Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:11
Als je de rechtsback hoog laat staan kun je na de wedstrijd altijd roepen dat het 352 was, maar het blijft op papier 433 maar het gaat erom hoe je daarmee speelt. Kies je ervoor om alles over links te gooien en je linksback als linkshalf te laten staan en alles schuift door dan speel je toch echt een verdraaide 433 in mijn ogen.

Koeman moest zich kwalificeren, dat is nu gedaan dus nu kan de laatste pot een soort “reserves het veld in!” potje worden maar de basis die tegen Duitsland in het veld stonden blijft wel staan hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:40
Ach laat die Koeman ff lekker gefrustreerd doen. Tis ook maar een mens. Man is toe aan...
Ik vind dat hij het goed heeft gedaan en ben blij dat we hem als bondscoach hebben.
Moet er niet aan denken dat we weer een Danny Blind oid hadden...

Stiekem hoop ik dat Noord Ierland een puntje meeneemt tegen die Mannschaft maar het zal wel niet

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 18-11-2019 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:17

snmght

imho dan he

D-e-n schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:40:
@snmght
@Typhone
@mavaros
Koeman is zijn periode begonnen met 352. Van Aanholt en Hateboer (dacht ik) waren de wing backs. Vilhena speelde er ook nog even. Omdat het aanvalsspel daarmee niet liep is hij toen overgestapt.

De grap is dat Koeman tegen Duitsland gewoon al twee keer een helft met drie verdedigers gespeeld heeft. Alleen omdat het dan niet zo op papier staat ziet niemand dat.

Ik begreep dat er morgen geëxperimenteerd wordt. Daar is het ook nu de tijd voor.
Tsja, daar noem je ook twee namen op.. Dat die opstelling niet werkte kon mijn dooie grootmoeder ook op voorhand zeggen.

Benieuwd wat er morgen uit de koker komt.

Ik hoop:

De Ligt (GK)

Veltman De Vrij Blind

Propper
De Jong Wijnaldum
Van de Beek

Stengs Boadu Promes

En speeltijd via wissel voor Weghorst.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 15:56
Mwah, over de laatste 6 jaar zijn de Noord-Ieren succesvoller geweest dan Nederland.
Dan liever inderdaad maar evenop resultaat spelen en het ticket binnenslepen en nu tegen Estland eens beginnen met Boadu/Stengs, zien wat zij zullen brengen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:14
Het is gewoon idioot dat je twee basisspelers op het ek nog hun debuut moeten maken in het Nederlands elftal. Nooit een wedstrijd hebben gespeeld die ergens omdraait.
Maar boadu en stengs spelen sowieso op het ek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:43
snmght schreef op maandag 18 november 2019 @ 23:04:
[...]

Tsja, daar noem je ook twee namen op.. Dat die opstelling niet werkte kon mijn dooie grootmoeder ook op voorhand zeggen.

Benieuwd wat er morgen uit de koker komt.

Ik hoop:

De Ligt (GK)

Veltman De Vrij Blind

Propper
De Jong Wijnaldum
Van de Beek

Stengs Boadu Promes

En speeltijd via wissel voor Weghorst.
De Ligt???

Speel je met drie centrale verdedigers of met een links en rechtsback? Als je met drie centrale verdedigers speelt moet je een linkshalf hebben die de zijkant kan bezetten. Wie gaat er anders over Promes heen?

De winst van de laatste jaren was juist dat de positie van Stengs en Promes zodanig was dat ze meer vanuit de binnenkant speelden. Exit vaste buitenspelers. Ik wilde dat zo houden.

Ik word overigens ook weer een beetje moe van de analisten die nu Blind plots weer gaan pluggen als centrale verdediger. Onzin. Er zijn er vier verdedigend beter en die zijn stuk voor stuk opbouwend ook niet beroerd.
Joostje123 schreef op maandag 18 november 2019 @ 23:29:
Het is gewoon idioot dat je twee basisspelers op het ek nog hun debuut moeten maken in het Nederlands elftal. Nooit een wedstrijd hebben gespeeld die ergens omdraait.
Maar boadu en stengs spelen sowieso op het ek.
??? Boadu komt net kijken en moet eerst maar zorgen dat hij meegaat. Ik hoop het maar het opportunisme ten top. Bergwijn, Malen, Depay, Stengs, Promes en een pinchhitter als De Jong of Weghorst zijn al zes namen. Ihatarran, Dilrosun zijn er ook nog. Tel ik Babel al niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:10
D-e-n schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:40:
@snmght
@Typhone
@mavaros
Koeman is zijn periode begonnen met 352. Van Aanholt en Hateboer (dacht ik) waren de wing backs. Vilhena speelde er ook nog even. Omdat het aanvalsspel daarmee niet liep is hij toen overgestapt.

De grap is dat Koeman tegen Duitsland gewoon al twee keer een helft met drie verdedigers gespeeld heeft. Alleen omdat het dan niet zo op papier staat ziet niemand dat.

Ik begreep dat er morgen geëxperimenteerd wordt. Daar is het ook nu de tijd voor.
Het klopt hoor, dat Koeman ook met 3 verdedigers heeft gespeeld, terwijl het op papier anders stond.

Mijn probleem blijft dat Koeman tegen dwergploegjes ook met 4 verdedigers op papier start. Dat is naar mijn idee overbodig. Die extra speler kan je beter meer naar voren halen.

Maar goed. Voorlopig staat Koeman met zijn bende hele goede spelers in het Europese toernooi. Dan beginnen we allemaal weer op 0. En met dit elftal/team kan het zomaar zo zijn dat we in de finale komen. De kwaliteiten zijn er. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:49:
Stiekem hoop ik dat Noord Ierland een puntje meeneemt tegen die Mannschaft maar het zal wel niet
Nee joh, nu krijg je Oekraine in de poule als je 2e wordt. Als je 1e wordt kunnen daar wat andere vervelende teams bij komen (volgens mij o.a. Frankrijk en Belgie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 14:19

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:24:
[...]

Nee joh, nu krijg je Oekraine in de poule als je 2e wordt. Als je 1e wordt kunnen daar wat andere vervelende teams bij komen (volgens mij o.a. Frankrijk en Belgie).
Het is toch niet zo erg om die teams tegen te komen? Helemaal België niet op het EK. Liever in de poule dan in de knock out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Als je kampioen wil worden moet je van iedereen winnen, als je geen kampioen wil worden moet je thuis blijven.
Kortom, het maakt geen zak uit wie je in de poule krijgt. (En toch is de kans dat een topteam in de poulefase punten laat liggen groter dan dat ze zich in de KO fase laten verrassen)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:55:
[...]

Het is toch niet zo erg om die teams tegen te komen? Helemaal België niet op het EK. Liever in de poule dan in de knock out.
En dan ook nog Portugal loten en na de groepsfase naar huis? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
mavaros schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:00:
[...]Mijn probleem blijft dat Koeman tegen dwergploegjes ook met 4 verdedigers op papier start. Dat is naar mijn idee overbodig. Die extra speler kan je beter meer naar voren halen.
Dus je haalt twee aanvallende vleugelverdedigers eruit voor een extra centrale verdediger? Zoals hier (een opstelling met helemaal niemand aan de zijkant; ook lekker om tegen te verdedigen :D ; nog extra snelheid achterin met Veltman en Blind om de counter op te vangen) snmght in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 - Deel 2" :+
Die standaard 4-3-3 kan je net zo goed een 2-5-3 noemen als je wilt O-) (als Dumfries speelt tenminste)

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 19-11-2019 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03

ST10©DE

Dus.............

Hoe laat wordt de opstelling eigenlijk bekend gemaakt?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
ST10©DE schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:44:
Hoe laat wordt de opstelling eigenlijk bekend gemaakt?
Is die dan nog niet bekend? (De helft doet niet mee dus dan blijft er niet veel meer over)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Laatst online: 09:47
Ankona schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:06:
Als je kampioen wil worden moet je van iedereen winnen, als je geen kampioen wil worden moet je thuis blijven.
Kortom, het maakt geen zak uit wie je in de poule krijgt. (En toch is de kans dat een topteam in de poulefase punten laat liggen groter dan dat ze zich in de KO fase laten verrassen)
Dit is een veelgemaakte denkfout in het voetbal.

Je hebt tegen iedere tegenstander, gebaseerd op hum niveau, een kans dat je wint of verliest.

Hoe zwakker de tegenstanders op een toernooi, hoe groter de kans dat je het toernooit wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 18 november 2019 @ 23:37:
[...]
Ik word overigens ook weer een beetje moe van de analisten die nu Blind plots weer gaan pluggen als centrale verdediger. Onzin. Er zijn er vier verdedigend beter en die zijn stuk voor stuk opbouwend ook niet beroerd.
In Ajax speelt Blind dit seizoen (en ook vorig seizoen) echter uitstekend als centrale verdediger, met name in de Champions League wat een hoger niveau is dan Nederland - Noord Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
smurfinmark schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:03:
[...]

Je hebt tegen iedere tegenstander, gebaseerd op hum niveau, een kans dat je wint of verliest.

Hoe zwakker de tegenstanders op een toernooi, hoe groter de kans dat je het toernooit wint.
Bovendien kan ook een sterke ploeg zich een keer verslikken in een kleinere. Hoe meer wedstrijden ze spelen, hoe groter die kans, hoe zwakker het veld wordt later in het toernooi, hoe makkelijker het voor jou wordt om te winnen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Ankona schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:50:
[...]

Is die dan nog niet bekend? (De helft doet niet mee dus dan blijft er niet veel meer over)
Niet dat ik weet. Als die wel bekend is zou ik graag willen weten waar ik het kan vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
ST10©DE schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:53:
[...]

Niet dat ik weet. Als die wel bekend is zou ik graag willen weten waar ik het kan vinden.
Doorgaans wordt dat een uur voor de aftrap bekend gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
smurfinmark schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:03:
[...]

Ik vind dat complete onzin.

Een goed elftal/team heeft veel meer baat bij een sterke tegenstander. Dan wordt gevraagd van dat team om vol te spelen. Zie de wedstrijd tegen NI.

Een Ajax heeft vaak de grootste moeite met een k**clubje als het om de kwalificatie gaat van de Europaleage/CL. Zitten ze eenmaal in het toernooi, dan rollen ze bijna elk team op, de laatste paar jaar. PSV kan er ook over meepraten en Fc Utrecht was ook de Sjaak. AZ ook, overigens.

Zet het Nederlands elftal in de poule des doods en dan ga je of op je bek, of je verslaat iedereen en daarna is de sky the limit.

We hebben goede spelers, en een goed draaient Nederland hoeft van niemand bang te zijn. Dan moet je wel durven en mogen voetballen. Met dichtgeknepen billen de bal rondtikken loopt tegen de grote jongens verkeerd af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Ik hoop op(weet niet precies wie wel en niet fit is)

Cillessen
Dumfries-de ligt-de vrij-blind
VS Beek-de jong-propper/wijnaldum
Promes-boadu-Stengs

Waarom geen Depay? Omdat we wel weten wat hij kan.
Ik zou deze pot gebruiken om te kijken wie zijn vervanger kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
PolarBear schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:32:
[...]

In Ajax speelt Blind dit seizoen (en ook vorig seizoen) echter uitstekend als centrale verdediger, met name in de Champions League wat een hoger niveau is dan Nederland - Noord Ierland.
Aké, de Vrij, de Ligt en van Dijk spelen week in week uit op hoog niveau. Ik word een beetje moe van het eeuwige gezeur over Blind. De ene keer moppert iedereen op hem als hij kut staat te verdedigen in Oranje maar nu draait hij lekker in Ajax en dan moeten we gelijk het elftal maar weer om gaan gooien voor hem? Spelen in Oranje is overigens ook veel moeilijker dan bij Ajax.

Ik vind dat hij het helemaal niet zo slecht doet als linksback. Voordeel is dat je binnen een wedstrijd heel snel kunt schakelen met hem. Iets naar binnen knijpen en je speelt met drie centrumverdedigers en hem doorschuiven en je hebt een extra middenvelder. Met een pure verdediger of een wingback als v Aanholt ben je die flexibiliteit kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

dutchgio schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:56:
[...]

Doorgaans wordt dat een uur voor de aftrap bekend gemaakt.
Ah, gevonden:
Each national association must provide their validated official match sheet to
UEFA (via TIME) no later than 75 minutes before kick-off. That sheet should
contain the numbers, full names and nicknames (if applicable) of no more than
23 players (as well as the names of any officials sitting on the substitutes’ bench
and any (up to five) additional technical seats). The 11 players indicated on the
match sheet as forming the starting 11 must commence the match. The other
12 are designated as substitutes.
Bron: https://www.dbu.dk/media/...ns-manual-2018-20-1-0.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Laatst online: 09:47
mavaros schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:21:
[...]

Ik vind dat complete onzin.

Een goed elftal/team heeft veel meer baat bij een sterke tegenstander. Dan wordt gevraagd van dat team om vol te spelen. Zie de wedstrijd tegen NI.

Een Ajax heeft vaak de grootste moeite met een k**clubje als het om de kwalificatie gaat van de Europaleage/CL. Zitten ze eenmaal in het toernooi, dan rollen ze bijna elk team op, de laatste paar jaar. PSV kan er ook over meepraten en Fc Utrecht was ook de Sjaak. AZ ook, overigens.

Zet het Nederlands elftal in de poule des doods en dan ga je of op je bek, of je verslaat iedereen en daarna is de sky the limit.

We hebben goede spelers, en een goed draaient Nederland hoeft van niemand bang te zijn. Dan moet je wel durven en mogen voetballen. Met dichtgeknepen billen de bal rondtikken loopt tegen de grote jongens verkeerd af.
Ik ben bang dat je dit statistisch niet aan gaat tonen, sterkere landen winnen doorgaans van zwakkkere landen.

De rest is nogal vanuit de onderbuik danwel N=1 geredeneerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
smurfinmark schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:12:
[...]

Ik ben bang dat je dit statistisch niet aan gaat tonen, sterkere landen winnen doorgaans van zwakkkere landen.

De rest is nogal vanuit de onderbuik danwel N=1 geredeneerd.
Het gaat maar over voetbal. Daar regeert de onderbuik. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Als Nederland niet groepswinnaar wordt en Roemenië zich later dit jaar via de play-offs plaatst is de poule voor Nederland al zo goed als bekend, want doordat Roemenië wedstrijden in de poule van Nederland organiseert worden zij sowieso ook in die poule geplaatst en Oekranie kan alleen in de poule van Nederland komen doordat ze niet samen met Rusland mogen. Blijft dan dus nog een team uit pot 4 over, hopelijk iets westelijker zodat het niet alleen tegen teams uit het voormalige Oostblok is want die spelen meestal zo defensief vergeleken met andere teams.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Hahaha hebben jullie deze foto al gezien?

Afbeeldingslocatie: https://static.cnews.fr/sites/default/files/styles/image_640_360/public/david_easmon_5dd38884918a7.jpg?itok=cdlDJSyt
Afbeeldingslocatie: https://fotografias.lasexta.com/clipping/cmsimages01/2019/11/18/07651DEB-F193-4561-BEF9-21448F302376/58.jpg

De nieuwe Lukaku? :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Haha ik zag hem voorbij komen ja die foto. Arme kleine man, is nog aan het herstellen en krijgt kalmeringsmiddelen toegediend :+

[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 19-11-2019 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Martinusz schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:19:
Hahaha hebben jullie deze foto al gezien?

[Afbeelding]
[Afbeelding]

De nieuwe Lukaku? :P
Op een andere foto zie je dat Sparta ook een "lange" speler heeft, kan dus zomaar zijn dat dit kleintje naast hem een paar jaar jonger is en al met een hoger team mee doet.
Blijkbaar heeft PSG ook een speler van rond de 12-14 die al 1.80 is en dus ook boven iedereen uit torent.
Afbeeldingslocatie: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2018/01/01/09/47ACA21B00000578-0-image-m-2_1514800637397.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 19-11-2019 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
Promes rechtsback, moet goed komen :+

Edit:

Cillessen; Promes, De Ligt, Aké, Van Aanholt; Pröpper, Wijnaldum, Frenkie de Jong; Stengs, Luuk de Jong, Depay

[ Voor 62% gewijzigd door Holk op 19-11-2019 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Holkers schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:36:
Promes rechtsback, moet goed komen :+

Edit:

Cillessen; Promes, De Ligt, Aké, Van Aanholt; Pröpper, Wijnaldum, Frenkie de Jong; Stengs, Luuk de Jong, Depay
Typisch Koeman.
Promes heeft daar het hele seizoen niet gespeeld, heeft er alleen gestaan tijdens een vrij onsuccesvolle periode in Spanje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:46

Qu3st

Is De Vrij nog steeds geblesseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ik gok op 6-0 voor Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:49
Volgens Koeman was Luuk toch de echte pinshitter?!? Waarom start ie dan boven Wout of Boadu of gewoon Memphis in de spits, nog steeds begrijp ik Koeman te vaak niet om respect voor die man te krijgen. Promes ook tja... Zet gewoon een rechtsback neer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/1zCG3mxt/IMG-20191119-WA0009.jpg
Nog rustig hier. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Promes gaat tegenvallen en word dan door de mensen afgebrand.
En de keus voor Luuk is inderdaad apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Koeman gaat gewoon voor de meesterzet en begint in een 334 opstelling met een Stengs rondom Luuk en Promes rechtsbuiten :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Ik was het niet helemaal eens met de felle kritiek op Koeman. Je kan niet elke week een wereldpartij op de mat leggen. Maar als ik nu zie dat hij Promes op de rechtsback positie neerzet, kunnen ze hem aanmelden bij een gesloten afdeling. Ongelooflijk zeg...
Speelt het hele seizoen aanvallend, als 10 of vleugelspeler. En de laatste weken is ie steeds meer bepalender bij Ajax. Wordt ie achterin gezet 8)7

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Iemand net NOS sport gezien? Was dat echt een interview met de officiële directeur van de KNVB of zat ik gewoon een herhaling van Van Kooten en De Bie te kijken? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Curva schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:15:
Ik was het niet helemaal eens met de felle kritiek op Koeman. Je kan niet elke week een wereldpartij op de mat leggen. Maar als ik nu zie dat hij Promes op de rechtsback positie neerzet, kunnen ze hem aanmelden bij een gesloten afdeling. Ongelooflijk zeg...
Speelt het hele seizoen aanvallend, als 10 of vleugelspeler. En de laatste weken is ie steeds meer bepalender bij Ajax. Wordt ie achterin gezet 8)7
Helemaal maf idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Curva schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:15:
Hij doet een Van Gaaltje.

Die flikte dat ook in Brazilië en we werden 3e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Toch apart dat je iedere keer toch weer gaat kijken, ook al gaat het (weer) geen hooggaand niveau worden waarschijnlijk.

Ben benieuwd naar de andere spelers die een kans krijgen. Ik volg veel van die spelers niet, behalve die spelen in de PL en beide doen het echt goed (Ake/Van Aanholt). Het is zo'n zonde dat geen enkele Tv-zender de Ligue 1 uitzendt, want heb echt geen idee hoe Memphis het nu echt doet in die competitie.
Gonadan schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:18:
Iemand net NOS sport gezien? Was dat echt een interview met de officiële directeur van de KNVB of zat ik gewoon een herhaling van Van Kooten en De Bie te kijken? :?
Niet gezien, wat gebeurde er precies?

[ Voor 27% gewijzigd door HollowGamer op 19-11-2019 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik had het zelf niet zo flink zitten veranderen.
Je wilt toch aan een vaste structuur werken etc, als je dan zo veel nieuwe spelers erin gaat gooien heb je er niet veel aan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/jdmGp0dY/IMG-20191119-WA0013.jpg :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:29:
Ik had het zelf niet zo flink zitten veranderen.
Je wilt toch aan een vaste structuur werken etc, als je dan zo veel nieuwe spelers erin gaat gooien heb je er niet veel aan.
Je kan nu wel zien of welke spelers mee moeten naar het EK. Het is opzicht wel een goede test. Verder worden we toch niet meer eerste.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavaros
Aha, er loopt een nieuwe Gullit rond in het veld. Dat is altijd gunstig.

Hup Nederland. :)F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Pinchhitter de Jong in de basis. Geen Weghorst. Promes rechtsback. Ach ja het zal allemaal wel. We gaan eens kijken naar Stengs. Hierna 5 maanden stilte over Oranje dat is wel prettig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Nou hopsake, voetballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Nou, wissel die Stengs maar weer. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Fijn om Frank Snoeks weer te horen, hij weet altijd wat spelers denken - dat is ook een gave. :+

@Typhone Er zal toch wel tussentijds aan vriendschappelijke wedstrijden worden gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
bdgint goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 22:14
dat ging wel heel erg makkelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:41

Fiber

Beaches are for storming.

Pompi schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:14:
Koeman gaat gewoon voor de meesterzet en begint in een 334 opstelling met een Stengs rondom Luuk en Promes rechtsbuiten :+
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

HollowGamer schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:49:
Fijn om Frank Snoeks weer te horen, hij weet altijd wat spelers denken - dat is ook een gave. :+

@Typhone Er zal toch wel tussentijds aan vriendschappelijke wedstrijden worden gedaan?
Volgens mij niet meer tm maart! *O*

Veltman en Dumfries leggen het af tegen Promes zie ik al! :*)

0-1 Noord Ierland lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Leuk die goed bedoelde gebaren, ik had liever een doortastende KNVB en politiek hierover gezien. Vooral omdat er beelden genoeg zijn.

@Grindtegel EST staat nou niet echt bekend om hun voetbal. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
Duitsland staat achter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Typhone schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:52:
[...]

Volgens mij niet meer tm maart! *O*

Veltman en Dumfries leggen het af tegen Promes zie ik al! :*)
maar dat is dan ook geen vergelijk want promes kan itt die andere wel voetballen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Als Ten Hag dat grapje maar niet gaat uithalen met hem! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:15

Nibbz

Postmaster General

Aké ziet er aan de bal goed uit! Zonder bal nog weinig hoeven te laten zien natuurlijk

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nibbz schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:54:
Aké ziet er aan de bal goed uit! Zonder bal nog weinig hoeven te laten zien natuurlijk
Zo zonde dat hij lang bij Chelsea heeft gezeten, denk dat hij onder Lampard wel een kans had gekregen. Nu is hij overigens weer 70+ miljoen waard. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:00

Quad

Doof

Stengs jonge..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Typhone schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:53:
Als Ten Hag dat grapje maar niet gaat uithalen met hem! :P
Met Dest en Mazraoui als opties heb je dat ook totaal niet nodig.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wijnaldum is tegenwoordig nummer 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
HollowGamer schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:01:
Wijnaldum is tegenwoordig nummer 10?
Het is Estland.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Als je niks zinnigs bij te dragen hebt, zeg dan niks

[ Voor 78% gewijzigd door Outerspace op 19-11-2019 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
nr2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Yes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Goal Ruud Gullit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:27

Shabbaman

Got love?

Ik kan me niet voorstellen dat Stengs vandaag niet gaat scoren.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-09 21:56

Mach

[END]Avengers

Is dat Gullit?😂

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Shabbaman schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:03:
Ik kan me niet voorstellen dat je hem niet in de basis zet tegen Noord Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 23-09 13:55
Gullit doet het!!!

Ow w8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Hij kan toch wel op zijn positie spelen? Hij is geen nummer 10 en het wordt daar veel te druk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Deadsy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:04:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je hem niet in de basis zet tegen Noord Ierland.
Ik deel je verbazing. Maar Berghuis kon wel goed het tempo uit de wedstrijd halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

‘19:45 dat doet je toch aan Duitsland denken, en ja Duitsland heeft gescoord’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Zou de Ligt nog hands maken vanavond? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Je ziet van Aanholt denken: 'Die bal had ik beter moeten raken'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:00

Quad

Doof

K heb net begrepen dat Luuk de Jong beide doelpunten heeft geclaimd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
HollowGamer schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:05:
[...]

Hij kan toch wel op zijn positie spelen? Hij is geen nummer 10 en het wordt daar veel te druk.
Estland zit zo slecht te verdedigen dat de drukte niet echt veel uitmaakt. En Estland staat ook niet echt met 8 man rondom de eigen 16 de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:06:
[...]

Estland zit zo slecht te verdedigen dat de drukte niet echt veel uitmaakt. En Estland staat ook niet echt met 8 man rondom de eigen 16 de hele tijd.
Dat is waar, maar ik zie nu steeds die De Jong de bal halen of een Stengs, dat zie ik liever Wijnaldum doen - dat is zijn kracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het is Estland en vroeg in de wedstrijd, maar het tempo ligt hoger en ze vinden elkaar makkelijker.
Als er nog een paar bij gemaakt worden zal het vanzelf wat rustiger gaan, maar het is al een stuk leuker om te kijken :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Nibbz schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:06:
Zou de Ligt nog hands maken vanavond? :o
Waarom dat? Heeft hij zelden gedaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
tweakduke schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:09:
Het is Estland en vroeg in de wedstrijd, maar het tempo ligt hoger en ze vinden elkaar makkelijker.
Als er nog een paar bij gemaakt worden zal het vanzelf wat rustiger gaan, maar het is al een stuk leuker om te kijken :)
Komt ook omdat Estland niet met 10/11 man achter de bal staat en wel iets aanvallend wilt doen.

We moeten nu niet Blind laten invallen - dat is die gozer niet gewend volgens Snoeks. :9

[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 19-11-2019 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

‘Het Estisch elftal’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Die nieuwe Gullit staat best een puike partij te voetballen.

We hebben gewoon best een goed team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Ligt het aan mij, of is het heeel stil in de ArenA?

edit:
laat maar... de trommels zijn weer ingezet! haha

[ Voor 36% gewijzigd door Nibbz op 19-11-2019 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Shabbaman schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:03:
Die moet er nog ff in komen, had wat ongelukkig passjes maar komt wel goed met die jongen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nibbz schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:12:
Het verbaasd mij eerder dat er nog mensen gaan, het was echt niet om aan te zien vorige week en een ticket is niet altijd goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 15:56
Dacht even dat Ten Hag coach was bij de Esten. :+
Nette kans voor De Jong, alleen debal te vroeg naar beneden.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Antonov... Die zie ik nog het stadion uitvliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Vlassie1980 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:13:
[...]

Die moet er nog ff in komen, had wat ongelukkig passjes maar komt wel goed met die jongen.
Een dubbele ontkenning is soms wat lastig te doorzien, maar ik bedoel dus dat Stengs wel gaat scoren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Nibbz schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:12:

edit:
laat maar... de trommels zijn weer ingezet! haha
Ik kan je vertellen vanuit de arena, het is vrij koud en vrij stil inderdaad. Beetje standaard getrommel. Heb beter mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mugwump schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:59:
[...]

Met Dest en Mazraoui als opties heb je dat ook totaal niet nodig.
Mazraoui geblesseerd right now.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Wel grappig hoor. Koeman speelt volgens iedereen te laf, Veltman en Dumfries zijn volgens de meesten hier ruk en dan is het plots weer belachelijk dat hij tegen een kleine tegenstander een aanvaller probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Zo slecht vind ik EST niet, hebben een paar goede combinaties tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
steeds hebben de esten in het midden een man vrij, wie laat nou steeds die man gaan is dat propper of de jong ? best irritant/slordig dat ze steeds hun man laten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kan die Stengs ook iets anders dan steeds terugkappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
D-e-n schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:23:
Wel grappig hoor. Koeman speelt volgens iedereen te laf, Veltman en Dumfries zijn volgens de meesten hier ruk en dan is het plots weer belachelijk dat hij tegen een kleine tegenstander een aanvaller probeert?
Ik vind het wel belachelijk dat Quincy Promes die zeer goed in vorm is om hem rechtsback te laten spelen ja, op basis van zijn spel verdient hij gewoon een plek in de voorhoede.

De beslissing op zich vind ik te verdedigen, Promes is een veel betere voetballer dan Veltman en Dumfries bij elkaar, ik weet alleen niet of Promes er op zit te wachten om constant rechtsback te spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Zou Stengs wat last hebben van de druk? Hij heeft werkelijk waar nog geen enkele knappe bal gegeven. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:08
Waarom zendt ziggo geen schakelprogramma uit. Dat sommigen Dui willen snap ik, maar ik wil wales-Hon zien.... daar spant het erom.
Pagina: 1 ... 53 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken