Ik kon de tv box met m'n Harmony Elite koppelen, het is dezelfde werkwijze als met een Kpn DIW7022 waar ik eerder naar verwees.
Als eerste een Nvidia Shield apparaat toevoegen, geef een naam die niet verwart met een echte Nvidia Shield als je die al hebt.
Dan dit apparaat openen waarna hij vraagt om een remote te koppelen, met de tv box bij instelling kan je een bluetooth apparaat toevoegen en die hoort dan een Logitech keyboard te vinden.
Dat werkt wanneer je tv abonnement actief is, anders zie je dat menu niet.
Maak een nieuwe scene en kies als type Nvidia zodat je passende knoppen krijgt, dan kan je het meeste al doen en geef de ongebruikte toetsen (opnemen, dvr, rood, groen en het home control blok) desgewenst een functie.
Nog iets over het home scherm, daar staan vaak gebruikte apps of kanalen op een rijtje en er onder de geïnstalleerde apps die ik voor de activatie niet zag.
De speciale apps om dingen in te stellen waren denk ik niet nodig, maar goed het kan wel.
Toen ik sc-apc koppelstukjes zocht verbaasde ik me over de uiteenlopende prijzen voor exact hetzelfde ding, je kan er beter 10 nemen want dat kost minder dan 1 enkele
Als ik iets beter had gezocht was een kabel setje met koppelstuk mijn keus geweest.
Het werkt goed, de koppeling zit waar de glasvezel de Nokia in ging en die kreeg 7m verderop in de woonkamer een plekje zodat de rj45 naar de router korter werd (en aan een stuk).
Tot nu toe heb ik geen uitval gezien, mogelijk helpt het dat m'n VOIP account steeds contact maakt.
Ik kan mijn domotica en servertjes via het wan ip benaderen, gelukkig geen pool achtige shit.
[
Voor 8% gewijzigd door
Speedy-Andre op 22-07-2026 20:48
]