Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinDycate
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-02-2021
Techno Overlord schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:00:
Ik vraag mij af of Ana nu nog wel gekozen gaat worden. Alles wat Ana doet, kan Baptiste beter inclusief snel naar high ground gaan.
Ana is er alleen nog voor de niche healers. Meer is ze ook niet waard. Ze heeft ook een dash of iig een escape nodig om een beetje waardevol te zijn in de meta waar bijne elke new hero een escape heeft, behalve onze oude oma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:50
Voor Ana is de sleepdart natuurlijk haar verdediging, ik zal iig niet stoppen met haar te spelen, vind haar nog altijd (samen met Zen) leukste healer op te spelen. Lucio kan af en toe ook echt leuk zijn, maar Brig, Mercy en Moira gameplay :O :z (Niet echt uitdagend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 27-05 16:56
Zijn er nog actieve Tweakers Overwatch Discords? Mijn vriend en ik zitten momenteel nogal in de silver/gold elo hell en zoeken nog wat mensen om mee samen te spelen. Maar alle links in dit topic zijn expired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:47
EDIT: verkeerd topic, pls delete

[ Voor 93% gewijzigd door AntiChrist7 op 22-03-2019 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontini
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:09
Simone96 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:05:
Zijn er nog actieve Tweakers Overwatch Discords? Mijn vriend en ik zitten momenteel nogal in de silver/gold elo hell en zoeken nog wat mensen om mee samen te spelen. Maar alle links in dit topic zijn expired.
Je zou die van ons kunnen joinen (not exclusively OW) https://discord.gg/6mFR8E! Wij hebben een tiental actieve OW players (dagelijks) varierend tussen low silver en high diamond. Niet dat het er toe doet maar we spelen samen met mensen van 15j - 40j en 't is doorgaans erg gezellig :D. Geen gekke regels/ranks of de noodzaak om een welcome message te sturen, gewoon joinen!

Ik zelf heb een aantal accounts waarvan ik er op 1 redelijk competitive ben en de anderen gebruik om te spelen met lagere elo vrienden. Ik hoop ze daar dan uit te krijgen door samen beter te worden in plaats van te boosten of iets dergelijks. Anyhow, might see you there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik weet dat het niet 1 van de meest viable characters is maar potdomme wat heb ik toch een ontzettende schijthekel aan Doomfist. Echt elk plezier wat ik heb in de game verdwijnt door dat stuk CC ellende. Met de recente buffs zie je 'm helaas ook weer een stuk meer in games |:(

Tot zover mijn rant :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 15:47

3raser

⚜️ Premium member

Kijk deze nieuwe Soldier skin dan toch! :9~

Afbeeldingslocatie: https://d1u1mce87gyfbn.cloudfront.net/game/skins/0x0250000000002541.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:00
ja haha vette skin!

hoe laat begint het evenement?
ik heb nu alweer 7000 coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Meestal is update live rond uur of 8, als je geluk hebt en je hebt update snel binnen, kan je vast meteen inloggen, maar verwacht maar eerder 5000-6000 players in queue voordat je kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1115249

Nog mensen die af en toe zin hebben om potjes te doen in gold en plat? Ben een Reinhardt in master met m'n main, maar op de smurf nu voornamelijk Ana en cree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Weet iemand hoe laat vandaag S15 eindigd?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Morgen begint nieuwe seizoen en er was volgens mij weer geen time-off periode er tussen, dus zal wel ergens midden in de nacht zijn, neem aan dat er geswitched wordt als het 12 uur is in Amerika, wss lig je dus in bed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:16
Ik zie allemaal workshop dingen. Even wachten tot die uit de PTR is. Zitten echt leuke creaties tussen zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23-05 06:06
Hallo Tweakers,

Op het moment ben ik high plat, Graag zou ik dit seizoen klimmen naar Diamond, Dit is mij 2 seizoenen geleden ook gelukt. Het lijkt mij vooral fijner en leuker om dit te doen met iemand anders die gemotiveerd is. Even voor de goede orden, Ik speel eigenlijk alleen maar supports en dan vooral Moira, als het moet kan ik ook mercy spelen.

Dus mocht je interesse hebben om eens samen te spelen hoor ik het graag!

[ Voor 9% gewijzigd door AdmiraalTimbo op 07-05-2019 10:38 . Reden: Incompleet ]

In the end we only regret the chances we didn't take

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 12:23
Momenteel nieuwe update voor overwatch. Brengt onder andere de nieuwe map Havana dacht ik uit me hoofd. Vanavond maar weer eens opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Weet iemand tot wanneer de huidige all star skins beschikbaar zijn? Moet namelijk nog wat sparen met Twitch drops.

Edit:
@Arunia @hieronder, over een paar weken kan je die skin weer krijgen tijdens het anniversary event. Als ik het mij goed herinner zijn alle skins/items van eerdere events dan beschikbaar.

[ Voor 46% gewijzigd door temp00 op 09-05-2019 10:41 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@endechaos Die stond er gisteren inderdaad op. Dacht dat ze Numbina airport weer gingen fixen van het zooitje na de release van Orisa, maar dat zag ik gisteren iig nog niet.

Heb zin in die Workshop zeg. Zie echt super gave dingen voorbij komen, maar om nu 2x het spel te installeren om de PTR te kunnen doen vind ik ook weer zoiets.

Jammer genoeg het einde gemist van de vorige event. Dus alleen de Junkrat skin volgens mij. Had ook die van Soldier wel willen hebben eigenlijk, maar ja. Volgend jaar dan maar. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 09-05-2019 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
temp00 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:20:
Weet iemand tot wanneer de huidige all star skins beschikbaar zijn? Moet namelijk nog wat sparen met Twitch drops.
Zijn tot 22 Mei te krijgen, heb zelf de Lucio skin maar gekocht, wel vet dat zijn haar ook van kleur veranderd afhankelijk van healing of speedboost song. Dacht heb die Lucio emote ook, skins van teams zijn iig niet interesant, dus goed dat ze af en toe wat skins/emote uitgeven waar je je league tokens voor kan gebruiken.

@Arunia vond de skins wel meevallen van vorig event (heb ze wel allemaal gekocht met goud, had toch nog 30.000 :+), alleen de epic Hamster skin met die highlight intro is echt goede combi. :D

[ Voor 15% gewijzigd door Albinoraptor op 09-05-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Albinoraptor Wat @temp00 al aangaf, ik ga rond die tijd wel even kijken welke ik ga halen. :P
Geen idee hoeveel gold ik eigenlijk heb, maar de afgelopen tijd ook weinig kistjes buiten de event kistjes geopend. Is ook wel lachen om alles te moeten openen straks.
Hou het bij met die site. Misschien dat ik die lokaal eens ga installeren op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Albinoraptor schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:49:
[...]
Zijn tot 22 Mei te krijgen[..]
Okidokie thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 12:23
Workshop lijkt me ook echt wel vet ja. Ik zag een voorbeeld op een site dat je ook kan doen 'de vloer is lava'. Dan krijgt het toch een andere dimensie en ben je verplicht het op een totaal andere manier te spelen, juist in teamplay!
Is er wel bekend wanneer de updat live gaat op ps4!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Meer mensen die sinds de laatste patch opeens last hebben van framedrops bij drukte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-05 14:12
Deruxian schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:16:
Meer mensen die sinds de laatste patch opeens last hebben van framedrops bij drukte?
Yep ik ook

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Afbeeldingslocatie: https://static.playoverwatch.com/img/pages/events/anniversary/logo/event-logo-en_US-25c4260c32.png

Anniversary Event is gister weer begonnen tot 11 Juni, zitten wel een aardige nieuwe skins bij en tenminste nog beetje verrassing nu ze niet alle skins van te voren hadden gepost op social media.

Ook 2 nieuwe spelmodes in arcade,Hero Gauntlet, soort gun game maar dan karakters die steeds veranderen, vond ik stuk leuker dan ik gedacht had. Eerste potje meteen gewonnen, maar als Mystery Hero main heb je denk ik wel voordeel omdat je 22 heroes krijgt en ik ben toch wel redelijk bekend met ze allemaal. Maar schijnbaar heb ik geluk gehad want was onmogelijk om potje af te maken volgens reddit omdat er steeds leavers waren als ze niet konden winnen en match gecancelled werd.
En dan is er nog mirrored dm, maar nog niet geprobeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Albinoraptor op 22-05-2019 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-05 21:29
Game maar eens op pc gehaald. Ben nu level 12 en kan dus nog alleen arcade of quickplay. Nou is quickplay het leukst vind ik, maar games vinden duurt soms gewoon 5 minuten, dan haak ik alweer af :-P

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 28-05 00:11
Korkss schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:56:
Game maar eens op pc gehaald. Ben nu level 12 en kan dus nog alleen arcade of quickplay. Nou is quickplay het leukst vind ik, maar games vinden duurt soms gewoon 5 minuten, dan haak ik alweer af :-P
Dat zelfde probleem had ik inderdaad ook toen ik mijn tweede en derde account kocht, soms heb je voor quickplay dan echt gigantisch lange wachttijden. Maar nadat je level 25 voorbij bent gaan de wachttijden weer naar beneden en heb je gelukkig wel vaak een game binnen 1 minuut.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
markdm schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:22:
[...]

Dat zelfde probleem had ik inderdaad ook toen ik mijn tweede en derde account kocht, soms heb je voor quickplay dan echt gigantisch lange wachttijden. Maar nadat je level 25 voorbij bent gaan de wachttijden weer naar beneden en heb je gelukkig wel vaak een game binnen 1 minuut.
Mmm dat is dus even afzien tot level 25?! Daarna start ook dat ranked, benieuwd of ik dat beter kan doen dan voorheen op de xbox. Moet wel echt even wennen aan het toetsenbord/muis aspect. Maar vind het wel lekkerder wegspelen dan op de console! Ben me Ana maar even aan het masteren!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

kleine tip de hero gauntlet zit erg strak op de leave timer tussen matches dus als je te laat vertrekt zit je al een penalty

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Dat quickplay is heerlijk toxic zeg. Ik probeer te coachen (speel altijd support) dat ze niet te ver moeten pushen, want dan kan ik niet genoeg healen. Wordt ineens kapot gescholden omdat het maar qp is. Ok dus dan kan alles en is coachen niet geoorloofd? Wtf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ach ja, sommige spelers kunnen niks hebben en denken dat ze alles beter weten en dan krijg je dat soort reacties. Niet dat ik het goedkeur hoor. Als je trouwens denkt dat QP/comp erg is, probeer dan duels eens. Dat is voor mij persoonlijk echt dé cesspool van toxic crap. De zooi die je daar over je heen krijgt is niet normaal. Ik zeg tegenwoordig ook nog geen eens meer hi terug als iemand bij aanvang hi zegt. Regelmatig meegemaakt dat mensen beginnen met hi gl hf oid en als je dan vervolgens twee ronden wint dan weten ze opeens wat voor beroep je moeder heeft, dat je in bronze thuishoort en dat je van een brug moet afspringen etc. 8)

Het is trouwens echt onwerkelijk dat het bij zoveel spelers aan zelfreflectie en zelfinzicht ontbreekt. Als je het gros van de spelers moet geloven dan zitten ze vast in hun rank doordat andere spelers slecht zijn, niet door hunzelf. Pas geleden ook weer zo'n filmpje van Jayne gezien. Ik krijg meestal een ontzettende slappe van die gast, maar dit was wel interessant om te zien. 6GM's vs 5GM's + 1 Silver/Gold. Die lagere rank spelers werden dan door Jayne uitgenodigd en tijdens de match een beetje gecoached en geinterviewd. Vrijwel allemaal vonden die lagere spelers dat ze tenminste in Diamond en voornamelijk in Master thuishoorde. Die mensen hebben echt werkelijk waar geen benul wat ze allemaal aan skill missen. Reactievermogen, game sense, aim, game awareness. Allemaal dingen waar ze in exceleren en toch zitten ze in lage ranks O-) Ook die Stylosa coaching filmpjes joh, bijna al die mailtjes/filmpjes die die gast krijgt beginnen meestal met 'hi...blabla...i don't belong in this rank....blabla...my team"

Ik zit zelf momenteel in high plat en ik weet gewoon van mezelf dat ik daar en niet hoger thuis hoor. Misschien met een klein beetje geluk kan ik Diamond aantikken maar dat is momenteel toch echt wel m'n plafond. Ik mis dan gewoon de rauwe mechanical skills zoals aim en reactievermogen om verder te klimmen. Wat dat betreft ben ik wel jaloers op bovengenoemde spelers want ik voel me best vaak kut als ik een pot heb verloren en ga het dan ook vaak bij mezelf zoeken ipv bij anderen. Lijkt me wel een keer lekker om je zo goed te voelen dat iedereen om je heen kut is behalve jij zelf (ook niet gezond, ik weet het :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:06
@temp00

Kun je daar een paar vids van plaatsen ben wel benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fontini
  • Laatst online: 12:09
@temp00 Ik werd op een dag zo misselijk van sommige spelers dat ik blamethedps.com in elkaar geflanst heb. Ook ik ben 'hardstuck' en weet dat gewoon (mid-diamond). Weleens Master aangeraakt en ik klim heel, heel erg langzaam wel steeds wat omhoog. Maar als 30-plusser wordt het gewoon wat lastiger allemaal hehehe.

Ik raak amper tilted en kan erkennen dat ik vaak gewoon nog op de verkeerde plek sta/dat ik niet genoeg shots geraakt heb. Waar ik echter wel moe van wordt zijn de spelers die alles beter weten maar ook gewoon hardstuck op dezelfde rank zitten. Dan spam ik die url en hoef ik verder geen woorden vuil te maken (na een tilted Reinhardt die switched naar dps ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Fontini schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:57:
@temp00 Ik werd op een dag zo misselijk van sommige spelers dat ik blamethedps.com in elkaar geflanst heb. Ook ik ben 'hardstuck' en weet dat gewoon (mid-diamond). Weleens Master aangeraakt en ik klim heel, heel erg langzaam wel steeds wat omhoog. Maar als 30-plusser wordt het gewoon wat lastiger allemaal hehehe.

Ik raak amper tilted en kan erkennen dat ik vaak gewoon nog op de verkeerde plek sta/dat ik niet genoeg shots geraakt heb. Waar ik echter wel moe van wordt zijn de spelers die alles beter weten maar ook gewoon hardstuck op dezelfde rank zitten. Dan spam ik die url en hoef ik verder geen woorden vuil te maken (na een tilted Reinhardt die switched naar dps ofzo).
Ik kan nog geen ranked en verwacht dat als ik het kan niet hoger dan gold te komen. Mn rank boeit me ook niet, spelplezier wel. Als je een leuk team hebt is overwatch echt heerlijk om te spelen, zelfs als ik verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:29
Korkss schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:29:
[...]

Ik kan nog geen ranked en verwacht dat als ik het kan niet hoger dan gold te komen. Mn rank boeit me ook niet, spelplezier wel. Als je een leuk team hebt is overwatch echt heerlijk om te spelen, zelfs als ik verlies.
Geen solo-queue spelen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Psyonara weet 't niet helemaal zeker meer maar volgens mij was dat dit filmpje: YouTube: Do YOU deserve to be Grandmaster? - PUG highlights

@Fontini Geinige site (y) Ach, voor mid Diamond (en 1x Master) hoef je je niet te schamen. Als je de forums wel eens leest en bekende streamers wel eens hoort dan zouden die tiers trash zijn, maar de realiteit is dat je gewoon extreem goed bent als je die tiers weet te bereiken en het vergelijkt met het overgrote deel van de playerbase. 86% zit namelijk lager dan diamond. Zie ook dit plaatje over rank distribution wat ooit door Jeff Kaplan op de officiele fora is gepost:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LoldcuU.png
(https://us.forums.blizzar...ode-tier-distribution/972)
Al begrijp ik wel de drang om te kunnen blijven klimmen, heb ik zelf ook. Wat betreft leeftijd: herkenbaar. Met m'n 37 is het bij mij ook een aflopende zaak :P Maar nog even van genieten nu het nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:11

Thompson

Beeromaniac

Ik wist even niet goed wat ik zag... Al 3 weken geen reactie meer in dit topic?
Wordt er nog een beetje actief Overwatch gespeeld door tweakers? Ik speel zelf nog met enige regelmaat. Vrijwel altijd competitive, zit rond de 2300 (as always...).

Wat vinden jullie van de toekomstige nieuwe hero?
YouTube: Overwatch: Hero 31 Likely Release Date & Hints! - Brigitte NERFED!

Ik vind het een gaaf concept!

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik speel over het algemeen nog wel 1x in de week een aantal uur. Mede ook omdat mijn vrouw dan lekker uit huis is en ik me dus niet schuldig voel om op zolder te zitten (niet dat het van haar niet mag, maar vind het zelf dan niet prettig).

Speel eigenlijk alleen nog maar mystery heroes. Blijf dat het leukste vinden.
Zag dat er een Baptiste event is, dus die ook maar even proberen af te ronden de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Speel het nog wel. Altijd goed om de bloeddruk te verhogen met een paar potjes ranked :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Speel bijna dagelijk en net als Arunia eigenlijk alleen maar Mystery Heroes, zit volgens mij op 1000 uur bijna. :D

Ben al 2 jaar mezelf er toe aan het zetten om toch een comp te gaan spelen en er achter te komen wat mijn skill is, maar komt er maar niet van. Potjes te lang en dan sommige mensen die het te serieus nemen en enorm toxic gaan zijn, ben beetje bang dat ik plezier in Overwatch dan ga verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb zelf gewoon te weinig tijd om inderdaad die potjes comp op te starten. Soms kan ik stiekem wel een potje mystery heroes tussendoor doen als mijn vrouw met ons dochtertje onder de douche staat. Dan heb ik aan 10 minuten wel genoeg. Ssst, niet door vertellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Je geheim is veilig. ;) :P

En wat ik gewoon fijn vind bij Arcade is dat als ik geen zin heb in 2CP ik gewoon maps kan skippen (Horizon Lunar + Paris, speel ik gewoon nooit).
Je krijgt toch nooit een penalty als je leaved, beetje jammer dat daarom ook vaker mensen gewoon tijdens potjes leaven, waarom je xp weggooien denk ik dan. Roep ik ook altijd als ik zo'n backfill potje krijg, oh free xp. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig gisteren sinds maanden weer eens gespeeld. Die game was even helemaal dood in mijn naaste omgeving en bij mijzelf. Ga nog wel even paar potjes QuickPlay doen en dan het ranked seizoen toch nog maar even plaatsen voor de puntjes :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Speel eigenlijks alleen tijdens events soms wel periodes dat ik een level of 2 per week om hoog ga. Maar begin nu wel wat interesse te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:55
Ik speel bijna dagelijks op ps4.

Ik heb wel een vraagje. Recent hoor ik andere hero's soms zeggen: we need to defend the payload of I'm with you.
Vroeger zeiden sommige al: we need a healer.

Hoe laat je je hero dit zeggen? Niet bij de voices blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Drossie
Je hebt de "acknowledge" knop. als je die indrukt terwijl je de payload richt of the point, dan zeggen ze zoiets als we need to defend the payload.

We need a healer komt op het moment dat er geen healer is en je drukt de "I need healing" knop in. Dan roepen ze dat.
Zie het heel vaak in mystery heroes waarbij het vaak gebeurd dat er geen healer is.

In ieder geval is dat mijn ervaring en kan me ook wel vergissen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Laatst online: 07:55
Ok, ik test het!

Bedankt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een van de grootste, zo niet allergrootste, wijzigingen komen eraan in Overwatch op 1 September, nu live op PTR:

- 2-2-2 Role Queue in zowel Competitive als Quickplay (QP classic verhuisd naar Arcade).
- Global Ultimate cost increased with 12%
- Flinke wijziging voor Brigitte, o.a. shield van 500 naar 200, 3 ipv 1 repair packs, healed 120 ipv 150.

https://us.forums.blizzar...notes-july-18-2019/370156

Seagull praat met Jeff Kaplan over de wijzigingen:

[Video: HANGING WITH JEFF KAPLAN + PTR UPDATE]

Ben hier persoonlijk wel blij mee, eindelijke geen 5-DPS lock meer bij 8 van de 10 potjes :P

[ Voor 7% gewijzigd door kazuka op 18-07-2019 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 18:01

Fixer

FP ProMod
kazuka schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 22:01:
Een van de grootste, zo niet allergrootste, wijzigingen komen eraan in Overwatch op 1 September, nu live op PTR:

- 2-2-2 Role Queue in zowel Competitive als Quickplay (QP classic verhuisd naar Arcade).
- Global Ultimate cost increased with 12%
- Flinke wijziging voor Brigitte, o.a. shield van 500 naar 200, 3 ipv 1 repair packs, healed 120 ipv 150.

https://us.forums.blizzar...notes-july-18-2019/370156

Seagull praat met Jeff Kaplan over de wijzigingen:

[Twitch: HANGING WITH JEFF KAPLAN + PTR UPDATE]

Ben hier persoonlijk wel blij mee, eindelijke geen 5-DPS lock meer bij 8 van de 10 potjes :P
Werd tijd, gaat hopelijk een beter game experience opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Zal nog vies gaan tegenvallen vrees ik...
Ik speel zelf alle rollen en welke ik lock is behoorlijk afhankelijk van de map.
Niet dat ik niet kan aanpassen maar het is voor mij juist een groot onderdeel van de spelvreugde om hier vrij in te zijn.
Op gold zie je zo vaak Reinhards die dan bijvoorbeeld compleet vernederd worden door een enemy doomfist/mei/genji, waarop ik ze vaak gewoon verzoek om hun tankrol te laten voor wat het is..
Straks zit je gewoon vast aan een tankspeler die niet met een doomfist/genji/mei om kan gaan, laat staan een 'smurf'

[ Voor 38% gewijzigd door Sergelwd op 18-07-2019 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Sergelwd schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 23:31:
Zal nog vies gaan tegenvallen vrees ik...
Ik speel zelf alle rollen en welke ik lock is behoorlijk afhankelijk van de map.
Niet dat ik niet kan aanpassen maar het is voor mij juist een groot onderdeel van de spelvreugde om hier vrij in te zijn.
Quickplay Classic wordt een onderdeel van Arcade, omdat Quick Play een serieuzere modus is die bedoeld is als voorbereiding en oefening voor Competitive.
Op gold zie je zo vaak Reinhards die dan bijvoorbeeld compleet vernederd worden door een enemy doomfist/mei/genji, waarop ik ze vaak gewoon verzoek om hun tankrol te laten voor wat het is..
Straks zit je gewoon vast aan een tankspeler die niet met een doomfist/genji/mei om kan gaan, laat staan een 'smurf'
Dit is aangepakt door de matchmaking op basis van MMR per rol te laten plaatsvinden, dus wat ik juist verwacht is dat deze situatie zich minder zal voordoen. https://playoverwatch.com/en-us/news/23060961

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 28-05 00:11
Ik heb net de placements gedaan op de PTR op mijn smurf voor de DPS rol. Dit seizoen ben ik in normaal competitive rond de 3400 en die SR verdien ik ook met hoe goed mijn genji nu is. Deze placements gingen best wel slecht met 2 wins, 3 losses waarin ik zelf best wel slecht speelde. Maar raar genoeg ben ik op 3830 geplaatst, wat ik zelf dus veel te hoog vind voor mijn DPS skills. 8)7

Nu net weer eentje gewonnen en ik ben 3947, ik begrijp dat Blizzard agressief is bij het bepalen van je rank in je placements maar dit is wel erg over de top. Dit voelt dus toch wel raar aan, ik ben bang dat dit aantoont dat in de eerste paar weken veel mensen in een rank geplaatst worden waar ze niet thuis horen.

Morgen ga ik de placements op mijn anders account voor support doen en ga ik kijken hoe dat uitpakt, hopelijk eindig ik daar wel ongeveer mijn normale competitive rank (4000).

[ Voor 33% gewijzigd door markdm op 19-07-2019 01:18 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Hmm, het is tenminste een change. Kijken hoe het uitpakt!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Nu online
markdm schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 00:58:
Ik heb net de placements gedaan op de PTR op mijn smurf voor de DPS rol. Dit seizoen ben ik in normaal competitive rond de 3400 en die SR verdien ik ook met hoe goed mijn genji nu is. Deze placements gingen best wel slecht met 2 wins, 3 losses waarin ik zelf best wel slecht speelde. Maar raar genoeg ben ik op 3830 geplaatst, wat ik zelf dus veel te hoog vind voor mijn DPS skills. 8)7

Nu net weer eentje gewonnen en ik ben 3947, ik begrijp dat Blizzard agressief is bij het bepalen van je rank in je placements maar dit is wel erg over de top. Dit voelt dus toch wel raar aan, ik ben bang dat dit aantoont dat in de eerste paar weken veel mensen in een rank geplaatst worden waar ze niet thuis horen.

Morgen ga ik de placements op mijn anders account voor support doen en ga ik kijken hoe dat uitpakt, hopelijk eindig ik daar wel ongeveer mijn normale competitive rank (4000).
SR/MMR is werkt niet helemaal goed op de PTR, volgens Kaplan. Er zijn veel minder spelers beschikbaar waardoor het systeem "wonky" is, volgens hem. Dus het kan zijn dat deze SR niet helemaal representatief is.

Aan de andere kant, je zal waarschijnlijk gaan merken dat je in sommige rollen beter of slechter was dan je had gedacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor

Origin story van Sigma, ziet er iig uitermate interesant uit en schijnbaar een Nederlandse voice actor dus misschien ook wat nederlandse voice lines? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Overwatch Central maakt er ook melding van dat Sigma Nederlands is "and also from the sounds of it, he is a Dutch character too". Dat Nederlandse hoor ik niet zo heel erg in z'n accent (ik heb erger gehoord :P ) en als ik de comments onder de verschillende filmpjes zo lees, staat het nog niet echt vast dat Sigma Nederlands is. Als het waar blijkt te zijn zou het echt zo gaaf zijn! :)F Ben echt super benieuwd naar de voice lines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Toen ik eerste keer filmpje zag dacht ik al beetje accent to horen, maar bij tweede keer valt het vooral op tussen 0:15 en 0:30, als hij "if the unifying theories are correct" zegt.

Hopelijk morgen op de PTR. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 15:26
Z'vn Voiceactor bevestigt dat ie Nederlands is :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5WVtcJH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Snap het enthousiasme over de 2-2-2 queue changes niet. Nu heb je nooit meer de mogelijkheid om corrigerende maatregelen te nemen als je iemand zijn rol niet blijkt te kunnen spelen. Tuurlijk, met verloop van tijd zullen de gekoppelde ranks wel iets helpen. Maar dit gaat voor de grote meute niets oplossen denk ik. Iedereen kan wel een gold DPS / Support / Tank worden vrees ik.
Bronze - 8%
Silver - 21%
Gold - 32%
Platinum - 25%
Diamond - 10%
Master - 3%
Grandmaster - 1%
https://www.esportstales....stribution-pc-and-console

Wat zijn de abilities van de hero? Nog nooit zo'n nietszeggend filmpje gezien.

[ Voor 20% gewijzigd door Ebayzo op 23-07-2019 10:25 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:09

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

@Ebayzo de deal is dat er binnen elke groep (tank/attack/support) wel iets te counteren te vinden valt. Nee je kan niet corrigeren, maar het idee is dat iemand z'n rol of kan spelen in ranked, of kan leren in QP. Ik denk dat in de huidige setup daar ook weinig aan te doen is, waar ik meestal als enige support met 5 DPS opgescheept zit. Niks zo kut als een Widow of Hanzo die de hele tijd in z'n rol blijft zitten. Het is een beetje koffiedik kijken natuurlijk, maar ik denk dat het for the greater good is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 15:03
Ebayzo schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:23:
Snap het enthousiasme over de 2-2-2 queue changes niet. Nu heb je nooit meer de mogelijkheid om corrigerende maatregelen te nemen als je iemand zijn rol niet blijkt te kunnen spelen. Tuurlijk, met verloop van tijd zullen de gekoppelde ranks wel iets helpen. Maar dit gaat voor de grote meute niets oplossen denk ik. Iedereen kan wel een gold DPS / Support / Tank worden vrees ik.

[...]
https://www.esportstales....stribution-pc-and-console

Wat zijn de abilities van de hero? Nog nooit zo'n nietszeggend filmpje gezien.
Het hele idee is dus ook dat die mensen zakken naar de rank waar zij horen.

Als ik op GM niet op tank kan maar op DPS moet gaan throw ik de game ook super hard.
Ik zou het toch erg prettig vinden dat als ik que voor iets ik ook echt die rol kan spelen en dus niet met 4 tank mains in de game kom te zitten.

Zelfde met supports, als je 4 support mains in je team hebt zitten is de game 9 van de 10 keer al verloren voor de match begint. niet omdat die mensen slecht zijn, maar omdat ze op een rol worden geforceerd die ze niet zo goed kunnen.

Daarnaast gaat het een stuk eenvoudiger zijn om hero's te balancen.
Nu krijg je niet ineens meer een goats meta puur omdat er 1 hero bij komt.

helaas heb je alsnog bunker comp, maar ook dat is beter in toom te krijgen met fixed 2-2-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@fjux Klopt, ja ik ben benieuwd hoe dat ranken in de praktijk gaat werken. Ik speel ook beter support dan DPS en zal dan ook zeker queuen als support.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ebayzo schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:43:
@fjux Klopt, ja ik ben benieuwd hoe dat ranken in de praktijk gaat werken. Ik speel ook beter support dan DPS en zal dan ook zeker queuen als support.
Was gister naar streamer aan het kijken en is normaal support speler en zit meestal in gm/top 500. Maar met zijn tank placements, zat hij tussen diamond - master in, dus ik denk dat het wel goed gaat werken die diverse roles. En is eigenlijk ook beter voor jezelf, als jij in master-grandmaster als support gewoon zin hebt om even andere role te spelen, ben je niet meteen een probleem voor de rest van je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
Ik denk persoonlijk dat deze nieuwe manier van queuen ook echt een impuls kan geven aan de actieve spelers. Ik ben al enige tijd redelijk passief met Overwatch maar ik zit echt uit te kijken naar de nieuwe queueing. Ik ben namelijk iemand die zich regelmatig schikt naar wat het team nodig heeft waardoor ik bijvoorbeeld maar zelden een DPS rol kan invullen terwijl ik het op zijn tijd best leuk vind om dit te doen. Dat hele geforceerde instant locken in random ranked wordt hiermee de nek om gedraaid, wat positief is!

En wat de anderen hierboven ook zeggen. Ben je goed in een bepaalde rol dan zul je daarmee hoger geranked zijn dan met andere rollen... en dat is niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 16:00
Nieuwe Hero is een Nederlander, Sigma.
Iets met zwaartekracht enzo.
Gast die hem voiced heeft schijnbaar ook als animator voor O.A Guardians of the Galaxy gewerkt. Ben benieuwd welke nederlandse voicelines Sigma gaat hebben maar zijn character is letterlijk gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Volgens mij val dat gestoorde wel mee. Hij heeft controle over zwaartekracht en daardoor ruimte/tijd. Hij bestaat op meerdere momenten in de tijd en wat je in dat filmpje ziet is het begin daarvan en de gewaarwording voor hem.......of hij kan idd fucking nuts zijn, dat kan uiteraard ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

reviews: Nederlandse Hero in Overwatch - Hoe Siebren de Kuiper in een shooter...

Speelbaar op de PTR
temp00 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:59:
Volgens mij val dat gestoorde wel mee. Hij heeft controle over zwaartekracht en daardoor ruimte/tijd. Hij bestaat op meerdere momenten in de tijd en wat je in dat filmpje ziet is het begin daarvan en de gewaarwording voor hem.......of hij kan idd fucking nuts zijn, dat kan uiteraard ook :P
volgens Jeff issie zo gek als een deur en weet ie niet eens dat ie voor Talon vecht, door zijn trauma.

[ Voor 44% gewijzigd door NoTimeRemains op 23-07-2019 19:51 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Hij roept tijdens zijn Ult: "Het universum zingt voor mij!"
Duidelijk dat het idd een Nederlandse "Hero" is. :P Ben benieuwd naar de voice lines van hem.

Wel aparte tank en oude symmetra barrier is eigenlijk terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vet interview op de frontpage. Was wel verbaasd dat het een tank is en geniaal toch dat die nederlands is en ook nog is nederlandse voicelines krijgt :D

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 23-07-2019 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:15:
Vet interview op de frontpage. Was wel verbaasd dat het een tank is en geniaal toch dat die nederlands is en ook nog is nederlandse voicelines krijgt :D

[YouTube: Developer Update | Introducing Sigma | Overwatch]
Bijna elke hero heeft volgens mij wel voicelines in zowel Engels als het land van herkomst, dus zo raar is dat natuurlijk niet als Sigma die ook krijgt. ;) Seagull streamt nu wat PTR gameplay met Sigma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Na lange tijd Overwatch weer opgepakt met een maat van mij.
We zitten nu rond de 2100 rating in competitive, al merken we dat het nu echt erom begint te draaien om communicatie en teamwork.

Vandaar ook mijn post hier. Mocht iemand geïnteresseerd zijn om samen te knallen, voeg me gerust toe op PSN!

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-04 19:28
Iemand zin in wat Overwatch fun. Samen spelen blijft leuker dan alleen verliezen. Ik speel rond de 2000 sr comp op het moment. Voornamelijk speel ik supports. Ik probeer te focussen op Zen en Anna. Daarnaast flex ik nu en dan. Ben je ook moe van de randoms, voeg mij dan toe: Dysi#21868. Ik speel op de PC

[ Voor 3% gewijzigd door Dysi op 28-07-2019 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 19:11
Ik dacht ik installeer Overwatch weer eens na het meer dan een jaar niet meer gespeeld te hebben op de ps4. Eerste paar potjes quickplay was fun en dacht nog damn dit heb ik gemist zeg. Dan maar eens placements. Ging redelijk op wat teamgenoten na die hanzo en widow tezamen locken terwijl daar totaal geen behoefte naar was. Uiteindelijk gold. Prima want had het spel al meer dan een jaar niet meer gespeeld.
10 potjes verder: uninstall Overwatch :P

Ik ga het weer installeren als 2-2-2 actief is. Op gold doet iedereen maar wat. Je wint meestal als je met geluk een juiste team compositie hebt en het is vaak of hard winnen of hard verliezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik speel Overwatch sinds het begin als casual speler.
Mijn rank is tussen de 2250 en 2500. Ik speel zonder vrienden ( ^_^' )
Maar wat ik wil zeggen ik dat ik mij prima vermaak na al die tijd.
Daardoor hoort deze game voor mij toch wel in het rijtje van de betere games/shooters zoals Counterstrike en Battlefield. Al zijn deze qua shooter anders. Het blijft leuk. En dat geld ook voor Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Lasteraar schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:57:
Daardoor hoort deze game voor mij toch wel in het rijtje van de betere games/shooters zoals Counterstrike en Battlefield. Al zijn deze qua shooter anders. Het blijft leuk. En dat geld ook voor Overwatch.
Precies hetzelfde hier. Afgelopen paar maanden wat minder gespeeld maar wil het volgend seizoen weer eens wat actiever gaan spelen. Dan is ook de 2-2-2 role-lock er toch?

Speel meestal enkel competitive, dat klein beetje extra spanning maakt het toch wel een stuk leuker.

Beeromaniac

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Lasteraar schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:57:
Ik speel ook vanaf de releasedate. Ik speel ook altijd in me eentje mijn all-time high is 3276. Momenteel zit ik rond de 2700 maar heb drops meegemaakt tot aan bijna Silver en dat hoort er nu eenmaal bij heb ik mijzelf wijs gemaakt. Ik vermaak mij vrijwel dagelijks nog met Overwatch. Dit seizoen ook alweer 50uur op de teller met 1000uur in totaal vanaf release. Ik vind Overwatch nog steeds de beste shooter die er is sinds Overwatch er is. _/-\o_

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

nou mensen tis zo ver role queue en Sigma live... ik ben benieuwd wat dit voor de game gaat doen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Waarom kan ik nooit aimen met nieuwe Heroes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geniaal dat die skins van Sigma ook gewoon nederlandse namen hebben :P " Groen" "blauw" " Roze" "Oranje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Laatst online: 17:23

..Christiaan..

..zwll..

Ik krijg bij Playstation en Blizzard geen reactie op mijn vraag dus wellicht kan iemand mij hier helpen...

Ik heb Overwatch. Ik speel het zelf niet maar mijn zoon wel. Voordat wij op vakantie gingen was dat geen probleem. Het psplus account staat op mijn naam, maar hij kan gewoon spelen op zijn eigen account. Mijn ps4 is ingesteld als primair.
Na onze vakantie alle updates van alle spellen geïnstalleerd en nu kan hij geen Overwatch meer spelen. Na opstarten krijgt hij het scherm in beeld om een psplus account aan te schaffen. Als ik het negeer, start het spel ook niet verder op. Rara wat is er misgegaan....

Aanvulling: stel ik verwijder en reinstall de game. Is hij dan zijn gamedata ook kwijt?

[ Voor 6% gewijzigd door ..Christiaan.. op 14-08-2019 10:06 . Reden: aanvulling ]

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

..Christiaan.. schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:58:
Aanvulling: stel ik verwijder en reinstall de game. Is hij dan zijn gamedata ook kwijt?
Als het goed is staat dat los van de install. Anders zou je nooit je ps4 kunnen vervangen. Alleen zijn account bij Blizzard gewoon niet mollen.

Lijkt erop dat er sinds 1 van de updates binnen playstation zelf iets is verandert waardoor zijn account niet meer als ps plus gebruiker is aangemeldt. Ik zou het in ieder geval eerder bij Sony zoeken dan bij Blizzard.

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

@Jivebunny daar zat ik ook aan te denken, maar vreemd dat ik er verder niks over kan vinden. Hij heeft echter nooit een account bij Blizzard aangemaakt zegt hij. Hij is gewoon gaan spelen....of wordt die dan obv zijn playstation (plus...) id gemaakt?

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

@..Christiaan.. Is je ps plus account sinds de updates misschien niet meer met hem geshared zoals voorheen? Of kan hij nog wel andere games online spelen? Misschien is er bij de updates iets gereset m.b.t. het delen van je ps plus account?

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ik duik er vanavond ff in. #work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Sure. Zat even te kijken bij de PS4 user guide, en het hele primary ps4 ding. Heeft je zoon zijn eigen PS4? Want dan zou dat volgens die info niet werken. Wel andere remote devices, maar niet nog een PS4.

[ Voor 10% gewijzigd door Jivebunny op 14-08-2019 11:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Haha, mocht ie willen :). Ik heb een ps4 pro in de kamer staan en alle accounts zitten erop. Mijn andere zoon kan trouwens ook geen overwatch spelen. Zelfde probleem alleen vind hij het niet erg omdat ie het toch niet speelt. De ps4 is als primaire ps4 ingesteld, maar ik zal het vanavond nog een keer doorlopen.

Update: Mijn zoon heeft de ps4 op mijn account gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd en opeens werkt ie weer :). #problemsolved

[ Voor 17% gewijzigd door ..Christiaan.. op 14-08-2019 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Moet je in de Role Queue jezelf plaatsen voor elke soort hero (dps, heal en tank) en heb je dan voor elke soort hero een aparte SR of is het een kwestie van jezelf 5x plaatsen als tank en dan een overal SR krijgt zoals gebruikelijk?

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik geloof dat je een individuele SR krijgt per rol, wat ik wel toejuich. Ik ben beter in een Support role dus zal dan ergens in Diamond geplaatst gaan worden gok ik maar ik ben minder goed in de Damage role dus zal ik denk ik in Gold oid geplaatst worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:06
Die voiceline van Sigma: "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" :9~ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Nou, meest zinloze aanpassing dat role queue. Nu zit je nog harder vast met slechte teams

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 28-05 15:51
Ebayzo schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:02:
Nou, meest zinloze aanpassing dat role queue. Nu zit je nog harder vast met slechte teams
Alsnog beter dan 6 dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Misschien ook iets tijd gunnen nog. Je zit nu nog wel met verse ingedeelde personen en alle ranks moeten nog een beetje naar waarheid dalen/stijgen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Sigma even geprobeerd in de practice range. Volgens mij een behoorlijke hoge skill level om die echt goed te spelen! Ik heb er wel zin in om nieuwe season met role lock te gaan spelen. Ook benieuwd of ik nou voor dps, tank of heal uiteindelijk (significant) hoger/lager ingedeeld word dan voorheen of in onderlinge verhouding.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik word sowieso ineens vrij hoog ingedeeld met support en tank..
Normaal schommel ik door het seizoen heen tussen de 2400-2800SR en nu werd ik geplaatst op 2700+ voor tank en net geen 2900 voor support.
De role-queue voelt vooral heel hopeloos aan tot nu toe.
Je kan nog zo je best doen maar als de vijand een aardige doomfist/genji heeft dan zijn veel spelers gewoon al snel zo hopeloos en wil ik gewoon kunnen switchen naar Mei waarmee ik aardig wat van die potjes kan carryen.
Soms heb je echt gewoon 2 tanks of 2 dps die er geen ruk om geven en dan wil ik ook gewoon plezier hebben en nog een kans op een win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-05 08:49

ricjuh

Make each day your masterpiece

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Z6tiW62.png

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zag gisteren dat ik endorsements kon krijgen en uitdelen tijden Mystery heroes. Ofwel, arcade mode. Dat is wel erg fijn.
Las al van iemand op Reddit die er over klaagde, maar heb gisteren best wat endorsement gegeven. Dus lijkt me dan toch aan de persoon zelf te liggen. Ik zorg er eigenlijk wel voor dat ik positief zichtbaar ben in een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik zie het nut niet echt van de endorsements, was leuk idee maar goed het aantal good teamm8 endorsements die ik al heb gekregen bij Mystery Heroes, heb gevoel dat mensen eerder denken van is toch weer 150xp. :P

Enige "jammere" wat ik vind van endorsements in arcade, is dat ik nu niet meer tijdens events 2 potjes QP kan spelen om vervolgens 3-4 endorsements binnen te krijgen en dag erna als je inlogt je 2 lootboxen kreeg omdat ik dan overnieuw level 3 endorsement kreeg (ben ik al vanaf dat ze het invoeren, nooit meer 2 geworden of 4) . Zo fixte ik me altijd 4 extra lootboxen tijdens events. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Na 18 seizoenen dan eindelijk in Master (als tank main). Als ik naar mn account kijk ben ik er dus wel in gegroeid. Ben in Gold begonnen!

Sinds de Role Queue krijg ik echt veel betere comps en veel meer communicatie. DPSers willen ook een fatsoenlijke game als ze 10+ min in de queue hebben gestaan _O-

[ Voor 43% gewijzigd door NoTimeRemains op 07-09-2019 12:25 ]

This is the Way.

• Arunia
Oeh! Brick skin voor Bastion! Doe moet ik echt hebben.
Moet ook ooit weer eens verder met Comp. Maar met de korte tijd die ik heb en kans dat ik met mijn dochtertje bezig moet zijn tijdens een potje zie ik het niet echt zitten om het op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik zag in de start post een discord link staan, doet deze het niet meer ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrboon
  • Laatst online: 28-05 12:58
Iemand toevallig de finale van de OWL gezien gisteren? Wat een match!
Pagina: 1 ... 37 38 Laatste