Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:04
Deadsy schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:11:
[...]

Lees even terug.
Ik zeg al sinds vorig seizoen dat ze dit seizoen met het vertrek van v Persie buiten de top 5 zouden eindigen.
Dat zijn loze woorden. Je wist niet wie er trainer zou worden, wie er verder zou blijven en welke spelers er gehaald zouden worden. Bij voetbal moet het ook maar net wel of niet 'passen'. Een positie anders invullen en je hebt plots een ander elftal.

Er wordt wat mij betreft veel te veel voorspeld over de positie op de ranglijst van Feyenoord. Zowel trainers als leiding maken er al jaren een potje van: daar draait het om. Dat kan binnen hetzelfde budget gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:03

OMX2000

By any means necessary...

Ankona schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:49:
[...]

Bij Feyenoord zie je gewoon een paar echt zwakke plekken. Het middenveld draait onvoldoende en er is geen spits. Ja Jorgensen staat er maar geen idee wat hij in zijn eerste jaar rookte, toen was hij goed. De laatste jaren blijkt hij alleen maar traag en snel gefrustreerd.
Verder ben ik ook geen fan van Vermeer. Zijn reflexen zien er leuk uit maar hoe hij zijn verdedigers regelmatig aanspeelt.... En laten we eerlijk zijn, bij dat tegendoelpunt zag hij er ook bepaald niet goed uit, schot was niet hard en zeker niet onverwacht maar Vereer stond vast op zijn benen waardoor hij niet normaal kon duiken.

En wat het hele weekend betreft, het was wel het weekend van de VAR. En dan vooral het onbegrijpelijk niet ingrijpen bij overduidelijke rode kaarten, penalty's en overtredingen.
Vermeer zal misschien een paar steken hebben laten vallen. Maar die heeft Feyenoord dit seizoen van nog veeel meer blamages gered. De verdedigers zelf zagen er toch echt niet lekker uit bij het doelpunt van Heracles.

Dit seizoen is serieus bedroevend! Ik mis gewoon creativiteit en lef. Ja Haps en Sini vochten en verraste. Maar de rest. En waar ik een beetje triest van wordt is dat je iedere wedstrijd kunt voorspellen. Het is aml zo gezapig.

Ik voorspel wel dat ze er volgende week hard op klappen. En dat pakt of goed uit, of mond uit in een kaarten festijn. Lijkt alsof ze zich alleen kunnen opladen tegen betere tegenstanders. Wat dit seizoen iedereen is, maar dat is nog niet helemaal doorgedrongen bij de selectie.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:21:
[...]

Daarover waren de meningen verdeeld en dus ook in Sevilla. Hernandez staat nu in de basis, Luuk moet gaan uitkijken.
Ahum :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik ga niet cross-citeren als je het niet erg vindt, het was een discussie in deze reeks. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
D-e-n schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:25:
[...]

Dat zijn loze woorden. Je wist niet wie er trainer zou worden, wie er verder zou blijven en welke spelers er gehaald zouden worden. Bij voetbal moet het ook maar net wel of niet 'passen'. Een positie anders invullen en je hebt plots een ander elftal.

Er wordt wat mij betreft veel te veel voorspeld over de positie op de ranglijst van Feyenoord. Zowel trainers als leiding maken er al jaren een potje van: daar draait het om. Dat kan binnen hetzelfde budget gewoon veel beter.
Een trainer is maar een passant, die kan je 2 plaatsjes hoger/lager op de ranglijst zetten. De rest moet echt vanuit het team komen en daar is toch echt het bestuur verantwoordelijk voor. Mij maakt het niks uit wat er met Stam gebeurt maar als iemand denkt dat Stam eruit de oplossing is... Krab dan nog maar eens goed achter je oren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

Luuk scoort ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00
Ik zie net die redding op de lijn met het hoofd van een Heracles speler, knappe kopbal :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
DoeEensGek schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:32:
[...]

Een trainer is maar een passant, die kan je 2 plaatsjes hoger/lager op de ranglijst zetten.
Dat kunnen in dit geval hele belangrijke plaatsen zijn.
maar als iemand denkt dat Stam eruit de oplossing is... Krab dan nog maar eens goed achter je oren.
Er is niet één oplossing. Überhaupt: wat zou het resultaat van die oplossing moeten zijn?

Ik bekijk het praktisch. Ik zie geen spelopvatting, ik zie net als bij de vorige trainer geen tactisch concept waarin spelers beter worden. Ik zie een "naam" aan de zijlijn staan, geen vakman. Dat moet dus beter kunnen.

Nee, daar word je geen kampioenskandidaat mee. Maar een paar plekken hoger op de ranglijst geeft zoveel meer vertrouwen, geeft zoveel meer om op voort te bouwen. Een team met progressie geeft zoveel meer toekomst. Nu blijf je maar ronddolen.

Edit:
Het aanstellen van trainers op basis van "naam" zegt natuurlijk ook heel veel over de cultuur binnen de club, alsof men het vak niet serieus neemt. Dus ja: dat moet ook veranderen. Maar het moet ergens beginnen.

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 20-10-2019 23:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
OMX2000 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:26:
[...]

Vermeer zal misschien een paar steken hebben laten vallen. Maar die heeft Feyenoord dit seizoen van nog veeel meer blamages gered. De verdedigers zelf zagen er toch echt niet lekker uit bij het doelpunt van Heracles.

Dit seizoen is serieus bedroevend! Ik mis gewoon creativiteit en lef. Ja Haps en Sini vochten en verraste. Maar de rest. En waar ik een beetje triest van wordt is dat je iedere wedstrijd kunt voorspellen. Het is aml zo gezapig.

Ik voorspel wel dat ze er volgende week hard op klappen. En dat pakt of goed uit, of mond uit in een kaarten festijn. Lijkt alsof ze zich alleen kunnen opladen tegen betere tegenstanders. Wat dit seizoen iedereen is, maar dat is nog niet helemaal doorgedrongen bij de selectie.
Eens met dat Haps een zeer goede wedstrijd speelde, met name in de eerste helft. Sinisterra moet nog leren schieten, speelde goed maar miste toch wel teveel kansen.

Wat betreft Vermeer, het ziet er spectaculair uit wat hij doet maar een keeper is meer dan reflexenwerk. Dat hij het zijn verdedigers moeilijk maakt door ze slecht aan te spelen (soms ook als een tegenstander druk op ze zet) is toch wel een structureel probleem wat al enkele tegentreffers opgeleverd heeft. Verder is hij gewoon te klein voor een keeper.
Gisteren is hij niet op de proef gesteld en liet een houdbare bal door.

Ik heb niets tegen Vermeer, hij is een top prof die er altijd staat als er een beroep op hem gedaan wordt. Ondanks alle teleurstellingen. Maar een top keeper is het niet, eigenlijk te licht voor Feyenoord. Ik zie dan ook liever dat Bijlow de kans krijgt zich verder te ontwikkelen, die is niet minder maar is jonger en heeft de potentie veel beter te worden.

Jorgensen moet gewoon snel verkocht worden. Die doet gewoon pijn aan je ogen. Zo traag, zo gefrustreerd.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
@Ankona
Wie gaat een niet fitte gefrustreerde spits kopen?

Volgens de Telegraaf gaat Arnesen de TD van Feyenoord worden. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Hij heeft veel ervaring en ongetwijfeld een beter netwerk dan v Geel maar de hoeveelheid clubs die hij heeft gehad stemt ook niet gerust.

Ik zou wel eens een lijstje met trainers willen zien die hij heeft aangesteld. Ik begrijp {en hoop) dat Kompany hem in de maag gesplitst was. Want hem aanstellen was toch wel een absolute fail.

[ Voor 78% gewijzigd door D-e-n op 21-10-2019 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:32:
[...]

Een trainer is maar een passant, die kan je 2 plaatsjes hoger/lager op de ranglijst zetten. De rest moet echt vanuit het team komen en daar is toch echt het bestuur verantwoordelijk voor. Mij maakt het niks uit wat er met Stam gebeurt maar als iemand denkt dat Stam eruit de oplossing is... Krab dan nog maar eens goed achter je oren.
Het team zijnde de spelers zijn de voornaamste passanten met daarbij op de tweede plaats de trainer. Iets wat mijn inziens een spijtige realiteit is, als je naar de huidige eredivisie kijkt is 3 jaar voor een trainer de meeste continuiteit die er is.

Uiteindelijk stel je als club een trainer aan die hopelijk binnen je visie past en je derhalve langer met hem/haar door kan. Daarnaast is natuurlijk ook de carriere van de trainer (de meeste zullen wel hogerop willen dan de eredivisie) een cruciale factor maar de constante carousel die plaatsvindt lijkt me niet het meest wenselijke.

Hierdoor zie je dus dat de enige mogelijke stabiliteit geboden zou moeten worden door het bestuur wat ook juist één van de groostste uitdagingen is bij Feyenoord. Iets wat je wellicht ook terug ziet komen in het transferbeleid. Op basis waarvan haal je een speler, welk spel wil je spelen en waar moet hij aan voldoen.

Stam vervangen kan heel misschien op de korte termijn een effect hebben maar het fundament bij Feyenoord is op dit moment niet stabiel en dat in combinatie met een relatief onervaren trainer zal niet meehelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Napo schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:26:
[...]
en dat in combinatie met een relatief onervaren trainer zal niet meehelpen.
Maar dat is ook de fout die de leiding al twee keer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:31:
[...]

Maar dat is ook de fout die de leiding al twee keer maakt.
Dat valt op zich wel mee. Feyenoord had bij de aanstelling van van Bronckhorst (aanname dat je doelt op hem) nog Gudde en van Geel er zitten. Die continuiteit was er en een prima basis om resultaten mee te boeken, iets wat van Bronckhorst ook gelukt is.

Het vertrek van Gudde door de Jong heeft geen beste resultaten gehad en ze hebben niet tijdig in kunnen spelen op het vertrek van van Geel. Daardoor zit je nu met twee tijdelijke directeuren en een trainer waarvan ik niet het beeld heb dat hij ervaren genoeg is om de juiste sturing mee te geven.

Feyenoord (de Jong) heeft natuurlijk wel van Gaal benaderd wat als tussenoplossing wellicht de betere keuze was geweest. Het blijft voor mij een verrassing dat je van een trainer als van Gaal naar Stam weet te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-09 13:44
D-e-n schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 07:48:
@Ankona
Volgens de Telegraaf gaat Arnesen de TD van Feyenoord worden. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Hij heeft veel ervaring en ongetwijfeld een beter netwerk dan v Geel maar de hoeveelheid clubs die hij heeft gehad stemt ook niet gerust.
Dan zit er een elk geval weer een 'echte' TD. Op dit moment zit je zonder algemeen directeur, zonder TD, met een onervaren trainer en een niet-fitte selectie. Feyenoord is rot op heel veel plekken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Napo schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:46:
[...]

Dat valt op zich wel mee. Feyenoord had bij de aanstelling van van Bronckhorst (aanname dat je doelt op hem) nog Gudde en van Geel er zitten. Die continuiteit was er en een prima basis om resultaten mee te boeken, iets wat van Bronckhorst ook gelukt is.
Van Bronckhorst heeft geteerd op van Persie en daarvoor Kuyt en Jorgensen. Die schoten de bal er wel in als het moest. In wedstrijden waar het er om ging (toppers, beker) kon hij het team wel motiveren maar schaven aan een elftal waarmee je op het gebied van jonge spelers en spelopvatting vooruit kan is nooit gelukt. Vergeet ook niet dat Gio drie jaar lang heeft voortgeborduurd op de veldbezetting zoals die bij het ingrijpen van Advocaat is neergezet. Feyenoord heeft onder hem drie jaar stilgestaan. Dodelijk op het moment dat bepaalde spelers dan vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 07:48:
@Ankona
Wie gaat een niet fitte gefrustreerde spits kopen?

Ik zou wel eens een lijstje met trainers willen zien die hij heeft aangesteld. Ik begrijp {en hoop) dat Kompany hem in de maag gesplitst was. Want hem aanstellen was toch wel een absolute fail.
Omdat ze niks beters kunnen vinden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:43

Typhone

Who Dares Wins

Het kopen bij Feyenoord zou ik volledig aan banden leggen. Die Senesi kwam gisteren niet lekker uit de verf en ik kan me betere debutanten herinneren bij Feyenoord. Je maakt mij niet wijs dat er voor minder dan 7 miljoen euro (give or take) geen stabielere speler te halen zou zijn geweest in onze Eredivisie.

Wat ze moeten doen is het kampioenschap loslaten en gaan bouwen aan een nieuw team. Kost je komende jaren wellicht wat ambitieuze plaatsen maar dan gaat het wel met enig beleid in plaats van paniekacties links en rechts (die allemaal véél geld kosten). Dat terugkopen van die nietsnutten uit het buitenland die Feyenoord wéér als opstapje willen gebruiken is veel te riskant.

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 21-10-2019 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
D-e-n schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:25:
[...]

Dat stam trainer zou worden was al vrij snel bekend na de winter.
En qua transfers zijn de verwachtingen nooit echt hoog geweest.

Volgens de Telegraaf zou Arnesen de nieuwe td worden van Feyenoord.
Vind dit echt een van de slechtste opties.

Heeft als td echt een puinhoop achtergelaten bij diverse clubs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:47:
Het kopen bij Feyenoord zou ik volledig aan banden leggen. Die Senesi kwam gisteren niet lekker uit de verf en ik kan me betere debutanten herinneren bij Feyenoord. Je maakt mij niet wijs dat er voor minder dan 7 miljoen euro (give or take) geen stabielere speler te halen zou zijn geweest in onze Eredivisie.

Wat ze moeten doen is het kampioenschap loslaten en gaan bouwen aan een nieuw team. Kost je komende jaren wellicht wat ambitieuze plaatsen maar dan gaat het wel met enig beleid in plaats van paniekacties links en rechts (die allemaal véél geld kosten). Dat terugkopen van die nietsnutten uit het buitenland die Feyenoord wéér als opstapje willen gebruiken is veel te riskant.
Ik vind het nogal te risico vol, waarom altijd die afdankertjes nemen die te dik of te ver achter lopen met conditie en wedstrijd ritme.
Er zijn zat andere keuze mogelijkheden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Typhone schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:47:
Wat ze moeten doen is het kampioenschap loslaten en gaan bouwen aan een nieuw team.
Mikken ze nu op de titel dan? Niemand had Feyenoord toch op één of twee staan dit jaar, ook de fans niet
Kost je komende jaren wellicht wat ambitieuze plaatsen maar dan gaat het wel met enig beleid in plaats van paniekacties links en rechts (die allemaal véél geld kosten). Dat terugkopen van die nietsnutten uit het buitenland die Feyenoord wéér als opstapje willen gebruiken is veel te riskant.
Volgens mij had je met een ander transferbeleid, meer gericht op bouwen aan de toekomst, en een bijbehorende trainer die daar gevoel voor heeft (ja, dat blijft belangrijk) meer punten gehaald dan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Toch snap ik de harde reacties van Stam en de spelers niet zo goed. Als het gisteren 3-1 was geworden had niemand het vreemd gevonden. Voorin was het soms slordig en soms hadden ze pech. Maar ik heb dit seizoen VEEL slechtere wedstrijden gezien van Feyenoord. Zeker na de 1-1 liep het gewoon helemaal niet slecht. Alleen de afronding was belabberd.

Dat moet anders en als het zo blijft word het echt een slecht seizoen. Maar dat hele "Feyenoord onwaardig" verhaal van Stam had hij al 6x eerder kunnen houden dit seizoen bij veel slechtere wedstrijden.

Als je dit nu gewoon zo laat staan, komt het volgens mij wel goed (behoudens volgende week :p ). Plek 3/4 zal het dan gewoon worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@PWM

Dat denk ik niet. Feyenoord heeft vier uitwedstrijden gehad en daar alleen gewonnen bij Willem II en gelijk bij Heerenveen. De rest waren zwakke broeders (Fortuna, Emmen) en thuis werden er punten gemorst tegen AZ, Heracles en Sparta. Er komen nog moeilijkere uitwedstrijden maar zo'n beetje elke uitwedstrijd tot nu is puntenverlies geweest.

Maar ik hou nu m'n bek over uitwedstrijden van Feyenoord want ik was goed jinxen en ik weet welke uitwedstrijd ze zondag spelen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 21-10-2019 11:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Typhone schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:51:
@PWM
Er komen nog moeilijkere uitwedstrijden maar zo'n beetje elke uitwedstrijd tot nu is puntenverlies geweest.
Dat klopt, maar elke week stond er ook weer een anders elftal en nooit het beste.

Gisteren was het balbezit 60-40 en had Feyenoord 17 schoten. Het probleem was dat er slechts 6 op doel gingen :p Het was geen Barcelona gisteren, maar er werd echt genoeg gecreëerd.

Maar goed, tegen Fortuna hadden ze 362 schoten op doel en verloren ze alsnog.

Zondag is gewoon 0% kans, zelfs als alles mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja dat het 1-1 is gebleven was wel een klein wonder I agree ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Punt ingelopen op PSV en AZ _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:38

snmght

imho dan he

PWM schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:57:
[...]

Zondag is gewoon 0% kans, zelfs als alles mee zit.
Dat is natuurlijk nooit waar. :)

Al denk ik wel dat Ajax van Feyenoord zal winnen. Daar kunnen de vedettes zich wel voor opladen.

[ Voor 19% gewijzigd door snmght op 21-10-2019 15:15 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik zit de laatste paar pagina's eens door te lezen...
Het lijkt hier wel het grote Feyenoord-topic. Mag het iets minder, zo jaag je fans van andere clubs weg :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:26:
Het lijkt hier wel het grote Feyenoord-topic. Mag het iets minder, zo jaag je fans van andere clubs weg :P
>:) _O-

Ik weet hoe je het bedoelt maar ik moest grinniken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
Dan weet je meteen hoe de verhoudingen hier vanaf nu zijn. Opbokken met die Ajaxfans, die hebben een eigen topic, namelijke het sport feedback topic ;) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Leon Zwiers schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:07:
[...]

Dan weet je meteen hoe de verhoudingen hier vanaf nu zijn. Opbokken met die Ajaxfans, die hebben een eigen topic, namelijke het sport feedback topic ;) >:)
Jinx het nou niet :P

https://www.vi.nl/nieuws/...r-filmpje-seys-onbestraft

Goed idee van RKC. Nu hopen dat ze de camerabeelden erbij hebben geleverd, zodat Ajax deze rekening aan de man kan brengen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Outerspace schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:11:
https://www.vi.nl/nieuws/...r-filmpje-seys-onbestraft

Goed idee van RKC. Nu hopen dat ze de camerabeelden erbij hebben geleverd, zodat Ajax deze rekening aan de man kan brengen.
Op het plaatje bij het artikel zie je al een paar van die triestelingen staan. Meteen een SV erbij en de kosten verhalen. Mag weleens strenger worden opgetreden door de clubs

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Eindelijk komt de (grootste) massa fans in actie ;-) Vond het de laatste pagina's opeens weer gezellig worden in dit topic :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Leon Zwiers schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:07:
[...]

Woensdag en zondag zijn wij weer aan de beurt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:18:
[...]

Op het plaatje bij het artikel zie je al een paar van die triestelingen staan. Meteen een SV erbij en de kosten verhalen. Mag weleens strenger worden opgetreden door de clubs
Zeg het al langer, op pakken en op een eiland dumpen.
The Absalom experience

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[ Week 43 ] - [ Tegenstanders van Nederlandse clubs in Europa ]

Ajax vs Chelsea - woensdag 23 oktober om 18:55 uur
AZ vs Astana- donderdag 24 oktober om 18:55 uur
Young Boys vs Feyenoord - donderdag 24 oktober om 18:55 uur
PSV vs Lask Linz - donderdag 24 oktober om 21:00 uur

=========================================================

Week 42 - Tegenstanders van Nederlandse clubs in Europa

Tegenstanders Ajax;
- Chelsea won met 1 - 0 tegen Newcastle.
- Valencia gelijk met 1 - 1 tegen Atletico Madrid (penalty tegen in de 36e minuut, rode kaart in de 91e minuut.
- Lille verloor met 2 - 1 tegen Toulouse (penalty tegen in de 66e minuut, treffer in de 93e minuut).

Tegenstanders AZ;
- Manchester United gelijk met 1 - 1 tegen Liverpool.
- Partizan verloor met 1 - 0 tegen Mladost Lucani.
- Astana won met 3 - 1 tegen Kairat.

Tegenstanders Feyenoord;
- Rangers gelijk met 1 - 1 tegen Hearts.
- Porto won met 0 - 5 tegen Coimbroes.
- Young Boys won met 4 - 1 tegen Neuchatel Xamax.

Tegenstanders PSV;
- Sporting verloor met 2 - 0 tegen Aves (3e ronde beker).
- Lask Linz won met 7 - 2 tegen Mattersburg.
- Rosenborg gelijk met 2 - 2 tegen Kristiansund.

Week 40 - Tegenstanders van Nederlandse clubs in Europa

Tegenstanders Ajax;
- Chelsea won met 1 - 4 tegen Southampton.
- Valencia won met 2 - 1 tegen Alavés (Penalty in de 83e minuut).
- Lille gelijk met 2 - 2 tegen Nimes (Penalty tegenstander in de 45+5e minuut).

Tegenstanders AZ;
- Manchester United verloor met 1 - 0 tegen Newcastle.
- Partizan verloor met 1 - 2 tegen Vozdovac (29e minuut penalty tegenstander, 91e minuut gelijkmaker en 95e minuut winnende treffer).
- Astana gelijk met 1 - 1 tegen Ordabasy (15e minuut eigen doelpunt door tegenstander).

Tegenstanders Feyenoord;
- Rangers won met 5 - 0 tegen Hamilton.
- Porto speelde niet.
- Young Boys won met 0 - 4 tegen FCZ.

Tegenstanders PSV;
- Sporting speelde niet.
- Lask Linz won met 1 - 2 tegen Hartberg.
- Rosenborg verloor met 2 - 1 tegen Haugesund.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 00:10:
Tegenstanders PSV;
- Sporting speelde niet.
Die gekke Portugezen hebben afgelopen weekend gewoon de hele ronde geschrapt :X
competitievervalsing!!!!!!!1111!11!!

Maar verder goed bezig met de uitslagen, toch leuk zo'n overzicht voor de Europese rondes.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:27
Curva schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:27:
[...]

Maar verder goed bezig met de uitslagen, toch leuk zo'n overzicht voor de Europese rondes.
Zouden ze dat bij Chelsea ook doen, en dan zien dat Ajax overweldigend heeft gewonnen van RKC :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Curva schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:27:
[...]

Dat was een paar weken terug, daarna interland-zooi en afgelopen weekend 3e ronde beker ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Gozubuyuk bij de klassieker _O-
Dat gaat me wat worden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:24:
Dat gaat me wat worden
haha, je was me net voor.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/76/f3/7f/76f37fe4b432e4ccf9aff30764cc8dba.jpg

Zo zal ie vast weer staan...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
Dat gaat me wat worden
Tja, als je tiende staat is het niet vreemd dat je niet meer de top scheidsrechters krijgt bij je wedstrijden. Is even wennen.

Wel aardig van de knvb dat ze de VAR op deze manier vrijgesteld hebben zodat die gewoon als toeschouwer naar de wedstrijd kan kijken.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Dat gaat me wat worden
Kunnen we al wedden op hoe erg deze wedstrijd uit de hand gaat lopen? Want ik zie het of uitdraaien op een kaartenfestijn voor veel kleine dingen of op een wedstrijd waar "mannelijk" gevoetbald mag worden omdat hij weer zijn stempel moet drukken en daardoor allemaal horror-tackles langs gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Ik vrees het ergste voor Ajax morgen tegen Chelsea. Verdedigend is Ajax best matig. Chelsea heeft de mensen om dat hard af te straffen.

Zag tegen Rkc gewoon mensen in de 16 totaal vrij staan als Rkc aanviel. En dat meerdere keren.

Maar we zullen zien... Wie weet
Chelsea mooie ploeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:25:
Ik vrees het ergste voor Ajax morgen tegen Chelsea. Verdedigend is Ajax best matig. Chelsea heeft de mensen om dat hard af te straffen.

Zag tegen Rkc gewoon mensen in de 16 totaal vrij staan als Rkc aanviel. En dat meerdere keren.

Maar we zullen zien... Wie weet
Chelsea mooie ploeg
Heb je laatst nog eens naar de verdediging van Chelsea gekeken? Stelt ook weinig voor, veel geblesseerden en jongens met minder ervaring dan de afgelopen jaren. Ik zeg niet dat het een walk-over word maar er zullen genoeg kansen voor Ajax komen, zeker met de huidige dynamische voorhoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
In Londen gaan we het het erg moeilijk krijgen, dat denk ik ook.
Maar in eigen huis met het publiek erachter? 2-1 overwinning d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
Pompi schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:28:
[...]

Heb je laatst nog eens naar de verdediging van Chelsea gekeken? Stelt ook weinig voor, veel geblesseerden en jongens met minder ervaring dan de afgelopen jaren. Ik zeg niet dat het een walk-over word maar er zullen genoeg kansen voor Ajax komen, zeker met de huidige dynamische voorhoede.
Wordt dus een wedstrijdje wie kan de meeste druk zetten en vasthouden. Beloofd een geinige pot als beide teams niet in staat zijn om zich in te graven en op de defensie te leunen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:13
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:40:
In Londen gaan we het het erg moeilijk krijgen, dat denk ik ook.
Maar in eigen huis met het publiek erachter? 2-1 overwinning d:)b
Dat zou mooi zijn. En als Lille dan wint van Sevilla hoeft Ajax nog maar 1 van de 3 resterende wedstrijden te winnen voor overwintering :*)

--
Edit: Overwintering in de Champions Leaugue bedoel ik dan (uiteraard). Man wat verandert dat snel, nog niet heel lang geleden was een derde plek in de CL-poule al best een resultaat. Die is bij winst morgen al nagenoeg zeker (al is er een theoretische kans dat alle ploegen op 9 punten komen en Ajax dan het minste resultaat heeft, maar ook die tellen in Zagreb de Champions League).

[ Voor 34% gewijzigd door T-MOB op 22-10-2019 14:15 ]

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Ajax vs Feyenoord
Winst Ajax
Winst Feyenoord
Winst Gözübüyük
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402187&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Morgenavond een moeizame overwinning, 2-1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat is correct.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Curva
T-MOB schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:56:
[...]

Dat zou mooi zijn. En als Lille dan wint van Sevilla hoeft Ajax nog maar 1 van de 3 resterende wedstrijden te winnen voor overwintering :*)

--
Edit: Overwintering in de Champions Leaugue bedoel ik dan (uiteraard). Man wat verandert dat snel, nog niet heel lang geleden was een derde plek in de CL-poule al best een resultaat. Die is bij winst morgen al nagenoeg zeker (al is er een theoretische kans dat alle ploegen op 9 punten komen en Ajax dan het minste resultaat heeft, maar ook die tellen in Zagreb de Champions League).
Wanneer speelt Lille tegen Sevilla? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
In ieder geval niet ongunstig dat Kanté er niet bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
Wat een weinig spannende Champions League ronde deze week, Ajax is tenminste nog een leuke reden (want ajax, maar ook qua wedstrijd) om te gaan kijken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik heb er wel vertrouwen in, zeker thuis. Denk 2-1 voor Ajax!

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Bossie schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:46:
Wat een weinig spannende Champions League ronde deze week
Ik zat net ook al te zoeken naar leuke wedstrijden om vandaag en morgen (na Ajax) te gaan kijken maar de affiches nodigen deze ronde niet echt uit tot kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:40
Ah, ik zie dat bijna iedereen weer lekker behouden is. Dat we moeten oppassen voor Chelsea en dat het een absolute topclub is.

Ajax wint morgen gewoon weer met ruime cijfers. Chelsea is nog in opbouw, en daarom stelt het geen ene ruk voor. Kijk, als er een Mourinho aan het roer zou staan, dan weet je dat het een martelgang als supporter en team gaat worden.

Maar die is er nu niet. Nu is het gewoon een willekeurig Engels team dat geen tactiek heeft en dom achter een bal aan loopt te rennen als het onzinnig is op dat bepaalde moment. Daar kan Willem II ook van winnen.

Mijn voorspelling voor morgen is dan ook dat Ajax met 3-0 gaat winnen van Chelsea. En gaat het toch mis, dan winnen ze de volgende wedstrijd tegen Chelsea met 0-3.

Eigenlijk maakt het morgen nog geen bal uit wat het resultaat gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Griekse supporters hebben zich ook voor de zoveelste keer van hun beste kant laten zien.
Walgelijke lui. Hoe lang pikt de UEFA dit nog......

https://nos.nl/artikel/23...gans-in-youth-league.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:28:
Griekse supporters hebben zich ook voor de zoveelste keer van hun beste kant laten zien.
Walgelijke lui. Hoe lang pikt de UEFA dit nog......

https://nos.nl/artikel/23...gans-in-youth-league.html
Dit kan toch niet anders dan een leeg stadion voor de volgende wedstrijd. En een kleine boete.En een dikke foei van niet meer doen!

Het mooie was wel dat beide teams in de middencirkel een grote rondo zijn gaan houden.

[ Voor 5% gewijzigd door Qu3st op 22-10-2019 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Qu3st schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:32:
[...]

Dit kan toch niet anders dan een leeg stadion voor de volgende wedstrijd. En een kleine boete.En een dikke foei van niet meer doen!

Het mooie was wel dat beide teams in de middencirkel een grote rondo zijn gaan houden.

[Twitter]
Het is al de zoveelste keer bij die Grieken.
Als de UEFA ballen heeft verbannen ze de club vooor een aantal jaar uit het europese voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:34:
[...]

Het is al de zoveelste keer bij die Grieken.
Als de UEFA ballen heeft verbannen ze de club voor een aantal jaar uit het Europese voetbal
Tja wat denk jezelf? Ik denk dat ze er echt niet meer dan een leeg stadion en een boete aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Qu3st schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:36:
[...]

Tja wat denk jezelf? Ik denk dat ze er echt niet meer dan een leeg stadion en een boete aan doen.
Ik zou het raar vinden.
Ze straffen een Ajax (terecht) met een wedstrijd zonder publiek. Deze Grieken gaan veel en veel verder dan stoelen slopen en vuurwerk afsteken.

Die gaan met helmen op en wapens de fans van Bayern te lijf.

Dat kan je toch niet afdoen met maar 1 potje zonder publiek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:38:
[...]

Ik zou het raar vinden.
Ze straffen een Ajax (terecht) met een wedstrijd zonder publiek. Deze Grieken gaan veel en veel verder dan stoelen slopen en vuurwerk afsteken.

Ik mag van hopen van niet! Dit moeten ze keihard straffen, maar ik ben bang dat de UEFA niet de ballen heeft om ze écht te straffen, zoals jij voorstelt. Uitsluiting van Europees voetbal zou het beste zijn, en dan minimaal 5 seizoenen geen publiek erbij. Uitpubliek ook 5 jaar uitsluiten a.u.b.!

Dat Ajax wordt gestraft heeft volgens mij meer te maken met de Brexit en valt het voor de UEFA goed met een 'straf' voor kapotte stoeltjes die al kapot waren klaarblijkelijk. Maar ja die discussie ga ik toch niet winnen hier.

[ Voor 13% gewijzigd door Qu3st op 22-10-2019 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:38:
[...]

Ik zou het raar vinden.

Tegen Valencia gebeurde er juist helemaal niet zoveel mbt Ajax misdragingen.
Een uitzondering, zeker bij uitwedstrijden, maar toch ;)
Qu3st schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:44:
[...]

Ik mag van hopen van niet! Dit moeten ze keihard straffen, maar ik ben bang dat de UEFA niet de ballen heeft om ze écht te straffen, zoals jij voorstelt. Uitsluiting van Europees voetbal zou het beste zijn, en dan minimaal 5 seizoenen geen publiek erbij. Uitpubliek ook 5 jaar uitsluiten a.u.b.!
Waarom uitpubliek uitsluiten bij die Grieken? Juist wel laten komen, die hebben niks verkeerd gedaan.

[ Voor 31% gewijzigd door toolkist op 22-10-2019 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:45:
[...]

[...]

Waarom uitpubliek uitsluiten bij die Grieken? Juist wel laten komen, die hebben niks verkeerd gedaan.
Ik bedoel hun eigen uitpubliek, minimaal 5 seizoen lang niet hun cluppie volgen. Publiek van tegenstander mag er van mij best bij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Feyenoord zonder Karsdorp en Jorgensen tegen Young Boys

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Az laat ook de hoofdtribune het dak vervangen. December misschien niet meer haalbaar om thuis te spelen.

https://www.nu.nl/voetbal...g-en-wordt-vervangen.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Deadsy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:59:
Feyenoord zonder Karsdorp en Jorgensen tegen Young Boys
Karsdorp missen is wel vervelend, Jorgensen kan gemist worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Ankona schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:41:
[...]

Karsdorp missen is wel vervelend, Jorgensen kan gemist worden.
Ze kunnen allebei gemist worden als ze eerder jeugd hadden ingepast. Maar nu is het te laat omdat het publiek niet even een jaar op de blaren wil zitten. Van Geel maakt meer kapot dan je lief is en dat repareer je niet met enkele aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Vincent Dave schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:02:
[...]

Ze kunnen allebei gemist worden als ze eerder jeugd hadden ingepast. Maar nu is het te laat omdat het publiek niet even een jaar op de blaren wil zitten. Van Geel maakt meer kapot dan je lief is en dat repareer je niet met enkele aanpassingen.
Als me zus een piemeltje had dan was ze mijn broer.

Noem eens een paar goede rechts backs die vanuit de jeugd op de deur kloppen of klopten? Moet je ze dan verwijten dat er in 2012 in de JO13 niet bewust gestuurd is op het opleiden van een RB? (als de invloed van Van Geel al op dat niveau lag...)

RB was vorig jaar al de achilleshiel van het team. St Juste viel er aardig in maar die is nu verkocht. Blij dat Karsdorp terug is, achter hem zit niets.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Ankona schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

Als me zus een piemeltje had dan was ze mijn broer.

Noem eens een paar goede rechts backs die vanuit de jeugd op de deur kloppen of klopten? Moet je ze dan verwijten dat er in 2012 in de JO13 niet bewust gestuurd is op het opleiden van een RB? (als de invloed van Van Geel al op dat niveau lag...)

RB was vorig jaar al de achilleshiel van het team. St Juste viel er aardig in maar die is nu verkocht. Blij dat Karsdorp terug is, achter hem zit niets.
Lees de jaren terug er maar op na, zoveel takenten had Feyenoord. Zeker op RB. Waar zijn die dan? Als ze uberhaupt zo talentvol waren dan hadden ze meters moeten maken. En wilde je dan stellen dat Van Geel niet een van de oorzaken is dat ze nu geen organisatie hebben? Bouwen kost tijd en jeugd maakt fouten, beide aspecten wat Feyenoord heeft ontweken omdat de achterban dat niet accepteert. Dit is een catch 22 waar je enkel uitkomt door drastische maatregelen die even pijn doen. Maar op deze manier verder kwakkelen, ga je continu pijntjes voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

PWM schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:02:
Plek 3/4 zal het dan gewoon worden.
ik denk dat 6/7e wat aan de lage kant is, maar 3/4e aan de hoge.

Dus 5e :P

Denk dat er idd wat moeilijke uitwedstrijden gepakt worden, en ook nog wel wat zeperds komen tegen de kleintjes. Dus ja, 5e it is.......al hoewel ik al vaker gezegd heb, dat ik utrecht een sterke selectie vind hebben inclusief goede trainer, en az en vitesse schat ik ' op dit moment' ook sterker in.

Desalniettiemin, 5e worden we.

Zondag.......heel misschien met een slecht resultaat van ajax vs chelsea en een goede van fey in hun europese duel....maar nee, zo relatief kort na de 6-2 heb ik byzonder weinig vertrouwen in nog een wonder.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Vincent Dave schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:27:
[...]

Lees de jaren terug er maar op na, zoveel takenten had Feyenoord. Zeker op RB. Waar zijn die dan? Als ze uberhaupt zo talentvol waren dan hadden ze meters moeten maken. En wilde je dan stellen dat Van Geel niet een van de oorzaken is dat ze nu geen organisatie hebben? Bouwen kost tijd en jeugd maakt fouten, beide aspecten wat Feyenoord heeft ontweken omdat de achterban dat niet accepteert. Dit is een catch 22 waar je enkel uitkomt door drastische maatregelen die even pijn doen. Maar op deze manier verder kwakkelen, ga je continu pijntjes voelen.
Ik ben het niet volledig met je oneens en zeker geen fan van Van Geel. Maar alles wat mis is in zijn schoenen schuiven gaat me te ver. Zie ook jouw eigen betoog, je geeft aan dat de achterban het niet accepteert maar legt de schuld bij Van Geel neer.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:45:
[...]

Is het niet gewoon een uitgestelde straf voor de misdragingen bij Tottenham? Volgens mij kan de UEFA alleen straffen bij ongeregeldheden in en om het stadion en niet in een binnenstad.

Dan is het gewoon wachten tot een volgende relletje om alsnog even een flinke straf neer te leggen.

Feyenoord kon ook niet gestraft worden voor rellen in Rome. Daarna valt er een opblaasbanaan op het veld en ging de UEFA rull retard.

Dat is hier ook gewoon gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:38:
[...]

Ik ben het niet volledig met je oneens en zeker geen fan van Van Geel. Maar alles wat mis is in zijn schoenen schuiven gaat me te ver. Zie ook jouw eigen betoog, je geeft aan dat de achterban het niet accepteert maar legt de schuld bij Van Geel neer.
Er zijn een aantal zaken die van Geel goed heeft aangepakt (ommekeer van de financiele uitdagingen naar een significant verbeterde situatie) maar ook valt te onderkennen dat hij die opwaarste ontwikkeling niet heeft door kunnen zetten. Van Geel was daar wellicht niet de juiste man voor en de organisatie - inclusief van Geel - hadden dat wellicht tijdig moeten signaleren en er op acteren.

Bij de goede zaken zie je het positieve effect van de destijds goede jeugdopleiding vna Feyenoord dat ze daarmee nog goede resultaten wisten te boeken en daar redelijke financiele resultaten uit konden halen. Dattot en na het kampioensjaar spelers bleven halen in dezelfde categorie maar jeugdspelers niet meer de kans geven is één van de oorzaken voor de huidige situatie.

Ze zijn weer terug bij af met niet het vangnet van de jeugdopleiding (al zal daar waarschijnlijk ook wel bruikbare spelers rondlopen) maar wel met "ervaren" spelers die duurder zijn maar niet direct het team naar een hoger niveau brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:40
Volgens mij heb ik nog geen poll voorbij zien komen:

Poll: AFC Ajax vs Chelsea (18:55)
Winst Ajax
Winst Chelsea
Gelijkspel
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402192&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:27

8)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:57:
[...]

Is het niet gewoon een uitgestelde straf voor de misdragingen bij Tottenham? Volgens mij kan de UEFA alleen straffen bij ongeregeldheden in en om het stadion en niet in een binnenstad.

Dan is het gewoon wachten tot een volgende relletje om alsnog even een flinke straf neer te leggen.

Feyenoord kon ook niet gestraft worden voor rellen in Rome. Daarna valt er een opblaasbanaan op het veld en ging de UEFA rull retard.

Dat is hier ook gewoon gebeurd.
Dat zou inderdaad zomaar eens kunnen kloppen. Maar in dat geval zou een bezwaar, waar vd Sar aan refereerde, nog best wel eens kans kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Vond hem en de andere van dit jaar wel iets minder dan die van afgelopen jaren, toeval dat Joost Beitler aka "siemdma" met zijn bedrijf nu ook filmpjes voor de KNVB maakt of heeft het Ajax Media team afscheid van hem genomen?

Edit: lijkt ook alsof de "Class of 2019" de laatste door hun gemaakte clip is.
https://vimeo.com/monaerk

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 23-10-2019 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Pompi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:25:
[...]

Vond hem en de andere van dit jaar wel iets minder dan die van afgelopen jaren, toeval dat Joost Beitler aka "siemdma" met zijn bedrijf nu ook filmpjes voor de KNVB maakt of heeft het Ajax Media team afscheid van hem genomen?

Edit: lijkt ook alsof de "Class of 2019" de laatste door hun gemaakte clip is.
https://vimeo.com/monaerk
Ik vind ze dit jaar ook van mindere kwaliteit. Het kan er ook mee te maken hebben dat het niet meer "speciaal" is. Het wordt namelijk nu voor elke CL wedstrijd gedaan, waar het vorig jaar in opkomst was bij speciale wedstrijden en doordat Ajax zo ver kwam, was elke wedstrijd speciaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Curva schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:01:
[...]

Ik vind ze dit jaar ook van mindere kwaliteit. Het kan er ook mee te maken hebben dat het niet meer "speciaal" is. Het wordt namelijk nu voor elke CL wedstrijd gedaan, waar het vorig jaar in opkomst was bij speciale wedstrijden en doordat Ajax zo ver kwam, was elke wedstrijd speciaal :+
Volgens mij in het EL seizoen ook al toch?

Vorig jaar maakte het ook meer indruk naarmate we verder kwamen; en omdat het toch een onwaarschijnlijke prestatie was. Nu is het verwachtingspatroon anders. Ik denk dat niemand verbaasd zal zijn als we de groepsfase nu weer overleven zeg maar.

Nugoed, eerst maar eens Chelsea! We waren natuurlijk niet heel overtuigend in de vorige twee wedstrijden, al doen de cijfers anders vermoeden. Als wij in ons spel komen kunnen we van iedereen winnen dus ik reken wel op 3 punten though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
snmght schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:10:
[...]
Nugoed, eerst maar eens Chelsea! We waren natuurlijk niet heel overtuigend in de vorige twee wedstrijden, al doen de cijfers anders vermoeden. Als wij in ons spel komen kunnen we van iedereen winnen dus ik reken wel op 3 punten though.
Hopelijk zegt de O19 wedstrijd niks over de wedstrijd van vanavond. Ajax staat al 0-1 achter na een goal in de 2de minuut uit een corner. Wel veel druk van Ajax maar nog niet echt een eindproduct.

Niet heel gek als je bedenkt dat er volgens mij 7 spelers van Ajax naar het WK zijn en maar 1 van Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
[...]

Deels, kerel, deels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Pompi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:14:
[...]

Hopelijk zegt de O19 wedstrijd niks over de wedstrijd van vanavond. Ajax staat al 0-1 achter na een goal in de 2de minuut uit een corner. Wel veel druk van Ajax maar nog niet echt een eindproduct.

Niet heel gek als je bedenkt dat er volgens mij 7 spelers van Ajax naar het WK zijn en maar 1 van Chelsea.
Dacht zelfs dat er 9 ontbraken waarvan 1 een blessure heeft.
Dus dit zegt niets.

Bazoer zit ondertussen even hard te werken om zijn carriere nog meer naar de klote te krijgen.
https://www.vi.nl/nieuws/...ning-na-incident-met-grot

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Bazoer, volslagen idiote gast geworden die 0,0 topsporter in zich heeft.

@Deadsy @Pompi waar komen jullie avatars plots vandaan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Ik leg de schuld voor 50% bij v Geel.
De andere 50% bij de mensen die in hadden moeten grijpen, maar het niet deden. En er nu een enorme teringzooi van maken in het Maasgebouw.

V Geel is schuldig aan de sportieve malaise nu, door niet te beseffen hoe belangrijk dat 2e elftal is en allemaal van die net nietjes te halen. En daarbij het zolang aanhouden van Gio en het aanstellen van Stam.

Alles wat daarna en nu nog aan het gebeuren is --> v Bodegom, Troost en die "vrienden" van Feyenoord die maar 1 doel voor ogen hebben: zichzelf beter maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hier kunnen jullie hem switchen :D :D :D

Afbeeldingslocatie: https://images.sk-static.com/images/media/profile_images/artists/391737/huge_avatar

Geen dank ;).

Ga nu even haasten want voetbal begint alweer om de rattige tijd van 18:55 :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 23-10-2019 16:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
Typhone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:39:
[...]

Hier kunnen jullie hem switchen :D :D :D

[Afbeelding]

Geen dank ;).

Ga nu even haasten want voetbal begint alweer om de rattige tijd van 18:55 :'(
Tsssssssssssss niet eens het oude logo? Ga eens je mond met zeep wassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Pompi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:42:
[...]

Tsssssssssssss niet eens het oude logo? Ga eens je mond met zeep wassen.
Bedoel je deze? ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.animaatjes.nl/plaatjes/a/ajax/animaatjes-ajax-74912.jpg

:+

[ Voor 38% gewijzigd door LZ86 op 23-10-2019 16:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Is die neus niet een beetje klein? :+

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Iedereen is weer lekker warm gedraaid voor dit weekend zo te zien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
En het is pas woensdag, kun je nagaan!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
Verrek, wanneer is het laatste seizoen geweest dat een plaatsgenoot van Feyenoord boven Feyenoord eindigde eigenlijk aan het eind van de competitie? Is dat Excelsior in 12-13 geweest?

Nee dus, dat was Sparta in 1977-1978, even opgezocht.

[ Voor 13% gewijzigd door Maarten_E op 23-10-2019 17:56 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
Opstelling Ajax:
code:
1
2
3
4
5
     Onana (GK)
Dest Veltman Blind Tagliafico
    Álvarez Martínez
      Van de Beek
  Ziyech Tadić Promes

Opstelling Chelsea:
code:
1
2
3
4
       Kepa 
Azpilicueta Zouma Tomori
Hudson-Odoi Kovačić Jorginho Alonso
Willian Abraham Mount

[ Voor 5% gewijzigd door Pompi op 23-10-2019 17:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Wilde net gaan posten dat ik bijna niemand meer ken
Willian (franse elftal toch?) Braziliaan |:(
en Azpilicueta omdat ik die naam zo rot uit te spreken vind en het nog herinneren van af en toe MOTD kijken maar....

Mount ken ik wel! even gegoogled en het is die knakker van vitesse! Ben wel benieuwd hoe die gaat spelen. Altijd leuk om ex eredvisie figuren nog is terug te zien (het moge duidelijk zijn buiten eredivisie en sporadish een interland zie ik niet heel veel meer :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Sagat schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:12:
Wilde net gaan posten dat ik bijna niemand meer ken
Willian (franse elftal toch?) Braziliaan |:(
en Azpilicueta omdat ik die naam zo rot uit te spreken vind en het nog herinneren van af en toe MOTD kijken maar....

Mount ken ik wel! even gegoogled en het is die knakker van vitesse! Ben wel benieuwd hoe die gaat spelen. Altijd leuk om ex eredvisie figuren nog is terug te zien (het moge duidelijk zijn buiten eredivisie en sporadish een interland zie ik niet heel veel meer :P )
Je bent niet de enigste.
Maar wel enkele leuke spelers uit de eigen jeugd en dat vind ik dan weer leuk. En ze willen leuk voetbal spelen inplaats van de bus parkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dat ligt ook aan de trainer. ;)
Mourinho ... :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:49:
Dat ligt ook aan de trainer. ;)
Mourinho ... :O
De trainers na en tussen Mourinho deden ook niet veel anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Bizar eigenlijk, ik ben echt niet meer zenuwachtig voor zo'n "grote" wedstrijd. Wel mooi eigenlijk, begint een beetje gewoontjes te worden
Pagina: 1 ... 5 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken