Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Pompi schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:22:
[...]

Dan deed Jong het een aantal weken geleden beter met 2-3 winst en een dom weggeven penalty.
Hmm, dit was voor de helft hetzelfde team, maar inderdaad :P
Ajax stond weer op 20% te spelen/slapen want 'het is maar Telstar' en Telstar speelt daar goed op in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Stel PSV verliest. Mag Faber dan ook vertrekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:46
Krukar schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:11:
[...]

Klopt, AFC heeft ook ooit Europa Cup 1 gespeeld, dat zegt weinig :p
Je bent toch eens dat Willem 2 volgend seizoen Europees geen potten gaat breken, alles wat daar ook maar een beetje goed is is na de zomerstop weg.
Dit seizoen wellicht wel, maar je ziet ook dat bepaalde clubs (structureel) toch aan kunnen haken met de top.
Willem II lijkt zo op het eerste gezicht een beleid te voeren dat is gericht op de lange termijn.
Zie het wel gebeuren dat Willem II over een jaar of 5 een redelijk stabiele subtopper is, á la Vitesse en Utrecht. Met uitschieters naar boven en naar beneden, maar wel stabiel.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Deadsy schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:24:
Stel PSV verliest. Mag Faber dan ook vertrekken?
Die blijft zitten tot Van Nistelrooy zijn trainersdiploma heeft. :X

Edit: Excuus, niet gemerkt dat ik de laatste was.

[ Voor 10% gewijzigd door Maarten_E op 18-12-2019 20:25 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Han schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:59:
Wat zitten sommigen toch te zuurpruimen hier. Kom op zeg, elftal is grotendeels gewijzigd, Telstar gaat er in het begin vol voor (en houden dat nooit vol) en ze spelen op plastic tegen eerste divisie ploeg. Als of alles ideaal en 100% gemotiveerd is.

Dit had je vooraf al kunnen invullen.

En as we speak al de 0-2
Wedstrijd gezien? Ajax ging met hangen en wurgen door. Niveau was echt veel en veel te laag. Ze verliezen net 3 wedstrijden op rij waar je wel 100% inzet mag verwachten. Dan mag je toch wel verwachten dat ze tegen Telstar laten zien dat ze nog kunnen voetballen?

Ze krijgen het erg moeilijk tegen ADO zondag. Enige lichtpuntje is dat er nu misschien makkelijker kaarten voor de tweede seizoenshelft te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:25
AZ heeft voorlopig ook nog behoorlijk moeite met groene ster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Liverpool lijkt op het laatste moment naar de finale van het WK voor clubteams te gaan btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:09

Typhone

Who Dares Wins

Erapaz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:25:
[...]

Wedstrijd gezien? Ajax ging met hangen en wurgen door. Niveau was echt veel en veel te laag. Ze verliezen net 3 wedstrijden op rij waar je wel 100% inzet mag verwachten. Dan mag je toch wel verwachten dat ze tegen Telstar laten zien dat ze nog kunnen voetballen?

Ze krijgen het erg moeilijk tegen ADO zondag. Enige lichtpuntje is dat er nu misschien makkelijker kaarten voor de tweede seizoenshelft te krijgen zijn.
Met hangen en wurgen? :D
Lopen op 20% te waggelen geven 1x gas maken 0-1, 0-2 lopen naar 1-4 en gaan terug naar 30%.

Geen hangen en wurgen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
@Typhone die 3-4 ging er anders erg makkelijk in. Ik geloof echt niet dat ze op 20% speelden. Niet als je als jeugdspeler eindelijk de kans krijgt van ten Hag, dan geef je 110%.
Op 20% spelen had gemogen als ze in de CL hadden overwinterd en 6 punten hadden los gestaan in de ED.

Het is gewoon zeer ruk op het moment, dat was vanavond ook weer duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Erapaz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:25:
Dan mag je toch wel verwachten dat ze tegen Telstar laten zien dat ze nog kunnen voetballen?
Door de weeks tegen Telstar, op kunstgras met 4 andere spelers binnen het elftal. Als jij dan verwacht een 100% scherp Ajax te gaan zien dan kijk je met verkeerde verwachtingen. Natuurlijk heerst er onderschatting, spelen ze op max 70%. En uiteindelijk gaan ze gewoon een ronde verder.
Ze krijgen het erg moeilijk tegen ADO zondag.
Hoezo dat? Staan de zelfde 11 van nu op het veld? Of heb je een glazen bol? Gewoon rustig afwachten en kijken wat ze op de mat leggen. Vooraf dat pessimistisch gedoe heeft 0,0 zin.
Enige lichtpuntje is dat er nu misschien makkelijker kaarten voor de tweede seizoenshelft te krijgen zijn.
Prima... als succes supporters hierdoor afhaken dan graag. Al dat gezeik wanneer het een periode niet vlekkeloos gaat kunnen we missen als kiespijn. Sommigen verwachten elke wedstrijd CL niveau en klinkende overwinningen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Waar is Fox eigenlijk mee bezig? Allemaal wedstrijden die nu gespeeld worden maar ze zenden er niet een uit.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
@Han er zit nog wel een grijs gebiedje tussen CL niveau en wat we vanavond te zien kregen. Tegen AZ had ik met een gelijk spel ook tevreden geweest. Maar ze hebben 3 (belangrijke) wedstrijden geen kans gehad en vanavond hadden ze het ook echt lastig.

Volgens mij mag je dan wel lichtelijk teleurgesteld zijn of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:08

Hupske

AFCA

Waarom speelde Traore eigenlijk niet?

Of zal die zondag in de basis staan :9

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
Erapaz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:37:
@Han er zit nog wel een grijs gebiedje tussen CL niveau en wat we vanavond te zien kregen. Tegen AZ had ik met een gelijk spel ook tevreden geweest. Maar ze hebben 3 (belangrijke) wedstrijden geen kans gehad en vanavond hadden ze het ook echt lastig.

Volgens mij mag je dan wel lichtelijk teleurgesteld zijn of niet?
Nou dit gevoel heb ik ook. Het spel is gewoon niet lekker. Er hapert een hoop en gewone taken lijken soms al te moeilijk voor een paar spelers. Er is gewonnen maar wel weer 3 tegen goals onnodig incasseren. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:41:
[...]

Nou dit gevoel heb ik ook. Het spel is gewoon niet lekker. Er hapert een hoop en gewone taken lijken soms al te moeilijk voor een paar spelers. Er is gewonnen maar wel weer 3 tegen goals onnodig incasseren. :|
Tegen een eerste divisieclub wel te verstaan.
Dat je een groter scorend vermogen hebt prima, duh, maar 3 goals incasseren?
Toch apart dat dat een probleem is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
Ja, ik begrijp echt niet dat mensen het hebben over een dipje, slechte dag of op 20% spelen. Het beeld wat Ajax nu laat zien is al een aantal wedstrijden hetzelfde. Ook waren de waarschuwingen er al eerder.
Het hele seizoen geven ze al veel te veel weg, maar tegelijkertijd scoorden ze heel makkelijk. Dat scorend vermogen is nu weg door het wegvallen van Promes en Neres. Maar er zijn ook veel spelers uit vorm die een veel hoger niveau hebben gehaald in het verleden.

Ajax speelt hun eigen spel niet meer. Er wordt niet goed druk gezet, het is slordig, te langzaam en er is veel te veel balverlies. Ten Hag heeft een aantal verschillende opstellingen geprobeerd, maar nog geen oplossing gevonden.

Je hebt geen glazen bol nodig te weten wat voor wedstrijd het zondag wordt. Er zal niet opeens magisch een goed elftal staan. De winterstop is hard nodig om hier aan te werken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik nog wat voor m'n werk moest doen en de tv dus niet aan heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ankona schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:36:
Waar is Fox eigenlijk mee bezig? Allemaal wedstrijden die nu gespeeld worden maar ze zenden er niet een uit.
Ik heb weleens begrepen dat niet bij elke wedstrijd een zend wagen staat, maar dat die alleen opgenomen worden voor o.a. de samenvattingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:57:
[...]

Ik heb weleens begrepen dat niet bij elke wedstrijd een zend wagen staat, maar dat die alleen opgenomen worden voor o.a. de samenvattingen.
Tevens @Ankona Op Fox Sports 2 werd deze wedstrijd toch uitgezonden? Maar ja, betaalmuur :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
En Clasie heeft een rode kaart te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

En op Fox Sports 1 wordt PSV uitgezonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:25
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:01:
En Clasie heeft een rode kaart te pakken.
Dat wordt nog leuk.. hadden natuurlijk al veel eerder moeten scoren, nu wordt het echt nog lastig ook... Kan raar lopen in een paar dagen...

Toch nog 1-0 nu ze hebben ook altijd een man minder nodig om te scoren

Lol meteen 2-0

[ Voor 12% gewijzigd door krissie100 op 18-12-2019 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
PSV heeft het niveau van Ajax net gezien en doet een poging om dat niveau nog eens wat omlaag te halen. Lukt ze vooralsnog vrij aardig!

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:03:
PSV heeft het niveau van Ajax net gezien en doet een poging om dat niveau nog eens wat omlaag te halen. Lukt ze vooralsnog vrij aardig!
Ik vond em grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Az ondertussen op 2-0 3-0, Clasie kreeg rood voor neerhalen doorgebroken speler.

[ Voor 6% gewijzigd door DoeEensGek op 18-12-2019 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sjezus, ik zit er ook nog met een half oog naar te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:33
Deadsy schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:23:
Sjezus, ik zit er ook nog met een half oog naar te kijken
De Classico is ook niet heel goed, dus je mist weinig spectaculairs door naar de KNVB beker te kijken. Zitten alle voetballers met hun hoofd al bij een aantal vrije dagen rond de feestdagen ofzo?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
Yes! 1-0! Crisis is afgewend B-)

Dit was sarcastisch

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Pompi schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:27:
[...]

De Classico is ook niet heel goed, dus je mist weinig spectaculairs door naar de KNVB beker te kijken. Zitten alle voetballers met hun hoofd al bij een aantal vrije dagen rond de feestdagen ofzo?
Sommigen lopen erbij met een gezicht alsof ze net nog een marathon gelopen hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ElPaco schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:28:
Yes! 1-0! Crisis is afgewend B-)

Dit was sarcastisch
Nog steeds crisis bij gvvv, ze staan 0 - 1 achter!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:57:
[...]

Doe normaal, het is geen 1981 meer. Een smartphone met 4g verbinding zou al volstaan om de beelden over te zenden. Lijkt me dat er ook wel een kabel te vinden is waar de beelden over kunnen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
Outerspace schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:59:
[...]

Tevens @Ankona Op Fox Sports 2 werd deze wedstrijd toch uitgezonden? Maar ja, betaalmuur :)
Ik betaal meer dan genoeg voor fox 1,2 en 3 maar enkel Telstar-Ajax en PSV-GVVV worden uitgezonden. Andere zenders worden niet gebruikt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ankona schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:37:
[...]

Doe normaal, het is geen 1981 meer. Een smartphone met 4g verbinding zou al volstaan om de beelden over te zenden. Lijkt me dat er ook wel een kabel te vinden is waar de beelden over kunnen.
Hé ik bepaal het niet he. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Nee, maar jij doet wel gek :+

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Het verlossende woord komt van Fox zelf (moet gezegd worden, ze reageren wel snel op de vraag die ik ze per mail stuurde)
Beste Ankona,

Bedankt voor je bericht.

Voor uitzending van de TOTO KNVB Beker heeft de KNVB contractuele afspraken gemaakt met FOX Sports. Op basis daarvan is bepaald dat wij per bekeravond 2 wedstrijden live mogen uitzenden. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om alle wedstrijden live aan te bieden. De wedstrijden die wij live uitzenden zijn de wedstrijden die om 18:30 uur en om 20:45 uur worden gespeeld.

Wij vertrouwen erop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Lennert
Hoe verzinnen ze het.... alsof er een partij is die er belang bij heeft dat een wedstrijd niet uitgezonden wordt..... (misschien de concurrent van een sponsor van een van de teams?)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
@Ankona Zou kunnen dat er anders geen hond naar het stadion komt?
Mijn pa vertelt steeds dat wedstrijden vroeger niet op tv kwamen als ze niet uitverkocht waren. Das wel echt lang geleden hoor, hij is al erg oud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Vroeger waren er alleen samenvattingen bij studio sport. (ja veel korter dan nu, in dat uur was eerst een half uurtje voetbal en daarna de andere sporten van dat weekend)

.... ik ben zeker ook heel oud ....

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ik schakel in op PSV en hoor de commentator zeggen 'kans op de gelijkmaker'. PSV slecht bezig? GVVV zo goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Ze scoorden net de gelijkmaker, alleen wel buitenspel.

Experiment Boscagli centraal achterin en Viergever op links is dus ook mislukt. Boscagli is zo enorm slecht.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:03:
Ik schakel in op PSV en hoor de commentator zeggen 'kans op de gelijkmaker'. PSV slecht bezig? GVVV zo goed?
Ze laten zien waarom diverse spelers niet speelden onder v Bommel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Deadsy schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:09:
[...]

Ze laten zien waarom diverse spelers niet speelden onder v Bommel.
Maar is het niet knap om met zo'n zwakke selectie 4e te staan? :+

Echt om te huilen dit zeg.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Je gaat het haast gunnen dat GVVV gaat stunten. :x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:13
Maarten_E schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:12:
Je gaat het haast gunnen dat GVVV gaat stunten. :x
Ik gun het ze ook gewoon. Die gifbeker is toch al een emmer geworden, maak er dan ook maar een badkuip van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Komt ie aan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 07:21
Zit ik even op het AD te kijken, zie ik staan dat PSV wankelt en dreigt om te vallen tegen een of andere amateurclub.

Het moet niet gekker worden.

edit: Het wordt dus wel gekker. _O-

[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 18-12-2019 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Er zitten wel wat leuke spelers bij gvvv
Wow ...

[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-12-2019 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
mavaros schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:24:
Zit ik even op het AD te kijken, zie ik staan dat PSV wankelt en dreigt om te vallen tegen een of andere amateurclub.

Het moet niet gekker worden.
Ben je oprecht verbaasd? Op dit moment verrast mij niks meer, vergeet niet dat ze vorig jaar ook al eruit werden geknikkerd door RKC. RKC speelde wel geweldig toen, maar bekerblamages is dit PSV niet vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
En daar is de verwachte goal!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Sommige verdedigers bij PSV lopen rond alsof ze geen idee hebben wat ze doen moeten.
Dat er aanvallers gedekt moeten worden etc.

Ze kijken rond etc, alsof ze iemand aan het zoeken zijn of wachten op aanwijzingen in plaats van dat ze aan speel punten dekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
:D ik was ff sporten, kom terug en GVVV-PSV staat 1-1 in minuut 86, what the....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
Krukar schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:28:
:D ik was ff sporten, kom terug en GVVV-PSV staat 1-1 in minuut 86, what the....
Dan heb je meer gedaan dan de PSV'ers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Is het erg dat ik alleen maar hard kan lachen?
GVVV uit, altijd lastig!

Wilde eigenlijk gaan slapen, maar ga wel even wakker blijven om deze trainwreck live mee te maken.
Wat ben ik toch ook een sadomasochist...

[ Voor 51% gewijzigd door Maarten_E op 18-12-2019 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Doei Faber. Next?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Als ik dat hoofd van Faber zie moet ik een beetje hieraan denken:

YouTube: Mitchell and Webb: The New Fuhrer

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ElPaco
Jullie vergeten voor het gemak dat PSV hier nog nooit gewonnen heeft he, zo makkelijk is het allemaal niet!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:31
We gooien Mark eruit en het lek is bove....

Laat maar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Die trainer van gvvv, is dat niks voor PSV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
GVVV raakt leeg. Die gaan niet nog een verlenging volhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:31:
Voor de wedstrijd zag je beelden van hun kleedkamer. Stond hij in een hoek en zegt: En borst vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:32:
Na die scoren er nog wel een....hoop ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
OPSLAGHOND schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:31:
Denk dat de kat van de bovenbuurman het ook goed zou kunnen.
Zal niet veel kosten, een paar visjes en een schaal water.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
De verlenging halen is voor hun al een hoofdprijs (en voor PSV een vernedering)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ach jongens, dit is toch ook wel gewoon bekervoetbal. Ajax en Feyenoord hebben het ook lastig gehad tegen dit soort ploegen. Het is niet goed doch ook niet uniek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
PSV was in de 1e minuut al leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
PWM schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:33:
Ach jongens, dit is toch ook wel gewoon bekervoetbal. Ajax en Feyenoord hebben het ook lastig gehad tegen dit soort ploegen. Het is niet goed doch ook niet uniek.
Zijn Ajax, PSV en Feyenoord ooit eruit geknikkerd door amateurs? Zal het eens opzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Maarten_E schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:34:
[...]

Zijn Ajax, PSV en Feyenoord ooit eruit geknikkerd door amateurs? Zal het eens opzoeken.
Ajax werd een paar seizoenen geleden nog (2*) gered door de scheidsrechter. Eens kijken welke pot dat was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Feyenoord afgelopen zondag nog ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
GVVV heeft niks te verliezen en PSV wel. We gaan zien hoe dit afloopt :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Ik zou als PSV hopen dat het geen penalties wordt met die keeper :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:00
Krukar schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:37:
Ik zou als PSV hopen dat het geen penalties wordt met die keeper :X
Ze hebben nog een wissel toch? Zoet of Ruiter? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
PSV loopt weer op democratische wijze het strijdplan te bespreken.

Die trainer van GVVV doet dat net even anders. Daar spat het gif vanaf.

Hup GVVV.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:09

Typhone

Who Dares Wins

@Maarten_E
Zoek sneller! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
Sempy schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:38:
[...]

Ze hebben nog een wissel toch? Zoet of Ruiter? :p
Zit Zoet niet meer in de bus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kozakken boys-Ajax. 1-2 na verlenging, waarbij de scheidsrechter de bal niet op de stip durfde te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Tag me dan ook niet!!!! :+

(Tot nu toe niks gevonden, zit at random wiki pagina's aan te klikken.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Bruma gaat al liggen voordat die geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
PWM schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:40:
Kozakken boys-Ajax. 1-2 na verlenging, waarbij de scheidsrechter de bal niet op de stip durfde te leggen.
Lekker voorbeeld uit 2007 wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

PWM schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:40:
Er is dus nog hoop voor PSV dat je dit kan winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dutchgio schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:42:
[...]

Lekker voorbeeld uit 2007 wel. :+
Was er nog 1 dichterbij, maar zoeken op mobiel schiet niet op :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
Hupske schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:41:
Bruma gaat al liggen voordat die geraakt wordt.
Speler speelt duidelijk eerst de speler en dan de bal. In mijn ogen gewoon een penalty. Is de tweede al deze match. Is pas de vijfde in drie wedstrijden die ze missen.

Maar kan GVVV nog een keer scoren aub?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Krukar
Allemaal gespannen koppies in dat GVVV vak, zit er eenteje uitgebreid te gapen net als de camera er langs gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als het na 3 verloren wedstrijden (en toegeven het slechtste voetbal in 1 1/2 jaar) bij Ajax crisis is, wat is het dan nu bij PSV als ze er tegen GVVV uitvliegen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
Nja Amateurs hebben vaak iets wat de top clubs niet hebben. Inzet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
PolarBear schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:44:
Als het na 3 verloren wedstrijden (en toegeven het slechtste voetbal in 1 1/2 jaar) bij Ajax crisis is, wat is het dan nu bij PSV als ze er tegen GVVV uitvliegen?
Begin te denken dat dit team stiekum VVV-Venlo is onder de naam GeenVVV.
Anders is het niet te verklaren dit. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sempy
Maarten_E schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:47:
[...]

Begin te denken dat dit team stiekum VVV-Venlo is onder de naam GeenVVV.
Anders is het niet te verklaren dit. :+
Of het G-elftal van VVV? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Bergwijn heeft nog geen bal gehad. 3 minuten verder.

Edit: Nu dan wel heel vaak achter elkaar :+

[ Voor 31% gewijzigd door Hupske op 18-12-2019 22:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krukar
Hupske schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:48:
Bergwijn heeft nog geen bal gehad. 3 minuten verder.
die bal ligt nu in Utrecht, net daarheen geschoten door een PSV'er.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heerlijk die kids die door het commentaar heen zingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ze zullen iig een goede 3e helft omzet hebben bij GVVV :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
En nu door naar de vierde helft!

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Mooi om te zien dat GVVV een stuk gevaarlijker is dan PSV. Het is toch niet normaal hoe slecht PSV speelt? Ook lof aan GVVV, maar kom op, dit is echt heel slecht.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik word steeds meer fan van GVVV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Het tijdrekken begint!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Die GVVV speler zit er wel echt doorheen, valt gewoon om :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Misschien kan PSV Faber en Zenden beter weer opstellen. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hupske schreef op woensdag 18 december 2019 @ 23:00:
Of Van Bommel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
Hupske schreef op woensdag 18 december 2019 @ 23:00:
Zelfs Toon Gerbrands zou een versterking zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Bijzondere statistiek van PSV ook, 27 schoten richting doel waarvan maar 9 tussen de palen.
Edit: 28 om 9 ondertussen

[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 18-12-2019 23:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Cocu, Van Bommel en Faber in de gelederen, zou toch geen onaardig middenveld en verdediging zijn. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Je gaat me toch niet vertellen dat ze Bergwijn laten spelen wanneer hij niet fit is
Pagina: 1 ... 98 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken