Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:38

snmght

imho dan he

JanW schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:00:
[...]

Als Ajax er niet heen ging was t minder relevant. Nu ze er wel heen gaan is t gewoon heel relevant. Fijn trouwens dat je blijft bewijzen dat mensenlevens te koop zijn. Je zet mensenlevens nu al gelijk aan mogelijk misbruik van belastinggeld.
Nee je leest niet goed: ik stel niet-voetbalgerelateerde zaken gelijk aan niet-voetbalgerelateerde zaken. Je hoeft me niets in de mond te leggen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jullie hebben toch hopelijk niet de indruk dat 1 reisje van Ajax ook maar enig effect gaat hebben over hoe Qatar met de mensenrechten omgaat? Dit is niet iets voor een sportclub om mee aan de slag te gaan of een stelling in te nemen, dat is iets voor de NL regering, de VN, etcetera.
De clubs hoeven wat mij betreft alleen aan de slag te gaan met zaken die in en rondom de eigen club gebeuren. Dus als eigen supporters zich racistisch gedragen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:06
Qu3st schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:11:
Dickie is het dus, samen met John de Wolf en Cor Pot als assistenten. Nou de redding is binnen gehaald hoor :+

Bron: VI.nl

Al wilde Tweakers een ander duo:

[...]

@Leon Zwiers En @D-e-n, wat is er fout gegaan? :+
Ik was aan het werk en kon de telefoon niet opnemen. 39 gemiste oproepen beginnend met 010 :+
Nouja, volgende keer beter.

Ondertussen hebben de supporters wat spandoeken opgehangen waarin ze laten blijken niet zo blij te zijn met die Maasgebouwers. Ze moeten wel heel grote piemels hebben daar als ze nu alsnog die Koevermans gaan aanstellen.
toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:14:
Jullie hebben toch hopelijk niet de indruk dat 1 reisje van Ajax ook maar enig effect gaat hebben over hoe Qatar met de mensenrechten omgaat? Dit is niet iets voor een sportclub om mee aan de slag te gaan of een stelling in te nemen, dat is iets voor de NL regering, de VN, etcetera.
De clubs hoeven wat mij betreft alleen aan de slag te gaan met zaken die in en rondom de eigen club gebeuren. Dus als eigen supporters zich racistisch gedragen bijvoorbeeld.
Dus als Ajax/PSV/Feyenoord/Fortuna Sittard in een concentratiekamp in Noord-Korea gaat trainen omdat ze daar 7 ton voor krijgen heb je daar geen problemen mee?

[ Voor 31% gewijzigd door LZ86 op 30-10-2019 19:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:15:
Dus als Ajax/PSV/Feyenoord/Fortuna Sittard in een concentratiekamp in Noord-Korea gaat trainen omdat ze daar 7 ton voor krijgen heb je daar geen problemen mee?
Dat gebeurt niet, dus dat is makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
De discussie Ajax / Qatar mag elders worden voortgezet (nieuw topic) in Sport of in AWM.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:19:
[...]

Dat gebeurt niet, dus dat is makkelijk.
En als dat nu wel gaat gebeuren? (hypothetisch?)

Edit: Sorry @Outerspace zie na het versturen je modbreek pas :'(

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 30-10-2019 19:21 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:14:
Jullie hebben toch hopelijk niet de indruk dat 1 reisje van Ajax ook maar enig effect gaat hebben over hoe Qatar met de mensenrechten omgaat?
Je moet ergens beginnen. Als uiteindelijk niemand er meer heen gaat vinden ze het daar vast vervelend.

En het is ook iets wat je voor jezelf zou moeten doen. Omdat je je gewoon niet wil inlaten met dat soort regimes. Net zo goed als je niet op de foto zou gaan met bijvoorbeeld Erdogan.

Zo eten wij thuis alleen kip met minimaal één ster. Niet omdat we denken dat het morgen alle slechte omstandigheden voor kippen oplost, wel omdat we vinden dat het iets is wat wij eenvoudig kunnen doen.

Edit:
Sorry. Hetzelfde als Leon Zwiers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Het niveau van VI _O-

"Ja, hij is 72 jaar, maar in het geval van Dick Advocaat is leeftijd slechts een getal. Dat geldt ook voor zijn assistent Cor Pot. Hij is 68, maar heeft wel een nieuwe knie."

Hoe verzin je het

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
Leon Zwiers schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:35:
Het niveau van VI _O-

"Ja, hij is 72 jaar, maar in het geval van Dick Advocaat is leeftijd slechts een getal. Dat geldt ook voor zijn assistent Cor Pot. Hij is 68, maar heeft wel een nieuwe knie."

Hoe verzin je het
Trapliften al geïnstalleerd? :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Martinusz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:04:
[...]

Dat zal toch wel meegenomen zijn in de voorwaarden, een traplift in die tunnel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Martinusz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:04:
[...]

Niet nodig, nieuwe knie O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
DoeEensGek schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:18:
[...]

Dat al toch wel meegenomen zijn in de voorwaarden, een traplift in die tunnel. :+
Dan heeft Jorgenson er ook nog wat aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29
Over 10 minuten Nederland O17 tegen Senegal O17 op het WK in Brazilie, ze moeten winnen om kans te houden om naar de volgende ronde te gaan.

Opstelling Nederland: Raatsie; Salah-Eddine, Rensch, Bogarde, Hoever; Maatsen, Taabouni, Regeer; Braaf, Bannis en Unuvar;

Live te zien op https://nos.nl/sport/

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
Gynnad schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:49:
Over 10 minuten Nederland O17 tegen Senegal O17 op het WK in Brazilie, ze moeten winnen om kans te houden om naar de volgende ronde te gaan.

Opstelling Nederland: Raatsie; Salah-Eddine, Rensch, Bogarde, Hoever; Maatsen, Taabouni, Regeer; Braaf, Bannis en Unuvar;

Live te zien op https://nos.nl/sport/
Dit zal vast niet op een NOS youtube kanaal te zien zijn zeker? Jammer, want anders had ik hem via mijn Roku op de tv kunnen kijken. Even zien hoe ik het nu ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Pompi schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:52:
[...]

Dit zal vast niet op een NOS youtube kanaal te zien zijn zeker? Jammer, want anders had ik hem via mijn Roku op de tv kunnen kijken. Even zien hoe ik het nu ga doen.
Nee, ik heb de browser van de TV gebruikt en dan gewoon via de NOS site de stream afspelen.

https://nos.nl/livestream...17-nederland-senegal.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:49:
ze moeten winnen om kans te houden om naar de volgende ronde te gaan.
In ieder geval niet verliezen. Zelf pas rond de 70e minuut ingeschakeld toen het nog 1-1 stond, leek even of ze het beiden wel ok vonden maar gingen toch weer voor de winst en speelden Senegal een paar minuten helemaal zoek met uiteindelijk dat schot op de paal en later nog overgepoeierd met de keeper van Senegal uit de goal. 2-1 ook eigen schuld, eentje die erbij stond (#5) en er naar keek. Maar ook geen VAR check symbool in beeld en naar het leek ook geen contact met de VAR.

Kunnen blijkbaar nog steeds als één van de beste nr.'s 3 door ...
https://nos.nl/artikel/23...-nieuwe-zeperd-op-wk.html

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 30-10-2019 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Wel bizar dat bij zo'n talentvolle groep het er nu totaal niet uitkomt op het WK, zitten echt wel een paar pareltjes tussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 13:23
apis29 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:46:
[...]

In ieder geval niet verliezen. Zelf pas rond de 70e minuut ingeschakeld toen het nog 1-1 stond, leek even of ze het beiden wel ok vonden maar gingen toch weer voor de winst en speelden Senegal een paar minuten helemaal zoek met uiteindelijk dat schot op de paal en later nog overgepoeierd met de keeper van Senegal uit de goal. 2-1 ook eigen schuld, eentje die erbij stond (#5) en er naar keek. Maar ook geen VAR check symbool in beeld en naar het leek ook geen contact met de VAR.

Kunnen blijkbaar nog steeds als één van de beste nr.'s 3 door ...
https://nos.nl/artikel/23...-nieuwe-zeperd-op-wk.html
1 van de beste nummers 3? :)
1x verloren met 1-3 en 1 x verloren met 3-0 en dan nog door. Wat een rare kromme regel weer.
Doe gewoon de nummers 1 en 2.
Net zoals Portugal op het ek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 07:11
Gynnad schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:04:
Wel bizar dat bij zo'n talentvolle groep het er nu totaal niet uitkomt op het WK, zitten echt wel een paar pareltjes tussen..
Tjah, het blijft natuurlijk een team sport. 10 goede spelers en een goede keeper maken niet perse een goed elftal. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar las wel dat er ook wat pech bij zat? Aan de andere kant las ik ook dat er verdedigend wel wat foutjes zijn gemaakt. Natuurlijk zijn ze jong, maar dat zijn de spelers van de tegenstander ook.
Ik hoop wel dat de aanwas van talenten zoals we het momenteel zien doorzet en dat daar goede elftallen van te smeden zijn. Talenten zijn er wel, maar het moet er bij velen echt wel uit komen en niet (teveel) in verval raken bij de spelers, na de vaak verwachte dip bij talenten ben ik benieuwd wie er daarna weer goed (of beter) uit komen, dat zijn de spelers waar we het op lange termijn mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
Gynnad schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:04:
U17 is normaal gesproken nog wel erg ver van het grote Oranje. Als je historisch kijkt hoeveel spelers die ooit in de U17 speelden ooit een echte doorbraak hadden dan is dat percentage klein. Volgens mij veel internationals helemaal geen ervaring in die elftallen. Bovendien zijn de lichtingen die wel succesvol waren in de jeugd meestal niet de lichtingen die met Oranje succes hadden op eindtoernooien.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Qu3st schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:11:
Dickie is het dus, samen met John de Wolf en Cor Pot als assistenten. Nou de redding is binnen gehaald hoor :+

Bron: VI.nl

Al wilde Tweakers een ander duo:

[...]

@Leon Zwiers En @D-e-n, wat is er fout gegaan? :+
Ik kreeg te horen dat het niet door kon gaan omdat de beoogde assistent maar niet opnam :+ ;)
Leon Zwiers schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:15:
[...]

Ik was aan het werk en kon de telefoon niet opnemen. 39 gemiste oproepen beginnend met 010 :+
Nouja, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
chimera2 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:08:
[...]

1x verloren met 1-3 en 1 x verloren met 3-0 en dan nog door. Wat een rare kromme regel weer.
Rare kromme regel?

24 deelnemers. Dus of op deze manier of acht groepen van drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 22:28
De eerste training van Advocaat is weinig hoopgevend. De partij werd gespeeld met een centrum van Vd Heijden en Botteghin, weer die oude jongens die het al jaren niet laten zien en nooit meer een euro opleveren. Het middenveld met Fer, Toornstra en Kokcu is niet in balans, wellicht leuk als je ver van je goal speelt maar niet als je die trage stront achterin hebt staan. Sinisterra, Jørgensen en Berghuis voorin is wel logisch.

Een jongen als Senesi moet nu gewoon een kans krijgen en je moet zo min mogelijk oude spelers opstellen zonder restwaarde. Ga maar bouwen voor volgend seizoen, je gaat met dit centrum echt niet meer punten pakken dan als je een jongen als Sanesi of Geertruida een kans geeft.

Hopelijk zegt dit nog niet zoveel, het is maar 1 training.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
GrooV schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:47:
[...]

En wie heeft de Arena betaald? 8)7
Een groep van investeerders die in ruil een aandeel in het stadion kregen.
De grootste investeerder was Amsterdam, welke uiteraard ook het grootste aandeel in het stadion heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
ph4ge schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:21:
De eerste training van Advocaat is weinig hoopgevend. De partij werd gespeeld met een centrum van Vd Heijden en Botteghin, weer die oude jongens die het al jaren niet laten zien en nooit meer een euro opleveren. Het middenveld met Fer, Toornstra en Kokcu is niet in balans, wellicht leuk als je ver van je goal speelt maar niet als je die trage stront achterin hebt staan. Sinisterra, Jørgensen en Berghuis voorin is wel logisch.

Een jongen als Senesi moet nu gewoon een kans krijgen en je moet zo min mogelijk oude spelers opstellen zonder restwaarde. Ga maar bouwen voor volgend seizoen, je gaat met dit centrum echt niet meer punten pakken dan als je een jongen als Sanesi of Geertruida een kans geeft.

die oude jongens zijn nu ook weer niet hoog bejaard en wel de jongens die afgelopen jaren de prijzen gepakt hebben. Zo heel slecht zijn die ook weer niet.
Advocaat vindt het belangrijk dat spelers elkaar begrijpen. Die nieuwe aanwinsten spreken geen Nederlands en amper Engels.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 22:28

Qu3st

Hier een leuke long-read van VI over de expected goals en nog meer statistieken van de Eredivisie nu we er 1/3 op hebben zitten. (Het is een PRO-artikel, je kunt er 3 gratis lezen per maand als je een account aanmaakt)

Met expected goals om waren gezet zou Feyenoord niet zo laag staan als nu. En AZ zou gelijk staan met Ajax:

#TeamDuelsWGVxG voorxG tegenxG =/-Punten
1Ajax1192035,86 (35)9,78 (7)26,08 (28)29 (29)
2AZ1192026,05 (25)10,83 (8 )15,22 (17)29 (23)
3FC Utrecht1164121,50 (22)13,53 (14)7,97 (+7)22 (20)
4PSV1162318,91 (26)12,05 (13)6,86 (+13)20 (23)
5Feyenoord1162320,82 (19)14,62 (22)6,20 (-3)20 (14)

(Tussen haakjes staan de echte statistieken)

Feyenoord gaat de weg naar boven echt wel inzetten als de kansen die ze krijgen gaan afmaken. AZ en Ajax blijven de rest voor áls ze de verwachte doelpunten blijven maken. PSV doet het qua omzetten van kansen dus een stuk sterker dan de rest, de cowboys voorin zijn dus echt wel in vorm.

Hieronder een video van OPTA wat nou Expected Goals zijn en hoe ze worden berekend.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EINVS6XWwAIIdwT?format=jpg&name=medium
@Typhone we moeten niet meer zo zeuren op Tadic! :9

En Dick heeft zijn 1e persconferentie er ook opzitten voor Feyenoord :+ :

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EINl_7yXkAAYFFP?format=jpg&name=large

[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 31-10-2019 16:58 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LZ86
Dit vind ik dan wel weer mooi:

''Ik heb de spelersgroep verweten dat ze allemaal achter Jaap Stam stonden, maar dat heb ik niet gezien. Als dat zo was, zat Jaap er nog,'' vertelt Advocaat. ''Er moet meer strijd en beleving zitten in het spel van Feyenoord. Het is een vrij stille groep en dat probeer ik te veranderen, dat is een proces.'

Geen slap gelul met wij staan achter de trainer als je het niet laat zien stelletje slappelingen _/-\o_

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik denk dat hij ermee wil zeggen;
Flik je dit bij mij dan zit je op de bank of de tribune.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:56
Qu3st schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 16:41:
[url="https://www.vi.nl/pro/overig/een-blik-op-de-cijfers-de-eredivisie-start-in-twaalf-opvallende-statistieken"]
Met expected goals om waren gezet zou Feyenoord niet zo laag staan als nu. En AZ zou gelijk staan met Ajax:

#TeamDuelsWGVxG voorxG tegenxG =/-Punten
1Ajax1192035,86 (35)9,78 (7)26,08 (28)29 (29)
2AZ1192026,05 (25)10,83 (8 )15,22 (17)29 (23)
3FC Utrecht1164121,50 (22)13,53 (14)7,97 (+7)22 (20)
4PSV1162318,91 (26)12,05 (13)6,86 (+13)20 (23)
5Feyenoord1162320,82 (19)14,62 (22)6,20 (-3)20 (14)

(Tussen haakjes staan de echte statistieken)
Ajax heeft de boel dus uitstekend voor elkaar. Veel kansen die ook nog worden afgemaakt. Met daarachter een verdediging die weinig doorlaat en dan ook nog een keeper die een kwart meer tegenhoudt dan je zou verwachten (of het is lucky Ajax natuurlijk). Voor AZ geldt eigenlijk hetzelfde, alleen zijn die net wat minder productief.
Verder vind ik het aantal goals van PSV opvallend. Die Malen is zo te zien een bijzonder efficiente spits.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
chimera2 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:08:
[...]

Ja er zijn zes poules van vier dus dan moet het wel ;) / of alleen beste twee nr.2's: https://www.fifa.com/u17worldcup/groups/
Maar eigenlijk best onzinnig verder die (aandacht voor) 'Onder' 17 toernooien. Vaak zie je de helft al niet meer terug bij de Onder 20 en misschien één of twee in het echte.
En kon je in het verleden nog wel eens twijfels hebben over de leeftijden van de Afrikaanse teams, dan leken die van Senegal gisteren nog eerder op een Onder 15 team dan dat er te oude bij zouden zitten.

Neem ik een willekeurige selectie, zie ik er toch al drie die A-international zijn geworden hier O-) : Wikipedia: 2003 FIFA U-17 World Championship squads
Maar deze is me bijv. wel bijgebleven, toen Ronaldinho nog als 'Ronaldo' speelde
[YouTube: https://youtu.be/I8-D_lB_wWc]

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 31-10-2019 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:37
ph4ge schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:21:

Korte termijn denken.
Daarvoor is hij aangesteld. Iets opbouwen? Daar hebben we bij Feyenoord nooit van gehoord.
Feyenoord kennende krijgt Botteginh en Van der Heijden een geupgrade contractverlenging.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Lichtelijk oftopic, maar mijn vrouw (vrij fanatiek Feyenoorder) kwam hier zojuist mee:
Jaap Stam komt bij Erik ten Hag en zegt: 'Ik heb gehoord dat voetbal ook iets met intelligentie te maken heeft. Weet jij daar iets meer van?' 'Ja hoor', zegt ten Hag, 'voetbal heeft een heleboel met intelligentie te maken. Ik zal het je laten zien. Dus hij roept Ziyech bij zich en vraagt: 'Het is de zoon van je vader, maar niet je broer. Wie is dat?' 'Makkelijk', zegt Ziyech ‘dat ben ik.'
'Zie je wel dat voetbal iets met intelligentie te maken heeft!' zegt ten Hag tegen Stam.
Dus Stam probeert het de volgende dag ook: hij roept Karsdorp bij zich en vraagt: 'Het is de zoon van je vader, maar het is niet je broer.' Daar moet Karsdorp even over nadenken, dus hij loopt even een rondje om het veld. Onderweg vraagt hij aan Vermeer of hij het misschien weet. 'Tuurlijk!' zegt die 'dat ben ik.' Dus Karsdorp gaat weer terug naar Stam en zegt: 'Ik weet het, het is Vermeer!' 'Nee natuurlijk niet', zegt Stam, 'het is Hakim Ziyech.
......ze is blij dat er nu in ieder geval een beetje actie is, maar betwijfelt ook of het genoeg is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dr.lowtune schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:37:
......ze is blij dat er nu in ieder geval een beetje actie is, maar betwijfelt ook of het genoeg is..
Tuurlijk is dit niet genoeg. Er zit momenteel wat fundamenteel fout en dat los je niet op door, voor nog niet eens een jaar, alleen een andere trainer en wat assistenten neer te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Russel88 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 22:05:
[...]

Korte termijn denken.
Daarvoor is hij aangesteld. Iets opbouwen? Daar hebben we bij Feyenoord nooit van gehoord.
Feyenoord kennende krijgt Botteginh en Van der Heijden een geupgrade contractverlenging.
Nouja, in beginsel was v/d Heijden/Botteghin een prima duo. Tot de ploeg ver naar voren ging spelen.
In het kampioensjaar had je Kongolo en Karsdorp die alles dichtliepen, en een el Ahmadi die op het middenveld zeer veel onderschept.

Nu heb je een selectie die niet in balans is, en dan zijn eerdergenoemde verdedigers de eerste die door het ijs zakken. Kan je ze dat volledig aanrekenen? Denk het zelf niet, het zijn ook niet ineens nietsnutten.

Door de tactiek aan te passen kan je ze wel weer vertrouwen geven, dan zullen ze wellicht niet meer de 8 afwisselen met een 2.

Senesi moet duidelijk nog wennen, en als je niet eens Engels spreekt (wat is dat toch met Spaanstalige spelers..... :X ) kan je ook niet makkelijk gecorrigeerd worden in t veld. Ik snap wel dat Advocaat de boel gaat dichttimmeren en de schade gaat beperken. Ook meteen de verwachtingen temperen. We gaan voor Europees voetbal, niets meer dan dat, vergeet Ajax en PSV.

Hopen dat er in de tussentijd haast gemaakt wordt met de bezem door de organisatie, zodat de club weer opgebouwd kan worden naar dat waar ie hoort te staan. Zowieso derde met eens in de paar jaar een goede gooi naar het op gelijke voet concurreren met Ajax en PSV. Vanuit daar kan je verder gaan bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:56:
Senesi moet duidelijk nog wennen, en als je niet eens Engels spreekt (wat is dat toch met Spaanstalige spelers..... :X ) kan je ook niet makkelijk gecorrigeerd worden in t veld.
Spaans is nou niet echt een taal die bijna niet gesproken wordt. Zeker als je spelers uit Centraal- en Zuid-Amerika gaat halen weet je dat dit een reeel probleem gaat zijn waar je zo spoedig mogelijk aandacht aan moet gaan besteden.

Is dit iets wat je de speler moet aanrekenen? Afhankelijk van hoeveel tijd er wordt gestoken in het leren van de taal misschien wel maar in beginsel hoort dit bij het proces van aantrekken van een speler uit Zuid-Amerika en mag je als Feyenoord - indien hij nu nog niet in staat is om de "voetbaltaal" te spreken - jezelf in de spiegel aankijken en je "onboardingproces" voor speler uit die geografische regio lichtelijk herzien.

waarbij de kanttekening wel is dat hij pas 3 maanden in Nederland is en je mag afvragen hoe snel iemand in het veld zou moeten kunnen communiceren in een andere taal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ah, AZ-Ajax op 15 december. Ik neem aan dat Marc agendeert om ergens een week eerder eens te roepen dat Stengs best interessant is met het oog op een winterse transfer. ;)
Napo schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:06:
[...]

Spaans is nou niet echt een taal die bijna niet gesproken wordt. Zeker als je spelers uit Centraal- en Zuid-Amerika gaat halen weet je dat dit een reeel probleem gaat zijn waar je zo spoedig mogelijk aandacht aan moet gaan besteden.

Is dit iets wat je de speler moet aanrekenen? Afhankelijk van hoeveel tijd er wordt gestoken in het leren van de taal misschien wel maar in beginsel hoort dit bij het proces van aantrekken van een speler uit Zuid-Amerika en mag je als Feyenoord - indien hij nu nog niet in staat is om de "voetbaltaal" te spreken - jezelf in de spiegel aankijken en je "onboardingproces" voor speler uit die geografische regio lichtelijk herzien.

waarbij de kanttekening wel is dat hij pas 3 maanden in Nederland is en je mag afvragen hoe snel iemand in het veld zou moeten kunnen communiceren in een andere taal.
Het is nou niet zo dat ze van hem verwachten dat hij een betoog kan houden in vloeiend Nederlands. Hij hoeft maar wat jargon in het Engels te leren om een beetje met elkaar te kunnen communiceren in het veld.

Verder met @Leon Zwiers eens; Jan-Arie en Botteghin kunnen op zich wel renderen maar nu is de kwaliteit voor en naast hen verdwenen en de speelstijl hetzelfde gebleven. Dat geeft problemen. Ik denk dat ze beter wat defensiever kunnen gaan spelen nu en voordeel proberen te halen uit standaardsituaties en counters.

Toch vind ik het jammer dat het Advocaat geworden is. Zo veel valt er niet meer te winnen - of te verliezen. Zou het mooi vinden als er in het restant van het seizoen meer een beroep op jeugd gedaan wordt. Dat zie ik Dick zo gauw niet doen.

[ Voor 83% gewijzigd door snmght op 01-11-2019 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Is dit iets wat je de speler moet aanrekenen?
Ik denk dat je dit spelers in zekere zin zeker aan mag rekenen. Bijvoorbeeld een Messi die amper een woord Engels spreekt is een schande.

Als je internationale ambities hebt als speler mag je best wat in jezelf investeren om iig Engels te leren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Leon Zwiers schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:18:
[...]

Ik denk dat je dit spelers in zekere zin zeker aan mag rekenen. Bijvoorbeeld een Messi die amper een woord Engels spreekt is een schande.

Als je internationale ambities hebt als speler mag je best wat in jezelf investeren om iig Engels te leren.
Messi speelt in Spanje en lijkt niet de ambitie te hebben om ooit nog in een Engelstalig land te gaan spelen. Zie niet zo goed in waarom dit een schande is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
snmght schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:22:
[...]

Messi speelt in Spanje en lijkt niet de ambitie te hebben om ooit nog in een Engelstalig land te gaan spelen. Zie niet zo goed in waarom dit een schande is..
Als een van de beste spelers ooit, is ie vaak gezien op verschillende grote congressen, prijsuitreikingen etc.
Veel internationale fans.

Als je dan niet eens in het Engels even mensen kan bedanken voor t stemmen en voor de prijzen......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Eigenlijk best bijzonder dat die taal bij een professioneel geleide bvo een issue is. Je verwacht dat dat vooraf bekend is en dat ze vanuit de organisatie programma's klaar hebben om spelers bij te scholen. Aan de andere kant, van een speler die een internationale transfer ambieert zou je ook mogen verwachten dat die zich een beetje voorbereidt.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
snmght schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:15:
Ah, AZ-Ajax op 15 december. Ik neem aan dat Marc agendeert om ergens een week eerder eens te roepen dat Stengs best interessant is met het oog op een winterse transfer. ;)
Ik hoop echt dat hij niet naar Ajax gaat maar minimaal nog 1,5 jaar bij AZ blijft om de competitie leuk te houden. Het is vele malen leuker als er minimaal 3 a 4 teams van elkaar kunnen verliezen ipv dat 1 of 2 teams alle goede spelers bij NL clubs wegkopen.

Dat zou echt zonde zijn...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 12
vrijdag 1 nov
20:00u
PEC Zwolle v Ajax
zaterdag 2 nov
18:30u
RKC v Heracles
19:45u
Sparta v PSV
20:45u
AZ v FC Twente
zondag 3 nov
12:15u
FC Emmen v Vitesse
14:30u
FC Groningen v Willem II
FC Utrecht v Fortuna Sittard
VVV-Venlo v Feyenoord
16:45u
ADO Den Haag v sc Heerenveen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
rikoos schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:11:
[...]

Ik hoop echt dat hij niet naar Ajax gaat maar minimaal nog 1,5 jaar bij AZ blijft om de competitie leuk te houden. Het is vele malen leuker als er minimaal 3 a 4 teams van elkaar kunnen verliezen ipv dat 1 of 2 teams alle goede spelers bij NL clubs wegkopen.

Dat zou echt zonde zijn...
Dat hij naar Ajax of PSV gaat is helemaal niet zonde, dat beter dan dat hij naar het buitenland gaat. Bovendien heeft AZ wel meer goede spelers. Ipv Stengs kunnen dan weer andere jeugdspelers opbloeien. Tis maar hoe je het bekijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Vincent Dave schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:24:
[...]

Dat hij naar Ajax of PSV gaat is helemaal niet zonde, dat beter dan dat hij naar het buitenland gaat. Bovendien heeft AZ wel meer goede spelers. Ipv Stengs kunnen dan weer andere jeugdspelers opbloeien. Tis maar hoe je het bekijkt.
Dit, plus; hij zal hoe dan ook niet goedkoop zijn. Op die manier vloeien de centen van Ajax terug de eredivisie in. Ook dat lijkt me niet verkeerd. AZ plukt daar op die manier echt wel de vruchten van imho. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:25:
Als een van de beste spelers ooit, is ie vaak gezien op verschillende grote congressen, prijsuitreikingen etc.
Veel internationale fans.

Als je dan niet eens in het Engels even mensen kan bedanken voor t stemmen en voor de prijzen......
Wij Europeanen zien Engels als de universele taal, maar Spaans is qua moedertaal gewoon groter dan Engels. Qua aantal mensen wat het beheerst staat Spaans derde achter Engels (even uit m'n hoofd).

Het is wat dat betreft wel even wat anders dan een spreker van een obscure taal die geen Engels wil leren. Marketingtechnisch zou Engels beheersen wel zo logisch zijn, en eigenlijk zou je het gewoon moeten willen, maar om het een schande te noemen vind ik wel wat overtrokken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
Gonadan schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:34:
[...]

Wij Europeanen zien Engels als de universele taal, maar Spaans is qua moedertaal gewoon groter dan Engels. Qua aantal mensen wat het beheerst staat Spaans derde achter Engels (even uit m'n hoofd).

Het is wat dat betreft wel even wat anders dan een spreker van een obscure taal die geen Engels wil leren. Marketingtechnisch zou Engels beheersen wel zo logisch zijn, en eigenlijk zou je het gewoon moeten willen, maar om het een schande te noemen vind ik wel wat overtrokken.
Alleen in Europa is Spaans niet echt voertaal in veel landen ;)
En aangezien Europa als voetbalwalhalla wordt gezien, zou het toch wel handig zijn om wat woordjes Engels op te pikken als je ambitie is om die grote sloot over te gaan richting Europa.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
De enige reden dat Ronaldo wel Engels spreekt is zijn tijd in Engeland, maar dat maakt hem meteen veel aantrekkelijker.
Groter publiek = meer geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:49:
De enige reden dat Ronaldo wel Engels spreekt is zijn tijd in Engeland, maar dat maakt hem meteen veel aantrekkelijker.
Groter publiek = meer geld!
Man crush? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als ik het over zijn uiterlijk zou hebben zou ik zijn orthodontist en/of zijn dermatoloog wel noemen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
Hier lul je jezelf niet meer uit Opslaghond.
Zeker niet nu je ook al een tijdje een avatar hebt van een kerel in een strak latex pak.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:38:
Alleen in Europa is Spaans niet echt voertaal in veel landen ;)
En aangezien Europa als voetbalwalhalla wordt gezien, zou het toch wel handig zijn om wat woordjes Engels op te pikken als je ambitie is om die grote sloot over te gaan richting Europa.
Door de Europeanen ja, maar Messi's wereld is wel groter dan Europa. ;)

Maar goed, ik schreef toch hetzelfde? Het is handiger om wel gewoon te doen, maar ook weer geen schande als je het niet doet. Zeker omdat zijn hele carrière zich in Spaanstalig gebied afspeelt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:33:
Hier lul je jezelf niet meer uit Opslaghond.
Zeker niet nu je ook al een tijdje een avatar hebt van een kerel in een strak latex pak.
Waar de mond van vol is loopt het hart van over.
Misschien een date met @Ramzzz?
Veel plezier jullie twee! *;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Advocaat gebruikt dus de reset knop bij Feyenoord en gaat met vd Heijden en Botteghin in het centrum spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Gonadan Dest staat er vanavond in ieder geval naast. Nu duimen voor mij dat Nous het goed doet, anders moet ik straks mijn ongelijk gaan toegeven en daar heb ik natuurlijk geen trek in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

P.O. Box schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:09:
@Gonadan Dest staat er vanavond in ieder geval naast. Nu duimen voor mij dat Nous het goed doet, anders moet ik straks mijn ongelijk gaan toegeven en daar heb ik natuurlijk geen trek in :+
Ik las het ja, ben benieuwd. Als je tegen PEC door de mand valt is dat wel een aardig duidelijke ondergrens inderdaad. Mag toch aannemen dat hij het vanavond wel goed gaat doen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
P.O. Box schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:09:
Nous?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Noussair Mazraoui. Lag toch redelijk voor de hand, niet? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:50:
[...]

Blijkbaar niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat Ajax vanavond speelt, maar het is duidelijk dat er weer CL aankomt. De grote teams spelen allemaal vandaag of morgen en op de zondag is er dus niks meer te beleven. Vind de zondag eigenlijk het leuks om voetbal te kijken, en is het jammer dat dan alleen de kleinere clubs spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:27

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:56:
Mooi dat Ajax vanavond speelt, maar het is duidelijk dat er weer CL aankomt. De grote teams spelen allemaal vandaag of morgen en op de zondag is er dus niks meer te beleven. Vind de zondag eigenlijk het leuks om voetbal te kijken, en is het jammer dat dan alleen de kleinere clubs spelen.
Juist mooi, zondag naar het stadion! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lang leve de regen vandaag, het ku(ns)tgras is de hele dag lekker gesproeid :)
Fijne wedstrijd heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 18:38
Vanavond is het dertig jaar geleden dat PSV in mijn optiek hun beste wedstrijd speelde, die ik ooit heb gezien. (Ik ben oud en een leek op PSV-gebied.)

PSV is en was niet mijn club, maar ik had een kaartje voor de L-side voor deze wedstrijd. De uitwedstrijd was ruk, dus er was weinig geloof in de volgende ronde. Daardoor verkocht ik mijn kaartje voor Fl 25,-.

Daar heb ik tot op de dag van vandaag nog altijd heel veel spijt van.

Toch vreemd, dat sommige zaken je zo helder bijblijven in al die jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Schiet nou toch es een keer op Onana... Of je nou wacht of niet, je speelt em toch altijd naar de tegenstander....

@mavaros en die wedstrijd was tegen??

En edit 2: de scheids heeft na rust ongetwijfeld een andere kleur shirt aan, rood lijkt teveel op de broek en sokken van Ajax.

En bedankt Mous:)

[ Voor 47% gewijzigd door toolkist op 01-11-2019 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hoppa, dat is snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooi, snelle voorsprong!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat geen rood? Vol met de schoen tegen de knie? Is niet gevaarlijk, dit is ZEER gevaarlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:09:
Was dat geen rood? Vol met de schoen tegen de knie? Is niet gevaarlijk, dit is ZEER gevaarlijk!
Tuurlijk niet, rood voor opspringen?? Vond geel al bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-0
toolkist schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:11:
[...]

Tuurlijk niet, rood voor opspringen?? Vond geel al bijzonder.
Kijk nog maar een keer goed. Je ziet de punt van zijn schoen tegen zijn knie aanvliegen. Of je nou opspringt of niet, het is zeer gevaarlijk spel en een erg zware overtreding.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2019 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

dvdkiwi schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:01:
Lang leve de regen vandaag, het ku(ns)tgras is de hele dag lekker gesproeid :)
Fijne wedstrijd heren!
Dat scheelt weer van die tactieken, lekker hoor.
Jawel hoor, maar dan moet je even door redeneren. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Promessssi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Tien tien tien!
Lekker voorzet hoor, prima ingekopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gevoel dat ik te laag zit met mijn 2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:12:
[...]

Jawel hoor, maar dan moet je even door redeneren. ;)
Je zou maar niet alle spelers hun voornamen kennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:13:
[...]

Ook zonder de voornamen te weten prima te beredeneren... De enige wijziging tov vorige wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ahja, men moet de opstelling van de huidige en de vorige wedstrijd als parate kennis hebben. _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 18:02:
[...]

Waar de mond van vol is loopt het hart van over.
Misschien een date met @Ramzzz?
Veel plezier jullie twee! *;
Volgens mij vliegen er veel meer vonken over als jij met @Ramzzz op stap gaat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:13:
Neuh, maar zien wie er dan in staat een plaats van Dest is toch niet heel uitdagend? Je weet immers dat hij rechtsback speelt. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 01-11-2019 20:20 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
Zo al 2 keer Promes. Die man is met zijn goals erg veel waard voor de ploeg. Vind het ook wel een grappig ventje, denk dat ie prima in de ploeg past.

Benieuwd hoe de wedstrijd verder gaat... of het sukkelt door of hopelijk nog wel een paar er bij geprikt door Ajax.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:18:
Ahja, men moet de opstelling van de huidige en de vorige wedstrijd als parate kennis hebben. _o-
Google ftw? Verwacht je ook zo vaak van ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 12:04
Gonadan schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:50:
[...]

Bij ons heet ie Masserati. Die Argentijn noemen we Tagliatelli.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
haha netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:20:
[...]

Google ftw? Verwacht je ook zo vaak van ons ;)
Uhm wat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Napo stel je niet aan!

3-0!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ga nou niet zo op Napo in...

Hup Ajax.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 01-11-2019 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48
Ziyech kan gewisseld worden nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gaat hard zo, ook wel eens lekker.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hop 3 !!

Geen mooi doelpunt maar die telt ook!

Mous een cynisch applaus nu bij een redding... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Dus als iemand niet begrijpt wie er met "Nous" bedoeld wordt en het dan op de man gespeeld wordt is het aanstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hoop dat ze na de 1e helft stoppen met de goals. Wat jeugd erin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:22:
Ziyech kan gewisseld worden nu. :+
Brengt ie geheid Siem en Labyad ipv Traore en Gravenberch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:23:
[...]

Dus als iemand niet begrijpt wie er met "Nous" bedoeld wordt en het dan op de man gespeeld wordt is het aanstellen?
En je maakt het niet beter door maar door te blijven gaan ... zoals gewoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nou Erik, breng Siem maar in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Sleehond schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:19:
Zo al 2 keer Promes. Die man is met zijn goals erg veel waard voor de ploeg. Vind het ook wel een grappig ventje, denk dat ie prima in de ploeg past.

Benieuwd hoe de wedstrijd verder gaat... of het sukkelt door of hopelijk nog wel een paar er bij geprikt door Ajax.
Promes en ook Veltman moet je denk ik zien als wegwerpartikelen.

Zolang ze het goed doen in een elftal, dan lekker laten staan.

Ondertussen gewoon een degelijke vervanging halen. Daar is tijd genoeg voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
mavaros schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:26:
[...]

Promes en ook Veltman moet je denk ik zien als wegwerpartikelen.

Zolang ze het goed doen in een elftal, dan lekker laten staan.

Ondertussen gewoon een degelijke vervanging halen. Daar is tijd genoeg voor.
Onzin. Promes is top voor Ajax. Voetbal technisch misschien niet zo fijn als Ziyech of Neres, maar heel gedreven aanwezig en is scherp in afronden.

Sorry absoluut niet met je eens dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Dat zag er niet uit alsof ie gewisseld wilde worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Ziyech heeft een nieuwe standaard gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PEC breekt uit, Ziyech moet volle bak terug omdat Mazraoui het verrekt en rustig terugwandelt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Sleehond schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:30:
[...]

Onzin. Promes is top voor Ajax. Voetbal technisch misschien niet zo fijn als Ziyech of Neres, maar heel gedreven aanwezig en is scherp in afronden.

Sorry absoluut niet met je eens dus!
Dat mag, want het is een vrij land. *O*

Ik vind Promes ook goed, maar hij is als vulling gekocht. Zijn mazzel is, dat het nu zo goed gaat.

Het is maar een mening, dus eigenlijk is het maar geblaat. Gelukkig bestaat voetbal voor 95% geblaat. ;)
Pagina: 1 ... 22 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken