Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

fjux schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:12:
[...]

is niet helemaal eerlijk ;)

google maar eens op het medal system in overwatch.
Als tank zijnde (zeker rein) ben jij eigenlijk altijd in gevecht, en sta je er ten alle tijden midden in.

Beetje rondmeppen met je hamer en het komt wel goed. Ook ben jij een prio 1 target voor je healers.

meer tijd aan het vechten = meer damage.

Je kan het ook anders zien:

als jij met reinhard gold damage hebt, ben jij je dps niet aan het 'enabelen' om hun ding te doen.
Als soldier/mcree zijnde is er niets vervelenders dan lekker staan te knallen achter het schild en dan dat rein bedenkt: ik ga eens lekker rond me meppen.

Met als gevolg dat de mcree/soldier of dood gaat of een minder goede plek moet gaan opzoeken.
Daar heb je een goed punt! Zo bekeek ik het nog niet eens... Denk dat ik een aanname heb gedaan op basis van mijn eigen invulling van de dps role

Kan ook gewoon zijn omdat ik ontzettend salty was na een 8 potten loss streak :+

[ Voor 4% gewijzigd door Lienuks op 09-05-2017 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:25
Lienuks schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:15:
[...]

Daar heb je een goed punt! Zo bekeek ik het nog niet eens... Denk dat ik een aanname heb gedaan op basis van mijn eigen invulling van de dps role

Kan ook gewoon zijn omdat ik ontzettend salty was na een 8 potten loss streak :+
tsja, dat is het lastige van overwatch. Het is echt een team game. maar je krijgt een personlijke score. dat lokt dit soort problemen gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

fjux schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:33:
[...]

tsja, dat is het lastige van overwatch. Het is echt een team game. maar je krijgt een personlijke score. dat lokt dit soort problemen gewoon uit.
En toch denk ik dat 40% van de mensen waarmee ik gematched word zich weinig aantrekken van teamplay, d.w.z iedereen typt 2-2-2 (ik weet nu pas wat dat is) maar iedereen wil alleen maar dps-en ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
Lienuks schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:34:
[...]

En toch denk ik dat 40% van de mensen waarmee ik gematched word zich weinig aantrekken van teamplay, d.w.z iedereen typt 2-2-2 (ik weet nu pas wat dat is) maar iedereen wil alleen maar dps-en ;(
klopt, veel mensen spelen de game gewoon vanuit eigen perspectief of het COD idee.

terwijl het alleen maar gaat om het samen spelen. je kan met zn 6e solo allemaal slechter zijn dan de tegenstander, maar als je samen werkt ga je makkelijk winnen.

overigens is het in QP helemaal ver te zoeken. maar ook in comp is het soms een drama. En vaak zijn het toch de kids die er met een COD mentaliteit in zitten (niet allemaal uiteraard).
Beste is toch echt om je even in de strategieen van comp te verdiepen. hoe het stallen werkt, waar je wel voordeel hebt en waar niet.

Voorbeelde: op 2CP maps moet je op punt 1 zo snel mogelijk picks hebben, want jouw team heeft spawn advantage. (dus jij killt er 1 en je gaat zelf dood is een mooie trade, want hij moet verder lopen)

Op het 2e punt heeft juist de tegenstand dat, en om te winnen zul je dus in 1 keer het hele team moeten neerhalen in plaats van 1 voor 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 20:54
Jup, zie het constant. Mensen die als bastion, mei en junkrat etc doorlopen naar de enemy spawn. Daar gaan zitten/staan zodat ze een kill pakken als de game begint. Ze gaan dood, zij spawnen en hoeven amper te lopen. Gevolg een 6 vs 4 gevecht bij een chokepoint, die verlies je en weg ben je.
Zoooo dom, snap niet dat mensen dat niet snappen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

[...]

Daarom ben ik zelf sinds kort meer healer gaan spelen.
Op maps met goede "boop" opties kies ik regelmatig Lucio anders meestal Zenyatta of als ik solo heal ben Mercy.

Ana ben ik helaas nog veel te slecht mee om in comp te picken, als iemand een paar goede tips voor haar heel graag, ik krijg d'r maar niet lekker onder de knie.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Positie en aim :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Albinoraptor schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:12:
[...]

Maar mss begin ik een oude gamer te worden. :P
Ik moest geen traantje wegpinken. Er zat stof mijn oog.

:')

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
[...]

Hoe vaak ik wel niet gevraagd wordt de Mercy uit te hange en vervolgens gaat de rest Rambo style...Wat niet te healen valt. Beetje samen spel is noodzakelijk. En als je constant heal, upvote de mercy, wel nee.
Beetje serieuse Overwatch spelers, add me gerust, zie signature. Ben genoeg online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

7unkrat schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 23:38:
[...]
Beetje serieuse Overwatch spelers, add me gerust, zie signature. Ben genoeg online
Zal je toevoegen zodra ik thuis ben. Speel niet iedere dag, maar probeer wekelijks wel m'n ding te doen. Daar is de game te leuk voor :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

7unkrat schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 23:38:
[...]

Hoe vaak ik wel niet gevraagd wordt de Mercy uit te hange en vervolgens gaat de rest Rambo style...Wat niet te healen valt. Beetje samen spel is noodzakelijk. En als je constant heal, upvote de mercy, wel nee.
Als je dezelfde naam gebruikt ingame, dan heb ik al met of tegen je gespeeld ;) (Je zit ook in silver of gold toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Bontes schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:02:
Toch wil ik het misschien een kans geven, maar het is OF Paladins OF Overwatch (welke 60euro is)
Wie kan mij overtuigen om voor welke van de 2 te gaan ?
Op het moment dat geld geen rol speelt voor je, is de keuze makkelijk gemaakt.

En wat al eerder gezegd is, de kracht van OW is juist dat er geen functionele unlocks zijn. Iedereen kan over hetzelfde beschikken vanaf moment 1, zodat alleen skills ertoe doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens is de overwatch community vele malen groter en zal de game denk ik ook een veel beter voorbestaan krijgen/houden dan paladins. en persoonlijk vind ik overwatch ook gewoon echt leuker

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 10-05-2017 14:40 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat ik WEL jammer vind is dat de lootboxes een beetje verpesten wat LoL had. Een skin daar hebben is een hele bewuste keuze. Vaak als iemand een mooie/dure skin had, dan was het iemand die z'n character heel serieus nam. Ik vond het ook niet erg te betalen voor mooie skins. OW heeft dat enkel en alleen met een golden gun. Als iemand die heeft dan zie je dat diegene dedicated is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

apNia schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:33:
Wat ik WEL jammer vind is dat de lootboxes een beetje verpesten wat LoL had. Een skin daar hebben is een hele bewuste keuze. Vaak als iemand een mooie/dure skin had, dan was het iemand die z'n character heel serieus nam. Ik vond het ook niet erg te betalen voor mooie skins. OW heeft dat enkel en alleen met een golden gun. Als iemand die heeft dan zie je dat diegene dedicated is.
Maar de golden gun verdien je niet met lootboxes he. Die krijg je alleen als je voldoende competitive points hebt vergaard. Daarbij geeft het hebben van een golden gun geen enkele indicatie dat je je character "serieus" neemt. Als je maar voldoende competitive points verzameld kun je er een kopen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Bzrk80 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:38:
[...]

Maar de golden gun verdien je niet met lootboxes he. Die krijg je alleen als je voldoende competitive points hebt vergaard. Daarbij geeft het hebben van een golden gun geen enkele indicatie dat je je character "serieus" neemt. Als je maar voldoende competitive points verzameld kun je er een kopen.
Zo ook een ultimate skin in LoL niet. Het is niet waterdicht, maar het is een aardige indicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErA

ErA

Mjah, behalve dat ik over 3 weken alweer 4 golden guns heb.... Maar goed ik ben ook redelijk dedicated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 19:16
Wij zoeken nog 1 a 2 spelers (PC) om wat rating te pushen deze week. Zijn op dit moment 2300+!
Iemand geïnteresseerd ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

s1ck schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:51:
Wij zoeken nog 1 a 2 spelers (PC) om wat rating te pushen deze week. Zijn op dit moment 2300+!
Ikkuh (https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/Ebayzo-21225). Voeg maar toe, en zeg maar wanneer via DM/B.net

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Ik wil ook wel meedoen, ben ongeveer 2200
https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/ollievssn-2593

[ Voor 18% gewijzigd door Ollievssn op 10-05-2017 16:04 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Tsjonge jonge zeg. Vanavond de laatste pot van de avond en m'n kans om gold te worden. Queue popped met attack Volskaya. Even met tab kijken wat voor spelers het enemy team heeft, jahoor....net op dit moment een diamond en een platinum in het enemy team ;(. En dat terwijl ons team voornamelijk uit midden silver spelers bestaat (fijn team trouwens, niks op aan te merken). Ik hoopte nog even dat die plat/diamond gasten rating wilde droppen, maar nee.

Afijn, hun platinum Genji speelde ons helemaal de moeder maar we wisten zowaar het eerste punt te pakken en het tweede punt tot 51% te krijgen. In de tweede ronde als defense verloren we snel het eerste punt dus ik zag de bui al hangen. Uiteindelijk met een geweldige team effort toch ons tweede punt op 0% weten te houden en ik m'n gold verdiend :). Niet verwacht maar wel erg blij mee. Is het eerste seizoen dat ik echt regelmatig met dezelfde mensen speel + allemaal op voice en dat scheelt echt een hoop.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
temp00 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 00:18:
Tsjonge jonge zeg. Vanavond de laatste pot van de avond en m'n kans om gold te worden. Queue popped met attack Volskaya. Even met tab kijken wat voor spelers het enemy team heeft, jahoor....net op dit moment een diamond en een platinum in het enemy team ;(. En dat terwijl ons team voornamelijk uit midden silver spelers bestaat (fijn team trouwens, niks op aan te merken). Ik hoopte nog even dat die plat/diamond gasten rating wilde droppen, maar nee.

Afijn, hun platinum Genji speelde ons helemaal de moeder maar we wisten zowaar het eerste punt te pakken en het tweede punt tot 51% te krijgen. In de tweede ronde als defense verloren we snel het eerste punt dus ik zag de bui al hangen. Uiteindelijk met een geweldige team effort toch ons tweede punt op 0% weten te houden en ik m'n gold verdiend :). Niet verwacht maar wel erg blij mee. Is het eerste seizoen dat ik echt regelmatig met dezelfde mensen speel + allemaal op voice en dat scheelt echt een hoop.
Grats!

Je moet er nooit vanuit gaan dat iemand met een mooier icoontje ook beter is. Er is een reden waarom die platinum en diamond spelers in een silver match geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Wanneer gaan we, voordat ik echt de diepte in zak, samen spelen? :D

Wat een drama sinds het weekend...

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 19:16
Added! Hopende vanavond paar potjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

s1ck schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:49:
[...]

[...]

Added! Hopende vanavond paar potjes ;)
Ik ben erbij!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

yinx84 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 06:20:
[...]

Grats!

Je moet er nooit vanuit gaan dat iemand met een mooier icoontje ook beter is. Er is een reden waarom die platinum en diamond spelers in een silver match geplaatst worden.
True that en thanks ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de golden gun van Zen gekocht omdat hij een Nutcracker skin heeft, Golden Nuts baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:29:
[...]
Heb de golden gun van Zen gekocht omdat hij een Nutcracker skin heeft, Golden Nuts baby!
Tsja, dat is gewoon bad ass! En Zen is cool _/-\o_

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Zag nog een leuke Infographic voorbijkomen van het Uprising event.

Had van mij echter nog iets gedetailleerde gemogen (bijv: hoeveel players hebben de Legendary Mode in totaal gehaald etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Fixer schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:22:
Zag nog een leuke Infographic voorbijkomen van het Uprising event.

Had van mij echter nog iets gedetailleerde gemogen (bijv: hoeveel players hebben de Legendary Mode in totaal gehaald etc).
Leuk overzicht. Had idd wellicht nog wat gedetailleerder gemogen. Maar we mogen al blij zijn dat ze dit doen.

Begrijp alleen de crafted skins niet helemaal.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Net iemand tegengekomen die de nickname "kankerxd" heeft ... lvl 240+ doet blizzard überhaupt wel eens wat aan zulke dingen? Ik gok niet dat ik de eerste ben die zo iemand report?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
rejer schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:23:
Net iemand tegengekomen die de nickname "kankerxd" heeft ... lvl 240+ doet blizzard überhaupt wel eens wat aan zulke dingen? Ik gok niet dat ik de eerste ben die zo iemand report?
weet niet of een ziekte bannable is. Het is geen racisme / discriminatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Denk vrij weinig om bovengenoemde reden. Ergens 'blij' dat op de Xbox er alleen normale namen langskomen omdat je dan aan je Gamertag vastzit waar wel strenge regels voor gelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
Ja ik ook report dat meteen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Bzrk80 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:00:
[...]

[...]

Begrijp alleen de crafted skins niet helemaal.
Gekocht voor 3k denk ik. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
net met zn 3e gespeeld. en een dikke loosing streak gekregen. (5 potjes)

Laatste potje gewonnen! YES weer punten er bij!
krijgen we 4 of sommige zelf 3 SR.

geweldig! heb volgens mij nog nooit zo weinig punten er bij gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Als ik de skins zie waar het over gaat kun je daar wel eens gelijk in hebben

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:30
Vrees dat Diamond hem niet meer gaat worden dit seizoen. Blijf maar rond de 2.9k hangen; elke keer als ik dichtbij ben krijg ik weer leavers en throwers. Jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag een tijd geleden een lijst voorbij komen op Reddit van vertalingen van Aziatische namen.... wat daar tussen stond...

Zegt ook meer over de speler dan de game gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zironako schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:43:
Vrees dat Diamond hem niet meer gaat worden dit seizoen. Blijf maar rond de 2.9k hangen; elke keer als ik dichtbij ben krijg ik weer leavers en throwers. Jammer dit.
Same shit here. Vorig seizoen goed in de diamond, dit seizoen goed bezig in diamond, en toen ineens 400 punten gekelderd en nooit meer uitgeklommen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
apNia schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:54:
[...]

Same shit here. Vorig seizoen goed in de diamond, dit seizoen goed bezig in diamond, en toen ineens 400 punten gekelderd en nooit meer uitgeklommen :'(
Ik hing vorig seizoen constant rond de 3k, maar op de laatste dag zat ik op een 12 losestreak. Ben toen teruggezakt naar 2.4k. Toen weer high gold geranked begin dit seizoen en na een weekje weer terug op 2.9k, maar nu is het een constante circel van 2.8k tot 2.9k. Win er eentje, verlies de volgende. Echt verschrikkelijk vervelend hoe random die potjes soms kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Zironako schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:03:
[...]

Ik hing vorig seizoen constant rond de 3k, maar op de laatste dag zat ik op een 12 losestreak. Ben toen teruggezakt naar 2.4k. Toen weer high gold geranked begin dit seizoen en na een weekje weer terug op 2.9k, maar nu is het een constante circel van 2.8k tot 2.9k. Win er eentje, verlies de volgende. Echt verschrikkelijk vervelend hoe random die potjes soms kunnen zijn.
Zeker in high plat en low diamond zit er echt heel veel verschil tussen. Ene keer steamroll je er zo overheen andere keer andersom. En heel af en toe een leuke match die echt nek aan nek is.

Maar kom ook vaak mensen tegen waarvan ik me afvraag hoe ze in diamond zijn gekomen. Ze zijn niet eens aan het trollen, maar 0.0 teamwork. Continu in je eentje naar voren rennen ect.

Ik hoop dat dat nog een keer goed gaat komen. Dat een rank ook echt iets gaat beteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
fjux schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:08:
[...]

Zeker in high plat en low diamond zit er echt heel veel verschil tussen. Ene keer steamroll je er zo overheen andere keer andersom. En heel af en toe een leuke match die echt nek aan nek is.

Maar kom ook vaak mensen tegen waarvan ik me afvraag hoe ze in diamond zijn gekomen. Ze zijn niet eens aan het trollen, maar 0.0 teamwork. Continu in je eentje naar voren rennen ect.

Ik hoop dat dat nog een keer goed gaat komen. Dat een rank ook echt iets gaat beteken.
Dit is inderdaad precies hoe ik het ervaar. Het ene potje winnen we zo dik en het andere potje verliezen we zonder het punt überhaupt aan te raken. Had gisteren wel een spannend potje op kings row die ik uiteindelijk met 6-7 verloren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Zironako schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:16:
[...]

Dit is inderdaad precies hoe ik het ervaar. Het ene potje winnen we zo dik en het andere potje verliezen we zonder het punt überhaupt aan te raken. Had gisteren wel een spannend potje op kings row die ik uiteindelijk met 6-7 verloren heb.
wow 6-7, dan was de defence bij beide teams wel slecht :P

Zeker dat laatste stuk is erg goed te doen op defence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
fjux schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:00:
[...]

Klopt inderdaad, beide teams waren qua defence niet erg sterk, maar qua offense juist wel. Was een apart, maar gigantisch spannend potje. Vond het ook niet zo erg deze te verliezen, aangezien het in ieder geval retespannend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjux schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:00:
[...]

Heb het idee dat defence altijd slechter is dan offense. Je hebt altijd wel een paar knuppels erbij die gewoon op de Sym en Bastion af lopen. Afgelopen tijd gestegen tot ong ~2800SR maar dan kom je er toch gauw achter dat rating ook niks zegt.

Hoe kun je rond Diamond zitten en niet in voice komen? Dat je dan zelf niks zegt (naast calls) ok, maar luister dan op zen minst. Al een paar keer gehad dat ik 10x waarshuwde om niet links te gaan want daar hangen turrets. Om vervolgens iedereen links te zien gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Zironako schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:09:
[...]

Klopt inderdaad, beide teams waren qua defence niet erg sterk, maar qua offense juist wel. Was een apart, maar gigantisch spannend potje. Vond het ook niet zo erg deze te verliezen, aangezien het in ieder geval retespannend was.
Heb ik ook altijd, als het zo close is vind ik het helemaal niet erg om te verliezen. sterker nog die potten vind ik leuker dan de steamrolls (maar op zijn tijd is een steamroll ook wel leuk)

maar ik hoop echt dat de ranks wat gaan betekenen. Als in, je moet echt beter worden in bepaalde dingen om hoger te komen. bijvoorbeeld dat je gewoon niet in plat komt zonder goed teamwork. en diamond bijvoorbeeld dat daar de ults veel beter moeten gaan (ult management, combo's ect)

nu is het in ieder geval t/m masters gewoon een grote cluster f*ck.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:16:
[...]

Heb het idee dat defence altijd slechter is dan offense. Je hebt altijd wel een paar knuppels erbij die gewoon op de Sym en Bastion af lopen. Afgelopen tijd gestegen tot ong ~2800SR maar dan kom je er toch gauw achter dat rating ook niks zegt.

Hoe kun je rond Diamond zitten en niet in voice komen? Dat je dan zelf niks zegt (naast calls) ok, maar luister dan op zen minst. Al een paar keer gehad dat ik 10x waarshuwde om niet links te gaan want daar hangen turrets. Om vervolgens iedereen links te zien gaan...
dit komt volgens mij vooral doordat er vaak met defence veel te afwachtend gespeeld wordt. en als er dan iets gebeurt ineens alle defensive ults poppen op de paniek momenten.

vaak gooi ik met zarya er ook gewoon mijn ult in net voor de push van de tegenstander begint, of net als ze beginnen. Dat ze nog niet helemaal lekker in positie zijn.

Dan blaas je ze vaak al omver voor ze iets kunnen doen.

[ Voor 36% gewijzigd door fjux op 12-05-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

[...]

M'n grootste ergernis is en blijft hoe slecht mensen communiceren. Instalock Hanzo, bek houden, tot we verliezen en dan flamen. Mensen snappen echt het belang van behoorlijk communiceren niet. Geloof dat dat een beetje doordringt rond 3500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ik ben inderdaad vaak de enige die in team chat aanwezig is met m'n maat met wie ik duo quee. Probeer nu vaak gewoon met z'n tweeen ult combo's te krijgen. Zarya, tracer, pharah, dva bijvoorbeeld. En als we dan iemand in team chat krijgen is het zo'n 12 jarige brit die de boel bij elkaar schreeuwt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Zironako schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:37:
Ik ben inderdaad vaak de enige die in team chat aanwezig is met m'n maat met wie ik duo quee. Probeer nu vaak gewoon met z'n tweeen ult combo's te krijgen. Zarya, tracer, pharah, dva bijvoorbeeld. En als we dan iemand in team chat krijgen is het zo'n 12 jarige brit die de boel bij elkaar schreeuwt...
Soms kan ik me dan ook kostelijk vermaken om z'n 12 jarige.

1 keer gehad dat ineens iedereen die 12 jarige begon te bashen.
Hij verliet de voice chat, even gelachen en vervolgens communiceerde iedereen en nog gewonnen ook :P

Wel jammer dat die 12 jarige dan dus ook de match wint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Het is een Nederlands woord, dus dat zullen ze niet zo snel filteren als op de Engelse varianten. Er is wel een bepaalde name-code voor de Battletags.
Dit soort namen report ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
[...]

En daarom zeg ik... laten we elkaar als beschaafde, niet leavende, en team gerichte niet-DPS-Rambo Tweakers toevoegen.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
7unkrat schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:06:
[...]

En daarom zeg ik... laten we elkaar als beschaafde, niet leavende, en team gerichte niet-DPS-Rambo Tweakers toevoegen.

8)
Ik speel op de PS4. Dus als je daar speelt kan je me toevoegen op Rhcpmikey (speel ook op pc, maar ben daar zo slecht dat ik de focus leg op de ps4).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
Zironako schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:23:
[...]

Ik speel op de PS4. Dus als je daar speelt kan je me toevoegen op Rhcpmikey (speel ook op pc, maar ben daar zo slecht dat ik de focus leg op de ps4).
PS4.....
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/12XMGIWtrHBl5e/giphy.gif

[ Voor 8% gewijzigd door 7unkrat op 12-05-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Tja, opgegroeid met consoles... Controllers voelen meer natuurlijk voor mij aan. Ben alsnog level 270 op pc, maar m'n aim is niks in vergelijking met de PS4 :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Zironako schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:45:
[...]

Tja, opgegroeid met consoles... Controllers voelen meer natuurlijk voor mij aan. Ben alsnog level 270 op pc, maar m'n aim is niks in vergelijking met de PS4 :p.
Jaren consoles gehad. Maar vond de games te duur telkens, het sale gehalte op de PC is iets gunstige.
PS4 destijds verkocht.

Anywho's, lvl270 op PC los van je PS4! 8) Dayum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
7unkrat schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:57:
[...]

Jaren consoles gehad. Maar vond de games te duur telkens, het sale gehalte op de PC is iets gunstige.
PS4 destijds verkocht.

Anywho's, lvl270 op PC los van je PS4! 8) Dayum.
Ik heb ook een goede pc waar ik andere games op speel, maar shooters kan ik om de een of andere reden gewoon niet op de pc. 270 op de pc en tikte gisteren 251 op de ps4 aan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Zironako schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:04:
[...]

Ik heb ook een goede pc waar ik andere games op speel, maar shooters kan ik om de een of andere reden gewoon niet op de pc. 270 op de pc en tikte gisteren 251 op de ps4 aan haha.
Dikke respect. Ik heb moeite om in Competitive Play de 2000SR aan te raken. 1904SR is het hoogste. Veel games waar ik met DPS-Rambos speel die denken dat 1v6 makkelijk te doen is. En waar je als een Mercy niks begin omdat 6 man eerst de Mercy kapot maakt en vervolgens de, meestal, Reinhardt. Daaaag SR ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
7unkrat schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:17:
[...]

Dikke respect. Ik heb moeite om in Competitive Play de 2000SR aan te raken. 1904SR is het hoogste. Veel games waar ik met DPS-Rambos speel die denken dat 1v6 makkelijk te doen is. En waar je als een Mercy niks begin omdat 6 man eerst de Mercy kapot maakt en vervolgens de, meestal, Reinhardt. Daaaag SR ;w
Enige tip die ik je als solo quee kan geven is goed worden in een hero waar je mee kan carryen. Toen ik begin dit seizoen in gold kwam, speelde ik gewoon elk potje Tracer. Daarmee ben ik redelijk goed op high plat niveau, maar in gold kan ik daar redelijk mee carryen. Kostte me een paar dagen en was weer geklommen. Maar ken je pijn, solo quee kan gewoon te random zijn. Had van de week een hanzo in m'n team. Niks mis mee an sich, maar deze hanzo kreeg letterlijk heel de offense ronde geen enkele kill gemaakt. Dan wordt winnen lastig als je voornamelijk tanks speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:00

frG

voor mensen die zin hebben in competitive, add me!

frG#2768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Men vermoed dat Season 4 op of rond 23 mei eindigt. Denk dat ik daarna even een seizoentje oversla en een competitive break neem. Die 7 games per week om decay te voorkomen is toch wel heftig als je niet heel veel tijd hebt. Moet echt potjes inlassen om m'n decay niet in te laten kicken... zelfs als je een dag of twee niet speelt zit OW daardoor toch steeds in je achterhoofd.

Gelukkig Master aangetikt al vrij vroeg dit seizoen en tenzij het heel raar loopt eindig ik daar ook S4 mee. Volgens de statistieken van Blizz behoor je dan tot de top 3%... een mooie gedachte om OW voorlopig even als 'uitgespeeld' te beschouwen ;)

Wel nog leuk om af en toe voor events en QP potjes in te loggen natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 12-05-2017 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
yinx84 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:15:
Men vermoed dat Season 4 op of rond 23 mei eindigt. Denk dat ik daarna even een seizoentje oversla en een competitive break neem. Die 7 games per week om decay te voorkomen is toch wel heftig als je niet heel veel tijd hebt. Moet echt potjes inlassen om m'n decay niet in te laten kicken... zelfs als je een dag of twee niet speelt zit OW daardoor toch steeds in je achterhoofd.

Gelukkig Master aangetikt al vrij vroeg dit seizoen en tenzij het heel raar loopt eindig ik daar ook S4 mee. Volgens de statistieken van Blizz behoor je dan tot de top 3%... een mooie gedachte om OW voorlopig even als 'uitgespeeld' te beschouwen ;)

Wel nog leuk om af en toe voor events en QP potjes in te loggen natuurlijk.
Wat bedoel je met decay? Ik speel echt maar 3 potjes competitive per week meestal, de laatste 2 seizoenen. Het was hiervoor meer, maar het salt en slechte teams trek ik niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Raptar schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:12:
[...]

Wat bedoel je met decay? Ik speel echt maar 3 potjes competitive per week meestal, de laatste 2 seizoenen. Het was hiervoor meer, maar het salt en slechte teams trek ik niet :P.
Vanaf Diamond en hoger moet je 7 potjes per week spelen. Lukt je dat niet dan verlies je 50SR per dag.

[ Voor 6% gewijzigd door yinx84 op 12-05-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Zironako schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:22:
[...]

Enige tip die ik je als solo quee kan geven is goed worden in een hero waar je mee kan carryen. Toen ik begin dit seizoen in gold kwam, speelde ik gewoon elk potje Tracer. Daarmee ben ik redelijk goed op high plat niveau, maar in gold kan ik daar redelijk mee carryen. Kostte me een paar dagen en was weer geklommen. Maar ken je pijn, solo quee kan gewoon te random zijn. Had van de week een hanzo in m'n team. Niks mis mee an sich, maar deze hanzo kreeg letterlijk heel de offense ronde geen enkele kill gemaakt. Dan wordt winnen lastig als je voornamelijk tanks speelt.
Het is een tijdje oefenen ja met bepaalde heroes. Ik vermijd momenteel de widowmaker, genji, hanzo en bastion(of course).
Tracer speelt ook wel lekker, maar ik moet nog even wennen aan die rewind. Verder veel mercy en ana. Maar het meeste speel ik de laatste tijd met Symmetra, schijnt redelijk sterk te zijn in de juiste handen. En Junkrat, waarmee ik gewoon weg de meeste kills pak en vaak push waar andere steken laten vallen omdat ze te defensie spelen op een attack ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
7unkrat schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 23:45:
[...]

Het is een tijdje oefenen ja met bepaalde heroes. Ik vermijd momenteel de widowmaker, genji, hanzo en bastion(of course).
Tracer speelt ook wel lekker, maar ik moet nog even wennen aan die rewind. Verder veel mercy en ana. Maar het meeste speel ik de laatste tijd met Symmetra, schijnt redelijk sterk te zijn in de juiste handen. En Junkrat, waarmee ik gewoon weg de meeste kills pak en vaak push waar andere steken laten vallen omdat ze te defensie spelen op een attack ronde.
Ik vind junkrat echt bagger. Heb op de console ook het idee dat iedereen hem pikt, omdat je dan niet goed hoeft te aimen. Beetje ballen in zo'n punt spammen, enemy team beetje ult boosten, om daarna zn eigen meeste lame ult te gebruiken.
Nope niet mijn char..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Ik heb de laatste tijd op de PS4 vaak een raar soort van lag, wat ik eerder nog nooit heb gehad bij OW (en ik speel al vanaf seizoen 1). Vooral de rechter stick heeft dan ineens een eigen willetje waardoor fatsoenlijke movement en aiming er niet meer bij is. Character beweegt alle kant op en wordt praktisch onspeelbaar.

Herkent iemand dit? Of is m'n controller aan vervanging toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Fair warning voor iedereen... het einde van het seizoen wordt binnenkort aangekondigd. Dat betekent trolls, leavers en throwers. Mensen die hun SR vergooien omdat ze toch al hun goal hebben bereikt. Competitive wordt dus één grote shitshow, net als elke laatste week van de voorgaande seizoenen.

Anyway, zit voor nu in een lekkere winstreak! Zojuist m'n 6e achtereenvolgende win die goed was 51SR. Dacht dat ze streaks hadden generfed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Korkss schreef op zondag 14 mei 2017 @ 09:14:
[...]

Ik vind junkrat echt bagger. Heb op de console ook het idee dat iedereen hem pikt, omdat je dan niet goed hoeft te aimen. Beetje ballen in zo'n punt spammen, enemy team beetje ult boosten, om daarna zn eigen meeste lame ult te gebruiken.
Nope niet mijn char..
Het nutteloos spammen van een choke point snap ik ook niet. Zijn damage is daar redelijk laag voor. Leukste blijft de chaos te creeeren door je mine te gebruiken om over de enemy groep heen te springen, om een voorbeeld te noemen. De paniek die dan vaak ontstaat is priceless.

Maar ik speel vaak alles wel wat gevraagd wordt en een beetje logisch nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Spud82 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:46:
Ik heb de laatste tijd op de PS4 vaak een raar soort van lag, wat ik eerder nog nooit heb gehad bij OW (en ik speel al vanaf seizoen 1). Vooral de rechter stick heeft dan ineens een eigen willetje waardoor fatsoenlijke movement en aiming er niet meer bij is. Character beweegt alle kant op en wordt praktisch onspeelbaar.

Herkent iemand dit? Of is m'n controller aan vervanging toe?
Ik merkte gisteren inderdaad ook rare hick ups met Soldier tijdens het sprinten, het was niet heel vloeiend allemaal. Met aimen had ik geen last gelukkig.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
ricjuh schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:15:
[...]

Ik merkte gisteren inderdaad ook rare hick ups met Soldier tijdens het sprinten, het was niet heel vloeiend allemaal. Met aimen had ik geen last gelukkig.
Hmm ik heb het de laatste tijd best vaak en dan meerdere potjes achter elkaar. Lekker in ranked, een onspeelbaar character. Ik heb geen idee wat het in mijn geval kan zijn: heb mijn vraag ook in het OLED topic gesteld. Want ik heb net een nieuwe tv (LG B6) en had met mijn andere tv nooit ergens last van. Maar kan toeval zijn, want heb alleen problemen met Overwatch...

Dus Ricjuh, weet wie je invite als je met mij ranked wilt spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Spud82 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:33:
[...]

Hmm ik heb het de laatste tijd best vaak en dan meerdere potjes achter elkaar. Lekker in ranked, een onspeelbaar character. Ik heb geen idee wat het in mijn geval kan zijn: heb mijn vraag ook in het OLED topic gesteld. Want ik heb net een nieuwe tv (LG B6) en had met mijn andere tv nooit ergens last van. Maar kan toeval zijn, want heb alleen problemen met Overwatch...

Dus Ricjuh, weet wie je invite als je met mij ranked wilt spelen!
Haha, geen probleem. Beter dan solo hanzo mains die niet communiceren ;)
Gaat wel lekker met ranked laatste dagen, hopelijk nog Platinum halen voor het einde.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ORxYKVP.png

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

yinx84 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:50:
Fair warning voor iedereen... het einde van het seizoen wordt binnenkort aangekondigd. Dat betekent trolls, leavers en throwers. Mensen die hun SR vergooien omdat ze toch al hun goal hebben bereikt. Competitive wordt dus één grote shitshow, net als elke laatste week van de voorgaande seizoenen.
Kan je na gaan hoe makkelijk het dus wordt om te winnen!

Er zijn 12 spelers, 6 uit elk team. We gaan er van uit dat elke speler behalve jij een troller en leaver is. Die zijn 0 punten waard.

Een serieuze speler is 1000 punten waard.

Jij bent de enige serieuze speler! jouw team heeft een HUGE advantage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
ErA schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:08:
[...]

Kan je na gaan hoe makkelijk het dus wordt om te winnen!

Er zijn 12 spelers, 6 uit elk team. We gaan er van uit dat elke speler behalve jij een troller en leaver is. Die zijn 0 punten waard.

Een serieuze speler is 1000 punten waard.

Jij bent de enige serieuze speler! jouw team heeft een HUGE advantage.
Zeker. Als je duo-Q gaat dan is de kans nog kleiner. Ga in ieder geval niet meer solo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Tis mooi geweest, om de inboedel te beschermen (en mijn bloeddruk) heb ik het er maar afgegooid. Competitive is gewoon niet te doen. Quickplay is wel aardig, maar ik kan geen hanzo/genji/widow meer zien. Arcade is leuk om te doen als je eenmaal per week voor de loot gaat. Ach het internet staat al vol rant verhalen. Ik zet het maar op pauze, ooit zal ik het wel weer is installeren. Tijd voor wat anders, iets minder frustrerends, wellicht relaxends na een werkdag 8)7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
CT schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:37:
Tis mooi geweest, om de inboedel te beschermen (en mijn bloeddruk) heb ik het er maar afgegooid. Competitive is gewoon niet te doen. Quickplay is wel aardig, maar ik kan geen hanzo/genji/widow meer zien. Arcade is leuk om te doen als je eenmaal per week voor de loot gaat. Ach het internet staat al vol rant verhalen. Ik zet het maar op pauze, ooit zal ik het wel weer is installeren. Tijd voor wat anders, iets minder frustrerends, wellicht relaxends na een werkdag 8)7 :'(
Quake Champions binnenkort. Duel mode, compleet aangewezen op jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Speel meestal altijd tank of healer (ook in MMO's e.d. vind ik dat toch de leukste classes).

Maar als je healt rent iedereen gewoon weg - en sterft. Als je tankt rent iedereen gewoon weg - en sterft.
Incidenteel snapt iedereen zijn rol en win je wat games, of zijn de games uberhaupt leuk, alleen de laatste tijd is dat zo zeldzaam dat ik na een uur spelen mij zelf afvraag waarom ik dit nog doe, en ook in MMO's als je dat punt bereikt kan je beter stoppen ;)

In een MMO kan je alleen verder komen als je bepaalde doelen echt bereikt dus is de dicipline er meer om je best te doen. In overwatch krijg je ook punten en lootboxen etc. als je gewoon direct een ravijn in springt.. dus of je nu level 1 of level 999 bent, ook ravijn springers bereiken sterren en gouden skins etc..
Ik denk dat het daar nu een beetje 'mis' aan het gaan is - geberek aan echte duidelijke 'ranking'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
CT schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 06:23:
Speel meestal altijd tank of healer (ook in MMO's e.d. vind ik dat toch de leukste classes).

Maar als je healt rent iedereen gewoon weg - en sterft. Als je tankt rent iedereen gewoon weg - en sterft.
Incidenteel snapt iedereen zijn rol en win je wat games, of zijn de games uberhaupt leuk, alleen de laatste tijd is dat zo zeldzaam dat ik na een uur spelen mij zelf afvraag waarom ik dit nog doe, en ook in MMO's als je dat punt bereikt kan je beter stoppen ;)

In een MMO kan je alleen verder komen als je bepaalde doelen echt bereikt dus is de dicipline er meer om je best te doen. In overwatch krijg je ook punten en lootboxen etc. als je gewoon direct een ravijn in springt.. dus of je nu level 1 of level 999 bent, ook ravijn springers bereiken sterren en gouden skins etc..
Ik denk dat het daar nu een beetje 'mis' aan het gaan is - geberek aan echte duidelijke 'ranking'.
helemaal mee eens, ik hoop ook echt dat er iets gaat veranderen, want de huidige ranking slaat helemaal nergens meer op. Ik speel nu bijvoorbeeld in het weekend alleen maar met groepjes, nooit meer soloQ. want het niveau in het weekend is gewoon bedroevend slechter dan door de week... dat zou natuurlijk niet mogen.

ik heb mijn hoop gevestigd op dat er een soort clan systeem gaat komen in overwatch en dat daar een soort 2e ranked in komt. en dan als clan/team gerankt worden in plaats van individueel. het blijft namelijk een team spel, maar iedereen wordt los gerankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ben ik wel echt benieuwd wanneer dit seizoen stopt. omdat ik mee ging met de geruchte had ik ook vandaag verwacht als laatste dag. Volgens mij lieten ze het altijd wel redelijk ver van te voren weten toch ? maar zou dan denk ik toch volgende week zijn omdat die 28 feb live ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:00:
Nu ben ik wel echt benieuwd wanneer dit seizoen stopt. omdat ik mee ging met de geruchte had ik ook vandaag verwacht als laatste dag. Volgens mij lieten ze het altijd wel redelijk ver van te voren weten toch ? maar zou dan denk ik toch volgende week zijn omdat die 28 feb live ging
Men heeft gezegd dat S5 zeer vroeg in juni live gaat. Dan zou de 23e als einde van S4 zeer logisch zijn... weekje off-season en dan is het ook juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Laat maar weer stoppen het seizoen....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NUo7ABP.png

Man man man man, zo wisselend allemaal.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Yep...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LTZ8yIv.png

Komend vanaf 3145...

Het debiele is, ik speel praktisch alleen maar in samenwerking met Masters en Grand Masters spelers op hun smurfs. Vorig seizoen tot groot succes. Dit seizoen verliezen we zo veel. Ik snap er echt geen reet van.

[ Voor 71% gewijzigd door apNia op 16-05-2017 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Niet ontevreden hier. Ga niet meer actief spelen. Heb uitgerekend dat ik binnen nu en volgende week nog 2 potjes moet spelen om decay te voorkomen... die ga ik nog doen. Zelfs al zou ik die allebei verliezen, mijn doel om in Master te eindigen heb ik gered.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qMAB0rS.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door yinx84 op 16-05-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Kom gelukkig maar van 2200ish dit seizoen. Maar kom er echt ook niet overheen...

De ergste teams zijn toch wel degene met 3/4 stacks. Want meestal zijn deze dusdanig kansloos dat je gewoon 3 nutteloze mensen in je team hebt.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Netjes netjes.
Ik ben van 1904SR zwaar gekelderd naar 1446SR. Afgelopen potjes veel leavers gehad en van die Rambo's die 1v6 normaal vinden, zelfs na 10x het loodje te hebben gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

7unkrat schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:37:
Netjes netjes.
Ik ben van 1904SR zwaar gekelderd naar 1446SR. Afgelopen potjes veel leavers gehad en van die Rambo's die 1v6 normaal vinden, zelfs na 10x het loodje te hebben gelegd.
Hmm, hebben nog niet samen gespeeld. Zag je wel paar keer online komen maar toen was ik net bezig of weg.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Zo ik ben van 2900 naar 2500 gedropt in een week tijd :') Bijna alles verloren. Zelfs als ik Soldier speel met 4 gouden medals en meerdere goede plays nog aan het einde verliezen. Soms geen idee waar mijn teammates rondlopen.. Erg jammer, maar we blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Waarom droppen zo veel mensen. The hell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:19:
Waarom droppen zo veel mensen. The hell?
Omdat veel mensen misschien slechter zijn dan in eerste instantie leek en ze hun een kans gaven door hoger in te schalen ?

geen idee hoor ik zeg maar wat :P maar ik en paar van mijn vrienden spelen bijna continue allemaal solo omdat onze rating nog best wat verschilt maar we zijn allemaal gewoon omhoog geklommen. 1tje bijna 2000 rating.

ikzelf ben ook van 2350 ofzo naar 2850 gegaan ondanks ik niet heel veel games dit seizoen heb (42 maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ricmaniac schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:25:
[...]

ikzelf ben ook van 2350 ofzo naar 2850 gegaan ondanks ik niet heel veel games dit seizoen heb (42 maar)
Dat is op zich wel een klim. Ik ben elk seizoen vrij consistent gegroeid. Dit seizoen is het ontzettend vreemd, fenomenaal gezakt, en echt geen enkel idee waarom. Ik weet dat de streak-curve is aangepast, maar dat verklaart het grote aantal losses niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
yinx84 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:24:
Niet ontevreden hier. Ga niet meer actief spelen. Heb uitgerekend dat ik binnen nu en volgende week nog 2 potjes moet spelen om decay te voorkomen... die ga ik nog doen. Zelfs al zou ik die allebei verliezen, mijn doel om in Master te eindigen heb ik gered.

[afbeelding]
Aardige rating wel, netje man. Ik zit nog steeds tussen de 2300 - 2499, het hoogste wat ik stond is 2498. Nog steeds een pijnlijk momentje als ik weer nadenk over het feit dat ik zo dicht bij platinum was. Ik heb nog geen enkel seizoen een echt lekkere streak gehad, helaas kom ik altijd Hanzo's, Widowmakers of Torbs tegen. En ja, slechte. Ik merk wel wanneer ik Soldier speel we vaker winnen, of het nou aan mij ligt is een tweede.

Welke hero speel jij meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Raptar schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:57:
[...]

Aardige rating wel, netje man. Ik zit nog steeds tussen de 2300 - 2499, het hoogste wat ik stond is 2498. Nog steeds een pijnlijk momentje als ik weer nadenk over het feit dat ik zo dicht bij platinum was. Ik heb nog geen enkel seizoen een echt lekkere streak gehad, helaas kom ik altijd Hanzo's, Widowmakers of Torbs tegen. En ja, slechte. Ik merk wel wanneer ik Soldier speel we vaker winnen, of het nou aan mij ligt is een tweede.

Welke hero speel jij meestal?

Ik ben een Reinhardt main maar speel steevast Lucio of andere support op KotH. Eigenlijk ben ik een flexspeler maar aangezien tank en support altijd in demand zijn blijf ik een beetje bij die twee classes hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36
Ik merk dat ik de laatste maand alleen Mystery heroes doe. Je wordt gedwongen om andere characters te spelen. En merk dat bepaalde ook wel erg leuk zijn.
Mei met haar ult op volskaya bij het eerste punt toen er toch 3 in het hokje stonden. Erg leuk.
Eichenwald met Lucio 2 tegenstanders aan de zijkant het gat in gebooped. Erg leuk.
Nu net iemand als Reinhardt die de ult van Tracer op zich had welke achteruit liep en mij mee nam. Ik gaf dat in chat lacherig aan met een smiley. Maar hij was een beetje zuur qua reactie terug. Ik lach in een deuk om de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
https://us.battle.net/for.../topic/20754936049#post-5

Oeii, end date van S4 is de 29e pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Ebayzo schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:59:
[...]
Hmm, hebben nog niet samen gespeeld. Zag je wel paar keer online komen maar toen was ik net bezig of weg.
Misschien handig om een tijd af te spreken voor de Tweakers. Wie kan er wanneer, voor iedereen apart in een Competitive Play belandt... dan drop je er niet uit als je ranking je lief is.

Zelf start ik vaak rond 20:00/20:30 ongeveer, dag maak niet zoveel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:52
Soms heb je wel eens van die WTF momenten in Overwatch. Ik heb gelukkig Shadowplay meedraaien.
Eerste deel van het filmpje is een geweldig mooie save door mijn teammate op mij, het tweede deel van het filmpje is één van de meest vage bugs die ik tot nu toe heb meegemaakt 8)7

Het lijkt erop dat de charge van rein verkeerd om oid wordt gecalculeerd op mij :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 00:24:
Soms heb je wel eens van die WTF momenten in Overwatch. Ik heb gelukkig Shadowplay meedraaien.
Eerste deel van het filmpje is een geweldig mooie save door mijn teammate op mij, het tweede deel van het filmpje is één van de meest vage bugs die ik tot nu toe heb meegemaakt 8)7

[video]

Het lijkt erop dat de charge van rein verkeerd om oid wordt gecalculeerd op mij :+ .
wtf die launch naar die deur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Dit seizoen pas gestart met competitive, na de placements belande ik in 1900. Nu speel ik gemiddeld 3 potten per week en ik zit nu op 2366. Ik denk dat de 2500 makkelijk te halen moet zijn alleen zou ik meer moeten spelen :)

Maar goed zoals veel andere ook al hebben geconstateerd soms kun je er ook gewoon niks aan doen. Mensen kijken niet naar team comp, weigeren te switchen, bla bla bla, Dus ik wacht tegenwoordig gewoon met kiezen en selecteer dan wat nodig is. Niet dat ze dan de beste invulling van een rol hebben maar een healer of een tank is altijd nog beter als geen ;)

Gister wel een mooi moment als Mercy, hele team down door een gecombineerde zarya en hanzo ultimate. Mijn ultimate stond op 97%, dus ik zweef naar de locatie, beetje rondspringen tot 100% en plof ress. Maar dan duren die paar procenten best lang.

Kreeg wel een achievement, maar had niet de POTG de ress was overigens ook niet te vinden in de highlights :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik ben wel benieuwd hoe het zou gaan als ze een tweede queue voor comp zouden maken waarbij je net als WoW moet kiezen voor een rol (tank, heal, damage) en je in die game ook beperkt wordt tot heroes van die rol.
- Aparte queue, naast de normale.
- Alleen beschikbaar tijdens momenten dat er genoeg spelers online zijn (om te voorkomen dat op dal-momenten de spelers teveel verdeeld worden)
- Alleen voor solo of duo queue spelers
- Je mag meerdere rollen kiezen, maar je wordt maar voor 1 ingedeeld.
- 2 tanks, 2 healers, 2 damage teamsamenstelling
- Natuurlijk wordt je alleen tegen teams die ook op deze manier spelen gematcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:52
BlackMage schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:39:
Ik ben wel benieuwd hoe het zou gaan als ze een tweede queue voor comp zouden maken waarbij je net als WoW moet kiezen voor een rol (tank, heal, damage) en je in die game ook beperkt wordt tot heroes van die rol.
- Aparte queue, naast de normale.
- Alleen beschikbaar tijdens momenten dat er genoeg spelers online zijn (om te voorkomen dat op dal-momenten de spelers teveel verdeeld worden)
- Alleen voor solo of duo queue spelers
- Je mag meerdere rollen kiezen, maar je wordt maar voor 1 ingedeeld.
- 2 tanks, 2 healers, 2 damage teamsamenstelling
- Natuurlijk wordt je alleen tegen teams die ook op deze manier spelen gematcht.
Ik denk niet dat dit goed zou uitpakken voor Overwatch. De hele game is gebaseerd op het dynamisch switchen tussen heroes om te counteren. Als je mensen al forceert in 1 groep krijg je een balance issue. Je kan dan namelijk niet meer bepaalde comps counteren door extra healer/tank te gaan etc.

De reden dat deze manier van kiezen werkt voor moba's is omdat mensen een ban vote doen op bepaalde champions waar tegen ze niet willen spelen en dat eenmaal als de match begonnen is er niet meer kan worden gewisseld. In Overwatch is juist het tijdens de match kunnen wisselen de dynamiek. Op punt A kan een zware tank comp noodzaak zijn, waarbij op punt B bijvoorbeeld een extra support belangrijk is. Zodra je vantevoren een limiet hierop zet wordt er altijd een groep bevoordeeld. :)
Pagina: 1 ... 4 ... 38 Laatste