Nog steeds Sadilek als linksback. Dan zou ik die Lato terugsturen als ik eerlijk ben.
Als ik hem zie spelen vraag ik me af hoe slecht die lato moet zijn. Vind sadilek niet echt een overtuigende speler, helemaal verdedigend nietDeadsy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:54:
Nog steeds Sadilek als linksback. Dan zou ik die Lato terugsturen als ik eerlijk ben.
Je hebt helemaal gelijk hoor.418O2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:36:
[...]
Een volledige bezetting met dezelfde kwaliteit is niet te betalen, al helemaal niet in Nederland. En het managen van zo'n grote groep is ook lastig. Als je 17 man hebt die in de basis kunnen spelen krijg je vroeg of laat gemor.
Ik vind dat Ajax op dit moment een redelijk schaduwteam heeft staan. Maar je houdt toch altijd sleutelspelers die erg bepalend zijn en als die wegvallen wordt het gewoon lastig. Dat zie je zelfs bij een team als man city. Als KdB wegvalt draait het gelijk niet meer.

Ik snap heel goed, dat het voor een Nederlandse club onhaalbaar is.
Maar voor de nationale competitie moet het voor de grotere clubs toch wel mogelijk zijn. Het hoeft geen Messi of Ihattaren te zijn. Een soort Veltman in minder goede doen zou al volstaan. Die kosten geen drol.
Als de verhoudingen duidelijk zijn in een team, dan denk ik dat je het gemor redelijk onder controle kan houden. In Nederland hebben we geen clubs als Barca of MANU. Zo'n Huntelaar is zo'n speler. Speelt bijna nooit, maar doet wel zijn ding als het nodig is.
Ajax is op weg, maar als dat elftal 2 of 3 sleutelspelers mist, gaat het ook mis. Dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven. Wat je al zei: Overal een goede vervanger voor hebben kost heel veel poen.
Weinig groen. Dat is hun 3e shirt. Normale uitshirt is zwart met oranje.PWM schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:05:
Heb ik zo weinig PSV gezien dit seizoen, of hebben ze nog weinig in groen gespeeld?
Als Messi er niet is, draai Barca niet, als Salah er niet is, heeft Liverpool het moeilijk, elk topteam heeft bepalende spelers die niet 1:1 te vervangen zijn. En spelers die het verschil maken, willen niet de hele tijd op de bank zitten.mavaros schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:59:
[...]
Je hebt helemaal gelijk hoor.![]()
Ik snap heel goed, dat het voor een Nederlandse club onhaalbaar is.
Maar voor de nationale competitie moet het voor de grotere clubs toch wel mogelijk zijn. Het hoeft geen Messi of Ihattaren te zijn. Een soort Veltman in minder goede doen zou al volstaan. Die kosten geen drol.
Als de verhoudingen duidelijk zijn in een team, dan denk ik dat je het gemor redelijk onder controle kan houden. In Nederland hebben we geen clubs als Barca of MANU. Zo'n Huntelaar is zo'n speler. Speelt bijna nooit, maar doet wel zijn ding als het nodig is.
Ajax is op weg, maar als dat elftal 2 of 3 sleutelspelers mist, gaat het ook mis. Dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven. Wat je al zei: Overal een goede vervanger voor hebben kost heel veel poen.
Ajax heeft met Huntelaar gelukkig wel iemand die dat accepteert, omdat hij al wat ouder is. Je gaat niet veel spelers die in hun prime zitten vinden die op de bank willen zitten. En daarnaast wil je als Ajax niet 2-3 miljoen aan salaris uitgeven aan een speler die weinig speelt. Als Ajacied ben ik in elk geval tevreden met de huidige selectie. Iedereen is op te vangen bij uitval, bij de ene ga je er wat meer op achteruit dan bij de ander. Eigenlijk zijn alleen ziyech en onana 'onmisbaar', in de zin dat je er significant op achteruit gaat als ze wegvallen
Verwijderd
Dit tegendoelpunt zag je aankomen. PSV in deze opstelling is een stuk minder als Ajax en AZ. Te weinig kwaliteit om de tegenstander je wil op te leggen.
It's not easy being green...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ZoetjeQu3st schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:16:
Goed gekeept weer door Zoet
Ik ben ook even naar het station om iemand op te halen zeg. Pff. Ik had gehoopt dat met de terugkomst van Ihattaren het weer een stuk beter zou gaan, staat het alsnog 1-0.
Hopen dat ze zich hier weer overheen weten te zetten.
Verwijderd
Waarom?ElPaco schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:19:
hoop het. Ik heb 3-1 winst voor PSV.Exocet schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:22:
Tweede helft loopt PSV erover heen.
Ik hoop het niet ondanks m’n ? voorspelling die ik vergeten ben hehe.
misschien will @ElPaco nog even een paar keer naar het station gaan voor jouwTyphone schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:26:
[...]
Ik hoop het niet ondanks m’n ? voorspelling die ik vergeten ben hehe.
Omdat 3x achter elkaar verliezen niet handig is als de platte kar dit jaar weer uit het vet mag
Maar als ze vandaag verliezen en toch landskampioen worden kan ik daar mee leven hoor
Ik woon nog niet bijna in de buurt van Rotterdam, dus liever nietDeadsy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:28:
[...]
misschien will @ElPaco nog even een paar keer naar het station gaan voor jouw
[ Voor 29% gewijzigd door ElPaco op 02-11-2019 20:32 ]
Bekerwinnaar zul je bedoelen?ElPaco schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:31:
[...]
Omdat 3x achter elkaar verliezen niet handig is als de platte kar dit jaar weer uit het vet mag![]()
Maar als ze vandaag verliezen en toch landskampioen worden kan ik daar mee leven hoor

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als jullie de beker willen mag dat hoor, doen wij de schaal wel
Bayern verliest, Barcelona verliest, PSG verliest, PSV op achterstand, staan in een indrukwekkend rijtje als het zo blijft.
.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
... En aan het eind van de rit allemaal landskampioen?Maarten_E schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:36:
Bayern verliest, Barcelona verliest, PSG verliest, PSV op achterstand, staan in een indrukwekkend rijtje als het zo blijft.![]()
.
Het rijtje teams dat 3x op rij verliest is een stuk minder indrukwekkendMaarten_E schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:36:
Bayern verliest, Barcelona verliest, PSG verliest, PSV op achterstand, staan in een indrukwekkend rijtje als het zo blijft.![]()
.
Bekerwinnaar en de Johan Cruijffschaal voor jullie daar kan ik mee leven!ElPaco schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:33:
[...]Als jullie de beker willen mag dat hoor, doen wij de schaal wel
Ach. Nuchtere vent, geen pretenties. Vind hem helemaal niet verkeerd.Aghanim schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:38:
Hoe kom je als Kees Kwakman daar eigenlijk aan tafel? Wil niemand anders ofzo?
Voor mijn gevoel zou je toch wel een bepaalde carrière gehad moeten hebben in het voetbal om als analist een beetje serieus genomen te worden.PWM schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:39:
[...]
Ach. Nuchtere vent, geen pretenties. Vind hem helemaal niet verkeerd.
Ben ik met je eens, maar er zijn genoeg voetballers en trainers met een leuke carriere die het tegendeel bewijzen.Aghanim schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:43:
[...]
Voor mijn gevoel zou je toch wel een bepaalde carrière gehad moeten hebben in het voetbal om als analist een beetje serieus genomen te worden.
Denk dat prijskaartje, beschikbaarheid, wie je kent etc belangrijker zijn.
Het gaat er om of je het spelletje doorgrond. Kwakman heeft 20 jaar profvoetbal gespeeld. Hij ontbeerde de kwaliteit in de benen om hogerop te gaan, maar dat zegt op zich niet zoveel over inzicht. Advocaat en van Gaal waren ook geen toppers maar bleken wel het spelletje te snappen.Aghanim schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:43:
[...]
Voor mijn gevoel zou je toch wel een bepaalde carrière gehad moeten hebben in het voetbal om als analist een beetje serieus genomen te worden.
En Bergkamp was een topspits, maar als die aan tafel zat viel je in slaap
Dit was een goede jinx418O2 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:59:
[...]
Als ik hem zie spelen vraag ik me af hoe slecht die lato moet zijn. Vind sadilek niet echt een overtuigende speler, helemaal verdedigend niet
💿 - Sparta - PSV RUST 1-0: Sinds het laatste doelpunt van @PSV (319 speelminuten geleden) hadden alle PSV-fans bijna 3 keer Groots Met Een Zachte G CDs van Guus Meeuwis kunnen luisteren. #SPAPSV
— GracenoteNetherlands (@GracenoteNL) 2 november 2019
Alsof die niet al genoeg te lijden hebben gehad.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Nijhuis heeft vandaag weer eens een: "geen kaarten avond"
Edit
Bijna de tweede treffer van PSV ingeleid door Smeets
Edit
Bijna de tweede treffer van PSV ingeleid door Smeets
[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 02-11-2019 21:13 ]
Dan heeft ie de volgende wedstrijd vast weer zijn “geen penalty dag”.PWM schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:09:
Nijhuis heeft vandaag weer eens een: "geen kaarten avond"
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dan heb je een kasteel maar geen geld voor een goede poetsvrouw ... wat zijn die doelpalen smerig zeg!
Ik ben bang dat dat Ajax Utrecht gaat zijn.Martinusz schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:22:
[...]
Dan heeft ie de volgende wedstrijd vast weer zijn “geen penalty dag”.

DoeEensGek schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:28:
[...]
Ik ben bang dat dat Ajax Utrecht gaat zijn.
Hoezo 3 minuten extra tijd? 1 minuut is meer dan voldoende

XXXVI
Tjongejongejonge hing in de lucht als je ze zelf niet maakt
Geen lucky psv. Diverse harde overtredingen gemaakt door ze. Zelfde overtreding als Hendrix dus moeten blij zijn dat ze met 11 geëindigd zijn
Had niet verwacht dat PSV het zo moeilijk zou hebben, die zijn echt even van het pad af.
AZ gaat gewoon winnen, daar heeft die arme drommel alle mogelijke spanning al weggenomen.
AZ gaat gewoon winnen, daar heeft die arme drommel alle mogelijke spanning al weggenomen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En in opvallend nieuws: De Ligt maakt hands in het strafschopgebied.
Men wilde ze geen 3e wedstrijd op rij een rode kaart gevenMapro schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:36:
[...]
Geen lucky psv. Diverse harde overtredingen gemaakt door ze. Zelfde overtreding als Hendrix dus moeten blij zijn dat ze met 11 geëindigd zijn
Sparta maakt de overtreding. Ook nog op de helft van psv. Was een ongelukkig duel maar dat kan je ook rood opleveren
Heb je het over Sparta of PSV? Die nummer 25 van PSV had 3* geel moeten krijgen.Mapro schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:36:
[...]
Ik welGonadan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:37:
Had niet verwacht dat PSV het zo moeilijk zou hebben, die zijn echt even van het pad af.
Lucky of niet, 8 punten achter op Ajax in 3 wedstrijden. Dat gaat wel erg hard op deze manier. Ben benieuwd hoe lang Bergwijn en Malen nog afwezig zijn. Bizar om te zien hoe afhankelijk het elftal is van hen.
Ajax is ook niet beter geworden van Alvarez en Marin maar bij PSV voegt geen enkele aankoop iets toe aan het niveau.
Ajax is ook niet beter geworden van Alvarez en Marin maar bij PSV voegt geen enkele aankoop iets toe aan het niveau.
[ Voor 22% gewijzigd door Aghanim op 02-11-2019 21:43 ]
Als het 0-0 blijft krijgt Ajax er wel 1 verwacht ikMartinusz schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:22:
[...]
Dan heeft ie de volgende wedstrijd vast weer zijn “geen penalty dag”.
Volgens mij ken jij de geschiedenis van Ajax en Nijhuis en penalties nietMapro schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:44:
[...]
Als het 0-0 blijft krijgt Ajax er wel 1 verwacht ik
Nee klopt ken ik niet. Ik kijk onpartijdig.Martinusz schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:47:
[...]
Volgens mij ken jij de geschiedenis van Ajax en Nijhuis en penalties niet
Valt me op dat Ajax de scheids vaak mee heeft en psv tegen. En dus ook strafschoppen
Wie heeft bij AZ bedacht dat ze met die Pippi Langkous sokken moeten spelen?
alles kan off-topic
5 basisspelers is blijkbaar teveel om te missen. En de aankopen laten het ook niet zien helaas.Gonadan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:37:
- Lammers (terug van huur): Geblesseerd geraakt in een nutteloze wedstrijd (Johan Cruijffschaal tegen Ajax)
- Lato: Is gewoon niet goed genoeg (anders houdt een middenvelder je niet van je positie)
- Bruma: Die heeft op 1 doelpunt na nog niks laten zien
- Mitroglu: Heeft op 1 goal na nog niks laten zien
- Afellay: Waarom is die ook alweer terug?
- Boscagli: Is absoluut nog geen zekerheidje, zeker nu ook Schwaab er weer is
Ik vergeet vast nog wel wat, maar het is gewoon zuur dat je dan afhankelijk moet zijn van wat er over is van vorig jaar en talenten (die gelukkig best wat goeds laten zien).
Kwa resultaat is de weg omhoog gevonden, hoe miniem ook. Zolang de resultaten er nu weer komen mag het spel nog even slecht blijven.
Ik had het nu even over de nieuwkomers. De bestaande spelers ga ik niet eens over beginnen.
Bron?Mapro schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:49:
[...]
Nee klopt ken ik niet. Ik kijk onpartijdig.
Valt me op dat Ajax de scheids vaak mee heeft en psv tegen. En dus ook strafschoppen
Uitkomsten loting TOTO KNVB Beker
IJsselmeervogels - Stedoco
Heracles Almelo - FC Dordrecht
Telstar - Ajax
sc Heerenveen - Roda JC
Vitesse - Odin 59'
OFC Oostzaan - Spakenburg
SC Cambuur - Feyenoord
AZ - Groene Ster
Willem II - Sparta Rotterdam
FC Twente - Go Ahead Eagles
Katwijk - TOP Oss
FC Groningen - FC Utrecht
Fortuna Sittard - PEC Zwolle
GVVV - PSV
Excelsior - FC Eindhoven
Sparta Nijkerk - NAC Breda
Telstar - Ajax
sc Heerenveen - Roda JC
Vitesse - Odin 59'
SC Cambuur - Feyenoord
AZ - Groene Ster
Katwijk - TOP Oss
GVVV - PSV
Excelsior - FC Eindhoven
[ Voor 17% gewijzigd door Exocet op 02-11-2019 22:17 ]
Nog opvallender: hij scoortMaarten_E schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:37:
[Twitter: https://twitter.com/Goal3z/status/1190740553727717377?s=19]
[ Voor 16% gewijzigd door Exocet op 02-11-2019 22:22 ]
Ah, vooral Ajax en AZ dusMapro schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:21:
[...]
Nee helaas voor u ben ik fan van goed voetbal en niet van 1 club.
Dit kan niet kloppen. Ik denk dat er gefraudeerd is.Exocet schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:14:
Uitkomsten loting TOTO KNVB Beker
Telstar - Ajax
sc Heerenveen - Roda JC
Vitesse - Odin 59'
SC Cambuur - Feyenoord
AZ - Groene Ster
Katwijk - TOP Oss
GVVV - PSV
Excelsior - FC Eindhoven
Wij spelen gewoon altijd thuis en nu moeten we naar Leeuwarden.
alles kan off-topic
Gewoon gevoel dus.Mapro schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:20:
Geen bron gewoon wedstrijden kijken
Ik zou een advocaat in de arm nemen!Ankona schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:30:
[...]Dit kan niet kloppen. Ik denk dat er gefraudeerd is.
Wij spelen gewoon altijd thuis en nu moeten we naar Leeuwarden.
Ajax speelt veel meer in het laatste derde deel van het veld. Dan is het logisch dat je daar meer overtredingen tegen krijgt. Dat is ook de reden dat Ajax veel eigen doelpunten mee krijgt
[ Voor 19% gewijzigd door 418O2 op 02-11-2019 22:35 ]
Niets aan de hand, en vooralsnog is het enige doelpunt nog van hem.Maarten_E schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:37:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Idd, ik denk dat Joris van Benthem de zaak al aan het bestuderen is.
alles kan off-topic
Vitesse zal er morgen denk ik nog wel overheen gaan.
Tuurlijk wel.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:59:
Poll: Gaat Mark van Bommel de carnaval redden?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Buiten deze kleine dip doet van Bommel het best aardig toch?
Of zeg ik nu iets heel raars
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als Ajacied zeg je niets raars hoor.dvdkiwi schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:31:
[...]Tuurlijk wel.
Vorig jaar, in de beker uitgeschakeld door RKC, eredivisie uit handen gegeven, wel Champions League gehaald, moeilijke loting niet overwinterd.dvdkiwi schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:31:
[...]
Tuurlijk wel.
Dit jaar, Johan Cruijffschaal verloren, uitgeschakeld in voorronde Champions League door Basel, Europa League aardig resultaat (maar kan ook nog misgaan), 8 punten achter na 12 rondes.
Van Bommel zal heus wel de carnaval halen, en ook volgende zomer. Maar best aardig valt ook wel tegen toch?
Het is toch ook vooral Ajax dat eindelijk zijn positie met beide handen aangrijpt?
Die zijn nu gewoon een stuk beter. Als Ajax was blijven 'aankloten' zou PSV er een stuk beter voor staan.
Volgens mij had PSV zelf de selectie niet op tijd in orde, dat heeft ze tegen Basel uiteindelijk ook de kop gekost.
Kun je dat Van Bommel verwijten als beginnende trainer?
Die zijn nu gewoon een stuk beter. Als Ajax was blijven 'aankloten' zou PSV er een stuk beter voor staan.
Volgens mij had PSV zelf de selectie niet op tijd in orde, dat heeft ze tegen Basel uiteindelijk ook de kop gekost.
Ajax heeft een betere selectie, eigenlijk weinig zwakke plekken. Daar kan van Bommel ook weinig aan doen. Daarnaast valt het dit jaar voor Ajax allemaal gunstig, dat is het geluk wat je nodig hebt om kampioen te worden.
Ik zie niet genoeg wedstrijden van PSV om een goed oordeel te kunnen vellen, maar ik krijg niet het idee dat van Bommel een hele goede trainer is, of gaat worden. Vast blijven houden aan Hendrix vind ik al niet zo'n goed signaal bijvoorbeeld.
Ik zie niet genoeg wedstrijden van PSV om een goed oordeel te kunnen vellen, maar ik krijg niet het idee dat van Bommel een hele goede trainer is, of gaat worden. Vast blijven houden aan Hendrix vind ik al niet zo'n goed signaal bijvoorbeeld.
Ajax doet het niet veel beter dan vorig jaar. PSV zakt zelf door het ijs. Er zit geen gedachte in het spel, anders dan alle ballen naar de 4 aanvallers en hopen op een doelpunt. Als die dan afwezig zijn stokt het direct. Verder is geen enkele speler beter geworden onder van Bommel. Sterker nog, iedere (top)aankoop van de afgelopen 2 jaar voegt niks toe. Dat kan natuurlijk aan een speler zelf liggen maar het rijtje is te groot daarvoor. Dan houdt hij ook nog vast aan matige spelers als Hendrikx, Rosario en Zoet.
Nee, ik denk niet dat je met deze trainer planmatig en structureel bouwt aan een beter elftal.
Nee, ik denk niet dat je met deze trainer planmatig en structureel bouwt aan een beter elftal.
[ Voor 6% gewijzigd door Aghanim op 03-11-2019 08:06 ]
Gevoelsmatig gaf ik je gelijk, tot ik de uitslagen ging opzoeken. Vorig jaar had Ajax om deze tijd eigenlijk ook heel goed gedraaid, het enige verschil is dat ze van PSV hadden verloren in plaats van gewonnen. De rest van het gat is puur het verschil van PSV zelf met vorig jaar.dutchgio schreef op zondag 3 november 2019 @ 00:13:
Het is toch ook vooral Ajax dat eindelijk zijn positie met beide handen aangrijpt?
Of dat Van Bommel dan aan te rekenen is? Over het algemeen wordt een trainer hier minimaal medeverantwoordelijk gehouden voor de prestaties van een team, daarnaast lees ook ook af en toe best vraagtekens over keuzes die gemaakt zijn.
Dus helemaal vrij van blaam kan ik hem niet noemen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ihattaren heeft voor oranje gekozen meldt de knvb volgend Rik Elfrink! (psv watcher Ed)
https://www.vi.nl/nieuws/...oor-het-nederlands-elftal
PSV-belofte Mohamed Ihattaren kiest voor een toekomst bij Oranje. ,,Er is veel voor mij gedaan in het verleden." Zie: https://t.co/uyHKKbFBah
— Rik Elfrink (@RikElfrink) 3 november 2019
[ Voor 47% gewijzigd door Oekol op 03-11-2019 09:14 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Erg goed nieuws!Leoon. schreef op zondag 3 november 2019 @ 09:06:
Ihattaren heeft voor oranje gekozen meldt de knvb volgend Rik Elfrink! (psv watcher Ed)
XXXVI
Ik vind het nog rijkelijk vroeg om conclusies aan van Bommel te hangen. Als ik puur even kijk naar de feiten:
Utrecht uit 2x rood. Eén blessure.
AZ thuis, 2x schorsing, 3 blessures (allemaal basisspelers), rood in de 20e minuut tegen een goed draaiend AZ.
Sparta uit 5 ontbrekende spelers (blessures/schorsing) en gelijkspel.
Ja dat zou ook met de bank moeten kunnen maar in geval van AZ maar het is een wel erg ‘ongelukkige’ samenloop van omstandigheden bij PSV wat meteen voelbaar drie keer tot verlies in punten lijdt.
Technisch beleid wat nog met gejuich ontvangen werd zet ik eerder vraagtekens bij. Verdedigers zijn niet van het niveau wat het zou moeten zijn en de duurdere aankopen geef geen van allen thuis. Baumgartl stond te schutteren gisteren en al een paar keer meer en die ene van Valencia (dacht ik) zien we al helemaal nooit -al is die gehuurd volgens mij-.
AZ thuis, 2x schorsing, 3 blessures (allemaal basisspelers), rood in de 20e minuut tegen een goed draaiend AZ.
Ja dat zou ook met de bank moeten kunnen maar in geval van AZ maar het is een wel erg ‘ongelukkige’ samenloop van omstandigheden bij PSV wat meteen voelbaar drie keer tot verlies in punten lijdt.
Technisch beleid wat nog met gejuich ontvangen werd zet ik eerder vraagtekens bij. Verdedigers zijn niet van het niveau wat het zou moeten zijn en de duurdere aankopen geef geen van allen thuis. Baumgartl stond te schutteren gisteren en al een paar keer meer en die ene van Valencia (dacht ik) zien we al helemaal nooit -al is die gehuurd volgens mij-.
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 03-11-2019 09:21 ]
[Instagram: Mo made his decision…
@iamihattaren will play for 🇳🇱 as a Dutch 🦁!]
[ Voor 66% gewijzigd door Oekol op 03-11-2019 09:35 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik had niet verwacht dat hij zo snel zijn keuze zou maken.
Goede zaak, want zo'n bijna klassieke nummer 10 speler hebben we weinig in Nederland. Nu is dat in het moderne voetbal ook niet altijd nodig, zie Van de Beek.
Goede zaak, want zo'n bijna klassieke nummer 10 speler hebben we weinig in Nederland. Nu is dat in het moderne voetbal ook niet altijd nodig, zie Van de Beek.
Ik zie het ook net.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wat je nu (in mijn ogen) vooral ziet is dat Brands is vertrokken. Ik heb het eerder gezegd, maar nu nog maar eens, op het moment dat de basis 11 er niet kunnen staan om wat voor reden ga je zien hoe breed de selectie is. 1 of 2 spelers kan je vaak nog wel opvangen, maar meer is lastig.Typhone schreef op zondag 3 november 2019 @ 09:17:
Ik vind het nog rijkelijk vroeg om conclusies aan van Bommel te hangen. Als ik puur even kijk naar de feiten:
Stel dat alle aankopen op niveau waren geweest dan was er minder een probleem geweest. Ik heb het gevoel dat Brands als TD beter in staat was een brede selectie bij elkaar te halen.
Als het goed is is de selectie de komende wedstrijd weer zo goed als compleet, ik ben benieuwd of we dat ook meteen terug zien in het resultaat (ik hoop het).
Uitgeschakeld tegen RKC was wel schandalig ja, daar had ie nooit met een B-PSV moeten gaan spelen.PolarBear schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:48:
[...]
Van Bommel zal heus wel de carnaval halen, en ook volgende zomer. Maar best aardig valt ook wel tegen toch?
Dat je de Champions League in zo'n poule niet overwintert is geen schande imo, zelfde als dat je de JC schaal verliest van Ajax. De voorronde CL tegen basel was jammer maar ook niet geheel onoverkomelijk; Basel is een gelijkwaardige ploeg waar je van kunt winnen of verliezen.
En dan nu de laatste 3 wedstrijden in de competitie verloren waar je (zoals Typhone al aangaf) wat spelers mist door rode kaarten blessures.
PSV heeft vorig seizoen lang meegedaan om de titel, in de EL staan ze bovenaan in de poule en in de competitie staan ze nu alleen maar zo ver op achterstand omdat de laatste 3 wedstrijden niet gewonnen werden.
Ook een club als PSV verliest wel eens en heeft wel eens een dip, ik weet niet of je dat van Bommel dan gelijk aan kunt/moet rekenen. Misschien is het verwachtingspatroon na de laatste jaren wat te hoog geworden? We ook niet moeten vergeten dat er de laatste jaren behoorlijk wat winsten werden behaald in de laatste minuten, ook dat had zomaar anders kunnen lopen.
Net als dat één zwaluw geen zomaar maakt maakt één rat nog geen plaag imo.
Vind dit een vrij goede post, maar waar ik me een beetje aan stoor is het laatste minuten verhaal (is uiteraard wel waar, maar in veel gevallen was dat ook wel (enigszins) verdiend). Daarnaast kun je je afvragen of het verwachtingspatroon inderdaad te hoog is geworden? Ik bedoel PSV is gewoon een kampioenskandidaat en heeft meer kampioenschappen behaald dan Ajax de laatste 20 jaar, dus ik kan me daar wel beetje aan storen. Als er 1 club is die dit soort wedstrijden moet winnen, dan is het PSV wel.dvdkiwi schreef op zondag 3 november 2019 @ 10:45:
[...]
Uitgeschakeld tegen RKC was wel schandalig ja, daar had ie nooit met een B-PSV moeten gaan spelen.
Dat je de Champions League in zo'n poule niet overwintert is geen schande imo, zelfde als dat je de JC schaal verliest van Ajax. De voorronde CL tegen basel was jammer maar ook niet geheel onoverkomelijk; Basel is een gelijkwaardige ploeg waar je van kunt winnen of verliezen.
En dan nu de laatste 3 wedstrijden in de competitie verloren waar je (zoals Typhone al aangaf) wat spelers mist door rode kaarten blessures.
PSV heeft vorig seizoen lang meegedaan om de titel, in de EL staan ze bovenaan in de poule en in de competitie staan ze nu alleen maar zo ver op achterstand omdat de laatste 3 wedstrijden niet gewonnen werden.
Ook een club als PSV verliest wel eens en heeft wel eens een dip, ik weet niet of je dat van Bommel dan gelijk aan kunt/moet rekenen. Misschien is het verwachtingspatroon na de laatste jaren wat te hoog geworden? We ook niet moeten vergeten dat er de laatste jaren behoorlijk wat winsten werden behaald in de laatste minuten, ook dat had zomaar anders kunnen lopen.
Net als dat één zwaluw geen zomaar maakt maakt één rat nog geen plaag imo.
Is er hier nu niemand meer, die niet wakker ligt van de dip van PSV?
Al jaren lang zegt een grote achterstand in de competitie helemaal niets. De competitie begint pas na de winterstop. Dan pas worden de jongetje van de meisjes gescheiden.
Waarom nu al het hoofd van Van Bommel eisen, terwijl er nog niks gelopen is. PSV doet nog op alle fronten mee. Voor hetzelfde geld winnen ze straks in mei de Europa League.
Al jaren lang zegt een grote achterstand in de competitie helemaal niets. De competitie begint pas na de winterstop. Dan pas worden de jongetje van de meisjes gescheiden.
Waarom nu al het hoofd van Van Bommel eisen, terwijl er nog niks gelopen is. PSV doet nog op alle fronten mee. Voor hetzelfde geld winnen ze straks in mei de Europa League.
Omdat dat bij elke topclub gebeurt als je in 3 wedstrijden 1 punt haaltmavaros schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:21:
Nah, da's puur de media omdat ze hun shit willen verkopen. Niks aan het handje hier.toolkist schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:26:
[...]
Omdat dat bij elke topclub gebeurt als je in 3 wedstrijden 1 punt haalt
@Snowdog Begrijp me niet verkeerd betreffende het 'laatste-minuten' stukje hoor, dat is 100% de verdienste van PSV geweest natuurlijk. Mijn punt daar is meer dat als je het zo vaak op de laatste minuten laat aankomen het ook zomaar fout had kunnen gaan. Bij PSV ging het echter vrijwel nooit fout, wat ik nog steeds knap en tegelijkertijd bizar vind.
Hetzelfde als dat Ajax nu een hoop van haar wedstrijden op 70% kracht wint, ook dat zal een keer fout moeten gaan.
'Het verwachtingspatroon te hoog' komt wellicht verkeerd over maar het is moeilijk in andere woorden te omvatten. Als je zo vaak kampioen wordt en lastige wedstrijden op het laatst toch wint ga je het gevoel krijgen onfeilbaar te zijn, een beetje waar Ajax sinds de finale EL ook steeds meer 'last' van heeft. Ja je wint een hoop maar een dipje en/of een verliespartij ligt altijd op de loer.
Hetzelfde als dat Ajax nu een hoop van haar wedstrijden op 70% kracht wint, ook dat zal een keer fout moeten gaan.
'Het verwachtingspatroon te hoog' komt wellicht verkeerd over maar het is moeilijk in andere woorden te omvatten. Als je zo vaak kampioen wordt en lastige wedstrijden op het laatst toch wint ga je het gevoel krijgen onfeilbaar te zijn, een beetje waar Ajax sinds de finale EL ook steeds meer 'last' van heeft. Ja je wint een hoop maar een dipje en/of een verliespartij ligt altijd op de loer.
Ik bedoelde ook niet dat de supporters dat moeten doen, maar inderdaad dat de media dat doet. Dat hoort er nu eenmaal bij. Kan me niet voorstellen dat Gerbrands snel zenuwachtig zou worden van een paar slechte resultaten als deze.Snowdog schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:27:
[...]
Nah, da's puur de media omdat ze hun shit willen verkopen. Niks aan het handje hier.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken