OMX2000 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:26:
[...]
Vermeer zal misschien een paar steken hebben laten vallen. Maar die heeft Feyenoord dit seizoen van nog veeel meer blamages gered. De verdedigers zelf zagen er toch echt niet lekker uit bij het doelpunt van Heracles.
Dit seizoen is serieus bedroevend! Ik mis gewoon creativiteit en lef. Ja Haps en Sini vochten en verraste. Maar de rest. En waar ik een beetje triest van wordt is dat je iedere wedstrijd kunt voorspellen. Het is aml zo gezapig.
Ik voorspel wel dat ze er volgende week hard op klappen. En dat pakt of goed uit, of mond uit in een kaarten festijn. Lijkt alsof ze zich alleen kunnen opladen tegen betere tegenstanders. Wat dit seizoen iedereen is, maar dat is nog niet helemaal doorgedrongen bij de selectie.
Eens met dat Haps een zeer goede wedstrijd speelde, met name in de eerste helft. Sinisterra moet nog leren schieten, speelde goed maar miste toch wel teveel kansen.
Wat betreft Vermeer, het ziet er spectaculair uit wat hij doet maar een keeper is meer dan reflexenwerk. Dat hij het zijn verdedigers moeilijk maakt door ze slecht aan te spelen (soms ook als een tegenstander druk op ze zet) is toch wel een structureel probleem wat al enkele tegentreffers opgeleverd heeft. Verder is hij gewoon te klein voor een keeper.
Gisteren is hij niet op de proef gesteld en liet een houdbare bal door.
Ik heb niets tegen Vermeer, hij is een top prof die er altijd staat als er een beroep op hem gedaan wordt. Ondanks alle teleurstellingen. Maar een top keeper is het niet, eigenlijk te licht voor Feyenoord. Ik zie dan ook liever dat Bijlow de kans krijgt zich verder te ontwikkelen, die is niet minder maar is jonger en heeft de potentie veel beter te worden.
Jorgensen moet gewoon snel verkocht worden. Die doet gewoon pijn aan je ogen. Zo traag, zo gefrustreerd.