Commentator : er mag best wat mislukken maar het is zo consequent dat er wat mislukt
Ach, ze hebben er maar 12 miljoen voor betaald....ElPaco schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:38:
Brumahoezo verdient die gast zijn geld met voetballen? Mijn opa is nog beter dan hij.
Ja dat is ongeveer 15 miljoen teveel. Je zou geld moeten krijgen om die jongen onderdak te bieden.Exocet schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:40:
[...]
Ach, ze hebben er maar 12 miljoen voor betaald....
Om te janken...Exocet schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:40:
[...]
Ach, ze hebben er maar 12 miljoen voor betaald....
Wel gratis te zien op fox sports 1 als je kpn (of een provider op hun netwerk) hebt.Deadsy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:43:
Nu PSV en erna Feyenoord? Wie kiest bij RTL de wedstrijden
edit: heb jij misschien niks aan, en dat is klote, maar voor andere mensen die zich afvragen waar je az kan zien.
[ Voor 18% gewijzigd door gws24 op 12-12-2019 20:48 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit was gewoon een goal
Hands wordt niet gezien, goal wordt afgefloten... Viergever gaat voor de bal, niks aan de hand.
Tsssk.....
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mij God zeg, lachwekkend, PSV overwinning door de neus geboordDeadsy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:48:
De scheidsrechters zijn dit jaar wel anti Nederlandse clubs
Miljoenen? Poule was toch al beslist?ElPaco schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:49:
Again, geen VAR waar miljoenen op het spel staan. Ja PSV speelde echt kut maar hier hadden ze gewoon recht op een penalty en een goal.
Die voet van Viergever was wel erg hoog dus ik snap dat ie die affluit... De rest van die herhaling niet gezien, ik zet em echt net aan.Maarten_E schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:50:
Echt waar, wat is dit zeg...
Hands wordt niet gezien, goal wordt afgefloten... Viergever gaat voor de bal, niks aan de hand.
Tsssk.....
[ Voor 41% gewijzigd door toolkist op 12-12-2019 20:52 ]
Over het algemeen gezien zal hij bedoelen.
Er gaan miljoenen rond in de EL maar er is geen VAR.
Er is toch sowieso geen VAR in de EL, of wel in de knockout fase?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
In de Europa Cup gaan miljoenen om ja. Niet deze specifieke wedstrijd, maar hoezo heeft zo'n toernooi geen VAR?
Wat als hier wel iets van af hing?
Dat zullen ze doen omdat niet elke ploeg in de competitie genoeg camera's heeft. Ook FC IJsland enzo doen mee en die krijgen geen 10-15m startgeld zoals in de CL.ElPaco schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:52:
[...]
In de Europa Cup gaan miljoenen om ja. Niet deze specifieke wedstrijd, maar hoezo heeft zo'n toernooi geen VAR?
Wat als hier wel iets van af hing?
Waarom wordt dat dan niet geleverd door de UEFA? Het is hun competitie, een portable camera systeem zou toch wel moeten werken lijkt mij?toolkist schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:53:
[...]
Dat zullen ze doen omdat niet elke ploeg in de competitie genoeg camera's heeft. Ook FC IJsland enzo doen mee en die krijgen geen 10-15m startgeld zoals in de CL.
Met zoveel wedstrijden? Dat kost miljoenen per speelronde.Maarten_E schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:55:
[...]
Waarom wordt dat dan niet geleverd door de UEFA? Het is hun competitie, een portable camera systeem zou toch wel moeten werken lijkt mij?
Een paar hoge cameras en iets van 4 tot 6 langs het veld, lijkt me niet heel lastig.
"Als je voor hun een camera systeem betaalt, dan wil ik dat geld ook"ElPaco schreef op donderdag 12 december 2019 @ 20:57:
Genoeg teams die de camera's al wel hebben. En voor de VAR zijn er toch wel cameras, die gebruiken toch hetzelfde als wat er op tv wordt getoond?
Een paar hoge cameras en iets van 4 tot 6 langs het veld, lijkt me niet heel lastig.
Zelfs als deze een PSV dekbed heeft.
-edit: Scheids is er weer.
[ Voor 29% gewijzigd door DoeEensGek op 12-12-2019 21:02 ]
Feyenoord trouwens goed bezig nu, afwachten en counteren
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 12-12-2019 21:14 ]
Wat de commentator zegt, er gaat veelte veel fout!Deadsy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:17:
Botteghin laat weer eens zijn man weg lopen
en 2-0

[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 12-12-2019 21:18 ]

[ Voor 18% gewijzigd door naitsoezn op 12-12-2019 21:19 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Een Malacia maakt het een eigen doelpunt, 2-0.
Dat Botteghin zoiets doet is niets nieuws.DoeEensGek schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:18:
[...]
Wat de commentator zegt, er gaat veelte veel fout!
en 2-0
Hij heeft meer oog voor de man met de bal die 20meter verderop loopt dan voor zijn eigen man
Ben je gevaarlijker... Twee blunders en 2-0...lijkt wel een Ié-tje
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 12-12-2019 21:19 ]
Kunnen de analisten erna praten over de aflevering.
Ja inderdaad. Hier wordt een mens depressief van.Deadsy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:20:
Misschien gewoon de wedstrijd laten voor wat het is en een aflvering van The A team doen?
Wat laten Nederlandse teams het in de laatste ronde van de toernooien schieten...
Misschien Az nog leuk?
Edit : toch wel een goal.. Botteghin
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 12-12-2019 21:22 ]
Is dat nou een vormcrisis?
Ze hebben vast nog wel een rambo of flodder klaar liggen.Deadsy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:20:
Misschien gewoon de wedstrijd laten voor wat het is en een aflvering van The A team doen?
Oh 2-1
Nee volgens mij angst en gebrek aan zelfvertrouwen.Fleximex schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:21:
Beetje zoals PSV uit tegen Sporting. Valt me op dat PSV, maar nu ook Feyenoord altijd veel meer moeite moeten doen om te scoren. Dat je het idee hebt dat er eerst 5 driehoekjes en 3 panna's nodig zijn om een kans te creëren. En dat de tegenstander in één pass iemand een halve kans geeft die er dan ook meteen in gaat...
Tegenstanders spelen vaak directer heb ik het idee
Kan niet wachten op de EL2.
edit
Boskamp is al van de beademing?
2-2
[ Voor 19% gewijzigd door Deadsy op 12-12-2019 21:25 ]
MOOOOI!
Malacia maakt zijn blunder wel goed.
Nu moet ik zeggen... Fc Porto laat maar eens zien waarom ze onderaan staan.
Staan toch bovenaan in Portugal.? Portugese voetbal ook minder zeker geworden?
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 12-12-2019 21:26 ]

Tweede, 4 punten onder Benfica.Harribo schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:25:
2-2 hahaha
Nu moet ik zeggen... Fc Porto laat maar eens zien waarom ze onderaan staan.
Staan toch bovenaan in Portugal.? Portugese voetbal ook minder zeker geworden?
Sprorting staat 4e, verder zijn het allemaal Fc bal op het dak clubjes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zegt denk ik veel over de competitie daar.dutchgio schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:27:
[...]
Tweede, 4 punten onder Benfica.
Sprorting staat 4e, verder zijn het allemaal Fc bal op het dak clubjes.
Wist dat het niveau minder was geworden nu 3rd party ownership verboden is maar zo erg had ik niet gedacht
Gelukkig kan je weer opnieuw beginnen. Compact blijven staan en heel smerig 2-3 winnen. Kan gewoon.
PSN: Finally_Chris
Fleximex schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:21:
Beetje zoals PSV uit tegen Sporting. Valt me op dat PSV, maar nu ook Feyenoord altijd veel meer moeite moeten doen om te scoren. Dat je het idee hebt dat er eerst 5 driehoekjes en 3 panna's nodig zijn om een kans te creëren. En dat de tegenstander in één pass iemand een halve kans geeft die er dan ook meteen in gaat...
Blijft bijzonder om te zien hoe die VAR een soort verlammende werking lijkt te hebben op de beslissingen van de scheids... Zelfs nu ie er niet isDoeEensGek schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:27:
Met de var had die op de stip gegaan.
yuprik86 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:33:
Rangers en Feyenoord moeten allebei winnen om Feyenoord door te laten zijn toch?
Yup.rik86 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:33:
Rangers en Feyenoord moeten allebei winnen om Feyenoord door te laten zijn toch?
Het kan dus in theorie.
Ook zo bijzonder wat je vaak ziet: malacia verknalt een pass en gaat daarna de duimpjes opsteken tegen zijn medespelers.
Irritatie modus off
Edit 3-2...gaat lekker
[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 12-12-2019 21:37 ]
Hier valt gewoon een resultaat te halen hoor.

Omdat ze dat nooit bij de daarvoor passende gelegenheid zullen doen.Deadsy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:37:
waarom doen die spelers van Porto na elke goal zo alsof ze net de winnende in de CL finale gemaakt hebben
Omdat het arrogante @^×#&Portugezen zijn?Deadsy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:37:
waarom doen die spelers van Porto na elke goal zo alsof ze net de winnende in de CL finale gemaakt hebben
per aspera ad astra
Plottwist: en dan spelen ze gelijk...
[ Voor 27% gewijzigd door Typhone op 12-12-2019 21:39 ]
Derde keeperMaarten_E schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:37:
Vroeg mij al af waarom Marsman in godsnaam werd gehaald als tweede keeper, bij Twente stond hij al bekend als een grabbelaar.
Ik noemde het net ook al. Ntuurlijk is het een overtreding. Maar als je wat feller bent gebeurt je dit niet. Die bal mag daar nooit zo lang blijven liggen.Youp1e schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:38:
Da's geen goal. Die Porto-speler jaagt hem twee benen dwars door de verdediger en over de doellijn. Raakt lijkt het de bal geeneens joh.
Leuk potje met weer een goed AZ

[ Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 12-12-2019 21:50 ]
Nope. Maar knap dat ze het daar goed doen.krissie100 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:48:
Kijkt er niemand AZ?
Geld gaat op AZ komende zondag
Ja toen hij floot dacht ik direct dat hij fout zat.Harribo schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:50:
Wel ff wennen een goede scheidsrechter...
Had het aanstaan maar vond het saai, op die ene actie van die Japanner (??) na geen kans gezien. Dus toen maar naar Feyenoord geswitcht, ook geen kans gezien (stond toen al 2-2).krissie100 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:48:
Kijkt er niemand AZ?
Ze doen alle goede scheidsrechters in de EL omdat je daar geen VAR hebt om te helpen.Harribo schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:50:
Wel ff wennen een goede scheidsrechter...
Behalve dan die scheids net bij PSV?Sempy schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:54:
[...]
Ze doen alle goede scheidsrechters in de EL omdat je daar geen VAR hebt om te helpen.
Ze waren slecht maar ze hadden een penalty moeten krijgen aan het begin en de scheids keurde een goal af nadat een verdediger de eigen doelman om duwde.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
per aspera ad astra
Poeh, 4-0 opeens alles vliegt erin...
[ Voor 22% gewijzigd door krissie100 op 12-12-2019 22:22 ]
Niet normaal, zat de herhaling van 1ste nog te kijken, was de tweede er al, even roken, 2 erbijkrissie100 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 22:19:
Naja AZ gaat er nu uit het niets hard van af, op naar zondag dan maar.
Poeh, 4-0 opeens alles vliegt erin...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus als jij niet was gaan roken was het nog 2-0 geweest?SinergyX schreef op donderdag 12 december 2019 @ 22:23:
[...]
Niet normaal, zat de herhaling van 1ste nog te kijken, was de tweede er al, even roken, 2 erbij
Roken maakt inderdaad meer kapot dan je lief is
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken