Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

@Martinusz oh echt, dat is me geeneens opgevallen vorig jaar. Ik leef nog in de waan dat de beker gekeept wordt door de tweede keeper. Maargoed ik schakel bij de beker meestal pas in vanaf de halve finale ongeveer. :$

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
snmght schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:38:
@Martinusz oh echt, dat is me geeneens opgevallen vorig jaar. Ik leef nog in de waan dat de beker gekeept wordt door de tweede keeper. Maargoed ik schakel bij de beker meestal pas in vanaf de halve finale ongeveer. :$
Jep, hij heeft nog geen 1 wedstrijd voor Ajax 1 gekeept, wat ik eigenlijk niet zo goed snap, als Onana er ineens uit ligt of weer eens een gele kaart pakt, zul je toch hem nodig hebben.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:30:
[...]

Mag toch hopen dat Schuurs weer minuten maakt. :)
Liever niet, bewaar hem maar voor zondag tegen ADO.
Martinusz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:34:
Daarnaast prima wedstrijd voor de basis spelers om weer ff het goede gevoel terug te krijgen en te scoren etc. Kortom 1,2,3 jeugdspelers erbij is prima, kun je 1,2 basis spelers rust geven zonder dat Jong Ajax er staat.
Dit soort wedstrijden kunnen alleen maar een klote gevoel opleveren. Als je 8-0 wint is het normaal, win je met moeite 2-1 is er nog geen goed gevoel terug. En dan betwijfel ik nog heel erg of Tadic of Ziyech er zo'n enorm goed gevoel van krijgen als ze een keer scoren tegen Telstar, die zitten helemaal niet op te wachten op zo'n wedstrijd.

Sowieso leren de Jong spelers volgens mij genoeg van dit soort wedstrijden, dit is 1 van de weinige wedstrijden die ze spelen die echt ergens om gaat. De KKD is 'gemaakt' belangrijk voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Martinusz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:34:
Je moet ook niet alles overhoop halen, dat slaat natuurlijk ook nergens op, die jongens spelen al met elkaar in Jong Ajax, als je dan Ajax1 omtovert naar een Jong Ajax elftal dan schieten ze daar niets mee op. Ze hebben wel ervaren jongens nodig om van te leren en om een niveau'tje hoger mee te ballen.

Daarnaast prima wedstrijd voor de basis spelers om weer ff het goede gevoel terug te krijgen en te scoren etc. Kortom 1,2,3 jeugdspelers erbij is prima, kun je 1,2 basis spelers rust geven zonder dat Jong Ajax er staat.

Benieuwd of Varela eens een kans krijgt, die heeft nog geen wedstrijd mogen keepen, ook niet vorig jaar in de beker.
Waarom niet heel Jong opstellen, met misschien 1 of 2 ervaren spelers erbij ? Ajax 1 zit in een vreselijke dip, dus kunnen de jonkies laten zien wel gemotiveerd te zijn. Als ze goed presteren mogen ze het zondag afmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

toolkist schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:56:
[...]

Liever niet, bewaar hem maar voor zondag tegen ADO.

[...]
Als dat de afweging is prima, maar zie ETH hem niet zomaar weer opstellen in de eredivisie. Zo lang Schuurs maar ten minste 90 minuten maakt deze week. Lijkt me dat hij het fysiek ook wel aan kan om beide te spelen, zou nog mooier zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:02:
[...]

Als dat de afweging is prima, maar zie ETH hem niet zomaar weer opstellen in de eredivisie. Zo lang Schuurs maar ten minste 90 minuten maakt deze week. Lijkt me dat hij het fysiek ook wel aan kan om beide te spelen, zou nog mooier zijn.
Ik zie vanavond juist ook als mooie gelegenheid om eens te kijken hoe Alvarez zich centraal achterin staande houdt. Niet zo zeer of ie de spits in bedwang kan houden, maar qua positionering, opbouw, etc.
Over z'n plek op het middenveld zijn we het allemaal wel eens, dat gaat em voorlopig niet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Whut, Mario Gotze is bijna transfervrij?! Nou Marc, sla je slag! Opvolger voor Donny alvast binnen. Kan hij in Jong Ajax aan het spelletje wennen. :P

[ Voor 26% gewijzigd door snmght op 18-12-2019 15:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
snmght schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:30:
[...]

Mag toch hopen dat Schuurs weer minuten maakt. :)

Tsja wat zal ETH doen? Varela ligt voor de hand, Schuurs lijkt me ook gezien die goed speelde en alle minuten gebruiken kan. Blind is er sowieso niet bij en hij gaf al aan dat Ziyech en Tagliafico rust nodig hebben. Kom ik ongeveer hier op uit, gezien hij inderdaad niet alleen maar talenten / jong-spelers er in gaat gooien. Mijn gok:

Varela

Dest / Schuurs / Pierie / Mazraoui

Ekkelenkamp / van de Beek / Martinez

Lang / KJH / Tadic

Maar ETH is gek genoeg om Siem in de basis te zetten. We gaan het zien. :D
Als ETH Siem de Jong op gaat stellen in plaats van Ekkelenkamp.. Ga ik al niet meer kijken.

Dit zouden mijn 11 zijn.

Varela

Dest / Schuurs / Pierie / Castillo

Ekkelenkamp / van de Beek / Gravenbergh

Lang / Traoré/ Tadic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:41
LoeWn schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:56:
[...]

Als ETH Siem de Jong op gaat stellen in plaats van Ekkelenkamp.. Ga ik al niet meer kijken.

Dit zouden mijn 11 zijn.

Varela

Dest / Schuurs / Pierie / Castillo

Ekkelenkamp / van de Beek / Gravenbergh

Lang / Traoré/ Tadic
Dat is een heel uitdagend elftal. ;)

Dit is het moment om te experimenteren. Straks begint de EL en dan kan dat niet.

[ Voor 9% gewijzigd door mavaros op 18-12-2019 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:19
Ik ben benieuwd waar Ernst Faber mee gaat komen vanavond. Hij had aangegeven niet te veel aan het elftal te sleutelen maar geen idee of hij helemaal niks omgooit of dat hij toch met verassingen gaat komen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:39
snmght schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:14:
[...]

Dat lijkt me serieus goed nieuws! Ik las vanmorgen ook een artikel op VZ dat Advocaat zich zou gaan bemoeien met de transfers deze winter. Afscheid nemen van overbodige spelers / richting uitgang duwen en een scorende middenvelder + spits aantrekken. Mogelijk zou Advocaat dan ook nog volgend seizoen blijven. Na het repareren van de selectie mag Arnesen zich o.a. gaan storten op de jeugdopleiding.

Vind het goed klinken tot dusverre, nu nog de daden bij deze woorden. :)
Ja precies. Eerst zien dan geloven, maar de weg naar boven lijkt voor nu ingezet.
Nu alleen die VVF er nog uit gooien om rust te creeeren en korte metten te maken met de vriendjes politiek en die AD asap vervangen voor een capabel persoon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
snmght schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:14:
[...]

Dat lijkt me serieus goed nieuws! Ik las vanmorgen ook een artikel op VZ dat Advocaat zich zou gaan bemoeien met de transfers deze winter. Afscheid nemen van overbodige spelers / richting uitgang duwen en een scorende middenvelder + spits aantrekken. Mogelijk zou Advocaat dan ook nog volgend seizoen blijven. Na het repareren van de selectie mag Arnesen zich o.a. gaan storten op de jeugdopleiding.

Vind het goed klinken tot dusverre, nu nog de daden bij deze woorden. :)
Goed om te horen. Misschien kan Dick na de winter dan richting Eindhoven rijden en onderweg even met ten Hag bellen, dan is de orde in het voorjaar wel weer hersteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:02
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EMFPyvUXUAAaCZM.jpg
Wel heel weinig gewisseld, dan heb je eens een keer een kans om spelers te rusten en dan laat je het na. Zul je vast zien dat er zondag op het kunstgras van Ado uit gaat vallen en voor een tijdje geblesseerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Pompi schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:36:
[Afbeelding]
Wel heel weinig gewisseld, dan heb je eens een keer een kans om spelers te rusten en dan laat je het na. Zul je vast zien dat er zondag op het kunstgras van Ado uit gaat vallen en voor een tijdje geblesseerd is.
Valt mee toch? Maar 3 basisspelers op hun eigen plek. Tadic en Mazraoui staan ergens anders, dan nog Huntelaar (had liever Traoré gezien ) en de rest is jeugd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ElPaco schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:28:
Ik ben benieuwd waar Ernst Faber mee gaat komen vanavond. Hij had aangegeven niet te veel aan het elftal te sleutelen maar geen idee of hij helemaal niks omgooit of dat hij toch met verassingen gaat komen.
Beetje vreemde instelling van Faber. Je voorganger wordt eruit geknikkerd omdat het structureel niet werkt en hij geeft aan op dezelfde manier verder te gaan. Dan mag je voor de wedstrijd begint eigenlijk al het stokje overdragen aan de volgende.

(natuurlijk is er meer dan alleen de poppetjes kiezen en op papier op een plek zetten maar toch. Het klinkt vreemd)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Erapaz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:49:
[...]

Valt mee toch? Maar 3 basisspelers op hun eigen plek. Tadic en Mazraoui staan ergens anders, dan nog Huntelaar (had liever Traoré gezien ) en de rest is jeugd.
Niet op hun eigen plek betekend niet dat ze niet moe zijn. Alleen Ekkelenkamp en Gravenberch hebben de afgelopen weken niet in Ajax 1 gespeeld. Dest was afgelopen week nog geblesseerd en staat er nu weer, had ook iemand uit Jong kunnen staan want er wordt wel beetje roofbouw op Dest gepleegd met hoeveel hij in zijn debuutjaar speelt. VdB, Tadic en Martinez hebben volgens mij zo goed als alles tot nu toe gespeeld, dus daar had je ook iets mee kunnen doen. Bijvoorbeeld Marin op de plek van VdB want daar speelde hij ook bij Luik. Mazraoui kwakkelt dit seizoen ook met blessures, zet daar dan Timber neer ofzo.
Concluderend er had veel meer gekund en je had speler ook in bescherming kunnen nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:36:
Ik zou toch zondag om 12:15 in de Arena zitten hoor om Ajax - Ado mee te maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Een ruime maand geleden stonden ze op Stamford Bridge ruim voor tegen Chelsea in de eerste helft. Nu geven ze kans na kans weg tegen Telstar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
PolarBear schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:25:
[...]

Ik zou toch zondag om 12:15 in de Arena zitten hoor om Ajax - Ado mee te maken...
Dacht dat ik gelezen had dat het uit was, maar blijkbaar verkeerd onthouden. Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 16:39
Altijd lastig, Telstar uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 18:02

Typhone

Who Dares Wins

Onana hamstring last laatst. Speelt gewoon. Bekerpotje tegen Telstar... man o man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
We kunnen wel zeuren dat de beste 11 niet moeten spelen, maar ondertussen bakken ze er weinig van. Ajax heeft spelers als Onana gewoon nodig om niet af te zakken naar niveau KKD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Met een Jong Ajax dat gewoon de JL wint geloof ik daar weinig tot helemaal niks van ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
@Typhone Zet de wedstrijd even op, kopie van de laatste 3 potjes. Aanvallen en je vastlopen, geen kansen creëren, bal verliezen en eruit gecounterd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:49
Erapaz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:50:
@Typhone Zet de wedstrijd even op, kopie van de laatste 3 potjes. Aanvallen en je vastlopen, geen kansen creëren, bal verliezen en eruit gecounterd worden.
Dit is toch niet te vergelijken met het Ajax van een maand geleden. Lijkt helemaal nergens op. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Erapaz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:50:
Ja ik zie op Lang na wederom geen diepte voorin. Dus logisch dat het beeld niet veranderen gaat. Wedstrijd staat aan. Telstar op 1000%, Ajax op 60%.
Ik maak me geen zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Typhone schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:55:
[...]

Ja ik zie op Lang na wederom geen diepte voorin. Dus logisch dat het beeld niet veranderen gaat. Wedstrijd staat aan. Telstar op 1000%, Ajax op 60%.
Ik maak me geen zorgen.
Hoppa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En 0-1 ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
He he, bijna 300 minuten moeten wachten op een goal van Ajax. En eindelijk weer eens fatsoenlijke aanval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
De ban is gebroken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

0-2. Ban gebroken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat zitten sommigen toch te zuurpruimen hier. Kom op zeg, elftal is grotendeels gewijzigd, Telstar gaat er in het begin vol voor (en houden dat nooit vol) en ze spelen op plastic tegen eerste divisie ploeg. Als of alles ideaal en 100% gemotiveerd is.

Dit had je vooraf al kunnen invullen.

En as we speak al de 0-2

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Overigens is er één type wat Ajax mist. Iemand met een schot vanuit de tweede lijn. Zovaak wanneer de bal daar komt dat er getreuzeld wordt met schieten en/of een bal geblockt wordt. Zelden vliegt de bal gevaarlijk op goal. Ik herinner me Galasek en Sneijder nog die regelmatig van afstand scoorden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Of een Schöne ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
@Typhone Al Ziyech zijn doelpunten zijn uit de 2de lijn toch? Martinez kan het ook wel aardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:02:
Overigens is er één type wat Ajax mist. Iemand met een schot vanuit de tweede lijn. Zovaak wanneer de bal daar komt dat er getreuzeld wordt met schieten en/of een bal geblockt wordt. Zelden vliegt de bal gevaarlijk op goal. Ik herinner me Galasek en Sneijder nog die regelmatig van afstand scoorden.
en dat niet alleen, er zijn teveel spelers die denken dat ze dat schot wel hebben. Hoeveel 2e-ringetjes Dest, Mazraoui en Martinez al bij elkaar hebben geschoten... pff...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
Zo dat was ff duidelijk van Ten Hag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Whahahaha Ten Hag tegen Lang! Nice!

“Je moet je mond houden, het is onze wedstrijd niet jouw wedstrijd”.

[ Voor 56% gewijzigd door Typhone op 18-12-2019 19:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 18:32
Typhone schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:09:
Whahahaha Ten Hag tegen Dest! Nice
Was tegen Lang toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:09:
Whahahaha Ten Hag tegen Lang! Nice
geweldig! en precies wat ik ook dacht, dus extra top...
Lang heeft dat vaak, hij begint een actie zonder bal en haakt af, terwijl medespeler anticipeert op zijn actie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja die bedoelde ik haha. Dest kwam even ik beeld toen ik typte vandaar de fout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Trouwens record meeste doelpunten in 1 kalender jaar nu 155 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

Geweldig dat het commemtaar van de coach zo hoorbaar is, heel leerzaam. Zou altijd zo moeten zijn.

Wat is er met Tadic aan de hand, Telstar lijkt drie klassen te hoog gegrepen voor hem???

[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 18-12-2019 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:12:
Geweldig dat het commemtaar van de coach zo hoorbaar is, heel leerzaam. Zou altijd zo moeten zijn.

Wat is er met Tadic aan de hand, Telstar lijkt drie klassen te hoog gegrepen voor hem???
hij is al het hele seizoen minder dan vorig jaar. maar ook nu weer een assist en pre-assist, dus ik snap wel dat hij als eerste op het wedstrijdformulier staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En de aansluittreffer.,.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mazraoui doet helemaaaal niks haha. Wat slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:04
Mazraoui je mag ook verdedigen tijdens een hoekschop :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wat doet de toto bij winst Telstar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:17:
Mazraoui je mag ook verdedigen tijdens een hoekschop :/
Mazraoui moet eigenlijk helemaal niet verdedigen bij hoekschoppen, hij kan amper koppen lijkt het.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:28:
[Streamable]https://streamable.com/dg9el

Noa krijgt even een toespraakje.
Hahaha, ik las het net op Twitter: https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1207363199139536900

Geweldig. Hij praat alleen net zo hakkelend als in een interview :D

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Outerspace schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:30:
[...]

Hahaha, ik las het net op Twitter: https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1207363199139536900

Geweldig. Hij praat alleen net zo hakkelend als in een interview :D
Nou is weinig hakkelend aan, voor de rest duidelijk toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
PolarBear schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:31:
[...]

Nou is weinig hakkelend aan, voor de rest duidelijk toch?
Je hebt gelijk, laat ik mij anders uitdrukken: zijn zinnen komen in blokken van 5 woorden en tussen elke zin zit een seconde pauze ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 22:46
Outerspace schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:34:
[...]

Je hebt gelijk, laat ik mij anders uitdrukken: zijn zinnen komen in blokken van 5 woorden en tussen elke zin zit een seconde pauze ;)
Je beschrijft zoals ik typ. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
en de doorpakkingstreffer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Staat nog ergens een boer daar te protesteren, ik hoor hem de hele tijd tuüteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

P.O. Box schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:05:
en dat niet alleen, er zijn teveel spelers die denken dat ze dat schot wel hebben. Hoeveel 2e-ringetjes Dest, Mazraoui en Martinez al bij elkaar hebben geschoten... pff...
Deze zat er dan wel prima in van Dest :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:43:
Staat nog ergens een boer daar te protesteren, ik hoor hem de hele tijd tuüteren.
visboer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:38
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:28:
[Streamable]https://streamable.com/dg9el

Noa krijgt even een toespraakje.
Dit is top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
https://streamable.com/t4v8u
Plaatje van Dest 1-4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Sorry voor de offtopic, maar hebben jullie ook dat direct gelinke videos van Streamable niet op de Tweakers pagina afspelen, maar via de link zelf wel meteen?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Poe verdedigen bij hoekschoppen is wel een ding :’)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
waar zullen we eens op gaan trainen? laatste 5 corners tegen (?), 3 raak

edit: laatste 8, telstar heeft al 7 corners gehad...

[ Voor 28% gewijzigd door P.O. Box op 18-12-2019 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:47

Hupske

AFCA

Als Dest bij de paal was blijven staan, was die er niet in gegaan?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Als Telstar een fatsoenlijke keeper had was het nu 2-2

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
P.O. Box schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:49:
waar zullen we eens op gaan trainen? laatste 5 corners tegen (?), 3 raak
Valt wel op jaah. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Die Gravenberch hoef voorlopig ook nog niet naar Ajax 1 :P
Vind Ekkelenkamp wel goed spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Die corners zijn echt wel een dingetje. Tel daarbij op dat ze zelf nooit gevaarlijk zijn uit corners.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Ondertussen laat het klootjesvolk zich weer kennen met racistische opmerkingen richting Onana, bekrompen volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Denk dat Lang er af gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli; Pereiro, Rosario, Ihattaren; Gakpo, Mitroglou, Doan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:55:
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli; Pereiro, Rosario, Ihattaren; Gakpo, Mitroglou, Doan
VInd ik wel een bizar sterke opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Dat was een behoorlijke uithaal van die Ajacied. Die arm hoefde echt niet zo gezwaaid te worden volgens mij.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
ElPaco schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:56:
Dat was een behoorlijke uithaal van die Ajacied. Die arm hoefde echt niet zo gezwaaid te worden volgens mij.
Gewoon een kaart waard. Sloeg nergens op.
Deadsy schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:55:
[...]

Verwacht toch een prima avond voor PSV. Aan de opstelling zal het niet liggen lijkt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:58:
[...]

Sloeg op die gast van Telstar :+

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:58:
[...]

[...]

Verwacht toch een prima avond voor PSV. Aan de opstelling zal het niet liggen lijkt mij.
Ze spelen met hun vrijwel sterkst mogelijke opstelling tegen een tweede divisie amateurclub, dat moet toch minimaal 0-8 worden :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Krukar schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:00:
[...]

Ze spelen met hun vrijwel sterkst mogelijke opstelling tegen een amateurclub, dat moet toch minimaal 0-8 worden :p
En dan is het lek boven.

@PolarBear
Bij Telstar weten ze dus wel hoe ze op zoiets moeten reageren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Krukar schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:51:
Die Gravenberch hoef voorlopig ook nog niet naar Ajax 1 :P
Vind Ekkelenkamp wel goed spelen.
Ik vind dat een makkelijke conclusie na een wedstrijd. Zeker omdat Veltman, Siem, Mazraoui ed maar mogen doormodderen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

In Lang zie ik ook weinig. Altijd eeuwig aan de bal, om uiteindelijk het balletje achteruit te spelen. Acties allemaal zonder echte dreiging of doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Deadsy schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:55:
[...]

Gok een 0-1 met een eigen doelpunt van GVVV in de 87ste minuut. ;)
Beste manier om weer vertrouwen te krijgen is wel zo'n ploeg loten, wel benieuwd of Faber misschien nog wat gaat aanpassen aan de tactiek of rolverdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Zou wel beter zijn voor de ED. Met alle respect, Willem 2 en Utrecht in de top 5 is leuk voor die clubs, maar ik zie toch liever wat sterkere clubs op de zekere Europese posities. (Jaja jadajada willem 2 won van Ajax, maar daar worden 100% alle enigszins goede spelers weggehaald in de zomer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Maarten_E schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:04:
[...]

Gok een 0-1 met een eigen doelpunt van GVVV in de 87ste minuut. ;)
Beste manier om weer vertrouwen te krijgen is wel zo'n ploeg loten, wel benieuwd of Faber misschien nog wat gaat aanpassen aan de tactiek of rolverdeling.
Hij speelt met de punt naar achter op het middenveld, in plaats van met de punt naar voren. Nu zegt dat tegen GVVV nog helemaal niks voor de volgende wedstrijd, maar toch.

Goed dat Pereiro er weer staat overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Krukar schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:06:
[...]

Zou wel beter zijn voor de ED. Met alle respect, Willem 2 en Utrecht in de top 5 is leuk voor die clubs, maar ik zie toch liever wat sterkere clubs op de zekere Europese posities. (Jaja jadajada willem 2 won van Ajax, maar daar worden 100% alle enigszins goede spelers weggehaald in de zomer).
Zou niet de eerste keer zijn dat Willem 2 CL speelt hé. ;)
Vraag maar aan Co. :+

[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 18-12-2019 20:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
ephymerous schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:03:
[...]

Ik vind dat een makkelijke conclusie na een wedstrijd. Zeker omdat Veltman, Siem, Mazraoui ed maar mogen doormodderen.
Dit is gewoon op basis van hoe ik die vent zie spelen, z'n balaanname en positiespel zijn gewoon (nog) niet op Ajax1 niveau op basis daarvan.
En hoezo moddert Siem door? Die man is dit seizoen 3 keer laat ingevallen en heeft alle 3 de keren redeleijk tot goed gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
DoeEensGek schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:07:
[...]

Zou niet de eerste keer zijn dat Willem 2 CL speelt hé. ;)
Vraag maar aan Co. :+
Klopt, AFC heeft ook ooit Europa Cup 1 gespeeld, dat zegt weinig :p
Je bent toch eens dat Willem 2 volgend seizoen Europees geen potten gaat breken, alles wat daar ook maar een beetje goed is is na de zomerstop weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Krukar schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:11:
[...]

Klopt, AFC heeft ook ooit Europa League 1 gespeeld, dat zegt weinig :p
Je bent toch eens dat Willem 2 volgend seizoen Europees geen potten gaat breken, alles wat daar ook maar een beetje goed is is na de zomerstop weg.
Er waren ploegen waarvan ik dit seizoen dacht dat ze in Europa zouden overwinteren, dat gebeurde ook niet.
En er was een ploeg waarvan ik dacht dat deze de groepsfase EL zou halen, gebeurde ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Krukar schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:11:
[...]

Klopt, AFC heeft ook ooit Europa Cup 1 gespeeld, dat zegt weinig :p
Nouja Willem2 was vorig jaar toch ook prima. Maar of het nou Utrecht of Willem 2 is. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die kop van Lang staat me niet aan. Ik geloof er niks van dat die het gaat halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
3-4 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Schuurs weer niet scherp in de laatste minuten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Volgens mij was het weer Veltman die buitenspel opheft :/

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krukar
Typhone schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:15:
Die kop van Lang staat me niet aan. Ik geloof er niks van dat die het gaat halen.
Als z'n kop je al niet aanstaat, moet je eens een filmpje kijken van een interview met hem en horen hoe die praat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:15:
Het is niet alleen de looks, de terechtwijzing van Ten Hag staat niet op zich, in de jeugdelftallen was die nogal laten we het opstandig noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ekkelenkamp speelt wel prima. Toch wel behendige voetballer, ondanks die lange slungel benen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Lol... dat was gewoon een penalty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Han schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:19:
niet een klein beetje ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Han schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:19:
Idd, aan een arm gaan hangen, vervolgens raakt die arm je hoofd en krijg je een vrije trap mee en een gele kaart voor de tegenstander. Topscheidsrechter! :+

Edit: haha dat mannetje die Onana z'n shirt komt ophalen, geweldig.

[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 18-12-2019 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Dan deed Jong het een aantal weken geleden beter met 2-3 winst en een dom weggeven penalty.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Het enige positieve is dat meerdere spelers van Ajax gespaard zijn voor deze tussentijdse wedstrijd op plastic.

Pagina: 1 ... 97 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken