Wat ben je toch k*t Babel
Pisballen van Babel
Float like a butterfly, sting like a bee.
Koeman weet dat hij nog een wissel heeft?
Ik schrok al, waar blijft de buitenspel!????
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die Babel. Wat weet die van Koeman, dat hij mag spelen?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Babel op staande voet ontslagen. En je haar wassen.
Mensen in dit topic die weer individuele spelers aan het aanvallen zijn 
Net alsof de opdracht niet overduidelijk is om het tempo eruit te alen en op de 0 te spelen voor plaatsing met zo weinig mogelijk inspanning... Zelfs Vdb speelt alleen maar achteruit.

Net alsof de opdracht niet overduidelijk is om het tempo eruit te alen en op de 0 te spelen voor plaatsing met zo weinig mogelijk inspanning... Zelfs Vdb speelt alleen maar achteruit.
Tuurlijk breng je geen man in vorm voor oude shitspelers die niks toevoegen
. Zo irritant dat hiervoor de competitie altijd stil ligt.

7 is zijn geluksgetalPWM schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:30:
Donny heeft 7* buitenspel gestaan.
En als je met dergelijke instructies begint tegen Noord Ierland dan moet je gewoon ander werk gaan zoeken.Krukar schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:30:
Ach ja, de kwalificatie is bijna binnen!

Ake mag invallen, het zou zo grappig zijn als die Ieren uiteindelijk nog één maken uit een doodspelmoment.
Een extra verdediger!?! Jezus Koeman, schaam je!
Na 100.000 jaar kwalificeren we ons weer eens?!!!!!!!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha een extra verdediger???
Wat een droevigheid. Alle glans gaat zo van deze kwalificatie af op deze manier. Een punt koesteren tegen noord ierland, wat is dat voor kansloze k*t mentaliteit.
Wat een droevigheid. Alle glans gaat zo van deze kwalificatie af op deze manier. Een punt koesteren tegen noord ierland, wat is dat voor kansloze k*t mentaliteit.
PSN: Finally_Chris
Tis nou ook niet dat ze voorin hun best doen om aangespeeld te kunnen worden. Stelletje lamzakken daar. En dan je enige speler in vorm zelf onschadelijk maken doordat Babel per se naar links moetph4ge schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:27:
[...]
Speelt ook teveel postbode. Je hoeft niet altijd eerst 20 meter te lopen voordat je de bal speelt.
Maar Oranje speelt gewoon voor een gelijkspel. Voor de winst werd er te behoudend gespeeld.

En dit is gewoon triest, een verdediger brengen voor een aanvaller... Allemachtig zeg.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:04
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat is denk ik het verschil met het Nederlands elftal of spelen met je vaste ploeggenoten bij je club. Voel je elkaar net iets beter aan waardoor je dan wel precies goed staat met buitenspel.PWM schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:30:
Ik denk dat de Roon en Berghuis in de toekomst fijn bij de kachel mogen zitten als Nederland speelt.
...
We moeten nog blij dat koeman naast de keeper niet 10 verdedigers heeft opgesteld, hij wil niet winnen.
Bal komt gewoon te laat. Donny mist Ziyech en Tadic.PWM schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:30:
XXXVI
Waarom zo verdedigend wisselen? hebben die ieren laten zien dat ze gevaarlijk zijn ofzo?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Voor mij hoeft het niet hoor. Het is schandalig dat je hier niet gewoon wint en zo slecht voetbal speelt. Blijf dat gewoon thuis.
Nee hij bakt er gewoon niks van, net als zijn teamgenoten.ephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:32:
[...]
Bal komt gewoon te laat. Donny mist Ziyech en Tadic.
Je vergeet de andere 8. 😂ephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:32:
[...]
Ik denk dat hij Ten Hag het meest mist.ephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:32:
[...]
En stel je hem nu eens voor als trainer van Barcagroggy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:32:
We moeten nog blij dat koeman naast de keeper niet 10 verdedigers heeft opgesteld, hij wil niet winnen.
Reken maar dat iedereen bij barca het telefoonnummer van koeman gewist heeft na deze wedstrijd te hebben gezien.Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:33:
[...]
En stel je hem nu eens voor als trainer van Barca
Beide zitten gewoon weer bij de selectie de volgende keer hoor.Luxicon schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:32:
Ik denk dat de Roon en Berghuis in de toekomst fijn bij de kachel mogen zitten als Nederland speelt.
genante vertoning die 100% op het conto mag van de heer R. Koeman. Wat een lafbek.Krukar schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:30:
Donny is altijd scherp. Hij staat altijd op het randje. Tja als dan de bal zo loom word gegeven als vandaag.CR1691 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:33:
[...]
Nee hij bakt er gewoon niks van, net als zijn teamgenoten.
Dan heb je naar het verkeerde scherm gekeken. Berghuis en de Roon hebben 0,0 toegevoegd.Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:32:
Nou, die Babel weer 0,0 tyoegevoegd
...
Leugens leugens. -1.0 toegevoegd want elke kans hielp ie om zeep.Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:32:
Nou, die Babel weer 0,0 tyoegevoegd
compromis: alle 3?Luxicon schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:34:
[...]
Dan heb je naar het verkeerde scherm gekeken. Berghuis en de Roon hebben 0,0 toegevoegd.
Je vergeet dat ze bij Barca niet echt bekend staan om de juist beslissingen te maken aan de top.groggy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:34:
[...]
Reken maar dat iedereen bij barca het telefoonnummer van koeman gewist heeft na deze wedstrijd te hebben gezien.
Alsof het aan de anderen ligt. Hij levert zelf alles in.DoeEensGek schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:34:
[...]
Donny is altijd scherp. Hij staat altijd op het randje. Tja als dan de bal zo loom word gegeven als vandaag.
Dat komt puur door Koeman.HollowGamer schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:34:
[...]
Beide zitten gewoon weer bij de selectie de volgende keer hoor.
...
Kwalificatie, geweldig.
Maar op de manier hoe ze onder Koeman hebben gespeeld deze kwalificatie ga je op het WK niet ver komen.
Maar op de manier hoe ze onder Koeman hebben gespeeld deze kwalificatie ga je op het WK niet ver komen.
En binnen!
Nu nog het voetbal in orde krijgen voor het eindtoernooi.
Nu nog het voetbal in orde krijgen voor het eindtoernooi.
Dat die ieren niets deden is wel bijzonder, 0,0 offensief.
Welk tempo?Krukar schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:30:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wat was dat een verschrikkelijke wedstrijd.
Voorin heel slecht.
Voorin heel slecht.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:04
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat was een draak van een wedstrijd, maar we zijn gekwalificeerd
Laten we eerst het EK maar spelenDeadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:35:
Kwalificatie, geweldig.
Nou wat een wanvertoning. Maar we gaan naar het EK.
Koeman moet ook ff en schop onder zijn hol krijgen. Stoppen met die rare opstellingen.
Koeman moet ook ff en schop onder zijn hol krijgen. Stoppen met die rare opstellingen.
Blabla, voor het eerst in 6 jaar zijn we er weer bij. Dat lukte zn voorgangers in makkelijkere poules met beter materiaal niet.P.O. Box schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:34:
[...]
genante vertoning die 100% op het conto mag van de heer R. Koeman. Wat een lafbek.
Ik denk dat wij zeker 10x hebben moeten concluderen dat die bal gewoon te laat kwam. Tekenend is bijv. dat er zovaak buitenspel wordt gestaan.toolkist schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:32:
[...]
Tis nou ook niet dat ze voorin hun best doen om aangespeeld te kunnen worden. Stelletje lamzakken daar. En dan je enige speler in vorm zelf onschadelijk maken doordat Babel per se naar links moet![]()
En dit is gewoon triest, een verdediger brengen voor een aanvaller... Allemachtig zeg.
Maar goed, zoals ik al een paar keer zei, het heeft weinig zin om het na deze wedstrijd teveel over individuen te hebben. Propper viel aardig in, Van Dijk was degelijk, maar verder hield het niet over. Hoeft ook niet als je aan een gelijkspel genoeg hebt.
[ Voor 55% gewijzigd door ph4ge op 16-11-2019 22:39 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Yay, we gaan weer naar het EK.
Maar wat moet dit team zich diep, diep schamen...

Maar wat moet dit team zich diep, diep schamen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat probleem hebben ze bij de KNVB ook.HollowGamer schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:35:
[...]
Je vergeet dat ze bij Barca niet echt bekend staan om de juist beslissingen te maken aan de top.
Dus past perfect.
wedstrijd 3 / 10, jammer van de tijd
...
Wat een gênante vertoning zeg. Op 0-0 spelen tegen noord Ierland terwijl je die dronken hoort te spelen met de kwaliteit die je in je elftal hebt.
Waarom niet er alles aan doen om de groep te winnen? Je bent dat ook verplicht aan je publiek.
Waarom niet er alles aan doen om de groep te winnen? Je bent dat ook verplicht aan je publiek.
Er zitten wat supermarkt bobo’s te fappen nu. Omzet x 5000 komende zomer.
Nu wil ik mijn tijd nog terug.
Wat een armoe. Als je tegen Duitsland voor een 0-0 speelt kan ik me voorstellen, maar dit is gewoon laf.
Wat een armoe. Als je tegen Duitsland voor een 0-0 speelt kan ik me voorstellen, maar dit is gewoon laf.
Koeman prima gedaan.
Deze wedstrijd maar heel snel vergeten.
Ben blij dat we weer een EK gaan meemaken!
Deze wedstrijd maar heel snel vergeten.
Ben blij dat we weer een EK gaan meemaken!

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 16-11-2019 22:37 ]
dat moet je los kunnen zienph4ge schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:36:
[...]
Blabla, voor het eerst in 6 jaar zijn we er weer bij. Dat lukte zn voorgangers in makkelijkere poules met beter materiaal niet.
Irritant hè?Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:37:
Het Nederlands elftal is duidelijk geen Ajax. Wel even wennen dat lagere niveau
Kunnen we deze pot over 2 dagen nog eens spelen maar dan met Stengs en Boadu in de basis?
Nee dat is niet bijzonder, dat is hun (gebrek aan) niveau. Je speelt tegen een team met spelers uit het 2e, 3e en 4e niveau in Engelandcarpebios schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:36:
Dat die ieren niets deden is wel bijzonder, 0,0 offensief.
Niet al te best vandaag. Lekker zeiken op Berghuis met zn allen maar waren er meer die niet al te best speelden. Donny was niet veel beter.. MAAR! EK gehaald lekkerrr. Kunnen mijn jongens eindelijk bewust een eindronde met het NL elftal meemaken..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Daarom is dit juist een totale wanvertoning.Exocet schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:37:
We hebben ook van Duitsland en Frankrijk gewonnen. Beetje positiever mag wel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beter materiaal?ph4ge schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:36:
[...]
Blabla, voor het eerst in 6 jaar zijn we er weer bij. Dat lukte zn voorgangers in makkelijkere poules met beter materiaal niet.
Sneijder en v Persie waar het beste al lang van af was.
Sneijder die elk bal wilde hebben om dan met dat afstandsschot te komen
Beide landen spelen niet hun beste voetbal en hebben ook coaches die rare beslissingen maken. Frankrijk speelt bijvoorbeeld altijd zo hoe wij vandaag speelde. Duitsland heeft nooit echt een idee en laat vooral veel over aan de vleugels.Exocet schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:37:
We hebben ook van Duitsland en Frankrijk gewonnen. Beetje positiever mag wel
Nee, leuk dat we erbij zijn, maar het voetbal van tegenwoordig is gewoon niet leuk meer.
Zou het snappen als je tegen een team als Frankrijk of Duitsland speelt. Maar van Noord Ierland moet je toch gewoon winnen? Ook voor de supporters die meereizen moet je gewoon 100% voor de overwinning gaan.ph4ge schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:36:
[...]
Ik hoop toch dat ik dinsdag wat leukers te zien krijg. Echt wat een poepwedstrijd dit.
Ik verwacht Berghuis, Berk Beelenkamp en Kramer in de basis.Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:38:
Kunnen we deze pot over 2 dagen nog eens spelen maar dan met Stengs en Boadu in de basis?
En om dat met Frankrijk te doen is helemaal bezopen. Zoveel kwaliteit en dan anti voetbal gaan spelen...HollowGamer schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:39:
[...]
Beide landen spelen niet hun beste voetbal en hebben ook coaches die rare beslissingen maken. Frankrijk speelt bijvoorbeeld altijd zo hoe wij vandaag speelde. Duitsland heeft nooit echt een idee en laat vooral veel over aan de vleugels.
Nee, leuk dat we erbij zijn, maar het voetbal van tegenwoordig is gewoon niet leuk meer.
Op de rest werd ook net zo goed gezeken?m0nk schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:38:
Niet al te best vandaag. Lekker zeiken op Berghuis met zn allen maar waren er meer die niet al te best speelden. Donny was niet veel beter.. MAAR! EK gehaald lekkerrr. Kunnen mijn jongens eindelijk bewust een eindronde met het NL elftal meemaken..
Zijn geplaatst nu dus mag hopen dat Stengs en Boadu wat minuten mogen pakken.
Lekker starten met Promes, Weghorst, Stengs voorin en Boadu in laten vallen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik hoop dat Wijnaldum er weer bij is. Scheelt ook een slok op een borrel.snmght schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:42:
Ik hoop echt dat Koeman enkel nog naar Ajax komt om een wedstrijd te kijken ...
Doodsaai schijtbakkenvoetbal ...
Ik denk dat ik zijn volgende club wel kan raden.
Doodsaai schijtbakkenvoetbal ...

Ik denk dat ik zijn volgende club wel kan raden.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Alleen die Evans speelt bij de nummer 2 van de PL.toolkist schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:38:
[...]
Nee dat is niet bijzonder, dat is hun (gebrek aan) niveau. Je speelt tegen een team met spelers uit het 2e, 3e en 4e niveau in Engeland
Hoop wel op wat nieuwe namen voor de volgende wedstrijd, die hebben we namelijk nog niet kunnen afzeiken...
Weghorst past totaal niet in het spel wat Oranje speelt/wil spelen. Die moet het van inzet hebben, niet van z'n fantastische techniek en samenspel. De Jong is dan logischer wat mij betreft.snmght schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:42:
Dat ligt puur aan de opdracht van Koeman.Aghanim schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:21:
Het verbaast me toch wel dat een groot deel van de spelers wekelijks schittert bij hun club teams en dat het in het NL elftal altijd weer pover, slordig en matig is.
Geef dit Nederlands elftal een half uur vrije speeltijd, en het staat tegen teams als NI 6-0. Speel je vrijelijk tegen een Duitsland of Italië, dan speel je die teams van de mat.
Maakt verder niks uit, want het gaat om het eerste grote toernooi waar we weer aan gaan meedoen. Persoonlijk had ik mijn team opdracht gegeven om gehakt te maken van NI. Gewoon om aan iedereen te laten zien dat we weer terug zijn op het hoogste niveau.
De Jong past inderdaad beter bij de gekozen tactiek van Koeman.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Frenkie vond het ook een kutwedstrijd maar hij houdt zich in.
Overschat iedereen dit Oranje niet gewoon? We hebben zonder Memphis, Malen en ook nog Bergwijn natuurlijk niet de extra kwaliteit om voorin echt het verschil te maken, zeker als de tegenstander niet lekker meebalt. Dat bleek destijds tegen Portugal natuurlijk ook wel.
En ja, ik was ook met Stengs begonnen. Maar we kunnen ook overdrijven. Boadu is pas achttien? Hoe lang is hij nu lekker bezig? En Weghorst is ook niet een speler die drie man passeert. Die gaat echt niet het verschil maken.
Dit Oranje is in ontwikkeling. Die jonkies gaan zich vanzelf opstellen en één voor één spelers als Babel vervangen.
En ja, ik was ook met Stengs begonnen. Maar we kunnen ook overdrijven. Boadu is pas achttien? Hoe lang is hij nu lekker bezig? En Weghorst is ook niet een speler die drie man passeert. Die gaat echt niet het verschil maken.
Dit Oranje is in ontwikkeling. Die jonkies gaan zich vanzelf opstellen en één voor één spelers als Babel vervangen.
Het was gewoon de lafheid van Koeman, Frenkie wilde ook meer.
En nog dom ook, je had in pot 1 kunnen komen en grote landen kunnen ontlopen...
Hebben ze bij de NOS een andere wedstrijd gezien?
Overschatten of niet, je hoort gewoon van noord Ierland te winnen. Dat ben je wel met mij eens toch? Ook zonder die spelers sta je tegen een team met spelers uit Schotland en de tweede divisie van Engeland, met een paar uitzonderingen. Je hebt dan nog steeds voldoende kwaliteit om te winnen.D-e-n schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:55:
Overschat iedereen dit Oranje niet gewoon? We hebben zonder Memphis, Malen en ook nog Bergwijn natuurlijk niet de extra kwaliteit om voorin echt het verschil te maken, zeker als de tegenstander niet lekker meebalt. Dat bleek destijds tegen Portugal natuurlijk ook wel.
Nederland heeft de wedstrijd bewust laten lopen en noord Ierland heeft vervolgens onvoldoende kwaliteit om het Nederland echt moeilijk te maken. Op die pingel na hebben zij ook niet echt een gevaarlijke kans gehad.
Nederlandse ziekte, de reflex om een bal altijd op save naar achteren aan te nemen en te controleren ipv op te bouwen.
Je ziet het in de ED, je ziet het ook bij het NL elftal. Balbezit is belangrijker dan kansen creëren. En dan staat er een nerveuze keeper achter die je eigenlijk niet in het rondspelen wil betrekken. Vanuit de defensie/middenveld zit de boel op slot.
De wissel van Propper voor De Roon was goed, toen ging het beter lopen. De wissel van De Jong voor Berhuis snap ik niet. Wel dat De Jong kwam maar m.i. kwam Babel veel meer in aanmerking voor een wissel. Die kan leuk werken maar gewoon niet voetballen. Berghuis deed het prima.
Je ziet het in de ED, je ziet het ook bij het NL elftal. Balbezit is belangrijker dan kansen creëren. En dan staat er een nerveuze keeper achter die je eigenlijk niet in het rondspelen wil betrekken. Vanuit de defensie/middenveld zit de boel op slot.
De wissel van Propper voor De Roon was goed, toen ging het beter lopen. De wissel van De Jong voor Berhuis snap ik niet. Wel dat De Jong kwam maar m.i. kwam Babel veel meer in aanmerking voor een wissel. Die kan leuk werken maar gewoon niet voetballen. Berghuis deed het prima.
alles kan off-topic
Tegen de grote landen deden we het anders beterdutchgio schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:56:
Het was gewoon de lafheid van Koeman, Frenkie wilde ook meer.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Koeman is trots op team. Dat waren wij ook vóór deze wedstrijd maar wat we vanavond hebben gezien...
Dit experiment moeten we niet nog een keer gaan proberen.
Nederland kan gewoon voetballen en het spel bepalen. Daar leg je vrijwel elk team mee op de knieën.
Gelukkig kunnen we ook antivoetbal spelen. Dat kan van pas komen als we op het toernooi staan.
Het gaat wel goedkomen met dit team.
Nederland kan gewoon voetballen en het spel bepalen. Daar leg je vrijwel elk team mee op de knieën.
Gelukkig kunnen we ook antivoetbal spelen. Dat kan van pas komen als we op het toernooi staan.
Het gaat wel goedkomen met dit team.
Er valt nog wel wat te schaven. We hebben een probleem op rechtsback, hebben niet een type Jan Wouters die en kan voetballen en kan slopen. Maar bovenal: zonder Memphis, Malen en Bergwijn hebben we vooral voorhoede spelers die net komen kijken of gewoon heel modaal zijn.mavaros schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:08:
In wat is De Jong beter dan? Oprechte vraag.toolkist schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:46:
[...]
Weghorst past totaal niet in het spel wat Oranje speelt/wil spelen. Die moet het van inzet hebben, niet van z'n fantastische techniek en samenspel. De Jong is dan logischer wat mij betreft.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
tJonge , en ik gister bij de kapper: over 3 jaar maakt NL kans op de wereldtitel, hij keek me beetje ongelovig aan. Na vandaag begrijp ik stuk beter waarom. Maar ok, tegen voetballende teams zijn we vaak wel goed.
ps. Nog meer mensen geschrokken vd kracht van Belgie?
ps. Nog meer mensen geschrokken vd kracht van Belgie?
Lijkt me dat het weinig uitmaakt. Maar Koeman heeft, toen Weghorst nog niet zo speelde in de Bundesliga ooit voor De Jong als plan B gekozen dus ik vermoed dat die daarom aan dat op zich werkende plan vasthoudt.snmght schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:33:
[...]
In wat is De Jong beter dan? Oprechte vraag.
@Sjah
Niet geschrokken van België. Ze zijn ervaren inmiddels en de toppers van de halve finale equipe van de WK zijn er nog. Dus dan doe je mee voor de EK titel. Logisch toch?
Inderdaad dit. Ik zat op de tribune. Maar wat een saaiheid was dit. Cillisen die denk ik het meeste balbezit had van iedereen. Dat balletje terug is zo verschrikkelijk. En ging 1 keer nog bijna mis ook...CR1691 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:39:
[...]
Zou het snappen als je tegen een team als Frankrijk of Duitsland speelt. Maar van Noord Ierland moet je toch gewoon winnen? Ook voor de supporters die meereizen moet je gewoon 100% voor de overwinning gaan.
Ik ben blij dat NL gekwalificeerd is. Want dat is wel het belangrijkste. Maar vanaf minuut 1 was het duidelijk dat er maar weinig naar voren gekeken werd. En er vol voor de 0-0 gespeeld werd. Terwijl NL toch zeker veel beter zouden moeten zijn en dit toch moeten kunnen winnen als NL wel naar voren durft te gaan.
Neem aan dat je weet dat ik het over de 1-4 in Moskou heb. Dat is dus historisch vind ik, zo een overwinning. Dat de Belgen op de shortlist stonden voor de ek weet mijn neus ook wel.D-e-n schreef op zondag 17 november 2019 @ 01:04:
[...]
@Sjah
Niet geschrokken van België. Ze zijn ervaren inmiddels en de toppers van de halve finale equipe van de WK zijn er nog. Dus dan doe je mee voor de EK titel. Logisch toch?
Koppen en aanspeelpunt zijn.snmght schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:33:
[...]
In wat is De Jong beter dan? Oprechte vraag.
Historisch? Het is maar Rusland, geen topland als Spanje, Engeland, Brazilie etc... Nog steeds wel een prima overwinning verder.Sjah schreef op zondag 17 november 2019 @ 01:22:
[...]
Neem aan dat je weet dat ik het over de 1-4 in Moskou heb. Dat is dus historisch vind ik, zo een overwinning. Dat de Belgen op de shortlist stonden voor de ek weet mijn neus ook wel.
Ben blij dat we er eindelijk weer bij zijn. Was inderdaad niet best gisteren en 6 jaar terug zou ik het minder begrijpen als nu. We komen echter van ver en een keertje op resultaat spelen mag ook wel eens.
1 punt was genoeg.
1 punt was genoeg.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken