Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22:12
quote:
braat87 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:40:
Het is gewoon zoals bij voetbal. Middenvelder, aanval, Def daar is toch ook het een niet makkelijker dan het ander?Alleen een goede spits is waardeloos, alleen een goede Def kan niet scoren. Een aanvaller die achter blijft is waardeloos een Def die probeert aan te vallen delft het onderspit en maakt de Def zwak. En ga zo maar verder. Ik ben er zelf ook nog geen kei in maar overwatch is een teamgame, elk char heeft zijn rol en als je die goed door hebt en uitspeelt en iedereen in u team doet dat dan geraakt ge vooruit. Anders niet. Eigenlijk is overwatch echt de eerste game die echt een coach kan gebruiken. Aim dan ook als de ultieme skill zien is COD praat en doet er hier echt heel weinig toe.
Ben het heel veel met je eens, alleen bij je stukje over aimen ben ik het oneens. Aimen is daadwerkelijk heel belangrijk, het is tenslotte een shooter. Headshots constant raken of iedergeval heel vaak, kan net het verschil maken in wat kills en daardoor verder kunnen pushen. Een mercy op 1hp niet dood krijgen door een gemistte bullet en haar daardoor de revive ult kunnen laten gebruiken, kan een heel potje draaien! Dusja teamplay is zeeeer belangrijk, maar ook het "raak" schieten (aimen) is zeeer belangrijk!!

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• dawofl
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19-09 22:11
Vergeet eigenlijk altijd na een dikke actie ff op te nemen maar deze heb ik direct even opgenomen mijn eerste sixtaple (of hoe het heet :)) i.c.m. Zarya ult :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

• fjux
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 06:21
quote:
Korkss schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:53:
[...]

Ben het heel veel met je eens, alleen bij je stukje over aimen ben ik het oneens. Aimen is daadwerkelijk heel belangrijk, het is tenslotte een shooter. Headshots constant raken of iedergeval heel vaak, kan net het verschil maken in wat kills en daardoor verder kunnen pushen. Een mercy op 1hp niet dood krijgen door een gemistte bullet en haar daardoor de revive ult kunnen laten gebruiken, kan een heel potje draaien! Dusja teamplay is zeeeer belangrijk, maar ook het "raak" schieten (aimen) is zeeer belangrijk!!
ik denk dat braat87 hier vooral op doelt dat het aimen niet belangrijk is bij alle hero's.
Uiteraard is je aim belangrijk als je een hitscan hero pakt.

Pak je daar in tegen Sym,mercy,winston,junkrat heb je geen 'Aim' voor nodig.

Dan heb je ook nog heroes die maar een beetje aim nodig hebben zoals D.va, lucio, torb

ik zie overwatch zeker niet als een erg aim afhankelijke game. Maarja als jij alleen maar soldier,mcree ect pakt. dan heb je aim nodig om hoger te kunnen komen.

• Bloodhoundje
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-09 15:50
quote:
fjux schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:41:
[...]

ik denk dat braat87 hier vooral op doelt dat het aimen niet belangrijk is bij alle hero's.
Uiteraard is je aim belangrijk als je een hitscan hero pakt.

Pak je daar in tegen Sym,mercy,winston,junkrat heb je geen 'Aim' voor nodig.

Dan heb je ook nog heroes die maar een beetje aim nodig hebben zoals D.va, lucio, torb

ik zie overwatch zeker niet als een erg aim afhankelijke game. Maarja als jij alleen maar soldier,mcree ect pakt. dan heb je aim nodig om hoger te kunnen komen.
Bij sommige heroes is aim minder precies, niet minder belangrijk. Een Symmetra kan met haar linkerknop wel veel killen, Echter zijn die slome balls-of-death van haar onwijs sterk. Hiervoor is aim weer erg belangrijk. Voornamelijk preaimen en berekenen waar iemand uitkomt. Ditzelfde geld voor torb bijvoorbeeld. Als je bij torb zijn turret als zijn dmg ziet, dan speel je torb niet juist. Zijn linkerklik is extreem sterk zolang je headshots maakt. Daarnaast heb je te maken met een traveltime en een arc op de bullet. Dus je moet bij het aimen beide meeberekenen naast de movement van je enemy. Junkrats die niet kunnen aimen en alleen maar spammen helpen in bijna alle gevallen het enemy team. Zodra ik een junkrat tegen mij heb die graag zo speelt. Dan pick ik snel zarya en mijn teammate picked mercy. Supersnel gratis ulti opbouwen.... Een goede junkrat preaimed/prefired naar de plek waar een enemy vandaan gaat komen/heen loopt. De mijn gebruik je voor displacement van tanks te creëren etc.

Ik zeg niet dat je uitspraak fout is. De verwoording is niet helemaal juist. Goede aim is kritiek voor elke hero om goed te zijn. Het verschil zit hem erin dat bij sommige heroes ze in lagere ranking ( <gold ) minder invloed hebben om het eindresultaat. Hoe hoger je rank hoe meer je afhankelijk wordt van een goede aim/prio/positioning :) .

• fjux
quote:
Bloodhoundje schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:04:
[...]

Bij sommige heroes is aim minder precies, niet minder belangrijk. Een Symmetra kan met haar linkerknop wel veel killen, Echter zijn die slome balls-of-death van haar onwijs sterk. Hiervoor is aim weer erg belangrijk. Voornamelijk preaimen en berekenen waar iemand uitkomt. Ditzelfde geld voor torb bijvoorbeeld. Als je bij torb zijn turret als zijn dmg ziet, dan speel je torb niet juist. Zijn linkerklik is extreem sterk zolang je headshots maakt. Daarnaast heb je te maken met een traveltime en een arc op de bullet. Dus je moet bij het aimen beide meeberekenen naast de movement van je enemy. Junkrats die niet kunnen aimen en alleen maar spammen helpen in bijna alle gevallen het enemy team. Zodra ik een junkrat tegen mij heb die graag zo speelt. Dan pick ik snel zarya en mijn teammate picked mercy. Supersnel gratis ulti opbouwen.... Een goede junkrat preaimed/prefired naar de plek waar een enemy vandaan gaat komen/heen loopt. De mijn gebruik je voor displacement van tanks te creëren etc.

Ik zeg niet dat je uitspraak fout is. De verwoording is niet helemaal juist. Goede aim is kritiek voor elke hero om goed te zijn. Het verschil zit hem erin dat bij sommige heroes ze in lagere ranking ( <gold ) minder invloed hebben om het eindresultaat. Hoe hoger je rank hoe meer je afhankelijk wordt van een goede aim/prio/positioning :) .
ja je moet inderdaad niet met een muis op 6000+ dpi gaan rond lopen.

maar sorry als ik het zech, met symmetra heb je geen aim nodig. Ja je moet in de goede richting kunnen kijken, maar als je dat niet lukt zou ik nog niet echt aan 'gamen' denken.

aim niveau van iemand 'die wel eens een spelletje speelt' is zeker goed genoeg voor een symm. de rest is target prio en positioning.

Het helpt natuurlijk wel, maar ik denk dat je met relatief slechte aim prima in diamond terecht kan komen.

Het gaat er in mijn optiek allemaal om welke dingen de core zijn voor je hero.

Voor soldier/mcree is dat zeker aim. voor symm is dat wel de laagste prio die je moet hebben.

Een soldier met slechte aim en goede positioning is nogsteeds nutteloos.
maar een sym met slechte aim maar goede positioning is erg sterk.

in dit hele verhaal is mijn aan name dat slechte aim wel goed genoeg is om de correcte kant op te kijken. je houdt inderdaad altijd mensen die staan rod te tollen om hun as, die vallen voor mij even buiten beschouwing. (nouja, misschien met winson 8)7 )

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:44
Het zou eens verfrissend zijn als de potg niet altijd een genji of widow is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Korkss
quote:
rejer schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:12:
Het zou eens verfrissend zijn als de potg niet altijd een genji of widow is.
Van mij mag dat hele play of the game er wel uit. Boeit me weinig dat een junkrat zn wiel in een groep mensen laat ontploffen, of een hanzo die zn draken over een capturepoint laat vliegen. Heb ook het idee dat veel lui dus spelen om POTG te worden en de rest ze niet boeit ofzo..

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-09 23:10
quote:
Korkss schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:43:
[...]

Van mij mag dat hele play of the game er wel uit. Boeit me weinig dat een junkrat zn wiel in een groep mensen laat ontploffen, of een hanzo die zn draken over een capturepoint laat vliegen. Heb ook het idee dat veel lui dus spelen om POTG te worden en de rest ze niet boeit ofzo..
Helemaal mee eens. Verder voed het ook de drang om DPS te gaan picken en niet tank of healer, want zeker met healer ga je maar heel zelden op de POTG uitkomen (althans in QM). Beetje hetzelfde geneuzel met de MVP in Heroes of the Storm.

Sowieso begrijp ik niet waarom je een individu eruit gaat lichten in een team based game. Het ego trippen is juist wat je niet wilt aanmoedigen lijkt me en de rest van de game is juist zo opgezet om wel team play te bevorderen. M.a.w. niet echt doordacht door Blizzard...

Sowieso kost het me ook te veel tijd; laden, nutteloos introscherm dat we al 100x gezien hebben, POTG die zelden indruk maakt, laden, wat onzin medailles, en we kunnen eindelijk weer verder...

• yinx84
  • Laatst online: 20-09 16:08
quote:
Morrar schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:59:
[...]
Sowieso kost het me ook te veel tijd; laden, nutteloos introscherm dat we al 100x gezien hebben, POTG die zelden indruk maakt, laden, wat onzin medailles, en we kunnen eindelijk weer verder...
Hoe bedoel je dat? Want je kan bij competitive de game verlaten zodra je defeat/draw/victory ziet.

Hoef je al die vreselijke, vreselijke ellende niet mee te maken ;) Of is dat een console ding? Dat skippen niet kan?

yinx84 wijzigde deze reactie 22-04-2017 16:45 (4%)

• yinx84
*dubbel*

yinx84 wijzigde deze reactie 22-04-2017 16:45 (97%)

• Korkss
Dat MMR (als het er is) is zo fucked.

Zat echt zo dicht op platinum, maar krijg maar rond de 10SR voor een win. Bij verlies vliegt er gelijk 35SR af!
Heerlijk is dat in solo Q. Platinum raakt alweer uit zicht...

• fjux
quote:
Korkss schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:34:
Dat MMR (als het er is) is zo fucked.

Zat echt zo dicht op platinum, maar krijg maar rond de 10SR voor een win. Bij verlies vliegt er gelijk 35SR af!
Heerlijk is dat in solo Q. Platinum raakt alweer uit zicht...
Het zit soms inderdaad wat minder in elkaar. Maar ik denk dat ze het nog wel iets zullen aanpassen nu na dat ze de streaks er uit hebben gehaald.

Gewoon stug doorgaan, je mmr komt vanzelf bij.

Jouw verschil is wel erg groot. Speel je in de verliezende matches ook zelf slechter? Ook dat wordt namelijk mee gerekend.

• Korkss
Nja ik speel met name support, dus in de games dat ik verlies speel ik natuurlijk niet beter dan de winnende potjes. Maar voor mijn gevoel is mn niveau wel aardig constant.
Heb zelf sterk het gevoel dat ik te snel geranked ben ofzo en dat de game het nu niet "vertrouwd."
Was na mijn placements op 1600SR geplaatst en eigenlijk vrij snel daarna zat ik al op 2400SR. Geen idee of dat zo is, maar zo voelt het aan.
Terwijl ik 70% van de tijd gewoon Solo Q.

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lijkt er uit te liggen op de XBO :/.

Ben trouwens helemaal bij de nieuwe Lucio (z'n 'nerf'). Ik heal wat minder maar doe significant meer damage, laatst ~17k gedaan.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• fjux
quote:
Korkss schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:02:
Nja ik speel met name support, dus in de games dat ik verlies speel ik natuurlijk niet beter dan de winnende potjes. Maar voor mijn gevoel is mn niveau wel aardig constant.
Heb zelf sterk het gevoel dat ik te snel geranked ben ofzo en dat de game het nu niet "vertrouwd."
Was na mijn placements op 1600SR geplaatst en eigenlijk vrij snel daarna zat ik al op 2400SR. Geen idee of dat zo is, maar zo voelt het aan.
Terwijl ik 70% van de tijd gewoon Solo Q.
Theoretisch zou je mmr na een paar games wel bij moeten trekken. Als jij stug rond 2400 blijft hangen gaat je mmr ook wel mee.
Daarna is plat zeker in zicht voor je! Gaat alleen allemaal niet meer zo gemakkelijk als voor de win streaks. In mijn optiek een goed iets. Ik heb sessie gehad waar ik een complete rank er bij krijg of juist verlies.

• Korkss
quote:
fjux schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:31:
[...]

Theoretisch zou je mmr na een paar games wel bij moeten trekken. Als jij stug rond 2400 blijft hangen gaat je mmr ook wel mee.
Daarna is plat zeker in zicht voor je! Gaat alleen allemaal niet meer zo gemakkelijk als voor de win streaks. In mijn optiek een goed iets. Ik heb sessie gehad waar ik een complete rank er bij krijg of juist verlies.
Hoop dat je gelijk hebt ;)

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:19
Vandaag 5 heerlijke competitive games gehad, wonderen bestaan :)
Mensen communiceerden, waren bereid te switchen etc. Ik was 4 van de 5 keer wel healer omdat dit niet in eerste instantie gepickt werd maar op deze manier vind ik dat prima.
Eindelijk een beetje aan het stijgen, hopelijk komende week nog een paar wins eraan plakken en dan zit ik tenminste weer in gold, nu op 1950.

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 00:24
Ik speelde net een potje QP en ik verlies de ronde terwijl ik echt midden op het control point staat, echt raar, is ook niet de eerste keer dat dit bij mij gebeurt is.

http://plays.tv/video/58f...e-control-point?from=user

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

quote:
markdm schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:39:
Ik speelde net een potje QP en ik verlies de ronde terwijl ik echt midden op het control point staat, echt raar, is ook niet de eerste keer dat dit bij mij gebeurt is.

http://plays.tv/video/58f...e-control-point?from=user
Je ziet dit ook best veel in reddit posts.. echt belachelijk inderdaad :S zelf nog niet gehad though.

Heb me season high weer ingehaald :) denk ff potje maar weer eens doen en hup verloor gelijk :P daarna wel 2 gewonnen weer.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• 5hadowbroker
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 16-03-2018
Hele avond Competitive gespeeld, blijft jammer dat sommige teams een stuk sterker zijn. Communicatie laat met random gasten ook wat te wensen over.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
5hadowbroker schreef op maandag 24 april 2017 @ 00:39:
Hele avond Competitive gespeeld, blijft jammer dat sommige teams een stuk sterker zijn. Communicatie laat met random gasten ook wat te wensen over.
Ja dat vind ik ook zo'n beetje het vervelendste van dat hele competitive. Soms heb je potjes waar iedereen constant communiceert en andere momenten negeert iedereen alles en antwoord niemand.

2 dagen terug een potje gehad waar een kind van 12 ofzo (klonk fcking jong) gelijk begon te praten en gewoon normaal communiceren maar dan word die vervolgens gelijk gebashed door team mates dat het een kleuter is blabla... hij speelde ook niet echt super goed ofzo maar hij callde wel de juiste dingen zoals: Pharah 1 hit, Tracer rightside en je ziet gewoon dat als zulke dingen gezegd worden helpt. gewoon gewonnen uiteindelijk maar alsnog werd die "gepest" omdat die zo jong was.

Kon er echt boos om worden en speelde liever met hem dan die "volwassen" jongens

• 5hadowbroker
quote:
Ricmaniac schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:52:
[...]

maar hij callde wel de juiste dingen zoals: Pharah 1 hit, Tracer rightside en je ziet gewoon dat als zulke dingen gezegd worden helpt. gewoon gewonnen uiteindelijk maar alsnog werd die "gepest" omdat die zo jong was.
Ik zat gisteren met een 3 tal Russen te spelen. Nou staat de doorsnee Rus niet hoog op mijn lijstje, maar deze gasten communiceerde ook als een malle. Heerlijk.
En het is wel grappig dat weinig Mercy spelen. Dus de boys hadden een healer nodig, aangezien de DPS al hoog was. Dan ben ik ook de beroerdste niet. Leukste nog als ik als Mercy PotG krijg ook.

Daarover gesproken. Wordt het niet eens tijd voor een Overwatch Tweakers Club, Discordje aanmaken en gaan. Beetje connecten met de NL Overwatch spelers
quote:
5hadowbroker schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:21:
[...]

Ik zat gisteren met een 3 tal Russen te spelen. Nou staat de doorsnee Rus niet hoog op mijn lijstje, maar deze gasten communiceerde ook als een malle. Heerlijk.
En het is wel grappig dat weinig Mercy spelen. Dus de boys hadden een healer nodig, aangezien de DPS al hoog was. Dan ben ik ook de beroerdste niet. Leukste nog als ik als Mercy PotG krijg ook.

Daarover gesproken. Wordt het niet eens tijd voor een Overwatch Tweakers Club, Discordje aanmaken en gaan. Beetje connecten met de NL Overwatch spelers
volgens mij was dat er al. maar kan ook in de war zijn met een ander forum topic :P
Ik zat er in ieder geval zelf niet in O+

Bij Russen is het te wisselvallig bij mij :P Sommige typen gewoon zelfs constant Russisch terwijl niemand het begrijpt.

Ricmaniac wijzigde deze reactie 24-04-2017 10:49 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 5hadowbroker
Als er geen Overwatch Discord is, bij deze. Wellicht leuk om een beetje contact te leggen, af te spreken en zaken te delen als aanvulling op dit forum.

TweakerWatch: https://discord.gg/9GVQ4V7

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Thompson
quote:
5hadowbroker schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:36:
Als er geen Overwatch Discord is, bij deze. Wellicht leuk om een beetje contact te leggen, af te spreken en zaken te delen als aanvulling op dit forum.

TweakerWatch: https://discord.gg/9GVQ4V7
[afbeelding]
Gelijk even gejoined. In een 2/3 man speelt al zo veel leuker dan solo en dat wordt zo een stuk makkelijker.
Ik ben er vanavond rond 20:00 waarschijnlijk wel voor een paar potjes.

• fjux
quote:
5hadowbroker schreef op maandag 24 april 2017 @ 00:39:
Om deze reden ben ik nu wat vaker aan het spelen in een 6stack.

was eerst bang dat je echt kompleet geownd wordt,als je tegen een andere 6stack komt, maar dat valt reuze mee. (rond 2900 tenminste)

grote voordeel is dat je met mensen speelt die ook echt willen, geen troll picks, relatief gezien normale communicatie.
Het blijft wel een random groep mensen, maar speelt een heel stuk leuker. Tuurlijk verlies je soms matches, maar dat is dan maar zo. Je verliest in iedergeval niet omdat er weer eens een is die hanzo/widow pakt en alles mis schiet.
Dan is het een stuk minder erg om te verliezen.

nadeel wel is dat je vaak minder punten wint en meer verliest. blizzard vind namelijk dat een 6 stack beter moet spelen dan een 4 + 2 groups.
compleet ruk natuurlijk. dus als je dan met een 6stack wint van een 4+2 krijg je relatief gezien minder SR. maar zodra je verliest verlies je gelijk veel SR.

maar dat vind ik het waard, in plat/low diamond zijn de matches zoooo enorm wisselvallig dat het gewoon niet meer grappig is.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 20-09 08:44
Nieuwe gamePC aangeschaft, heerlijk dit op PC te kunnen spelen na maanden op PS4.

Levellen gaat erg snel, gezien ik de meeste games momenteel carry. Zit via Quick Play in vele beginnersgroepen merk ik, en gezien ik alle heroes en maps ken...

#pcmasterrace :p

• 5hadowbroker
quote:
Thompson schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:04:
[...]

Gelijk even gejoined. In een 2/3 man speelt al zo veel leuker dan solo en dat wordt zo een stuk makkelijker.
Ik ben er vanavond rond 20:00 waarschijnlijk wel voor een paar potjes.
Inderdaad speelt het wat lekkerder met een wat vaster team, die elkaar helpen ipv Rambo te willen spelen.

Gisteravond was er een gozer die zweerde te rocken met Soldier 76, maar een andere speler had Soldier 76 al gekozen. Zwaar aan de verliezende hand.... Dan denk ik ook, switch dan, geef de man die iedereen sloopt met een character dan ook zijn character. |:(

Communicatie. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 5hadowbroker
quote:
shyheim schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:30:
Nieuwe gamePC aangeschaft, heerlijk dit op PC te kunnen spelen na maanden op PS4.

Levellen gaat erg snel, gezien ik de meeste games momenteel carry. Zit via Quick Play in vele beginnersgroepen merk ik, en gezien ik alle heroes en maps ken...

#pcmasterrace :p
Smurfing! Love it. Dat mensen denken dat je een beginner bent, maar in werkelijkheid een veteraan bent met een nieuw account. _/-\o_
quote:
5hadowbroker schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:48:
[...]

Smurfing! Love it. Dat mensen denken dat je een beginner bent, maar in werkelijkheid een veteraan bent met een nieuw account. _/-\o_
vind dat fucking hinderlijk :P had laatst in QP een genji in enemy team die was level 6 en speelde echt fucking episch niet normaal. ronde daarna was die Sombra en gebeurde het zelfde weer XD wat was die vent (of vrouw) goed zeg.

Maar snap die matchmaking soms niet want hij was gewoon solo en ik was ook solo dus hoe komt in hemelsnaam een level 6 bij een level 261 :P

En het is nou niet zo dat je op level 6 genoeg gespeeld hebt dat de game je skill al op dat niveau heb neergegooid denk ik

Ricmaniac wijzigde deze reactie 24-04-2017 12:54 (9%)

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 19:37
De matchmaking op QP is ook niet heel streng. Zodra er niet genoeg mensen online zijn om jou snel een team binnen je eigen levelrange te geven dan gooit ie je bij alles in wat langskomt.

• 5hadowbroker
QP gebruik ik zelden. Speel sneller Ranked, irritante daarvan is wel dat als er 1 leaved/disconnect de match ook stopt na een seconden of 10. Heel irritant, maar logisch.

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 20-09 08:44
quote:
5hadowbroker schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:48:
[...]

Goh ja, had het zelf ook liever anders gewild hoor. Dat ik m'n level en items vanop PS4 kon overzetten, maar helaas :(

• Thompson
Pff net m'n beste game soldier tot nu toe gehad. 33k damage, 60+ elim, 40%+ accuracy. En dan niet door op rhein shield te schieten, de enemy tanks waren de gehele tijd namelijk roadhog en dva.
Helaas wel verloren, enemy team was erg goed en had een sterke genji die op een gegeven moment alleen nog maar op mij ging hunten. Ons team had 1 toxic speler die begon als Dva (dat ging hartstikke goed) en vervolgens allerlei rare picks ging spelen, volgens mij daarna geen 1 ult meer bijgedragen omdat ie elke keer aan het switchen was. Zo zonde van zo'n verder super lekkere game :(

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19-09 12:29

ricjuh

PSN: ricjuhNL

quote:
shyheim schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:36:
[...]

Goh ja, had het zelf ook liever anders gewild hoor. Dat ik m'n level en items vanop PS4 kon overzetten, maar helaas :(
Dat probleem heb ik dus ook, alle events skins van de ps4 niet kunnen gebruiken op de pc ;w

Battle.net: ricjuh#2827

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fjux
quote:
Thompson schreef op maandag 24 april 2017 @ 23:28:
Pff net m'n beste game soldier tot nu toe gehad. 33k damage, 60+ elim, 40%+ accuracy. En dan niet door op rhein shield te schieten, de enemy tanks waren de gehele tijd namelijk roadhog en dva.
Helaas wel verloren, enemy team was erg goed en had een sterke genji die op een gegeven moment alleen nog maar op mij ging hunten. Ons team had 1 toxic speler die begon als Dva (dat ging hartstikke goed) en vervolgens allerlei rare picks ging spelen, volgens mij daarna geen 1 ult meer bijgedragen omdat ie elke keer aan het switchen was. Zo zonde van zo'n verder super lekkere game :(
Een soldier hoeft niet echt per sé bang te worden van een genji hoor! er schijnt tegenwoordig een hele cultur te zijn dat genji goed is tegen soldier. maar daar ben ik het niet echt mee eens.

1vs1 win ik het als soldier bijna altijd. ja als je al laag bent is genji er voor om je even 'af te maken' maarja daar is genji ook voor ;)

paar tips voor mensen die moeite hebben met genji:

- ga niet wegrennen, springen of rare dingen doen. (stil staan natuurlijk ook niet, maar ga het gevecht echt aan)
- NIET je rockets gebruiken of je moet zeker weten dat zijn deflect op cooldown is.
- als je het lastig vind om te stoppen met schieten tijdens zijn deflect. ga reloaden!
- direct rockets gebruiken zodra zijn deflect is afgelopen

en als laatste (geld voor alle hero's) als genji zijn dash doet, komt hij 99% van de keren direct achter je uit, probeer jezelf dus aan te leren om direct een 180 te doen. dan staat hij direct weer in je vizier (erg leuk als roadhog btw: https://gfycat.com/BronzeEuphoricErne)

EDIT: Er van uitgaand dat het skill level gelijk is uiteraard. als je een grandmaster genji tegenover je hebt kun het wel vergeten.

fjux wijzigde deze reactie 25-04-2017 11:12 (4%)

• Thompson
quote:
fjux schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:13:
[...]

- ga niet wegrennen, springen of rare dingen doen. (stil staan natuurlijk ook niet, maar ga het gevecht echt aan)
- NIET je rockets gebruiken of je moet zeker weten dat zijn deflect op cooldown is.
- als je het lastig vind om te stoppen met schieten tijdens zijn deflect. ga reloaden!
- direct rockets gebruiken zodra zijn deflect is afgelopen

en als laatste (geld voor alle hero's) als genji zijn dash doet, komt hij 99% van de keren direct achter je uit, probeer jezelf dus aan te leren om direct een 180 te doen. dan staat hij direct weer in je vizier (erg leuk als roadhog btw: https://gfycat.com/BronzeEuphoricErne)
Thanks, daar ga ik zeker rekening mee proberen te houden.
Vind genji sowieso een moeilijke hero om tegen te spelen, net als tracer overigens. Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe goed ze zijn maar als ze een beetje degelijke skill hebben erg frustrerend.

Laatst ook een erg goede winston tegen me, die kan ook echt een pain in the ass zijn (zeker omdat ik toen Mercy speelde). En dan elke keer net voor je 'm dood krijgt jumped ie weg...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fjux
quote:
Thompson schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:11:
[...]

Thanks, daar ga ik zeker rekening mee proberen te houden.
Vind genji sowieso een moeilijke hero om tegen te spelen, net als tracer overigens. Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe goed ze zijn maar als ze een beetje degelijke skill hebben erg frustrerend.

Laatst ook een erg goede winston tegen me, die kan ook echt een pain in the ass zijn (zeker omdat ik toen Mercy speelde). En dan elke keer net voor je 'm dood krijgt jumped ie weg...
tracer is inderdaad lastig. meestal ga ik met soldier er alleen maar voor om haar weg te jagen inplaats van echt die kill te maken. alleen als je weet dat recall op cooldown is moet je voor de kill gaan. (1x rockets direct hit en ze is praktisch dood)

Tsja, winston is heel vervelend. Als mercy altijd winston in de gaten houden. Zodra hij begint aan zijn leap direct naar een willekeurige anders speler vliegen. maakt niet echt uit naar wie (liever geen frontline ofc) maar winston kan dat heel moeilijk anticiperen, en eigenlijk niet meer op reageren als hij al gesprongen is.

Voor een ZEN of ana is het wel wat problematischer, dan komt communicatie toch echt wel om de hoek kijken.
quote:
5hadowbroker schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:38:
QP gebruik ik zelden. Speel sneller Ranked, irritante daarvan is wel dat als er 1 leaved/disconnect de match ook stopt na een seconden of 10. Heel irritant, maar logisch.
Je moet wel een Mic gaan gebruiken man :P gisteren zat ik heel effe je stream te checken en probeert iemand te communiceren en moet jij typen haha :P

• xAndyx
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-09 12:04
Schijnbaar krijg je een 2e kans om de genji oni skin te bemachtigen. En een week later de kans voor een nieuwe DVA skin.

YouTube: Heroes of the Storm – Nexus Challenge 2.0

Op zich wel fijn, je hoeft nu maar 5 games heroes te spelen ipv 15 wat het eerst was.
quote:
xAndyx schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:21:
Schijnbaar krijg je een 2e kans om de genji oni skin te bemachtigen. En een week later de kans voor een nieuwe DVA skin.

Op zich wel fijn, je hoeft nu maar 5 games heroes te spelen ipv 15 wat het eerst was.
wat een bullshit. zulke exclusive shit moet gewoon 1 keer exclusive zijn imo :P ik strijden voor die 15 games wat erg tergend kut was omdat ik totaal geen plezier had met HOTS meer en dan doen ze het nog een keer.

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19-09 12:29

ricjuh

PSN: ricjuhNL

quote:
xAndyx schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:21:

Alleen jammer dat console spelers niet altijd een PC hebben waarmee ze Heroes of the Storm kunnen spelen.

Battle.net: ricjuh#2827

• Joarie
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20:07

Joarie

De zalmroze trenchcoat

crap verkeerde topic

Dan maar on-topic:

Ik las in een flits ergens op mijn feed dat ze bezig zijn met het bouwen van 3 extra mappen?
Wat mij betreft mag er nog wel zo'n PvE map bij zoals we die nu hebben bij Arcade. Zo lang het team niet bestaat uit zowel Mcree, Genji en een Hanzo is het vaak goed vertoeven :+

Joarie wijzigde deze reactie 26-04-2017 11:31 (171%)

Without engineers science is just philosophy

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 02:28
quote:
ricjuh schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:52:
[...]

Alleen jammer dat console spelers niet altijd een PC hebben waarmee ze Heroes of the Storm kunnen spelen.
Ik zie een gat in de markt. Ik speel die games wel op jouw account voor een vergoeding ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• pimsch
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07-08 20:45
Zijn er mensen met 3500+ elo die af en toe als sixstack willen spelen? Ik speel vaak met een maat van me als duoque maar dat wordt toch een beetje suf..

Hij: 3600 main alle healers
Ik: 3750 man pharah / soldier / tracer / road / zarya / anna

• yinx84
quote:
pimsch schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:14:
Zijn er mensen met 3500+ elo die af en toe als sixstack willen spelen? Ik speel vaak met een maat van me als duoque maar dat wordt toch een beetje suf..

Hij: 3600 main alle healers
Ik: 3750 man pharah / soldier / tracer / road / zarya / anna
Klinkt wel goed, maar mijn ervaring met sixstacks is dat je (logisch) gematched wordt met sixstacks. In die elo zijn dat vaak hechte teams die veel met elkaar optrekken/scrimmen en feilloos op elkaar ingespeeld zijn. Zou het alleen doen als je echt veel tijd hebt met elkaar en een flinke uitdaging zoekt :)

• Raptar
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 20-09 13:57
Ik als Shadder fanboy had deze ochtend een creatieve ingeving, heb een banner gemaakt voor zijn YouTube. Nu kijken of ze hem usen, vinden jullie er van?

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:05
quote:
Raptar schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:37:
Ik als Shadder fanboy had deze ochtend een creatieve ingeving, heb een banner gemaakt voor zijn YouTube. Nu kijken of ze hem usen, vinden jullie er van?
[afbeelding]
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

God, dit spel af en toe 8)7. Ga je comp als Lucio maar geen andere support en wél een fucking widowmaker + 2 tanks en 2 DPS, uiteraard krijg je het team daar niet mee gehealed. Ik spam 'need healing' maar al die klootzakken blijven steevast hun eigen hero aanhouden. Ben op een gegeven moment (2 v/d 3 rondes verloren) demonstratief maar Hanzo geworden. Wat een fucking idioten speel je soms mee zeg, zelfs dán switcht er niemand. :F .

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:05
\

Toch even deze video delen, het was een intense match (65 elims, 25.000 damage, 3 deaths) maar echt props voor de mercy die niet bang was om mij (de zarya) te pockethealen. Zarya met een pocket mercy is echt zo'n leuke brawler <3

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• duiveltje666
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:45
quote:
Thomas schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:13:
God, dit spel af en toe 8)7. Ga je comp als Lucio maar geen andere support en wél een fucking widowmaker + 2 tanks en 2 DPS, uiteraard krijg je het team daar niet mee gehealed. Ik spam 'need healing' maar al die klootzakken blijven steevast hun eigen hero aanhouden. Ben op een gegeven moment (2 v/d 3 rondes verloren) demonstratief maar Hanzo geworden. Wat een fucking idioten speel je soms mee zeg, zelfs dán switcht er niemand. :F .
Tja , vroeger werd dat soort personen in een dwangbuis geknald , tegenwoordig krijgen ze een PC met Overwatch er op :X
Of ze zijn Russisch ..
Gisteren op Hanamura Defense.. ik bouw een turret en vraag of Rein bij de gate wil gaan staan .. hij : Sure ... en loopt de tempel in .. na 4 keer viel de roebel pas bij em |:(

• grijzemist
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 29-08 11:28
quote:
braat87 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:40:
Aim dan ook als de ultieme skill zien is COD praat en doet er hier echt heel weinig toe.
Klopt. Er zijn zat characters waarvoor aim nagenoeg geen rol speelt of in ieder geval minder van belang is. En dat heeft niets te maken met hoe makkelijk een character wel/niet is.

Zelf ben ik fan van Roadhog en die krijgt op de fora veel haat. Hij zou te sterk zijn, te veel healen, niet geclassificeerd moeten zijn tank etc. Ook de "chain hook + headshot = gegarandeerde kill" combo wordt vaak aangehaald als zijnde OP.
Ben ik het natuurlijk niet mee eens :) zelf vind ik dat het nut van roadhog valt of staat met het hooken van characters en dat kan nog best lastig zijn. Vooral Tracer en Genji zijn lastig te raken, maar als het lukt geeft dat ook veel voldoening :Y)

• Raptar
quote:
grijzemist schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:36:
[...]

Klopt. Er zijn zat characters waarvoor aim nagenoeg geen rol speelt of in ieder geval minder van belang is. En dat heeft niets te maken met hoe makkelijk een character wel/niet is.

Zelf ben ik fan van Roadhog en die krijgt op de fora veel haat. Hij zou te sterk zijn, te veel healen, niet geclassificeerd moeten zijn tank etc. Ook de "chain hook + headshot = gegarandeerde kill" combo wordt vaak aangehaald als zijnde OP.
Ben ik het natuurlijk niet mee eens :) zelf vind ik dat het nut van roadhog valt of staat met het hooken van characters en dat kan nog best lastig zijn. Vooral Tracer en Genji zijn lastig te raken, maar als het lukt geeft dat ook veel voldoening :Y)
Ik had ook echt een intense haat naar Roadhog, maar dat was puur door die rare hooks. Af en toe werd je echt door gebouwen heen gehookt, door stenen of wat dan ook. Dit gebeurde ook niet af en toe, soms gewoon meerdere keren per game. Dit hebben ze gelukkig gepatched en moet zeggen dat ze dit erg goed gedaan hebben. De hook is nu perfect en gewoon helemaal eerlijk.

Vind Roadhog nu juist één van de heroes die perfect op zijn plek is, een teken van balans. Zoals gezegd zijn de hooks niet meer irritant en de heal ook niet vind ik persoonlijk. Als je hem naar een laag HP brengt en hij gaat healen kan hij niks doen, hij is dan gewoon een standbeeld die gratis headshots oplevert. Vaak heb je hem dan dus zo weer dood en het charged je ult lekker.

Een hero die in goede handen echt superirritant is. Dat schot voor verre afstand doet veel damage en one shot veel heroes. Als een Roadhog het daarnaast op je gemunt heeft in een game en hij blijft je hooken drijft het menig mensen (waaronder mij) ook echt tot insanity. Als iemand hem dan weer totaal niet mastert is dat team de lul, hij is namelijk wel echt een bullet sponge en ult oplaadpunt.

Raptar wijzigde deze reactie 28-04-2017 13:51 (3%)

• duiveltje666
Net ook weer een pot ...
Perfecte setup (ik als Zen , Lucio erbij) hadden het punt .. kiest Lucio opeens een 3e DPS : Gevolg -> Kan in mn eentje niet meer genoeg healen , spreek em er over aan ... Leaver
Komt ie terug , kiest weer Lucio gelukkig ... Gaat zn maatje ipv soldier opeens Hanzo...
Begin zo toxic van dit soort mongolen te worden dat ik bijna de neiging krijg om hun accounts te pwnen :X

• grijzemist
Ik weet zelf eigenlijk niet wat ik vervelender vind, spelers die altijd voor Widowmaker, Genji en Hanzo kiezen (en weigeren aan te passen) of spelers die weigeren op het punt/bij de payload te blijven.

Je kunt het beste maar met een paar vrienden spelen, dan heb je meer invloed op de coördinatie en team-samenstelling ;)

• fjux
quote:
grijzemist schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:12:
Ik weet zelf eigenlijk niet wat ik vervelender vind, spelers die altijd voor Widowmaker, Genji en Hanzo kiezen (en weigeren aan te passen) of spelers die weigeren op het punt/bij de payload te blijven.

Je kunt het beste maar met een paar vrienden spelen, dan heb je meer invloed op de coördinatie en team-samenstelling ;)
je hoeft natuurlijk niet altijd op de payload/punt te staan met alle 6 mensen. Een tracer op de payload is nutteloos bijvoorbeeld. maarja als je rein bedenkt om maar eens naar de spawn van de tegenstanders te lopen is er wel iets mis. of een roadhog die weer eens een mad flank gaat doen.

@ de roadhog discussie:
Hog is een goede hero die 'ruimte' maakt voor de rest van het team, puur en alleen al door zijn aanwezigheid.
Iedere vorm van out of position zijn wordt direct afgestraft door roadhog. Tenminste als hij zijn hooks raakt.

hij moet het echt van de hook hebben, zijn damage is van dichtbij erg hoog, maar zakt heel snel.
de rightclick heb je natuurlijk ook nog, maar die is wat lastiger te raken. om daar mee iemand te one-shotten is het meer geluk dan skill. (uiteraard met meer skil zul je ze eerder raken dan zonder)

wat ik wel vaak nog mis is een followup op een hook.
Als voorbeeld: roadhog hookt zarya, dat is geen instant kill voor hem. maar als een DPS speler er ook even op knalt is het zo over. maar dat wordt vaak niet gedaan.

ik zelf als zarya heb de hook erg vaak overleeft (zelfs zonder shield) simpelweg omdat er geen followup van het team was.

PS. zarya hooken is niet altijd handig hoor, paar keer een perfecte ULT gemaakt puur omdat ik gehookt werd _/-\o_

• Aggressor
  • Laatst online: 20:22
ik heb het een tijdje niet meer gespeeld.. ong een half jaar niet.
Nu ben ik weer begonnen ... en ik merk dat ik niet echt goed ben :O

heeft iemand nog tips... filmpjes bekijken oefenen enz?

• grijzemist
quote:
fjux schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 16:38:
[...]

je hoeft natuurlijk niet altijd op de payload/punt te staan met alle 6 mensen. Een tracer op de payload is nutteloos bijvoorbeeld. maarja als je rein bedenkt om maar eens naar de spawn van de tegenstanders te lopen is er wel iets mis. of een roadhog die weer eens een mad flank gaat doen.
Klopt. Wat ik echter vooral zie is dat mensen geobsedeerd raken door kills maken (of blijven steken in zinloze 1 op 1 duels vér van de objective) en daardoor te ver afdwalen. Dan hoeft er soms maar één sneaky Genji, Tracer of Sombra aan te pas te komen om het punt te capturen of de payload die laatste centimeters te pushen en dan is het klaar...
quote:
@ de roadhog discussie:

wat ik wel vaak nog mis is een followup op een hook.
Als voorbeeld: roadhog hookt zarya, dat is geen instant kill voor hem. maar als een DPS speler er ook even op knalt is het zo over. maar dat wordt vaak niet gedaan.

ik zelf als zarya heb de hook erg vaak overleeft (zelfs zonder shield) simpelweg omdat er geen followup van het team was.

PS. zarya hooken is niet altijd handig hoor, paar keer een perfecte ULT gemaakt puur omdat ik gehookt werd _/-\o_
Ja de follow up van teamspelers zie je inderdaad niet vaak. Misschien omdat iedereen denkt dat het toch een one-shot kill wordt? Zelf probeer ik de hook + shot + melee er altijd in te houden, dat kan voor iets taaiere characters soms net het verschil maken. Bijvoorbeeld wanneer iemand armor heeft of de shot net niet lekker land.

Zarya vind ik zelf altijd een lastige om te pakken als roadhog. Meestal omdat het inderdaad vaak mis gaat :P
quote:
Aggressor schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 16:42:

Ik zou proberen een held te kiezen die je het beste ligt en daar eerst wat uren mee maken. Soldier is de traditionele instap-held, maar Bastion, Torbjörn of misschien D.Va kunnen ook geschikt zijn. Zelf vind ik spelen de beste manier om beter te worden. Je leert de maps beter kennen en je krijgt vanzelf mee welke skills en counters het beste werken.
Je kunt ook tegen AI spelen, maar dat is vooral handig om een beetje een gevoel bij abilities te krijgen. En zoek anders gewoon een buddy om mee te spelen, dat is ook nog eens leuker :)

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:22

Shabbaman

Got love?

quote:
grijzemist schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:12:
Volgens mij is er vrij veel overlap tussen beide populaties.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Nou uit de 3 lootboxes van Arcade deze week ook niks leuks. ff uitgerekend en moet fucking 21225 credits hebben zou ik alle Emotes, Highlight Intro's, Victory Poses en Skins willen hebben van Uprising :P echt geen geluk gehad ook al had k al 11 lootboxes er bij gekocht. Heb maar 6000 credits en geen geld om weer lootboxes te kopen dus moet keuzes maken :'(. Ga denk ik voor de Widowmaker skin in ieder geval en de blackwatch McCree denk ik. Genji, Orisa en Bastion heb ik gelukkig al wel gekregen.

Me laatste lootbox geopend omdat k gelevelt had nog... krijg ik een legendary en epic dus ik blij.. Geen van beide was van het event >_>

Ricmaniac wijzigde deze reactie 29-04-2017 10:41 (12%)

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18-09 13:28

Zalaroth

Mudkip

Krijg Overwatch ineens niet meer geopend. Zwart scherm na een geïnstalleerde update. Als ik op patch notes klik zie ik 'Oh no! We couldn't find what we wanted to show you.'
Zie verder geen klachten van medespelers. Werkt het bij jullie wel op 't moment?

PSN: Zalaroth

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:47
quote:
Zalaroth schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:08:
Krijg Overwatch ineens niet meer geopend. Zwart scherm na een geïnstalleerde update. Als ik op patch notes klik zie ik 'Oh no! We couldn't find what we wanted to show you.'
Zie verder geen klachten van medespelers. Werkt het bij jullie wel op 't moment?
Verify/integrety/Scan and repair check oid bij opties. ( Mits PC) tenzij console zul je iemand anders afwachten die daar meer van weet.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

quote:
Ricmaniac schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:12:
Nou uit de 3 lootboxes van Arcade deze week ook niks leuks. ff uitgerekend en moet fucking 21225 credits hebben zou ik alle Emotes, Highlight Intro's, Victory Poses en Skins willen hebben van Uprising :P echt geen geluk gehad ook al had k al 11 lootboxes er bij gekocht. Heb maar 6000 credits en geen geld om weer lootboxes te kopen dus moet keuzes maken :'(. Ga denk ik voor de Widowmaker skin in ieder geval en de blackwatch McCree denk ik. Genji, Orisa en Bastion heb ik gelukkig al wel gekregen.

Me laatste lootbox geopend omdat k gelevelt had nog... krijg ik een legendary en epic dus ik blij.. Geen van beide was van het event >_>
Bij mij valt het ook tegen. Van de Null Sector zooi alleen maar de McCree (die ik nooit speel) skin en de Orisa skin (die speel ik wel, al moet ik daar echt nog de fijne kneepjes van leren. Heb voor haar ook de golden gun en dat is een lachen combi met de nieuwe skin). Zou de Tracer en Mercy skin wel willen :/.

Hahaha naja ik kon het toch niet laten om lootboxes te kopen XD Heb nu met me credits opgemaakt alles van Uprising behalve de blauwe torbjorn skin. Heb wel die oranje dus ja helaas. is niet anders :P

• Hoshingen
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-05 16:31
quote:
Aggressor schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 16:42:

Gewoon veel Quickplay spelen en probeer je niet te ergeren aan je team (Mccree, Hanzo, Widowmaker in elke compositie :')). Probeer met een stuk of 3 verschillende hero's goed genoeg te worden zodat je kan switchen indien nodig.

• Aggressor
  • Laatst online: 20:22
quote:
Hoshingen schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 14:09:
[...]

Gewoon veel Quickplay spelen en probeer je niet te ergeren aan je team (Mccree, Hanzo, Widowmaker in elke compositie :')). Probeer met een stuk of 3 verschillende hero's goed genoeg te worden zodat je kan switchen indien nodig.
Een half jaar geleden was ik een stuk beter.
Heb je nog tips welke?

• SideShow
  • Laatst online: 14-09 16:20

SideShow

Administrator

Ik heb Overwatch gekocht omdat iedereen (lees enkele vrienden) maar blijven doorgaan over hoe fantastisch het nu wel niet is.
De laatste online shooter waar ik echt verslaafd aan was, is UT99, meer bepaald instagib capture the flag.

Nu, ik heb het spel nu wat gespeeld, als complete noob, en vind niet direct de fun in het spel. Best wel rare vraag dan maar kan iemand me helpen of aanduiden wat er nou precies zo leuk is? Wat me vooral stoort momenteel is dat alles zo traag gaat. 3 minuten om een game te vinden? 30 seconden op character screen, nog eens een minuut wachten dan (warm up ofzo?) en dan lopen naar een payload, 10 seconden knallen, dan ben ik meestal dood, en dan moet je áltijd verplicht kijken naar hoe je werd gedood en moet je 10 seconden wachten. Het spel is momenteel vooral wachten eigenlijk.

Ik wil het spel echt leuk vinden, maar voorlopig lukt het niet. Ik geef het zeker nog wel enkele uren de kans. Ik vind het eerlijk gezegd ook redelijk kinderachtig en soft. Bvb de kleurenpalet en karakters als tracer.

Achja, zoals gezegd, nog wat uurtjes volharden, als ik het dan nog steeds niks vind, is het een miskoop. Gebeurt nu eenmaal af en toe

• DeppOx
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22-08 13:10

DeppOx

l33t lurker

Het spel is 100x beter wanneer je speelt met mensen die je kent, het is echt een teamplay shooter. Leer de characters kennen, de combo's, het is zeker geen individuele gameplay, als je dat verwacht dan zul je het spel idd waarschijnlijk niet leuk vinden :(

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

quote:
SideShow schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 15:56:en dan lopen naar een payload, 10 seconden knallen, dan ben ik meestal dood, en dan moet je áltijd verplicht kijken naar hoe je werd gedood en moet je 10 seconden wachten. Het spel is momenteel vooral wachten eigenlijk.
sjah, misschien proberen om niet in 10 seconden dood te gaan :P

Vergeet niet dat je een spel binnen komt waar mensen inmiddels al uren in hebben zitten. Je zal dus even wat oefening nodig hebben.

Maar je 10 seconden en het gehuil over tijden doen het lijken of je instaspawn FPS gewend bent. Overwatch is dit niet en gaat om teamplay en objectives. Terug naar COD jij :D

Flickr

• Hoshingen
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-05 16:31
quote:
Aggressor schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 14:14:
[...]

Een half jaar geleden was ik een stuk beter.
Heb je nog tips welke?
Had een dps, healer en tank gedaan. Doe dan soldier voor dps, die past in elke setup en is overal viable. Goede damage zowel dichtbij als veraf en prima heal.

Lucio of Mercy voor healer. Lucio vind ik het leukst om te doen, helemaal mensen van de map af duwen. Daarnaast ook super goed om de payload te contesten door wallriden. Mercy is meer een healer voor als je team dat nodig heeft.

Als tank is Reinhard altijd goed en als je team bij je in de buurt blijft ook goed te spelen. Heb je een kutteam dan pak je Roadhog. Goede damage output, prima zelfhealing. Als je hook accuracy on point is erg dodelijk.

Deze characters zijn snel te leren en ook solo leuk om te spelen. Minder afhankelijk van het team.

• SideShow

SideShow

Administrator

quote:
Ebayzo schreef op zondag 30 april 2017 @ 06:43:
[...]
sjah, misschien proberen om niet in 10 seconden dood te gaan :P

Vergeet niet dat je een spel binnen komt waar mensen inmiddels al uren in hebben zitten. Je zal dus even wat oefening nodig hebben.

Maar je 10 seconden en het gehuil over tijden doen het lijken of je instaspawn FPS gewend bent. Overwatch is dit niet en gaat om teamplay en objectives. Terug naar COD jij :D
Ik zeg toch dat ik enkel UT99 speelde. Het "go play cod" argument is nogal lame, vind je zelf niet?
Vervolgens denk ik dat je met quickplay normaal gezien speelt met mensen die ongeveer hetzelfde aantal uren gespendeerd hebben. En ik zie dat iedereen snel doodgaat, niet enkel mezelf.

Ik zag ondertussen een speelsessie van een vriend (level 150 ofzo), die doet het natuurlijk iets beter maar ik vind nog steeds dat een grote portie van de speeltijd gaat naar wachten. Volgens hem is het iets die went. We zien wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raptar
quote:
SideShow schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:01:
[...]

Ik zeg toch dat ik enkel UT99 speelde. Het "go play cod" argument is nogal lame, vind je zelf niet?
Vervolgens denk ik dat je met quickplay normaal gezien speelt met mensen die ongeveer hetzelfde aantal uren gespendeerd hebben. En ik zie dat iedereen snel doodgaat, niet enkel mezelf.

Ik zag ondertussen een speelsessie van een vriend (level 150 ofzo), die doet het natuurlijk iets beter maar ik vind nog steeds dat een grote portie van de speeltijd gaat naar wachten. Volgens hem is het iets die went. We zien wel.
Ik vind de manier waarop hij communiceert ook vrij eigenaardig, laat lekker gaan, slaat nergens op.

Hoe dan ook, om op je verhaal terug te komen: you either love the game, or you hate it. Het is natuurlijk een hele aparte stijl die niet iedereen leuk vindt, een middenweg van "mwah wel leuk" is er bij Overwatch volgens mij niet. Het is natuurlijk cartoony, heeft wat aparte hitboxes en compleet vernieuwend.

Daarnaast denk ik - in ieder geval dat had ik - dat het best overweldigend kan zijn in het begin. Al die heroes met al die verschillende abilities, je ziet door de bomen het bos niet meer. In het begin vond ik sommige heroes ook echt ontzettend zwak (Genji, Lucio, Winston en Junkrat), puur omdat ik het spel verkeerd benaderde. Met Genji ging ik bijvoorbeeld net als bij traditionele shooters van afstand met die werpsterren gooien en raakte echt alleen maar lucht (niks). Dit puur omdat ik dit gewend was van andere shooters, nu ben ik er achter dat het één van de sterkste is en kan je het mijn main noemen. Hij is bijvoorbeeld een gast voor dichtbij en super behendig, dit principe geldt voor al die heroes. Je moet weten hoe ze "benaderd" moeten worden.

In het begin vond ik Overwatch daarom ook "meh" en meer een teleurstelling. Totdat je elk hero leert kennen, dan wordt het echt verslavend en een brute ervaring. Nu ken ik ze allemaal op mijn duimpje en zou ik geen game op kunnen noemen die mij zoveel plezier - en agressie - heeft gegeven als OW. Het is ook weer echt een Blizzard game; een spel wat je jaren aaneengesloten speelt en alles uithaalt. Zeg eerlijk, bij hoeveel spellen heb je dat? De meeste games liggen na 3 maanden in de kast.

Hoe dan ook, lang verhaal. Zoals al aangeraden is: ga eerst met Soldier 76 spelen, hij is OP dus je zal sneller goed zijn en je kan het makkelijk leren. Je hebt ook geen frustraties als mensen geen healers rollen, want dat kan hij ook zelf. De traditionele hero in de modernste shooter. Speel daarnaast lekker eerst een paar maandjes Quick Play, daar is het "toxic" level vrij laag en kan je het makkelijker leren omdat er meer beginners daar spelen. Als laatste kan ik je echt aanraden om YouTube filmpjes te kijken van goede OW spelers, hier leer je zo kneiterveel van.

Enfin, zo kan ik nog wel even doorschrijven. Niemand heeft alleen zin om een bijbel aan tekst door te lezen. Succes en geniet er van maat!

• fjux
Zoals ook hierboven gemeld was, je niets aantrekken van mensen die roepen 'terug naar COD'.

Het spel is heel anders als een normale FPS, daar draait het bijna alleen maar om de wapens, voor de rest kan iedereen bijna het zelfde. in overwatch kan eigenlijk geen enkele hero het zelfde.

het belangrijkste is om goed te leren wat iedere hero kan doen, en hoe hij gebruikt dient te worden.
Ook is map awareness erg belangrijk, als de tegenstander bijvoorbeeld een roadhog heeft, zorg er voor dat je altijd ergens achter kan wegduiken ect.

gewoon lekker door blijven spelen, en als je het niets vind jammer dan toch? het is en blijft een spelletje.
wat ik wel kan aanraden is om met wat mensen samen te spelen, maakt het spel een heel stuk leuker/gezelliger.

• SideShow

SideShow

Administrator

Meestal speel ik nu Lucio, ik kan er redelijk lang mee overleven en je voelt je direct nuttig voor je team...

• duiveltje666
Raagh , waarom wordt er niet een jaarlijkse reunie gemaakt voor Genji/Hanzo/Window-aso's in een niet nader te noemen locatie waarna er niks meer van de deelnemers vernomen wordt? :X
Wordt echt compleet gestoord van die mongolen die maar niet meedoen aan teamplay en dan gaan braggen na een loss : "ja , maar ik had wel gold kills" :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Psyonara
Serieus wou dat je wat gold per match kon verdienen net als met hots oid.

Moet nog iets van 200 gold kan ik de laatste skin van het event nog kopen. Hele dag mee bezig geweest elke keer maar 1x een duplicate dus 5 gold oid.

Dagen ervoor ging kreeg ik veel meer duplicates van meer waarde dus dacht tikt lekker aan laatste dag of op een na laatste dag NADA.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

quote:
SideShow schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:01:
[...]

Klopt, is een beetje stomme opmerking, maar wel van toepassing soms.

Snel doodgaan is niet per definitie een ding in dit spel. Als dat wel gebeurt moet je toch naar je speelwijze kijken. Daarnaast zeggen levels niet zoveel in Overwatch, dus je vriend kan net zo goed niet zo goed spelen.

Probeer eens te letten op overleven, zeker in defence, en stuur je teamgenoten ook op die wijze aan. Waarschijnlijk heb je het dan stukken meer naar je zin.

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-09 11:20

Lienuks

Meet People Get Connected!

Het valt mij op dat er binnen de overwatch community een behoorlijk elitist en toxic player gehalte is... ik doe nog niet eens ranked en speel het casual.. maar mensen moeten echt eens leren om een game als ontspanning te zien. Het boeit mij helemaal niks wat iemand wil spelen... ookal ben ik mij bewust dat het een teamgame is.. maar om gelijk iedereen af te branden op basis van character keuze.. blegh. Zelfde met ik ben platinum dus ik ben 100x beter dan random die level 30 is, in veel gevallen is het gewoon zo dat de platinum speler meer tijd gehad heeft en 51% van zijn games wint...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

quote:
Lienuks schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:45:
Het valt mij op dat er binnen de overwatch community een behoorlijk elitist en toxic player gehalte is... ik doe nog niet eens ranked en speel het casual.. maar mensen moeten echt eens leren om een game als ontspanning te zien. Het boeit mij helemaal niks wat iemand wil spelen... ookal ben ik mij bewust dat het een teamgame is.. maar om gelijk iedereen af te branden op basis van character keuze.. blegh. Zelfde met ik ben platinum dus ik ben 100x beter dan random die level 30 is, in veel gevallen is het gewoon zo dat de platinum speler meer tijd gehad heeft en 51% van zijn games wint...
Deels correct, en in quickplay, hoe vervelend ook, maakt het niets uit wat je kiest. Maar in ranked moet je toch wel een beetje keuzes op elkaar afstemmen. Het is gruwelijk irritant als mensen dit weigeren. Een een platinum is inderdaad niet per definitie beter. Geluk met placement en/of carry door wat goede vrienden en klaar...Overigens zie je dat vaak al aan het feit dat je platinums hoog in de silver of laag in de gold rating tegenkomt.

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-09 11:20

Lienuks

Meet People Get Connected!

quote:
Ebayzo schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:05:
[...]
Deels correct, en in quickplay, hoe vervelend ook, maakt het niets uit wat je kiest. Maar in ranked moet je toch wel een beetje keuzes op elkaar afstemmen. Het is gruwelijk irritant als mensen dit weigeren. Een een platinum is inderdaad niet per definitie beter. Geluk met placement en/of carry door wat goede vrienden en klaar...Overigens zie je dat vaak al aan het feit dat je platinums hoog in de silver of laag in de gold rating tegenkomt.
Wat dat betreft lijkt het helaas maar al te veel op League of legends ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B.Lensen
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11-09 07:37

B.Lensen

Blijf kalm en grappig

quote:
duiveltje666 schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:35:
Raagh , waarom wordt er niet een jaarlijkse reunie gemaakt voor Genji/Hanzo/Window-aso's in een niet nader te noemen locatie waarna er niks meer van de deelnemers vernomen wordt? :X
Wordt echt compleet gestoord van die mongolen die maar niet meedoen aan teamplay en dan gaan braggen na een loss : "ja , maar ik had wel gold kills" :X
Je zou natuurlijk zelf een soort QP kunnen maken waar die 3 niet te kiezen zijn. Probleem is echter dat je die games moeilijk vol krijgt.

Maar ik ben het met je eens dat die 3 gewoon disabled moeten worden, 80% van de spelers doet niet mee met het spel als ze die 3 kiezen.

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-09 15:35
Om eerlijk te zijn, als ik QP speel dan kies ik ook voor hanzo of widow. Gewoon omdat ik die niet kan spelen in competitive.
En om nog eerlijker te zijn, als mensen in mijn team gaan bitchen voordat de match is begonnen dan blijf ik sowieso die hero spelen. Als er geen opmerkingen worden gemaakt en het loopt niet dan swap ik altijd.

Ollievssn wijzigde deze reactie 01-05-2017 11:43 (46%)

Steam | Masteroverwatch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vieyra
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 20:35
Zijn er nog mensen die een team member zoeken (ps4)? Speel Overwatch graag maar ben een beetje klaar met die random teams. Ben lvl91 en SR van 1900. Ben het beste met Reinhardt/Zenyatta/Lucio/Junkrat maar kan eigenlijk alles wel spelen :*)

Oh, en heeft iemand ervaring met de Razor Raiju met Overwatch?

8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

quote:
Ollievssn schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:39:
Om eerlijk te zijn, als ik QP speel dan kies ik ook voor hanzo of widow. Gewoon omdat ik die niet kan spelen in competitive.
En om nog eerlijker te zijn, als mensen in mijn team gaan bitchen voordat de match is begonnen dan blijf ik sowieso die hero spelen. Als er geen opmerkingen worden gemaakt en het loopt niet dan swap ik altijd.
In QP zeker. Het is ook de plek om een hero te leren spelen. Hoe aids het ook is als men stomme comps maakt, het heeft geen zin om moeite te doen het te verbeteren.

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yinx84
Gebruik QP ook niet eens meer om te oefenen. Sinds kort kun je voor Custom games presets saven. Ik laad altijd een skirmish potje in op Lijang Tower (Market) met easy Ana bots als S76. Geen gekke poespas met headshots only ofzo, maar gewoon knallen met bursts van 5 en helix rockets. Goed voor je tracking aim en muscle memory. Hoor pro's altijd zeggen dat je nooit langer dan 5-10 min dit soort warm-ups moet doen, anders leer je jezelf slechte gewoontes aan. Ik merk ook altijd dat ik automatisch naar Ana's toegetrokken word met m'n crosshair... volgens mij komt dat door die routine :P Dat is tegenwoordig m'n enige warm-up voordat ik comp induik. Hoewel ik eigenlijk 9/10 keer Rein main, wil ik m'n aim skill wel altijd op peil houden in geval ik als DPS moet vullen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 08-03 12:21
quote:
B.Lensen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:36:
[...]

Je zou natuurlijk zelf een soort QP kunnen maken waar die 3 niet te kiezen zijn. Probleem is echter dat je die games moeilijk vol krijgt.

Maar ik ben het met je eens dat die 3 gewoon disabled moeten worden, 80% van de spelers doet niet mee met het spel als ze die 3 kiezen.
Die 3 heroes hebben natuurlijk wel een behoorlijk hoge skillcap, ik ben enkele weken geleden begonnen met Genji (speel nu sinds 4 maanden) en heb na 23 uur nog het gevoel dat competitive spelen met Genji er voorlopig echt niet in zit. Dit terwijl ik al na 6 uur Tracer me erg comfortabel voelde en veel effectiever ben in potjes. Zit nu op 26 uur Tracer en kills/game bepalende plays komen veel vaker voor dan met Genji. Heb het gevoel dat je Genji/Widowmaker/Hanzo echt moet ''mainen'' om er consequent effectief mee te zijn.

Nu inmiddels ook 13 uur Hanzo erop zitten en er zitten potjes bij waar ik maximaal 2 of 3 kills haal en voornamelijk zit te kijken naar hoe de vijand mij gekilled heeft, nog geen haat over me heen gehad maar mijn teammates zullen dan wel denken ''daar heb je weer zo'n Hanzo''. Aan de andere kant ook potjes waarbij ik headshot na headshot schiet en zo de game kan bepalen. Ik vraag me af hoeveel uur het gaat kosten om dit in het merendeel van de potjes te krijgen..

Ten slotte zijn het ook classes die snel van de groep verwijderd raken door hun wallclimb/dash/hook. Als alerte speler zorg je dat je alsnog in LoS van de healer staat of je team rugdekking geeft, maar de meeste mensen die nieuw zijn met de hero zullen te druk zijn met het aimen van hun primary fire en het optimaal gebruiken van de andere abilities.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Psyonara
Appart heb er ongeveer 35 uur in tracer zitten en ondertussen slechter mee geworden. speel haar op misschien enkel 3 mappen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B.Lensen
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11-09 07:37

B.Lensen

Blijf kalm en grappig

quote:
Feihcretsam schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:13:
[...]

Die 3 heroes hebben natuurlijk wel een behoorlijk hoge skillcap, ik ben enkele weken geleden begonnen met Genji (speel nu sinds 4 maanden) en heb na 23 uur nog het gevoel dat competitive spelen met Genji er voorlopig echt niet in zit. Dit terwijl ik al na 6 uur Tracer me erg comfortabel voelde en veel effectiever ben in potjes. Zit nu op 26 uur Tracer en kills/game bepalende plays komen veel vaker voor dan met Genji. Heb het gevoel dat je Genji/Widowmaker/Hanzo echt moet ''mainen'' om er consequent effectief mee te zijn.

Nu inmiddels ook 13 uur Hanzo erop zitten en er zitten potjes bij waar ik maximaal 2 of 3 kills haal en voornamelijk zit te kijken naar hoe de vijand mij gekilled heeft, nog geen haat over me heen gehad maar mijn teammates zullen dan wel denken ''daar heb je weer zo'n Hanzo''. Aan de andere kant ook potjes waarbij ik headshot na headshot schiet en zo de game kan bepalen. Ik vraag me af hoeveel uur het gaat kosten om dit in het merendeel van de potjes te krijgen..

Ten slotte zijn het ook classes die snel van de groep verwijderd raken door hun wallclimb/dash/hook. Als alerte speler zorg je dat je alsnog in LoS van de healer staat of je team rugdekking geeft, maar de meeste mensen die nieuw zijn met de hero zullen te druk zijn met het aimen van hun primary fire en het optimaal gebruiken van de andere abilities.
Ik ben heel makkelijk in mn meerdere erkennen, best vaak gehad dat ik gewoon een tegenstander had die alles raakt schoot. Dan kan je zeuren wat je wil maar is die gewoon beter, klaar. Ik heb dat nog NOOIT gehad met een van die drie (misschien 1x een genji die in 1min 3 ults deflect).

Je kan zeggen, prima toch easy kills voor jou. Probleem is dat je ze ook heel vaak in je eigen team hebt. Het regent ult's omdat de tegenstander 5/6/7 keer achter elkaar die chars killed waardoor je zelf een wereld pot kan spelen maar niet zult winnen. Om maar te zwijgen over het niet switchen, ook als je het netjes vraagt. Maar weinig gehad dat een zarya niet switcht naar een rhein/bastion omdat het beter uit komt. Maar een genji vragen of hij misschien alsjeblieft een tank wil pakken.... vergeet het maar.

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-09 15:10
Ik speel laatste tijd vooral veel Symetra. Wat een heerlijke klasse als je haar eenmaal door hebt. En als je je verveelt... YouTube: Pro Symetra top player on overwatch console (PS4)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

Zo hey jij bent grappig :S

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

Acties:
  • +4Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 00:24
Over symetra gesproken, zo kan het ook, en dat is wel leuk. :P

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Psyonara
quote:
markdm schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:26:
Zo'n soort match hadden wij ook, ik tegen team van Symm is de choke voorbij niemand die er op in gaat oid totdat je de characters hoort zeggen dat er een Portal is zie je ineens elke speler dom en roekeloos naar zoeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:18
goede flankers killen symetra instant althans ik zie ze zelden tussen de 2900 en 3300 verlies nooit een potje door symnetra

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-09 15:10
quote:
Sowieso de leukste thuis, waarschijnlijk ook wel van de straat. En jij? jij bent vast heel gezellig op feestjes.
quote:
markdm schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:26:
Normaal gesproken speel ik wel serieus en ben ik een aanwinst voor m'n team hoor ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmr
Event voorbij... 24 boxes gekocht omdat mijn skins niet wilde droppen.. alsnog niets... G f*cking G.. kut spel :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yinx84
quote:
hmr schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:38:
Event voorbij... 24 boxes gekocht omdat mijn skins niet wilde droppen.. alsnog niets... G f*cking G.. kut spel :p
Had je na die boxes niet genoeg currency om in ieder geval èèn van die skins te kopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
yinx84 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:51:
[...]

Had je na die boxes niet genoeg currency om in ieder geval èèn van die skins te kopen?
ik heb dit event aardig geluk gehad.

10 boxen gekocht (doe ik bijna ieder event)

Alle blackwatch skins uit lootboxen gehad.
alle intro's uit lootboxen
alleen hanzo emote niet

heb alleen de blauwe skins gekocht van mercy, tracer en rein.

Edit: niet al die skins uit die 10 lootboxen gehaald uiteraard, heb gewoon veel gespeeld!

fjux wijzigde deze reactie 02-05-2017 10:57 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmr
Was die tracer skin blauw? Dat meen je niet........

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
hmr schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:57:
Was die tracer skin blauw? Dat meen je niet........
https://playoverwatch.com/en-us/events/uprising

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 07:27
Ik kreeg heel snel de Mercy skin. Daarna eigenlijk een paar dagen geleden die goedkopere skins gekocht van bijvoorbeeld Bastion. Krijg ik die gisteren uit een box...
Nahja.

Zag dat er voor Dva ook een skin was te krijgen via HotS. Maar daar kom ik dan weer niets over tegen. Schijnbaar komen de skins uiteindelijk ook gewoon uit de normale boxen over een half jaar.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Pagina: 1 2 3 ... 37 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True