• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:17
qwerty_running schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 14:15:
Het ziet er naar uit dat Budget inmiddels een andere Settopbox gebruikt i.p.v. de vorige Arcadyan HMB2260, Arris 2952 of Arris VIP5202.
De nieuwe box (vermoed DIW253V BTV) is anders dan de oude Budget ontvanger en anders dan de oude en nieuwe KPN ontvangers. Ook de interface is anders.

Iemand al ervaring met deze nieuwe box?
Een bevestiging van het typenummer zou ik waarderen en welke Android TV (vermoed 14) erop staat.

Er zijn ook nieuwe apps om TV te kijken voor Android/iOS telefoon en tablet.
Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat Budget nu via twee belichters levert, afhankelijk van waar je woont (KPN WBA of Fibercrew).
Ik zie ook twee TV producten op de website, KPN TV en Budget Thuis.
Die nieuwe decoder is waarschijnlijk niet voor KPN TV maar alleen voor Budget Thuis TV.

Of je Budget Thuis TV dan ook kan krijgen als je via een KPN verbinding belicht wordt is de vraag. Dat zou dan kunnen gaan zoals Youfone ook doet waarbij alles unicast gaat (dus via 1 internet Vlan) en TV een eigen platform heeft (Google of Android TV)

Het huidige product van Budget via KPN WBA is gelijk aan KPN zelf. Dus apart Vlan voor internet en eentje voor TV (die als multicast binnen komt).

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• m.eddy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:43
m.eddy schreef op maandag 13 april 2026 @ 09:02:
[...]

Ik zag net je vraag pas. Excuus voor het uitgebreide verhaal wat nu volgt.
Kwam van Odido en daar was het logischerwijs hetzelfde verhaal. Op de site stond PPOE. Ik was toen met een x86 openwrt op proxmox bezig en kreeg het niet aan de gang. Uiteindelijk maar dom alle verbindingopties afgelopen en toen kwam de verbinding op. 8)7
Omdat ik via proxmox draaide en de netwerkpoorten via passthrough aan de vm had gekoppeld was ik allang blij en dacht 'het zal wel'. De verbinding bleef stabiel en ik ging er vanuit dat het in de virtualisatielaag lag.
Met de kennis van nu liep mijn verbinding allang via Jonaz natuurlijk en had ook Odido gefaald om voor mijn postcode aparte instructies te geven.
Echter die DHCP verbinding bleef stabiel. :)
Nu jouw vraag. Heb initieel dus ook weer getest met PPOE - want tja...dat stond op de site. En uiteindelijk via tweakers gewoon weer bij DHCP met en zonder VLAN uitgekomen waarbij de verbinding zonder VLAN op kwam.
De verbinding bleef vervolgens een paar dagen up en toen het bekende probleem. Down-up van de WAN interface fixt het maar dat weet je inmiddels.

Meen ergens gelezen te hebben dat er twee maal per week een nieuw ip wordt uitgedeeld via DHCP maar weet niet meer waar ik dat vandaan heb.

[TLDR] zowel Budget als Odido falen in het correct weergeven van de klantrouter configuratie.

[Edit] Ennnn ik bergijp nu dat je een nieuwe test wilt omdat je verwacht dat een partij die totaal niet reageert je toch geholpen heeft? :o
Maar prima ik zal openwrt vanavond weer aanzetten. ;)

[Edit 2] OpenWRT draait weer. Vigor uit. We gaan het beleven.
Sorry voor de self-quote.

@DaLass
Heb mijn eigen OpenWRT router nu alweer een week draaien op de FibreCrew belichter - zonder problemen :)
Het lijkt er dus op dat jouw efforts om deze configuratie te fixen een onverwacht resultaat hebben opgeleverd.
Draait het bij jouw ook nog?

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:12
Bijzondere gang van zaken hier. Ik stap na jaaaaaren vandaag over van XS4All/KPN Glas over naar Budget Glas. Ik heb nog een Fritz 7590 aangesloten, en die heeft vannacht een nieuw profiel gepushed gekregen, waardoor onder andere mijn VOIP instellingen van Cheapconnect zijn verwijderd. Dat is jammer, maar niet onoverkomelijk.

Wat ik vreemd vind is dat ze een nieuw profiel pushen naar een modem dat je niet hoort te gebruiken, omdat ik van Budget een Draytek geleverd heb gekregen dat ik nog aan moet sluiten :P

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:16
Komop, dit weet je toch als Tweaker, dat het automatisch gaat, denk je dat een Admin jouw modem gaat instellen? _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 21-04-2026 09:43 ]

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 22:52
m.eddy schreef op maandag 20 april 2026 @ 14:22:
[...]

Sorry voor de self-quote.

@DaLass
Heb mijn eigen OpenWRT router nu alweer een week draaien op de FibreCrew belichter - zonder problemen :)
Het lijkt er dus op dat jouw efforts om deze configuratie te fixen een onverwacht resultaat hebben opgeleverd.
Draait het bij jouw ook nog?
Yes, bij mij draait hij ook nog steeds. Laatste uitval is die van woensdag 8 april geweest die ook weer hersteld is zonder interventie van mijn kant. Dus alweer bijna twee weken stabiel.

Op al mijn informatie van de uitval die ik die woensdag 8 april gestuurd had naar Budget Thuis had ik tot vorige week dinsdag geen reactie gehad. Ineens was daar een mail met de tekst:
Wij hebben sinds de laatste statusupdate geen verdere afwijkingen vernomen vanuit uw kant. Wij gaan er vooralsnog vanuit dat alles nu naar tevredenheid werkzaam is en blijft.
...
Voor nu sluiten wij deze case / onderzoek en wensen u veel plezier met de geleverde diensten via de eigen hardware.
Dat schoot bij mij even in het verkeerde keelgat. Gewoon nul communicatie/reactie na het aanleveren van alle info van woensdag 8 april en dan een week later deze mail krijgen. Daar heb ik ook op gereageerd en gevraagd naar een terugkoppeling op de door mij aangeleverde info. Daarop volgde een excuus, want mijn mails waren "intern vertraagd" en daarom nog niet in de case verwerkt.. een week later.. 8)7

Er komt dus als het goed is nog een reactie op de door mij aangeleverde info, de vraag is alleen wanneer en wat erin staat.

Mijn advertenties op V&A

• m.eddy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:43
DaLass schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 10:07:
[...]

Yes, bij mij draait hij ook nog steeds. Laatste uitval is die van woensdag 8 april geweest die ook weer hersteld is zonder interventie van mijn kant. Dus alweer bijna twee weken stabiel.

Op al mijn informatie van de uitval die ik die woensdag 8 april gestuurd had naar Budget Thuis had ik tot vorige week dinsdag geen reactie gehad. Ineens was daar een mail met de tekst:

[...]

Dat schoot bij mij even in het verkeerde keelgat. Gewoon nul communicatie/reactie na het aanleveren van alle info van woensdag 8 april en dan een week later deze mail krijgen. Daar heb ik ook op gereageerd en gevraagd naar een terugkoppeling op de door mij aangeleverde info. Daarop volgde een excuus, want mijn mails waren "intern vertraagd" en daarom nog niet in de case verwerkt.. een week later.. 8)7

Er komt dus als het goed is nog een reactie op de door mij aangeleverde info, de vraag is alleen wanneer en wat erin staat.
Het enige wat mij nog niet lekker zit: volgens mij heb ik nog geen nieuw ip gehad. Heb een vpn draaiien die nog niet via ddns loopt maar direct op ip. Dat ding doet het al de hele week dus nog geen nieuw ip.
Hebben ze dit opgelost door gewoon een grote lease tijd in te stellen? :+

• DaLass
m.eddy schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 10:17:
[...]

Het enige wat mij nog niet lekker zit: volgens mij heb ik nog geen nieuw ip gehad. Heb een vpn draaiien die nog niet via ddns loopt maar direct op ip. Dat ding doet het al de hele week dus nog geen nieuw ip.
Hebben ze dit opgelost door gewoon een grote lease tijd in te stellen? :+
Mijn IP is ook nog niet gewijzigd, maar ik weet ook niet of die wel gaat wijzigen. In principe is daar geen reden toe, als de lease bijna verloopt kan deze gewoon verlengd worden. Ik denk dat het bij een echte disconnect een ander verhaal is, of een routerwissel.

Mijn advertenties op V&A

• nihilissimis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:28
Wel echt top dat het nu gefixt is @DaLass vooral dankzij jouw inspanningen! Thanks voor het uitzoeken en doorpakken met de helpdesk!!
Ik ga begin juni over met eigen apparatuur dus 🤞🏻 dat het werkt.

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:26
Ik ben per vandaag over naar Youfone. Kon voor €45 per maand het 100/100 abonnement verlengen bij Budget (dus kreeg de inflatiecorrectie als kortingsbedrag voor 12 maanden). Zit nu voor gemiddeld €23,33 per maand bij Youfone met 200/200. Volgend jaar misschien weer terug :Y)

Goed om te weten: bij deze overstap was het niet nodig om de aansluiting terug om te bouwen om de Youfone-router aan te sluiten. Mijn FRITZ!Box 5590 Fiber kon blijven hangen en alles is vanzelf omgezet: 's ochtends vroeg het IPv4-adres en de IPv6-prefix en in de loop van de ochtend ook het daadwerkelijke abonnement, compleet met bevestigingsmail en SMS.

@Polyphemus, ik had vanochtend rond het tijdstip dat de bevestiging kwam dat mijn abonnement was geactiveerd deze logregel in de FRITZ!Box: "De dienstaanbieder heeft instellingen overgedragen naar dit apparaat." Die zal jij vast ook hebben, en in die instellingen zal ongetwijfeld hebben gestaan dat je geen telefonie afneemt van je "dienstaanbieder". Ik denk dat het in jouw geval slim is om het op afstand instellen van het modem uit te zetten. Dat kan onder Internet/Toegangsgegevens/Aanbiederdiensten.

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:12
Jerrythafast schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 20:53:
Ik ben per vandaag over naar Youfone. Kon voor €45 per maand het 100/100 abonnement verlengen bij Budget (dus kreeg de inflatiecorrectie als kortingsbedrag voor 12 maanden). Zit nu voor gemiddeld €23,33 per maand bij Youfone met 200/200. Volgend jaar misschien weer terug :Y)

Goed om te weten: bij deze overstap was het niet nodig om de aansluiting terug om te bouwen om de Youfone-router aan te sluiten. Mijn FRITZ!Box 5590 Fiber kon blijven hangen en alles is vanzelf omgezet: 's ochtends vroeg het IPv4-adres en de IPv6-prefix en in de loop van de ochtend ook het daadwerkelijke abonnement, compleet met bevestigingsmail en SMS.

@Polyphemus, ik had vanochtend rond het tijdstip dat de bevestiging kwam dat mijn abonnement was geactiveerd deze logregel in de FRITZ!Box: "De dienstaanbieder heeft instellingen overgedragen naar dit apparaat." Die zal jij vast ook hebben, en in die instellingen zal ongetwijfeld hebben gestaan dat je geen telefonie afneemt van je "dienstaanbieder". Ik denk dat het in jouw geval slim is om het op afstand instellen van het modem uit te zetten. Dat kan onder Internet/Toegangsgegevens/Aanbiederdiensten.
Klopt als een bus wat je zegt. Dat stond inderdaad ook in mijn modem. Blijft apart dat er dan een profiel gepushed wordt, terwijl mijn Fritz geen onderdeel is van mijn nieuwe abonnement, maar onderdeel was van het oude abonnement.

• Jerrythafast
Budget maakt trouwens zijn naam wel waar wat betreft het terugsturen van hun router. Ze sturen geen retourdoos, oké, maar ze sturen ook geen verzendlabel. Wat je krijgt is een QR code waarmee je het pakket tijdens kantooruren bij een DHL servicepunt moet inleveren; 24/7 pakketautomaten accepteren die niet.

Tipje voor Budget: als je op pakketkosten wilt besparen, geef dan gewoon de optie om géén router heen en weer te sturen. Ik heb hem immers niet eens gebruikt :X Zo'n optie is nog goed voor je groene imago ook!

• Sjowhan
  • Laatst online: 13:53
Eerder contact gehad met Budget over mijn overstap vanaf KPN Glas, en dat zou om 12uur zijn vandaag

Ik ging er dus eigenlijk vanuit dat het overgezet zou worden tijdens de lunch, zodat ik een modemswap kon doen (van kpn 12 box naar de draytek), maar blijkbaar om 4uur vanochtend is de omzetting al uitgevoerd.
Van KPN de afmelding dat de internetaansluiting niet meer werkt en het abonnement is opgezegd.
Ik kreeg hierover wel een bijzonder mailtje;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBfKqk8-QlhPW-uxwykv6bDd1gw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lyE6smwFSqa4sbbOEVVwRp53.png?f=user_large

Ik had de KPN12 box nog hangen, en blijkbaar is deze 'gewoon' gereset en werkt Budget op de huidige KPN box (al). Vind ik alleen niet zo fijn, want ik wilde juist nog de statische adressen noteren, dat is helaas dus mislukt ;).

Overstap is dus zonder problemen gegaan.

http://specs.tweak.to/5253

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:21
wilvanwil schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:29:
[...]

ik heb geen glasvezel kastje gekregen van Budget, dus als je glasvezel krijgt, en je hebt nog geen glasvezel kastje, dan zou ik daar nog even achteraan gaan! of die van KPN houden, en niet terug sturen. ik kreeg ruim van te voren een mail met details voor toegang voor de KPN tv + app, werkt prima.
Ik had bij familie van mij een probleem bij overgang van KPN > Budget Internet (en TV). Ik krijg op de UniFi Dream Router VLAN 6 prima ingesteld (internet/internet) en krijg IP en IPV6, maar krijg voor geen meter TV aant werk met die TV kastjes van Budget. (IGMP Snooping aangezet, VLAN apart geconfigureerd, maar wilt niet werken). Voor nu dus helaas maar de Draytek weer ingeplugd, router achter router dan maar.

Heb ook dat script geprobeerd (met KPN gekozen), daarna werkte het nog steeds niet, iemand enig idee?

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:11
tcviper schreef op donderdag 23 april 2026 @ 13:23:
[...]

Ik had bij familie van mij een probleem bij overgang van KPN > Budget Internet (en TV). Ik krijg op de UniFi Dream Router VLAN 6 prima ingesteld (internet/internet) en krijg IP en IPV6, maar krijg voor geen meter TV aant werk met die TV kastjes van Budget. (IGMP Snooping aangezet, VLAN apart geconfigureerd, maar wilt niet werken). Voor nu dus helaas maar de Draytek weer ingeplugd, router achter router dan maar.

Heb ook dat script geprobeerd (met KPN gekozen), daarna werkte het nog steeds niet, iemand enig idee?
Wat zeiden de logs?

Je kan misschien nog kiezen voor unicast mode, bij KPN Android TV kastjes kan dat wel en daarmee kan je over native UniFi prima TV kijken.

• Rhaloc
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:35
DaLass schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 10:07:
[...]

Dank voor deze update! Ik heb na dit bericht de ARP workaround (waarmee mijn router elke twee minuten een ARP request uitstuurt) uitgezet. Ook bij mij is de verbinding daarna stabiel gebleven. Het lijkt erop dat ze het stabiliteitsprobleem in het Fiber Crew gebied hebben opgelost. Dank voor je inspanningen!

Ik heb de afgelopen periode ook geprobeerd contact te leggen met de klantenservice van Budget Internet met het verzoek om de juiste technische specificaties van de glasvezelverbinding te publiceren. Dit zijn ze verplicht conform de Beleidsregel vrije modemkeuze van de ACM. Op hun website wordt momenteel echter geen rekening gehouden met situaties waarin de actieve laag van Fiber Crew gebruikt wordt. Ik heb tevens expliciet gevraagd om de benodigde IPv6 instellingen te vermelden.

Helaas is een reactie tot op heden uitgebleven. Daarom heb ik per aangetekende brief een klacht ingediend, die hebben ze vorige week ontvangen. Eens kijken of daar wel op wordt gereageerd. Hopelijk kunnen we zo de dienstverlening van Budget Internet voor iedereen in het Fiber Crew gebied een stapje beter (of in ieder geval transparanter) maken.

• DaLass
Rhaloc schreef op donderdag 23 april 2026 @ 14:40:
[...]

Dank voor deze update! Ik heb na dit bericht de ARP workaround (waarmee mijn router elke twee minuten een ARP request uitstuurt) uitgezet. Ook bij mij is de verbinding daarna stabiel gebleven. Het lijkt erop dat ze het stabiliteitsprobleem in het Fiber Crew gebied hebben opgelost. Dank voor je inspanningen!

Ik heb de afgelopen periode ook geprobeerd contact te leggen met de klantenservice van Budget Internet met het verzoek om de juiste technische specificaties van de glasvezelverbinding te publiceren. Dit zijn ze verplicht conform de Beleidsregel vrije modemkeuze van de ACM. Op hun website wordt momenteel echter geen rekening gehouden met situaties waarin de actieve laag van Fiber Crew gebruikt wordt. Ik heb tevens expliciet gevraagd om de benodigde IPv6 instellingen te vermelden.

Helaas is een reactie tot op heden uitgebleven. Daarom heb ik per aangetekende brief een klacht ingediend, die hebben ze vorige week ontvangen. Eens kijken of daar wel op wordt gereageerd. Hopelijk kunnen we zo de dienstverlening van Budget Internet voor iedereen in het Fiber Crew gebied een stapje beter (of in ieder geval transparanter) maken.
Wat goed om te lezen dat het bij jou ook stabiel blijkt te zijn nu.

Wat betreft die instellingen: Ik heb zelfs tijdens het telefoongesprek op 27 maart aangegeven dat ze die instellingen op de site moeten zetten, wat echt een kleine moeite is. Gingen ze mee aan de slag.. :X

Mijn advertenties op V&A

• Sjowhan
Sinds vorige week donderdag over naar Budget vanaf KPN, en ben sindsdien aan het priegelen om de draytek goed in te richten. Ik sta op het punt om dat ding uit het raam te gooien, omdat ik behoorlijk wat moet knutselen om alle (interne) apparaten goed te laten functioneren (statische ip-adressen, forwarding etc).
Omdat ik in de toekomst vast en zeker weer over ga stappen naar een andere provider, zit ik met een schuin oog te kijken naar bv Ubiquiti (Unifi cloud gateway fiber) als een toekomstbestendige oplossing zodat ik niet elke keer de instellingen opnieuw in een ander modem moet frotten..
Kan deze (met bv aanpassing in de wlan instellingen) ook met budget overweg? Weet iemand dat?

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Deze week zou ik de apparatuur ontvangen voor mijn Budget internet- & tv-abonnement dat volgende week ingaat. Naar nu blijkt stuurt Budget me twee aparte (!) pakketten op, eentje via PostNL en ook nog eentje via DHL. Bij die laatste staat niet Budget als afzender vermeld, maar "Logicall". Beide bezorgingen werden apart en bijna tegelijk aangekondigd via email (en behoorlijk laat ook, minder dan 12 uur van tevoren), maar vanwege de onbekende afzender vertrouwde ik die DHL-zending niet, want ik had immers niets bij Logicall besteld. En uiteraard had ik sowieso niet verwacht dat ik twee aparte pakketten zou krijgen van twee aparte bezorgdiensten. Was bijna van plan het DHL-pakket aan de deur te weigeren (i.v.m. mogelijke pakketfraude), maar gelukkig herkende ik de Budget merknaam op de verpakking toen de bezorger eenmaal aanbelde.

• qwerty_running
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Klopt, er worden 2 pakketten verstuurd.

• nihilissimis
qwerty_running schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 16:50:
Klopt, er worden 2 pakketten verstuurd.
In de ene de router en de andere de ONT?

• nihilissimis
Ik ga begin juni over naar Budget. Alleen zijn we de twee weken daarvoor net op vakantie.
Best onhandig als je het installatiepakket niet in huis hebt als de monteur langskomt.
Het contact met de helpdesk hierover was ook vrij dramatisch: wanneer kan ik het pakket ongeveer verwachten? Weet ik niet. Kan het eerder opgestuurd worden? nee. Kan het naar de buren? Nee. Kan het naar een pakketpunt? Nee. Kan het überhaupt anders? Nee.
Nou ja je krijgt waar je voor betaalt zullen we maar zeggen..

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

nihilissimis schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 17:05:
Ik ga begin juni over naar Budget. Alleen zijn we de twee weken daarvoor net op vakantie.
Best onhandig als je het installatiepakket niet in huis hebt als de monteur langskomt.
Het contact met de helpdesk hierover was ook vrij dramatisch: wanneer kan ik het pakket ongeveer verwachten? Weet ik niet. Kan het eerder opgestuurd worden? nee. Kan het naar de buren? Nee. Kan het naar een pakketpunt? Nee. Kan het überhaupt anders? Nee.
Nou ja je krijgt waar je voor betaalt zullen we maar zeggen..
Bij mij werd het eerste pakket van PostNL vandaag wel degelijk naar een PostNL ophaalpunt gestuurd nadat ik de bezorger vanochtend gemist had. Bij zo'n pakketpunt moet je het pakket binnen 7 dagen opgehaald hebben (bij DHL althans, voor PostNL weet ik de termijn niet). Over het algemeen stuurt Budget je de apparatuur een kleine week van tevoren op, dus ik denk dat je het allemaal net zou moeten kunnen redden om na je vakantie alles direct op te kunnen halen bij de pakketophaalpunten. Houd in ieder geval goed je email in de gaten in de avonduren. Wellicht kun je via de apps of websites van DHL of PostNL op de bezorgdag zelf de bezorging nog wijzigen door bij bijv. de buren te laten bezorgen; bij DHL was dat vandaag voor mij namelijk toch ook een optie waar ik voor had kunnen kiezen.

• qwerty_running
  • Niet online
@nihilissimis Bij mij zat in het ene pakker de router en in het andere pakket de tv ontvanger.
Had geen ont nodig omdat budget diensten levert over dsl (via isra punt).

• Sjowhan
n=1, maar bij mij werd (ivm enkel afname glasvezel abonnement) de draytek modem bijna 2 weken voordat de overstap zou plaatsvinden via DHL geleverd, dankzij de DHL app wist ik er vanaf en kon ik het pakket aannemen; ik kreeg pas de week erna een e-mail dat het pakket opgestuurd zou worden (en een uur later dat het afgeleverd was).

• Jerrythafast
Ik ben wel benieuwd of Budget nog een ontvangstbevestiging stuurt dat ze de DreyTek weer terug hebben. Volgens de omgekeerde track&trace van DHL is hij al een week bij hun nu, heb het idee dat ik hem net zo goed op Marktplaats had kunnen verpatsen O-)

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:16
Gisteren kleine hick ups bij tv kijken. Komt dit bij jullie ook voor? Internet is verder zelf wel stabiel.

• qwerty_running
  • Niet online
Ja, heb ik ook wel eens via de Arris 5202.
Hersteld zich vanzelf of even van zender wisselen.
Gebeurt hier ook als de Arris 5202 net aan staat en hersteld zich vanzelf.
Het gebeurt tot op heden heel weinig dat er echt een foutmelding komt.

• Jerrythafast
Jerrythafast schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 21:08:
Ik ben wel benieuwd of Budget nog een ontvangstbevestiging stuurt dat ze de DreyTek weer terug hebben. Volgens de omgekeerde track&trace van DHL is hij al een week bij hun nu, heb het idee dat ik hem net zo goed op Marktplaats had kunnen verpatsen O-)
Lijkt wel alsof ze mee zitten te lezen. Kreeg net een dreigmail dat ik hem echt terug moet sturen, anders kunnen er misschien wel kosten in rekening worden gebracht. Ik neem aan dat hij nog ergens in een hoekje staat om uitgepakt te worden...

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:16
Nvt

[ Voor 94% gewijzigd door el flaco op 08-05-2026 22:15 ]

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste