Dit moest gewoon een penalty worden, als de var er naar zou kijken...
VAR is er niet voor normaal buitenspel. Alleen als er een goal oid uit komtSleehond schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:59:
Dat ze dit niet checken.... WTF...!?
Chelsea staat op zich goed, krijgt Ajax het nog lastig mee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jeetje. Hoog tempo tot nu toe.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
PRO TIP: Ziggo heeft Engels commentaar op hun alternatieve audiospoor op Ziggo Voetbal. De zender heeft wel paar seconden vertraging vergeleken met Veronica.
Pfieuw, Onana staat weer goed.
⏩ PVOutput☀️
Alvarez speelt onwennig op een belangrijke plek vind ik.
Jawel maar die moet net ff wat makkelijker leren spelen. Iets minder mooi maar iets effectiever.Terranova schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:13:
Ziyech heeft het ook nog niet
Ben ik met je eens, maar dat gaat hij nooit doen. Maar normaal is hij iets effectiever dan vandaag. Nu is het nog balverlies na balverliesTyphone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:14:
[...]
Jawel maar die moet net ff wat makkelijker leren spelen. Iets minder mooi maar iets effectiever.
Zo.. Ziyech schiet de bal vast terug naar Londen.
⏩ PVOutput☀️
Jammer. Weer Donny die reddende Engel is! Alvarez had net drie stappen hoeven zetten en Martinez kon de bal kwijt. Nu werd ie afgesneden en kwam ie klem te zitten.
Haha, ajacieden die gaan fluiten als de keeper 0,1 seconde te lang wacht.
Wat heeft zo’n gele kaart nu voor effect? Na de volgende keer mag hij niet op de bank zitten?
Wat een mannetje is die scheids.
Straks komt ie met een vlaggetje aanzetten met de term "respect".
Straks komt ie met een vlaggetje aanzetten met de term "respect".
Dat ie niet in 1x naar de tribune gestuurd wordt oidTyphone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:19:
Wat heeft zo’n gele kaart nu voor effect? Na de volgende keer mag hij niet op de bank zitten?
yupTyphone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:19:
En geld boete dacht ik en je staat voor paal
Wat is Dest toch allemaal aan het doen zeg. Staat overal behalve rechtsback en zoekt oplossingen die moeilijker zijn dan Ziyech ze bedenkt.
Hoogstaand? Nee. Vermakelijk? Zeker.
don't mistake lack of talent for genius.
Elke bal die bepalend zou kunnen zijn tussen de linies wordt eruit gehaald door Chelsea. Andersom gelukkig ook vaak!
Chelsea heeft 2 goede kansen gehad. Nu Ajax.
Die Alvarez is geen Frenkie he
Edit : veel foute passen
Enfin tis nog 0 0
Die Alvarez is geen Frenkie he
Edit : veel foute passen
Enfin tis nog 0 0
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 23-10-2019 19:26 ]
Wat een pingpong, prachtig!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Elke keer dat dat zo is doet hij in de 2de helft iets magisch, dus ik verwacht straks ook nog wel iets spectaculairs.Exocet schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:27:
Ziyech gaat voor het wereldrecord balverlies...
Krijg je dus met twee teams die goed staan, dan is er geen ruimte en krijg je schaakvoetbal.
Ajax mag wel wat zuiverder spelen, komt weinig aan op 30 meter van het doel van Chelsea
Ajax mag wel wat zuiverder spelen, komt weinig aan op 30 meter van het doel van Chelsea
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ze houden elkaar mooi in evenwicht. Kijken wie de score weet te openen.
Wat zeurt ie nou? Hij raakt alleen de bal doordat ie eerst Alonso z'n voet wegspeelt.
Woooooooooooooooo
Woooooooooooooooo
Hihi.Pompi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:28:
[...]
Elke keer dat dat zo is doet hij in de 2de helft iets magisch, dus ik verwacht straks ook nog wel iets spectaculairs.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Ah daar is ie al

Hahaha

Hoezo je moet goed voetballen? Enige wat je nodig hebt is geluk!

Hoezo je moet goed voetballen? Enige wat je nodig hebt is geluk!
Karma voor de niet gegeven penalty voor de onterechte buitenspelsituatie?
Nee jo. Ziyech zag dit en trapte de bal richting de rug van die Chelsea speler.Grindtegel schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:31:
gelukje maar who cares
Shit buitenspel!
⏩ PVOutput☀️
Watte? Buitenspel? Huh... Ok
Oh ja 2 cm!
Oh ja 2 cm!
Lol, toch nietPWM schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:31:
Dat woord Lucky komt ook wel ergens vandaan heAllemachtig
Belachelijke beslissing
Tjah het klopt. Helaas. Al is dit wel mm en microseconden werk.
[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 23-10-2019 19:34 ]
Naja, buitenspel is buitenspel.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
De grote teen buitenspel zucht... nadeel van de VAR. De pietluttigheden
Eerder millimeter, gaat wel heel ver dit.
Moesten ze nog effe photoshoppen. Daarom duurde het ook even
Volgens mij is de scheidsrechter weer eens een keer corrupt. Dit is geen toeval meer.
Dat krijg je als koopclubs geen spelers mogen kopen, dan blijft er geld over voor andere dingen ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De bal kwam toch via een verdediger? Kan iemand me dit uitleggen?
Via een rug is geen aparte pass, die is gewoon van Ziyech. Alleen aangeraakt maakt daarin niet uit.jaapstobbe schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:33:
Begin van wedstrijd geen penalty en was het geen buitenspel...
Dit was een teentje buitenspel...
Bah zit niet mee zo...
!
Bah zit niet mee zo...
Gaat toch om wie pass geeft?jaapstobbe schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:33:
Tsja, buitenspel is buitenspel, maar af en toe is het zulke miereneukerij...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Stond al buitenspel op moment dat Ziyech schootjaapstobbe schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:33:
Lucky Ajax altijd! Toch?Sleehond schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:34:
Begin van wedstrijd geen penalty en was het geen buitenspel...
Bah zit niet mee zo...!
Randje buitenspel, helaas wel een terechte beslissing, was milimeterwerk maar die software zag het m..i. wel goed.
Meteen wisselen die Dest. Waar stond ie nou weer te slapen?
Eens! Mazraoui erin.toolkist schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:35:
Meteen wisselen die Dest. Waar stond ie nou weer te slapen?
Dat maakt niet uit, Promes stond 2 millimeter buitenspel op het moment dat Ziyech de pass geeft. Op het moment dat Promes dan aan de bal komt komt hij terug uit een buitenspel situatie en wordt er gevlagd. Dat die verdediger 'm aanraakt maakt dus feitelijk niets uit.jaapstobbe schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:33:
Ik mis De Ligt in vijandelijke 16 bij corners. Wat een wapen was dat.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nou.. Doe maar Alvarez naar achteren Veltman naar rechts.
Onzin beeld nog eens... ziyech staat niet in beeld op de tekening van dat lijntje. Teken hem opnieuw.
Ik ben benieuwd wat een paar ms eerder dat beeld stoppen voor resultaat oplevert. Je ziet nooit wanneer die bal precies de voet verlaat. Tijd voor meer en betere camera's
En dan mag Ajax ze zeker weer betalen voor de restVos schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:39:
Ik ben benieuwd wat een paar ms eerder dat beeld stoppen voor resultaat oplevert. Je ziet nooit wanneer die bal precies de voet verlaat. Tijd voor meer en betere camera's
Stond nog een Ajax speler dieper.Typhone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:39:
Onzin beeld nog eens... ziyech staat niet in beeld op de tekening van dat lijntje. Teken hem opnieuw.
A.j.b. niet man, Veltman als back is echt ontzettend drama, dan gaat alles wat via die kant komt rechtstreeks de 16 in...toolkist schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:39:
[...]
Nou.. Doe maar Alvarez naar achteren Veltman naar rechts.
Tot zover de regel bij twijfel altijd de kant van de aanvaller kiezen.. Weer keuren ze een goal af.. Schijtlijsters..
Ziyech moet er gewoon uit. In de kelderklasse is dit al een wisselwaardig...
Die kan al helemaal niet verdedigen en is goed in zijn man laten lopen.
Ik vind het maar een rommelige wedstrijd..
Dest speelt wel tegen die Odoi, dat vind ik toch wel de gevaarlijkste man van Chelsea.
Promes actief maar zijn voorzetten zijn matig.
Veltman best goed
Edit: denk dat de Dest de beste optie nu op rb is
Promes actief maar zijn voorzetten zijn matig.
Veltman best goed
Edit: denk dat de Dest de beste optie nu op rb is
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 23-10-2019 19:43 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken