Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:57
We spelen met veel te laag tempo, dat mag wel een tandje of wat omhoog; dan komen de kansen en goals vanzelf.
krissie100 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:03:
[...]
Tis heel simpel voor mij, ik vind het sowieso geen hands [...]
Dat ben ik helemaal met je eens, arm was gewoon langs het lichaam. Rare regel dat zoiets soms wel en soms niet hands is.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 06-12-2019 21:12 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:43
Goed de regels boys, haha aanvallend hands kan alleen in de zestien van de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

krissie100 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:10:
Goed de regels boys, haha aanvallend hands kan alleen in de zestien van de tegenstander
Vraag me wel af of dat klopt, denk dat op 17 meter ook wel gefloten wordt voor aanvallend hands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
toolkist schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:09:
[...]

Nuh-uh, ook op het middenveld is aanvallend hands hands.
Nee, aanvallend hands gaat alleen over hands in het strafschop gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Wat een gelul in de ruimte man..

'Het is geen hands, want het is een verdedigende actie, maar het is het begin van de aanval' 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
Die bal gaat meters vooruit door die handsbal, het is niet even dat de bal doodvalt oid. Uit de handsbal is direct voordeel gehaald en dan bedoel ik niet de goal, maar Willem II kon hierdoor gelijk een aanval starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 23:40

ko9

Krukar schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:10:
[...]

Dat is nu ook zo in het voetbal, aanvallend hands is altijd hands.
De verwarring ontstaat hier omdat mensen denken dat een aanvallende beweging alleen op de helft van de tegenstander kan plaats vinden, wat gewoon simpelweg niet klopt.
Interessante discussie. Ik kan me dit dus niet voorstellen. Heb je een bron?

Ik vind dit namelijk gewoon verdedigend hands, behalve dat de bal 'toevallig' richting de middellijn gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Presentator lult net uit z'n nek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Wanneer stoppen ze nu eindelijk eens met die VAR. Gewoon 100% hands, waar Veltman nog zijn 2de gele voor kreeg tegen Chelsea. Was gewoon in beeld. Of proberen ze de competitie weer spannend te maken?
VAR = farce

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Dat is dus gewoon pertinent onzin:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D0qEy3ZX0AEo6Sn.jpg

creating a goal-scoring opportunity after having gained control of the ball from their hand/arm

Er staat niets in die regelgeving over positie op het veld.
ko9 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:12:
[...]

Interessante discussie. Ik kan me dit dus niet voorstellen. Heb je een bron?

Ik vind dit namelijk gewoon verdedigend hands, behalve dat de bal 'toevallig' richting de middellijn gaat
Zie bovenstaand.

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 06-12-2019 21:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Erapaz schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:13:
Wanneer stoppen ze nu eindelijk eens met die VAR. Gewoon 100% hands, waar Veltman nog zijn 2de gele voor kreeg tegen Chelsea. Was gewoon in beeld. Of proberen ze de competitie weer spannend te maken?
VAR = farce
Doe dan VARce :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek

Klik voor het filmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:43
Krukar schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:13:
[...]

[Afbeelding]

creating a goal-scoring opportunity after having gained control of the ball from their hand/arm

Ik gooi Fox de deur uit, bedankt voor de info :D blijf erbij dat ik het sowieso geen hands vond, maar iedereen heeft daarin zijn eigen mening, en dat maakt hands dus momenteel ook zo rete moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hands
Het is een overtreding als een speler:
• de bal opzettelijk raakt met zijn hand of arm, zoals door het bewegen van de hand of arm richting de bal;
• balbezit of controle over de bal krijgt nadat deze zijn hand of arm heeft geraakt en vervolgens:
- scoort in het doel van de tegenpartij
- een scoringskans creëert

• scoort in het doel van de tegenstander rechtstreeks vanaf de hand of arm, zelfs als dit onopzettelijk gebeurt;
dit geldt ook voor de doelverdediger

Het is meestal een overtreding als een speler:
• de bal met hand of arm raakt als:
- de hand of arm het lichaam op onnatuurlijke wijze groter maakt;
- de hand of arm boven schouderhoogte is (tenzij de speler de bal opzettelijk speelt die vervolgens de hand of arm raakt;

Bovengenoemde overtredingen zijn zelfs van toepassing als de bal de hand of arm van een speler raakt wanneer
deze rechtstreeks komt van het hoofd of lichaam (inclusief de voet) van een andere, dichtbij zijnde, speler.
Met uitzondering van bovenstaande overtredingen, is het meestal geen overtreding als de bal de hand of arm van een speler raakt:
• rechtstreeks vanaf het eigen hoofd of lichaam (inclusief de voet) van de speler;
• rechtstreeks vanaf het hoofd of lichaam (inclusief de voet) van een andere, dichtbij zijnde, speler;
• als de hand of arm dicht tegen het lichaam wordt gehouden en het lichaam niet op onnatuurlijke wijze groter maakt;
• als een speler valt en de hand of arm zich tussen de bal en de grond bevindt om het lichaam te
ondersteunen, maar niet zijwaarts of verticaal van het lichaam af uitgestrekt.
Buiten het strafschopgebied gelden voor de doelverdediger dezelfde restricties met betrekking tot het spelen van de bal met de hand of arm als voor alle andere spelers. Als de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied de bal met hand of arm speelt terwijl dit niet is toegestaan, dan wordt een indirecte vrije schop toegekend, maar geen disciplinaire straf
Dan gok ik dat het om het dik gedrukte gaat. Komt er direct een scoringskans uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:12:
Die bal gaat meters vooruit door die handsbal, het is niet even dat de bal doodvalt oid. Uit de handsbal is direct voordeel gehaald en dan bedoel ik niet de goal, maar Willem II kon hierdoor gelijk een aanval starten.
Van vi.nl:
Voortaan geldt dat een bewuste én onbewuste handsbal die leidt tot een doelpunt niet meer is toegestaan. Wat de intentie van de speler die de bal met de arm of hand raakt ook is, als er zo gescoord wordt of direct een kans volgt na een handsbal, geeft de scheidsrechter de tegenstander een vrije trap.

Ik denk dat er wel direct voordeel moet zijn in de vorm van een goal. Volgens mij rek je de regel iets te ver uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Krukar schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:13:
[...]

[Afbeelding]

[...]

Zie bovenstaand.
Die vond ik ook net, en dus als je het letterlijk leest terecht afgekeurd.
Jordens creëert de kans niet. Hij 'verovert' alleen de bal. Ik herzie mijn mening dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Napo schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:16:
[...]

[...]

Dan gok ik dat het om het dik gedrukte gaat. Komt er direct een scoringskans uit?
Nouja na de hands duurde het maar een tiental seconden voordat de penalty er uit kwam. vrij snel dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
toolkist schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:17:
[...]

Die vond ik ook net, en dus als je het letterlijk leest terecht afgekeurd.
Jordens creëert de kans niet. Hij 'verovert' alleen de bal. Ik herzie mijn mening dus.
Dat is inderdaad wel discutabel, maar m.i. creëert hij wel de kans, zijn handsbal leidt met 1 vervolgpass tot de bal in de zestien bij Ajax.

Ik denk dat de VAR het zo heeft geïnterpreteerd omdat er nog een 3de speler bij betrokken was (dis de pass gaf vanaf het middenveld) maar het blijft twijfelachtig. Die handsbal was duidelijk geen verdedigende beweging.

Denk dat er voor beide wat te zeggen valt en ik neig nog steeds wel naar het was wel hands.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:17:
[...]

Nouja na de hands duurde het maar een tiental seconden voordat de penalty er uit kwam. vrij snel dus
En het probleem hierin is natuurlijk dat de definitie van een scoringskans niet is vastgelegd. Is dat een assist, een pre-assist of iedere actie voorafgaand aan een doelpunt? Tijdslimiet en had dus de aanvaller met een kapbeweging dat voorkomen :+

Moet het een 1 op 1 zijn met de keeper? Mag er een verdediger in de buurt zijn? Worden de kwaliteiten van de afmaker meegenomen?

Het grote grijze gebied blijft in stand en met de huidige regelgeving gaat dat niet veranderen helaas.

Vos schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:09:
[...]

Nah, dan gaat een ieder die bal opwippen op zoek naar de arm. Dat wordt echt compleet niks.
Enige voordeel is dan natuurlijk wel dat er nul discussie kan zijn. De straf zou dan mijn inziens geen strafschop moeten zijn omdat er te veel kans is op een doelpunt maar eerder iets tussen een corner en een vrije trap in.

[ Voor 28% gewijzigd door Napo op 06-12-2019 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Napo schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:21:
[...]

En het probleem hierin is natuurlijk dat de definitie van een scoringskans niet is vastgelegd. Is dat een assist, een pre-assist of iedere actie voorafgaand aan een doelpunt? Tijdslimiet en had dus de aanvaller met een kapbeweging dat voorkomen :+

Moet het een 1 op 1 zijn met de keeper? Mag er een verdediger in de buurt zijn? Worden de kwaliteiten van de afmaker meegenomen?

Het grote grijze gebied blijft in stand en met de huidige regelgeving gaat dat niet veranderen helaas.
Oh dat het een grijs gebied is zeker, maar dat er zelfs niet eens door Kuipers naar gekeken wordt is vreemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:24:
[...]

Oh dat het een grijs gebied is zeker, maar dat er zelfs niet eens door Kuipers naar gekeken wordt is vreemd
Mijn inziens dan weer niet, naar mijn mening mag de VAR veel meer zeggenschap hebben, zeker bij dit soort gevallen waarbij het om een feitelijk iets gaat. De mening van een andere partij is dan vrij irrelevant. Indien die wel relevant is kan je net zo goed de VAR opdoeken en de scheidsrechter altijd naar de beelden laten kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:46

Hupske

AFCA

Mm het is nog steeds niet goed. Iedereen is veel aan de wandel met de bal en lijkt t zelf te willen beslissen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Oh god, Siem de Jong. Ten Hag heeft het opgegeven vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Een hele discussie over gezocht hands.... En dat terwijl het onbegrijpelijk is dat Dest geen rood kreeg. (Kansloze sliding op een doorgebroken speler, geen enkele kans de bal te spelen)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ankona schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:27:
Een hele discussie over gezocht hands.... En dat terwijl het onbegrijpelijk is dat Dest geen rood kreeg. (Kansloze sliding op een doorgebroken speler, geen enkele kans de bal te spelen)
Was hands, die sliding van Dest hoorde niet te tellen :+

En dan nog, dubbel straf is niet meer zo. Tenzij je in de CL fluit...

[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 06-12-2019 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
De doelpogingen zijn niet om aan te zien, maar hopelijk gaat Ajax zo dadelijk toch scoren..

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Daar hoeven we toch ook niet over te discussiëren? Dat was zo overduidelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Niet dubbel straffen is een nieuwe regel.. dus rood en penalty gebeurd niet meer.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Rood kan sowieso niet meer wegens de voorkoming van triple punishment. Buitensporig zou ik de actie van Dest zeker niet willen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Napo schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:28:
[...]

Rood kan sowieso niet meer wegens de voorkoming van triple punishment. Buitensporig zou ik de actie van Dest zeker niet willen noemen.
Eerder dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Luxicon schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:28:
[...]

Niet dubbel straffen is een nieuwe regel.. dus rood en penalty gebeurd niet meer.
Nee, alleen als het een overtreding is in een poging de bal te spelen. Aan die voorwaarde was niet voldaan dus rood.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hè hè, er wordt tempo gemaakt. We zijn gelijk een stuk gevaarlijker, nu wachten op de goal(s).

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 06-12-2019 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Jeetje. Martinez speelt niet goed. Levert veel ballen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 11:28

Typhone

Who Dares Wins

Martinez en Tadic ernstig matig vanavond. Ben benieuwd wie eraf gaat/gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Dat staat buiten kijf. Die sliding moet Dest niet inzetten. Het risico wat je neemt weegt zeer zeker niet op tegen de scoringskans. Zit hij mis dan is het zeker een grote kans met de strafschop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ankona schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:29:
[...]

Nee, alleen als het een overtreding is in een poging de bal te spelen. Aan die voorwaarde was niet voldaan dus rood.
Nee.. alleen bij een soort van doodschop gebeurd dat, maar niet bij een gemiddelde overtreding... en bovendien had die speler van Willem II hands gemaakt.. in de CL wordt dit doelpunt teruggedraaid en kreeg Ajax de penalty.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Lijkt wel het Ajax onder F. de Boer soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ankona schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:29:
[...]

Proest, kom op kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Typhone schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:30:
Martinez en Tadic ernstig matig vanavond. Ben benieuwd wie eraf gaat/gaan.
Ik heb al behoorlijk wat dingen gezien in mijn leven, maar nog nooit een Tadic die gewisseld wordt. Moet Ten Hag ook niet doen, die jongen kan zomaar met een briljante actie komen.
Martinez kan er wel af inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 06-12-2019 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Probleem in het spel van Ajax is nu dat op beide flanken een speler staat die naar binnen toe wil (Lang/Ziyech). Het halve middenveld gaat ook diep (van de Beek, Tadic) en omdat Huntelaar sowieso altijd heel diep staat lopen ze elkaar in de weg.
Bij elke aanval lopen er 6 Ajacieden op amper 20 meter breed.

Vind Siem dan ook geen gekke wissel. Op deze manier kan Ziyech meer naar buiten gaan staan en doen waar hij goed in is (de bal op een postzegel leggen vanaf de zijkant). Als Tadic dan naar links verplaats en de Jong speelt als valse 10, creëer je veel meer ruimte.

Goed gezien van Ten Hag imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
60 minuten gespeeld, ik ben benieuwd of Willem II zo meteen gaat kraken (conditie op)

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die hoge voorzetten zijn echt nul komma nul gevaarlijk... maar ik heb er al 20 gezien. Waarom blijven proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:36:
Die hoge voorzetten zijn echt nul komma nul gevaarlijk... maar ik heb er al 20 gezien. Waarom blijven proberen?
Omdat we geen spelers voor een ander speltype mee hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Breng Traore maar snel, die bulldozed zo wel door die verdediging heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Is allemaal net niks vandaag, zie ze niet winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De 100% Donny in de 64e minuut...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Toch wel het gevoel dat t doelpunt nog wel gaat vallen voor Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:38:
De 100% Donny in de 64e minuut...
Dit is toch geen 100%? Zeker een prima plek om een geplaatst schot te geven maar een zekerheidje zoals hij vaker mist is het zeker niet, daar moest hij nog veel veel te veel goed voor doen om die "trofee" te bemachtigen in deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ze gaan hier gewoon punten laten liggen vandaag, wellicht nog een gelijkmaker, maar meer ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Straks staat Willem 2 gewoon boven PSV dit weekend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Terranova schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:37:
Breng Traore maar snel, die bulldozed zo wel door die verdediging heen
70e minuut Traore voor Huntelaar is inderdaad geen gekke wissel ook. Huntelaar speelt sowieso niet heel scherp vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Jeetje als Ziyech nu ook al slecht begint te spelen wordt het wel lastig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hupske schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:40:
Jeetje als Ziyech nu ook al slecht begint te spelen wordt het wel lastig :p
Nou ja, begint.... Is de hele avond al niet super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ah, men begint het vertrouwen te verkiezen. Goed gejinxt jongens, dan gaat het zometeen goed komen. ;)

Al zou het ook wel eens goed zijn als kut spelen consequenties heeft.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Napo schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:39:
[...]

Dit is toch geen 100%? Zeker een prima plek om een geplaatst schot te geven maar een zekerheidje zoals hij vaker mist is het zeker niet, daar moest hij nog veel veel te veel goed voor doen om die "trofee" te bemachtigen in deze wedstrijd.
Pssst, laat hem. Als dit de 100% Donny was dan gaat hij erna scoren. Dus ik hoop dat nu ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wat is dat toch bij Ajax dat de rechtsbacks altijd met vuur spelen :X
Wie er ook staat, altijd gekke overtredingen met geel op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Nou Kuipers... bril vergeten?

[ Voor 34% gewijzigd door DoeEensGek op 06-12-2019 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:39:
[...]

Ja bij gebrek aan beter is dit de ‘meeste 100%’ kans die hij vanavond gaat krijgen dus gun ik hem dat schot :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ongeloofelijk waar ze mee weg kunnen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kuipers fluit wel erg slecht vandaag, dit is gewoon geel voor Martinez...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Maar Siem valt prima in vind ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 06-12-2019 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Als die aannames in de 16 zo blijven ga je niet scoren vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hupske schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:44:
U zei? Hier deed ie 4 uur over een schotpoging :9

Maar voor de rest valt ie iig niet negatief op. Al zegt dat vanavond niet zo veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Och Tadic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
????????

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Hupske schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:44:
Valt vooral op omdat Lang nog niet zo goed door heeft dat je met 4/5 diepgaande spelers niet elke actie 2 keer naar binnen hoeft te draaien voordat je de voorzet geeft (hij speelt goed hoor, maar dat is gewoon een kwestie van onervarenheid). De Jong heeft wel genoeg ervaring om z'n loopacties aan te passen op het spelbeeld om hem heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Tagliafico zat half voor Dankerlui die daardoor tegen Tagliafico aanloopt die valt en Dankerlui mee neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Hoe is dat geen overtreding van Tagliafico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Napo schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:49:
Hoe is dat geen overtreding van Tagliafico?
300%

Kuipers heeft echt een hele dikke laag stront in zijn ogen vandaag.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Huntelaar voegt niets toe vanavond. Zet eens twee jonge honden erin zeg...

En afgelopen. Wordt geen overwintering als dat dinsdag zo verder gaat.

[ Voor 33% gewijzigd door Typhone op 06-12-2019 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Sjoh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
En klaar, toch wel onverwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22
ETH kut trainer met je Veltman en Siem de Jong :r

Nu nog even wisselen. Sukkel.

[ Voor 37% gewijzigd door ephymerous op 06-12-2019 21:53 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Totaal verdiend dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Over en uit :X

Willem2 maakt een sterke indruk en Ajax staat te slapen, puntverlies vanavond.
ephymerous schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:51:
Ja want dit was Siem de Jong z'n fout |:(

[ Voor 52% gewijzigd door Krukar op 06-12-2019 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Een punt is nog haalbaar, al wordt het erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lesje effectief zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Bizar dit. Totaal niet fel verdedigd. Ze zitten allemaal rustig te kijken naar wat de aanvallers met de bal doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Terranova schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:48:
[...]

Tagliafico zat half voor Dankerlui die daardoor tegen Tagliafico aanloopt die valt en Dankerlui mee neemt.
Ja?

Hier lopen ze naast elkaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j81eou2LXH7X2VNnAFZ2m1YD/full.png

Hier gaat ie vasthouden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/G5iTSJCPvah9sw8wRZZofKsj/full.png

En hier hangt hij aan hem:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rZpJ5UucuuOMHXuTELdvLyn4/full.png

Wat is het stuk dat hij VOOR Dankerlui loopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Absoluut verdient dit. Willem II speelt een ijzersterke pot, verdedigend goed, aanvallend sterk aan de bal. Niks op aan te merken.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ETH kut trainer met je Siem de Jong :r
Zeker, slaat echt nergens op, maar toch enigszins raar met jouw avatar erbij :9

Maar dit is niet voor het eerst dat Ten Hag het niet draaiend krijgt zodra er een wijziging in z'n systeem moet komen. Als het draait, dan draait het ook als een tierelier, maar Ten Hag is een vrije zwakke coach bij verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:52:
Een punt is nog haalbaar, al wordt het erg lastig.
Nee joh, Ajax dacht het rustig aan te kunnen doen. Deksel op de neus. AZ - Ajax nu wel heel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Haha, wat een kansloze wedstrijd.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Krukar schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:52:
Speelt Willem II nou echt zo goed?
Ik vind het van beide kanten nou niet echt overtuigend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jongens we moeten winnen..
Mazraoui, klaarmaken om in te vallen!

|:( |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nu nog even wisselen. Sukkel.
Arme Schuurs... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
dvdkiwi schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:53:
[...]

Willem 2 maakt gewoon de kans die ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
DoeEensGek schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:54:
[...]
Willem 2 maakt gewoon de kans die ze krijgen.
Dat wel. Doen ze heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
dvdkiwi schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:53:
[...]

Willem2 maakt qua positiespel en effectiviteit wel een sterke indruk ja.
Het is geen oogstrelend voetbal, daar hebben ze het spelersmateriaal ook niet voor. Maar zeker met de selectie die ze hebben spelen ze gewoon heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
PWM schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:53:
[...]

Ja?

[Afbeelding]

Hier gaat ie vasthouden:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Foto 1 komt hij er voor met z'n bovenlichaam. Foto 2 komen ze tot botsing. Goed te zien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22
Krukar schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:52:
Over en uit :X

[...]

Ja want dit was Siem de Jong z'n fout |:(
Wat voor signaal geef je de jeugd en het team als je zo’n stuk ellende inbrengt.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En ze blijven maar met die enorme k*tvoorzetten komen. Martinez speelt als een drol en mag blijven staan. Prio’s zijn duidelijk niet bij de Eredivisie vandaag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
dvdkiwi schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:55:
[...]

Dat wel. Doen ze heel goed.
Ja moet je kijken hoeveel Ajax daar aan kansen bij de 16 en in de 16 verkloot. Alles tegen een tegenstander of de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
Effectief Willem 2 maar wat een zoutzakken bij Ajax zeg. Denken ze dat ze loopvoetbal spelen, want alle ballen zijn zooooooooooo traag dat is nooit genoeg om een goed blok uit elkaar te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Typhone schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:56:
En ze blijven maar met die enorme k*tvoorzetten komen. Martinez speelt als een drol en mag blijven staan. Prio’s zijn duidelijk niet bij de Eredivisie vandaag...
En dat is juist schandalig en het is niet voor het eerst. Stel je verliest volgende week van AZ, dan is je hele voorsprong weg.

Goed gedaan dan van Ten Hag. Pep je fucking team eens goed op. Breng eens wissels in die je team beter maken en niet nog veeeeeeeel slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:53:
[...]

Ja?

[Afbeelding]

Hier gaat ie vasthouden:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Een directe vrije schop wordt ook toegekend aan de tegenpartij, indien een speler één van de hieronder volgende overtredingen begaat:
• een overtreding m.b.t. hands begaat (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied);
• een tegenstander vasthoudt;
• een tegenstander blokkeert met contact;
• iemand bijt of bespuwt;
• Een voorwerp gooit naar de bal, een tegenstander of wedstrijdofficial, of contact maakt met de bal met een
voorwerp dat in de hand wordt gehouden
Weinig redenen om te besluiten dat het geen overtreding is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Niks aan de hand toch. Zo'n wedstrijd heb je ook af en toe in een topseizoen. Ajax word nog steeds afgetekend kampioen, daar gaat deze wedstrijd echt niks aan veranderen.
Terranova schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:55:
[...]

Foto 1 komt hij er voor met z'n bovenlichaam. Foto 2 komen ze tot botsing. Goed te zien toch?
Ik ga er maar vanuit dat je een grap maakt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kijk dit nou toch weer. Schot van Nico, 80m over. Nul komma nul gevaar in en rond de 16.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ajax 0 Willem 2 :+
Pagina: 1 ... 75 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken