Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
United staat 6 punten boven Partizan.Gonadan schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:00:
[...]
Waarom zou Manu al door zijn? Daarnaast neem ik aan dat Manu op zich ook de eerste plek nog wel wil.
AZ mag echt nog flink aan de bak en als ze vandaag geen punten halen staan ze er bar slecht voor.
Stel Partizan wint vandaag en de volgende wedstrijd en United verliest over 2 weken dan staan ze in punten gelijk.
Maar het onderlinge resultaat telt dan dacht ik en dat is van United.
Helaas was het weer eens teveel gevraagd..... kutploeg ook.Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:56:
Hopen dat Feyenoord eens een keer niet zo kut als een beschimmelde flamoes uit de kleedkamer komt. Deze overwinning hebben we zo hard nodig
Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:56:
Hopen dat Feyenoord eens een keer niet zo kut als een beschimmelde flamoes uit de kleedkamer komt. Deze overwinning hebben we zo hard nodig

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Waarom? Omdat het onderling resultaat de doorslag geeft bij een gelijk aantal punten en ManU heeft 2x gewonnen van Partizan.Gonadan schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:00:
[...]
Waarom zou Manu al door zijn? Daarnaast neem ik aan dat Manu op zich ook de eerste plek nog wel wil.
AZ mag echt nog flink aan de bak en als ze vandaag geen punten halen staan ze er bar slecht voor.
ManU zal zich toch voornamelijk focussen op de Premier League in deze fase.
Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:56:

per aspera ad astra
Slappe back, slappe centrale verdediger, en slappe keeper. 3 man die gewoon niet scherp zijn.Deadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:05:
Lekker je man in je rug laten lopen.
Leuk al die kansen, maar als je ze niet afmaakt en zo weggeeft...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je zit het te jinxen.Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:05:
Je zal zien. Nu stort het helemaal in bij Feyenoord........
En het is ook gewoon mazzel voor Rangers natuurlijk.
[ Voor 52% gewijzigd door D-e-n op 28-11-2019 20:08 ]
Omdat ze dat vorige week ook al waren
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
En een goed centrum, doelman, backs.D-e-n schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:07:
Je mist gewoon een spits.
Loopt er in Zuid Amerika misschien nog een Senesi rond en ze hebben de verkeerde gekocht?
Ze hebben de eerste helft vooral kansen gemist.. en het waren nou niet de kansen die perse alleen een spits erin kan schietenD-e-n schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:07:
Je mist gewoon een spits.
per aspera ad astra
PSN: Finally_Chris
Ten aanzien van deze wedstrijd is dat gewoon gelul. Natuurlijk is het geen topploeg maar je bent gewoon beter vandaag. Dan moet de bal er gewoon twee keer in.
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 28-11-2019 20:10 ]
Counterend? Ze hebben ruim meer balbezit dan Feyenoord (43-57)D-e-n schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:06:
Zijn het wel Schotten? Lijken meer smerige counterende Portugezen...
Kon nog wel eens tegen gaan vallen vermoed ik. Voor Engelse begrippen hebben ze veel rust en in de PL zijn ze feitelijk toch al klaar.strafschop schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:05:
ManU zal zich toch voornamelijk focussen op de Premier League in deze fase.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het stond gewoon aardig, maar ineens een moment dat ze niet scherp zijn. Al is het ook wel een knappe bal.Deadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:08:
[...]
En een goed centrum, doelman, backs.
Loopt er in Zuid Amerika misschien nog een Senesi rond en ze hebben de verkeerde gekocht?
Backs en spits missen
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Balbezit zegt helemaal niets. Feyenoord had alle grote kansen tot nu toe. Maarja, SInisterra kan geen normale kans binnenschieten en we hebben geen spitstoolkist schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:10:
[...]
Counterend? Ze hebben ruim meer balbezit dan Feyenoord (43-57)
Voor Engelse begrippen hebben ze veel rust? Die mag je uitleggen.Gonadan schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:11:
[...]
Kon nog wel eens tegen gaan vallen vermoed ik. Voor Engelse begrippen hebben ze veel rust en in de PL zijn ze feitelijk toch al klaar.
Het zegt wel degelijk wat. Als je de bal veel hebt kun je niet bepaald veel counteren... Daar hoort over het algemeen weinig balbezit bij omdat je de bal na een counter dan ook weer snel kwijt bentLeon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:14:
[...]
Balbezit zegt helemaal niets. Feyenoord had alle grote kansen tot nu toe. Maarja, SInisterra kan geen normale kans binnenschieten en we hebben geen spits
En 2 afgemeten voorzetten.CR1691 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:17:
Tja zo zie je maar hoe belangrijk een echte spits is
Komt geen verdediger bij
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 28-11-2019 20:18 ]
Een goede spits maakt inderdaad een enorm verschil. Feyenoord mist open kansen, deze man maakt met 2x 10 cm ruimte 2 knappe kopgoals.D-e-n schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:09:
[...]
Ten aanzien van deze wedstrijd is dat gewoon gelul. Natuurlijk is het geen topploeg maar je bent gewoon beter vandaag. Dan moet de bal er gewoon twee keer in.
En deze kun je nog heel makkelijk triggeren zodat ie rood pakt. Beetje irriteren en heel dicht dekken, dan flipt ie vanzelf.CR1691 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:17:
Dat dus. Twee kansen, twee goals. Ook het vertrouwen is weg nu.CR1691 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:17:
Dan kunnen al die opportunistische betweters wel brullen maar er was NIETS aan de hand tot de eerste goal.
Samba siniiiiiiii
Ben je vleugelspits, doe je dit.
Kan elke feyenoorder voorbeeld aan nemen
10 second ninja DONE
Ik vergeef m die andere 4 gemiste kansen voor open doel nog niet.Sagat schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:20:
Wie belt Leon? Die heeft zijn tv al weer uit natuurlijk
Ah gelukkig, dank je.strafschop schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:15:
Voor Engelse begrippen hebben ze veel rust? Die mag je uitleggen.
De wedstrijd tegen City is vijf dagen eerder en ze spelen pas drie dagen later thuis tegen Everton. Voor Engelse begrippen is dat bijna vakantie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Snap ik, maar wel mooi (en compleet onverwacht dus voor mij) afgemaakt!Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:21:
[...]
Ik vergeef m die andere 4 gemiste kansen voor open doel nog niet.
10 second ninja DONE

Dat is die nieuwe dure Feyenoorder van €7 miljoen. Senesinaitsoezn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:23:
Ik kijk weinig Feyenoord, en nu staat ie op zonder geluid.... Wie is die centrale verdediger met z'n arm in het gips, en hadden ze die niet beter z'n blessure kunnen laten uitzitten en daar iemand neer kunnen zetten die geen last van z'n arm heeft? Bij beide goals staat ie lucht te dekkenZ'n passes zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven
10 second ninja DONE
Nu weer een corner, komt die bal weer bij de tweede paal, staat weer niemand.. Tja...
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 28-11-2019 20:27 ]
Arnessen hoeft zich van de winter niet te vervelen in ieder geval.
Ditte dusPWM schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:23:
Word hier echt woedend van. De ene na de andere domme kans missen en dan zo gelijk maken. Had lekker de 2 en 3-0 gemaakt in de eerste helft
10 second ninja DONE
En dan begint de Engelse winterstop?Gonadan schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:21:
[...]
Ah gelukkig, dank je.
De wedstrijd tegen City is vijf dagen eerder en ze spelen pas drie dagen later thuis tegen Everton. Voor Engelse begrippen is dat bijna vakantie.
Kokcu speelt trouwens een prima pot. Heeft veel kritiek gegeven maar geeft echt alles vandaag
Hoezo, die gele kaart is toch gewoon terecht?krissie100 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:36:
Kan iemand mij vertellen wat die scheids tegen AZ heeft?! Dit is echt bizar
Je kijkt wel de hele wedstrijd?toolkist schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:37:
[...]
Hoezo, die gele kaart is toch gewoon terecht?
Hij gebruikt zn wissels niet eens. Je moet inderdaad winnen! Liever verliezen omdat je er vol voor ging dan een gelijkspelletje met het gevoel dat er meer in zat.CR1691 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:37:
Echte dickie wissel. Er moet gewonnen worden!
Kokcu speelt trouwens een prima pot. Heeft veel kritiek gegeven maar geeft echt alles vandaag
Ik zap wat heen en weer en hoor de commentator wel wat dingen zeggen... Maar zie zelf weinig vreemds.
Naar de ranking punten die we mislopenExocet schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:38:
Als Ajax gisteren slecht was, waar zitten we vanavond dan naar te kijken? Vooral AZ heeft het recht niet vandaag
4x geel voor AZ voor protesteren en andersom wordt er niks gegeven...toolkist schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:39:
[...]
Ik zap wat heen en weer en hoor de commentator wel wat dingen zeggen... Maar zie zelf weinig vreemds.
Ja en feyenoord doet wel iets en. DAAR IS NARSINGH!!@!@JHIO$H!@OBO$!@
Schrik me helemaal dood
Die 2e van Boadu was in ieder geval volledig terecht... En hoe dom kun je zijn om zo overduidelijk te duikelen...krissie100 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:40:
[...]
4x geel voor AZ voor protesteren en andersom wordt er niks gegeven...
Een voorname reden om niet langer dan een paar minuten achter elkaar RTL op te zettenLeon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:41:
ffs die commentator.
Ja en feyenoord doet wel iets en. DAAR IS NARSINGH!!@!@JHIO$H!@OBO$!@
Schrik me helemaal dood
[ Voor 34% gewijzigd door toolkist op 28-11-2019 20:42 ]
Niet relevant, die wedstrijden liggen nog veel verder weg. Denk je nu echt dat ze voor een wedstrijd tegen AZ waar ze alle tijd voor hebben gaan nadenken over wedstrijden van weken later?strafschop schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:37:
En dan begint de Engelse winterstop?

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weet ik bekijk de rest zal ik zeggen, AZ speelt een beetje op het niveau van de scheidstoolkist schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:41:
[...]
Die 2e van Boadu was in ieder geval volledig terecht... En hoe dom kun je zijn om zo overduidelijk te duikelen...
Maar dan moet je voornamelijk boos zijn op AZkrissie100 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:42:
[...]
Weet ik bekijk de rest zal ik zeggen, AZ speelt een beetje op het niveau van de scheids
Nice 2-2
Zeiss Distagon 21 f/2.8
2 min extra sloeg ook echt helemaal nergens op. Niet dat je met 5 minuten wel had gewonnen, maar er is volop tijd gerekt de tweede helft.
Rangers uit verliezen, totaal onnodig. YB uit en thuis onnodig punten laten liggen en vanavond weer.
Met een beetje meer kwaliteit en minder blessures was deze groep allesbehalve onoverkomelijk.
Heel erg zonde!!
Nog lekker dat Freddy de Druif nog 2-2 voor AZ maakt
Dit is wel een beetje gezeur hoor. Dat we niet om de titel spelen weten we en natuurlijk wil je er wat bij. Maar als ze elke week spelen als vandaag sta je een stuk hoger.Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:45:
Nou, voor de 2e keer onnodig puntverlies tegen rangers.....Wat een kutploeg. Er mogen wel heel veel versterkingen komen.
En als je af en toe scoort voetbal je ook een stuk relaxter dus een spits is gewoon noodzaak. Troost heeft de beschikbaarheid van Jörgensen echt totaal verkeerd ingeschat.
Ayoub viel overigens slecht in.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken