O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PSV krijgt 3 (terecht) rode kaarten in 60 minuten tijd, maar dit is niet eens iets om naar te kijken?
[ Voor 45% gewijzigd door carpebios op 10-11-2019 15:51 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik hou ermee op, het ging over spelers van de potentiele buitencategorie. Niet over die paar spelers die de topclubs halen voor het tweede.D-e-n schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:05:
[...]
AZ heeft inderdaad dat achterland niet. En voor AZ zal het op korte termijn ook onmogelijk zijn vervangers te halen voor dat soort spelers.
Dat topclubs spelers weghalen bij subtoppers is van alle tijden. Maar op het moment dat toppers van andere clubs worden gehaald om ze vervolgens in de KK divisie te stallen of als vulling van de selectie te gebruiken verzwak je de eredivisie.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hij werd zelfs nog gecoacht!
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 10-11-2019 15:54 ]
Nadat de overtreding begaan isOPSLAGHOND schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:51:
Dumfries maakte hands.
Godzakke..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En de paus is katholiek.groggy schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:53:
Ajax wordt kampioen
Kappen met die naamsverbasteringen.
[ Voor 26% gewijzigd door Ramzzz op 10-11-2019 15:59 ]
Hackus ook
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die had geen idee, ondanks dat Baumgartl zat te wijzen liet hij Nunnely helemaal gaan.Vos schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:53:
Wtf doet Viergever? Inderdaad. NIKS!
Gewaagde uitspraak! Met de kerst of met pasen?groggy schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:53:
Ajax wordt kampioen
Gelukkig slaapt de VAR, dus is die kans iets kleiner.Vos schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:56:
Rood incoming? Je ziet de (logische) frustratie.
Sinds wanneer is van Bommel een jeugdspeler van Ajax? Of bedoel je Gerbrands, die kwam toch niet uit de voetbal? Of de Jong, TD van PSV?Barfman schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:57:
PSV wordt gesloopt door een jeugd speler van Ajax
22km volgens mijDeadsy schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:57:
Er is ook een voordeel. PSV hoeft niet lang te lopen om naar huis te komen
Ik voorspel nog een rode kaart!
[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 10-11-2019 15:58 ]
Ché Nunnelycarpebios schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:57:
[...]
Sinds wanneer is van Bommel een jeugdspeler van Ajax? Of bedoel je Gerbrands, die kwam toch niet uit de voetbal? Of de Jong, TD van PSV?
Dan kan die al meer dan de meeste voetballers.Vos schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:59:
Haha Pereiro zat tijdens zijn verlof bij de plantsoenendienst? Schoffert er mooi op los
Die zit zo weer op de bank.Vos schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:59:
Haha Pereiro zat tijdens zijn verlof bij de plantsoenendienst? Schoffert er mooi op los
Opvallend: gepasseerde Jeroen Zoet zit al vanaf begin 2e helft in de spelersbus.. #WilPSV @PSV @FOXSportsnl
— Toine v Peperstraten (@toinevp) 10 november 2019
Kan het zeker niet meer aanzien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Helaas, want Gerbrands is een boek aan het schrijven.Quad schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:00:
Als PSV niet minimaal 1 puntje pakt, stapt van Bommel wel op, toch?
Dan heb je wel een probleem morgen denk ik. Tjonge wat een onrust bij PSV. En geel Doan
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 10-11-2019 16:01 ]
Parkeer de bus zei van Bommel tegen z'n spelers.
Vraag me af of je een nieuwe trainer over een psycholoog nodig hebt om dit op te lossen.
[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 10-11-2019 16:06 ]
Daarvoor hing het van opvliegingen van de toppers voorin aan elkaar.Sempy schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:03:
Eigenlijk compleet bizar wat er bij PSV gebeurt, tot aan de wedstrijd bij Utrecht gelijk op met Ajax, verliezen ze door 2 domme rode kaarten (kan gebeuren) en opeens kunnen ze er compleet niks meer van.
Vraag me af of je een nieuwe trainer over een psycholoog nodig hebt om dit op te lossen.
XXXVI
Baumgartl (10 miljoen), Bruma (15 miljoen), Romero (10 miljoen). Er is verdomd veel geld verbrand de laatste jaren.NotSoSteady schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:05:
Ik heb meer het gevoel dat PSV bang was om Ajax weg te zien lopen en daarom veel te veel geld hebben uitgegeven. Persoonlijk heb ik liever geen speler dan iemand die er weinig tot niks van kan.
Ja en die Guti voegt ook helemaal niks toe. Niet dat Ajax geen miskopen heeft gedaan, echter hebben die zoveel geld in kas en spelen ze in de CL. Daarnaast worden zelfs de miskopen van Ajax nog relatief eenvoudig verkocht.Niku schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:06:
[...]
Baumgartl (10 miljoen), Bruma (15 miljoen), Romero (10 miljoen). Er is verdomd veel geld verbrand de laatste jaren.
[ Voor 24% gewijzigd door NotSoSteady op 10-11-2019 16:08 ]
Doan voor 7,5 miljoen....Niku schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:06:
[...]
Baumgartl (10 miljoen), Bruma (15 miljoen), Romero (10 miljoen). Er is verdomd veel geld verbrand de laatste jaren.
Nee die TD van PSV heeft goed werk geleverd
[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 10-11-2019 16:08 ]
Dat zou heel dom opportunisme zijn. Maar ik denk niet dat Gerbrands het type is wat zoiets zou doen. Gevoelsmatig. Die verdediging is toch ook niet zoveel anders dan vorig jaar? Schwaab, Viergever, Dumfries en Angelino is de enige die weg is.NotSoSteady schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:05:
Ik heb meer het gevoel dat PSV bang was om Ajax weg te zien lopen en daarom veel te veel geld hebben uitgegeven. Persoonlijk heb ik liever geen speler dan iemand die er weinig tot niks van kan.
Dat vind ik (nog) geen verbrand geld.
Waarom komt er nu een centrale verdediger voor een centrale verdediger?
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 10-11-2019 16:08 ]
Op zich snap ik het wel. Met of zonder Zoet maakt het blijkbaar niets uit. Maar hij wordt wel geslachtofferd. Maar je bent wel een team en ook een professional, onvrede uit je maar intern buiten bereik van camera's.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze hadden in plaats daarvan beter Luuk de Jong een verbeterd contract kunnen geven, vind het een vervelend mannetje, maar is wel een speler die thuisgeeft op lastige momenten. En die zijn er nu volop.Niku schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:06:
[...]
Denk dat het vooral zat in de aanvallende kwaliteiten die de absolute middelmaat verbloemden. Sinds Malen en Bergwijn weg zijn is er aanvallend totaal geen gevaar meer, waardoor tegenstanders ook veel meer durven tegen PSV. Ihattaren probeert het wel, maar mist nu zijn aanspeelpunten. Gakpo vind ik nog wel aardig, maar die is ook te jong om de kar te trekken. Bruma kan niet eens een bal aannemen en is de grootste miskoop dit seizoen.Sempy schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:03:
Eigenlijk compleet bizar wat er bij PSV gebeurt, tot aan de wedstrijd bij Utrecht gelijk op met Ajax, verliezen ze door 2 domme rode kaarten (kan gebeuren) en opeens kunnen ze er compleet niks meer van.
Verdedigend was het al middelmaat, maar daar stonden aanvallende wapens tegenover. Nu die weg zijn gevallen is het gewoon heel pover wat er over blijft. Kwestie van uithuilen en opnieuw gaan bouwen.
Dit blijven natuurlijk mooie overwinningen voor Willem II.carpebios schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:09:
Willem-2 is toch beter dan dit te vieren als de overwinning van de eeuw? Iedereen kan van dit PSV winnen.
Gewoon leedvermaak ten opzichte van de buurman, helemaal niet zo vreemd.carpebios schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:09:
Willem-2 is toch beter dan dit te vieren als de overwinning van de eeuw? Iedereen kan van dit PSV winnen.
Dat is in dit elftal ook niet gek, speelde aan de zijde van Bergwijn en Malen heel aardig in zijn eerste wedstrijden voor PSV. Is ook pas 21. Van Bruma en Baumgartl mag je wat dat betreft veel meer verwachten gezien ervaring en leeftijd.Qu3st schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:08:
[...]
Nou als ik hem de afgelopen weken zie, is het niet meer dan brandhout
Wacht nu maar gewoon af.groggy schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:53:
Ajax wordt kampioen
Mensen die zoiets roepen brengen onheil.
Ik denk dat Angelino ook een stuk meer wordt gemist dan dat ze vooraf hadden ingeschat.Typhone schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:08:
[...]
Dat zou heel dom opportunisme zijn. Maar ik denk niet dat Gerbrands het type is wat zoiets zou doen. Gevoelsmatig. Die verdediging is toch ook niet zoveel anders dan vorig jaar? Schwaab, Viergever, Dumfries en Angelino is de enige die weg is.
Hoop ergens dat PSV om hem kan gaan gillen bij City in de winterstop, want hij was (zeker aanvallend) zeker wel iemand die impulsen kan geven.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
volgens mij was dit al de overwinning van de eeuw voor ze:carpebios schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:09:
https://nos.nl/artikel/22...koploper-psv-met-5-0.html
Wie was toen de trainer?P.O. Box schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:16:
[...]
volgens mij was dit al de overwinning van de eeuw voor ze:
Ach, voor 5-0 dit seizoen en een kampioenschap teken ik hoorP.O. Box schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:16:
[...]
volgens mij was dit al de overwinning van de eeuw voor ze:
Het klinkt indrukwekkend maar 9 van de 10 keer heb je er gewoon niks aan.
Toen hij begon bij PSV was het verrassend, maar nu stel je je er als tegenstander gewoon op in.
Mee voorin? Daar staat hij toch altijd al.Maarten_E schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:19:
Op de radio: "Dumfries mee voorin" dan weet je wel weer dat er niks van komt.
Het klinkt indrukwekkend maar 9 van de 10 keer heb je er gewoon niks aan.
Toen hij begon bij PSV was het verrassend, maar nu stel je je er als tegenstander gewoon op in.
De Jong is de 1e die ik zou ontslaan, niet v Bommel.Qu3st schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:07:
[...]
Doan voor 7,5 miljoen....
Nee die TD van PSV heeft goed werk geleverd
Verkeerde prioriteiten qua transfers deze zomer en datgene wat er uiteindelijk gehaald is voegt niet veel toe.
Ja Ajax maakt ook slechte tranfers maar maakt ook voldoende goede transfers.

Die Koeman ook, gebruikt hem achterin. Zit hij achterstevoren te kijken naar PSV ofzo?NotSoSteady schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:20:
[...]
Mee voorin? Daar staat hij toch altijd al.
https://twitter.com/RikElfrink/status/1193549152795463686
[ Voor 26% gewijzigd door carpebios op 10-11-2019 16:22 ]
PSV kost mij ook dik punten in de poule de laatste weken, maar ik vergeef het ze.Deadsy schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:21:
Zie net dat ik 2-0 voor Willem II had ingevuld. Sjit.
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 10-11-2019 16:23 ]
Ik heb 3-1!Deadsy schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:21:
Zie net dat ik 2-0 voor Willem II had ingevuld. Sjit.
+7 pts
Idem. probleem is dat we met wat pech wel een mindere ploeg hebben die 2e word en dan de CL in mag.Sempy schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:22:
[...]
PSV kost mij ook dik punten in de poule de laatste weken, maar ik vergeef het ze.
Voor Feyenoord heb ik 4-1, dus daar zou het feest kunnen worden/.
Als hij zich als een schooljongen voor straf in de bus laat zetten, is hij nog een grotere sukkel dan als hij daar op eigen intiatief gaat zitten.carpebios schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:22:
Zoet zit niet op eigen initiatief in de spelersbus van PSV. Later meer hierover.
Heethoofdje is het wel, is ook een keer bij een vechtpartij betrokken geweest.carpebios schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:22:
Zoet zit niet op eigen initiatief in de spelersbus van PSV. Later meer hierover.
Zou me niks verbazen als ie wat tegen v. Bommel heeft gezegd en dat hij is weggestuurd.
Maar zodra je anders voorspelt kosten ze je alsnog punten natuurlijkSempy schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:22:
[...]
PSV kost mij ook dik punten in de poule de laatste weken, maar ik vergeef het ze.
Omdat ze niet goed spelen en punten verliezen, of omdat je nog wel perspectief ziet?OPSLAGHOND schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:24:
#Mark_moet_blijven
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken