PSV gaat verliezen, die spelen weer echt niet goed. Ik ben het eens met je jinxQu3st schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:51:
[...]
Ik durf bijna te stellen dat PSV weer klote gaat spelen de 2e helft. Gelukkig voor jou ben ik een goede jinxer
Tja PSV en Feyenoord kunnen die week lekker uitrusten en het B team opstellen in de EL.Maarten_E schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:51:
Oh wow, blijkbaar over 2 weken AZ-Ajax en Feyenoord-PSV op één dag, gaat leuk worden!
@Qu3st Houdt, uwen, mond!![]()
Arme arme modjes, die gaan met een kaal hoofd de kerst in nadat ze al hun haren uit hun hoofd hebben getrokken tijdens super sundayMaarten_E schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:51:
Oh wow, blijkbaar over 2 weken AZ-Ajax en Feyenoord-PSV op één dag, gaat leuk worden!
Feyenoord kan nog gewoon door. Winnen van Porto en hopen dat de Rangers winnen van Young Boys.Deadsy schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:53:
[...]
Tja PSV en Feyenoord kunnen die week lekker uitrusten en het B team opstellen in de EL.
Ach, ik heb er al eentje door naar het systeem en beleid van Van Bommel te moeten kijken, dus dan mogen zij er ook wel een hebben.Pompi schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:55:
[...]
Arme arme modjes, die gaan met een kaal hoofd de kerst in nadat ze al hun haren uit hun hoofd hebben getrokken tijdens super sunday
Voor de duidelijkheid, dit was ik voor de aanstelling van Van Bommel:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heb moeite om dat 1e nog te zien gebeuren.toolkist schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:56:
[...]
Feyenoord kan nog gewoon door. Winnen van Porto en hopen dat de Rangers winnen van Young Boys.
Zucht, zucht, zucht.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goed uitgespeeld, zwakke verdediging.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tijd om aan de Jong te vragen nog eens 5 linksbacks te halen, misschien dat er dan een goede tussen zit...
Zet ze maar alle 5 tegelijk neer, misschien houden ze dan wel eens het doel schoon.ElPaco schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:12:
Tijd om aan de Jong te vragen nog eens 5 linksbacks te halen, misschien dat er dan een goede tussen zit...
@Qu3st Geen commentaar.
Hoe zit het eigenlijk met Boscagli? Geblesseerd of erachter dat het niet goed genoeg is?
En hoeveel mag de Jong deze winter over de balk gooien?ElPaco schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:13:
Gewoon niet goed genoeg.
Emmen ruikt bloed ofzo?
Niet gek, PSV heeft nog steeds vier openliggende steekwonden....OPSLAGHOND schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:16:
Emmen ruikt bloed ofzo?
Die man moet er eerst weer een aantal voor minimaal het aankoopbedrag verkopen wat mij betreft. Gaat hij nog een behoorlijke kluif aan hebben.Deadsy schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:15:
[...]
En hoeveel mag de Jong deze winter over de balk gooien?
Ik snap gewoon niet hoe je 2 nieuwe mensen voor de links back positie kan halen en dan alsnog een middenvelder die je al had daar neer zet. Net zoals dat Schwaab die (redelijk) uit het niets terugkomt blijkbaar beter is dan wat je midden achterin hebt. Maar goed, ik snap ook niet waarom Viergever nog mee mag doen, die had ik maanden geleden al naar Jong PSV gestuurd.
Oja, Viergever, nog een afdankertje van Ajax.
Met als verschil dat Viergever nog bij Ajax op de loonlijst lijkt te staan, als je afgaat op zijn spel
Ik snap niet dat die kans na kans blijft krijgen.
Dan moeten ze eerst alle opnames van de wedstrijden van Boscagli en Baumgartl laten verdwijnen.ElPaco schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:18:
[...]
Die man moet er eerst weer een aantal voor minimaal het aankoopbedrag verkopen wat mij betreft. Gaat hij nog een behoorlijke kluif aan hebben.
Ik snap gewoon niet hoe je 2 nieuwe mensen voor de links back positie kan halen en dan alsnog een middenvelder die je al had daar neer zet. Net zoals dat Schwaab die (redelijk) uit het niets terugkomt blijkbaar beter is dan wat je midden achterin hebt. Maar goed, ik snap ook niet waarom Viergever nog mee mag doen, die had ik maanden geleden al naar Jong PSV gestuurd.
En de reden dat Viergever meedoet is omdat je ze anders met 3 man achterin spelen, of wil je Baumgartl in de basis naast Schwaab?
Baumgartl en Schwaab spreken dezelfde taal, ik denk dat dat helpt. En zeg nou zelf, Viergever er af halen haalt het niveau van het team hoe dan ook omhoog, of je nou iemand voor hem in de plaats terug zet of niet.Deadsy schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:23:
[...]
Dan moeten ze eerst alle opnames van de wedstrijden van Boscagli en Baumgartl laten verdwijnen.
En de reden dat Viergever meedoet is omdat je ze anders met 3 man achterin spelen, of wil je Baumgartl in de basis naast Schwaab?
Dan kun je er ook Sadilek van af halen want dan gaat het niveau ook omhoog.ElPaco schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:25:
[...]
Baumgartl en Schwaab spreken dezelfde taal, ik denk dat dat helpt. En zeg nou zelf, Viergever er af halen haalt het niveau van het team hoe dan ook omhoog, of je nou iemand voor hem in de plaats terug zet of niet.
En leuk dat die 2 dezelfde taal spreken, want 1 van de 2 kan totaal niet verdedigen.
Kan Schwaab elke wedstrijd een half uur lang uitleggen dat hij een ander beroep moet gaan vinden.
In dat geval nemen we graag Ziyech over zodat Ajax nog beter kan spioneren!Qu3st schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:23:
[...]
Onze spion, niks een afdankertje! Hij voert zijn missie perfect uit
Wat een frustratie
Jammer dat ze enkel energie/pit lijken te hebben als het op een vechtpartij aan komt, niet als energie om in de wedstrijd te leggen.
Zo en hoe, in de slomo helemaal te zien.OPSLAGHOND schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:28:
Wat een frustratie
Was wel een beste trap na.
Ik ga iets over de aspiraties over een Rotterdamse club zeggen.
Geen nieuw stadion.
De kosten zijn gigantisch en daarmee gaat een kaartje ook fors duurder worden. Het gros van je vaste supporters hoort ergens onderaan de financiele ladder en slaat zelfs een maand huur over om toch naar het voetbal te kunnen. Daarnaast zijn ramingen altijd gelul in de ruimte. Als ze roepen dat iets 100 gulden kost, dan blijkt het later 250 euro te zijn.
Kijk naar PSV. Die hebben een fijn en klein stadionnetje. Staat midden in een woonwijk en op een steenworp afstand van het stadscentrum. Gooien soms het stadion open als ze een bekerwedstrijd tegen een of ander schimmig team uit het amateurvoetbal in de beker tegenkrijgen.
Sinds ze Gullit verkocht hebben, bouwden ze steeds een nieuwe tribune in het stadion. Uitbreidingen die passen binnen de beperkte ruimte. Ondertussen kunnen er een kleine 40000 mensen in. Nog altijd binnen dat kleine stadionnetje. En ze kunnen daar nog zeker 15000 mensen kwijt, indien de oude L-side een extra ring krijgt.
De Kuip is het enige echte voetbalstadion dat we in ons land hebben. Daar moet je zuinig op zijn.
Persoonlijk zou ik voorstander zijn van het opwaarderen van de Kuip. Zoals PSV zijn stadionnetje steeds iets moderner maakt.
Geen nieuw stadion.
De kosten zijn gigantisch en daarmee gaat een kaartje ook fors duurder worden. Het gros van je vaste supporters hoort ergens onderaan de financiele ladder en slaat zelfs een maand huur over om toch naar het voetbal te kunnen. Daarnaast zijn ramingen altijd gelul in de ruimte. Als ze roepen dat iets 100 gulden kost, dan blijkt het later 250 euro te zijn.
Kijk naar PSV. Die hebben een fijn en klein stadionnetje. Staat midden in een woonwijk en op een steenworp afstand van het stadscentrum. Gooien soms het stadion open als ze een bekerwedstrijd tegen een of ander schimmig team uit het amateurvoetbal in de beker tegenkrijgen.
Sinds ze Gullit verkocht hebben, bouwden ze steeds een nieuwe tribune in het stadion. Uitbreidingen die passen binnen de beperkte ruimte. Ondertussen kunnen er een kleine 40000 mensen in. Nog altijd binnen dat kleine stadionnetje. En ze kunnen daar nog zeker 15000 mensen kwijt, indien de oude L-side een extra ring krijgt.
De Kuip is het enige echte voetbalstadion dat we in ons land hebben. Daar moet je zuinig op zijn.
Persoonlijk zou ik voorstander zijn van het opwaarderen van de Kuip. Zoals PSV zijn stadionnetje steeds iets moderner maakt.
Wtf, wie heeft de bril van Higler afgepakt? Hoe kan je zo serieus natrappen niet bestraffen? Wat een maffe vent.
Rustig Marco!Zingo schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:31:
Goed bezig Hitler, dit was zeer duidelijk rood.
Wil Malen niet in Amsterdam komen spioneren om het een beetje in evenwicht te houden.Maarten_E schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:28:
[...]
In dat geval nemen we graag Ziyech over zodat Ajax nog beter kan spioneren!
Zat vaseline op het VAR scherm bij het veld.
Autocorrect, de beste man heeft zijn naam niet mee ben ik bang. Zijn bril ook niet. Als je hier na het zien van de herhaling nog steeds geel voor geeft zie je het echt niet.
Was gewoon rood in mijn ogen, beetje een smerige natrap.
De autocorrect bij mijn doet precies hetzelfde bij Highler. Hij heeft wat dat betreft zijn naam niet mee.Zingo schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:33:
[...]
Autocorrect, de beste man heeft zijn naam niet mee ben ik bang. Zijn bril ook niet. Als je hier na het zien van de herhaling nog steeds geel voor geeft zie je het echt niet.
Over 20 jaar rijdt de trein niet langs, maar door het Philips stadion met ring XXXXL erbij, denk ik zo. Het Philips stadion moeten ze nooit wegdoen, juist de positie van het stadion middenin de stad, als een van de weinige ED clubs, maakt de sfeer altijd mooi voor de wedstrijden. (En een crime voor de bussen richting Strijp en Veldhoven, weet ik uit eigen ervaringmavaros schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:30:
Ik ga iets over de aspiraties over een Rotterdamse club zeggen.
Geen nieuw stadion.
Je kon horen wat de scheids zei. Hij ging geen rood geven want hij floot voor vasthouden en niet natrappen. Natrappen had hij niet gezien.OPSLAGHOND schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:34:
Was gewoon rood in mijn ogen, beetje een smerige natrap.
Wat een eersteklas kneus, heel die VAR is er om jou dat alsnog te laten zien! (deze zin is dus aan Higler gericht;))
Lol, hij zei het juist andersom, luisteren!ElPaco schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:36:
[...]
Je kon horen wat de scheids zei. Hij ging geen rood geven want hij floot voor vasthouden en niet natrappen. Natrappen had hij niet gezien.
Wat een eersteklas kneus, heel die VAR is er om jou dat alsnog te laten zien! (deze zin is dus aan Higler gericht;))
Hij floot voor de 2de trap en gaf geel, hij had het vasthouden niet eens gezien!
Dat is een bizar duur geintje.mavaros schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:30:
Is voor investeerders ook minder interessant dat Feyenoord City.
Ah, dan is het nog steeds raar dat hij geen rood geeft. Natrappen is volgens mij altijd rood, maar goed. Hij zal het beter weten, hij heeft er voor moeten leren.krissie100 schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:40:
[...]
Lol, hij zei het juist andersom, luisteren!
Hij floot voor de 2de trap en gaf geel, hij had het vasthouden niet eens gezien!
Ik vond het geen rood en steun higlerElPaco schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:41:
[...]
Ah, dan is het nog steeds raar dat hij geen rood geeft. Natrappen is volgens mij altijd rood, maar goed. Hij zal het beter weten, hij heeft er voor moeten leren.
Als het zo blijft kan WIllem II volgende week voorbij
Zit het publiek nu Higler met een t te scanderen?
Autocorrect, kunnen ze niks aan doen.Maarten_E schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:46:
Zit het publiek nu Higler met een t te scanderen?
Goedmakertje
Hoe lang gaan ze het in Eindhoven volhouden met van Bommel? Dit is toch niet houdbaar?
XXXVI
Gelijkspel is niet verdiend voor PSV, komen ze weer goed weg...
Godsamme, hoe dan?!?!
Godsamme, hoe dan?!?!
Dat denken wel echt al maaaaanden! Maar die blijft nog 20 jaar helaas.ephymerous schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:50:
Hoe lang gaan ze het in Eindhoven volhouden met van Bommel? Dit is toch niet houdbaar?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De zoveelste genante vertoning op rij. Geen enkel teken van progressie. Denk inderdaad dat het niet houdbaar is met van Bommel.
Was wel een beauty
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tot hij wordt gepromoveerd naar het seniorenteam van Bayern München gok ik.carpebios schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:50:
[...]
Dat denken wel echt al maaaaanden! Maar die blijft nog 20 jaar helaas.
Eerst het hele team afzeiken door alles op de kwaliteit van 2 geblesseerde spelers te gooien en als die dan niet thuis geven dan lijkt me dat er maar 1 conclusie mogelijk is...
Prima idee, kan Ten Hag in Amsterdam blijven.Maarten_E schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:51:
[...]
Tot hij wordt gepromoveerd naar het seniorenteam van Bayern München gok ik.

Ik heb het weleens hier gevraagd maar dan roepen ze allemaal waarom.carpebios schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:50:
[...]
Dat denken wel echt al maaaaanden! Maar die blijft nog 20 jaar helaas.
Mooizo, PSV laat weer punten liggen.
...
Nou, dit is toch wel het einde van van Bommel mag ik hopen zeg. My god sit was niet om aan te gluren weer.
Nee, die gaat naar het Bundesliga team.Sempy schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:53:
[...]
Prima idee, kan Ten Hag in Amsterdam blijven.
Van Bommel gaat de senioren coachen, voor 65 plussers zoals Beckenbauer!
Van Bommel mag (of moet) z'n boeltje pakken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
matige aankopen afgelopen zomer, slechte verdediging en slechte spelers op het middenveld?Holkers schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:53:
Eerst het hele team afzeiken door alles op de kwaliteit van 2 geblesseerde spelers te gooien en als die dan niet thuis geven dan lijkt me dat er maar 1 conclusie mogelijk is...
Dat de TD het niet nodig vond om de zwakke plekken van vorig seizoen in te vullen (?
Ik reken er niet op.Zingo schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:54:
Nou, dit is toch wel het einde van van Bommel mag ik hopen zeg. My god sit was niet om aan te gluren weer.
De vraag is nu: wat moet er gebeuren om dit probleem op te lossen? Een andere trainer heeft nog steeds een matige selectie tot zijn beschikking.
Dit is nog steeds hetzelfde team met die 4 cowboys waar Ten Hag het over hadAghanim schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:58:
De vraag is nu: wat moet er gebeuren om dit probleem op te lossen? Een andere trainer heeft nog steeds een matige selectie tot zijn beschikking.
PSV voor de camera. We moeten onze ruggen rechten en winnen de volgende keer! We hebben er alles aan gedaan...blablablabla
En een coach die geen enkele speler beter heeft gemaakt en 0 lijn en visie heeft helpt dan ook nietDeadsy schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:56:
[...]
matige aankopen afgelopen zomer, slechte verdediging en slechte spelers op het middenveld?
Dat de TD het niet nodig vond om de zwakke plekken van vorig seizoen in te vullen (?
Jaaaaaaaaaaa, maar hij heeft wel de licentie weten te behalen. Oftewel hij had het geld om deze te halen.Holkers schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:00:
[...]
En een coach die geen enkele speler beter heeft gemaakt en 0 lijn en visie heeft helpt dan ook niet
Vraagprijs van Bergwijn zal niet zo hoog zijn aan het einde van het seizoen
Marc zet nog geen streep door de wintertransfer van Bergwijn; nieuw bod: 2,5 miljoen + een rechtsback + een middenvelder.
Lijkt me ook terecht. Laat niet bepaald iets zien. Zoals PSV dit seizoen speelt word je daar als talent ook niet beter. Ik ben bang dat ze in de winterstop risico gaan lopen dat Bergwijn en Malen vertrekken als een mooie club komt. Welk argument moet je als PSV gebruiken wat het logisch maakt voor hen om te blijven?Typhone schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:01:
Heeft Marc toch goed gezien dat hij geen bod heeft gedaan afgelopen zomer.Typhone schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:01:
Hij zag vorig seizoen hoe goed van Bommel is en zag deze zomer de aankopen van de Jong.
Die zag dit gewoon aankomen.
Ajax en AZ naar de CL. Zou het AZ wel gunnen.
Zal Overmars het gaan proberen? 
Een andere trainer gaat dit ook niet direct oplossen, los van het 'schokeffect'.
Het lijkt mij eerder dat er een nieuwe TD moet komen, die is verantwoordelijk voor deze selectie.
Dat zal sportief nu niets uithalen, maar dan kun je wel voorsorteren op komende zomer.
Een andere trainer gaat dit ook niet direct oplossen, los van het 'schokeffect'.
Het lijkt mij eerder dat er een nieuwe TD moet komen, die is verantwoordelijk voor deze selectie.
Dat zal sportief nu niets uithalen, maar dan kun je wel voorsorteren op komende zomer.
Wat zegt die Higler nu bij dat moment??? Geel voor die schop? Incompetente kwast.
Told ya
Lekkere 2e helft van Emmen, ze bleven gaan en legden veel risico en energie in het spel.
Morgen weer vroeg op de bouwplaats staan he, doen ze volgend weekend wel na een thuis potje. Goed bedacht ook van PSV om de wedstrijd te verzetten na een onmogelijk tijdstipQu3st schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:05:
Zal men het busje gaan opwachten? Dit ga je als supporter toch niet meer langer accepteren?
Siem wou toch meer spelen en hij heeft daar in Eindhoven al ervaringOPSLAGHOND schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:03:
Marc zet nog geen streep door de wintertransfer van Bergwijn; nieuw bod: 2,5 miljoen + een rechtsback + een middenvelder.
Laatste 10 wedstrijden Incl EU duels:
Ajax: 7x winst, 1x gelijk, 2x verlies
AZ: 7x winst, 2x gelijk, 1x verlies
PSV: 2x winst, 3x gelijk, 5x verlies
Ajax prima, AZ geweldige reeks, PSV dramatisch. Zelfs Feyenoord doet 't beter in de laatste 10 wedstrijden.
Ajax prima, AZ geweldige reeks, PSV dramatisch. Zelfs Feyenoord doet 't beter in de laatste 10 wedstrijden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Interview van Van Bommel, hij lijkt gehuild te hebben oid. die man gaat het bijltje erbij neerleggen heb ik het gevoel.
Dat of hij blijft nog gewoon zitten. Hij ziet het volgens mij niet of er is echt echt zo krampachtig slecht ingekocht dat al die reserve spelers geen betere keuzes zijn. Bruma overtuigt niet, Doan is het net niet, de twee linksbacks staan er niet. Ik snap het soms niet meer hoor.Qu3st schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:25:
Interview van Van Bommel, hij lijkt gehuild te hebben oid. die man gaat het bijltje erbij neerleggen heb ik het gevoel.
Wie had dat gedacht na een dramatische start van het seizoen. Als Feyenoord zijn laatste wedstrijden van dit kalenderjaar weet te winnen sluiten ze als derde het jaar af. Het kan verkeren
PSN: Finally_Chris
Ajax prima? 2x verlies? Ajax heeft dit seizoen een wedstrijd verloren tegen Chelsea. Verder niets, in de Eredivisie ongeslagen (2x gelijk) en in de UCL 1x gelijk en 3x gewonnen. AZ doet het fantastisch hoor, maar niet meer of minder geweldig dan Ajax.Quad schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:25:
Laatste 10 wedstrijden Incl EU duels:
Feyenoord heeft het net aan beter gedaan met 3x gewonnen, 3x verloren en 4x gelijkspel.
Leg eens uit, want ik begrijp zo effe niet, waarom een nieuw stadion interessanter zou zijn. Die investeerders tel ik nu niet mee. Die zie ik juist van belang worden bij nieuwbouw.Deadsy schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:40:
[...]
Dat is een bizar duur geintje.
Is voor investeerders ook minder interessant dat Feyenoord City.
De enige manier voor Feyenoord om een nieuw stadion of het volledig ombouwen van het huidige stadion te betalen is met behulp van externe geld schieters.mavaros schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:39:
[...]
Leg eens uit, want ik begrijp zo effe niet, waarom een nieuw stadion interessanter zou zijn. Die investeerders tel ik nu niet mee. Die zie ik juist van belang worden bij nieuwbouw.
Want zelf hebben ze het geld niet, de gemeente heeft al moeite met het beloofde aandeel in city en geen bank gaat de club een hypotheek van een paar 100mln geven.
En Feyenoord city is voor deze mensen veel interessanter. Juist vanwege alle dingen om het stadion heen. Dingen die ook inkomsten genereren en waarde vertegenwoordigen.
Een paar 100 miljoen investeren zodat men de Kuip kan ombouwen en dan in ruil een aandeel hierin krijgen is voor een investeerder oninteressant.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Samenvatting Emmen - PSV gezien, maar dat had PSV ook zo kunnen verliezen. Emmen is een fanatieke ploeg en de selectie van PSV komt kwaliteit te kort. Malen gefrustreerd en PSV moet het juist van individuele acties hebben. Als dat uitblijft hou je weinig over.
Daar kan van Bommel nu niks aan veranderen.
Daar kan van Bommel nu niks aan veranderen.
Een soort JC stadion in Amsterdam? Zo'n multifunctioneel complex. Daar waar je naast voetbal ook naar een concert kan gaan en andere zaken die niks met voetbal te maken hebben?
Als dat zo is, dan moet je helemaal tegen die plannen zijn. Kijk naar het JC stadion. Daar zit zelfs een uitschuifbaar dak op. Het heeft 10 jaar geduurd voordat het speelveld meerdere wedstrijden meekon. Dan betaal je de hoofdprijs voor een goed concert van je favoriete band. Loop je halverwege weg, want het galmt aan alle kanten en langer blijven zou je muziekhelden definitief nekken. Dan ga je wat later naar een andere band, want misschien heb ik wel een gehoorprobleem. Gebeurt exact hetzelfde. (Ik heb dezelfde ervaring in het Gelredome.)
Als je toch je geld moet kapotgooien, dan zie ik liever een Kuip 2.0 met een goede muziekzaal. Dat kan ook verder van de Kuip liggen, maakt me niet uit. Het hoeft niet alles ineen te zijn. Dat idee krijg ik wel.
Soms moet je een dikke vinger naar de inversteerders opsteken. Wij moeten het er uiteindelijk mee doen. Zij hoppen verder naar een ander project.
Als dat zo is, dan moet je helemaal tegen die plannen zijn. Kijk naar het JC stadion. Daar zit zelfs een uitschuifbaar dak op. Het heeft 10 jaar geduurd voordat het speelveld meerdere wedstrijden meekon. Dan betaal je de hoofdprijs voor een goed concert van je favoriete band. Loop je halverwege weg, want het galmt aan alle kanten en langer blijven zou je muziekhelden definitief nekken. Dan ga je wat later naar een andere band, want misschien heb ik wel een gehoorprobleem. Gebeurt exact hetzelfde. (Ik heb dezelfde ervaring in het Gelredome.)
Als je toch je geld moet kapotgooien, dan zie ik liever een Kuip 2.0 met een goede muziekzaal. Dat kan ook verder van de Kuip liggen, maakt me niet uit. Het hoeft niet alles ineen te zijn. Dat idee krijg ik wel.
Soms moet je een dikke vinger naar de inversteerders opsteken. Wij moeten het er uiteindelijk mee doen. Zij hoppen verder naar een ander project.
Ik gok dat Mark i.i.g. nog blijft tegen Fortuna. Als het tegen Fortuna misgaat zal hij opstappen. Toch?
Deze opmerking komt na elke wedstrijd. Dus zal ooit wel eens waar zijn. Maar ik denk dat die blijft zitten tot in de eeuwigheid. In ieder geval tot na de winterstop.OPSLAGHOND schreef op zondag 1 december 2019 @ 23:09:
Ik gok dat Mark i.i.g. nog blijft tegen Fortuna. Als het tegen Fortuna misgaat zal hij opstappen. Toch?
@mavaros
Een nieuw stadion of het huidige flink verbouwen. Beide zijn zeer duur, dus dan wil je ook zoveel mogelijk geld er mee kunnen verdienen.
En dan moet je stadion dus in staat zijn om naast de wedstrijden van Feyenoord ook goed genoeg zijn om een Europa cup finale binnen te halen en concerten etc.
Een nieuw stadion of het huidige flink verbouwen. Beide zijn zeer duur, dus dan wil je ook zoveel mogelijk geld er mee kunnen verdienen.
En dan moet je stadion dus in staat zijn om naast de wedstrijden van Feyenoord ook goed genoeg zijn om een Europa cup finale binnen te halen en concerten etc.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken