Nou zo heel duidelijk vind ik het niet meer, de eerste beelden was het inderdaad gelijk ja, maar die 30012 herhalingen brachten me meer en meer aan het twijfelen
Dit was geen pingel.
De islam kan uw vrijheid schaden
Hoe duidelijk wil je het hebben, de hand zag je bewegen, dus contact met de bal dus strafschop.
Maar de var durft niet....
Maar de var durft niet....
alles kan off-topic
Of door zijn elleboog op de schouder van die Feyenoord speler. Maarja details.danslo schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:05:
Je ziet duidelijk zijn arm bewegen door contact met de bal, ongelofelijke beslissing weer.
Wat fluit Higler trouwens warrig zeg. En dan vooral in het voordeel van Feyenoord.
100% zeker geen penalty. Als ie hem met zijn hand terug zou meppen zou zijn arm wel naar achteren vliegen met die balsnelheid. Overduidelijk dat ie hem met z'n hoofd raakt.
Ben bang dat dit een gelijk spel blijft.
Je ziet zn hand op en neer gaanThe Realone schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:06:
100% zeker geen penalty. Als ie hem met zijn hand terug zou meppen zou zijn arm wel naar achteren vliegen met die balsnelheid. Overduidelijk dat ie hem met z'n hoofd raakt.
Ik teken ervoor!Grudgie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:07:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Feyenoord is echt de sterkste van de 2 op het moment hoor. Ik zie hen het wel over de streep trekken.Grudgie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:07:
[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 01-03-2020 16:08 ]
Zijn hand speelt verder geen enkele rol in wat de bal hier doet.
Ik ook, doodzonde. PSV verdient de winst, al lijkt t klein beetje te kantelen nu.Grudgie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:07:
Het zou me verbazen als dit de verklaring is die na de wedstrijd wordt gegeven om dit goed te praten.The Realone schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:06:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
PSV verdient helemaal geen winst. 1e helft waren ze nergens, 2e helft nu 50/50. En ook nog (alweer) geholpen door de VAR.Tomba schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:08:
[...]
Ik ook, doodzonde. PSV verdient de winst, al lijkt t klein beetje te kantelen nu.
Op basis van de 2e helft kan ik leven met gelijkspel. Maar dan doe je de goede pot die Feyenoord in het eerste bedrijf draaide te weinig eer aan.
Het zou me verbazen als dat niet zo was (of op z'n minst dat het niet duidelijk is uit de herhaling) want het is gewoon de enige juiste verklaring.ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:10:
[...]
Het zou me verbazen als dit de verklaring is die na de wedstrijd wordt gegeven om dit goed te praten.
Verwijderd
Eindelijk een goede beslissing van de VAR. Geen duidelijke handsbal en dus 100% geen penalty.
Als Advocaat trouwens die Ozyakup nog steeds op de bank houdt en Toornstra echt de hele pot laat staan kan je die net zo goed terugsturen naar zijn eigen club. Dure potjes zo met een huurspeler
Eerste helft 50/50. Beiden ploegen tandeloos na de eerste 10 minuten die voor Feyenoord waren. 2e helft tot 75e minuut alles voor PSV. Tegenwerking van scheids valt weg tegen medewerking VAR zullen we maar zeggen. Dus ja PSV verdient overwinning. Enige ploeg die voetbalt de tweede helft.Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:10:
[...]
PSV verdient helemaal geen winst. 1e helft waren ze nergens, 2e helft nu 50/50. En ook nog (alweer) geholpen door de VAR.
Op basis van de 2e helft kan ik leven met gelijkspel. Maar dan doe je de goede pot die Feyenoord in het eerste bedrijf draaide te weinig eer aan.
Ik snap dat je kan leven met gelijkspel
Zal toch niet fit zijn.Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:13:
Als Advocaat trouwens die Ozyakup nog steeds op de bank houdt en Toornstra echt de hele pot laat staan kan je die net zo goed terugsturen naar zijn eigen club. Dure potjes zo met een huurspeler
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dan kijk je blijkbaar toch een andere potTomba schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:13:
[...]
Eerste helft 50/50. Beiden ploegen tandeloos na de eerste 10 minuten die voor Feyenoord waren. 2e helft tot 75e minuut alles voor PSV. Tegenwerking van scheids valt weg tegen medewerking VAR zullen we maar zeggen. Dus ja PSV verdient overwinning. Enige ploeg die voetbalt de tweede helft.
Ik snap dat je kan leven met gelijkspelDas toch knap puntje gestolen in Eindhoven.
Duidelijk zichtbaar wel hands en boven het hoofd.Verwijderd schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:12:
Eindelijk een goede beslissing van de VAR. Geen duidelijke handsbal en dus 100% geen penalty.
In die situatie is duidelijk uitgesproken dat er geen ruimte is voor interpretatie en een strafschop gegeven moet worden.
alles kan off-topic
Die conclusie trok ik al ja op basis van je post
Verwijderd
Duidelijk wanneer je een bril op hebt ja. Voor een mens in ieder geval niet duidelijk en dus 100% geen pingel.Ankona schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:15:
[...]
Duidelijk zichtbaar wel hands en boven het hoofd.
In die situatie is duidelijk uitgesproken dat er geen ruimte is voor interpretatie en een strafschop gegeven moet worden.
Jezus, Haps kan echt zo bij Getafe gaan spelen.
Daarvoor heb je de var, op de beelden was het duidelijk zichtbaar. Dat Higler het gemist heeft is menselijk.Verwijderd schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:16:
[...]
Duidelijk wanneer je een bril op hebt ja. Voor een mens in ieder geval niet duidelijk en dus 100% geen pingel.
alles kan off-topic
Beetje raar dat Dumfries niet alsnog geel krijgt.
Hij heeft het virus al maar wil de rest niet besmetten. Wat een held
Haps bedoel jeph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:20:
Beetje raar dat Dumfries niet alsnog geel krijgt.
Houden beiden vast.
Fijn dat ie dan een masker draagt met ventielDeadsy schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:20:
[...]
Hij heeft het virus al maar wil de rest niet besmetten. Wat een held
VAR kom er maar in
En naar een vol stadion gaat en alles aan raakt.Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:22:
[...]
Fijn dat ie dan een masker draagt met ventiel
Zeg toch, wat een held
Thomas ookTomba schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:16:
Jezus, Haps kan echt zo bij Getafe gaan spelen.
Verwijderd
Leuke 2e helft, slechte eerste helft. Kon beide kanten op, maar vond Feyenoord net iets beter met wat grotere kansen.
Ah wat balen dit zeg! Zat zoveel meer in.
Feyenoord gefeliciteerd met het puntje...
Higler slechtste man van het veld...
PS wat is Haps een matennaaier, Getafe scouts letten jullie op?
Feyenoord gefeliciteerd met het puntje...
Higler slechtste man van het veld...
PS wat is Haps een matennaaier, Getafe scouts letten jullie op?
[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 01-03-2020 16:25 ]
Voor de neutrale kijker een matige pot, niet wat je van een topper verwacht.
Voor de Ajacied een prima uitslag
Voor de Ajacied een prima uitslag
Denk dat PSV meer tevreden met een gelijkspel mag zijn dan Feyenoord. En dat vind het artikel op VI.nl ook
Houthakker Dumfries kwam weer met alles weg. Ongelooflijk. Verder leuke wedstrijd gezien!
PSV mag nooit tevreden zijn met een gelijkspel tegen FeyenoordLeon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:25:
Denk dat PSV meer tevreden met een gelijkspel mag zijn dan Feyenoord. En dat vind het artikel op VI.nl ook
NOS ook, en statistisch gezien had Feyenoord meer schoten en meer op doel, met natuurlijk die handsbal/elleboogstoot die normaal gesproken op de stip gelegd wordt en die bal op de paal die wonderbaarlijk niet over de doellijn ging.Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:25:
PSV 1 fase na de gelijkmaker de bovenliggende partij, maar de overige 70 minuten was Feyenoord de betere.
Nu is de vraag, hopen dat Ajax wint zodat plek 2 realistisch wordt, of hopen dat AZ wint zodat je mag dromen. Bij twijfel kies ik natuurlijk voor AZ

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2020 16:37 ]
Dat RKC wint is niet goed voor mij maar ik gun het ze wel.
Maar denk niet dat ze het nog halen. Hopen voor een leuke rush
Maar denk niet dat ze het nog halen. Hopen voor een leuke rush
Yup. PSV voor de 2e week op rij goed weggekomen. Naja, shit happens.ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:36:
[...]
NOS ook, en statistisch gezien had Feyenoord meer schoten en meer op doel, met natuurlijk die handsbal/elleboogstoot die normaal gesproken op de stip gelegd wordt en die bal op de paal die wonderbaarlijk niet over de doellijn ging.
PSV 1 fase na de gelijkmaker de bovenliggende partij, maar de overige 70 minuten was Feyenoord de betere.
Nu is de vraag, hopen dat Ajax wint zodat plek 2 realistisch wordt, of hopen dat AZ wint zodat je mag dromen. Bij twijfel kies ik natuurlijk voor AZ
Nu zal je zien dat Ajax - AZ gelijkspel gaat worden en dat er dus helemaal niets veranderd
Kop VI>>> PSV en Feyenoord verzuimen in boeiende kraker écht aan te haken in titelstrijd
En Borst zei ook al dat Psv en Feyenoord zichzelf buitenspel zetten naar de 1e plaats.
Mis ik iets, Feyenoord zet zichzelf buitenspel, maar sinds hoeveel weken boeit Psv nog
En Borst zei ook al dat Psv en Feyenoord zichzelf buitenspel zetten naar de 1e plaats.
Mis ik iets, Feyenoord zet zichzelf buitenspel, maar sinds hoeveel weken boeit Psv nog
Hangt er van af wie je het vraagt. Een positieve PSV fan of een negatieve.Sjah schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:41:
Mis ik iets, Feyenoord zet zichzelf buitenspel, maar sinds hoeveel weken boeit Psv nog???
Plek 5 blijft echt dichtbij, als ze 5e worden dan mag de hele directie weg denk ik, want dat kun je niet meer goed praten.
Als PSV had gewonnen en AZ zou winnen, dan had PSV maar op 4 punten gestaan.Sjah schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:41:
Kop VI>>> PSV en Feyenoord verzuimen in boeiende kraker écht aan te haken in titelstrijd
En Borst zie ook als dat Psv en Feyenoord zichzelf buitenspel zetten naar de 1e plaats.
Als AZ/Ajax een wedstrijd tussen nu en einde competitie zou verliezen en PSV wint, dan zou je je kapot lachen.
Heb je de top 3 op 1 punt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Overigens heeft Advocaat ook wat uit te leggen met de wissel van Bozenik. Narsingh viel zo slecht in als verwacht, en Bozenik was wat ongelukkig maar wel dreigend.
Ik vond het vooral erg dat ie Toornstra liet staan. DIe kon amper meer lopen aan het einde. Speelde ook echt slecht.ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:44:
Overigens heeft Advocaat ook wat uit te leggen met de wissel van Bozenik. Narsingh viel zo slecht in als verwacht, en Bozenik was wat ongelukkig maar wel dreigend.
Sparta 1-0 al tegen Emmen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja ook opvallend.Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:46:
Ik vond het vooral erg dat ie Toornstra liet staan. DIe kon amper meer lopen aan het einde. Speelde ook echt slecht.
Het beeld van de ene kant(voren?) leek het duidelijk, maar (volgens mij) vanaf de achterkant leek ie em weer niet te raken met z'n hand. Als de VAR 20x de herhaling heeft gekeken en het nog niet weet hebben ze wat dat betreft de goede keuze gemaakt.Ankona schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:20:
[...]
Daarvoor heb je de var, op de beelden was het duidelijk zichtbaar. Dat Higler het gemist heeft is menselijk.
Ik vind het alleen raar dat ze maar naar 2 beelden keken.
Al met al had Feyenoord iets meer 'recht' op de overwinning
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 17:31:
Emmen gaat hard onderuit zeg
In het geval hands Dumfries:
Of het je het nu wel penal vindt. Hier vind ik de var echt niet voor. In mijn ogen moet de var zijn voor de meters buitenspel van Wamberto tegen Utrecht in de bekerfinale. Ik weet ook nog niet hoe, maar de var moest in mijn ogen grove fouten tegengaan i.p.v. discussiemomenten vermeerderen.
Was enorm voorstander van de Var maar ben er langzaam klaar mee. Als je als Ajax Chelsea zijnde de Var nog geeneens kan inzetten terwijl er 3 cruciale beslissingen in 30 seconden worden gemaakt (2 x rood en 1 x penal). Terwijl de VAR wel gebruikt kan worden voor dit soort momenten dan klopt er niets van het systeem.
Of het je het nu wel penal vindt. Hier vind ik de var echt niet voor. In mijn ogen moet de var zijn voor de meters buitenspel van Wamberto tegen Utrecht in de bekerfinale. Ik weet ook nog niet hoe, maar de var moest in mijn ogen grove fouten tegengaan i.p.v. discussiemomenten vermeerderen.
Was enorm voorstander van de Var maar ben er langzaam klaar mee. Als je als Ajax Chelsea zijnde de Var nog geeneens kan inzetten terwijl er 3 cruciale beslissingen in 30 seconden worden gemaakt (2 x rood en 1 x penal). Terwijl de VAR wel gebruikt kan worden voor dit soort momenten dan klopt er niets van het systeem.
Ik begin er inderdaad ook een beetje zo tegenaan te kijken. Ik stond voorop te juichen toen de VAR eindelijk kwam. Maar er worden nu wekelijks bizarre beslissingen genomen door de VAR, dat kan het doel toch niet geweest zijn.Joel22 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 17:35:
In het geval hands Dumfries:
Vooralsnog doet de VAR meer goed dan kwaad maar de discussie is wel verschoven van de scheids naar de VAR en dat is niet goed. Komt vooral omdat het bij de VAR met alle beelden vaak gemiereneuk op de mm aan het worden is met bv buitenspel. Ben bijna zover dat ik een systeem waarbij bv elk team per helft 3 challenges heeft mbv de VAR mijn voorkeur zou hebben en dat daarbuiten de VAR niks te zeggen heeft zoals bv bij Hockey (https://www.rtlnieuws.nl/...ns-goed-gesleuteld-worden)
Een ander punt vind ik de scheidsrechters zelf. Voetbal is een miljoenen business waar spelers etc miljoenen verdienen maar de scheidsrechters zijn nog steeds een soort van semi-profs. In dat opzicht zie ik meer in de prof scheidsrechters die je bv in de USA ziet. Ik denk dat de kwaliteit dan veel hoger zou komen te liggen.
Een ander punt vind ik de scheidsrechters zelf. Voetbal is een miljoenen business waar spelers etc miljoenen verdienen maar de scheidsrechters zijn nog steeds een soort van semi-profs. In dat opzicht zie ik meer in de prof scheidsrechters die je bv in de USA ziet. Ik denk dat de kwaliteit dan veel hoger zou komen te liggen.
[ Voor 36% gewijzigd door gws24 op 01-03-2020 17:59 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Eigenlijk kan je je ook afvragen waarom Dumfries zoveel risico neemt.
Geen Babel!
5e minuut wissel, Babel erin ...

5e minuut wissel, Babel erin ...

[ Voor 67% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-03-2020 18:17 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
🥳🥳🥳 wel Ziyech én PromesOPSLAGHOND schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:16:
Geen Babel!
Dan kunnen we die 3-1 in de poule gewoon laten staan dus
Ik mis Veltman nogP.O. Box schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:21:
[...]
eindelijk weer een wedstrijd met 11 man beginnen !
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zo! Hij moet het even vijf wedstrijden proberen maar dan merkt ETH dan eindelijk ook dat Babel niets in de basis heeft te zoeken.
XXXVI
En niet eens op de bank. Geblesseerd of echt uit de gratie?ephymerous schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:52:
Zo! Hij moet het even vijf wedstrijden proberen maar dan merkt ETH dan eindelijk ook dat Babel niets in de basis heeft te zoeken.
Lichte kuit klachten blijkbaar.Exocet schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:54:
[...]
En niet eens op de bank. Geblesseerd of echt uit de gratie?
Het betreft een lichte blessure bij @Ryanbabel ... Hij heeft lichte kuitklachten. #Ajax #ajaaz
— Mike Verweij (@MikeVerweij) 1 maart 2020
[ Voor 15% gewijzigd door Qu3st op 01-03-2020 19:03 ]
Dit ziet er toch redelijk hoopvol uit en komt toch dicht in de buurt van wat de sterkste 11 van Ajax is, wat mij betreft.
Varela op doel? Sinds wanneer speelt Onana met rugnummer 1 in plaats van 24.
Formerly known as Ragdoll
Geblesseerd blijkbaar, gelukkig maar want ik dat dat ie anders gewoon speeldeExocet schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:54:
[...]
En niet eens op de bank. Geblesseerd of echt uit de gratie?
XXXVI
De VAR legt vooral de onkunde van het scheidsrechterskorps keihard bloot.Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 17:38:
[...]
Ik begin er inderdaad ook een beetje zo tegenaan te kijken. Ik stond voorop te juichen toen de VAR eindelijk kwam. Maar er worden nu wekelijks bizarre beslissingen genomen door de VAR, dat kan het doel toch niet geweest zijn.
Damn, die megafoon staat zowaar nog harder dan normaal

JAAAAAA!
Wat was dat voor een ziekenhuisbal van Blind....
Niks aan de hand jongens.
Zullen we Blind maar niet meenemen naar het EK dan?
(En ja, ik realiseer mij dat hij nog niet 100% fit is, maar dit kan gewoon niet.)
(En ja, ik realiseer mij dat hij nog niet 100% fit is, maar dit kan gewoon niet.)
Nou, hopelijk nu wel wakker.dvdkiwi schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:06:
Niks aan de hand jongens.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Blind niet wakker, Schuurs niet bij Boadu in de buurt te bekennen, gaat lekker.
Kwalitatief uitermate teleurstellende start. Wat een klote bal om zo uit te verdedigen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zowel AZ als Ajax zitten nogal in een zoekende fase.Exocet schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:08:
Ajax blijkt weer de ideale tegenstander om een dolende ploeg er weer bovenop te helpen...
Hoezo was dat geen overtreding van Ziyech? Hij duwt toch echt in de rug.
Als Ajax hier vanavond punten verspeelt is de positie van de coach wat mij betreft onhoudbaar.
Ik ga lekker vakantie vieren. Als Wijndal 40-50 meter mag opkomen zonder een tegenstander tegen te komen dan zegt mij dat niet alleen de vorm mist maar het tactisch ook (weer!) niet klopt
Alle ruimte voor AZ, ruimte tussen de linies en nul druk op de bal.
Ik ga lekker vakantie vieren. Als Wijndal 40-50 meter mag opkomen zonder een tegenstander tegen te komen dan zegt mij dat niet alleen de vorm mist maar het tactisch ook (weer!) niet klopt

[ Voor 60% gewijzigd door ephymerous op 01-03-2020 20:14 ]
XXXVI
Moet je dit echt elke wedstrijd opnieuw melden?ephymerous schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:10:
Als Ajax hier vanavond punten verspeelt is de positie van de coach wat mij betreft onhoudbaar.
ETH gaat niet weg voor de zomer, al wordt Ajax 18de in het klassement. Dus maak je geen ilussies.
Vanuit de verdediging het bal in het centrum spelen is wel iets wat ze bij het team van mijn zoontje in de F-jes er al uit proberen te halen. Is Blind dat al vergeten?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Iedereen die ETH onterecht een tijd heeft opgehemeld mocht ook de mening delen. Dus dat blijf ik ook doenKrukar schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:11:
[...]
Moet je dit echt elke wedstrijd opnieuw melden?
ETH gaat niet weg voor de zomer, al wordt Ajax 18de in het klassement. Dus maak je geen ilussies.
XXXVI
"AZ won de laatste 4 duels van een ploeg uit de traditionele top-3."
Dus die vloek is inmiddels ook wel opgeheven, zo lijkt het.
Wat gaat er een hoop dreiging uit van Promes! Genot om naar te kijken.
Hmm, ja. Maar deze wedstrijd is pas net begonnen dus Ajax kan ( en zal ) deze partij nog winnen.Maarten_E schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:14:
"AZ won de laatste 4 duels van een ploeg uit de traditionele top-3."
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat "en zal" is afwachten, bedoelde ook niet zozeer dat de wedstrijd nu al in de tas is.ST10©DE schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:16:
[...]
Hmm, ja. Maar deze wedstrijd is pas net begonnen dus Ajax kan ( en zal ) deze partij nog winnen.
Maar las voor deze wedstrijd hier al weer een paar keer dat AZ het altijd laat liggen tegen topploegen, dat klopt dus niet echt meer.
Eiting.. een voetballer waar ik spontaan om moet huilen, wat een tempo heeft die kerel.
Ik mis Babel nu al ...

Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken