Even wachten op de 2e helft, PSV heeft al twee keer op rij enorm slecht gespeeld in de 2e helft. Ik zie het ze zomaar een 3e keer doen als ze er niet wat meer goals inprikken.Exocet schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 19:59:
Eindelijk weer een makkelijke avond voor PSV, dit Fortuna is geen tegenstand.
Wel fijn voor Doan, die speelde de laatste tijd nou ook niet echt lekker.
Aan de andere kant, het is Fortuna. Niet dat ik wil zeggen dat Fortuna ruk is, maar Van Bommel is daar natuurlijk wel daar begonnen, en denk niet dat zij verantwoordelijk willen zijn voor zijn ontslag.
Aan de andere kant, het is Fortuna. Niet dat ik wil zeggen dat Fortuna ruk is, maar Van Bommel is daar natuurlijk wel daar begonnen, en denk niet dat zij verantwoordelijk willen zijn voor zijn ontslag.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSV-Fortuna 2-0, goal Malen.
Mooi, eens zien of ze hebben opgelet bij de cursus Voorsprong Vasthouden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze hebben denk ik gebeld met Luuk, iedereen kan ineens koppenMaarten_E schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 20:14:
Ze zijn er goed bij met hun hoofd in ieder geval.ElPaco schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 20:15:
[...]
Ze hebben denk ik gebeld met Luuk, iedereen kan ineens koppen
Stond Thomas er eigenlijk in (serieuze vraag)? Heb hem volgens mij nog niet een keer aan de bal gezien? Nouja, als hij er niet instaat, dan is dat ook wel logisch 
Edit: even opgezocht staat er idd in, dacht ik ook al te horen in de voorbeschouwing, maar ligt het aan mij of neemt hij nauwelijks deel aan het spel? Verder wel 3-0 dus da's mooi. Gelukkig dat Fortuna even meewerkt voor Mark.
Edit: even opgezocht staat er idd in, dacht ik ook al te horen in de voorbeschouwing, maar ligt het aan mij of neemt hij nauwelijks deel aan het spel? Verder wel 3-0 dus da's mooi. Gelukkig dat Fortuna even meewerkt voor Mark.
[ Voor 41% gewijzigd door Snowdog op 07-12-2019 20:31 ]
Thomas heeft onder andere de assist bij de 2-0 gegeven, dus ja 
En nu dus 3-0 door penalty Bergwijn. Mooi dat ze hebben geluisterd toen ik zei dat ze er voor de rust nog ff 2 moesten maken
En nu dus 3-0 door penalty Bergwijn. Mooi dat ze hebben geluisterd toen ik zei dat ze er voor de rust nog ff 2 moesten maken
PSV-Fortuna 3-0.
Dat wordt dus 3-4 als eindstand, PSV kennende
Dat wordt dus 3-4 als eindstand, PSV kennende
Aah was dat Thomas? Dacht dat dat Sadilek was, wellicht is er wat mis met mijn ogen/gehoorElPaco schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 20:30:
Thomas heeft onder andere de assist bij de 2-0 gegeven, dus ja
Edit: ook nog even opgezocht wie de assist op de 2-0 gaf, dat was Sadilek, niet Thomas.
[ Voor 10% gewijzigd door Snowdog op 07-12-2019 20:33 ]
Ik weet het niet 100% zeker meer, maar dacht het wel.
Hoe kan er ongeveer 3 minuten moeten worden gewacht op de VAR en maar 1 minuut extra bij komen?
Hoe kan er ongeveer 3 minuten moeten worden gewacht op de VAR en maar 1 minuut extra bij komen?
Was die niet afgelast?Maarten_E schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 20:14:
Elect a clown, expect a circus.
Op zich is het goed dat ze een keer in de competitie onderuit gaan. Ze hebben al zo veel wedstrijden onder hun kunnen gespeeld. Hoe vaak hebben we niet geroepen, slechte wedstrijd, toch gewonnen ? Sowieso tegen Lille 2x, RKC, ADO, Twente. Laat ze dan maar een keer echt op hun bek gaan, dan kan ten Hag alles weer op scherp zetten en aan de slag met de zwakke plekken.toolkist schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:05:
[...]
Blij met een verlies? Jij was toch ook voor Ajax? Alleen als een verlies het einde van een ongewenste trainer betekentnis het wat mij betreft minder erg, nu baal ik gewoon.
Competitie heb ik het dan over, het boeit me niks als we voor de beker van Telstar verliezen bijvoorbeeld.
[...]
Misschien waar t.o.v. verliezen van PSV of Feyenoord, maar verder is het mij om het even.
Achteraf hadden ze het verlies tegen Tottenham ook zelf kunnen voorkomen. De manier waarop ze doelpunten/wedstrijden weggeven zit er nog steeds in. Nu blijkt dat als de tegenstander met een goed plan komt dit Ajax best te bestrijden is. Ze raken zelf ook verwend met al die winstpartijen.
ftfyElPaco schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:06:
Het lijkt er zowaar op dat Afellay gaat komen!
Publiek is nog maar met één ding bezig in ieder geval.
Yes. Heerlijke sfeer weer eens hier in het stadion! Ibi! Ibi!
[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 07-12-2019 21:10 ]
Oeps, nare autocorrect ook (mijn telefoon maakt er echt Affelay van ipv Afellay).
Publiek heeft ook eindelijk weer eens reden om met iets anders dan het slechte spel bezig te zijn, het staat best aardig zo.
Publiek heeft ook eindelijk weer eens reden om met iets anders dan het slechte spel bezig te zijn, het staat best aardig zo.
13 – Myron Boadu (18 years, 327 days) is now the teen with the most Eredivisie goals for AZ (13), overtaking Adam Maher (12). Youthful.
— OptaJohan (@OptaJohan) 7 december 2019
Vraag eens aan jouw mede-toeschouwers of ze spelers voortaan gewoon bij hun volledige naam willen toejuichen.Fleximex schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:10:
Heerlijke sfeer weer eens hier in het stadion! Ibi! Ibi!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat een drukte weer ineens. Nog veel plezier en succes supporters!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Niks succes, is gewoon een unieke situatie ;-)OPSLAGHOND schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:27:
Wat een drukte weer ineens. Nog veel plezier en succes supporters!
Hij bedoelt geen successupporters geloof ik, wenst in het algemeen succes. (Of begrijp ik je nu verkeerd?Zingo schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:29:
[...]
Niks succes, is gewoon een unieke situatie ;-)

Nog nooit een bank zo blij zien reageren na een gemist schot van een eigen speler. Iedereen kon er om lachen (op de goede manier).
Fair enough, ik las fout, excuses. Nu Ibi nog ff scoren.Maarten_E schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:31:
[...]
Hij bedoelt geen successupporters geloof ik, wenst in het algemeen succes. (Of begrijp ik je nu verkeerd?)
Ibi?
Nette overwinning van PSV, ze zijn weer op de rails.
AZ gaat ondertussen ook prima: 0-2 voor in de rust.
Afellay
[ Voor 41% gewijzigd door Outerspace op 07-12-2019 22:38 ]
Vond het persoonlijk erg mooi dat het publiek Ibi hier even geholpen heeft. Jammer dat hij maar 10 minuten heeft gehad en eigenlijk weinig heeft kunnen uitrichten. Hoop echt dat hij eens een wedstrijd in de basis mag beginnen. Als het niks is, dan doet hij waarschijnlijk niet zoveel onder voor andere middenvelders, dus let's give it a go...
Inderdaad, AZ weer prima. Volgende week winnen en de titelrace is weer spannend.dvdkiwi schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:39:
Nette overwinning van PSV, ze zijn weer op de rails.
[...]
Afellay.
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 07-12-2019 22:38 . Reden: Quote aangepast ]
Is het vandaag alles-mag-zaterdag?dvdkiwi schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:39:[...]Afellay.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 07-12-2019 22:38 ]
Ajax verloren, PSV weer gewonnen; dat zal op de modjes toch ook wel een positief effect hebben
Weet niet eens wie de modjes zijn hier, maar volgens mij is het hier over het algemeen toch vrij pro Ajax? Heb nooit een pro PSV-mod gezien hier iig, dus snap de grap niet helemaaldvdkiwi schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:45:
[...]
Ajax verloren, PSV weer gewonnen; dat zal op de modjes toch ook wel een positief effect hebben
De modjes zijn neutraal en daarom allesbehalve pro Ajax; we hebben modjes met verschillende clubvoorkeuren hier 
PWM is Feyenoorder, Gonadan is Ajacied, Ramzzz is (volgens mij) PSV'er. Om er maar een paar te noemen.
PWM is Feyenoorder, Gonadan is Ajacied, Ramzzz is (volgens mij) PSV'er. Om er maar een paar te noemen.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2019 21:56 ]
Totale onzin.Erapaz schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 20:38:
[...]
Op zich is het goed dat ze een keer in de competitie onderuit gaan. Ze hebben al zo veel wedstrijden onder hun kunnen gespeeld. Hoe vaak hebben we niet geroepen, slechte wedstrijd, toch gewonnen ? Sowieso tegen Lille 2x, RKC, ADO, Twente. Laat ze dan maar een keer echt op hun bek gaan, dan kan ten Hag alles weer op scherp zetten en aan de slag met de zwakke plekken.
Achteraf hadden ze het verlies tegen Tottenham ook zelf kunnen voorkomen. De manier waarop ze doelpunten/wedstrijden weggeven zit er nog steeds in. Nu blijkt dat als de tegenstander met een goed plan komt dit Ajax best te bestrijden is. Ze raken zelf ook verwend met al die winstpartijen.
Om te beginnen ging Ajax compleet in de fout met Onana. Vroeger toen Menzo in de goal stond kwam je ermee weg. Onana wist niet wat te doen, en deed net het vekeerde. Sommigen lopen Onana nog recht te lullen en hebben het over een fout in een linie daarvoor. Al met al is Onana verwantwoordelijk voor de afgang tegen TH.
Maar Onana leert nog. Vroeger verloekte ik en velen met mij hem nog. Nu gooien we TV toestelen bijna uit het raam, want die gast is wel heel erg goed geworden. Het kan verkeren.
Ajax is niet op zijn bek gegaan. Het is een tussenwedstrijd. Het is geen wedstrijd van PSV waar ze om iemands hoofd lopen te schreeuwen.
Na dinsdag mag je lopen zeiken. (Je is jullie.) Als het misgaat, dan gaan we het over het mindere doel hebben. De EL, waar AZ al slopend en stofzuigerend iedereen naar de klote voetbalt.
TH was en is geen uitzondering. Elk Engelse team komt als een soort Duitsers als overwinnaar uit de rookwolken gekropen. Al drie keer op een rij. De rest zijn een stelletje watjes.
Laat iedereen, behalve die Engelsen maar komen. We maken gehakt van ze, en Bayern komt na Juve en Barca steeds hoger op de lijst van clubs die nog altijd wegkomen, omdat alles en iedereen maar een stel schijtlijsters zijn.
Ajax is serieus gesneuveld gisteravond, maar er is ook nog een morgen.
Gelukkig snapt Van Bommel het spelletje.
Hup Willem II, AZ en een beetje Van Bommel.
Volgens mij zit er iemand al aan de kerstborrel of doet een poging om zijn boom op te roken!
[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-12-2019 22:34 ]
Voor de rest alles goed?mavaros schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 22:21:
[...]
Totale onzin.
Om te beginnen ging Ajax compleet in de fout met Onana. Vroeger toen Menzo in de goal stond kwam je ermee weg. Onana wist niet wat te doen, en deed net het vekeerde. Sommigen lopen Onana nog recht te lullen en hebben het over een fout in een linie daarvoor. Al met al is Onana verwantwoordelijk voor de afgang tegen TH.
Maar Onana leert nog. Vroeger verloekte ik en velen met mij hem nog. Nu gooien we TV toestelen bijna uit het raam, want die gast is wel heel erg goed geworden. Het kan verkeren.
Ajax is niet op zijn bek gegaan. Het is een tussenwedstrijd. Het is geen wedstrijd van PSV waar ze om iemands hoofd lopen te schreeuwen.
Na dinsdag mag je lopen zeiken. (Je is jullie.) Als het misgaat, dan gaan we het over het mindere doel hebben. De EL, waar AZ al slopend en stofzuigerend iedereen naar de klote voetbalt.
TH was en is geen uitzondering. Elk Engelse team komt als een soort Duitsers als overwinnaar uit de rookwolken gekropen. Al drie keer op een rij. De rest zijn een stelletje watjes.
Laat iedereen, behalve die Engelsen maar komen. We maken gehakt van ze, en Bayern komt na Juve en Barca steeds hoger op de lijst van clubs die nog altijd wegkomen, omdat alles en iedereen maar een stel schijtlijsters zijn.
Ajax is serieus gesneuveld gisteravond, maar er is ook nog een morgen.
Gelukkig snapt Van Bommel het spelletje.
Hup Willem II, AZ en een beetje Van Bommel.
Had dat idee in eerste instantie ook, maar in de herhaling leek hij weinig fout te doen? Vind er persoonlijk iig niks mis mee. Heb het idee dat hij zijn handen absoluut niet gebruikt om hoger te komen (if at all).Vos schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 22:48:
Hoe kan die 2-0 van Malen ooit goedgekeurd worden? Met twee handen leunen op schouders.
Ik heb geen herhaling gezien, maar meestal is het zodra er handen gebruikt worden dat ze al affluiten.Snowdog schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 22:55:
[...]
Had dat idee in eerste instantie ook, maar in de herhaling leek hij weinig fout te doen? Vind er persoonlijk iig niks mis mee. Heb het idee dat hij zijn handen absoluut niet gebruikt om hoger te komen (if at all).
Zou wel aanraden die herhaling nog eens te bekijken. In eerste instantie lijkt het idd alsof hij een overtreding begaat, maar wat mij betreft is daar geen sprake van als je het in slow motion ziet. Het lijkt niet eens op een overtreding dan (imo).Vos schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 23:03:
[...]
Ik heb geen herhaling gezien, maar meestal is het zodra er handen gebruikt worden dat ze al affluiten.
Basis zit er nog niet in, kreeg via de radio de indruk dat hij al kapot zat richting het eindsignaal.Snowdog schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:40:
Vond het persoonlijk erg mooi dat het publiek Ibi hier even geholpen heeft. Jammer dat hij maar 10 minuten heeft gehad en eigenlijk weinig heeft kunnen uitrichten. Hoop echt dat hij eens een wedstrijd in de basis mag beginnen. Als het niks is, dan doet hij waarschijnlijk niet zoveel onder voor andere middenvelders, dus let's give it a go...
Maar een mooi teken dat hij het veld op mocht, moet toch ook wat doen met hem.
Hmm zou wel apart zijn, hij heeft al aantal oefenwedstrijden meegedaan toch? Bedoel 10 minuutjes zou dan geen probleem moeten zijn. Zag het in de wedstrijd zelf ook niet dat hij 'op' zou zijn ofzo.Maarten_E schreef op zondag 8 december 2019 @ 09:28:
[...]
Basis zit er nog niet in, kreeg via de radio de indruk dat hij al kapot zat richting het eindsignaal.
Maar een mooi teken dat hij het veld op mocht, moet toch ook wat doen met hem.
Die Afellay is wel een drama queen zeg... "uit de dood opgestaan"

Ja laten we vuurwerk afsteken met een dicht dak. Ik snap dat ze aan het milieu willen denken zodat het niet de buitenlucht in mag maar heel slim is dit niet :-)
Marsman......watr een enorme drol
Edit: en ja hoor.....strafschop
Edit: en ja hoor.....strafschop

[ Voor 45% gewijzigd door LZ86 op 08-12-2019 12:26 ]
Pff, wat een onzin. Hij stopt de penalty en dan moet hij opnieuw en krijgt hij geel. Dat terwijl het al een hele goedkope penalty was.Leon Zwiers schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:25:
Marsman......watr een enorme drol
Edit: en ja hoor.....strafschop![]()
![]()
![]()
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lekker begin van Team van Boekel haha
Het zit Feyenoord voorlopig niet tegen
Het zit Feyenoord voorlopig niet tegen
[ Voor 36% gewijzigd door krissie100 op 08-12-2019 12:29 ]
Wat een wedstrijd weer hè. Kan ook nooit normaal
Strafschop meer dan terecht. Kansloze actie van Marsman wat mij betreft. Vervolgens slecht ingeschoten en terecht dat de VAR hem alsnog niet laat nemen.
Vermakelijke pot.
Vermakelijke pot.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[Streamable: https://streamable.com/dxgl0]https://streamable.com/dxgl0
Het moment met Marsman en team Boekel.
Het moment met Marsman en team Boekel.
Dus geen gele kaart na de overduidelijke overtreding met 2 handen?
Weer zo'n geweldige nieuwe regelph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:27:
[...]
Pff, wat een onzin. Hij stopt de penalty en dan moet hij opnieuw en krijgt hij geel. Dat terwijl het al een hele goedkope penalty was.
Het is in het keepersgebied, die aanvaller maakt net zo goed een overtreding door de keeper aan te vallen zonder intentie een bal te spelen.OPSLAGHOND schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:41:
Dus geen gele kaart na de overduidelijke overtreding met 2 handen?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Aanvallen van de keeper door Bazoer? Ik zou dat filmpje toch nog eens goed bekijken, hij staat op ruime afstand van Marsman en maakt totaal geen beweging zijn kant op. Penalty was dus terecht, en als hij te vroeg van z'n lijn gekomen zou zijn was die kaart ook terecht geweest.ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:44:
[...]
Het is in het keepersgebied, die aanvaller maakt net zo goed een overtreding door de keeper aan te vallen zonder intentie een bal te spelen.
De speler van Vitesse deed helemaal niks verkeerd, raakte de keeper zelfs niet aan. Gewoon een oerdomme actie van de keeper van Feyenoord. Met twee handen duwen zonder de intentie de bal te spelen. Ook nog eens totaal onnodig aangezien het in zijn eigen keepersgebied is. Bij de minste geringste hindering krijgt hij al een vrije trap mee en hij had de bal prima kunnen vangen zonder die speler eerst weg te duwen. Onbegrijpelijke actie.ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:44:
Het is in het keepersgebied, die aanvaller maakt net zo goed een overtreding door de keeper aan te vallen zonder intentie een bal te spelen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat vind ik knap, op flinke afstand staan en een duw krijgen. Hij gooide echt z'n lijf er in, met uitsluitend de intentie om de keeper te hinderen en/of ter aarde te storten. Met jouw logica kunnen we keepersgebied wel afschaffen, dit zie je echt 10x per wedstrijd.toolkist schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:47:
[...]
Aanvallen van de keeper door Bazoer? Ik zou dat filmpje toch nog eens goed bekijken, hij staat op ruime afstand van Marsman en maakt totaal geen beweging zijn kant op. Penalty was dus terecht, en als hij te vroeg van z'n lijn gekomen zou zijn was die kaart ook terecht geweest.
En natuurlijk is het sowieso geen geel. Geen scoringskans en geen harde overtreding. En daarna geel geven na de gemiste penalty zou helemaal belachelijk zijn. Vitesse spelers liepen veel te vroeg in.
[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 08-12-2019 12:51 ]
Hij raakte Marsman nog niet eens aan, maar gooide wel zijn reet naar achteren, had hij Marsman geraakt dan was het voordeel voor de keeper uiteraard. Nu gewoon een domme overtreding van Marsman.ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:44:
[...]Het is in het keepersgebied, die aanvaller maakt net zo goed een overtreding door de keeper aan te vallen zonder intentie een bal te spelen.
Dat is niet waar.ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:48:
[...]Dat vind ik knap, op flinke afstand staan en een duw krijgen. Met jouw logica kunnen we keepersgebied wel afschaffen, dit zie je echt 10x per wedstrijd.
[ Voor 25% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-12-2019 12:50 ]
Kijk dat filmpje nou gewoon maar ipv er tegenin te blijven gaan.ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:48:
[...]
Dat vind ik knap, op flinke afstand staan en een duw krijgen. Met jouw logica kunnen we keepersgebied wel afschaffen, dit zie je echt 10x per wedstrijd.
En mocht je daar geen zin in hebben:

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 08-12-2019 12:52 ]
Het is echt niet om aan te zien. Vrijdagavond viel er een stuk meer te genieten
je ziet hem toch gewoon duidelijk in het keepersgebied? Het is niet eens op de grens. Je ziet ook duidelijk dat de aanvaller niet eens de moeite doet om naar de bal te kijken. Geen enkele poging om voor de bal te gaan, maar hij staat er om de keeper te hinderen en dat mag ook niet.toolkist schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:50:
[...]
Kijk dat filmpje nou gewoon maar ipv er tegenin te blijven gaan.
En mocht je daar geen zin in hebben:
[Afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 08-12-2019 12:58 ]
Je mag gewoon in het keepersgebied staan, dat is geen verboden gebied ofzo. En als Marsman springt en hij heeft last van Bazoer is het een vrije trap Feyenoord. Maar om een of andere reden denkt Marsman dat je ook met 2 handen in de rug weg mag douwen...ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:55:
[...]
je ziet hem toch gewoon duidelijk in het keepersgebied? Het is niet eens op de grens. Je ziet ook duidelijk dat de aanvaller niet eens de moeite doet om naar de bal te kijken.
Enneh, waar denk je dat ie naar kijkt als ie omhoog kijkt? Toch echt naar de bal die zich daar bevindt.
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 08-12-2019 12:59 ]
Dus een overtreding van beide kanten.toolkist schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:58:
En als Marsman springt en hij heeft last van Bazoer is het een vrije trap Feyenoord.
Nouja, uiteindelijk was hij gewoon mis, toch nog een stukje gerechtigheid. Zijn we allebei blij.
[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 08-12-2019 13:00 ]
Nee, enkel van Marsman ... in het 5-meter-gebied staan is geen overtreding.ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:59:
[...]Dus een overtreding van beide kanten.
Nee, alleen jij bent blij. Zelfs dat zie je niet?Nouja, uiteindelijk was hij gewoon mis, toch nog een stukje gerechtigheid. Zijn we allebei blij.

[ Voor 37% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-12-2019 13:02 ]
Nee. Want Bazoer staat er alleen.ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:59:
[...]
Dus een overtreding van beide kanten.
Nouja, uiteindelijk was hij gewoon mis, toch nog een stukje gerechtigheid. Zijn we allebei blij.
Tuurlijk zie je hem eerst kijken naar waar Marsman staat en ja hij is op zoek naar een overtreding o.i.d.... Alleen trapt Marsman er zo ongelofelijk dom in. Echt elke andere actie (nou ja, anders dan een klap/trap) zou Marsman een vrije trap geven.
1 voet op de lijn inderdaad. Hij staat bij het nemen ook echt net met z'n tenen op de lijn lijkt het, als ie er achter had gestaan was het ook fout geweest.Vos schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:02:
Waarom mocht dit penal niet over? Hij is toch te vroeg van de lijn? Of telt 1 voet op lijn nog?
[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 08-12-2019 13:04 ]
toolkist schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:03:
[...]
Nee. Want Bazoer staat er alleen.
Tuurlijk zie je hem eerst kijken naar waar Marsman staat en ja hij is op zoek naar een overtreding o.i.d.... Alleen trapt Marsman er zo ongelofelijk dom in. Echt elke andere actie (nou ja, anders dan een klap/trap) zou Marsman een vrije trap geven.

Inderdaad, alsof je tegen een muur praat. Als je de keeper niet beschermt lopen dit soort duels in de toekomst uit de hand. Beiden maken een overtreding, die spits moet geen duel aan gaan met enige intentie om de keeper te hinderen of een overtreding uit te lokken, Marsman moet geen vent zijn maar gewoon gaan liggen (volgens mij is dat een beetje cultuurverschil).
En natuurlijk moet die penalty niet overnieuw. Kom op, zien jullie nou echt niet dat de Vitesse speler te snel inloopt? Dan ben je simpelweg echt niet objectief.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 08-12-2019 13:15 ]
ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:13:
[...]
Inderdaad, alsof je tegen een muur praat. Als je de keeper niet beschermt lopen dit soort duels in de toekomst uit de hand. Beiden maken een overtreding, die spits moet geen duel aan gaan met enige intentie om de keeper te hinderen of een overtreding uit te lokken, Marsman moet geen vent zijn maar gewoon gaan liggen (volgens mij is dat een beetje cultuurverschil).
En natuurlijk moet die penalty niet overnieuw. Kom op, zien jullie nou echt niet dat de Vitesse speler te snel inloopt? Dan ben je simpelweg echt niet objectief.

3 Feyenoorders en 1 Vitessenaar...
Misschien moet je gewoon even jezelf een afkoelperiode geven, want dat plaatje van @OPSLAGHOND ging over jouw.
Dat doet er niet toe. Als je als aanvallende ploeg te snel inloopt dan verlies je elk recht om een penalty overnieuw te nemen, onder de nieuwe regels. Het is geen kwestie van mannetjes turven. Er staat een speler van de aanvallende ploeg te vroeg in de 16, daarmee is het einde discussie mbt overnieuw nemen.DoeEensGek schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:21:
[...]
[Afbeelding]
3 Feyenoorders en 1 Vitessenaar...![]()
Misschien moet je gewoon even jezelf een afkoelperiode geven, want dat plaatje van @OPSLAGHOND ging over jouw.
En ik snap ook wel dat het voor mij bedoeld was. Ik houd alleen de spiegel voor. Dit soort flauwe memes zijn net zo goed op de anti Feyenoorders in dit topic van toepassing.
[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 08-12-2019 13:31 ]
Krijg je ervan als je zo weinig speelt. Dan vergeet je wat wel en niet mag.toolkist schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:58:
[...]
Je mag gewoon in het keepersgebied staan, dat is geen verboden gebied ofzo. En als Marsman springt en hij heeft last van Bazoer is het een vrije trap Feyenoord. Maar om een of andere reden denkt Marsman dat je ook met 2 handen in de rug weg mag douwen...
Enneh, waar denk je dat ie naar kijkt als ie omhoog kijkt? Toch echt naar de bal die zich daar bevindt.
Mag blij zijn dat het geen veldspeler is, want dan had hij de bal al met de hand opgepakt.
ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:27:
[...]Dat doet er niet toe. Als je als aanvallende ploeg te snel inloopt dan verlies je elk recht om een penalty overnieuw te nemen, onder de nieuwe regels. Het is geen kwestie van mannetjes turven.
ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:13:
[...]Dan ben je simpelweg echt niet objectief.

Objectief gezien was er geen overtreding van Bazoer te zien, enkel een overtreding van Marsman.ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:27:
[...]anti Feyenoorders in dit topic van toepassing.
Dat jij niet objectief kunt zijn wil niet zeggen dat anderen dat ook niet kunnen.
[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-12-2019 13:32 ]
Misschien dat ze hem daarom een paar handschoenen hebben aangedaan, kan die die fout niet maken!Deadsy schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:29:
[...]
Krijg je ervan als je zo weinig speelt. Dan vergeet je wat wel en niet mag.
Mag blij zijn dat het geen veldspeler is, want dan had hij de bal al met de hand opgepakt.
Waar staat die nieuwe regel over inlopen? Ik vind em niet.ph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:27:
[...]
Dat doet er niet toe. Als je als aanvallende ploeg te snel inloopt dan verlies je elk recht om een penalty overnieuw te nemen, onder de nieuwe regels. Het is geen kwestie van mannetjes turven. Er staat een speler van de aanvallende ploeg te vroeg in de 16, daarmee is het einde discussie mbt overnieuw nemen.
En ik snap ook wel dat het voor mij bedoeld was. Ik houd alleen de spiegel voor. Dit soort flauwe memes zijn net zo goed op de anti Feyenoorders in dit topic van toepassing.
Ik kan hem zo snel ook niet vinden. Heb op internet gestaan zullen we maar zeggen. De scheidsrechter zal het na de wedstrijd wel uitleggen. Laten we daar maar op wachten, want we worden het toch niet eens en het had gelukkig ook geen impact op de eindstand.toolkist schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:31:
[...]
Waar staat die nieuwe regel over inlopen? Ik vind em niet.
Objectief gezien hindert hij de keeper, in het doelgebied, zonder intentie de bal te spelen, dus is het een overtreding. Ongeacht dat hij net stopt met lopen op een half metertje afstand van de keeper.OPSLAGHOND schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:30:
Objectief gezien was er geen overtreding van Bazoer te zien, enkel een overtreding van Marsman.
Dat jij niet objectief kunt zijn wil niet zeggen dat anderen dat ook niet kunnen.
Overigens veel kansen voor Feyenoord de laatste minuten. Het is geen typische 0-0 wedstrijd.
[ Voor 52% gewijzigd door ph4ge op 08-12-2019 13:45 ]
Dubbel
[ Voor 109% gewijzigd door ph4ge op 08-12-2019 13:42 ]
Dit is echt niet om aan te zien. Val bijna in slaap.
Objectief is dat een meningph4ge schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:39:
Objectief gezien hindert hij de keeper, in het doelgebied, zonder intentie de bal te spelen, dus is het een overtreding. Ongeacht dat hij net stopt met lopen op een half metertje afstand van de keeper.
Het is verschrikkelijk, maar ik zie nog wel een goal vallen in de laatste 10 minuten.
Hij kan niet hinderen, hij krijgt een duw voordat hij dat kan.
Had Marsman zich ingehouden dan had Bazoer hem wel geraakt en had hij 100% gelijk gehad en gekregen.
Hij krijgt een duw omdat hij hindert. Het is niet alsof hij achter Marsman staat, hij gaat recht voor hem staan en gooit z'n kont naar achter.OPSLAGHOND schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:49:
[...]
Hij kan niet hinderen, hij krijgt een duw voordat hij dat kan.
Had Marsman zich ingehouden dan had Bazoer hem wel geraakt en had hij 100% gelijk gehad en gekregen.
Maar goed, daar komen we niet uit.
Overigens hoop ik dat Advocaat eens wat risico neemt en dat we gaan voor de overwinning. Wissel eens aanvallend of stuur Botteghin naar voren als stormram.
[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 08-12-2019 13:56 ]
Jörgensen kom op man!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tja, Feyenoord heeft genoeg kansen gehad. Maar goals maken schijnt nogal moeilijk te zijn zoals gewoonlijk
Het welles nietus geneuzel is hier net zo slecht als de hele wedstrijd van net, man man man wat een draak van een wedstrijd
Wel goed voor de punten in de pouleLeon Zwiers schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:49:
Verschrikkelijke pot
Ze lopen een punt in op Ajax maar lopen weer achterstand op op PSV.
Yesss, tickets voor Sparta-AZ op 21/12 (met de kids) in the pocket.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
0-0 uit bij Vitesse is geen gekke uitslag. uit 1 punt pakken is altijd lekker. Vitesse en Fey zijn momenteel van vergelijkbaar niveau. Volgende week thuis PSV....
[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 08-12-2019 17:56 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Net als thuis van Willem 2 verliezen. Zeker geen gek resultaat voor de Amsterdammers. Het is op basis van dit weekend wel weer duidelijk wie de kampioen zou moeten worden... 5-0 tegen een subtopper...
Is #14 tegenwoordig ook al een subtopper?Snowdog schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:44:
Net als thuis van Willem 2 verliezen. Zeker geen gek resultaat voor de Amsterdammers. Het is op basis van dit weekend wel weer duidelijk wie de kampioen zou moeten worden... 5-0 tegen een subtopper...
Ach, laat de tegenstanders van Ajax maar even losgaan. Hebben zich maanden moeten stilhouden...OPSLAGHOND schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:54:
[...]
Is #14 tegenwoordig ook al een subtopper?
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 08-12-2019 21:06 . Reden: Haters hebben we hier niet. ]
Scheidsrechtersbaas: kan nooit aanvallend Hands zijn bij de situatie bij de pingel van Willem II
Nouja, Fortuna, grote naam. Club van van Bommel himself en Bouma, Hofland... Da's niet niks.OPSLAGHOND schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:54:
[...]
Is #14 tegenwoordig ook al een subtopper?
Dat is 3x niks ...Snowdog schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:06:
[...]Nouja, Fortuna, grote naam. Club van van Bommel himself en Bouma, Hofland... Da's niet niks.
Dus je hebt tegenwoordige aanvallend hands, verdedigend hands, aangeschoten hands en 'gewoon' hands?krissie100 schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:42:
Scheidsrechtersbaas: kan nooit aanvallend Hands zijn bij de situatie bij de pingel van Willem II
Vergeet ik er nu niet nog eentje?
Waarom makkelijker maken als het ook moeilijker kan?

[ Voor 47% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-12-2019 20:11 ]
En wat betreft de penalty bij Feyenoord:
[edit]Wat ik overigens een enorme zever regel vind, maar goed. Dat zou wat mij betreft alleen een ding moeten zijn als de te vroeg inlopende speler de bal ook raakt in een rebound."Het is wel degelijk van belang. Het is iets dat we nog met elkaar moeten evalueren, want het lijkt erop dat in dit geval de penalty wel degelijk overgenomen had moeten worden, omdat er te vroeg is toegelopen."
[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 08-12-2019 20:40 ]
Na die aanfluiting van Kuipers die de enige was die zijn best deed tegen Willem II deed Martens er in de wedstrijd tussen Sparta en Heracles nog een schepje bovenop.
Hoe kun je Konings rood geven zonder dat hij een overtreding begaat? (Als het al een overtreding was, dan is het gevaarlijk spel door die Sparta verdediger door op die manier nog te proberen een bal weg te koppen) Die Martens mag dus samen met Kuipers echt terug naar de F'jes om te leren fluiten.
En dat terwijl er ook een VAR schijnt te zijn. Zullen wel porno aan het kijken zijn tijdens de wedstrijd (groot gelijk, echt boeiend was die pot niet)
Echt zorgelijk hoe slecht de NL arbitrage tegenwoordig vaak is. En hoe vaak er ondanks de VAR nog geblunderd wordt met simpele waarnemingen.
Hoe kun je Konings rood geven zonder dat hij een overtreding begaat? (Als het al een overtreding was, dan is het gevaarlijk spel door die Sparta verdediger door op die manier nog te proberen een bal weg te koppen) Die Martens mag dus samen met Kuipers echt terug naar de F'jes om te leren fluiten.
En dat terwijl er ook een VAR schijnt te zijn. Zullen wel porno aan het kijken zijn tijdens de wedstrijd (groot gelijk, echt boeiend was die pot niet)
Echt zorgelijk hoe slecht de NL arbitrage tegenwoordig vaak is. En hoe vaak er ondanks de VAR nog geblunderd wordt met simpele waarnemingen.
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken