Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:54:
[...]

Het is al lang duidelijk dat je niet voor Ajax bent hoor, je hoeft niet iedere positieve noot te kraken ... :O
Fout, ik ben wel voor ajax..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35
@Holkers dan zien een hoop anderen, incluis mijzelf, dat toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:49
Sjah schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:28:
[...]

Ja, idd, dat ja. Begrijp ook niet met heel mijn verstand dat men zegt dat Ajax er zeer dichtijb is. Hallo je kan makkelijk verliezen thuis die laatste... en dat Chelsea van Lille wint kan je ook wel uitrekenen.
Ja, dat zou best kunnen, maar dat gaat niet gebeuren.

In het slechtste geval wordt Ajax 3e. Dan komen ze uit in de EL, en daar zitten ook leuke wedstrijden tussen. Een halve finale tegen PSV en daarna afrekenen met AZ zou natuurlijk ook prachtig zijn.

Misschien is dat nog wel leuker, als neutrale Nederlandse voetballiefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Het begon met de vraag of Overmars al bezig was met de warming up. Ik noem dat ook jubelstemming

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
groggy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:34:
[...]Fout, ik ben wel voor ajax..
Fout! Ajax.
groggy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:37:
[...]Het begon met de vraag of Overmars al bezig was met de warming up. Ik noem dat ook jubelstemming
Fout! Dat was geen vraag.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:39:
[...]

Fout! Ajax.

[...]

Fout! Dat was geen vraag.
d:)b geniet van je avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Schenk je glas maar bij, ik zie dat ie half leeg is! :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
418O2 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:36:
@Holkers dan zien een hoop anderen, incluis mijzelf, dat toch anders.
Wat heb je deze wedstrijd gezien dan van Tadic?
Vond hem zeer matig, Promes idem.
Donny verdedigend ook zeer matig.

Ziyech, Schuurs, Martinez, Onana waren de beste in mijn ogen, de rest (Dest, Lang, Nico etc.) gewoon voldoende.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:44:
[...]

Schenk je glas maar bij, ik zie dat ie half leeg is! :9B
Jullie zouden ook blij voor elkaar kunnen zijn dat Ajax gewonnen heeft... :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:22
Mazraoui mag op een zelfbeheersingscursus. Lang & Schuurs zijn allebei gewogen en ruim voldoende bevonden.

Uitblinker vandaag was vdBeek. Wat een machine. Gedegen in uitvoering van taken, met stijl, snelheid en overzicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
assasinbats schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:58:
Mazraoui mag op een zelfbeheersingscursus. Lang & Schuurs zijn allebei gewogen en ruim voldoende bevonden.

Uitblinker vandaag was vdBeek. Wat een machine. Gedegen in uitvoering van taken, met stijl, snelheid en overzicht.
Vd Beek? Nee, voor mij was Ziyech toch echt ver ver verreweg de beste speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 19:49
Harribo schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:30:
@Typhone geen familie avond 10 december plannen

Ik mag misschien een negatieve dodo zijn maar Ajax heeft de eerste helft minder gespeeld dan Lille. En Lille kreeg genoeg kansen om gelijk te maken.
Daarom ben ik zo sceptisch want Valencia heeft vanavond aangetoond goed te kunnen voetballen en dan moet ik het nog zien.

Maar 3 punten dus voorlopig hosanna
Hele volksstammen zijn sceptisch over dit Ajax.

Voorlopig slopen ze bijna elk topteam en lukt het ze ook om de wat mindere goden te verslaan.

We zitten nu al 2 seizoenen achter elkaar naar gek voetbal te kijken. Ballen tegen de paal en lat. Onana die weergaloos keept. Tegenstanders die voor open goal missen of overschieten. Topploegen die compleet door het ijs zakken, en een kleine wederopstanding van het Nederlandse clubvoetbal in de EL. Kijk naar AZ. Dat sloopt ook iedereen op een vrij eenvoudige wijze. PSV dat gewoon goed genoeg is om ver te komen in de EL.

En om je een beetje hoop te geven; Ajax speelt graag tegen Spaanse clubs. Die denken altijd dat ze goed zijn in voetbal en vergeten dat de rest van de wereld niet stilzit.

Ik wens Valencia veel geluk, maar ik zie het somber in voor dat elftal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02
We zijn verwend door de wedstrijd die ervoor gespeeld was (Valencia-Chelsea), daardoor leek Lille-Ajax meer op een EL dan op een CL pot. Veel onnodig balverlies, te weinig scherpte en zeker in verhouding met Lille te traag in de omschakeling.
Maar de 0-2 staat :)
Noah Lang en Schuurs speelden ook een prima partij.
Gelijkspel (minstens) tegen Valencia in eigen huis moet te doen zijn.

Het verbaasde me wel dat we de wedstrijd met 11 man eindigde, de scheids had zo maar wat meer kaarten kunnen trekken. Wat maakte sommige spelers (oa Mazraoui) weer lompe onnodige overtredingen zeg :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:33

Typhone

Who Dares Wins

Heb vannacht hele wedstrijd nog zitten kijken om mee te kunnen praten inhoudelijk maar onbegrijpelijk dat Mazraoui op die plek mag spelen zeg ik. Wat een druistig figuur en die had gewoon zijn tweede geel kunnen en mogen hebben. Labyad die door het ijs zakt en niet meekan in een absolute topwedstrijd. Perr Schuurs waar echt wel een beest van een verdediger mee aankomt en Noa Lang die ook ernstig goed speelde. Ziyech moet je contract voor het leven geven uiteraard.

Dat Lille kan zich zorgen maken om doelpunten in elk geval. Die werkweigeraars voorin zou ik nooit meer opstellen want scoren doen ze niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ziyech leed wel erg veel balverlies op eigen helft. Natuurlijk deed hij ook veel goed, maar hij was echt te slordig gisteren.
Van de Beek speelt op een positie waar weinig ruimte is en waar hij snel moet schakelen. We zijn gewend dat hij tussen de linies opduikt voor zijn typische Donny goaltjes, maar hij speelt helemaal niet meer in die positie. Hij knapt dus erg veel werk op, maar is veel minder zichtbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:25
Ajax speelde in de eerste helft met 1 verdedigende middenvelder (Mazraoui) en die had letterlijk z’n handen vol aan de aanvallende mensen van Lille. Dat kan Nous gewoon niet, is echt een fout van Ten Hag om hem daar alleen neer te zetten. In de tweede helft kwam Alvarez maar ook Donny schoof naar achteren waardoor er een tweede verdedigende middenvelder bij kwam. Ook schoven Promes en Tadic iets naar achteren waardoor het middenveld meer bespeelbaar werd en toen ging het lopen bij Ajax. Vooral een tactische blunder die recht werd gezet maar het had je zo maar rood kunnen opleveren en daardoor een hele helft billen knijpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Typhone schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:08:
Heb vannacht hele wedstrijd nog zitten kijken om mee te kunnen praten inhoudelijk maar onbegrijpelijk dat Mazraoui op die plek mag spelen zeg ik. Wat een druistig figuur en die had gewoon zijn tweede geel kunnen en mogen hebben.
Toch opmerkelijk dat ten Hag bij zijn standpunt blijft dat Mazraoui prima op het middenveld kan spelen, terwijl de rest van de wereld dit niet zo ziet. Mijn inziens overziet hij het spel niet goed genoeg, waardoor hij eigenlijk overal staat behalve op de juiste plek en vervolgens overal te laat komt (en overtredingen moet maken). Als hij rechtsback staat overziet hij het spel beter en is hij veel sterker. Daar zie ik hem ook graag spelen.

Al met al een prima overwinning. De ene wedstrijd zit het mee en de andere wedstrijd zit het tegen.

[ Voor 6% gewijzigd door Goelan op 28-11-2019 08:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:33

Typhone

Who Dares Wins

Ik zag een buitenspelletje bij de Chelsea (goal mee) waar de VAR opeens alle beelden met lijntje op het juiste moment kon stilzetten... }:O

Wel vervelend trouwens dat Ajax over twee weken thuis moet. Ze zijn uit sterker dan thuis ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Typhone op 28-11-2019 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Typhone schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:47:
Ik zag een buitenspelletje bij de Chelsea (goal mee) waar de VAR opeens alle beelden met lijntje op het juiste moment kon stilzetten... }:O

Wel vervelend trouwens dat Ajax over twee weken thuis moet. Ze zijn uit sterker dan thuis ;)
Tja wat als, naar mijn idee had Ajax met wat betere beslissingen gewoon op 15 punten kunnen staan :o
Nu gewoon winnen van Valencia, vol er voor gaan en niet op gelijkspel gaan spelen.

Overigens het kan verkeren, als we al CL speelden was het hopen op een derde plek om verder te gaan in EL, nu staan we gewoon bovenaan de groep 8)7 (vorig jaar 2de) nu nog over de streep trekken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Martinusz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:59:
[...]

Tja wat als, naar mijn idee had Ajax met wat betere beslissingen gewoon op 15 punten kunnen staan :o
Nu gewoon winnen van Valencia, vol er voor gaan en niet op gelijkspel gaan spelen.

Overigens het kan verkeren, als we al CL speelden was het hopen op een derde plek om verder te gaan in EL, nu staan we gewoon bovenaan de groep 8)7 (vorig jaar 2de) nu nog over de streep trekken :)
Valencia MOET winnen, dat is in het voordeel van Ajax. Ajax heeft moeite met teams die de boel op slot gooien en op een eventuele counter gaan loeren.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:02
Goelan schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:37:
[...]
Toch opmerkelijk dat ten Hag bij zijn standpunt blijft dat Mazraoui prima op het middenveld kan spelen, terwijl de rest van de wereld dit niet zo ziet.
Je weet toch dat trainers vaak dingen goed praten?
Hij wil zichzelf en nous beschermen.

Ajax mag niet verliezen tegen Valencia of je kunt zeggen, Ajax heeft aan een gelijkspel genoeg, Valencia moet komen.
Ik ben nog niet overtuigd, wil geen Spurs déjà vu.
Denk dat het mentaal en qua inzet voor het spel van Ajax beter is als ze móeten winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Harribo schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:10:
[...]

Je weet toch dat trainers vaak dingen goed praten?
Hij wil zichzelf en nous beschermen.
Zeker. Dat vind ik ook logisch. Je zal zoveel mogelijk je spelers moeten beschermen,

Echter, is het wel een verschil dat je toch naar deze oplossing blijft kijken, terwijl het niet werkt. Maar ja, wij zien de trainingen natuurlijk niet. Wellicht dat het daar wel goed werkt.

• toolkist
  • Niet online
Goelan schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:23:
[...]

Zeker. Dat vind ik ook logisch. Je zal zoveel mogelijk je spelers moeten beschermen,

Echter, is het wel een verschil dat je toch naar deze oplossing blijft kijken, terwijl het niet werkt. Maar ja, wij zien de trainingen natuurlijk niet. Wellicht dat het daar wel goed werkt.
Tja ik schoot ze vroeger op de training ook vanuit alle hoeken raak. En toch speelde ik rechtsback, want op een groot veld kwam het er totaal niet uit ;)

• Martinusz
Het was natuurlijk ook even puzzelen deze wedstrijd, in de basis elf zal Nous sowieso niet op het middenveld belanden, maar hooguit rechtsback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Mooie uitslag, maar wat verprutst dat Lille een hoop kansen zeg. Net als in de thuiswedstrijd. Had ook zo heel anders kunnen uitpakken.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik ben blij met de uitslag en die telt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:04:
[...]

Valencia MOET winnen, dat is in het voordeel van Ajax. Ajax heeft moeite met teams die de boel op slot gooien en op een eventuele counter gaan loeren.
ik zie dat eerlijk gezegd niet als voordeel. denk dat het echt een billenknijp wedstrijd wordt, waar ik eerlijk gezegd niet een lekker gevoel bij heb. hopelijk gaat ajax vol voor de winst, anders wordt het lastig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
P.O. Box schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:28:
[...]

ik zie dat eerlijk gezegd niet als voordeel. denk dat het echt een billenknijp wedstrijd wordt, waar ik eerlijk gezegd niet een lekker gevoel bij heb. hopelijk gaat ajax vol voor de winst, anders wordt het lastig.
Ajax heeft een groot veld nodig. Je ziet het in de ED ook, als teams het spel compact maken door een bus te parkeren dan komt Ajax er heel moeilijk doorheen. (Niet alleen Ajax, is typisch iets van de Nederlandse 4-3-3 fobie)
Het tegenspel is dus compact spelen en counteren. Dan komt Ajax niet in zijn spel en ik moet eerlijk zeggen dat als de verdedigers van Ajax het op moeten lossen dan is dat wel een zwakke plek. Als die spelers van Lyon gisteren enig idee hadden gehad waar hun eigen terreinknecht de doelen had neergezet hadden ze zo 3 of 4 doelpunten kunnen maken.

alles kan off-topic

• KillaZ
  • Laatst online: 21:21
Ankona schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:51:
[...]

Ajax heeft een groot veld nodig. Je ziet het in de ED ook, als teams het spel compact maken door een bus te parkeren dan komt Ajax er heel moeilijk doorheen. (Niet alleen Ajax, is typisch iets van de Nederlandse 4-3-3 fobie)
Het tegenspel is dus compact spelen en counteren. Dan komt Ajax niet in zijn spel en ik moet eerlijk zeggen dat als de verdedigers van Ajax het op moeten lossen dan is dat wel een zwakke plek. Als die spelers van Lyon gisteren enig idee hadden gehad waar hun eigen terreinknecht de doelen had neergezet hadden ze zo 3 of 4 doelpunten kunnen maken.
Speelde Depay gisteren? :+

Een bus parkeren is altijd lastig bespelen, in welke opstelling dan ook ;). Daarnaast is de 4-3-3 ook niet echt meer van deze tijd, In balbezit zou je bijna kunnen stellen dat Ajax in een 3-2-4-1 opstelling speelt. Waarbij de spits afwisselend Tadic/vd Beek/Promes is met daarachter 1 vd backs en de overgebleven aanvallers.

Ik ben het met je eens dat er wel kansen liggen. Ik denk dat, als Valencia het druk zetten minder goed weet te doen (ik heb de wedstrijd tegen Chelsea niet gezien), er zeker wel kansen liggen. Dat zag je gister ook in de sporadische momenten dat Schuurs voor zijn man kwam of vd. Beek een duel won op het middenveld. Tadic kwam in de bal, de jonge mandekkers van Lille durven niet uit te stappen en Tadic had alle vrijheid.

Dat zal bij Valencia met de ervaren rotten wat minder makkelijk gaan, maar de ruimte zal er wel zijn.

Ik hoop alleen wel dat Dest speelt, aangezien Valencia veel meer over de flanken speelt waar Parejo ze moeiteloos weet te vinden.

[ Voor 37% gewijzigd door KillaZ op 28-11-2019 11:20 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:37

snmght

imho dan he

Ik weiger ook om er al gerust op te zijn. Verliezen van Valencia en je staat met lege handen zakt af naar de EL (ga er nog steeds van uit dat Chelsea wint). We hebben mooi voetbal gespeeld en staan terecht eerste maar het komt nog steeds allemaal aan op die laatste wedstrijd.

[ Voor 10% gewijzigd door snmght op 28-11-2019 12:45 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02
Nog niet zo lang geleden hadden wij ook een dozijn kansen nodig om een doelpunt te maken, ik ben blij dat we daar nu wat beter in geworden zijn ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

dvdkiwi schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:24:
Nog niet zo lang geleden hadden wij ook een dozijn kansen nodig om een doelpunt te maken, ik ben blij dat we daar nu wat beter in geworden zijn ;)
Beter in alles. Er staat echt een heel fijn elftal nu. Het mooiste vind ik toch wel dat het de spelers geen drol uit lijkt te maken of ze in de Johan Cruijff Arena spelen of in een vreemd stadion (met of zonder publiek). Dat tekent de volwassenheid van dit elftal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
snmght schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:20:
Ik weiger ook om er al gerust op te zijn. Verliezen van Valencia en je staat met lege handen zakt af naar de EL (ga er nog steeds van uit dat Chelsea wint). We hebben mooi voetbal gespeeld en staan terecht eerste maar het komt nog steeds allemaal aan op die laatste wedstrijd.
Maar waarom zouden ze verliezen van valencia? Ten eerste moet Valencia komen en daar kan Ajax goed mee omgaan. Daarom zijn ze uit ook zo sterk (de thuisploeg bouwt en Ajax zet pressie en scoort, zo ging het in Mestalla ook).

Ten tweede heeft Ajax alleen tegen Chelsea thuis verzaakt te scoren, maar toen was de puzzel nog niet af en speelde Ajax nog met het oude middenveld. Pas uit tegen Chelsea en thuis tegen Utrecht is het echt gaan lopen.

De wedstrijd uit bij Chelsea heeft ten Hag de fout gemaakt om 2 man op scherp te laten staan, gisteren maakte hij die fout niet meer. Onderschat ook niet de impact van die 2 schorsingen. Op papier zijn het 2 namen en heeft Schuurs het goed gedaan. In de praktijk stond het hele middenveld en de verdediging anders. Achteraf bleek de keus voor Mazraoui links op het middenveld niet de juiste. In de tweede helft liep het alweer een stuk beter.

Thuis tegen Valencia straks staat Martinez weer op het middenveld en kan van de Beek ook weer zijn rol pakken door af en toe dieper te gaan staan en dit af te wisselen met Ziyech. Tot slot speelt Blind weer waardoor je meer aanvoer maar voren hebt. Blind kan veel beter over de linies heen pasen. Gisteren ontbrak dat bijna volledig.

Het spel van Ajax is zeer risicovol en het draait echt om de details en automatismen. Klopt er teveel niet en denk men er al te zijn (vroege goal gisteren, in de eredivisie tegen de kleintjes), dan ziet het er meteen slordig uit en geeft men veel weg achterin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Erapaz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:39:
[...]

Maar waarom zouden ze verliezen van valencia? Ten eerste moet Valencia komen en daar kan Ajax goed mee omgaan. Daarom zijn ze uit ook zo sterk (de thuisploeg bouwt en Ajax zet pressie en scoort, zo ging het in Mestalla ook).
Omdat het ons op kan breken als de spelers er ook zo eenvoudig over denken.

We bulken van de kwaliteit maar mentaliteit is minstens zo belangrijk; de mindset moet zijn dat we opnieuw keihard moeten knokken. Of zoals het cliche luidt; tegen Valencia spelen we weer een finale. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
snmght schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:47:
[...]

Beter in alles. Er staat echt een heel fijn elftal nu. Het mooiste vind ik toch wel dat het de spelers geen drol uit lijkt te maken of ze in de Johan Cruijff Arena spelen of in een vreemd stadion (met of zonder publiek). Dat tekent de volwassenheid van dit elftal.
Wat mij gisteren op viel is bijvoorbeeld zo'n moment van Martinez die een gevaarlijke voorzet onschadelijk maakt door met een sliding een corner er van te maken.
In plaats van (wat je vaak ziet) schreeuwen naar medespelers wat ze wellicht verkeerd deden of beter moeten opletten, geen woord, gewoon scherp zijn geen commentaar zo van "ik moest het ff oplossen en dat heb ik gedaan" en weer door.
Dat zie je als een team lekker loopt en voor elkaar wilt werken :) geen gemauw maar gewoon gaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Martinusz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:44:
[...]

Wat mij gisteren op viel is bijvoorbeeld zo'n moment van Martinez die een gevaarlijke voorzet onschadelijk maakt door met een sliding een corner er van te maken.
In plaats van (wat je vaak ziet) schreeuwen naar medespelers wat ze wellicht verkeerd deden of beter moeten opletten, geen woord, gewoon scherp zijn geen commentaar zo van "ik moest het ff oplossen en dat heb ik gedaan" en weer door.
Dat zie je als een team lekker loopt en voor elkaar wilt werken :) geen gemauw maar gewoon gaan!
Dat viel mij ook op, was een heel koelbloedig moment. Zelfs het contactmomentje tussen Martinez en Onana - wat je zou verwachten - kwam er niet van. Gewoon focus op de volgende situatie (kwam volgens mij een corner uit). :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Overigens we hebben het weleens over die kut 'supporters' die het verknallen, maar als je dit soort dingen leest, gaat ook nergens over. (net als in Athene etc.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
snmght schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:44:
[...]

Omdat het ons op kan breken als de spelers er ook zo eenvoudig over denken.

We bulken van de kwaliteit maar mentaliteit is minstens zo belangrijk; de mindset moet zijn dat we opnieuw keihard moeten knokken. Of zoals het cliche luidt; tegen Valencia spelen we weer een finale. ;)
Tegen Chelsea uit stonden ze er ook en gingen ze er vol op. Denk dat er tegen Valencia van onderschatting geen sprake is en dat duidelijk is dat het een finale is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Erg benieuwd of PSV en Feyenoord vanavond het goede voorbeeld van Ajax volgen, bij AZ heb ik wel genoeg vertrouwen om te stellen dat zij zich vanavond gewoon gaan plaatsen voor de volgende ronde.
Hopelijk kan Advocaat er een overwinning uit persen, al zou het met hoe het daar nu loopt ook niet verbazen als het helaas een gelijkspel of verlies wordt. PSV moet echt winnen, want anders zijn ze zo goed als uitgeschakeld en dat zou ik wel een schande vinden met de selectie die ze hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Pompi schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:23:
Erg benieuwd of PSV en Feyenoord vanavond het goede voorbeeld van Ajax volgen, bij AZ heb ik wel genoeg vertrouwen om te stellen dat zij zich vanavond gewoon gaan plaatsen voor de volgende ronde.
Hopelijk kan Advocaat er een overwinning uit persen, al zou het met hoe het daar nu loopt ook niet verbazen als het helaas een gelijkspel of verlies wordt. PSV moet echt winnen, want anders zijn ze zo goed als uitgeschakeld en dat zou ik wel een schande vinden met de selectie die ze hebben.
Maar die schande komt dan vooral voort uit de wedstrijden tegen LASK Linz. Uit tegen Sporting kan je punten laten liggen als PSV zijnde. Dat lijkt me geen schande.

Mag van harte hopen dat ze er winnen though. Zou het prachtig vinden om 4 Nederlandse ploegen in Europa te hebben na de winter. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
snmght schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:26:
[...]

Maar die schande komt dan vooral voort uit de wedstrijden tegen LASK Linz. Uit tegen Sporting kan je punten laten liggen als PSV zijnde. Dat lijkt me geen schande.

Mag van harte hopen dat ze er winnen though. Zou het prachtig vinden om 4 Nederlandse ploegen in Europa te hebben na de winter. :)
True, refereerde ook niet perse naar de wedstrijden tegen Sporting maar meer de poule in het algemeen. Thuis waren ze wel duidelijk de betere partij dus vanavond hopelijk weer, al weet je het nooit met hoeveel tijd er tussen die wedstrijd en vandaag verstreken is.
Wil ook niet voor de PSV fans spreken maar ik denk dat de meeste na de loting ook wel van tenminste de 2de plek waren uitgegaan en niet zo'n spannend einde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Erapaz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:39:
[...]

hate to bring thát one up again, maar de laatste keer (en dan met name de laatste helft) dat de tegenstander moest komen en Ajax genoeg had aan een gelijk spel liep dat kut af. Ik ben dus voorzichtig tot het laatste fluitsignaal in de poulefase geklonken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
@P.O. Box je gaat te ver. Zit ik mezelf hier moed in te praten, haal je dat trauma weer boven....
De EL winnen is ook heel mooi toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Hij slaat de spijker juist op zijn kop imho. Ik krijg het bijna niet over mijn lippen maar ook Ajax is niet onverslaanbaar. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13
P.O. Box schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:11:
[...]

hate to bring thát one up again, maar de laatste keer (en dan met name de laatste helft) dat de tegenstander moest komen en Ajax genoeg had aan een gelijk spel liep dat kut af. Ik ben dus voorzichtig tot het laatste fluitsignaal in de poulefase geklonken heeft.
Precies en juist door die ervaring worden we groepshoofd. Ajax gaat vol voor de overwinning thuis met het publiek erachter. Valencia zit in de hoek waar de klappen vallen en staan notabene 10e in La Liga.

XXXVI

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:04
ephymerous schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:04:
[...]

Precies en juist door die ervaring worden we groepshoofd. Ajax gaat vol voor de overwinning thuis met het publiek erachter. Valencia zit in de hoek waar de klappen vallen en staan notabene 10e in La Liga.
Ik vond ze gisteren tegen Chelsea toch echt wel goed spelen hoor.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13
Mugwump schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:06:
[...]

Ik vond ze gisteren tegen Chelsea toch echt wel goed spelen hoor.
Sjah met een fatsoenlijke arbitrage hadden wij Chelsea gewoon gehad hoor... we stonden daar met 1-4 voor (*insert random krachttermen*).

XXXVI

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:04
ephymerous schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:24:
[...]

Sjah met een fatsoenlijke arbitrage hadden wij Chelsea gewoon gehad hoor... we stonden daar met 1-4 voor (*insert random krachttermen*).
Oh absoluut, dat was echt een belachelijke actie van die scheids (en VAR) in mijn ogen. Zelden zoiets gezien.
Maar Ajax heeft in deze CL-campagne ook nog niet te klagen gehad over de mate waarin tegenstanders kansen voor open doel missen. ;)
Gisteren win je uiteindelijk met 2-0 en is Lille na 70 minuten stukgespeeld, maar die presteerden het ook wel om twee gigantische kansen niet eens op doel te krijgen. Nou is dat ook deels kwaliteit, maar het kan ook echt wel een keer de verkeerde kant op vallen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47
Feyenoord vanavond cruciaal dat ze winnen. En dan liefst met veel goals verschil.

Ik denk echter dat het 1 van 2 scenario's wordt:

A: Feyenoord komt snel voor, speelt goed, en kakt na 20 minuten in waardoor rangers gelijk komt in minuut 35 waarna Feyenoord het helemaal kwijt is en met veel geluk een gelijkspelletje speelt of verliest.

B: Rangers veel beter, maar Feyenoord met geluk de winst.

Doe mij maar B ;)

• Pompi
Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:18:
Feyenoord vanavond cruciaal dat ze winnen. En dan liefst met veel goals verschil.

Ik denk echter dat het 1 van 2 scenario's wordt:

A: Feyenoord komt snel voor, speelt goed, en kakt na 20 minuten in waardoor rangers gelijk komt in minuut 35 waarna Feyenoord het helemaal kwijt is en met veel geluk een gelijkspelletje speelt of verliest.

B: Rangers veel beter, maar Feyenoord met geluk de winst.

Doe mij maar B ;)
Waar is optie C? Dat ze goed beginnen en door een ontketend legioen naar een goede winst worden gestuwd. Je mag hopen/dromen, toch?

• LZ86
Pompi schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:20:
[...]

Waar is optie C? Dat ze goed beginnen en door een ontketend legioen naar een goede winst worden gestuwd. Je mag hopen/dromen, toch?
Ik denk niet dat C nog voor gaat komen dit jaar met deze groep spelers. Nu er een directie is hopen op een flinke bezem door de selectie. 70% van de huidige groep mag van mij per direct verkocht worden.

Schijnt dat Arnesen in de winter toch budget krijgt om te versterken. Het is hard nodig.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:24:
Schijnt dat Arnesen in de winter toch budget krijgt om te versterken. Het is hard nodig.
Vraag is alleen hoeveel.. 5 euro is ook een budget, bij wijze van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord start met Marsman op goal. Gefeliciteerd met de overwinning, Rangers......

Wat een drama opstelling zeg :F

[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 28-11-2019 17:50 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
toolkist schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:45:
[...]

Vraag is alleen hoeveel.. 5 euro is ook een budget, bij wijze van.
5 euro, dat is wat je kunt krijgen als ze 70% van de selectie verkopen.

L'equipe geeft een 4 aan Schuurs }:O

• Pompi
Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:49:
Feyenoord start met Marsman op goal. Gefeliciteerd met de overwinning, Rangers......

Wat een drama opstelling zeg :F
Sterkte vanavond, leg je afstandbediening op een afstandje zodat hij niet door het scherm gaat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Deadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:50:
[...]

5 euro, dat is wat je kunt krijgen als ze 70% van de selectie verkopen.

L'equipe geeft een 4 aan Schuurs }:O
Weet niet welke wedstrijd die hebben gekeken, maar Schuurs was een dikke voldoende. Ze kunnen beter die aanvallers van Lille een 1 geven voor de moeite :+

• groggy
  • Niet online
Holkers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:36:
Ajax speelde in de eerste helft met 1 verdedigende middenvelder (Mazraoui) en die had letterlijk z’n handen vol aan de aanvallende mensen van Lille. Dat kan Nous gewoon niet, is echt een fout van Ten Hag om hem daar alleen neer te zetten. In de tweede helft kwam Alvarez maar ook Donny schoof naar achteren waardoor er een tweede verdedigende middenvelder bij kwam. Ook schoven Promes en Tadic iets naar achteren waardoor het middenveld meer bespeelbaar werd en toen ging het lopen bij Ajax. Vooral een tactische blunder die recht werd gezet maar het had je zo maar rood kunnen opleveren en daardoor een hele helft billen knijpen
Uhh donny speelde vanaf minuut al veel meer teruggetrokken. Normaal speelt hij als verkapte spits

• Deadsy
Martinusz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:21:
[...]

Weet niet welke wedstrijd die hebben gekeken, maar Schuurs was een dikke voldoende. Ze kunnen beter die aanvallers van Lille een 1 geven voor de moeite :+
Dest ook onvoldoende, Labyad voldoende.

Neem aan dat Schuurs een relatie heeft met de ex van de journalist of zo.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 13:34
Pfff Koert :(

• Deadsy
Feyenoord op RTL en niet AZ.

Dus AZ zal dik winnen en op RTL word het billenknijpen.

Hoop dat ze weten te winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 13:34
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/yYRDjQHf/vlcsnap-2019-11-28-18h51m54s557.png
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/HnDgkthx/vlcsnap-2019-11-28-18h53m30s820.png

Verstandig professioneel vuurwerk buiten het stadion!

[ Voor 23% gewijzigd door DoeEensGek op 28-11-2019 18:56 ]

• Holk
Vermeer geblesseerd?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deadsy
Klein feit.
Feyenoord heeft nog nooit verloren met Marsman in de basis

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Al 3 minuten zonder tegengoal. Goed begin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:56:
Klein feit.
Feyenoord heeft nog nooit verloren met Marsman in de basis
En marsman heeft Europees al een paar jaar geen doelpunten om zijn oren gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
yup. heeft afgelopen weekend blijkbaar al met pijn zitten spelen.
Vind het dan apart dat hij dan speelt en nu daardoor niet.

• Holk
Commentator bij RTL7 slaap vanavond in z’n Feyenoord pyjama.. :)

• groggy
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:59:
[...]

yup. heeft afgelopen weekend blijkbaar al met pijn zitten spelen.
Vind het dan apart dat hij dan speelt en nu daardoor niet.
Ga je nou vermeer de zwarte Piet toespelen?

• LZ86
Verdomme Botteghin.

• Deadsy
Ze spelen best goed

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 11:15

Nibbz

Postmaster General

Kijk je even weg van het aanvallende spel van AZ... scoort partizan gewoon :o, en staat het 0-1

13:37

• Deadsy
Nibbz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:15:
Kijk je even weg van het aanvallende spel van AZ... scoort partizan gewoon :o, en staat het 0-1
Nu weet je dus wat je niet meer moet doen

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Zelfs met alle geblesseerden moet je thuis van die Schotten winnen, liefst met 2-0. Die kunnen niks en ze willen liever ook niet.

Verdomme die moet er toch in man!

[ Voor 12% gewijzigd door CR1691 op 28-11-2019 19:19 ]

PSN: Finally_Chris

• LZ86
Tja, ze blijven vooral kansen verprutsen.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
AZ helaas 2-0 achter

• krissie100
  • Laatst online: 22:59
Totale offday van mijn clubje helaas, dat wordt zo zeeeer lastig overwinteren

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 11:15

Nibbz

Postmaster General

Bizot speelt iemand aan.. die door 3 man gedekt word.. nou lekker dan

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Tja, typisch AZ he. Als het erop aankomt stellen ze te vaak teleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
w00t

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
JAAAAAAAAAAAAAAAA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:25:
Tja, typisch AZ he. Als het erop aankomt stellen ze te vaak teleur.
Vind het prima als ze dat 15 december ook doen >:)

• Harribo
Waar is Az mee bezig?
Die gooien gewoon ff nu hun overwintering weg

Feyenoord 1-0

[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 28-11-2019 19:29 ]

• toolkist
  • Niet online
Wauw die bal was 15 meter naast gegaan ofzo

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:16

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:29:
Wauw die bal was 15 meter naast gegaan ofzo
Yup, maar mag het een keertje meezitten? Marsman! :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
:)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F
Poll: Feyenoord vs Rangers
Winst Feyenoord
Winst Rangers
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402292&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: AZ vs Partizan Belgrado
Winst AZ
Winst Partizan Belgrado
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402293&layout=6&sort=prc

Poll: Sporting vs PSV
Winst PSV
Winst Sporting
Gelijkspel
Epstein didn't kill himself!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402294&layout=6&sort=prc

[ Voor 28% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-11-2019 19:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
@OPSLAGHOND

Je bent te laat

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Jongen jongen jongen die moet toch hangen!!!

PSN: Finally_Chris

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:33:
[...]

Yup, maar mag het een keertje meezitten? Marsman! :X
Uiteraard mag dat.

Leuk spelertje trouwens, die Souma van Partizan. Speelt in z'n eentje de halve verdediging van AZ op een hoopje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
CR1691 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:36:
Jongen jongen jongen die moet toch hangen!!!
@Deadsy Nou nou, ik ben een keertje te laat ... sorry hoor ... :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 21:32
Sagat schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:33:
[...]

Yup, maar mag het een keertje meezitten? Marsmens! :X
Ftfy :+ :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Harribo
toolkist schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:37:
[...]
Leuk spelertje trouwens, die Souma van Partizan. Speelt in z'n eentje de halve verdediging van AZ op een hoopje.
Moeten we niet hebben natuurlijk.

Ik dacht Az is wel door... Maar nu...

• LZ86
Mijn god, die Sinisterra vernaait zo enorm veel 100% kansen.....Wat zonde

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Harribo schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:39:
Moeten we niet hebben natuurlijk.

Ik dacht Az is wel door... Maar nu...
En dan heeft United ook nog eens per ongeluk verloren, die gaan het dus niet weergeven de komende wedstrijd tegen AZ. :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:39:
Mijn god, die Sinisterra vernaait zo enorm veel 100% kansen.....Wat zonde
Het is geen spits. En staat ook niet bekend om zijn goals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:42:
[...]

En dan heeft United ook nog eens per ongeluk verloren, die gaan het dus niet weergeven de komende wedstrijd tegen AZ. :/
ManU kan de thuiswedstrijd tegen AZ ook gewoon laten lopen, ze zijn immers al door. Bovendien spelen ze de komende weken t/m nieuwjaarsdag nog 10 wedstrijden.

Bij de huidige tussenstand lijkt het erop dat AZ wel moet winnen in Manchester, omdat Partizan thuis tegen Astana mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:42:
[...]

Juist wel. Die spelen vandaag al met een jeugd elftal en rond half december, als hij programma helemaal vol zit, gaan die echt wel rust geven aan de 1e selectie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
Jezus, Theo lijkt wel dikker dan Jan :X

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Deadsy
Feyenoord heeft echt energiek zitten spelen. Ben bang dat ze dit de kop zal kosten de laatste 20min

• Pompi
AZ niet gezien maar hebben ze het door al die complimenten het te hoog in hun bol gekregen en denken ze dat ze sterker zouden zijn dan ze echt zijn of was het gewoon verdiend voor Partizan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Hopen dat Feyenoord eens een keer niet zo kut als een beschimmelde flamoes uit de kleedkamer komt. Deze overwinning hebben we zo hard nodig
Pagina: 1 ... 64 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken