HahaOPSLAGHOND schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:24:
#Mark_moet_blijven
Of omdat hij een ajax-supporter is en hij PSV graag nog meer punten wilt zien verliezen?Maarten_E schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:26:
[...]
Omdat ze niet goed spelen en punten verliezen, of omdat je nog wel perspectief ziet?
Als hij gaat moet ook de Jong weg.DoeEensGek schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:26:
[...]
HahaDie heeft gewoon zijn laatste wedstrijd gehad.
Zou vrij bizar zijn als alleen de trainer weg moet.
'Wie denk je wekl die je bent? Ik ben de tweede keeper van Oranje!'danslo schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:23:
[...]
Zou me niks verbazen als ie wat tegen v. Bommel heeft gezegd en dat hij is weggestuurd.
En dan hebben we de afgelopen drie jaar de grootste onzin van PSV-supporters aan moeten horen.

Daarom vraag ik het, is het lacherig bedoeld of vind hij de spelers schuldig?danslo schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:27:
[...]
Of omdat hij een ajax-supporter is en hij PSV graag nog meer punten wilt zien verliezen?
Probeer af en toe serieus te zijn, geef mij de kans verdorie!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goed zelfbeeld Rosario

Die man kan toch geen aanvoerder zijn!?

Die man kan toch geen aanvoerder zijn!?
[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 10-11-2019 16:28 ]
Er waren mensen die Heracles goed hadden, wtf
En nog staan ze derde, zegt wel iets over de rest van de competitie
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mja, met Bergwijn en Malen voorin is het in de Eredivisie wel te doen.Martinusz schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:29:
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Volgende ronde zouden ze als het tegen zit wel flink wat plekken kunnen zakken.Martinusz schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:29:
Ze hebben mazzel dat Utrecht verloren heeft.
AZ zal ook wel weer 3 punten gaan uitlopen.
Willem II op Europese positie ook, had ik ook niet gedacht aan het begin van dit seizoen.Martinusz schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:29:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Iedereen behalve Rosario...Niku schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:13:
Nou, volgende wedstrijd is het middenveld dus Rosario - Ihattaren - Pereiro.
Holy shit, Rosario man. We hebben te weinig gekregen? Willem II had meer en betere kansen in zowel de eerste als tweede helft. Jullie hebben aanvallend veel te weinig gebracht, daar gaat het oa mis.
De scouting en TD hebben dit seizoen en vorig seizoen zeer goed werk geleverd.Maarten_E schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:30:
[...]
Willem II op Europese positie ook, had ik ook niet gedacht aan het begin van dit seizoen.
Vraag me af waarom Feyenoord niet daar gaat kijken voor een TD.
Maar inmiddels wel dichter bij Feyenoord dan bij Ajax. Dick kan nog derde worden dus!Martinusz schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:29:
Feijenoord gaat vandaag niet winnen. RKC is een naar ploegje, al zie je dat nog niet terug. Maar Feijenoord zit ook niet in zijn sterkste fase van het sportieve bestaan.Deadsy schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:23:
[...]
Idem. probleem is dat we met wat pech wel een mindere ploeg hebben die 2e word en dan de CL in mag.
Voor Feyenoord heb ik 4-1, dus daar zou het feest kunnen worden/.
Mijn gok: RKC gaat lachend van het veld af.
Het zou wat zijn als van Bommel ontslagen wordt en hij dan zomaar opeens bij Bayern verschijnt.
Iets anders om al het leedvermaak even te onderbreken. Volgens Amerikaanse berichten zou de UEFA de Champions League Finale van 2024 in NYC willen gaan spelen.
Dat wordt dus mogelijk of de finale in de midden van de nacht kijken of hij wordt in de middag gespeeld. Verder vind ik het redelijk schandalig dat ze de supporters zo schofferen door het aan de andere kant van de wereld te gaan spelen, alleen al reiskosten zouden dan richting de 1000 euro gaan.
Iets anders om al het leedvermaak even te onderbreken. Volgens Amerikaanse berichten zou de UEFA de Champions League Finale van 2024 in NYC willen gaan spelen.
https://morningconsult.co...league-final-sources-say/.TEAM Marketing AG, a Swiss agency that represents UEFA’s commercial interests for its club soccer properties globally, has informed potential corporate partners and media rights holders that the organization is targeting the New York market for the event, according to people familiar with the talks, and one person with direct knowledge said MetLife Stadium in New Jersey was the preferred venue.
~~
While it is unclear how far along UEFA is in the process of planning the 2024 Final in the United States, those familiar with the discussions said UEFA and TEAM have not been shy about sharing their intentions with relevant stakeholders.
On Friday, UEFA awarded the U.S. media rights for its club soccer properties, including the Champions League, to CBS Corp. and Univision Communications Inc. from 2021-2024, as was first reported by Sports Business Daily. One person with direct knowledge of the bidding process, which took place over the course of the past week, said TEAM pointed to a potential 2024 final in New York as a selling point in presentations to potential bidders for the three-year package.
Dat wordt dus mogelijk of de finale in de midden van de nacht kijken of hij wordt in de middag gespeeld. Verder vind ik het redelijk schandalig dat ze de supporters zo schofferen door het aan de andere kant van de wereld te gaan spelen, alleen al reiskosten zouden dan richting de 1000 euro gaan.
Net zoals het wisselen van de keeper zie ik het wisselen van de coach niet als oplossing.Maarten_E schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:26:
[...]
Omdat ze niet goed spelen en punten verliezen, of omdat je nog wel perspectief ziet?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Je hebt alles goed haha..vanavond AZ Emmen?mavaros schreef op zondag 10 november 2019 @ 11:51:
[...]
PSV gaat vandaag verliezen. Ajax maakt gehakt van FC Utrecht.
Zal het ook een makkelijke overwinning worden voor AZ?
Volgens mij hebben ze ook verdedigend een probleem, laatste 4 competitiewedstrijden maar liefst 11 tegendoelpunten, dat zijn statistieken die bij Ado of Fortuna horen.Zingo schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:31:
Holy shit, Rosario man. We hebben te weinig gekregen? Willem II had meer en betere kansen in zowel de eerste als tweede helft. Jullie hebben aanvallend veel te weinig gebracht, daar gaat het oa mis.
Ben bang voor dik pak slaag. Hopelijk blijft het bij 3-0Aggressor schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:33:
[...]
Je hebt alles goed haha..vanavond AZ Emmen?
Wist niet dat de UEFA samen was gegaan met de CONCACAFPompi schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:33:
Het zou wat zijn als van Bommel ontslagen wordt en hij dan zomaar opeens bij Bayern verschijnt.
[...]
https://morningconsult.co...league-final-sources-say/.

Volkomen bezopen idee, zij hebben de CONCACAF Champions League (of hoe dat ook heet daar), wij hebben het in Europa.
Alles voor de centen! Die dure yachten moeten wel betaald kunnen worden he?! Zolang de zakken in Nyon maar gevuld zijn, maakt het hen niet uit wat het publiek hiervan vindt. UEFA is en blijft een malafide organisatie!Pompi schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:33:
[...]
Die zijn voor de subtop wel belangrijk. Dan kunnen we hier met zijn allen klagen over het niveau van de eredivisie maar een sterke eredivisie krijg je alleen als spelers ook daadwerkelijk spelen in die eredivisie. Dan mag je best kritisch kijken of een topclub de daling van het niveau misschien niet onbewust versterkt, zeker als een trend doorzet. Maar dat is voor sommigen taboe kennelijk.Vincent Dave schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:51:
[...]
Ik hou ermee op, het ging over spelers van de potentiele buitencategorie. Niet over die paar spelers die de topclubs halen voor het tweede.
Zo kan Feyenoord mooi weer inlopen op PSV
PSN: Finally_Chris
AZ.Aggressor schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:33:
[...]
Je hebt alles goed haha..vanavond AZ Emmen?
Dat is een goed voetballend team.
Ja, AZ speelt Emmen helemaal zoek. Al is Emmen wel een taai ploegje.
[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 10-11-2019 16:43 ]
Nou, staat er al een camera ploeg klaar bij het PSV stadion? Gaat weer een bus opgewacht worden lijkt me
Pelotonnetje ME erbij, ik krijg een déjà vuHolkers schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:42:
Nou, staat er al een camera ploeg klaar bij het PSV stadion? Gaat weer een bus opgewacht worden lijkt me
Dat de verdediging slecht is wist iedereen al.Sempy schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:34:
[...]
Volgens mij hebben ze ook verdedigend een probleem, laatste 4 competitiewedstrijden maar liefst 11 tegendoelpunten, dat zijn statistieken die bij Ado of Fortuna horen.
Viergever is leuk maar komt flink tekort. Dat je dan nog Schwaab terug moet halen zegt al veel.
Dan heb je Sadilek op linksback terwijl je voor die plek 1 speler hebt gekocht en 1 hebt gehuurd (hoe slecht zijn die dan wel niet).
Hun prioriteit had een goede centrum verdediger moeten zijn. Maar daar dachten ze pas tegen het einde van de markt aan. Toen ze al uit de CL lagen.
Begin van het seizoen kwamen ze met de matige verdediging goed weg omdat er voorin veel druk is. Waardoor ploegen niet met teveel spelers gaan aanvallen.
En CL finale in de VS. idioot idee.
Lekker boycotten.
Lekker aan het begin van de Europese CL finale het volkslied van de VS.
Idd niets aan de hand, kunnen nog steeds 2e worden, voorrondes CL volgend jaarMartinusz schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:29:
Dus denk dat van Bommel gezellig weekje met z’n schoonvader jeux de boules gaat spelen op de Herdgang en over twee weken rustig verder modderd...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mark haalt alle excuses weer uit de kast. Goed bezig coach. Kom op eh, erken nu eens dat je zelf fout zit en je het team geen zak goed laat doen. Je meest twee basisspelers, that's it. Ga alsjeblieft weg mark, ga alsjeblieft gewoon weg.
Tot zover het Dicky effect.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
PSV heb ik niet gezien, straks de samenvatting kijken. Maar het score verloop en gele kaarten zegt ook wat.
Feyenoord heeft geen beste start nee, maar het is nog vroeg in de wedstrijd.
0-2 al voor RKC ze mogen wel wat scherper verdedigen en niet zo slordig zijn als ze in de buurt van de 16 komen.
Feyenoord heeft geen beste start nee, maar het is nog vroeg in de wedstrijd.
0-2 al voor RKC ze mogen wel wat scherper verdedigen en niet zo slordig zijn als ze in de buurt van de 16 komen.
[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 10-11-2019 17:06 ]
Feyenoord is klaar. Man man man.
Iemand in februari / maart zin om mee te gaan naar het Museumplein?
Niet in 2024, omdat EK in Duitsland isPompi schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:33:
[...]
https://apnews.com/c07c67a12b014fb18a65212545eab000
Geen idee wanneer de EK begint dan, maar een week tussen de CL finale en het begin van de EK zou natuurlijk een nadeel kunnen zijn ivm reizen en jetlag. Andere kant Bakoe is natuurlijk ook niet om de hoek,
Dus in 2025 zou ik dan zeggen ! Maar belachelijk natuurlijk, alles voor de $$$
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Klinkt goed, nog nooit bij het Van Gogh museum geweest!loewie1984 schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:06:
Dergelijke dingen zeg je bijna elke wedstrijd.Leon Zwiers schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:07:
Eeeeeeeen tv uit. Ik ga me niet verder irriteren aan deze kansloze club
Wtf doet Feyenoord, RKC mag niet winnen...
Ik zie weer hetzelfde als tegen YB: Verdedigers die gewoon met de aanvaller meelopen. De aanvaller gaat naar voren, de verediger loopt naar achteren. Wat heeft dat nou voor een zin
Feyenoord ziekte.
Worstcase wordt er nog tweemaal verloren van AZ en wordt je nog op doelsaldo kampioen. Alle focus dus op de CL, deze ploeg verdient het daar ver te komen.loewie1984 schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:06:
Verwijderd
Van Bommel had nog wel een goede uitleg over Zoet en de bus. Bij elk doelpunt zou de camera op hem gericht zijn en daarom besloot hij hem weg te houden van de bank of tribune. Dat snap ik dan weer wel.
Verder inderdaad veel excuses, zoals gewoonlijk en gewoon ver ondermaats gepresteerd door hemzelf en zijn team.
Feyenoord 2-0 achter zie ik ineens
Maar goed, die zullen nog wel winnen door toedoen van een scheids ofzo.
Verder inderdaad veel excuses, zoals gewoonlijk en gewoon ver ondermaats gepresteerd door hemzelf en zijn team.
Feyenoord 2-0 achter zie ik ineens

Maar goed, die zullen nog wel winnen door toedoen van een scheids ofzo.
Is er misschien een soort van Space Jam met voetbal geweest en hebben de aliens het talent van de Feyenoord spelers weg gezogen?
Die zijn meteen ook langs Eindhoven geweest gok ik.Deadsy schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:11:
Is er misschien een soort van Space Jam met voetbal geweest en hebben de aliens het talent van de Feyenoord spelers weg gezogen?
Waarom ze dan langs de Herdgang gegaan zijn en niet naar de Aalsterweg, jammer hoor.
Het is denk ik wel voor een groot deel vertrouwen/mentaliteit. Op papier heb je (vind ik) namelijk een prima elftal.Deadsy schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:11:
Maar zijn de dagen van van Bommel niet geteld? Eigenlijk loopt het al niet bij PSV sinds de winterstop van afgelopen jaar.
Misschien hebben de spelers gewoon gepiekt een paar jaar geleden en is het niveau van nu gewoon wat het is.danslo schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:14:
[...]
Het is denk ik wel voor een groot deel vertrouwen/mentaliteit. Op papier heb je (vind ik) namelijk een prima elftal.
Ze zijn de laatste jaren de dragende spelers zoals El Ahmadi en Kuyt kwijt geraakt.
In het huidige team zit geen stofzuiger, geen leider, niemand die spelers tijdens de wedstrijd corrigeerd.
Een grote verzameling los zand, waterdragers etc.
Goed zo, niet aan zelf kastijding doen!Leon Zwiers schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:07:
Eeeeeeeen tv uit. Ik ga me niet verder irriteren aan deze kansloze club
De volgende ronde zit hij gewoon te kijken.
Misschien dat ze dan de wedstrijd beginnen met een telefoon nummer waar de toeschouwers hulp kunnen krijgen.
Een verzameling los zand en spelers die compleet uit vorm zijn of gewoon niet fit zijn..Deadsy schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:19:
[...]
Misschien hebben de spelers gewoon gepiekt een paar jaar geleden en is het niveau van nu gewoon wat het is.
Ze zijn de laatste jaren de dragende spelers zoals El Ahmadi en Kuyt kwijt geraakt.
In het huidige team zit geen stofzuiger, geen leider, niemand die spelers tijdens de wedstrijd corrigeerd.
Een grote verzameling los zand, waterdragers etc.
Tel daarbij op dat ze geen zelfvertrouwen hebben en dat het middenveld al het hele seizoen kut met peren is en je krijgt dit
Sodeju wat een lawaai vanuit De Kuip. Zeg wat je wil, maar andere clubs wekken dat toch echt niet op.
Raar dat we niets horen van Verheijen.Leon Zwiers schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:21:
[...]
Een verzameling los zand en spelers die compleet uit vorm zijn of gewoon niet fit zijn..
Tel daarbij op dat ze geen zelfvertrouwen hebben en dat het middenveld al het hele seizoen kut met peren is en je krijgt dit
O wacht, Feyenoord gebruikt zijn methode.
Kokcu zit al weken niet in de wedstrijd. Had al lang moeten banken. Loopt erbij als een vedette maar maakt niets van de verwachtingen waar.danslo schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:25:
Ayoub er in voor Kokcu? Zit totaal niet in de wedstrijd.
Lucky Feyenoord!
[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 10-11-2019 17:27 ]
Het valt ook allemaal verkeerd. Doe eerste aanval valt er gewoon met mazzel in. Net als tegen Fortuna waar de eerste bal er in valt en vervolgens 163 doelpogingen Van Feyenoord niet. Tegen Heracles waren ze veel beter en gaat het alsnog mis.Leon Zwiers schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:21:
[...]
Een verzameling los zand en spelers die compleet uit vorm zijn of gewoon niet fit zijn..
Het zou fijn zijn als we de lelijke mazzelgoals ook weer krijgen. De spelers die de bal over de lijn struikelt of de van richting veranderde bal. Die vallen wel allemaal tegen.
Los daarvan: het ziet er ook niet uit allemaal
Edit
Profetische woorden
Nou, je hebt je zinPWM schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:27:
[...]
Het zou fijn zijn als we de lelijke mazzelgoals ook weer krijgen.
Dat valt dus flink tegen, de camera's staan in de Kuip heel dicht op het publiek waardoor je die supporters gewoon meer hoort. Als je in de Kuip zelf bent valt het echt serieus wel mee.Maarten_E schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:22:
Sodeju wat een lawaai vanuit De Kuip. Zeg wat je wil, maar andere clubs wekken dat toch echt niet op.
Tuurlijk wordt er lawaai gemaakt, maar echt niet meer als bij veel andere clubs in de ED.
Is dus wel duidelijk dat het gaat gebeuren want dit statement is een soort van bevestiging, het jaar klopt alleen niet. Iedereen heeft dus een jaar meer om ophef te creëren en de UEFA op andere ideeën te brengen.loekf2 schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:06:
[...]
Niet in 2024, omdat EK in Duitsland is
https://apnews.com/c07c67a12b014fb18a65212545eab000
Geen idee wanneer de EK begint dan, maar een week tussen de CL finale en het begin van de EK zou natuurlijk een nadeel kunnen zijn ivm reizen en jetlag. Andere kant Bakoe is natuurlijk ook niet om de hoek,
Dus in 2025 zou ik dan zeggen ! Maar belachelijk natuurlijk, alles voor de $$$
Beter Fer wisselen in de rust. Die speelt ook weer een zaadpartij.
Ga snel je mond spoelen ja, ze spelen immers tegen het grote RKC.Krukar schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:29:
[...]
Dat valt dus flink tegen, de camera's staan in de Kuip heel dicht op het publiek waardoor je die supporters gewoon meer hoort. Als je in de Kuip zelf bent valt het echt serieus wel mee.
Tuurlijk wordt er lawaai gemaakt, maar echt niet meer als bij veel andere clubs in de ED.
Beter contract ontbindenCR1691 schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:33:
Beter Fer wisselen in de rust. Die speelt ook weer een zaadpartij.
Feyenoord mag wel oppassen, PSV komt eraan!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Haps speelt weer prima. Eigenlijk de enige constante speler als je het mij vraagt, zelfs als de rest van de ploeg dramatisch speelt.
RKC is inderdaad toch wel een tegenstander van formaat voor Feyenoord dit seizoenVincent Dave schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:33:
[...]
Ga snel je mond spoelen ja, ze spelen immers tegen het grote RKC.
- tweakduke
Nu ik de 1ste goal van RKC nog een keer zie, die had Vermeer toch wel mogen hebben.
Net als Fer ook zo'n gevalletje misplaatst vertrouwen in "ervaring". Maakt Bijlow minder fouten dan Vermeer? Nee, opstellen dan.tweakduke schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:39:
Nu ik de 1ste goal van RKC nog een keer zie, die had Vermeer toch wel mogen hebben.
Heeft dickie geluisterd? Tapia gaat komen voor Fer. Zou beter zijn want naast dat hij al geel heeft speelt hij enorm onbeholpen.
Mark, jij ook hier.D-e-n schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:42:
[...]
Net als Fer ook zo'n gevalletje misplaatst vertrouwen in "ervaring". Maakt Bijlow minder fouten dan Vermeer? Nee, opstellen dan.
Ik luister naar de radio, kijk niet naar FOX.Krukar schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:29:
[...]
Dat valt dus flink tegen, de camera's staan in de Kuip heel dicht op het publiek waardoor je die supporters gewoon meer hoort. Als je in de Kuip zelf bent valt het echt serieus wel mee.
Een recept om de rest van het seizoen veel lol mee te hebben.Leon Zwiers schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:21:
[...]
Zou PSV nog 20mln willen betalen voor Berghuis?
Is Bijlow inmiddels helemaal fit? Zo ja, dan zou ik hem ook brengen. Met Vermeer eindig je echt geen plek hoger als met Bijlow, maar die laatste heeft veel meer potentie en restwaarde.D-e-n schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:42:
[...]
Net als Fer ook zo'n gevalletje misplaatst vertrouwen in "ervaring". Maakt Bijlow minder fouten dan Vermeer? Nee, opstellen dan.
De bal wil er voorlopig nog niet in.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 10-11-2019 18:03 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lijkt erop dat het wachten is op de derde van Feyenoord. Spelen een stuk beter tweede helft
Nou, dan kan ik je alvast wel uittekenen wat er gaat gebeurenCR1691 schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:05:
Lijkt erop dat het wachten is op de derde van Feyenoord. Spelen een stuk beter tweede helft
Heerlijk dat Rotterdamse fatalismePWM schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:07:
[...]
Nou, dan kan ik je alvast wel uittekenen wat er gaat gebeuren
Het werkt gewoon anders hier. Waar je normaal denkt: "he, bal van de lijn en 1 op de paal, ze komen dichterbij" is het hier dus "he, bal van de lijn en 1 op de paal, hij zal wel aan de andere kant binnenvallen"
Sanesi speelt wel goed. Die kan wel wat. EDIT: En hij scoort
[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 10-11-2019 18:28 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En voor! De Kuip ontploft. Tegen de nr laatst
Natuurlijk ben je blij omdat je 0-2 stond
Natuurlijk ben je blij omdat je 0-2 stond
[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 10-11-2019 18:29 ]
- tweakduke
Het harde werken wordt beloondPWM schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:10:
[...]
Het werkt gewoon anders hier. Waar je normaal denkt: "he, bal van de lijn en 1 op de paal, ze komen dichterbij" is het hier dus "he, bal van de lijn en 1 op de paal, hij zal wel aan de andere kant binnenvallen"
Nu de voorsprong vasthouden.
Jaaaaa Marcos! Het is hem zwaar gegund!
Mooi hoe dickie helemaal losgaat!
[ Voor 32% gewijzigd door CR1691 op 10-11-2019 18:29 ]
Vind dat toch zuur voor Fred Grim, het is wat Johan laatst zei in VI. Hij moet niet wijken van zijn speelmethode, de resultaten komen wel. Alleen jammer dat ze die voorsprong niet vast kunnen houden of uit kunnen boouwen. Even los van dat je tegen Feyenoord speelt.
Volgens mij scoort hij terwijl zn hand gebroken isCR1691 schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:29:
Jaaaaa Marcos! Het is hem zwaar gegund!
Huh rkc rood?
Niemand heeft het gezien.CR1691 schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:31:
Huh rkc rood?
Trok de fluit uit de mond van de scheidsrechter.CR1691 schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:31:
Huh rkc rood?
Ben benieuwd hoe lang het dan gaat duren voor hij weer mag spelen. Van de scheids blijf je af dus wat mij betreft keihard straffen, minimaal 5 wedstrijden dus.ph4ge schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:32:
[...]
Trok de fluit uit de mond van de scheidsrechter.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken