VAR is er niet voor normaal buitenspel. Alleen als er een goal oid uit komtSleehond schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:59:
Dat ze dit niet checken.... WTF...!?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
⏩ PVOutput☀️
Jawel maar die moet net ff wat makkelijker leren spelen. Iets minder mooi maar iets effectiever.Terranova schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:13:
Ziyech heeft het ook nog niet
Ben ik met je eens, maar dat gaat hij nooit doen. Maar normaal is hij iets effectiever dan vandaag. Nu is het nog balverlies na balverliesTyphone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:14:
[...]
Jawel maar die moet net ff wat makkelijker leren spelen. Iets minder mooi maar iets effectiever.
⏩ PVOutput☀️
Straks komt ie met een vlaggetje aanzetten met de term "respect".
Dat ie niet in 1x naar de tribune gestuurd wordt oidTyphone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:19:
Wat heeft zo’n gele kaart nu voor effect? Na de volgende keer mag hij niet op de bank zitten?
yupTyphone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:19:
Wat heeft zo’n gele kaart nu voor effect? Na de volgende keer mag hij niet op de bank zitten?
En geld boete dacht ik en je staat voor paal
don't mistake lack of talent for genius.
Die Alvarez is geen Frenkie he
Edit : veel foute passen
Enfin tis nog 0 0
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 23-10-2019 19:26 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Elke keer dat dat zo is doet hij in de 2de helft iets magisch, dus ik verwacht straks ook nog wel iets spectaculairs.Exocet schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:27:
Ziyech gaat voor het wereldrecord balverlies...
Ajax mag wel wat zuiverder spelen, komt weinig aan op 30 meter van het doel van Chelsea
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:10
Woooooooooooooooo
Hihi.Pompi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:28:
[...]
Elke keer dat dat zo is doet hij in de 2de helft iets magisch, dus ik verwacht straks ook nog wel iets spectaculairs.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Hoezo je moet goed voetballen? Enige wat je nodig hebt is geluk!
Nee jo. Ziyech zag dit en trapte de bal richting de rug van die Chelsea speler.Grindtegel schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:31:
gelukje maar who cares
⏩ PVOutput☀️
Lol, toch nietPWM schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:31:
Dat woord Lucky komt ook wel ergens vandaan heAllemachtig
Belachelijke beslissing
[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 23-10-2019 19:34 ]
Naja, buitenspel is buitenspel.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Moesten ze nog effe photoshoppen. Daarom duurde het ook even
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Via een rug is geen aparte pass, die is gewoon van Ziyech. Alleen aangeraakt maakt daarin niet uit.jaapstobbe schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:33:
De bal kwam toch via een verdediger? Kan iemand me dit uitleggen?
Dit was een teentje buitenspel...
Bah zit niet mee zo...
Gaat toch om wie pass geeft?jaapstobbe schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:33:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Stond al buitenspel op moment dat Ziyech schootjaapstobbe schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:33:
Lucky Ajax altijd! Toch?Sleehond schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:34:
Begin van wedstrijd geen penalty en was het geen buitenspel...
Dit was een teentje buitenspel...
Bah zit niet mee zo...!
Eens! Mazraoui erin.toolkist schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:35:
Meteen wisselen die Dest. Waar stond ie nou weer te slapen?
Dat maakt niet uit, Promes stond 2 millimeter buitenspel op het moment dat Ziyech de pass geeft. Op het moment dat Promes dan aan de bal komt komt hij terug uit een buitenspel situatie en wordt er gevlagd. Dat die verdediger 'm aanraakt maakt dus feitelijk niets uit.jaapstobbe schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:33:
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nou.. Doe maar Alvarez naar achteren Veltman naar rechts.
En dan mag Ajax ze zeker weer betalen voor de restVos schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:39:
Ik ben benieuwd wat een paar ms eerder dat beeld stoppen voor resultaat oplevert. Je ziet nooit wanneer die bal precies de voet verlaat. Tijd voor meer en betere camera's
Stond nog een Ajax speler dieper.Typhone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:39:
Onzin beeld nog eens... ziyech staat niet in beeld op de tekening van dat lijntje. Teken hem opnieuw.
A.j.b. niet man, Veltman als back is echt ontzettend drama, dan gaat alles wat via die kant komt rechtstreeks de 16 in...toolkist schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:39:
[...]
Nou.. Doe maar Alvarez naar achteren Veltman naar rechts.
Promes actief maar zijn voorzetten zijn matig.
Veltman best goed
Edit: denk dat de Dest de beste optie nu op rb is
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 23-10-2019 19:43 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken