijd afwezig te zijn, ben ik er eigenlijk al wel weer klaar met dat gezeik. Een nieuwe frisse start en nieuwe instroom van spelers lijkt me wel wat, het zijn nu echt te veel zure snurkers. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik ben wel benieuwd, zag er toch wel iets soepeler uit dan OW1.

Dit spel blijft voor mij toch een combinatie van pure niet te bedwingen frustratie tot ALT-F4 aan toe en heerlijke potjes. Ik ga soms weg en kom weer terug :) Qua skill ga ik nooit ver komen en zal ik altijd in gold blijven met een klein teentje in platinum als ik de loterij win qua teams :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-06 11:26
Jammer dat ze niet direct een playtest hebben aangekondigd. Veel mensen klagen nu over 5V5 dus het zou mooi zijn als we het binnenkort konden proberen. Release zal dus nog wel ver weg zijn vrees is :(

Ik ben op zich wel benieuwd. De logica achter de changes snap ik wel maar als Dva main ben ik bang dat ik straks alleen maar zeurende teammates krijg die willen dat je elk potje naar shield switched. Dat is nu al het geval met twee tanks dus laat staan wanneer je alleen bent.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-06 22:36
Nieuwe update beschikbaar: crossplay mogelijk nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spelen er mensen nog overwatch ? Ik heb het echt zoooo lang nu niet aangeraakt. Ook Overwatch 2 echt totaaaal niet meer gevolgd. Zo jammer ook want de game was echt zooo goed toen het uit kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:31

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Inmiddels 1400 uur op de klok en speel t nog dagelijks. Altijd Competitive. Ik vind de game nu beter. De community bedoel ik eigenlijk (gameplay was al steengoed imo). De toxicity is grotendeels weg en meer comms en betere team comps.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Ik speel het ook nog steeds en ook bijna dagelijks. Nog steeds het meeste mystery heroes, maar probeer voor gold weapons ook comp te doen.
Heb er nu 1 na al die jaren. Voor Mercy met de pink skin van Pink ribbon.

Moet zeggen dat ik zelf eigenlijk positief een potje in ga en bij comp altijd start met iedereen veel geluk en plezier te wensen. Verder positieve vibe uit te blijven geven het potje in en vaak werkt dat wel.
Als Overwatch 2 komt, ga ik die zeker wel aanschaffen. Pve lijkt me wel leuk en benieuwd wat ze er van gebakken hebben. Maar geen haast mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Heb het vorige week toevallig weer aangeslingerd. Blijft mij toch trekken ondanks de community. Overwatch 2 inmiddels wel een keer benieuwd naar, maar verwacht er niet veel van met zo'n playerbase welke gaat mee migreren. Zelfde ellende alleen een 2 erachter.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Jazeker, ik speel het vrijwel dagelijks en volg alle ontwikkelingen rond OW2, balance en ander nieuws. Competitive ben ik wel een tijd geleden mee gestopt, waarschijnlijk weer eens spelen in OW2. Persoonlijk vind ik Hero Gauntlet één van de gaafste modes en als deze up is, speel ik 'm de hele dag door 8). Helaas maar een paar keer per week beschikbaar in Arcade.

Overigens vind ik de balance momenteel echt zeer goed, zoniet het beste ooit. Er zijn wel twee %$@#! heroes die ik het liefst uit de game zie verdwijnen (gaat nooit gebeuren) maar over het algemeen is OW momenteel zeer goed te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door temp00 op 11-11-2021 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Iemand op PlayStation 5 die het ook
Weer aangeslingerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zowaar weer 2 avonden overwatch aan het spelen. Mega mega lang geleden maar zit er redelijk lekker in :P

Overwatch 2 kriebelt mij toch een klein beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Overwatch 22 wordt gratis. Launch op dierendag 🐱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Het jaarlijkse anniversary event is weer actief. Dus mocht je nog opzoek zijn naar bepaalde skins/cosmetics van andere events dan kan dat nu aangezien alles nu beschikbaar is. Uiteraard m.u.v. the usual suspects zoals Pink Mercy, Widow Noire etc.

https://playoverwatch.com/en-us/news/23833172/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Tsjonge wat is het af en toe (nog steeds) een frustrerende game :P

Eind van vorig seizoen besloten weer eens wat competitive te spelen. Placements 5-0, dit seizoen 4-1, niet slecht. Afgelopen weken allemaal redelijke en makkelijke games gehad en sinds vorige week 2 games van Diamond af. Afijn, gister moest het dan gebeuren: de push naar Diamond op DPS. Iets waar ik letterlijk al dagen zenuwachtig voor ben (ik ben potdomme 40 dus belachelijk eigenlijk :P). Echt allemaal k*t games en steamrolls gehad en dus ook 150SR terug gedonderd.

Ik begrijp wel waar het vandaan kwam, ik was te nerveus en dan gaat m'n aim achteruit en kijk ik minder goed om mij heen. Als ik ontspannen ben flick ik constant m'n camera om om mij heen te kijken maar als het slecht gaat verwaterd dat een beetje. Werkt heel contra productief. Ook nog wat slechte team mates gehad (zal je altijd zien als je wilt pushen) maar al met al zat ik zelf af en toe ook behoorlijk te tobben. Hopelijk gaat het me nog lukken voor OW2 uitkomt en anders, helaas pindakaas 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zoals inmiddels bekend is, trekt Blizzard op 2 oktober de stekker uit Overwatch. Op 4 oktober is dan de lancering van Overwatch 2, waarin deze game verdergaat als free-to-play. Je progress in Overwatch wordt meegenomen naar Overwatch 2.
Artikel: nieuws: Blizzard trekt op 2 oktober de stekker uit eerste Overwatch-game

Topic voor Overwatch 2:
[Multi] Overwatch 2

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 21-09-2022 12:36 ]

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste