Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:23
Ben nu ook wel benieuwd wanneer de Turken die straf voor dat oorlgoszuchtige gesalueer gaan krijgen.
Of durft de UEFA dat ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:15
https://www.fr-fans.nl/ni...gen-komst-advocaat-bekend

Prima tot einde competitie als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:30
"Leuke" uitslagen ook weer in de KNVB-beker.
FC Den Bosch wordt uitgeschakeld door IJsselmeervogels met 3-0(!)
GVVV verslaat Helmond Sport (hoe bedoel je malaise bij Brabantse clubs :+)
En NAC kegelt FC Emmen eruit, ben benieuwd of die weer vlot in de Eredivisie te vinden zijn.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Ankona schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:38:
[...]

I know, geeft meer aan dat de UEFA in een eigen wereld leeft en doet wat ze willen zonder zich druk te maken over feiten.
Vind het eigenlijk wel goed, mensen moeten racisme niet zo groot maken. Dit werkt averechts bij zulke types, evenals homohaat, moslimhaat etc. Zodra de media leert hier geen aandacht aan te besteden ipv de advertentieinkomsten zo hoog te laten stijgen zul je zien dat zij er zelf mee ophouden. Het is vooral een aandachts- en tegenreactiekwestie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:10

Typhone

Who Dares Wins

Jammer geen Advocaat meer als analist vrees ik. Dat was toch best cool om te zien - als ie wel zijn mening geeft -.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Leon Zwiers schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:08:
Ben nu ook wel benieuwd wanneer de Turken die straf voor dat oorlgoszuchtige gesalueer gaan krijgen.
Of durft de UEFA dat ook niet...
Ik gok maximaal een boete... Dus niks eigenlijk.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Typhone schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:08:
Jammer geen Advocaat meer als analist vrees ik. Dat was toch best cool om te zien - als ie wel zijn mening geeft -.
Hij zou toch de avond dat Ajax niet speelt kunnen doen?
Zou het inderdaad ook jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:31

Quad

Doof

dutchgio schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:31:
[...]

Hij zou toch de avond dat Ajax niet speelt kunnen doen?
Zou het inderdaad ook jammer vinden.
Ajax? Feyenoord toch?
Of is Ten Hag ook weg?

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 30-10-2019 07:36 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou, ze.kijken een beetje te snappen waar er problemen liggen. Ze gooien die assistenten er ook allemaal uit. Nu de fff nog eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Advocaat met John de Wolf. Prachtige combi. En voor nu op korte termijn beste keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Quad schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:36:
[...]

Ajax? Feyenoord toch?
Of is Ten Hag ook weg?
Analyses bij de Champions league, volgens mij speelt Feyenoord dan niet. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
dutchgio schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:02:
[...]

Analyses bij de Champions league, volgens mij speelt Feyenoord dan niet. >:)
Dat kan je vergeten vrees ik. De avond voor de wedstrijd is vaak de stadiontraining voor de Europa League wedstrijden, dus de woensdagen zouden al afvallen. Bovendien lijkt het mij logischer dat Advocaat zijn volle focus op Feyenoord gaat gooien, want dat is behoorlijk hard nodig daar.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:52:
Advocaat met John de Wolf. Prachtige combi. En voor nu op korte termijn beste keuze.
Wat voegt John de Wolf toe dan. Is ook niet bepaald van een hoog niveau als je m hoort kletsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik mag hopen dat dat ook maar voor een jaar is. Geen overhaaste dingen doen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Die Landzaat en v Gastel weg is stap 1. Hopelijk volgen er nog vele bezems. Eventueel met springstof de andere heilige huisjes omverblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:32:
[...]

Wat voegt John de Wolf toe dan. Is ook niet bepaald van een hoog niveau als je m hoort kletsen.
Altijd mooi om oer Feyenoorders in de club te hebben. Volgend seizoen Fraser, de Wolf en van Gobbel. :P

Misschien moet ik ook eens af van dit gevoel. Maar vooralsnog geloof ik hier wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 19:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:52:
Nou, ze.kijken een beetje te snappen waar er problemen liggen. Ze gooien die assistenten er ook allemaal uit. Nu de fff nog eruit
Of dat laatste daadwerkelijk gaat gebeuren betwijfel ik nog, ik vrees het ergste. Maar de geluiden dat ze binnenkort echt met een nieuwe directie komen plus de huidige ontwikkelingen geven wel hoop. Als dat verhaal van Krabbendam dan ook klopt dat figuren als Troost dan überhaupt niet meer mee kunnen doen, dan kan je echt weer een start maken.

Wat dat betreft toch alle lof voor Van Geel. Hij heeft beseft dat er pas echt wat gaat veranderen als het écht kut is, vandaar de keuze voor Stam en het gekozen beleid. O-)
Nee maar daar ga je nog wel voor rennen als hij boos kijkt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:37:
[...]

Misschien moet ik ook eens af van dit gevoel.
Daar moet Feyenoord in elk geval vanaf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:48:
[...]

Wat dat betreft toch alle lof voor Van Geel. Hij heeft beseft dat er pas echt wat gaat veranderen als het écht kut is, vandaar de keuze voor Stam en het gekozen beleid. O-)
Hij gaat lekker op de vroege ochtend hoor :D _/-\o_

Overigens zit ik net een Vi PRO artikel te lezen over de financiën van Ajax-PSV-Feyenoord.

Ik citeer:
Ajax zou slapend rijk worden op de transfermarkt, PSV heeft een naam opgebouwd als verkoopclub en Feyenoord bakt er nooit iets van met de spelershandel. Maar hoe zit het nou echt? In de boeken is terug te vinden hoe clubs scoren met hun transferbeleid. Dat werkt zo -> tegenover de inkomsten uit spelersverkopen staan de uitgaven zoals afkoopsommen, tekengelden, makelaarskosten en huurprijzen. Deze uitgaven worden afgeschreven gedurende de looptijd van het spelerscontract. Stel: een speler kost tien miljoen euro en tekent voor 5 jaar, dan wordt er elk jaar twee miljoen aan afschrijving opgenomen in de boeken. De verkoopwinst op voetballers versus de afschrijving op de aanschafkosten van de selectie wordt in jargon het resultaat vergoedingssommen genoemd. Deze post is in feite het financiële resultaat van het gevoerde transferbeleid. Van de drie topclubs hield alleen Ajax geld over op de spelersmarkt. Frenkie de Jong is al verwerkt in de winst, Matthijs de Ligt niet. Afgelopen jaar:

1. Ajax + 33.9 miljoen
2. PSV -4.6 miljoen
3. Feyenoord -8.0 miljoen

Over een periode van 10 jaar heeft PSV ruim 6 miljoen euro verloren. Ajax heeft in diezelfde periode 133 miljoen euro (!) winst gemaakt op de spelersmarkt. Feyenoord komt met 1.9 miljoen euro nog net positief uit.
Daar zie je het verschil tussen Ajax en PSV en het non-beleid van Feyenoord eigenlijk terugkomen. PSV herinvesteert alles bijna altijd direct met grote successen, Ajax heeft de oorlogskas opgebouwd (dus wie praat nog over Orejuela, Kristensen, Johnsen & co.) maar Feyenoord valt overal tussen wal en schip. Wie meer informatie wil stuur mij even een DM voor het hele artikel. Ik weet niet of hier delen zo toegestaan is.

[ Voor 73% gewijzigd door Typhone op 30-10-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:57

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Heeft toch wel al de nodige jaren amateurs getrained? En daarnaast wel club jongen, vind ik ook belangrijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:51

snmght

imho dan he

Typhone schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:03:
[...]

Hij gaat lekker op de vroege ochtend hoor :D _/-\o_

Overigens zit ik net een Vi PRO artikel te lezen over de financiën van Ajax-PSV-Feyenoord.

Ik citeer:

[...]

Daar zie je het verschil tussen Ajax en PSV en het non-beleid van Feyenoord eigenlijk terugkomen. PSV herinvesteert alles bijna altijd direct met grote successen, Ajax heeft de oorlogskas opgebouwd (dus wie praat nog over Orejuela, Kristensen, Johnsen & co.) maar Feyenoord valt overal tussen wal en schip. Wie meer informatie wil stuur mij even een DM voor het hele artikel. Ik weet niet of hier delen zo toegestaan is.
Als ik het zo lees doet Feyenoord het beter dan PSV, dat vind ik wonderlijk. Is mijn geheugen nou zo slecht? PSV heeft toch ook prima verkopen gedaan met bijvoorbeeld Depay en Locadia? En geen dure aankopen voor zo ver ik weet.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Sagat schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:01:
[...]

Heeft toch wel al de nodige jaren amateurs getrained? En daarnaast wel club jongen, vind ik ook belangrijk.
Ik heb liever dat er een verbod komt op "clubjongens" dan dat het zoals nu een soort van voordeel lijkt te moeten zijn. Feyenoord moet minder op emotie beslissen en meer op de ratio.

En als we het over oud-Feyenoorders hebben neigt mijn eigen gevoel meer naar iemand als Van Wonderen dan De Wolf: als speler tactisch sterk en een stille kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:57

Sagat

Is pappa x2!

D-e-n schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:46:
[...]

Ik heb liever dat er een verbod komt op "clubjongens" dan dat het zoals nu een soort van voordeel lijkt te moeten zijn. Feyenoord moet minder op emotie beslissen en meer op de ratio.

En als we het over oud-Feyenoorders hebben neigt mijn eigen gevoel meer naar iemand als Van Wonderen dan De Wolf: als speler tactisch sterk en een stille kracht.
Ik heb even geen beeld van hoe hij performde, maar ga er vanuit dat het ok is. Dan vind ik het toch wel een pre. Bij keuze vind ik van wonderen op papier (en dus niet geremd door enige kennis over actuele results) ook wel een betere keuze, maar die zit toch ergens op de bank? Voor mijn gevoel vrij recent nog op tv gezien.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Sagat schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:03:
[...]

Ik heb even geen beeld van hoe hij performde, maar ga er vanuit dat het ok is. Dan vind ik het toch wel een pre. Bij keuze vind ik van wonderen op papier (en dus niet geremd door enige kennis over actuele results) ook wel een betere keuze, maar die zit toch ergens op de bank? Voor mijn gevoel vrij recent nog op tv gezien.
Van Wonderen is assistent van Koeman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
D-e-n schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:46:
[...]

De Wolf was een beest van een verdediger, voor de rest maakt hij weinig (positieve) indruk. Maar wie weet doet hij het prima tussen de spelers die ook niet allemaal een PhD hebben.
En clubjongens, ja van mij mogen die best een beetje gekoesterd worden, mits ze wel presteren. Ik vind het mooi als een club een identiteit heeft en niet een loze merknaam is voor iets wat elk jaar weer anders kan zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:36:
[...]

Als ik het zo lees doet Feyenoord het beter dan PSV, dat vind ik wonderlijk. Is mijn geheugen nou zo slecht? PSV heeft toch ook prima verkopen gedaan met bijvoorbeeld Depay en Locadia? En geen dure aankopen voor zo ver ik weet.
Ja maar die hebben er onder het mom van 'nog een jaar' ook een paar voor een appel en een ei laten vertrekken hè. Die cijfers zijn niet verzonnen in elk geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
@Ankona
De identiteit kan ook worden uitgedragen door pakweg een oud PSV-er. Bosz was geen oud-Ajacied maar droeg toch heel aardig de identiteit uit, beter dan zijn voorgangers die wel clubmensen waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
D-e-n schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:19:
@Ankona
De identiteit kan ook worden uitgedragen door pakweg een oud PSV-er. Bosz was geen oud-Ajacied maar droeg toch heel aardig de identiteit uit, beter dan zijn voorgangers die wel clubmensen waren
Klopt, het is geen must maar het helpt wel. Vandaar dat ik het niet vreemd vind als clubiconen een streepje voor hebben .... mits geschikt....

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Typhone schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:19:
[...]

Ja maar die hebben er onder het mom van 'nog een jaar' ook een paar voor een appel en een ei laten vertrekken hè. Die cijfers zijn niet verzonnen in elk geval :).
Ah zie nu wel in het artikel dat Lozano nog niet meegerekend is. Dat maakt ook nog wel enig verschil natuurlijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:35:
[...]

Ah zie nu wel in het artikel dat Lozano nog niet meegerekend is. Dat maakt ook nog wel enig verschil natuurlijk. :)
Voor nu wel voor het 10 jarig overzicht veel minder. Cijfers die gecommuniceerd worden blijken nochtans in de praktijk zelden juist te zijn ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Curva
Ik heb het nog niet in het topic voorbij zien komen, misschien heb ik het gemist, maar Ajax gaat in de winterstop naar een trainingskamp in Qatar. Ik vind het ronduit belachelijk! Wat heeft Ajax daar in die woestijn te zoeken? Voor de marketing zullen ze daar niet heen gaan, er zal alleen wel een grote zak met geld tegenover staan..
Ik zet vaak al vraagtekens bij een trainingskamp naar een aanzienlijk warmer land in de winterstop. Het verschil kan soms best groot zijn, want in NL is het rond de 5 graden. Daarbij zit je ook met het tijdsverschil en reistijden die groot zijn. Blijf lekker in Europa en geef die voetballers een paar extra vrije dagen, dan zijn ze tenminste weer goed fit voor de 2e helft van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
bij zo'n trainingskamp gaat het niet om het trainen. Het is gewoon een manier om geld te verdienen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:48
Curva schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:46:
Wat heeft Ajax daar in die woestijn te zoeken? Voor de marketing zullen ze daar niet heen gaan, er zal alleen wel een grote zak met geld tegenover staan..
€700.000 meen ik gehoord te hebben bij VI. Dus valt nog best mee hoeveel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:19:
@Ankona
Binnen nu en een maand of 2 is Cocu beschikbaar.

Wat anders, De Speld is weer lekker bezig _/-\o_
Ankona schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:51:
bij zo'n trainingskamp gaat het niet om het trainen. Het is gewoon een manier om geld te verdienen.
De vorige keer dat ze daar waren moest er gewoon betaald worden.

[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 30-10-2019 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ankona schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:51:
Dat weet ik ook wel. Maar er zijn zoveel redenen om het niet te doen en de enige om het wel te doen is geld. Ga dan naar Amerika waar een Ajax school staat oid. Dan heeft het een echte toegevoegde waarde bij het marketingmechanisme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Curva schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:55:
[...]

Dat weet ik ook wel. Maar er zijn zoveel redenen om het niet te doen en de enige om het wel te doen is geld. Ga dan naar Amerika waar een Ajax school staat oid. Dan heeft het een echte toegevoegde waarde bij het marketingmechanisme.
Probleem van Amerika is weer het tijdsverschil en de reisduur. Wat veel mensen vergeten is dat er nog wel wat redenen zijn buiten het geld; het is op gebied van afstand, faciliteiten, tijdszone en klimaat een zeer gunstige locatie. En dan krijg je er ook nog een flinke som geld voor. Ik snap het vanuit Ajax wel. Die stadions zijn / worden toch al gebouwd; Ajax is op geen enkele manier verantwoordelijk te houden voor de omstandigheden daar. Amnesty slaat de plank hier imho behoorlijk mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Qatar organiseert binnenkort ook nog een of ander toernooitje. Het zou dus best gunstig zijn voor het netwerk van de Ajax bobo's om op die manier wat Fifa criminelen te paaien.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:59:
[...]

Probleem van Amerika is weer het tijdsverschil en de reisduur. Wat veel mensen vergeten is dat er nog wel wat redenen zijn buiten het geld; het is op gebied van afstand, faciliteiten, tijdszone en klimaat een zeer gunstige locatie. En dan krijg je er ook nog een flinke som geld voor. Ik snap het vanuit Ajax wel. Die stadions zijn / worden toch al gebouwd; Ajax is op geen enkele manier verantwoordelijk te houden voor de omstandigheden daar. Amnesty slaat de plank hier imho behoorlijk mis.
Steek je hoofd ff in het zand anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Snowdog schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:02:
[...]

Goede inhoudelijke argumentatie, hier kan ik iets mee. d:)b

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ankona
Snowdog schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:02:
[...]

Dat gaat in Qatar ook een stuk makkelijker

alles kan off-topic

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Snowdog
snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:03:
[...]

Goede inhoudelijke argumentatie, hier kan ik iets mee. d:)b
Zo moeilijk is het toch niet of ben je echt zo'n enorm blind persoon? Er zijn genoeg plaatsen die voldoen voor een goed trainingskamp, het enige echte verschil is naar alle waarschijnlijkheid die zak geld. Verder kan je wel simpel gaan redeneren dat Ajax de hele shit daar niet veroorzaakt heeft, maar door daar gewoon lekker op trainingskamp te gaan laten ze wel zien dat ze er iig weinig problemen mee hebben en is het ook weer een mooi stukje "propaganda" voor Qatar. Het geeft eens te meer aan (na al het gezeur met Westerse bedrijven en China) hoe triest het gesteld is met de huidige staat van onze samenleving/kapitalisme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:07:
[...]

Zo moeilijk is het toch niet of ben je echt zo'n enorm blind persoon? Er zijn genoeg plaatsen die voldoen voor een goed trainingskamp, het enige echte verschil is naar alle waarschijnlijkheid die zak geld. Verder kan je wel simpel gaan redeneren dat Ajax de hele shit daar niet veroorzaakt heeft, maar door daar gewoon lekker op trainingskamp te gaan laten ze wel zien dat ze er iig weinig problemen mee hebben en is het ook weer een mooi stukje "propaganda" voor Qatar. Het geeft eens te meer aan (na al het gezeur met Westerse bedrijven en China) hoe triest het gesteld is met de huidige staat van onze samenleving/kapitalisme.
Ga ff ergens anders hypocriet doen svp ;)
Of heb je zelf 0,0 items waar ook maar iets in zit wat uit China komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

[...]

Nee, Ajax laat zien zich daar buiten te houden. Voetbal en politiek gescheiden en zo hoort het.

Verder neigt je toon naar flame, mag wel een onsje minder. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:12:
[...]

Ik woon in China vriend :)

edit: overigens niet voor het geld mocht je dat denken, zou het in Nederland waarschijnlijk wat beter doen. Anyway, ik vind het hele punt niet zo hypocriet en ben zelf wel een beetje geïrriteerd door de huidige maatschappij en het feit dat voor veel bedrijven geld echt boven alles staat. Altijd maar een beetje doen alsof ze ethisch handelen totdat er iemand met geld komt. Dan gaan idealen snel overboord. Dit wordt wmb gewoon een steeds groter probleem en het is jammer dat we daar ook in voetbal steeds meer te maken mee krijgen.

[ Voor 50% gewijzigd door Snowdog op 30-10-2019 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Honda gaat naar Vitesse.
Die zag ik niet aankomen.

Kijken of hij fit is.

PS.
Dat Feyenoord de assistenten iets anders laat doen vind ik wel een goede zet.
Die hebben de afgelopen jaren niet echt laten zien geschikt te zijn.

En geld voor een ontslag premie zal er wel niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Deadsy schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:18:
Honda gaat naar Vitesse.
Die zag ik niet aankomen.

Kijken of hij fit is.

PS.
Dat Feyenoord de assistenten iets anders laat doen vind ik wel een goede zet.
Die hebben de afgelopen jaren niet echt laten zien geschikt te zijn.

En geld voor een ontslag premie zal er wel niet zijn
Hij is nu wat, jaar of 34? Speelde op het WK nog prima mee in elk geval, al ligt dat ook inmiddels weer even achter ons. Wel leuk om hem weer terug te zien in de eredivisie, benieuwd of hij veel minuten gaat maken. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:12:
[...]

Dat is natuurlijk veel te makkelijk. Natuurlijk zal @Snowdog ook wel iets doen dat niet helemaal ideaal is voor de samenleving. Om naar mezelf te kijken: wij maken wel eens een vliegreis. Niet helemaal goed voor het milieu maar ik denk dat je van niemand kunt eisen wat dat betreft helemaal niks meer te doen dat ergens schadelijk voor is.

Maar..... als je de keuze hebt, ook financieel, kun je natuurlijk heel makkelijk ideële keuzes maken. Een voetballer kan er voor kiezen aan het eind van zijn carrière zijn zakken te vullen in de VS in plaats van de woestijn (lijkt me nog leuker ook). Een voetbalbond kan er voor kiezen niet een WK te organiseren in een land dat onderdrukking steunt en werknemers de dood in drijft. En een club die in het geld zwemt kan er voor kiezen een trainingskamp te houden in een land met een iets minder verdorven politiek klimaat.

Ja, dus net zo goed als het Ronald de Boer zwaar is aan te rekenen dat hij nog steeds promotiepraatjes houdt voor een dictatoriaal regime, het Gullit is te verwijten is dat hij ging werken voor een oorlogsmisdadiger is het Ajax zwaar aan te rekenen dat ze in Qatar gaan zitten. Voor het geld hoeven ze het echt niet te doen. Het is niet dat het een zware opoffering is om ergens anders te gaan trainen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ohjee de milieulobby heeft het voetbaltopic bereikt. Krijgen we wederom varkensmagen als voetbal?
Hebben clubs met kunstgras opeens fans? Wat een hypocriete fans als ze iets om het milieu geven.

.........

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:11
snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:59:
[...]

Er zijn 2 enorm goede redenen om het niet te doen, waar tegenover alleen het (potentiële) geld staat om het wel te doen:
  • De associatie met de mensenrechtenproblemen die daar spelen, iedereen spreekt er hier schande van zoals dat met de stadions daar gaat en hoe ze met de mensen omgaan, maar voor een habbekrats (sorry, zo zie ik het gewoon) ga je daar toch maar lekker naar toe, de kop figuurlijk gesproken in het zand steken. Het snijdt geen hout in combinatie met de perceptie t.a.v. de omstandigheden en het WK daar in Qatar. Er enerzijds schande van spreken, maar als het je voordelig uitkomt met de kop in het zand die kant op.
    Het principe, de mond zegt het een, maar de daden zeggen het ander, ken je dat? Dat is hier wat mij betreft aan de hand
  • Ajax beweert rondom een wedstrijd met een Franse ploeg met de trein te gaan, want goed voor het milieu. Zeker in deze periode van al het gedoe rondom milieu (stikstofperikelen, belasting op gas omhoog en alle gedoetjes rondom de klimaatveranderingen) is dat een politiek statement. Iets waarvan men zegt daar niet aan mee te zullen doen, gebeurt hier wel. (Sport en Politiek tesamen) Echter gebeurt het alleen wanneer het de club goed uitkomt, ik vind het geen goed signaal van Ajax, zeker niet wanneer ze daarna doodleuk beweren naar Qatar te reizen voor hun trainingskamp. Gaan ze dan per kameel ofzo? Vast niet, de uitstoot die ze denken te besparen met hun gezellige treinritje maken ze meer dan ongedaan door hiervoor te kiezen, er zijn dan ook zeker andere keuzes tot hun beschikking, maar dat levert niet zoveel op.
Ik vind de marketing machine van Ajax best goed en leuk werk doen, maar enerzijds vermarkten dat je voor het milieu kiest en anderzijds dan naar Qatar reizen is nogal tegenstrijdig.
Nu het zo uitkomt om naar Qatar te gaan zeggen dat sport en politiek gescheiden moeten blijven, maar anderzijds voor de marketing wel de politieke problemen (milieu) te gebruiken voor je marketing wanneer het jou uitkomt is nogal tegenstrijdig.
De algemene perceptie in het land rondom het WK en de bouw van de stadions in Qatar is dat het niet goed geregeld is en dat er (veel) uitbuiting plaatvindt en de omstandigheden slecht zijn. Men heeft het er eigenlijk alleen in negatieve bewoordingen over. Ajax ziet het als een leuke stap om juist daar op trainingkamp te gaan.

Oprecht, ik snap dit niet van de club (*maar snap dit ook niet van de andere (grote) clubs die daarheen gaan). Dit gebeurt veel te vaak in en rondom het voetbal, er zijn schandalen, mensen spreken er schande van en als er even schande is gesproken doen we oogkleppen op en gaan we op dezelfde voet verder. Zo verandert er toch nooit iets, met een houding als dit.
snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:15:
[...]

Nee, Ajax laat zien zich daar buiten te houden. Voetbal en politiek gescheiden en zo hoort het.

Verder neigt je toon naar flame, mag wel een onsje minder. ;)
Zoals hierboven genoemd, wanneer het uitkomt wordt de politiek wel gebruikt voor marketing doeleinden (milieulobby), maar als het niet goed uitkomt roepen we wel dat we politiek en voetbal gescheiden willen houden. Of je doet het helemaal niet, of je doet het wel, niet alleen wanneer het je toevallig beter uitkomt.

[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 30-10-2019 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PSV is toch ook al in Qatar geweest en gaat nog een keer volgens de planning, maar nu kan het ineens echt niet?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
OPSLAGHOND schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:33:
PSV is toch ook al in Qatar geweest en gaat nog een keer volgens de planning, maar nu kan het ineens echt niet?
Ik zou het van PSV ook niet goedkeuren, het gaat mij niet om of het Ajax is, of welke andere club (behalve een Qatarese, want die hoeven niet te reizen) dan ook. Het geeft een verkeerd signaal af, namelijk die van steun. Uiteindelijk gaat het eigen gewin wederom boven het algemene goed.

[ Voor 13% gewijzigd door jbdeiman op 30-10-2019 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:35
Dat was begin dit jaar inderdaad :)
Neemt niet weg dat de clubs toch wel een andere/betere locatie zouden kunnen kiezen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Typhone schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:31:
Ohjee de milieulobby heeft het voetbaltopic bereikt.
Dit gaat niet om het milieu. Dit gaat om het, in het geval van Ronald de Boer zelfs actief, steunen van een regime dat overduidelijk niet zo heel goed met de rechten van mensen omgaat.

Dit is gewoon reclame voor Qatar uiteindelijk, net als dat WK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Politiek en sport moet gescheiden blijven toch?

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Van PSV kan ik het beter begrijpen als ze het voor het geld doen. Blijft verwerpelijk maar bij Ajax zou geld geen reden mogen zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

jbdeiman schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:32:
[...]

Of je doet het helemaal niet, of je doet het wel, niet alleen wanneer het je toevallig beter uitkomt.
Begrijp je verder wel een beetje hoe PR werkt?

Natuurlijk melden ze voor de buhne dat ze met de trein gaat en dat zoiets zo fantastisch is voor het milieu. Maar de trein is niet altijd een goed alternatief. Nu was de trein een prima alternatief voor het vliegtuig, dat zal niet altijd zo zijn.

Maar wellicht kunnen de boeh-roepers eens een lijstje met alternatieven maken voor Qatar? Dus met een goed klimaat, niet te ver naar het Westen of Oosten (tijdsverschil), niet te ver vliegen? O en eentje waar je een ruim half miljoen in de schoot krijgt in plaats van dat je moet dokken voor je trainingskamp?

Ik vind de 'nadelen' niet tegen de voordelen opwegen. Ja het ligt gevoelig (getuige de discussie); maar nogmaals, Ajax heeft geen enkel aandeel in die omstandigheden en draagt daar ook op geen enkele manier aan bij.
Typhone schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:31:
Ohjee de milieulobby heeft het voetbaltopic bereikt. Krijgen we wederom varkensmagen als voetbal?
Hebben clubs met kunstgras opeens fans? Wat een hypocriete fans als ze iets om het milieu geven.

.........
Wel een mooi punt dat je aanhaalt, zijn er al milieu-organisaties die geprotesteerd hebben tegen kunstgras?

[ Voor 17% gewijzigd door snmght op 30-10-2019 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:40:

Wel een mooi punt dat je aanhaalt, zijn er al milieu-organisaties die geprotesteerd hebben tegen kunstgras?
Ik hoop het niet. Zolang wij over dat soort zaken lopen te keuvelen in dit land hebben wij het allemaal nog vééééééééél te goed. Tijd voor een flinke crisis.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jbdeiman
MarvinG schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:39:
Politiek en sport moet gescheiden blijven toch?
Dat ben ik helemaal niet met je eens, vooral niet als je als voetbalbond(en) van Respect spreekt, waarmee men erop doelt dat je elkaar netjes moet behandelen en dat ieder mens gelijk is. Dat dan kiest voor een WK op een plek waar men dat totaal niet vindt en vindt dat je arbeiders gewoon te vervangen poppetjes zijn die niet meetellen.
[...]

Begrijp je verder wel een beetje hoe PR werkt?

Natuurlijk melden ze voor de buhne dat ze met de trein gaat en dat zoiets zo fantastisch is voor het milieu. Maar de trein is niet altijd een goed alternatief. Nu was de trein een prima alternatief voor het vliegtuig, dat zal niet altijd zo zijn.

Maar wellicht kunnen de boeh-roepers eens een lijstje met alternatieven maken voor Qatar? Dus met een goed klimaat, niet te ver naar het Westen of Oosten (tijdsverschil), niet te ver vliegen? O en eentje waar je een ruim half miljoen in de schoot krijgt in plaats van dat je moet dokken voor je trainingskamp?

Ik vind de 'nadelen' niet tegen de voordelen opwegen. Ja het ligt gevoelig (getuige de discussie); maar nogmaals, Ajax heeft geen enkel aandeel in die omstandigheden en draagt daar ook op geen enkele manier aan bij.
Ik snap hoe PR werkt, maar roep dan nu niet dat je voetbal en politiek gescheiden wilt houden, want dat doe je ook niet wanneer je er daardoor voordelig op staat. Als je mijn betoog een beetje goed gelezen hebt staat er ook niet dat ik het verhaal met de trein afkeur, maar ik keur het af dat er zoveel tegenstrijdige signalen worden afgegeven.
Wel iets met politiek doen (want dan sta je er goed op), vs. zeggen dat je politiek erbuiten wilt houden (want anders sta je er slecht op). Het gaat mij niet om Ajax, want ik vind dat dit voor alle clubs zou moeten gelden. Ik zou me zelfs vanuit de UEFA voor kunnen stellen dat ze dit afkeuren, daar het regelrecht tegen hun beeld/ beleid rondom respect indruist.
Met het Respect traject van de UEFA willen ze steeds laten zien dat iedereen gelijk is en ook gelijk behandeld moet worden. Wat Qatar doet/ heeft gedaan druist daar volledig rechtlijnig tegenin, want de bouwvakkers worden daar extreem slecht behandeld.

Maargoed, het gaat mij om de tegenstrijdige signalen die worden afgegeven en waar ik de meeste moeite mee heb. Gebruik politiek dan ook niet voor je gewin, als je voetbal en politiek zoals beweerd gescheiden wilt houden.

Aanvulling:
Het gaat mij niet om een bepaalde club of bepaalde personen, het gaat mij om het afgegeven signaal. Ik walg (oprecht) van de financiële belangen in de het voetbal (over het algemeen ook), waarbij geld overheerst over het als normale mensen respectvol met elkaar omgaan. Als het om voetbal gaat kan en mag blijkbaar bijna alles, er mag met extreem veel geld gesmeten wordend, er zijn minimale consequenties bij wandaden, het maakt niet uit of er enorm veel geld is gestopt in volledige voetbaldorpen rondom een WK waarna alles 2 jaar later alweer vervallen is (geld verkwist) en dat er met mensenlevens wordt gespeeld alsof het niets is bij het bouwen van een stadion is ineens ook niet erg.

[ Voor 11% gewijzigd door jbdeiman op 30-10-2019 14:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Was toen niet minder erg als nu en omdat we het er nu toevallig even over hebben lijkt het wellicht een enorm punt, maar dat is het eigenlijk niet meer of minder dan het toen was. Wat mij betreft mogen alle clubs en 'belangrijke mensen' daar wegblijven, maar goed ik veroordeel Ajax hier niet meer of minder voor dan andere clubs / anderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Typhone schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:43:
[...]

in dit land hebben wij het allemaal nog vééééééééél te goed.
En dus kunnen "wij" (in dit geval Ajax) het ons best veroorloven af en toe te denken aan mensen die het minder goed hebben. Het is niet dat we vragen om een WK voor clubs te boycotten waar iedereen aanwezig is. Dat is een andere discussie. Het enige wat van clubs gevraagd wordt is iets meer moeite te doen voor een trainingskamp en zo niet extra bij te dragen aan het leed van anderen.
[...]
Die half miljoen is voor een club als Ajax een schijntje. Maar wat dacht je van bijvoorbeeld Tenerife? En er gaan al jaren legio clubs naar gebieden rondom de Middellandse Zee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Portugal, Spanje, Griekenland, canarische eilanden etc. etc. etc. genoeg warme plekken om te trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

D-e-n schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:59:
[...]

[...]

Die half miljoen is voor een club als Ajax een schijntje. Maar wat dacht je van bijvoorbeeld Tenerife? En er gaan al jaren legio clubs naar gebieden rondom de Middellandse Zee.
Afbeeldingslocatie: https://thefederalist.com/wp-content/uploads/2015/06/scrooge-mcduck-998x749.jpg

Het is nooit genoeg! Ik denk dat het ook voor Ajax een goed bedrag is, normaliter leg je geld toe op een trainingskamp. Nu krijg je gewoon een riante vergoeding, ook voor Ajax' begrippen.

Ik zat zelf ook aan de Middellandse Zee te denken. Ik denk overigens wel dat de 'goed-weer-garantie' voor die landen ook steeds minder wordt. Er is steeds vaker sprake van extreem weer (denk aan regenval en stormen), ik denk dat de kans op aangenaam weer in Qatar in die zin groter is.

En er staan natuurlijk een paar mooie splinternieuwe stadions klaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
[...]

Waar was deze ophef toen PSV vorig jaar in Qatar zijn winterstop trainingskamp hield? Volgens mij zijn beide clubs zelfs door dezelfde organisatie uitgenodigd namelijk de Aspire Academy. Het enigste verschil dat ik zie is dat Ajax betaald wordt en PSV niet maar dan nog heeft PSV zich daar ook gewoon voor laten gebruiken. Van beide vind ik het niet slim als je de geschiedenis van die stadions weet en dat beide het niet moesten doen maar het is ook weer lekker schoppen tegen 1 bepaalde club omdat daar toch al vaker tegen geschopt wordt.

BTW dit is niet op jou specifiek maar in het algemeen, want zoals ik al zei heb ik eind vorig jaar/begin dit jaar niks in de kranten gezien over PSV zijn keuze

[ Voor 5% gewijzigd door Pompi op 30-10-2019 14:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:06:
[...]

[Afbeelding]

Het is nooit genoeg! Ik denk dat het ook voor Ajax een goed bedrag is, normaliter leg je geld toe op een trainingskamp. Nu krijg je gewoon een riante vergoeding, ook voor Ajax' begrippen.
Soms zijn de rijkste mensen de grootste krenten he ....

Ik ga bij een webshop ook niet altijd voor de financieel meest voordelige. Kan een club natuurlijk ook doen.

@Pompi
Of het nu Ajax of PSV is maakt geen zak uit natuurlijk. Of ze er betaald voor krijgen ook niet.

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 30-10-2019 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
Pompi schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:10:
[...]

Waar was deze ophef toen PSV vorig jaar in Qatar zijn winterstop trainingskamp hield? Volgens mij zijn beide clubs zelfs door dezelfde organisatie uitgenodigd namelijk de Aspire Academy. Het enigste verschil dat ik zie is dat Ajax betaald wordt en PSV niet maar dan nog heeft PSV zich daar ook gewoon voor laten gebruiken. Van beide vind ik het niet slim als je de geschiedenis van die stadions weet en dat beide het niet moesten doen maar het is ook weer lekker schoppen tegen 1 bepaalde club omdat daar toch al vaker tegen geschopt wordt.

BTW dit is niet op jou specifiek maar in het algemeen, want zoals ik al zei heb ik eind vorig jaar/begin dit jaar niks in de kranten gezien over PSV zijn keuze
Ik begon met poste en gaf mijn mening dat ik het een rare keuze vind. Jammer dat een aantal users er met gestrekt been ingaan als ze het niet eens zijn met een ander zijn mening.

Ik vond juist dat de afgelopen weken het niveau weer wat gestegen was hier. Ook was er meer variatie in onderwerpen (ook wel logisch met het gebeuren in Rotterdam, mindere prestaties van PSV en betere prestaties van AZ).

Probeer niet te discussiëren op de man, maar beperk je tot feiten en laat iemand anders ook een andere mening hebben. Hier kun je het mee eens zijn of niet. (in het algemeen, niet richting jou Pompi)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
D-e-n schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:11:
[...]
@Pompi
Of het nu Ajax of PSV is maakt geen zak uit natuurlijk. Of ze er betaald voor krijgen ook niet.
Dat zou inderdaad niet moeten maar het blijkt dat het wel het geval is, want hoe verklaar jij het anders? Zeker een club als PSV die zo'n gemoedelijke sfeer en feel heeft had zich daar ook niet voor moeten gebruiken, maar helaas is dat wel gebeurd. Denk maar terug aan al die foto's die werden gemaakt toen Sneijder enzo langs kwamen op dat trainingskamp, allemaal "positief" nieuws wat dus weer de slechte kanten verhuld heeft.
Curva schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Ik begon met poste en gaf mijn mening dat ik het een rare keuze vind. Jammer dat een aantal users er met gestrekt been ingaan als ze het niet eens zijn met een ander zijn mening.

Ik vond juist dat de afgelopen weken het niveau weer wat gestegen was hier. Ook was er meer variatie in onderwerpen (ook wel logisch met het gebeuren in Rotterdam, mindere prestaties van PSV en betere prestaties van AZ).

Probeer niet te discussiëren op de man, maar beperk je tot feiten en laat iemand anders ook een andere mening hebben. Hier kun je het mee eens zijn of niet. (in het algemeen, niet richting jou Pompi)
Ik probeerde helemaal niet met gestrekt been er in te gaan. Verbaasde mij echt gewoon in algemene zin over het verschil in hoe de media er mee om springt. Dacht dat ik dat in een redelijk normale manier had geschreven, maar blijkbaar niet en dat was niet mijn bedoeling dus excuses daarvoor.

[ Voor 44% gewijzigd door Pompi op 30-10-2019 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Pompi schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Dat zou inderdaad niet moeten maar het blijkt dat het wel het geval is, want hoe verklaar jij het anders? Zeker een club als PSV die zo'n gemoedelijke sfeer en feel heeft had zich daar ook niet voor moeten gebruiken, maar helaas is dat wel gebeurd. Denk maar terug aan al die foto's die werden gemaakt toen Sneijder enzo langs kwamen op dat trainingskamp, allemaal "positief" nieuws wat dus weer de slechte kanten verhuld heeft.
Nu is dat gemoedelijke ook maar een imago. PSV bedrijft ook gewoon topsport. Maar het kan van alles zijn natuurlijk. Het kan onwetendheid zijn of het kan zijn dat men gewoon geen zin heeft moeite te doen dit soort regimes te vermijden. Van Marwijk lijkt me ook een aardige man, maar toch zat ook hij op schoot bij de sjeik van Saudi-Arabië. Terwijl hij het ook vast verschrikkelijk vindt hoe vrouwen daar onderdrukt worden.

Misschien is het ook een beetje de houding die je ook bij de wapenindustrie ziet "ja, want anders verkoopt iemand anders die wapens wel aan Erdogan". Maar als iedereen zo denkt verandert het in elk geval niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
Pompi schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Ik probeerde helemaal niet met gestrekt been er in te gaan. Verbaasde mij echt gewoon in algemene zin over het verschil in hoe de media er mee om springt. Dacht dat ik dat in een redelijk normale manier had geschreven, maar blijkbaar niet en dat was niet mijn bedoeling dus excuses daarvoor.
Ik had het ook niet over jou! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pompi schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:10:
[...]

Waar was deze ophef toen PSV vorig jaar in Qatar zijn winterstop trainingskamp hield? V
Ik zag een stukje met Toon Gerbrands. Die werd er vorig jaar wel degelijk op gewezen. Maar hij gaf gewoon aan: "We weten het, we doen er niks mee". Die pretendeerde ook niet MVO bewust bezig te zijn. Ajax gaf dat zelf wel aan enige weken terug. Dan kan je de bal natuurlijk terug verwachten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 19:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
jbdeiman schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:32:
Ik vind de marketing machine van Ajax best goed en leuk werk doen, maar enerzijds vermarkten dat je voor het milieu kiest en anderzijds dan naar Qatar reizen is nogal tegenstrijdig.
Nu het zo uitkomt om naar Qatar te gaan zeggen dat sport en politiek gescheiden moeten blijven, maar anderzijds voor de marketing wel de politieke problemen (milieu) te gebruiken voor je marketing wanneer het jou uitkomt is nogal tegenstrijdig.
Laat ik voorop stellen dat ik niet achter de keuze sta dat Ajax naar Qatar gaat, ik vind dat je daar ver weg moet blijven. Maar:

Deze tegenstelling die je beschrijft is precies de redenatie die veel idealisten voor de kiezen krijgen als zij een keer iets doen wat niet goed is. Een veganist wordt continu bestookt met allerlei voorbeelden waarin hij mogelijk hypocriet zou zijn, een milieuvoorvechter die zijn best doet maar toch een keer op vliegvakantie gaat wordt doormidden gezaagd. Alsof alle inzet niet telt als er maar één punt is te vinden waarin men een beter keuze had kunnen maken.
Die argumentatie ga ik dan ook niet in mee, ik vind die niet terecht.

Los daarvan wil ik het ook absoluut niet goedpraten. Het heeft geen reet met milieu te maken maar met Qatar zelf en hun visie op mensenrechten. Dat je daar een stadion gaat 'testen' waar bloed aan kleeft is iets wat je gewoon niet moet willen, los van wat je verder allemaal doet of beweert.
Mocht Ajax daar toch per se heen willen zeg dan gewoon waar het op staat, de nu geleverde argumentatie laat veel te veel ruimte om de locatie in twijfel te trekken.

Sowieso begrijp ik nooit waarom ze ver weg moeten. Je maakt er een soort vakantie van en alle spelers trainen in andere omstandigheden dan ze later weer moeten gaan spelen. Noem het dan gewoon kerstvakantie en laat iedereen lekker bij z'n familie zitten. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Gonadan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:34:
[...]
Deze tegenstelling die je beschrijft is precies de redenatie die veel idealisten voor de kiezen krijgen als zij een keer iets doen wat niet goed is. Een veganist wordt continu bestookt met allerlei voorbeelden waarin hij mogelijk hypocriet zou zijn, een milieuvoorvechter die zijn best doet maar toch een keer op vliegvakantie gaat wordt doormidden gezaagd. Alsof alle inzet niet telt als er maar één punt is te vinden waarin men een beter keuze had kunnen maken.
Die argumentatie ga ik dan ook niet in mee, ik vind die niet terecht.
Dat is een heel goed punt. Die treinrit naar Lille heeft er wat mij betreft ook weinig mee te maken uiteindelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
jbdeiman schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:47:
[...]

Dat ben ik helemaal niet met je eens, vooral niet als je als voetbalbond(en) van Respect spreekt, waarmee men erop doelt dat je elkaar netjes moet behandelen en dat ieder mens gelijk is. Dat dan kiest voor een WK op een plek waar men dat totaal niet vindt en vindt dat je arbeiders gewoon te vervangen poppetjes zijn die niet meetellen.
Ik vind het sowieso belachelijk dat een WK in Qatar georganiseerd wordt. Om maar te zwijgen over de erbarmelijke toestanden waarin arbeiders de stadions moeten bouwen. Maar dat Amnesty nu ineens gaat kijken of Ajax juridisch aansprakelijk is omdat ze in Qatar een trainingskamp beleggen gaat mij veel te ver. Spelers mogen geen politieke uitingen maken tijdens een voetbalwedstrijd, dan moet het wel gescheiden blijven... waarom mag een club dan niet zelf kiezen waar getraind wordt in de winterstop 8)7

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
@MarvinG
Niks moet, Ajax wordt niet geschorst he? Maar je kunt ze er wel op aanspreken. Als pakweg John de Mol een huis in Qatar laat bouwen door kinderslaafjes zeggen we er ook wat van toch?

Iets anders:

https://www.ad.nl/noord-h...ge-afwijkingen~afc6b7f7e/

De gemeente heeft ons kennelijk behoed voor een veel grotere ramp. De aannemers deden kennelijk maar wat. En dit met de wetenschap dat die gemeentelijke controle in de toekomst gaat vervallen. Maar dat is wellicht echt iets voor het Rutte draadje :)

[ Voor 49% gewijzigd door D-e-n op 30-10-2019 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
D-e-n schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:43:
Iets anders:

https://www.ad.nl/noord-h...ge-afwijkingen~afc6b7f7e/

De gemeente heeft ons kennelijk behoed voor een veel grotere ramp. De aannemers deden kennelijk maar wat. En dit met de wetenschap dat die gemeentelijke controle in de toekomst gaat vervallen. Maar dat is wellicht echt iets voor het Rutte draadje :)
Het zal een flinke beerput zijn met fouten die gemaakt zijn door verschillende instanties/mensen. Helaas is het overgrote deel al weg (Scheringa) of failliet en moet het huidige AZ de klappen opvangen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:59
MarvinG schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:40:
[...]

Ik vind het sowieso belachelijk dat een WK in Qatar georganiseerd wordt. Om maar te zwijgen over de erbarmelijke toestanden waarin arbeiders de stadions moeten bouwen. Maar dat Amnesty nu ineens gaat kijken of Ajax juridisch aansprakelijk is omdat ze in Qatar een trainingskamp beleggen gaat mij veel te ver. Spelers mogen geen politieke uitingen maken tijdens een voetbalwedstrijd, dan moet het wel gescheiden blijven... waarom mag een club dan niet zelf kiezen waar getraind wordt in de winterstop 8)7
Omdat het nu gewoon een "marketingstuntje" is. Ajax is hip, dus het is makkelijk scoren voor Amnesty om weer eens in de media te verschijnen. Los van of het terecht is natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Terranova schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 15:02:
[...]

Omdat het nu gewoon een "marketingstuntje" is. Ajax is hip, dus het is makkelijk scoren voor Amnesty om weer eens in de media te verschijnen. Los van of het terecht is natuurlijk.
Hadden ze nu maar een goed plan in de kast liggen om door te pakken. Helaas... zolang er maar genoeg aan de juiste strijkstokjes blijft hangen vinden die het helemaal prima om 'gemaakt' boos te doen. Los van of ze Ajax, PSV, FC Knudde of Shenzhen Football aanspreken.

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 30-10-2019 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Inderdaad, anders zouden ze ook elk jaar wel zeuren over de PEC Zwolle's, VVV's etc die naar Turkije gaan om te overwinteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ik zeg het nog maar eens. God wat is rondo leuk zonder Jack.
De presentator hoeft niet in het centrum te staan, hij leunt soms achterover en laat ze praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:38
[...]
En wat valt er volgens jou voor Amnesty te scoren dan? Je doet net alsof Amnesty dit doet om er zelf beter van te worden, terwijl ze juist opkomen voor de fundamentele rechten van mensen die zwaar in de verdrukking zitten. En het is niet alsof ze daar nu ineens mee komen omdat Ajax naar Qatar gaat, ze stellen de erbarmelijke omstandigheden van de Nepalezen en andere gastarbeiders in Qatar al jaren aan de kaak.
Wat een hoop onnozelheid wordt hier toch gespuid, tweakers onwaardig IMHO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Tinuz___ schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

En wat valt er volgens jou voor Amnesty te scoren dan? Je doet net alsof Amnesty dit doet om er zelf beter van te worden, terwijl ze juist opkomen voor de fundamentele rechten van mensen die zwaar in de verdrukking zitten. En het is niet alsof ze daar nu ineens mee komen omdat Ajax naar Qatar gaat, ze stellen de erbarmelijke omstandigheden van de Nepalezen en andere gastarbeiders in Qatar al jaren aan de kaak.
Ik denk dat je het verkeerd leest ;) er staat niet dat Amnesty er beter van moet worden, er staat alleen dat het makkelijker is om er weer bekendheid aan te geven als een Ajax bijvoorbeeld dit soort dingen planned.
Als fc bal op het dak naar Qatar gaat, zal hooguit de lokale krant erover schrijver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Martinusz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 15:31:
[...]

Ik denk dat je het verkeerd leest ;) er staat niet dat Amnesty er beter van moet worden, er staat alleen dat het makkelijker is om er weer bekendheid aan te geven als een Ajax bijvoorbeeld dit soort dingen planned.
Als fc bal op het dak naar Qatar gaat, zal hooguit de lokale krant erover schrijver.
Precies, vandaar dat ik ook zei "Los van of het terecht is". Amnesty krijgt nu meer exposure voor hun zaak, maar wel op een manier die makkelijk scoren is. Maar het is ook wel zo dat het geen reet uit maakt of Ajax daar nou wel of niet gaat spelen. De situatie veranderd er daar niet door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Tinuz___ schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

Nee, wat Amnesty doet slaat als een tang op een varken, en dat weten ze zelf ook. Ze maken simpelweg misbruik van de naam en faam van Ajax om hun statement te maken. Het wordt veel breder opgepikt nu dan wanneer zij alleen maar uit zichzelf persberichten sturen dat het zo een schande is hoe het er in die landen aan toe gaat.

Die rechtszaak is volstrekt onontvankelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12
Terranova schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Precies, vandaar dat ik ook zei "Los van of het terecht is". Amnesty krijgt nu meer exposure voor hun zaak, maar wel op een manier die makkelijk scoren is. Maar het is ook wel zo dat het geen reet uit maakt of Ajax daar nou wel of niet gaat spelen. De situatie veranderd er daar niet door.
Dus dan steken we de kop maar in 't zand en gaan we dat regime gewoon sponsoren? Gemiste kans om een statement te maken. Weiger de uitnodiging uit Qatar. Ga lekker ergens anders op trainingskamp. Voetballen in een stadion waar niet een paar 100 slaven voor zijn gestorven. We leven in 2020, gebruik dat mediateam, maak een statement. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat je geen uitnodiging meer krijgt als club zijnde. Boehoe, voor Qatar zijn er genoeg anderen waar je wel heen kan.
snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 15:37:
[...]

Nee, wat Amnesty doet slaat als een tang op een varken, en dat weten ze zelf ook. Ze maken simpelweg misbruik van de naam en faam van Ajax om hun statement te maken. Het wordt veel breder opgepikt nu dan wanneer zij alleen maar uit zichzelf persberichten sturen dat het zo een schande is hoe het er in die landen aan toe gaat.

Die rechtszaak is volstrekt onontvankelijk.
Waarom slaat het als een tang op een varken? Het is juist goed dat ze hier gebruik van maken. Roep de bobo's van een grote organisatie maar eens op het matje. Laat ze maar een statement maken. Dat maakt meer indruk dan FC Bal op het Dak.

Ook intikkers moet je scoren en niet aan je voorbij laten gaan.

En welke rechtszaak heb je het over?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 15:45:
[...]

Dus dan steken we de kop maar in 't zand en gaan we dat regime gewoon sponsoren? Gemiste kans om een statement te maken. Weiger de uitnodiging uit Qatar. Ga lekker ergens anders op trainingskamp. Voetballen in een stadion waar niet een paar 100 slaven voor zijn gestorven. We leven in 2020, gebruik dat mediateam, maak een statement. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat je geen uitnodiging meer krijgt als club zijnde. Boehoe, voor Qatar zijn er genoeg anderen waar je wel heen kan.

[...]

Waarom slaat het als een tang op een varken? Het is juist goed dat ze hier gebruik van maken. Roep de bobo's van een grote organisatie maar eens op het matje. Laat ze maar een statement maken. Dat maakt meer indruk dan FC Bal op het Dak.

De rechtzaak die ze onderzoeken om Ajax mede aansprakelijk te stellen voor het 'beleid' in Qatar

Edit:
De mensenrechtenorganisaties onderzoeken of Ajax juridisch aansprakelijk kan worden gehouden voor het in stand houden van mensenrechtenschendingen indien de club daadwerkelijk naar Qatar vertrekt.
Dat ze protest aantekenen prima. Dat ze een aandeel willen kopen voor het recht om te kunnen praten op de aandeelhouders vergadering prima. Maar dit? Slaat echt als een tang op een varken.

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 30-10-2019 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

[...]

Precies. Dus pakken die € 700.000!
Vooruit, het is nu nog geen rechtszaak;

De mensenrechtenorganisatie zoekt uit of Ajax, als de club naar Qatar gaat om te trainen, juridisch aansprakelijk kan worden gehouden voor het in stand houden van de mensenrechtenschendingen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JanW
Gewoon pakken die 700.000€ :X
Gewoon gaan voetballen in een stadion waar bloed aan kleeft.
Gewoon die slavendrijvers belonen voor het schenden van allerlei mensenrechten.

Ik vind het echt stuitend hoe dit goed gepraat wordt. Mensenlevens zijn dus gewoon te koop blijkt :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinuz___
Terranova schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 15:33:
[...]
Precies, vandaar dat ik ook zei "Los van of het terecht is". Amnesty krijgt nu meer exposure voor hun zaak, maar wel op een manier die makkelijk scoren is.
Amnesty is zeker al sinds 2014 bezig met de misstanden in Qatar. Het is dus eerder andersom: het zou een behoorlijke misser zijn als ze Ajax hier niet op aan zouden spreken
[...]
Maar het is ook wel zo dat het geen reet uit maakt of Ajax daar nou wel of niet gaat spelen. De situatie veranderd er daar niet door.
Als je hiermee bedoelt dat je de doden niet meer levend krijgt heb je gelijk. Maar het zou elke willekeurige voetbalclub sieren als ze een statement zouden maken door niet domweg voor het geld te kiezen, en daarmee impliciet ook de kop in het zand te steken voor alle misstanden

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deadsy
Ik vind ook niet dat Ajax er naartoe moet gaan.
De stadions zijn gebouwd door slaven, de overheid daar heeft nul interesse in de mensenrechten etc.

Ze gaan er puur naartoe voor het geld. Geld dat ze niet nodig hebben.

Maar Amnesty is hier puur mee bezig om zelf aandacht te krijgen aangezien hun aanklacht kansloos is.

Ik hoop dat de supportersverenigingen van Ajax laten merken dat ze hier niet blij mee zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:37
Ad interim algemeen directeur
Ad interim technisch directeur
Ad interim trainer
Ad interim assistenten

Ach ja. Zolang de root cause niet aangepakt word kan de trainer mij op dit moment ook niet zoveel boeien.
In ieder geval.
Welkom Dickie.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Russel88 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:21:
Ad interim algemeen directeur
Ad interim technisch directeur
Ad interim trainer
Ad interim assistenten
Ad interim rechtsback
Ad interim centrale verdediger

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

[...]

Dus we voetballen ook maar niet meer tegen Barcelona en Manchester City?
Om een statement te maken?

Wat een waan van de dag toch soms :D _O-

@Tinuz___
Hoe reageert Qatar op de prostesten van Amnesty in Doha die regelmatig plaatsvinden? Oh wacht..

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 30-10-2019 16:30 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Terranova
[...]

[...]

Nogmaals, heb ik het erover dat het terecht is dat Ajax gaat? Nee, ik heb het er alleen over dat het een marketingstunt is van Amnesty. Ze zorgen nu bewust voor ophef door iets te doen wat geen kans van slagen heeft puur voor de exposure.

Het is goed dat Amnesty dat hele gedoe in Qatar aan het licht brengt. Maar dit is en blijft gewoon goedkoop scoren.

Maar het is blijkbaar niet voor iedereen mogelijk om onderscheid te maken tussen het doel en de methode van een "actie". Wat Amnesty doet is hartstikke goed, de manier waarop in dit geval niet zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Terranova
Spijker + kop.

En Ajax moet je even buiten die discussie zien/houden. PSV idem dito. En de rest eigenlijk ook ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Ondertussen in Alkmaar...
Berekeningen ontbraken, onderdelen werden zonder toestemming gebouwd en inspecteurs ontdekten 'ernstige afwijkingen'.
https://www.nhnieuws.nl/n...gde-drie-keer-bouwstop-op

"Retteketekeket"... bijna een stadion dak op je pet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinuz___
Typhone schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:29:
[...]
Dus we voetballen ook maar niet meer tegen Barcelona en Manchester City?
Om een statement te maken?

Wat een waan van de dag toch soms :D _O-

@Tinuz___
Hoe reageert Qatar op de prostesten van Amnesty in Doha die regelmatig plaatsvinden? Oh wacht..
Tsja, ik snap gewoon niet zo goed dat mensen zich drukker maken om de vorm waarmee misstanden in de publiciteit worden gebracht dan om die misstanden zelf. Ignorance is bliss lijkt het

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jbdeiman
snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:05:
[...]

Gewoon irrelevante zaken bij het voetbal betrekken, dat is stuitend.

Misschien moeten we het Philips stadion ook boycotten, dat is gefinancierd met belastinggeld.
Zie je daadwerkelijk geen verschil in relevantie tussen letterlijk mensenlevens en een lelijke financiële constructie? Mensenlevens zijn Relevant, de UEFA prijkt zelfs met zo'n "RESPECT" labeltje, want dat staat zo goed. Alleen doet men er niets mee. Het idee achter de RESPECT actie is dat een ieder gelijk is en behandeld moet worden:
Its main objective is to work towards unity and respect across gender, race, religion and ability.[1]

Wat vind jij dan wel relevant? Laten we een regime pakken die massamoorden heeft gepleegt, iedereen weer daarvan. Maar ze hebben wat mooie stadions gebouwd, het weer is daar goed en ze geven geld om er even te komen voetballen. Dan zijn die massamoorden ineens niet relevant meer? Sorry voor de reactie op deze manier, maar zo komt het nu echt over. Dat als iemand het heeft over de mensenlevens, jij reageert met 'irrelevante zaken', wellicht bedoel je het niet zo en staat het er redelijk gechargeerd, maar zo komt het op mij over. Vandaar dat ik even een gechargeerd beeld schets hierboven om dat beeld wat zwart-witter te maken, kijken of je dan begrijpt dat velen het niet irrelevant vinden in het geheel.

Letterlijk met mensenlevens smijten getuigd niet van respect en staat mijlenver af (lijnrecht tegenover) van het statement wat men wil maken als UEFA zijnde. Ik noem niet voor niets ook al dat ik zelfs vindt dat de UEFA hier best tegenop mag treden, omdat dit met voeten treedt waar ze voor (willen) staan. Ik snap best dat Ajax denkt, mooi even 7 ton binnenharken, even met wat grote clubs ballen in de winterstop. Lekker weer erbij, helemaal prima en ik denk dat veel mensen dat best begrijpen, ik denk alleen dat gezien hoe wij hier tegen mensenlevens aan kijken, dat dat niet iets is om zo lichtzinnig over te doen als men daar doet/ heeft gedaan bij het bouwen van de stadions. Zoals ik al benoemde in mijn eerdere betoog wordt geld blijkbaar als belangrijker gezien dan het respect voor een mensenleven.
Dat Amnesty zo reageert en daadwerkelijk beweerd te onderzoeken een rechtszaak te starten tegen Ajax vindt ik een volkomen verkeerd signaal overigens. Kwaad met Kwaad bestrijden zoals ze dat zo mooi zeggen, heeft in deze volgens mij helemaal geen zin. Enige reden om het zo te doen is de ophef en aandacht die eromheen ontstaat, en op die manier weer opnieuw de misstanden bij het WK Qatar weer in beeld te brengen.

Ik zie het alsof iemand iets doet waar je niet achter staat, vervolgens betaalt die je 7 ton en ga je er gezellig naartoe en mee op de foto enzo, en wat reclame maken voor diegene. Blijkbaar werkt het zo in onze huidige wereld (ongeacht of het voetbal is of niet), het geld regeert en met geld zijn normen en waarden ineens rekbare begrippen. Ik houd daar totaal niet van en zie het op de langere termijn volledig losslaan op basis van deze principes, die gewoon te koop zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door jbdeiman op 30-10-2019 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Heeft de gemeente toen nog verplicht dat een onafhankelijk bureau alles zou controleren aan het einde?
Want dat zou ik met al die problemen wel normaal vinden.

Maar aangezien wat er nu gebeurd is ga ik er stiekem vanuit dat dit niet gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Jaaaaa Dickie is binnen! Hopen dat hij de boel vanaf morgen al direct op scherp zet.

zet die slappe gasten maar gelijk aan het werk.!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 22:28

Qu3st

Dickie is het dus, samen met John de Wolf en Cor Pot als assistenten. Nou de redding is binnen gehaald hoor :+

Bron: VI.nl

Al wilde Tweakers een ander duo:
Qu3st schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:05:
Poll: Wie moet de opvolger van Stam worden?
Dirk Kuijt
Dick Advocaat
Henk Fraser
Mario Been
Jean Paul van Gastel
Leon, Den en co
Iemand anders, nl:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
@Leon Zwiers En @D-e-n, wat is er fout gegaan? :+

[ Voor 103% gewijzigd door Qu3st op 30-10-2019 18:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
snmght schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:05:
[...]

Gewoon irrelevante zaken bij het voetbal betrekken, dat is stuitend.

Misschien moeten we het Philips stadion ook boycotten, dat is gefinancierd met belastinggeld.
Als Ajax er niet heen ging was t minder relevant. Nu ze er wel heen gaan is t gewoon heel relevant. Fijn trouwens dat je blijft bewijzen dat mensenlevens te koop zijn. Je zet mensenlevens nu al gelijk aan mogelijk misbruik van belastinggeld.
Pagina: 1 ... 21 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken