Ik heb destijds ook aan de bel getrokken toen zij het bedrag verhoogden maar niet per 1 januari. Zij negeren dat gewoon en zeggen doodleuk dat je dan mazzel hebt gehad dat het niet per 1 januari is verhoogd maar pas per 1 maart. Het bedrag was dermate laag (€ 1,29) dat ik toen besloten heb om daar geen energie meer in te steken want je gelijk hebben is nog iets anders dan je gelijk krijgen en om je rechtsbijstand hiervoor in te schakelen is ook een "beetje" overkill. Ik heb daarom besloten om Budget Thuis dan maar te trakteren op een overstap naar KPN, na de 2 jaar kijk ik dan wel weer of Budget Alles in één weer een leuke aanbieding heeft van een half jaar of 9 maanden korting.Barre73 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:55:
[...]
Dat zou wel een blunder van jewelste zijn. Want jij hebt volgens mij gelijk. In de AV staat dat ze het mogen en dat jij dan niet kan opzeggen (dus dat artikel 2.6 dan niet geldt) maar dat geldt alleen als ze het ook op 1 januari doen....
Edit: ik zie dat je momenteel 8 maanden (bij een 1 jaarscontract) of 12 maanden (bij een 2 jaarscontract) korting kan krijgen, in mijn geval € 27 korting per maand voor Internet, TV, 2 ontvangers en opnemen pakket.
Dat is dus voor 1 jaar € 216 korting.
[ Voor 11% gewijzigd door Pedro_Newbie op 07-02-2025 12:02 ]