Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SinDycate
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 17-04 15:30
Techno Overlord schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:00:
Ik vraag mij af of Ana nu nog wel gekozen gaat worden. Alles wat Ana doet, kan Baptiste beter inclusief snel naar high ground gaan.
Ana is er alleen nog voor de niche healers. Meer is ze ook niet waard. Ze heeft ook een dash of iig een escape nodig om een beetje waardevol te zijn in de meta waar bijne elke new hero een escape heeft, behalve onze oude oma..

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 12:32
Voor Ana is de sleepdart natuurlijk haar verdediging, ik zal iig niet stoppen met haar te spelen, vind haar nog altijd (samen met Zen) leukste healer op te spelen. Lucio kan af en toe ook echt leuk zijn, maar Brig, Mercy en Moira gameplay :O :z (Niet echt uitdagend)

• Simone96
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23-03 19:22
Zijn er nog actieve Tweakers Overwatch Discords? Mijn vriend en ik zitten momenteel nogal in de silver/gold elo hell en zoeken nog wat mensen om mee samen te spelen. Maar alle links in dit topic zijn expired.

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 19:21
EDIT: verkeerd topic, pls delete

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 22-03-2019 21:11 (93%)

• Fontini
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15:09
Simone96 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:05:
Zijn er nog actieve Tweakers Overwatch Discords? Mijn vriend en ik zitten momenteel nogal in de silver/gold elo hell en zoeken nog wat mensen om mee samen te spelen. Maar alle links in dit topic zijn expired.
Je zou die van ons kunnen joinen (not exclusively OW) https://discord.gg/6mFR8E! Wij hebben een tiental actieve OW players (dagelijks) varierend tussen low silver en high diamond. Niet dat het er toe doet maar we spelen samen met mensen van 15j - 40j en 't is doorgaans erg gezellig :D. Geen gekke regels/ranks of de noodzaak om een welcome message te sturen, gewoon joinen!

Ik zelf heb een aantal accounts waarvan ik er op 1 redelijk competitive ben en de anderen gebruik om te spelen met lagere elo vrienden. Ik hoop ze daar dan uit te krijgen door samen beter te worden in plaats van te boosten of iets dergelijks. Anyhow, might see you there!

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

Ik weet dat het niet 1 van de meest viable characters is maar potdomme wat heb ik toch een ontzettende schijthekel aan Doomfist. Echt elk plezier wat ik heb in de game verdwijnt door dat stuk CC ellende. Met de recente buffs zie je 'm helaas ook weer een stuk meer in games |:(

Tot zover mijn rant :P

♠ FOR THE HOOORDDEE!! ♠ 2600k @ 4.2ghz, 16GB, 850 Evo 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• 3raser
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17-05 11:45

3raser

_aPW1Cp4WDg

Kijk deze nieuwe Soldier skin dan toch! :9~

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17:17
ja haha vette skin!

hoe laat begint het evenement?
ik heb nu alweer 7000 coins

• Albinoraptor
Meestal is update live rond uur of 8, als je geluk hebt en je hebt update snel binnen, kan je vast meteen inloggen, maar verwacht maar eerder 5000-6000 players in queue voordat je kan inloggen.

• Bhamm
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 17-05 23:06
Nog mensen die af en toe zin hebben om potjes te doen in gold en plat? Ben een Reinhardt in master met m'n main, maar op de smurf nu voornamelijk Ana en cree :)

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:53

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

(jarig!)
Weet iemand hoe laat vandaag S15 eindigd?

i7 4790K @4.8GHz., Noctua NH-U14S Push/Pull, 16GB G.Skill RipjawsX @1600C9, MSI GTX1070 @2075/4500MHz., 34" Dell Alienware AW3481DW @120hz.

• Albinoraptor
Morgen begint nieuwe seizoen en er was volgens mij weer geen time-off periode er tussen, dus zal wel ergens midden in de nacht zijn, neem aan dat er geswitched wordt als het 12 uur is in Amerika, wss lig je dus in bed. :P

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 17:54
Ik zie allemaal workshop dingen. Even wachten tot die uit de PTR is. Zitten echt leuke creaties tussen zeg.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 17-05 13:02
Hallo Tweakers,

Op het moment ben ik high plat, Graag zou ik dit seizoen klimmen naar Diamond, Dit is mij 2 seizoenen geleden ook gelukt. Het lijkt mij vooral fijner en leuker om dit te doen met iemand anders die gemotiveerd is. Even voor de goede orden, Ik speel eigenlijk alleen maar supports en dan vooral Moira, als het moet kan ik ook mercy spelen.

Dus mocht je interesse hebben om eens samen te spelen hoor ik het graag!

AdmiraalTimbo wijzigde deze reactie 07-05-2019 10:38 (9%)
Reden: Incompleet

In the end we only regret the chances we didn't take

Acties:
  • 0Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 15:45
Momenteel nieuwe update voor overwatch. Brengt onder andere de nieuwe map Havana dacht ik uit me hoofd. Vanavond maar weer eens opstarten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Weet iemand tot wanneer de huidige all star skins beschikbaar zijn? Moet namelijk nog wat sparen met Twitch drops.

Edit:
@Arunia @hieronder, over een paar weken kan je die skin weer krijgen tijdens het anniversary event. Als ik het mij goed herinner zijn alle skins/items van eerdere events dan beschikbaar.

temp00 wijzigde deze reactie 09-05-2019 10:41 (46%)

♠ FOR THE HOOORDDEE!! ♠ 2600k @ 4.2ghz, 16GB, 850 Evo 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• Arunia
@endechaos Die stond er gisteren inderdaad op. Dacht dat ze Numbina airport weer gingen fixen van het zooitje na de release van Orisa, maar dat zag ik gisteren iig nog niet.

Heb zin in die Workshop zeg. Zie echt super gave dingen voorbij komen, maar om nu 2x het spel te installeren om de PTR te kunnen doen vind ik ook weer zoiets.

Jammer genoeg het einde gemist van de vorige event. Dus alleen de Junkrat skin volgens mij. Had ook die van Soldier wel willen hebben eigenlijk, maar ja. Volgend jaar dan maar. :P

Arunia wijzigde deze reactie 09-05-2019 10:36 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Albinoraptor
temp00 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:20:
Weet iemand tot wanneer de huidige all star skins beschikbaar zijn? Moet namelijk nog wat sparen met Twitch drops.
Zijn tot 22 Mei te krijgen, heb zelf de Lucio skin maar gekocht, wel vet dat zijn haar ook van kleur veranderd afhankelijk van healing of speedboost song. Dacht heb die Lucio emote ook, skins van teams zijn iig niet interesant, dus goed dat ze af en toe wat skins/emote uitgeven waar je je league tokens voor kan gebruiken.

@Arunia vond de skins wel meevallen van vorig event (heb ze wel allemaal gekocht met goud, had toch nog 30.000 :+), alleen de epic Hamster skin met die highlight intro is echt goede combi. :D

Albinoraptor wijzigde deze reactie 09-05-2019 10:51 (15%)

• Arunia
@Albinoraptor Wat @temp00 al aangaf, ik ga rond die tijd wel even kijken welke ik ga halen. :P
Geen idee hoeveel gold ik eigenlijk heb, maar de afgelopen tijd ook weinig kistjes buiten de event kistjes geopend. Is ook wel lachen om alles te moeten openen straks.
Hou het bij met die site. Misschien dat ik die lokaal eens ga installeren op de server.

• temp00
  • Niet online

temp00

Albinoraptor schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:49:
[...]
Zijn tot 22 Mei te krijgen[..]
Okidokie thx.

• endechaos
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 15:45
Workshop lijkt me ook echt wel vet ja. Ik zag een voorbeeld op een site dat je ook kan doen 'de vloer is lava'. Dan krijgt het toch een andere dimensie en ben je verplicht het op een totaal andere manier te spelen, juist in teamplay!
Is er wel bekend wanneer de updat live gaat op ps4!?

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17:47

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Meer mensen die sinds de laatste patch opeens last hebben van framedrops bij drukte?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11:02
Deruxian schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:16:
Meer mensen die sinds de laatste patch opeens last hebben van framedrops bij drukte?
Yep ik ook

Huawei Mate 20 Pro

Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True