tweakduke schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 15:34:
[...]
Dat Ajax een keer een wedstrijd verliest is inderdaad geen ramp en zet ze hopelijk weer op scherp voor aanstaande dinsdag. Geen wedstrijd verliezen in de competitie is wel een hele knappe prestatie
Het begint intern inderdaad te rommelen bij PSV. Eerlijk gezegd kunnen ze bijna niet anders als ze thuis verliezen bij Fortuna. Ik vraag me af of ze van Bommel gaan ontslaan of er iemand naast zetten.
Vijf voor twaalf bij PSV: 'Vooral laten merken dat je de baas blijft' -
https://nos.nl/l/2313652
Dat artikel heeft het wel goed.
PSV laat zich gek maken, en daarom gaat alles mis, zoals alles migaat als je er maar in begint te geloven. Daar hebben ze zelfs een uitdrukking voor.
Fortuna vind ik geen goede guillotine voor Van Bommel. Elk team denkt nu dat het PSV kan slopen. Als Emmen het kan, ....
Daar geloof ik geen ruk van. Hoe kan je nu met hetzelfde team, ineens niet meer kunnen voetballen.
Zelfs met een slecht team zie je dat een ploeg niet kan voetballen. Ik weet niet wat iedereen ziet, maar dit PSV is geen rukteam en Van Bommel is welliswaar een beginner, maar met zo'n elftal moet dat niet uitmaken.
Ondertussen raakt iedereen in paniek. En ja, dat is grappig om te zien gebeuren, maar ondertussen rolt de sneeuwbal van de helling af.
Echte supporters moeten nu opstaan. Het is aan hun. Zij kunnen massaal gaan huilen, maar je kan ook allemaal achter je cluppie gaan staan. Dat kan het tij keren.
Vraag me niet waarom, maar het is iets wederkerig. Als je ballen toont, dan overkom je een crisis. Ga je zielig doen, dan krijg je een carrousel aan vervangende trainers.