Jammer. Wel goed dat Veltman hem laat gaan en niet onderuit haalt. Anders rood en nog verder van huis.
Oioioi, geblunder achterin en 1-3.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alvarez heeft echt helemaal niks te zoeken op het middenveld, blijkt ook nu weer
Wen er maar aan, dit gaat het hele seizoen verder op deze manier. Gas geven en makkelijk scoren afwisselen met slap spel en tegendoelpunten of op zijn minst gevaar.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alvarez heeft echt nog niks goed gedaan. tegendreiging ontstaat steeds bij hem, is ook vaak te laat. hopelijk gaat hij tweede helft beter spelen (op einde ging hij al wat meer inzakken en simpeler spelen)toolkist schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:37:
Alvarez heeft echt helemaal niks te zoeken op het middenveld, blijkt ook nu weer
Zit in het stadion, slechtste plekken beschikbaar denk ik. Achter het doel, derde rij :’)
Zijn handelingssnelheid is ook te laagP.O. Box schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:53:
[...]
Alvarez heeft echt nog niks goed gedaan. tegendreiging ontstaat steeds bij hem, is ook vaak te laat. hopelijk gaat hij tweede helft beter spelen (op einde ging hij al wat meer inzakken en simpeler spelen)

XXXVI
welke kant?ephymerous schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:55:
Zit in het stadion, slechtste plekken beschikbaar denk ik. Achter het doel, derde rij :’)
[...]
Zijn handelingssnelheid is ook te laag
Eerste helft schuin achter Onana, richting hoofdtribune kant.
XXXVI
dan zit ik vlakbijephymerous schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:58:
[...]
Eerste helft schuin achter Onana, richting hoofdtribune kant.
ephymerous schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:55:
Dit is dus de gastvrijheid van @peczwolle. Je zit naast het uitvak. Zit zachtjes mee te zingen. Je doet niets verkeerd. Resultaat. Je wordt er gewoon uitgesmeten. Ontzettende zielige actie. #pecAJA #Ajax pic.twitter.com/ZOSa6oocdr
— van pogo tot popo (@vanpogototpopo) 1 november 2019
Ben jij dat?
Met fotoP.O. Box schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:00:
[...]
dan zit ik vlakbij. hoger, boven de opgang achter het doel

XXXVI
Verwijderd
Alvarez en Marin moeten nog flink wennen. Hopelijk kunnen ze aansluiten en snel mee met het niveau. Op dit moment zijn ze nog te onrustig en traag vergeleken met de rest.
Als iemamd vraagt wie Nous is, kan er dan ook gewoon vanuit gegaan worden dat iemand niet weet over wie er gesproken wordt? Al die opmerkingen over Google of aanstellerij is een beetje flauw. Da's even het enige dat Ik wil zeggen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Julie jinxen het gewoon allemaal met jullie 10 10 10
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Slaapverwekkend potje weer
Slaapverwekkend potje weer
Erg slordig bij tijd en wijlen. We fijn dat ze er nu eerst inprikken voordat ze slecht gaan spelen i.p.v. tot het einde billenknijpen.
Edit: shit, het zou na 11 minuten gespeeld moeten zijn, maar Ajax verprutst het wel weer. 2-3.
Edit: shit, het zou na 11 minuten gespeeld moeten zijn, maar Ajax verprutst het wel weer. 2-3.
[ Voor 26% gewijzigd door Erapaz op 01-11-2019 21:22 ]
Zou ETH ook meekijken? Wellicht kan hij ingrijpen

XXXVI
MAN MAN MAN MAN, doe er eens wat aan Ten Hag
Je ziet het gebeuren, zoals zo vaak.
Man man man.
Man man man.
Wordt daar niet naar gekeken? Dacht dat het een voetje buitenspel was.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die heeft ze alleen maar verder in slaap gesust in de rust... Anders waren ze wel wat anders de rust uit gekomenTerranova schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:21:
MAN MAN MAN MAN, doe er eens wat aan Ten Hag
Ten Hag is natuurlijk in paniek want hij moest veel vroeger wisselen dan z'n normale 87e minuut wissel. Als dit maar goed gaat
Nu weer even gas, en dan winnen ze gewoon.
@Leon Zwiers kijk je wel VI?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan iemand Mazraoui zo'n enkelband om doen dat ie een gigantische tik krijgt als ie de middenlijn oversteekt of verder dan 10m bij de rechter zijlijn vandaan loopt?
Zwolle bedoel je? Want Ajax gaat echt geen gas meer gevenGonadan schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:23:
[ Voor 43% gewijzigd door toolkist op 01-11-2019 21:29 ]
Verwijderd
3 middenvelders geblesseerd. 2 rode kaarten niet gegeven en 1 die rood verdiende scoort. Slechte pot van de leiding.
De elleboogjes zwaaien wel vandaag, man man man
OK,Outerspace schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:11:
Als iemamd vraagt wie Nous is, kan er dan ook gewoon vanuit gegaan worden dat iemand niet weet over wie er gesproken wordt? Al die opmerkingen over Google of aanstellerij is een beetje flauw. Da's even het enige dat Ik wil zeggen
Wie is dat nu? Wie is Nous?
Waarom niet doorspelen bij die blessure? Zwolle tikt zelf notabane je eigen spelers van het veld en scoort met man meer.
Dit zijn van die wedstrijden waarin je alleen maar kan verliezen.
Ziyech, als het niet draait is balbezit belangrijk. Doe dan geen kansloze passjes.
Ziyech, als het niet draait is balbezit belangrijk. Doe dan geen kansloze passjes.
[ Voor 43% gewijzigd door Vos op 01-11-2019 21:41 ]
Precies, Zwolle speelt het hard en komt er mee weg bij de scheids en het werkt best aardig. Dan moet je ze ook niet gaan helpenVos schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:39:
Waarom niet doorspelen bij die blessure? Zwolle tikt zelf notabane je eigen spelers van het veld en scoort met man meer.
Klopt, maar dat spelletje gaat niet werken tegen PSV.Gonadan schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:39:
Wen er maar aan, dit gaat het hele seizoen verder op deze manier. Gas geven en makkelijk scoren afwisselen met slap spel en tegendoelpunten of op zijn minst gevaar.
PSV is in de basis een kloon van Atletico Madrid of Juventus. Niet zo goed misschien, maar wel net zo gevaarlijk voor aanvallende teams.
Bam! Lekker!
Nu gewoon uitspelen tegen die houthakkers
Nu gewoon uitspelen tegen die houthakkers
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Even de tegenstander laten denken dat er iets te halen valt en dan vlak voor tijd de winst veiligstellen.
Ajax speelt met Zwolle.
.....
Man man man, wat een baggerslechte tweede helft. Was even bang dat het 3-3 zou worden
Ajax speelt met Zwolle.
.....
Man man man, wat een baggerslechte tweede helft. Was even bang dat het 3-3 zou worden

Vandaar ook dat Atletico-PSV in 2015(?) zo fantastisch was, twee ploegen met dezelfde speelstijl die geen idee hadden hoe ze elkaar moesten bestrijden.mavaros schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:44:
[...]
Klopt, maar dat spelletje gaat niet werken tegen PSV.
PSV is in de basis een kloon van Atletico Madrid of Juventus. Niet zo goed misschien, maar wel net zo gevaarlijk voor aanvallende teams.
Simeone zei voor de finale ook dat die wedstrijd voor het team het zwaarste was, omdat ze eigenlijk tegen zichzelf speelden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
toolkist schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:28:
Zwolle bedoel je? Want Ajax gaat echt geen gas meer geven
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die Van Crooij is een potje gefrustreerd jongens, kansloos.
Lekker sfeertje op het veld nu, dat krijg je ook wel als je spelers laat wegkomen met harde overtredingen
Die elleboog van Saymak is toch gewoon een bewussie?
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 01-11-2019 21:57 ]
Dat heeft PSV ook mooi gedemonstreerd tegen AZ, oh wacht....mavaros schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:44:
[...]
Klopt, maar dat spelletje gaat niet werken tegen PSV.
Gelukkig komen ze PSV nog maar een keer tegen en is de voorsprong er om gelijk te spelen. De crux zit hem in wedstrijden zoals deze, tegen een fysieke tegenstander op een kutveld (zou verboden moeten worden, kun je geen gras betalen dan hoor je niet in de eredivisie). Je wilt maar op 70% spelen en geen blessures oplopen en dan gaat het dus bijna mis, nu alweer voor de 4de keer.
Gelukkig starten ze voortvarend, nu alleen nog leren hoe je een wedstrijd uitspeelt als je na 20 minuten met 3-0 vol staat.
in mijn ogen schenkt Alvarez Zwolle de 1-3 en Ten Hag de 2-3 door zo lang met 10 te blijven staan. Daarna ging Zwolle eigenlijk pas meedoen en een beetje voetballen (naast keiharde overtredingen). Toen Marin en Gravenberg erin kwamen kwam in ieder geval de controle terug en was ik alleen nog bang voor een verdwaalde bal die per ongeluk goed zou vallen voor Pec.dvdkiwi schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:48:
.....
Die zou ik dus nog wel eens terug willen zien want ik dacht echt dat het nét buitenspel was.P.O. Box schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:09:
[...]
in mijn ogen schenkt Alvarez Zwolle de 1-3 en Ten Hag de 2-3 (...)
Wij zijn al een aantal keer benadeeld door 'een voetje', daarom verbaast het me dat hier niet wat langer naar gekeken werd. Als het zo was dan blijft het 3-1 en kun je de wedstrijd veel rustiger uitspelen.
Nou ja, iets meer op individuele klasse inderdaad, maar het resultaat is zoals verwacht.toolkist schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:11:
[...]
Ja dit was echt een gevalletje gas geven door Ajax...
@P.O. Box heb jij gekeken? Ik ben wel benieuwd namelijk hoe hij het gedaan heeft. Zo de samenvatting maar even aan zetten.
[ Voor 19% gewijzigd door Gonadan op 01-11-2019 22:16 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
vanuit het stadion leek hij prima. paar keer direct spelen waar Dest dat (nog) niet zou doen. maar vanachter het doel is het moeilijk om echt te beoordelen. Alvarez en Tadic waren in ieder geval de minste vandaag.Gonadan schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:15:
[...]
Nou ja, iets meer op individuele klasse inderdaad, maar het resultaat is zoals verwacht.
@P.O. Box heb jij gekeken? Ik ben wel benieuwd namelijk hoe hij het gedaan heeft. Zo de samenvatting maar even aan zetten.
Tadic Ziyech leek er vooral heel erg mee te zitten dat ie nat werd.P.O. Box schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:23:
[...]
Alvarez en Tadic waren in ieder geval de minste vandaag.
Valt me wel vaker op bij hem, misschien dat ie daarom voor Marokko heeft gekozen
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 01-11-2019 22:40 ]
volgens mij haal je wat mensen door elkaardvdkiwi schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:26:
[...]
Tadic leek er vooral heel erg mee te zitten dat ie nat werd.
Valt me wel vaker op bij hem, misschien dat ie daarom voor Marokko heeft gekozen
als tadic die intikker in minuut 46 gewoon maakt was het vandaag 1-7 geworden
Alvarez en Marin. Dat is toch bijna 30mln weggepist. Ongelooflijk dat zo'n dure aankopen zo matig zijn.
Dat dacht ik bij Neres ookdvdkiwi schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:14:
[...]
Die zou ik dus nog wel eens terug willen zien want ik dacht echt dat het nét buitenspel was.
Wij zijn al een aantal keer benadeeld door 'een voetje', daarom verbaast het me dat hier niet wat langer naar gekeken werd. Als het zo was dan blijft het 3-1 en kun je de wedstrijd veel rustiger uitspelen.
Dat denk ik niet.Erapaz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:04:
[...]
Dat heeft PSV ook mooi gedemonstreerd tegen AZ, oh wacht....
Gelukkig komen ze PSV nog maar een keer tegen en is de voorsprong er om gelijk te spelen. De crux zit hem in wedstrijden zoals deze, tegen een fysieke tegenstander op een kutveld (zou verboden moeten worden, kun je geen gras betalen dan hoor je niet in de eredivisie). Je wilt maar op 70% spelen en geen blessures oplopen en dan gaat het dus bijna mis, nu alweer voor de 4de keer.
Gelukkig starten ze voortvarend, nu alleen nog leren hoe je een wedstrijd uitspeelt als je na 20 minuten met 3-0 vol staat.
Ajax en ook PSV zouden beter tot hun recht komen in de Bundesliga. De eredivisie werkt op dit moment zwaar demotiverend voor goede voetballers.
Het feit dat je met een team speelt, zoals een kat met een muis, is natuurlijk het failliet van je competitie.
Grasvelden of kunstgrasvelden, slechte scheidsrechters en dat soort shit, horen erbij. Slechte clubs zijn in mijn optiek een belemmering om Koning van Europa te worden.
Grote woorden, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Slecht verhaal van ten Hag over het moment rond de wissel van Alvarez. Hij komt gewoon nauwelijks uit zijn woorden om maar niet te hoeven toegeven dat het veel te lang duurde. Als dit niet was gebeurd was de 3-2 waarschijnlijk niet gevallen een is er niks aan de hand. Echt een fout van ten Hag dit.
Poe ik kijk de samenvatting terug maar das gewoon een rode kaart voor Saymak. Voetje bij de 3-2 laten ze niet zien.
XXXVI
Je hebt gelijkP.O. Box schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:27:
[...]
volgens mij haal je wat mensen door elkaar
Aangepast.
Die Hamer had er ook wel af gemogen, zo inkomen is geen intentie om u überhaupt een bal te spelen.ephymerous schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:40:
Poe ik kijk de samenvatting terug maar das gewoon een rode kaart voor Saymak. Voetje bij de 3-2 laten ze niet zien.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nee, sorry, je moet me een beetje helpenmavaros schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:30:
[...]
Dat denk ik niet.
Ajax en ook PSV zouden beter tot hun recht komen in de Bundesliga. De eredivisie werkt op dit moment zwaar demotiverend voor goede voetballers.
Het feit dat je met een team speelt, zoals een kat met een muis, is natuurlijk het failliet van je competitie.
Grasvelden of kunstgrasvelden, slechte scheidsrechters en dat soort shit, horen erbij. Slechte clubs zijn in mijn optiek een belemmering om Koning van Europa te worden.
Grote woorden, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Ben het met je eens dat het demotiveerd. Je ziet spelers als Ziyech en van de Beek hun fouten weglachen, alsof ze het niks kan schelen. Maar hier zit dus precies de uitdaging. Als je nonchalant gaat lopen doen, ga je fouten maken en geef je doelpunten weg of score je zelf niet. Dan moet je alsnog hals over kop aan het werk en dat leidt tot frustratie, kaarten en blessures. Ajax (en PSV) zouden pas echt groot zijn als ze kunnen aanzetten, snel ruim voorkomen (vandaag gelukt!) en dan met weinig energie uitspelen (dit lukt nog niet). Desnoods laat je de Ziyechen en van der Beeken thuis als je ze door de week nodig hebt. Met Gravenberch (zonder g), Noa Lang, Eiting etc heb je spelers die gemotiveerd zijn om ook tegen de kleintjes er te staan. Dat lijkt me veel relaxter dan je toppers opstellen die vervolgens energie proberen te sparen en het dan net wel of niet redden.
Die spelers thuislaten? Gewoon een "hairdryer" a la Ferguson geven in de rust..Erapaz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:43:
[...]
Nee, sorry, je moet me een beetje helpenJe denkt niet dat het grootste gevaar zit in dit soort wedstrijden, denk ik?
Ben het met je eens dat het demotiveerd. Je ziet spelers als Ziyech en van de Beek hun fouten weglachen, alsof ze het niks kan schelen. Maar hier zit dus precies de uitdaging. Als je nonchalant gaat lopen doen, ga je fouten maken en geef je doelpunten weg of score je zelf niet. Dan moet je alsnog hals over kop aan het werk en dat leidt tot frustratie, kaarten en blessures. Ajax (en PSV) zouden pas echt groot zijn als ze kunnen aanzetten, snel ruim voorkomen (vandaag gelukt!) en dan met weinig energie uitspelen (dit lukt nog niet). Desnoods laat je de Ziyechen en van der Beeken thuis als je ze door de week nodig hebt. Met Gravenberch (zonder g), Noa Lang, Eiting etc heb je spelers die gemotiveerd zijn om ook tegen de kleintjes er te staan. Dat lijkt me veel relaxter dan je toppers opstellen die vervolgens energie proberen te sparen en het dan net wel of niet redden.
Nee.Erapaz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:43:
[...]
Nee, sorry, je moet me een beetje helpenJe denkt niet dat het grootste gevaar zit in dit soort wedstrijden, denk ik?
De laatste jaren is het makkelijk te doen om met 12 ptn achterstand, kampioen te worden. Die kleintjes waren vroeger van belang.
Mensen betalen de hoofdprijs om naar hun favoriete club te kijken. Dan is het schandalig dat je het b garnituur opstelt. Vraag maar aan PSV. Jarenlang was het Philipsstadion uitgestorven tijdens een EL wedstrijd. En kijk nu eens.
Voetbal is geen hogere wiskunde. Het publiek vraagt en het team moet leveren. Daar valt mee te leven.
Alsof je dat niet weet... 🤔Napo schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:23:
[...]
Dus als iemand niet begrijpt wie er met "Nous" bedoeld wordt en het dan op de man gespeeld wordt is het aanstellen?
Ik kon helaas niks zien. Klantetentje en opeens is Ajax op vrijdag wat al sinds 2015 niet meer voorkwam. Even vergeten helaas. Was Alvarez zo slecht?
[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 02-11-2019 00:16 ]
Precies. En als je het niet kunt opbrengen om in de Eredivisie een beetje serieus te doen dan zit je in de CL ook gewoon een keer op de bank. De selectie is breed genoeg om een keer een hint te kunnen geven.toolkist schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:54:
Die spelers thuislaten? Gewoon een "hairdryer" a la Ferguson geven in de rust..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat doet Ten Hag niet zo snel, helaas. Ik hou wel van acties om spelers te prikkelen op een goede manier. Tegen sommige clubs kan de jeugd rustig eens ingepast worden.Gonadan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:19:
[...]
Precies. En als je het niet kunt opbrengen om in de Eredivisie een beetje serieus te doen dan zit je in de CL ook gewoon een keer op de bank. De selectie is breed genoeg om een keer een hint te kunnen geven.
Bijna nooit meer. Nog helemaal niet gezien eigenlijk sinds ze naar Veronica zijnGonadan schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:23:
Even terugkijken dan, Helene was te gast.Leon Zwiers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:35:
Bijna nooit meer. Nog helemaal niet gezien eigenlijk sinds ze naar Veronica zijn
Die bracht overigens meer inhoud dan die drie leipkezen bij elkaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
See what you did there!Gonadan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:38:
[...]
Even terugkijken dan, Helene was te gast.
Zo leek het mij wel inderdaad...Vos schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:57:
Die elleboog van Saymak is toch gewoon een bewussie?
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het ging wel met Helene erbij, eerste deel iets teveel geauwehoer van de heren waar ze weinig mee kon.Gonadan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:38:
[...]
Even terugkijken dan, Helene was te gast.
Had toch liever Boskamp gezien omtrent Feyenoord.
Ajax heeft de punten weer binnen.
Ongeacht de trage wissel en het kunstgras, blijft het wel een dingetje voor de spelers om zich vol te motiveren en geconcentreerd de wedstrijd uit te spelen.
Het verschil met een CL wedstrijd en eredivisie is te groot. Ik kan me wel voorstellen dat je denkt: zo ff PEC en weer door naar Chelsea. Hopelijk breekt ze dat verder in het seizoen niet op.
Die Helene heeft even tijd nodig, net als de mannen van VI.
Ze is een welkome aanvulling en ze heeft ook nog eens voetbalverstand. Dat het allemaal nog niet lekker en soepel loopt, is van latere zorg.
Dat gaat helemaal goedkomen.
Ze is een welkome aanvulling en ze heeft ook nog eens voetbalverstand. Dat het allemaal nog niet lekker en soepel loopt, is van latere zorg.
Dat gaat helemaal goedkomen.
@tweakduke ik moet eerlijk bekennen dat ik maar een deel gezien heb, het hele programma kijken houd ik niet vol. Het was voor mij in ieder geval prettig om iemand te zien die daadwerkelijk inhoudelijk probeert te spreken en met feitjes komt.
De kroegpraat van die mannen is soms ook best vermakelijk, maar ik vind dat het inhoudelijke niveau de afgelopen jaren wel erg laag is. Veel te veel druk erop van Genee die zodra het wat dieper dreigt te gaan weer het volgende onderwerp erdoor wil drukken.
De kroegpraat van die mannen is soms ook best vermakelijk, maar ik vind dat het inhoudelijke niveau de afgelopen jaren wel erg laag is. Veel te veel druk erop van Genee die zodra het wat dieper dreigt te gaan weer het volgende onderwerp erdoor wil drukken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het wisselt per aflevering nogal, zoals gisteren was het teveel kroegpraat en te weinig inhoud. Als ze ergens kritisch op zichzelf mogen zijn is dat de balans goed moet zijn.Gonadan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:16:
@tweakduke ik moet eerlijk bekennen dat ik maar een deel gezien heb, het hele programma kijken houd ik niet vol. Het was voor mij in ieder geval prettig om iemand te zien die daadwerkelijk inhoudelijk probeert te spreken en met feitjes komt.
De gast maakt vaak wel het verschil, als die goed inhoudelijk is, is er ook minder geauwehoer. Helene zal vast goed komen, een gezonde afwisseling van de gasten is ook belangrijk.
En ik hou dat ook niet de hele aflevering vol, ga ik tussendoor wat anders doen
Wat is de kans dat PSV deze wedstrijd met minder dan 11 spelers zal afsluiten?
En wie zal deze speler zijn?
Eeeh 42% kansDeadsy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:26:
Wat is de kans dat PSV deze wedstrijd met minder dan 11 spelers zal afsluiten?
En degene die de meeste kans maakt is Denzel
Wel mooi dat Mo weer lijkt te gaan spelen, daar kom je toch voor naar het stadion.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Eens, het was juist de humor tussendoor die mij trok aan het programma. Iets luchtiger dan al die oud voetballers die zichzelf op een voetstuk hebben of zo'n presentator die alle meningen wil bepalen (Jack, Tom).tweakduke schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:23:
Het wisselt per aflevering nogal, zoals gisteren was het teveel kroegpraat en te weinig inhoud. Als ze ergens kritisch op zichzelf mogen zijn is dat de balans goed moet zijn.
De gast maakt vaak wel het verschil, als die goed inhoudelijk is, is er ook minder geauwehoer. Helene zal vast goed komen, een gezonde afwisseling van de gasten is ook belangrijk.
En ik hou dat ook niet de hele aflevering vol, ga ik tussendoor wat anders doen
De balans slaat echter wel vaak door naar alleen maar dom gelul en manse praat waarbij je met plaatsvervangende schaamte zit te kijken.
Daarnaast is de gast inderdaad best relevant, als ik die pallet azijn zie zitten dan zap ik ook meteen weer door.
@Deadsy waarom zou PSV niet gewoon weer een wedstrijd makkelijk winnen? Ik voorzie voor vanavond niet echt problemen om eerlijk te zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Malen, Bergwijn, Viergever, Thomas en Hendrix er niet bij. Zitten toch wel een paar namen bij welke PSV heel zou goed kunnen gebruiken. En ze zitten nu wel in de hoek waar de klappen vallen, Sparta gaat ze echt wel het vuur na aan de schenen leggen.Gonadan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:44:
[...]
Eens, het was juist de humor tussendoor die mij trok aan het programma. Iets luchtiger dan al die oud voetballers die zichzelf op een voetstuk hebben of zo'n presentator die alle meningen wil bepalen (Jack, Tom).
De balans slaat echter wel vaak door naar alleen maar dom gelul en manse praat waarbij je met plaatsvervangende schaamte zit te kijken.
Daarnaast is de gast inderdaad best relevant, als ik die pallet azijn zie zitten dan zap ik ook meteen weer door.
@Deadsy waarom zou PSV niet gewoon weer een wedstrijd makkelijk winnen? Ik voorzie voor vanavond niet echt problemen om eerlijk te zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 02-11-2019 12:53 ]
@Gonadan
Je kunt ook makkelijk winnen en met 10 man eindigen
Je kunt ook makkelijk winnen en met 10 man eindigen
Uit dit lijstje mis je denk ik voornamelijk Malen, de enige echte spits in de selectie is Mitroglou die van Bommel in de voorgaande wedstrijd niet in de basis heeft gezet.Qu3st schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:51:
[...]
Malen, Bergwijn, Viergever, Thomas en Hendrix er niet bij.
- Bergwijn is op te vangen met Doan, Gakpo of Bruma;
- Viergever middels Schwaab;
- Thomas is een speler voor de bank;
- Hendrix zou middels Gutiérrez prima op te vangen moeten zijn;
Bruma speelt toch al lang niet meer bij PSV? Meen dat hij naar Duitsland is vertrokken een aantal jaar geleden. Is mij niet duidelijk wie je nou precies bedoelt..Napo schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:13:
[...]
Uit dit lijstje mis je denk ik voornamelijk Malen, de enige echte spits in de selectie is Mitroglou die van Bommel in de voorgaande wedstrijd niet in de basis heeft gezet.Voornaamste uitdaging is de breedte van de selectie en dus de wisselmogelijkheden die je tijdens de wedstrijd niet gaat hebben.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Brumasnmght schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:35:
[...]
Bruma speelt toch al lang niet meer bij PSV? Meen dat hij naar Duitsland is vertrokken een aantal jaar geleden. Is mij niet duidelijk wie je nou precies bedoelt..
Wat @Napo zegt, ik denk dat alleen Malen echt jammer is. Verder is de selectie sterk genoeg om van Sparta te kunnen winnen.
Malen is sowieso nog jong, dus die krijgt gegarandeerd een terugval. Dat moet je sowieso kunnen opvangen.
Malen is sowieso nog jong, dus die krijgt gegarandeerd een terugval. Dat moet je sowieso kunnen opvangen.
Niet Jeffrey, die andere.snmght schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:35:
Bruma speelt toch al lang niet meer bij PSV? Meen dat hij naar Duitsland is vertrokken een aantal jaar geleden. Is mij niet duidelijk wie je nou precies bedoelt..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat verwacht ik ook. Ik zit vanavond in het stadion, en ben heel benieuwd hoe sterk PSV gaat opstaan.Qu3st schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:51:
[...]
Malen, Bergwijn, Viergever, Thomas en Hendrix er niet bij. Zitten toch wel een paar namen bij welke PSV heel zou goed kunnen gebruiken. En ze zitten nu wel in de hoek waar de klappen vallen, Sparta gaat ze echt wel het vuur na aan de schenen leggen.
Sparta heb ik thuis wel vertrouwen in.
PSV staat er qua personele bezetting en mentaliteit niet echt best voor.
offtopic:
En ik begrijp dat Ajax dat gisteren ook weer liet zien.
Wat is dat toch met die onderschatting en gemakzucht?
'De Eredivisie ontstegen', pfff...

snmght schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:35:
[...]
offtopic:
Weet zeker dat je hier niet expres aan het trollen bent?
Weet zeker dat je hier niet expres aan het trollen bent?
[ Voor 19% gewijzigd door Ramzzz op 02-11-2019 14:14 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Is niet OT hoor, en best relevant. PSV is inderdaad mentaal wat minder de laatste tijd, ik ben benieuwd.Ramzzz schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 14:12:
offtopic:
En tja, ontstegen klinkt wat gek maar vooralsnog komt Ajax er toch steeds weer mee weg. Hoe vaker dat gebeurt hoe meer men dat gaat geloven.
Mocht dit het hele seizoen zo door gaan dan klopt het ook nog, maar ik hoop van niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat mijn punt is, is dat PSV op het moment een dunne spoeling heeft, en dit voor Sparta een uitgelezen kans is om punten te pakken. Er zijn zeker wel spelers die het op kunnen vangen, maar een Malen en Bergwijn zijn voor de 'cowboys' wel heel belangrijk. Lever je veel assists en doelpunten mee in. Doan kan echt niet een Bergwijn vervangen, het is een leuk spelertje maar meer dan dat ook niet, niks speciaals aan.Napo schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:13:
[...]
Uit dit lijstje mis je denk ik voornamelijk Malen, de enige echte spits in de selectie is Mitroglou die van Bommel in de voorgaande wedstrijd niet in de basis heeft gezet.Voornaamste uitdaging is de breedte van de selectie en dus de wisselmogelijkheden die je tijdens de wedstrijd niet gaat hebben.
Hoe bedoel je dat als Spartaan én PSV'er? Vertrouwen dat Sparta punten pakt of andersom?Ramzzz schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 14:12:
[...]
Dat verwacht ik ook. Ik zit vanavond in het stadion, en ben heel benieuwd hoe sterk PSV gaat opstaan.
Sparta heb ik thuis wel vertrouwen in.
Dat naast de schoenen lopen gaat Ajax nog echt wel punten kosten, we komen er nu nog mee weg gelukkig. Ik was blij dat ik een borrel had en het niet heb gekeken, ik zou me kapot hebben geërgerd.PSV staat er qua personele bezetting en mentaliteit niet echt best voor.
PSV moet winnen, maakt niet uit hoe (iig geen rode kaart pakken iig), om weer iets van vertrouwen te krijgen.
Hoop dat dit gewoon een ongelukkige periode was met wat onstuimige acties van spelers.
Hoop dat dit gewoon een ongelukkige periode was met wat onstuimige acties van spelers.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kovac zat al niet lekker bij de Bayern supporters omdat ie de supporters van Eintracht de beste supporters van Duitsland had genoemd en nu krijgen ze met 5-1 op de kloten van juist Eintracht Frankfurt (rood Boateng 9e minuut). Zou me niks verbazen als Overmars maandag een belletje krijgt.
iemand die even een phone jammer kan installeren bij de ArenA en in Epe?toolkist schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:29:
Kovac zat al niet lekker bij de Bayern supporters omdat ie de supporters van Eintracht de beste supporters van Duitsland had genoemd en nu krijgen ze met 5-1 op de kloten van juist Eintracht Frankfurt (rood Boateng 9e minuut). Zou me niks verbazen als Overmars maandag een belletje krijgt.
Verbaasde me echt dat de gele kaart rood werd na een VAR ingreep, hier in Nederland doen ze raar maar ook dus gewoon in Duitslandtoolkist schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:29:
Had Bayern niet een andere naam hoger op het lijstje staan?
Bij de Bayern supporters niet, ruim 30% ofzo wil Ten Hag.Qu3st schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:01:
[...]
Verbaasde me echt dat de gele kaart rood werd na een VAR ingreep, hier in Nederland doen ze raar maar ook dus gewoon in Duitsland
Had Bayern niet een andere naam hoger op het lijstje staan?
Ik ben 100% voor PSV, maar ik vind wel meer clubs leuk. Sparta heeft al jaren mijn lokale voorkeur, maar PSV is de club die ik aanhang.
Het is gewoon lastig PSV supporteren in Z-Holland.
En dan zit je met je kinderen bij de Mc (tja), zit daar Nathan Rutjes met zijn kinderen.
Het is gewoon lastig PSV supporteren in Z-Holland.
En dan zit je met je kinderen bij de Mc (tja), zit daar Nathan Rutjes met zijn kinderen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik denk, net als de jongens van de Pantelic podcast, dat Ten Hag niet weggaat midden in het seizoen. Ze zullen wel een type als heynckes aanstellen tot de zomer en dan kon het wel eens ten hag worden.
Zou hem graag langer bij Ajax zien, maar als hij dit seizoen weer succesvol afsluit dan is hij onhoudbaar. Hoop dan wel dat hij een beetje budget krijgt om een paar versterkingen te halen, hoewel je met deze selectie met Bayern gewoon kampioen moet worden.
Zou hem graag langer bij Ajax zien, maar als hij dit seizoen weer succesvol afsluit dan is hij onhoudbaar. Hoop dan wel dat hij een beetje budget krijgt om een paar versterkingen te halen, hoewel je met deze selectie met Bayern gewoon kampioen moet worden.
RKC heeft even afgekeken paar weken geleden bij Ajax, mooie pyro party aan begin van de wedstrijd.
Dat is toch een mooie uitdaging?Napo schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:13:
[...]
Ook PSV kan niet teren op een enkel basiselftal. Je moet ook de vervanging op orde hebben. Dat kunnen ze vanavond op het gemakje gaan uittesten. Liever vandaag, dan tijdens een cruciale EL wedstrijd.
Elke grote ploeg kan minimaal 2 volwaardige elftallen opstellen als het moet. Dat kan PSV nog niet en Ajax kan dat ook maar half. Daar valt nog een grote slag in te slaan.
Een volledige bezetting met dezelfde kwaliteit is niet te betalen, al helemaal niet in Nederland. En het managen van zo'n grote groep is ook lastig. Als je 17 man hebt die in de basis kunnen spelen krijg je vroeg of laat gemor.mavaros schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:39:
[...]
Dat is toch een mooie uitdaging?
Ook PSV kan niet teren op een enkel basiselftal. Je moet ook de vervanging op orde hebben. Dat kunnen ze vanavond op het gemakje gaan uittesten. Liever vandaag, dan tijdens een cruciale EL wedstrijd.
Elke grote ploeg kan minimaal 2 volwaardige elftallen opstellen als het moet. Dat kan PSV nog niet en Ajax kan dat ook maar half. Daar valt nog een grote slag in te slaan.
Ik vind dat Ajax op dit moment een redelijk schaduwteam heeft staan. Maar je houdt toch altijd sleutelspelers die erg bepalend zijn en als die wegvallen wordt het gewoon lastig. Dat zie je zelfs bij een team als man city. Als KdB wegvalt draait het gelijk niet meer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken