"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2019 20:50 ]
Als ze elke week spelen als vandaag? SInisterra die 5 100% kansen mist? Het scorend vermogen is al het hele seizoen een enorm probleem. Inderdaad nogal wiedes met een spits van papier-maché.D-e-n schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:48:
[...]
Dit is wel een beetje gezeur hoor. Dat we niet om de titel spelen weten we en natuurlijk wil je er wat bij. Maar als ze elke week spelen als vandaag sta je een stuk hoger.
En als je af en toe scoort voetbal je ook een stuk relaxter dus een spits is gewoon noodzaak. Troost heeft de beschikbaarheid van Jörgensen echt totaal verkeerd ingeschat.
Ayoub viel overigens slecht in.
Tel daarbij een zeer kwetsbare verdediging op (Botteghin aan beide goals schuldig) en de cirkel is rond.
Totale renovatie nodig bij mijn ploeg in ieder geval...
PSN: Finally_Chris
Ga niet zeggen dat alles de schuld van Jaap was, maar heb wel het idee dat het beter draait met Dickie (ok misschien is ' minder slecht' meer van toepassing) mocht er idd wat bij komen in de winterstop dan pas ik wellicht mijn voorspelling aan (ik had nu toch 5e gezegd? dan wel 4eCR1691 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:45:
Bittere pil dit hoor.
Rangers uit verliezen, totaal onnodig. YB uit en thuis onnodig punten laten liggen en vanavond weer.
Met een beetje meer kwaliteit en minder blessures was deze groep allesbehalve onoverkomelijk.
Heel erg zonde!!
10 second ninja DONE
Ze liggen er nog niet uitLeon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:47:
Eigenlijk shcandalig dat Feyenoord is uitgeschakeld in deze groep.....
Nog lekker dat Freddy de Druif nog 2-2 voor AZ maakt
Ik zet de tv aan en druif maakt de 2-2! Precies dat moment! Heerlijk haha
Dus wat ik zeg: spits erbij. Maar het is onzin om te doen alsof alles kut was.Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:50:
[...]
Als ze elke week spelen als vandaag? SInisterra die 5 100% kansen mist? Het scorend vermogen is al het hele seizoen een enorm probleem. Inderdaad nogal wiedes met een spits van papier-maché.
Botteghin is een houten klaas die weg moet maar in de eredivisie is er buiten de top geen enkele spits die die goals maakt.Tel daarbij een zeer kwetsbare verdediging op (Botteghin aan beide goals schuldig) en de cirkel is rond.
Ben blij dat ze nog een puntje pakken voor de coeffecientenlijstLeon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:47:
Eigenlijk shcandalig dat Feyenoord is uitgeschakeld in deze groep.....
Nog lekker dat Freddy de Druif nog 2-2 voor AZ maakt
Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:50:
(Botteghin aan beide goals schuldig)
Uhm, het was toch echt die hand-in-gips-meneer die twee keer liep te schutteren bij de goals. En bovendien daarnaast nogal liep te stuntelen.D-e-n schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:53:
Botteghin is een houten klaas die weg moet maar in de eredivisie is er buiten de top geen enkele spits die die goals maakt.
[ Voor 62% gewijzigd door naitsoezn op 28-11-2019 20:58 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Portugal (/Portugese clubs) heeft (/hebben) altijd lege stadionsDeadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:58:
Vrij leeg stadion daar in Portugal. En dan wil de UEFA er nog een 3e toernooi bij
[ Voor 11% gewijzigd door naitsoezn op 28-11-2019 20:59 ]
Rood Boadu. Schwalbe.
[Streamable: https://streamable.com/zq52z]https://streamable.com/zq52z
1-2 AZ... keepertje
[Streamable: https://streamable.com/y9fy2]https://streamable.com/y9fy2
2-2 AZ.. Keepertje

[Streamable: https://streamable.com/755v5]https://streamable.com/755v5
Opkomst Feyenoord Vuurwerk.
[Streamable: https://streamable.com/f1z5a]https://streamable.com/f1z5a
1-0 Feyenoord
[Streamable: https://streamable.com/t8v79]https://streamable.com/t8v79
2-2 Feyenoord
Tsja ik ga echt niet zeggen dat Senisi de volgende De Ligt is ofzo, maar gezien zijn concurrentie snap ik dat hij speelt, met wat vertrouwen zou het gewoon een degelijk verdediger voor Fey kunnen worden.naitsoezn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:55:
Uhm, het was toch echt die hand-in-gips-meneer die twee keer liep te schutteren bij de goals. En bovendien daarnaast nogal liep te stuntelen.
Die eerste goal vind ik idd zijn schuld bij die 2e ging de voorzet net over hem heen terwijl hij voluit springt, de 2e verdediger achter de spits die scoorde had wat mij betreft strakker moeten dekken.
Botje, Jan-Arie en IE.....die zijn hooguit goed genoeg voor de bank, van die 3 dan normaal gesproken het liefst botje erbij fysiek/lente en omdat die offensief soms nog wel is wat nuttigs doet (corners) maar (indien er echt wat mogelijk is) bij winter transer 1 is wat mij betreft een spits en 2 idd een CV.
10 second ninja DONE
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hij kwam inderdaad wel erg makkelijk voor de man...Grindtegel schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:11:
Scherp verdedigd ook weer van psv... wat een slapers
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Fijn dat hij nu valt, nog tijd om het goed te maken.
Maar ja... Met spelers als Baumgartl....
Die 2e verdediger achter de spits bij die 2e goal had toch juist dat verband om de arm? Was dat dan niet die Senesi?Sagat schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:12:
[...]
Die eerste goal vind ik idd zijn schuld bij die 2e ging de voorzet net over hem heen terwijl hij voluit springt, de 2e verdediger achter de spits die scoorde had wat mij betreft strakker moeten dekken.
@DoeEensGek post alleen maar de goals van Feyenoord, dus kan het niet in dit topic checken
[ Voor 10% gewijzigd door naitsoezn op 28-11-2019 21:19 ]
Die heeft toch twee seizoenen Bundesliga in de benen. Die andere topaankoop tophuur Lato hoor je niks van en de aanvoerder zit weer op de bank (het is december!).Harribo schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:14:
Dit zag je aankomen, psv speelde zo enorm suf.
Fijn dat hij nu valt, nog tijd om het goed te maken.
Maar ja... Met spelers als Baumgartl....
En 2-0... tjonge jonge
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 28-11-2019 21:17 ]
Dit kan zomaar een grote nederlaag voor PSV worden.
[ Voor 56% gewijzigd door DoeEensGek op 28-11-2019 21:17 ]
DUGG
Mentaliteit probleem
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 28-11-2019 21:18 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
13:37
Als je geluk hebt zijn ze na het weekend pas terug, kan je mooi Jong PSV opstellen, kan niet veel slechter zijn toch.Deadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:17:
ik zou ze naar huis laten lopen
Die schijnt echt héél slecht te zijn die Lato. Niet vanwege mijn Ajax bril maar omdat ik het Eindhovens Dagblad regelmatig leesMaarten_E schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:18:
Volgens mij is Van Bommel te eigenwijs om Afellay en Lato erbij te halen. Is dat dan gepushed door De Jong en ziet Van Bommel het nut van ze niet?
Teruggekeken, je hebt gelijk, was bottegin die 'voor' stondnaitsoezn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:15:
[...]
Die 2e verdediger achter de spits bij die 2e goal had toch juist dat verband om de arm? Was dat dan niet die Senesi?
10 second ninja DONE
Stuk minder indrukkend als je ziet dat Stuttgart vorig seizoen gedegradeerd is.Typhone schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:15:
[...]
Die heeft toch twee seizoenen Bundesliga in de benen. Die andere topaankoop tophuur Lato hoor je niks van en de aanvoerder zit weer op de bank (het is december!).
En 2-0... tjonge jonge
De spion is ontdekt! Goed werk @TyphoneTyphone schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:19:
[...]
Die schijnt echt héél slecht te zijn die Lato. Niet vanwege mijn Ajax bril maar omdat ik het Eindhovens Dagblad regelmatig lees.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Misschien even een briefje laten rondgaan?Maarten_E schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:20:
Van Bommel: "We willen 2 keer winnen" bij de NOS. Helaas lijkt die boodschap niet helemaal te zijn geland, godsamme.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Misschien bedoelde hij in blok 4?Maarten_E schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:20:
Van Bommel: "We willen 2 keer winnen" bij de NOS. Helaas lijkt die boodschap niet helemaal te zijn geland, godsamme.

Alleen in Nederland...
Het lijkt van niet.CR1691 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:21:
Lol hebben ze bij PSV eigenlijk wel zin om te voetballen vanavond. Wat een ellendig elftal zeg.
En dan vond ik Senesi duurCR1691 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:21:
Ruim 10 miljoen voor een verdediger die gedegradeerd is met zijn team.
Alleen in Nederland...

Het briefje van Van Bommel.OPSLAGHOND schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:20:
[...]
Misschien even een briefje laten rondgaan?
"Rond ding niet in eigen doel laten komen'"
"Rund object nicht in own goal lassen kommen!"
maar dan heb je wel een Duitser he.CR1691 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:21:
Ruim 10 miljoen voor een verdediger die gedegradeerd is met zijn team.
Alleen in Nederland...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Word al te moeilijk joh, begrijpen ze nietMaarten_E schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:22:
[...]
Het briefje van Van Bommel.
"Rond ding niet in eigen doel laten komen'"
"Rund object nicht in own goal lassen kommen!"
Je bedoelt de Duitsers waar het NLs elftal van won in de Nations League en ook goed tegen speelden in de EK-kwalificatie? Die Duitsers?
ja maar deze Duitsers speelt niet in het nationale elftal.Maarten_E schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:24:
[...]
Je bedoelt de Duitsers waar het NLs elftal van won in de Nations League en ook goed tegen speelden in de EK-kwalificatie? Die Duitsers?
Stel je voor als hij dat wel deed.
Maar echt, ze moeten bij PSV eens echt een onderzoek gaan starten naar alle transfers van deze zomer.
Zoveel slechte spelers.
Klopt, was met een knipoog bedoeld om te zeggen dat niet alles dat uit Duitsland komt heilig is.Deadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:25:
[...]
ja maar deze Duitsers speelt niet in het nationale elftal.
Stel je voor als hij dat wel deed.
Maar echt, ze moeten bij PSV eens echt een onderzoek gaan starten naar alle transfers van deze zomer.
Zoveel slechte spelers.
I knowMaarten_E schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:27:
[...]
Klopt, was met een knipoog bedoeld om te zeggen dat niet alles dat uit Duitsland komt heilig is.
https://streamja.com/embed/JmM4 De 1-0naitsoezn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:15:
[...]
Die 2e verdediger achter de spits bij die 2e goal had toch juist dat verband om de arm? Was dat dan niet die Senesi?
@DoeEensGek post alleen maar de goals van Feyenoord, dus kan het niet in dit topic checken
https://streamja.com/embed/37lB De 2-0
Kan wel meer bij elkaar sprokkelen maar vindt niet altijd zo relevant.
Alleen als de bal bij een Sporting speler zou komen. De regel is als de bal door de scheids geraakt wordt en bij de tegenstander terecht komt dan is het een scheidsrechterbalTyphone schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:27:
Waarom geen scheidsrechtersbal? Dat was de freaking regel toch nu!?!?
@Napo @toolkist regelmannen tell me!
Vind Gakpo beter de afgelopen wedstrijden
DoeEensGek schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:29:
[...]
https://streamja.com/embed/JmM4 De 1-0
https://streamja.com/embed/37lB De 2-0
Kan wel meer bij elkaar sprokkelen maar vindt niet altijd zo relevant.Ben ook niet altijd aanwezig om ze te plaatsen.
![]()
Was je maar aan het plagen / ik bedoelde eigenlijk de tegengoals van Feyenoord
[ Voor 7% gewijzigd door naitsoezn op 28-11-2019 21:31 ]
ik ben er ook nog niet zo van overtuigd, maar goed, hij is nog jongHarribo schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:29:
Ik zal wel wat weerstand krijgen maar serieus ik zie Ihatarren niets bijzonders doen. Echt overrated speler vind ik.
5 – PSV have conceded 2+ goals in five consecutive away games for the first time since September 2001. Homesick.
— OptaJohan (@OptaJohan) 28 november 2019
Zijn vader is net overleden. Dus dat hij de laatste tijd minder goed speelt is denk ik vrij begrijpelijkHarribo schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:29:
Ik zal wel wat weerstand krijgen maar serieus ik zie Ihatarren niets bijzonders doen. Echt overrated speler vind ik.
Vind Gakpo beter de afgelopen wedstrijden
Ben ik gelukkig niet de enige.Grindtegel schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:30:
[...]
ik ben er ook nog niet zo van overtuigd, maar goed, hij is nog jong
Tja jong jong... Ok.. Het kan nog maar echte toppers laten echt wel wat zien dan
Dit Sporting is toch niet onverslaanbaar.
Psv mocht paar keer gewoon tikken in hun strafschopgebied
Ik weet het niet, maar daar kan je ook juist kracht uitputten. Heb het idee dat hij nu meegetrokken wordt door het team. PSV is heel afhankelijk van de flow waarin het zit. Als ze 5/6 goeie ballen naar elkaar spelen krijgen ze weer moet. Paar goede ingrepen en ze spelen met wat meer lef maar zodra er weer wat fout gaat zijn ze weer nergens.Deadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:30:
[...]
Zijn vader is net overleden. Dus dat hij de laatste tijd minder goed speelt is denk ik vrij begrijpelijk
Ben zelf mijn moeder in de puberteit verloren, reken maar dat je minstens een jaar van de wap bent. Dat hij er (min of meer) week in week uit op zo'n leeftijd op de velden staat en mentaal goed genoeg is om te spelen vind ik al knap. Het gastje is 17, wat verwacht je?Deadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:30:
[...]
Zijn vader is net overleden. Dus dat hij de laatste tijd minder goed speelt is denk ik vrij begrijpelijk
Aghanim in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 - Deel 2"
Geef hem tijd, talent heeft hij genoeg.
Echt typisch Nederlands om zo’n jonge jongen af te schrijven op basis van een paar slechte potten.
Ik zou niet in zijn schoenen willen staan om nu al geen vader meer te hebben...
Dat verschilt echt per persoon. Ik was ook 17, je kan dit niet invullen voor hem.Maarten_E schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:36:
[...]
Ben zelf mijn moeder in de puberteit verloren, reken maar dat je minstens een jaar van de wap bent. Dat hij er (min of meer) week in week uit op zo'n leeftijd op de velden staat en mentaal goed genoeg is om te spelen vind ik al knap. Het gastje is 17, wat verwacht je?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik vind dat er te positief gedaan wordt in de regel. Het is écht matig!Aghanim schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:36:
Mij werd onlangs nog verweten dat ik veel te negatief over PSV ben, maar ik blijf toch echt bevestigd worden in mijn mening iedere keer dat PSV weer speelt.
Nouja hij is toch niet afgeschreven?CR1691 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:37:
Die jongen is 17 en is zijn vader pas verloren.
Geef hem tijd, talent heeft hij genoeg.
Echt typisch Nederlands om zo’n jonge jongen af te schrijven op basis van een paar slechte potten.
Ik zou niet in zijn schoenen willen staan om nu al geen vader meer te hebben...
Zeg maar gewoon slechtTyphone schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:37:
[...]
Ik vind dat er te positief gedaan wordt in de regel. Het is écht matig!
Ik zeg toch al langer, De Jong moet weg.Aghanim schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:36:
Mij werd onlangs nog verweten dat ik veel te negatief over PSV ben, maar ik blijf toch echt bevestigd worden in mijn mening iedere keer dat PSV weer speelt.
Zoveel geld verbrand aan matige spelers.
Zou deze winter sowieso Lato en die Griek terug sturen.
Die was gratis volgens mij.Grindtegel schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:40:
viergever ook al zoiets, hoe hebben ze dat gedrocht toch van ajax kunnen kopen, in amsterdam komen ze niet meer bij van het lachen
En toch is het de beste verdediger die ze hebbenGrindtegel schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:40:
viergever ook al zoiets, hoe hebben ze dat gedrocht toch van ajax kunnen kopen, in amsterdam komen ze niet meer bij van het lachen
je bedoeld de minst slechteDeadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:40:
[...]
En toch is het de beste verdediger die ze hebben
dit psv heeft gewoonweg niks te zoeken in europa, 100% terecht als ze eruit liggen, jammer voor het Nederlandse voetbalAghanim schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:41:
Het is ook niet alsof je tegen Real Madrid of Liverpool aan het spelen bent. In deze poule moet je prima eerste kunnen worden. Nu word je er door Lask uitgeknikkerd.
En 3-0.... zucht
Ouderwets waardeloos potje voetbal weer.
- 1e goal: Viergever lijkt nog steeds niet door te hebben dat hij bij PSV onder contract staat
- 2e goal: lekker dat je praktisch vanaf de middellijn mag scoren
- Die van Sporting die nu geblesseerd ligt te zijn had volgens mij al zijn 2e geel moeten krijgen
- Kunnen we Bruma achterlaten in Portugal, wat een verschrikkelijk slechte speler is dat
- Uiteraard scoort die gast tegen PSV de goal van zijn leven
Tja ik zou kunnen zeggen ''weten we meteen wie de jinx van PSV is'' maar dat ze zo slecht spelen is niets nieuws.ElPaco schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:44:
Hoi, ik ben er ook weer eens. Eindelijk tijd om weer een keer te kijken.
Ouderwets waardeloos potje voetbal weer.
- 1e goal: Viergever lijkt nog steeds niet door te hebben dat hij bij PSV onder contract staat
- 2e goal: lekker dat je praktisch vanaf de middellijn mag scoren
- Die van Sporting die nu geblesseerd ligt te zijn had volgens mij al zijn 2e geel moeten krijgen
- Kunnen we Bruma achterlaten in Portugal, wat een verschrikkelijk slechte speler is dat
- Uiteraard scoort die gast tegen PSV de goal van zijn leven

XXXVI
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken