Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-09 09:58
quote:
Arunia schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:03:
Ik kreeg heel snel de Mercy skin. Daarna eigenlijk een paar dagen geleden die goedkopere skins gekocht van bijvoorbeeld Bastion. Krijg ik die gisteren uit een box...
Nahja.

Zag dat er voor Dva ook een skin was te krijgen via HotS. Maar daar kom ik dan weer niets over tegen. Schijnbaar komen de skins uiteindelijk ook gewoon uit de normale boxen over een half jaar.
voor de Dva Skin:

http://us.battle.net/heroes/en/heroes20/nexuschallenge20/

Je moet eerste de 1e Quest gedaan hebben voor je de 2e kan doen. weet niet of die 1e nu nog kan. die begon officieel vorige week.

deze week weer 5 matches en dan krijg je de Dva skin.

Week erna weer 5 matches en krijg je player icon + spray

week daarna weer 5 matches en krijg je 10 lootboxen.

letop: deze matches moeten wel met een groep van minimaal 2 personen gespeeld worden!

fjux wijzigde deze reactie 02-05-2017 11:10 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:12
@fjux We gaan het gewoon proberen.
Wellicht dat je quest 1 nog kunt doen zonder de rewards te krijgen, maar dat zal ik dan nog uit moeten proberen.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fjux
quote:
Arunia schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:10:
@fjux We gaan het gewoon proberen.
Wellicht dat je quest 1 nog kunt doen zonder de rewards te krijgen, maar dat zal ik dan nog uit moeten proberen.
ik ben een complete Idioot met HOTS, maar kwam er achter dat er rechts onderin een uitroepteken staat. als je daar op drukt zie je de quest staan met de rewards en hoe ver je bent.
in de blizzard app staat nog steeds WEEK 1, dus waarschijnlijk kun je de genji skin nu ook nog gewoon krijgen.

Staat ook nergens dat de quests maar 1 week geldig zijn, alleen wanneer ze beginnen. maarja het blijft blizzard, die vergeten wel vak 'iets te melden'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21-09 20:47
quote:
Legendary dus ;), dat de kleur blauw was dat wist ik! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
hmr schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:33:
[...]

Legendary dus ;), dat de kleur blauw was dat wist ik! :)
oh zo!
haha ik was lui en had geen zin om uit te leggen welke skins, ik bedolde de skins met de blauwe kleur ;) alles was 3K behalve die van rein. die was 750

Acties:
  • 0Henk 'm!
Maar ik las op twitter dat ze het event re-enabled hadden ofzo ? :S voor niks al die lootboxes al gekocht vorige week als dat zo is :P Kan ik wel mooi die soldier emote nog kopen. was de enige die ik miste haha kwam 85 credits te kort

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:38

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

quote:
Nilltris schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:21:
Ik speel laatste tijd vooral veel Symetra. Wat een heerlijke klasse als je haar eenmaal door hebt. En als je je verveelt... YouTube: Pro Symetra top player on overwatch console (PS4)
Wow dit grapje is echt nog nooit gedaan! HILARISCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 23:31
quote:
fjux schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:12:
[...]

ik ben een complete Idioot met HOTS, maar kwam er achter dat er rechts onderin een uitroepteken staat. als je daar op drukt zie je de quest staan met de rewards en hoe ver je bent.
in de blizzard app staat nog steeds WEEK 1, dus waarschijnlijk kun je de genji skin nu ook nog gewoon krijgen.

Staat ook nergens dat de quests maar 1 week geldig zijn, alleen wanneer ze beginnen. maarja het blijft blizzard, die vergeten wel vak 'iets te melden'
Zo ver ik weet kun je alle week questen doen totaan het einde van dit event. Of moet je het zelfs doen. Weet even niet precies hoe zit maar had gelezen dat zolang het event er is je alles kon doen / krijgen.
Kan zijn dat als je in de eerste week niet de quest gedaan hebt je eerst deze krijgt in week 2.
Je zou dus met 20 potjes in week 4 nog alles kunnen krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
Ricmaniac schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:15:
Maar ik las op twitter dat ze het event re-enabled hadden ofzo ? :S voor niks al die lootboxes al gekocht vorige week als dat zo is :P Kan ik wel mooi die soldier emote nog kopen. was de enige die ik miste haha kwam 85 credits te kort
zo te zien is het event nog even actief idd:
https://us.battle.net/for...watch/topic/20754386800#1

ik dacht dat 5PM PDT 2 am bij ons is (dag later)
dus als het goed is zou het vanavond nog gespeeld kunnen worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 01:44
Goed om te weten, vanavond nog mooi ff 3 extra lootboxes erbij grinden dus :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B.Lensen
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11-09 07:37

B.Lensen

Blijf kalm en grappig

quote:
yrosma schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:41:
[...]
Je zou dus met 20 potjes in week 4 nog alles kunnen krijgen.
gisteren een mailtje gestuurd omdat ik er ook niks van snapte, wat je zegt klopt.

Ik ga zelf op vakantie volgende week, dus ik doe donderdag 10 potjes (5x tegen ai met vriend, 5x unranked met vriend = 2 skins) Je hoeft de potjes niet eens te winnen, als je het hele potje maar uitspeeld MET een vriend.

B.Lensen wijzigde deze reactie 02-05-2017 15:29 (10%)

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 18-09 15:51
Hopelijk houden ze de weekly lootboxes er voorlopig in met arcade. Vandaag 4 lootboxes vrijgespeeld, heurlijk.

Vandaag ook even op me werk een nieuwe GMV gemaakt. XD (Ik ben niet Overwatch verslaafd, echt niet *denial fase)

https://www.twitch.tv/videos/139567541
YouTube: Overwatch GMV - When the Bass Drops ft. Zero Hero

x7unkratx#2919

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 20-09 16:08
Today I learned: als iemand binnen 2 min een comp game verlaat en de match daar door gecanceld wordt, dan telt dat potje gewoon mee als game played voor wat betreft je SR decay. Vond ik helemaal niet erg aangezien ik nu het minimum van 7 potjes per week wil spelen tot het einde van dit seizoen. Heeft me al twee games 'opgeleverd' :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
7unkrat schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 00:37:
Hopelijk houden ze de weekly lootboxes er voorlopig in met arcade. Vandaag 4 lootboxes vrijgespeeld, heurlijk.

Vandaag ook even op me werk een nieuwe GMV gemaakt. XD (Ik ben niet Overwatch verslaafd, echt niet *denial fase)

https://www.twitch.tv/videos/139567541
YouTube: Overwatch GMV - When the Bass Drops ft. Zero Hero

x7unkratx#2919
Ja dat is de hele reden van Arcade :P naja ook de leuke game modes natuurlijk maar die lootboxes laten ze er zeker in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
quote:
markdm schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:26:
Over symetra gesproken, zo kan het ook, en dat is wel leuk. :P
Zoals het hoort. :)

Ik zie zo vaak iedereen om en om op de objective aflopen. Telkens 1v5 schiet niet op. En regroupen doen sommige dan ook niet. |:(

Blijf zelf die 3v3 Ecopoint: Anatartica erg vet vinden. Wat meer samen spel vaak met random mensen, wat kleinere map en redelijk intens.

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B.Lensen

B.Lensen

Blijf kalm en grappig

quote:
7unkrat schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:18:
[...]

Zoals het hoort. :)

Ik zie zo vaak iedereen om en om op de objective aflopen. Telkens 1v5 schiet niet op. En regroupen doen sommige dan ook niet. |:(

Blijf zelf die 3v3 Ecopoint: Anatartica erg vet vinden. Wat meer samen spel vaak met random mensen, wat kleinere map en redelijk intens.
gisteren net voor de update mijn 9 arcade potjes gewonnen op 3v3, het leek wel of ik in eens tegen noobs zat, 9x achter elkaar tegenstanders die stil stonden in de spawn, of halverwege de fight stopte met lopen en zich dood lieten gaan. Vreemd, maar wel 3 lootboxes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
quote:
B.Lensen schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:31:
[...]

gisteren net voor de update mijn 9 arcade potjes gewonnen op 3v3, het leek wel of ik in eens tegen noobs zat, 9x achter elkaar tegenstanders die stil stonden in de spawn, of halverwege de fight stopte met lopen en zich dood lieten gaan. Vreemd, maar wel 3 lootboxes
Ik las wel ergens op de Blizzard forums dat sommige mensen wat problemen hadden met lag en connectie.

Hey, 3 lootboxes = 3 lootboxes 8)

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-09 15:35
quote:
B.Lensen schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:31:
[...]

Misschien ben ik dat ook wel een keer geweest 8)7

had namelijk heel wat connectie issues toen ik gister 3v3 wou gaan spelen :'(

Steam | Masteroverwatch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
quote:
Ollievssn schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:44:
[...]

Misschien ben ik dat ook wel een keer geweest 8)7

had namelijk heel wat connectie issues toen ik gister 3v3 wou gaan spelen :'(
6v6 mystery heroes had ik nog het meeste last van. 3 uur later op de 3v3 werd het wel minder, gelukkig. Gelukkig is Blizzard wel snel met oplossen van zaken.

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20-09 21:44
Domste event sinds de start van overwatch imho. Maar 1 skin in totaal, en dat in 15+ levels.

;( :)

rejer wijzigde deze reactie 03-05-2017 19:24 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
rejer schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:09:
Domste event sinds de start van overwatch imho. Maar 1 skin in totaal, en dat in 15+ levels.

;( :)
Omdat jij met RANDOM lootboxen je skins niet krijgt is het een dom event.... hele logische beredenering.
Als je de skins wilt koop je ze toch gewoon met currency. en anders wat lootboxen aanschaffen als het zo belangrijk is?

ik vond dit een van de leukste events vanwege de goede PVE en de lore die er bij hoorde!

fjux wijzigde deze reactie 03-05-2017 21:28 (1%)
Reden: typo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
quote:
fjux schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:27:
[...]

Omdat jij met RANDOM lootboxen je skins niet krijgt is het een dom event.... hele logische beredenering.
Als je de skins wilt koop je ze toch gewoon met currency. en anders wat lootboxen aanschaffen als het zo belangrijk is?

ik vond dit een van de leukste events vanwege de goede PVE en de lore die er bij hoorde!
De Uprising was een erg goede toevoeging ivm de PvE. En moeilijk ook op Expert, laat staan Legendary.

Dit soort PvE mag van mij vaker terugkomen. De terugkeer van 1v1 is ook wel weer erg uitdagend.

Voel ik daar een Tweaker 1v1 of 3v3 competitie aankomen? :P 8)

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20-09 21:44
quote:
fjux schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:27:
[...]

Ik zeg ook imho. Ik mag dat vinden. Je hebt niks gemerkt in qp of rank. Daar is deze game voor. En dat pve heb je na twee keer ook wel gezien imho

rejer wijzigde deze reactie 03-05-2017 23:51 (4%)

• Raptar
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 20-09 13:57
Hanzo gebuffed, Soldier generfd. Vinden jullie er van?
quote:
Genji

Removed the attack cooldown from Genji’s wall climbing ability, allowing him to engage with enemies immediately after completing a climb
Developer Comments: This is a quality of life change to make wall climbing feel better.

Hanzo

Removed the attack cooldown from Hanzo’s wall climbing ability, allowing him to engage with enemies immediately after completing a climb
Storm Bow
Increased charge speed by 10%
Charged arrows now maintain their charge after climbing a wall, provided the button is continuously held
Developer Comments: Decreasing Hanzo’s draw time gives him more overall DPS, while also letting him fully charge an arrow and more quickly return to full movement speed when needed. And, like the change to Genji’s wall climbing, this is a quality of life change that will make climbing feel better.

Orisa

Fusion Driver
Damage reduced by 15%
Protective Barrier
Cooldown reduced from 12 seconds to 8 seconds
Developer Comments: To help Orisa maintain the front line for her team, we’re reducing the cooldown of her Protective Barrier. This change also helps her reposition the barrier more easily when needed. To compensate for this new defensive strength, we're reducing her Fusion Driver's damage, as it felt too high.

Reaper

Wraith Form
Ammo is now entirely refilled when Wraith Form is used
Developer Comments: Wraith Form is typically used as an escape ability after firing. This change gives Reaper a fighting chance if an enemy chases him down as he uses it.

Reinhardt

Earthshatter
Effective height has been lowered from 3 meters to 2 meters
The height threshold of objects that Earthshatter can "climb" has been lowered from 3 meters to 2 meters, making Earthshatter less likely to climb tall objects as it "crawls" along the ground.
Developer Comments: Earthshatter tended to climb unexpectedly high, frequently hitting targets that were significantly above the ground. These changes help the ability stay more grounded.

Soldier: 76

Heavy Pulse Rifle
Bullet damage decreased from 20 to 19
Developer Comments: Soldier:76 is in a much better place lately, but his damage output was making him a must pick, compared to similar roles.
Zelf speel ik aardig wat Soldier en vind dit wel terecht. Ik had vaak echt een OP gevoel als ik met hem aan de gang ging. De Hanzo buff is ook terecht, nu hoop ik alleen wel dat niet iederen opeens Hanzo gaat picken en we nog meer zuigende Legolas fans krijgen.
quote:
Raptar schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:23:
Vind dat prima, Tenminste de soldier nerf! ze bullet damage was veel te hoog. al denk ik dat dit heel weinig effect zal hebben en die nog wel 1 puntje omlaag kan.

Soldier voelde ook echt als een MUST pick.
Hanzo buff snap ik niet helemaal want die is al prima zoals die is en nu krijg je alleen maar meer hanzo mains.

• Lanfear89
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 01:44
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:32:
[...]
Vind dat prima, Tenminste de soldier nerf! ze bullet damage was veel te hoog. al denk ik dat dit heel weinig effect zal hebben en die nog wel 1 puntje omlaag kan.
Volgens mij heeft blizzard van het verleden geleerd en buffen en nerfen ze steeds meer in kleine(re) stapjes om zo de sweet spot te vinden ipv dat je eerst te veel nerfed en dan weer moet buffen en blijft 'overshooten'

• duiveltje666
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21-09 14:18
quote:
Lanfear89 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:48:
[...]

Volgens mij heeft blizzard van het verleden geleerd en buffen en nerfen ze steeds meer in kleine(re) stapjes om zo de sweet spot te vinden ipv dat je eerst te veel nerfed en dan weer moet buffen en blijft 'overshooten'
Perhaps , helaas slaan ze weer de plank mis door die arrow-faggot nog leuker te maken om te spelen ...
Dit zal ik weer gaan merken in comp , ben ik bang 8)7 |:(

• xAndyx
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-09 12:04
Nu phara nog nerfen, als je mist met solder ben je in 2 rockets dood.

• hmr
quote:
xAndyx schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:18:
Dan moet je niet missen met Soldier.... Beetje onzinnige cry om een nerf...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• duiveltje666
quote:
hmr schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:20:
[...]

Dan moet je niet missen met Soldier.... Beetje onzinnige cry om een nerf...
Ik snap em wel enigszins .. met name als die Mercy aan haar anus hangt is het al snel OP-ish

• hmr
quote:
duiveltje666 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:27:
[...]

Ik snap em wel enigszins .. met name als die Mercy aan haar anus hangt is het al snel OP-ish
Tja, ligt dat dan aan de Pharah of aan de Mercy..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xAndyx
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-09 12:04
quote:
hmr schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:36:
[...]

Tja, ligt dat dan aan de Pharah of aan de Mercy..
Vind ik wel persoonlijk wel, zijn te weinig counters. Voor een soldier in zn eentje is het niet te doen om een 'pharmacy' combi neer te halen. En je team maar gillen dat het je job is lol 8)7 . Word alleen maar erger met deze Solder nerf.

Tuurlijk kan je een widowmaker oid pakken, maar in de lower ranks blijft het een drama.

xAndyx wijzigde deze reactie 04-05-2017 13:42 (5%)

• B.Lensen

B.Lensen

Blijf kalm en grappig

quote:
xAndyx schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:41:
[...]

Vind ik wel persoonlijk wel, zijn te weinig counters. Voor een soldier in zn eentje is het niet te doen om een 'pharmacy' combi neer te halen. En je team maar gillen dat het je job is lol 8)7 . Word alleen maar erger met deze Solder nerf.

Tuurlijk kan je een widowmaker oid pakken, maar in de lower ranks blijft het een drama.
Niet heel lang geleden schreeuwde ik zelf ook om Pharah nerfs maar ik merk dat hoe hoger ik kom hoe vaker ik een Pharah uit de lucht zie vallen, ook in combi met mercy. Ik denk dat het probleem dus echt vooral in low ranks is.

• fjux
quote:
xAndyx schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:41:
[...]

wat heel vaak vergeten wordt is dat als ze een zogenaamde pharmacy hebben je op de grond altijd een 6v4 battle hebt. zij hebben dan ook maar 1 support hero over.
Als je soldier dan net genoeg doet om phara een beetje uit de buurt te houden kun je vaak het gevecht al winnen voor de pharmacy echt iets heeft kunnen doen

Maar dan moet jouw team er wel vol voor gaan, en dat is vaak een groter probleem dan de 'pharmacy'
quote:
B.Lensen schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:48:
[...]

Niet heel lang geleden schreeuwde ik zelf ook om Pharah nerfs maar ik merk dat hoe hoger ik kom hoe vaker ik een Pharah uit de lucht zie vallen, ook in combi met mercy. Ik denk dat het probleem dus echt vooral in low ranks is.
vooral zodra net de mercy even moet schuilen. soldier + zen werkt ook best lekker er tegen.
Eerst even flink sprayen dat je ze beide raakt. mercy schrikt en duikt weg.

Phara 9 van de 10 keer out of position omdat die verwachte dat mercy er nog aanvast hangt, gevolg: dode phara + mercy klompleet out of position.

fjux wijzigde deze reactie 04-05-2017 13:51 (27%)

• Morphs
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 04-04 16:55
quote:
Raptar schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:23:
Ik callde na een dag spelen met de destijds gebuffde Soldier (17 -> 20 dmg) dat het iets teveel was en 19 had moeten zijn. Tof om te zien dat mijn gevoel klopte :) Fire rate verlagen was een andere optie maar minder mooi IMO.

Het geheel is subtiel maar daarom essentieel. 5% minder dmg (20 -> 19) lijkt verwaarloosbaar maar Soldier is ook weer niet extreem OP. Nog net een tikkeltje aan de sterke kant.

Hanzo buff is ok maar weet niet of dit hem een leukere hero maakt. Het idee van zijn headshots is dat je er als tegenstander zo weinig tegen kan doen wanneer je een squishy bent.

Orisa verandering is huge. 15% minder dmg is erg veel, had liever minder ammo gezien, dat zou haar sustained dps aanzienlijk verlagen met de lange reload. 8 sec barrier is lijkt mij best insane. Het verschil met Winstons bubble is nu hilarisch (appels en peren, I know).

Reinard change is fair omdat het ding nog steeds vet veel zal hitten.

Morphs wijzigde deze reactie 04-05-2017 13:53 (3%)

• fjux
quote:
Morphs schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:50:
[...]

Ik callde na een dag spelen met de destijds gebuffde Soldier (17 -> 20 dmg) dat het iets teveel was en 19 had moeten zijn. Tof om te zien dat mijn gevoel klopte :) Fire rate verlagen was een andere optie maar minder mooi IMO.

Het geheel is subtiel maar daarom essentieel. 5% minder dmg (20 -> 19) lijkt verwaarloosbaar maar Soldier is ook weer niet extreem OP. Nog net een tikkeltje aan de sterke kant.

Hanzo buff is ok maar weet niet of dit hem een leukere hero maakt. Het idee van zijn headshots is dat je er als tegenstander zo weinig tegen kan doen wanneer je een squishy bent.

Orisa verandering is huge. 15% minder dmg is erg veel, had liever minder ammo gezien, dat zou haar dps ook aanzienlijk verlagen met de lange reload. 8 sec barrier is lijkt mij best insane. Het verschil met Winstons bubble is nu hilarisch (appels en peren, I know).

Reinard is fair. Zijn ult raakte echt veel teveel.
De hanzo buff is nou ook weer niet zo extreem. hij kan nu inderdaad meer pijlen afschieten. maar daar worden spelers niet ineens beter of slechter door.

Overigens zie ik net ook een reaper buff:
Wraith Form
Ammo is now entirely refilled when Wraith Form is used

niet enorm, maar toch een leuke toevoeging

• 7unkrat
quote:
xAndyx schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:18:
Pharah mag als ze in de lucht zwerft wel meer damage pakken. En daar bedoel ik mee dat iedereen die op de grond loopt meer damage toebrengt aan Pharah in de lucht. Als je halve team niet op let en je moet zelfstandig een Pharah uit de lucht halen, lastig als je een verkeerde class te pakken hebt.

YOUTUBE

• Morphs
Klopt van Hanzo, ik weet ook niet of hij nu in comp viable gaat worden. Denk het niet.

Wat ik mis is een Mcree buff. Ik speel hem nu een tijdje en het is een toffe hero maar zijn ult is echt te verschrikkelijk voor woorden. Mcree is geen flanker maar moet voor zijn ult eigenlijk wel flanken. Sterker nog het werkt alleen wanneer de tegenstanders te druk zijn om de high noon op te merken of in een grav zitten.

Vergelijk het met de visor van Soldier, die al rennend in positie kan komen en direct damage dealt zodra hij zijn ult activeert.

• 7unkrat
quote:
Morphs schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:23:
Klopt van Hanzo, ik weet ook niet of hij nu in comp viable gaat worden. Denk het niet.

Wat ik mis is een Mcree buff. Ik speel hem nu een tijdje en het is een toffe hero maar zijn ult is echt te verschrikkelijk voor woorden. Mcree is geen flanker maar moet voor zijn ult eigenlijk wel flanken. Sterker nog het werkt alleen wanneer de tegenstanders te druk zijn om de high noon op te merken of in een grav zitten.

Vergelijk het met de visor van Soldier, die al rennend in positie kan komen en direct damage dealt zodra hij zijn ult activeert.
Inderdaad mag McCree op zijn Ult wel een fikse Buff gebruiken. Het uitschakelen van een DVa ultimate is niet te doen, je ziet ook iedereen wegrennen als die Meka gelanceerd wordt.
Bij McCree zie je mensen juist opzoek gaan naar McCree. Hoe vaak ik een McCree zijn laatste adem heb horen uitblazen tijdens zijn Ult. ;w

YOUTUBE

• fjux
quote:
7unkrat schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:56:
[...]

Inderdaad mag McCree op zijn Ult wel een fikse Buff gebruiken. Het uitschakelen van een DVa ultimate is niet te doen, je ziet ook iedereen wegrennen als die Meka gelanceerd wordt.
Bij McCree zie je mensen juist opzoek gaan naar McCree. Hoe vaak ik een McCree zijn laatste adem heb horen uitblazen tijdens zijn Ult. ;w
Een Mccree ult is meestal gevaarlijker dan een Dva ult, bij een dva ult hoef je alleen maar even te schuilen. Als je een squishy bent en je hoort een highnoon kun je beter ook even schuilen, of je moet weten waar hij zit.

Dva ult zie ik tegenwoordig bijna geen kills mee uit behalve tijdens een grav of een hele nare die ineens door een raam of over een muur springt.

maar de ult van mccree mag wel wat sneller locken op targets.

kleine tip: highnoon + nanoboost is wel erg sterk/handig. zeker op control maps. in het hoekje van een punt gaan staan met highnoon en nanoboost. alle squishys zijn dood voor de tank ze kan beschermen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
It's high n* argh!

Yup, zowel D'va als Mcree wordt ik eigenlijk nauwelijks door neergehaald. D'va eigenlijk nooit meer.

Klopt, seizoen 3 speelde ik meeste D.Va en had ik ook de golden gun voor gehaald. sindsdien speel ik bijna alleen nog Roadhog want met D.Va gaat het lang niet zo goed meer. Het blijft wel heel handig om met een team door het chokepoint heen te gaan omdat je met dva alles kan incasseren.

• Bloodhoundje
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-09 15:50
Ben het eens met alle changes behalve die van hanzo. Ik zit al een lange tijd te wachten op een nerf op zijn scatter arrow. Ze mogen best die bow buff erop gooien. Maar maak Scatter zo dat na elke bounce de damage van de arrows halveert. Niets is frusterender als doodgaan door een scatter arrow die al 2x rondgestuiterd heeft in een klein hokje ><.

• 7unkrat
quote:
Arunia schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:27:
It's high n* argh!

Yup, zowel D'va als Mcree wordt ik eigenlijk nauwelijks door neergehaald. D'va eigenlijk nooit meer.
Precies dat ja... It's High Noo......arghhh!! O-)

Ik speel vaak met Ana, dan is het boosten wel weer leuk. Your Powered Up, Get in there! Dan kunnen ze in ene wel pushy spelen.

Soms in de random games wel irritant dat sommige als een Rambo te werk gaat. Een Reinhardt die denkt 5 tegenstanders aan te kunnen en vervolgens om de haverklap dood gaat. Overwatch is een Game of Inches.

YOUTUBE

• duiveltje666
quote:
7unkrat schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:09:
[...]
Overwatch is een Game of Inches.
Ah , vandaar dat Fjux het zo leuk vindt :+ :>
OT : Ze moeten echt beter gaan kijken naar de totale balans , Dva is enkel nog maar leuk voor haar shield idd , McCree is meer It's hiiiigh "NOPE" geworden ...

• 7unkrat
quote:
duiveltje666 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:13:
[...]

Ah , vandaar dat Fjux het zo leuk vindt :+ :>
OT : Ze moeten echt beter gaan kijken naar de totale balans , Dva is enkel nog maar leuk voor haar shield idd , McCree is meer It's hiiiigh "NOPE" geworden ...
It's High.. Nope!

Ken je de Game of Inches speech niet van Al Pacino? YouTube: Motivational Speech - Game of Inches

YOUTUBE

• fjux
de Mcree ult is inderdaad lastig, en lang niet zo powerfull als de andere attack hero's.

Maar wat bij mij erg hielp met mcree was:
Zijn ult charged best wel snel (als je raak schiet uiteraard), dus het is lang niet zo erg om hem een keer 'weg te gooien'

Leukste vind ik nog wel om hem midfight te gebruiken. Je hoeft niet te flanken, maar zodra de enemy rein begint te meppen, gewoon deadeye poppen.

Dan OF rein moet stoppen met meppen en zijn schild weer opgooien (haalt gelijk de flow uit hun attack)
OF hij blijft vrolijk doormeppen en je krijgt er wat kills uit. 1 a 2 kills is al voldoende om de fight te winnen.

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:52
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt, op een gewone donderdagavond... 800 players ahead of you.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08:06
ja hier 1000 ... ik lekker wachten ... nog 2 te gaan, krijg ik ineens een time out ?
is dit nieuw??

• B.Lensen

B.Lensen

Blijf kalm en grappig

quote:
Aggressor schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:14:
ja hier 1000 ... ik lekker wachten ... nog 2 te gaan, krijg ik ineens een time out ?
is dit nieuw??
ik denk dat er sowieso iets aan de hand is bij blizzard, wilde vanavond HotS spelen voor de skins maar kom er maar niet in.

Aaah wat super kut zeg dat voor die D.Va skin je perce quickmatch, unranked of ranked moet spelen in hots. Kan niet met AI games >_>

• Arunia
@Ricmaniac zo simpel. Gewoon vragen wie er nog voor week 2 willen spelen. Gewoon befrienden en in party spelen. Je hoeft iig niet te winnen, maar mensen vinden het wel fijn als je de moeite doet zeg maar. Was er zelf zo doorheen.

quote:
Arunia schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:16:
@Ricmaniac zo simpel. Gewoon vragen wie er nog voor week 2 willen spelen. Gewoon befrienden en in party spelen. Je hoeft iig niet te winnen, maar mensen vinden het wel fijn als je de moeite doet zeg maar. Was er zelf zo doorheen.
ja is wel makkelijk heb ook 2 vrienden waarmee ik het gewoon doe :P maar dacht ff in 1 uur die 5 games te droppen.. word nu 2 uur =p

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:52
Na weken van zeer wisselvallige games en resultaten deze week een vrij goede week gehad met weinig toxics in mijn team. Dat heeft dan ook resultaat gehad, gestegen van 18xx naar 2030 :) Eindelijk weer in gold. Verwacht niet dat platinum nog gaat lukken maar ik ga volgende week gewoon kijken of we deze goede reeks kunnen doorzetten.

• B.Lensen

B.Lensen

Blijf kalm en grappig

quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:39:
[...]

ja is wel makkelijk heb ook 2 vrienden waarmee ik het gewoon doe :P maar dacht ff in 1 uur die 5 games te droppen.. word nu 2 uur =p
heb er zojuist 10 gedaan, duurde zeker wel 2 uur. Dus als je ook nog die andere 10 potjes wil spelen voor die 10 lootboxes reken maar op minimaal 4 uur voor alle 4 de challenges

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 31-08 18:49
quote:
7unkrat schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:23:
[...]

Pharah mag als ze in de lucht zwerft wel meer damage pakken. En daar bedoel ik mee dat iedereen die op de grond loopt meer damage toebrengt aan Pharah in de lucht. Als je halve team niet op let en je moet zelfstandig een Pharah uit de lucht halen, lastig als je een verkeerde class te pakken hebt.
Klopt, zou mooi zijn. Aan de andere kant: als je halve team in de lucht kijkt zien ze niet wat er op de grond gebeurt.

Zen/soldier werkt het best met kort daarop volledig negeren met een mercy die zelden dood gaat door Phara. Op den duur komt ze vaak te dichtbij en kunnen de tanks er zelfs wat aan doen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 16:37
Ik speel de laatste tijd wat meer ranked games. Merk dat de kwaliteit over het algemeen wel wat hoger ligt. Speelt ook fijner. Merk dat ik daardoor zelf ook wat vaker beter uit de verf kom.

Favoriet blijft Junkrat. Vind het leuk om af en toe wat af te wisselen. Maar wanneer het serieus wordt haal ik de beste resultaten met Junk.

Zitten altijd wel wat zeurpieten bij die even willen melden dat je met Junkrat geen skills nodig hebt. Ik weet het niet? Maar ik snap het wel als ze keer op keer opgeblazen worden dat ze op een gegeven moment een excuus gaan zoeken :*-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

Ik speelde pas in mystery hero's een keer Junkrat (speel ik normaal nooit) en blaasde op gegeven moment met zo'n mine een Symmetra 10KM de lucht in. Gebeurt me normaal niet zo vaak maar ik lag helemaal dubbel. Op één of andere manier kwam er ook spontaan een maniakaal lachje -geheel in Junkrat style- uit m'n mond 8)

Ik had pas trouwens iets raars in QP. Ik ulte als Soldier en werd binnen 1 of 2 seconden neergelegd. Normaal respawn je dan met 0% ult óf wanneer je echt snel wordt gekilled met volledige ult. Ik spawnde echter met 64% ult :? Dat gebeurt normaal toch niet? Of hebben ze iets veranderd?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

Acties:
  • +1Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 00:16
quote:
temp00 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:12:
Ik speelde pas in mystery hero's een keer Junkrat (speel ik normaal nooit) en blaasde op gegeven moment met zo'n mine een Symmetra 10KM de lucht in. Gebeurt me normaal niet zo vaak maar ik lag helemaal helemaal dubbel. Op één of andere manier kwam er ook spontaan een maniakaal lachje -geheel in Junkrat style- uit m'n mond 8)

Ik had pas trouwens iets raars in QP. Ik ulte als Soldier en werd binnen 1 of 2 seconden neergelegd. Normaal respawn je dan met 0% ult óf wanneer je echt snel wordt gekilled met volledige ult. Ik spawnde echter met 64% ult :? Dat gebeurt normaal toch niet? Of hebben ze iets veranderd?
Wanneer je de ult van verschillende heroes inschakelt blijft de ult meter eerst tijdens de deploy animatie op 100% steken waarna het in iets van 0,5 seconde snel van 100% naar 0% gaat. Als je halverwege die 0,5 seconde dood ging heb je dus nog wat ultcharge over.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:26

Ebayzo

Gekke eend

Zucht...krijg het niet voor elkaar om gewoon een winstreak te hebben. Gister avond was weer drama. Eén potje verloren dat ik dacht "sjah, shit happens". Maar de rest was dan weer pure aids. Gelukkig op het einde nog één win om de moed er in te houden.

Op naar toxic-kiddy-weekend :9

Flickr

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Morphs
Als je instant beter wilt worden: verlaag je input lag. Vooral met hitscan kan dat je accuracy enorm verbeteren.

Makkelijke test: druk tijdens het spel op CTRL-SHIFT-N en zoek de drie SIM waardes op. De rechter waarde moet lager dan 7 zijn om goed te kunnen spelen. Met zaken als vsync, hoge detail settings, borderless windowed kan dit makkelijk 30+ zijn.

https://www.reddit.com/r/...ay_in_half_and_loving_it/

Ik had al een hoop ingesteld maar heb mijn input lag toch nog iets verder kunnen verlagen (van ~7.5 naar ~5.5 ms).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:26

Ebayzo

Gekke eend

quote:
Morphs schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:09:
Als je instant beter wilt worden: verlaag je input lag. Vooral met hitscan kan dat je accuracy enorm verbeteren.

Makkelijke test: druk tijdens het spel op CTRL-SHIFT-N en zoek de drie SIM waardes op. De rechter waarde moet lager dan 7 zijn om goed te kunnen spelen. Met zaken als vsync, hoge detail settings, borderless windowed kan dit makkelijk 30+ zijn.

Ik had al een hoop ingesteld maar heb mijn input lag toch nog iets verder kunnen verlagen (van ~7.5 naar ~5.5 ms).
Zal eens checken, want sinds ik wat meer heb gekeken maar mijn cursor snelheid gaat mijn aim ook stukken vooruit.

Zal mijn rating verder niet zoveel helpen :9

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
Wow, de SIM zit bij mij rond de 30. Heb wel alles ingesteld zoals toen in het filmpje, maar wellicht nog wat dingen eens aan gaan passen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-09 16:07

KipCurreh

Nightcrawler

Vanavond es checken wat men FPS en SIM values zijn dan... De reacties op Reddit zijn te positief om dit te negeren ;)

Ik vraag me wel af of het voor een casual gamer zoals mezelf het effectief wel merkbaar zal zijn..
En zeker in combinatie met men i5-4670 en R9 280x, die nu ook niet echt meer van de nieuwste zijn..

Setup | Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Interessant inderdaad. Ben benieuwd wat de ontwikkelkosten, kosten filmpjes e.d. waren.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
temp00 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:12:
Interessant inderdaad. Ben benieuwd wat de ontwikkelkosten, kosten filmpjes e.d. waren.
en niet te vergeten de kosten die ze nog steeds maken, servers, nieuwe content (Maps, hero's), events. de lore filmpjes ect.

Maar ik denk niet dat we bang hoeven te zijn dat Blizzard het slecht heeft :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07-08 20:45
Even het account van een vriend binnen 6u 1200sr omhoog geschoten:

https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/Flo-23738

Elo hell?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 20-09 16:08
quote:
Morphs schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:09:

De info uit die post is gebasseerd op een andere post van 9 maanden oud. Sinds de komst van de Reduce Buffering optie is al die info niet echt relevant meer.

Hier meer info: https://www.reddit.com/r/...g_issues_heres_an_updated

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
quote:
Lasteraar schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:57:
Ik speel de laatste tijd wat meer ranked games. Merk dat de kwaliteit over het algemeen wel wat hoger ligt. Speelt ook fijner. Merk dat ik daardoor zelf ook wat vaker beter uit de verf kom.

Favoriet blijft Junkrat. Vind het leuk om af en toe wat af te wisselen. Maar wanneer het serieus wordt haal ik de beste resultaten met Junk.

Zitten altijd wel wat zeurpieten bij die even willen melden dat je met Junkrat geen skills nodig hebt. Ik weet het niet? Maar ik snap het wel als ze keer op keer opgeblazen worden dat ze op een gegeven moment een excuus gaan zoeken :*-)
Nou inderdaad. In de Ranked matches hoor je ze vaak klagen over Torbjorn en Junk. Dan is het wel weer grappig als ik te horen krijg dat ik als Junkrat de enige ben die een toegevoegde waarde heeft en de rest loopt te kloten. 8)

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
quote:
fjux schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:17:
[...]

en niet te vergeten de kosten die ze nog steeds maken, servers, nieuwe content (Maps, hero's), events. de lore filmpjes ect.

Maar ik denk niet dat we bang hoeven te zijn dat Blizzard het slecht heeft :)
Ze zullen ook nog genoeg binnen halen met de games die Lootboxen kopen. En ook sponsoring van de Overwatch League zal een groot geldspel zijn. Nee Blizzard hoeft zich geen zorgen te maken.

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 09:33

Euphanasia

Sales Support Pricewatch
Heeft iemand op dit moment tijd om voor de skins te farmen in Heroes of the storm?

Euphanasia wijzigde deze reactie 06-05-2017 15:24 (3%)

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Nog mensen voor week 2?

edit: momenteel in team

temp00 wijzigde deze reactie 06-05-2017 20:03 (52%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
Dat moet je met iemand uit je friendlist spelen toch? Eigenlijk bizar dat die focus in eens op Heroes of the storm ligt.

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
7unkrat schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 20:14:
Dat moet je met iemand uit je friendlist spelen toch? Eigenlijk bizar dat die focus in eens op Heroes of the storm ligt.
volgens mij echt vooral omdat die game aan het doodbloeien was. nu met 2.0 is de game opzich wel veranderd maar weet niet of dit helpt voor de playerbase. al moet ik wel zeggen dat ik vanmorgen gewoon 2 potjes deed voor het plezier ondanks dat k die d.va skin al gehaald heb. maar om nou te zeggen ik ga weer lekker HOTS spelen nee.

Net even me arcade games in overwatch gedaan 10x 3v3 game gedaan en maar 1 verloren dus dat was snelle lootboxes :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
quote:
Ricmaniac schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:42:
[...]

volgens mij echt vooral omdat die game aan het doodbloeien was. nu met 2.0 is de game opzich wel veranderd maar weet niet of dit helpt voor de playerbase. al moet ik wel zeggen dat ik vanmorgen gewoon 2 potjes deed voor het plezier ondanks dat k die d.va skin al gehaald heb. maar om nou te zeggen ik ga weer lekker HOTS spelen nee.

Net even me arcade games in overwatch gedaan 10x 3v3 game gedaan en maar 1 verloren dus dat was snelle lootboxes :P
Ik kan mij niet echt tot HOTS zetten. Het feit dat ik een andere game moet gaan spelen om skins te krijgen in Overwatch gaat mij wat ver. Ik wacht wel tot die skins ooit naar Overwatch gaan komen.

3v3 is echt een super vette modus, lekker intens en goed samen spel.
De 6v6 No Limit moet ik altijd lachen... Zojuist 6 D.va's en van dat soort games. Alles x6 is chaos. _/-\o_

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
7unkrat schreef op maandag 8 mei 2017 @ 00:19:
[...]

Ik wacht wel tot die skins ooit naar Overwatch gaan komen.
kans is erg klein dat dit gaat gebeuren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
quote:
Ricmaniac schreef op maandag 8 mei 2017 @ 00:41:
[...]

kans is erg klein dat dit gaat gebeuren.
Ik heb ook nog een stille hoop dat ze die seasonal skins vrijgeven. Want er zitten een paar vette tussen, alleen kon je die unlocken tijdens die Year of the Rooster bijvoorbeeld.

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
7unkrat schreef op maandag 8 mei 2017 @ 00:19:
[...]

Ik kan mij niet echt tot HOTS zetten. Het feit dat ik een andere game moet gaan spelen om skins te krijgen in Overwatch gaat mij wat ver. Ik wacht wel tot die skins ooit naar Overwatch gaan komen.

3v3 is echt een super vette modus, lekker intens en goed samen spel.
De 6v6 No Limit moet ik altijd lachen... Zojuist 6 D.va's en van dat soort games. Alles x6 is chaos. _/-\o_
Ik heb ze met pijn en moeite gedaan, wat een klote spel vind ik het toch ;)

Maar heb nu gelukkig genji skin en Dva skin.
Gelukkig moest ik de genji skin nog, mensen die die al hadden moeten dus 10 games doen voor 1 skin ;)

Direct het spel van mijn PC verwijderd :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 19-09 17:01
Als je de quest van week 4 van HoS, 5 games speelt krijg je nog 10 gratis lootboxen

Lonestander wijzigde deze reactie 08-05-2017 10:32 (6%)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-09 11:20

Lienuks

Meet People Get Connected!

Dus ik werd level 25, denk ik ga ranked placements proberen.. eindig op 2020 skill rating en dus gold... prima resultaat eerste beste pot erna speel ik rheinhard niemand wilde blijkbaar tank spelen ... krijg ik 5 golden medailles.. en daarmee wil ik niet zeggen dat ik heel goed ben... dat houd in dat ik het meeste gehealed heb en de meeste damage gedaan heb... toen werd ik toch wel even salty...

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
fjux schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:08:
[...]

Gelukkig moest ik de genji skin nog, mensen die die al hadden moeten dus 10 games doen voor 1 skin ;)

ja ik zou ook nog wel ff de upcoming weeks doen joh :P zijn maar 5 games en week 4 krijg je 10 lootboxes :P tenzij dat je totaal niks boeit natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
Ricmaniac schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:38:
[...]

ja ik zou ook nog wel ff de upcoming weeks doen joh :P zijn maar 5 games en week 4 krijg je 10 lootboxes :P tenzij dat je totaal niks boeit natuurlijk.
als je die 10 lootboxes wilt moet je alle quests doen.

dus eerst 5x tegen AI voor genji skin
daarna 5x Quickmatch voor Dva
nog een keer 5 QM voor player icon

en daarna nog een keer 5 voor 10 lootboxen
Nou, ik ga nu echt geen 10 extra matches spelen voor 10 lootboxen. zeker als er nu geen event is!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 7unkrat
quote:
fjux schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:08:
[...]

Ik heb hem in het begin wel gechecked, maar niet een game die ik verder zal spelen. Ik zou die D.Va Police skin wel willen, maar geen zin om 5 games geforceerd te moeten spelen om het te unlocken in Overwatch.

YOUTUBE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 21-09 15:32
Even een vraagje, hoe kan het dat dit spel zo populair is ? Bedoel wat is de "trigger" zodat je echt elke keer weer wil spelen?
Ik speel nu sinds vorige week Paladins en moet zeggen dat het behoorlijk verslavend is, ook heb je kaarten + leuke gear, wapens en andere geinige loot. Champions kun je helemaal aanpassen.
Heb Overwatch in het verleden wel eens gespeeld toen het gratis weekend was maar, was er eigenlijk na 3 uur alweer klaar mee... de loot is alleen maar cosmetische onzin. (let wel, dit was een hele poos terug dat ik speelde..er zal vast wel het een en ander veranderd zijn/toegevoegd?)
Toch wil ik het misschien een kans geven, maar het is OF Paladins OF Overwatch (welke 60euro is)
Wie kan mij overtuigen om voor welke van de 2 te gaan ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:38

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Dan zou ik lekker Paladins blijven spelen. Wat heeft Paladins voor jou wat Overwatch niet heeft?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:08
quote:
Bontes schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:02:
de loot is alleen maar cosmetische onzin. (let wel, dit was een hele poos terug dat ik speelde..er zal vast wel het een en ander veranderd zijn/toegevoegd?)
Ik vind dit juist een enorm pluspunt, een shooter waar iedereen met dezelfde tools en vooral op skill tegen elkaar spelen.

Geen gezeur over een unlock die je pas na 50 uur krijgt, waar je vervolgens profijt van hebt tegen over iemand die net begint.

Nee deden alle games dat maar tegenwoordig, gewoon maps/dlc gratis en de "onzinnige" cosmetisch loot daar moet voor gespeeld worden of je kan loot boxen kopen.

Die onzin tegenwoordig dat er altijd maar iets unlocked moet worden als beloning van lang spelen of dlc die communities opsplitst.
Maar mss begin ik een oude gamer te worden. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
@Albinoraptor exact wat jij zegt. Cosmetisch, verder geen voordelen van unlocks. Heerlijk. Itt star wars battlefront. Waarbij je volledig afgemaakt wordt als je net begint en maar af haakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Wat hierboven staat inderdaad + dat de cosmetics gewoon erg gaaf zijn (tracer Ultraviolet skin O+). Wat voor mij persoonlijk ook heel erg meespeelt en ik eigenlijk nog belangrijker vind is dat de characters en abilities itt andere shooters zo divers zijn. Dat maakt het gewoon super leuk.

Overigens heb je tegenwoordig ook rated matches in Overwatch, misschien dat dat je meer aanspreekt?

temp00 wijzigde deze reactie 08-05-2017 21:57 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19-09 10:10
Vanavond een paar heerlijke potjes ranked gespeeld, PS4 in dit geval. Ik speel vooral support en ben van Lucio/Mercy 'overgestapt' naar Zenyata, zowel offence als defence. Na een eerste pot met random spelers (Zonder communicatie, want ja, PS4) waarbij de tegenstanders geen enkele kans hadden, bleef de groep zowaar 6/6 bij elkaar voor een volgende pot. Dat maak ik op PS4 echt nooit mee. En wat helemaal uniek is met random lui via de PS4: mindset van iedereen in de groep; teamwork.

Uiteindelijk een stuk of 6 ranked games gespeeld met de groep, en ze allemaal gewonnen. Individueel waren nagenoeg alle tegenstanders sterker, en iedere pot waarbij wij als Attack begonnen had je het idee 'ok, deze gaan we nooit winnen', daar we steeds maar nipt de checkpoints in overtime haalden en nooit het eindpunt. Maar iedere keer kwam de tegenstander niet verder binnen de tijd met fantastisch getimede ult counters.

Dus, 5 onbekenden, waarvan ik de namen alweer ben vergeten, bedankt voor de rete spannende potjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 22:25
Zijn er mensen die nog low level zijn?
Ben destijds begonnen op ps4 en daar haakte mensen af, en nu op pc heb ik weinig mensen om mee te spelen.
Merk dat ik nu gek wordt van het feit dat ik eerst weer lvl25 moet halen en nu dus constant met random lui moet spelen die leaven of niet helemaal snappen hoe je als team speelt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19-09 12:29

ricjuh

PSN: ricjuhNL

quote:
MadDogMcCree schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 01:06:
Vanavond een paar heerlijke potjes ranked gespeeld, PS4 in dit geval. Ik speel vooral support en ben van Lucio/Mercy 'overgestapt' naar Zenyata, zowel offence als defence. Na een eerste pot met random spelers (Zonder communicatie, want ja, PS4) waarbij de tegenstanders geen enkele kans hadden, bleef de groep zowaar 6/6 bij elkaar voor een volgende pot. Dat maak ik op PS4 echt nooit mee. En wat helemaal uniek is met random lui via de PS4: mindset van iedereen in de groep; teamwork.

Uiteindelijk een stuk of 6 ranked games gespeeld met de groep, en ze allemaal gewonnen. Individueel waren nagenoeg alle tegenstanders sterker, en iedere pot waarbij wij als Attack begonnen had je het idee 'ok, deze gaan we nooit winnen', daar we steeds maar nipt de checkpoints in overtime haalden en nooit het eindpunt. Maar iedere keer kwam de tegenstander niet verder binnen de tijd met fantastisch getimede ult counters.

Dus, 5 onbekenden, waarvan ik de namen alweer ben vergeten, bedankt voor de rete spannende potjes.
Dat geluk heb ik dus nooit als ik solo ranked speel.
Voeg me maar toe: ricjuhNL, speel zelf ook PS4 zit nu op 2317 ranked.

Battle.net: ricjuh#2827

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
kneusteun schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:51:
Zijn er mensen die nog low level zijn?
Ben destijds begonnen op ps4 en daar haakte mensen af, en nu op pc heb ik weinig mensen om mee te spelen.
Merk dat ik nu gek wordt van het feit dat ik eerst weer lvl25 moet halen en nu dus constant met random lui moet spelen die leaven of niet helemaal snappen hoe je als team speelt.
2 tips:

1) zoek eens de Teamspeak server op uit de topic start. of kijk naar nadere communities.

2) ga Arcade spelen in plaats van quick play. Arcade (bijvoorbeeld mystery) wordt tegenwoordig een stuk serieuzer gespeeld dan quick play.....

quickplay gebruik ik alleen als ik even met mijn aim in wil komen, maar dat was het dan ook, is geen zak aan, iedereen doet maar wat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11-09 11:39

8GUS

Papa & Gamer

quote:
fjux schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:19:
[...]

2) ga Arcade spelen in plaats van quick play. Arcade (bijvoorbeeld mystery) wordt tegenwoordig een stuk serieuzer gespeeld dan quick play.....
Arcade mystery heroes is inderdaad een super leuke modus. De uitkomst kan wel heel verschillend zijn aangezien je iedere keer een random hero krijg als je dood gaat. Truc is om zo min mogelijk dood te gaan (is het altijd natuurlijk, maar in deze modus al helemaal) Plus dat je ook andere hero's speelt die je normaal niet zo snel zou kiezen. Op die manier ben ik ook Zarya vaker serieuzer gaan spelen.

Quickplay is prima voor als je beter wil worden met een bepaalde hero. Dan kies je die en duikt de quickplay in.

Papa Probeert Gaming

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 22:25
Thanks zal er eens naar kijken.
Voordeel is wel dat ik echt wat meer support heroes heb leren gebruiken door die idioten op de been te houden ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08:15
quote:
Lienuks schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:13:
Dus ik werd level 25, denk ik ga ranked placements proberen.. eindig op 2020 skill rating en dus gold... prima resultaat eerste beste pot erna speel ik rheinhard niemand wilde blijkbaar tank spelen ... krijg ik 5 golden medailles.. en daarmee wil ik niet zeggen dat ik heel goed ben... dat houd in dat ik het meeste gehealed heb en de meeste damage gedaan heb... toen werd ik toch wel even salty...
Ben ik toch even nieuwsgierig.
Hoe behaal je gold op healing met Reinhard? >:) (gok healthpacks oppakken voor jezelf, met geen healer in je team, leidt tot gold healing?)

timwijn wijzigde deze reactie 09-05-2017 14:28 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
timwijn schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:26:
[...]

Ben ik toch even nieuwsgierig.
Hoe behaal je gold op healing met Reinhard? >:) (gok healthpacks oppakken voor jezelf, met geen healer in je team, leidt tot gold healing?)
healthpacks tellen niet mee met healing ;)

alleen als je sombra bent wel.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08:15
quote:
fjux schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:40:
[...]

healthpacks tellen niet mee met healing ;)

alleen als je sombra bent wel.....
oh nee, is ook zo. Was even in de war met de selfhealing van Soldier.
Maakt het nog interessanter ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-09 11:20

Lienuks

Meet People Get Connected!

quote:
timwijn schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:41:
[...]

oh nee, is ook zo. Was even in de war met de selfhealing van Soldier.
Maakt het nog interessanter ;)
Ik heb werkelijk waar geen idee, ik ben nog maar net begonnen met ranked (level 26) en heb er net 15 uur inzitten ofzo.. ging me meer om het feit dat ik als tank niet met in ieder geval een dps gold medal hoor rond te lopen terwijl er 4 dps waren ongeveer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fjux
quote:
Lienuks schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:07:
[...]

Ik heb werkelijk waar geen idee, ik ben nog maar net begonnen met ranked (level 26) en heb er net 15 uur inzitten ofzo.. ging me meer om het feit dat ik als tank niet met in ieder geval een dps gold medal hoor rond te lopen terwijl er 4 dps waren ongeveer
is niet helemaal eerlijk ;)

google maar eens op het medal system in overwatch.
Als tank zijnde (zeker rein) ben jij eigenlijk altijd in gevecht, en sta je er ten alle tijden midden in.

Beetje rondmeppen met je hamer en het komt wel goed. Ook ben jij een prio 1 target voor je healers.

meer tijd aan het vechten = meer damage.

Je kan het ook anders zien:

als jij met reinhard gold damage hebt, ben jij je dps niet aan het 'enabelen' om hun ding te doen.
Als soldier/mcree zijnde is er niets vervelenders dan lekker staan te knallen achter het schild en dan dat rein bedenkt: ik ga eens lekker rond me meppen.

Met als gevolg dat de mcree/soldier of dood gaat of een minder goede plek moet gaan opzoeken.
Pagina: 1 2 3 ... 37 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True