Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:47

Qu3st

Nou zo heel duidelijk vind ik het niet meer, de eerste beelden was het inderdaad gelijk ja, maar die 30012 herhalingen brachten me meer en meer aan het twijfelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Dit was geen pingel.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:59
Je ziet duidelijk zijn arm bewegen door contact met de bal, ongelofelijke beslissing weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoe duidelijk wil je het hebben, de hand zag je bewegen, dus contact met de bal dus strafschop.

Maar de var durft niet....

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
danslo schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:05:
Je ziet duidelijk zijn arm bewegen door contact met de bal, ongelofelijke beslissing weer.
Of door zijn elleboog op de schouder van die Feyenoord speler. Maarja details.

Wat fluit Higler trouwens warrig zeg. En dan vooral in het voordeel van Feyenoord.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
100% zeker geen penalty. Als ie hem met zijn hand terug zou meppen zou zijn arm wel naar achteren vliegen met die balsnelheid. Overduidelijk dat ie hem met z'n hoofd raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ben bang dat dit een gelijk spel blijft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 19:53
The Realone schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:06:
100% zeker geen penalty. Als ie hem met zijn hand terug zou meppen zou zijn arm wel naar achteren vliegen met die balsnelheid. Overduidelijk dat ie hem met z'n hoofd raakt.
Je ziet zn hand op en neer gaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Grudgie schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:07:
Ik teken ervoor! :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Feyenoord is echt de sterkste van de 2 op het moment hoor. Ik zie hen het wel over de streep trekken.

[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 01-03-2020 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Realone
Sjurm schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:07:
[...]

Je ziet zn hand op en neer gaan
Zijn hand speelt verder geen enkele rol in wat de bal hier doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik ook, doodzonde. PSV verdient de winst, al lijkt t klein beetje te kantelen nu.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:49
The Realone schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:06:
Het zou me verbazen als dit de verklaring is die na de wedstrijd wordt gegeven om dit goed te praten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:51
Tomba schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:08:
[...]

Ik ook, doodzonde. PSV verdient de winst, al lijkt t klein beetje te kantelen nu.
PSV verdient helemaal geen winst. 1e helft waren ze nergens, 2e helft nu 50/50. En ook nog (alweer) geholpen door de VAR.

Op basis van de 2e helft kan ik leven met gelijkspel. Maar dan doe je de goede pot die Feyenoord in het eerste bedrijf draaide te weinig eer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:10:
[...]

Het zou me verbazen als dit de verklaring is die na de wedstrijd wordt gegeven om dit goed te praten.
Het zou me verbazen als dat niet zo was (of op z'n minst dat het niet duidelijk is uit de herhaling) want het is gewoon de enige juiste verklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Higler had Dumfries even netjes moeten vragen of het hands was, is toch wel een eerlijke sportman? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een goede beslissing van de VAR. Geen duidelijke handsbal en dus 100% geen penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Als Advocaat trouwens die Ozyakup nog steeds op de bank houdt en Toornstra echt de hele pot laat staan kan je die net zo goed terugsturen naar zijn eigen club. Dure potjes zo met een huurspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:10:
[...]

PSV verdient helemaal geen winst. 1e helft waren ze nergens, 2e helft nu 50/50. En ook nog (alweer) geholpen door de VAR.

Op basis van de 2e helft kan ik leven met gelijkspel. Maar dan doe je de goede pot die Feyenoord in het eerste bedrijf draaide te weinig eer aan.
Eerste helft 50/50. Beiden ploegen tandeloos na de eerste 10 minuten die voor Feyenoord waren. 2e helft tot 75e minuut alles voor PSV. Tegenwerking van scheids valt weg tegen medewerking VAR zullen we maar zeggen. Dus ja PSV verdient overwinning. Enige ploeg die voetbalt de tweede helft.
Ik snap dat je kan leven met gelijkspel ;) Das toch knap puntje gestolen in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:13:
Als Advocaat trouwens die Ozyakup nog steeds op de bank houdt en Toornstra echt de hele pot laat staan kan je die net zo goed terugsturen naar zijn eigen club. Dure potjes zo met een huurspeler
Zal toch niet fit zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Tomba schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:13:
[...]

Eerste helft 50/50. Beiden ploegen tandeloos na de eerste 10 minuten die voor Feyenoord waren. 2e helft tot 75e minuut alles voor PSV. Tegenwerking van scheids valt weg tegen medewerking VAR zullen we maar zeggen. Dus ja PSV verdient overwinning. Enige ploeg die voetbalt de tweede helft.
Ik snap dat je kan leven met gelijkspel ;) Das toch knap puntje gestolen in Eindhoven.
Dan kijk je blijkbaar toch een andere pot :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Verwijderd schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:12:
Eindelijk een goede beslissing van de VAR. Geen duidelijke handsbal en dus 100% geen penalty.
Duidelijk zichtbaar wel hands en boven het hoofd.

In die situatie is duidelijk uitgesproken dat er geen ruimte is voor interpretatie en een strafschop gegeven moet worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:14:
[...]

Dan kijk je blijkbaar toch een andere pot :P
Die conclusie trok ik al ja op basis van je post :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankona schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:15:
[...]

Duidelijk zichtbaar wel hands en boven het hoofd.

In die situatie is duidelijk uitgesproken dat er geen ruimte is voor interpretatie en een strafschop gegeven moet worden.
Duidelijk wanneer je een bril op hebt ja. Voor een mens in ieder geval niet duidelijk en dus 100% geen pingel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Jezus, Haps kan echt zo bij Getafe gaan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ESCHWJCX0AEJ02x?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Verwijderd schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:16:
[...]

Duidelijk wanneer je een bril op hebt ja. Voor een mens in ieder geval niet duidelijk en dus 100% geen pingel.
Daarvoor heb je de var, op de beelden was het duidelijk zichtbaar. Dat Higler het gemist heeft is menselijk.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Beetje raar dat Dumfries niet alsnog geel krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Hij heeft het virus al maar wil de rest niet besmetten. Wat een held :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:20:
Beetje raar dat Dumfries niet alsnog geel krijgt.
Haps bedoel je ;)
Houden beiden vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:20:
[...]

Hij heeft het virus al maar wil de rest niet besmetten. Wat een held :+
Fijn dat ie dan een masker draagt met ventiel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

VAR kom er maar in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:22:
[...]

Fijn dat ie dan een masker draagt met ventiel :+
En naar een vol stadion gaat en alles aan raakt.
Zeg toch, wat een held

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Tomba schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:16:
Jezus, Haps kan echt zo bij Getafe gaan spelen.
Thomas ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke 2e helft, slechte eerste helft. Kon beide kanten op, maar vond Feyenoord net iets beter met wat grotere kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ah wat balen dit zeg! Zat zoveel meer in.
Feyenoord gefeliciteerd met het puntje...
Higler slechtste man van het veld...

PS wat is Haps een matennaaier, Getafe scouts letten jullie op?

[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 01-03-2020 16:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Voor de neutrale kijker een matige pot, niet wat je van een topper verwacht.
Voor de Ajacied een prima uitslag :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
Denk dat PSV meer tevreden met een gelijkspel mag zijn dan Feyenoord. En dat vind het artikel op VI.nl ook

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Houthakker Dumfries kwam weer met alles weg. Ongelooflijk. Verder leuke wedstrijd gezien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:25:
Denk dat PSV meer tevreden met een gelijkspel mag zijn dan Feyenoord. En dat vind het artikel op VI.nl ook
PSV mag nooit tevreden zijn met een gelijkspel tegen Feyenoord ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:25:
NOS ook, en statistisch gezien had Feyenoord meer schoten en meer op doel, met natuurlijk die handsbal/elleboogstoot die normaal gesproken op de stip gelegd wordt en die bal op de paal die wonderbaarlijk niet over de doellijn ging.

PSV 1 fase na de gelijkmaker de bovenliggende partij, maar de overige 70 minuten was Feyenoord de betere.

Nu is de vraag, hopen dat Ajax wint zodat plek 2 realistisch wordt, of hopen dat AZ wint zodat je mag dromen. Bij twijfel kies ik natuurlijk voor AZ O-)

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2020 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Dat RKC wint is niet goed voor mij maar ik gun het ze wel.
Maar denk niet dat ze het nog halen. Hopen voor een leuke rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:36:
[...]

NOS ook, en statistisch gezien had Feyenoord meer schoten en meer op doel, met natuurlijk die handsbal/elleboogstoot die normaal gesproken op de stip gelegd wordt en die bal op de paal die wonderbaarlijk niet over de doellijn ging.

PSV 1 fase na de gelijkmaker de bovenliggende partij, maar de overige 70 minuten was Feyenoord de betere.

Nu is de vraag, hopen dat Ajax wint zodat plek 2 realistisch wordt, of hopen dat AZ wint zodat je mag dromen. Bij twijfel kies ik natuurlijk voor AZ O-)
Yup. PSV voor de 2e week op rij goed weggekomen. Naja, shit happens.

Nu zal je zien dat Ajax - AZ gelijkspel gaat worden en dat er dus helemaal niets veranderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:46
Kop VI>>> PSV en Feyenoord verzuimen in boeiende kraker écht aan te haken in titelstrijd

En Borst zei ook al dat Psv en Feyenoord zichzelf buitenspel zetten naar de 1e plaats.

Mis ik iets, Feyenoord zet zichzelf buitenspel, maar sinds hoeveel weken boeit Psv nog :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Sjah schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:41:

Mis ik iets, Feyenoord zet zichzelf buitenspel, maar sinds hoeveel weken boeit Psv nog???
Hangt er van af wie je het vraagt. Een positieve PSV fan of een negatieve.

Plek 5 blijft echt dichtbij, als ze 5e worden dan mag de hele directie weg denk ik, want dat kun je niet meer goed praten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:48
Sjah schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:41:
Kop VI>>> PSV en Feyenoord verzuimen in boeiende kraker écht aan te haken in titelstrijd

En Borst zie ook als dat Psv en Feyenoord zichzelf buitenspel zetten naar de 1e plaats.

Mis ik iets, Feyenoord zet zichzelf buitenspel, maar sinds hoeveel weken boeit Psv nog :?
Als PSV had gewonnen en AZ zou winnen, dan had PSV maar op 4 punten gestaan.
Als AZ/Ajax een wedstrijd tussen nu en einde competitie zou verliezen en PSV wint, dan zou je je kapot lachen.
Heb je de top 3 op 1 punt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
Overigens heeft Advocaat ook wat uit te leggen met de wissel van Bozenik. Narsingh viel zo slecht in als verwacht, en Bozenik was wat ongelukkig maar wel dreigend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:44:
Overigens heeft Advocaat ook wat uit te leggen met de wissel van Bozenik. Narsingh viel zo slecht in als verwacht, en Bozenik was wat ongelukkig maar wel dreigend.
Ik vond het vooral erg dat ie Toornstra liet staan. DIe kon amper meer lopen aan het einde. Speelde ook echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Sparta 1-0 al tegen Emmen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:46:
Ik vond het vooral erg dat ie Toornstra liet staan. DIe kon amper meer lopen aan het einde. Speelde ook echt slecht.
Ja ook opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Emmen gaat hard onderuit zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ankona schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:20:
[...]

Daarvoor heb je de var, op de beelden was het duidelijk zichtbaar. Dat Higler het gemist heeft is menselijk.
Het beeld van de ene kant(voren?) leek het duidelijk, maar (volgens mij) vanaf de achterkant leek ie em weer niet te raken met z'n hand. Als de VAR 20x de herhaling heeft gekeken en het nog niet weet hebben ze wat dat betreft de goede keuze gemaakt.
Ik vind het alleen raar dat ze maar naar 2 beelden keken.
Al met al had Feyenoord iets meer 'recht' op de overwinning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:37

Vos

AFCA

:( Blij dat ik het niet kan zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 17:06
In het geval hands Dumfries:
Of het je het nu wel penal vindt. Hier vind ik de var echt niet voor. In mijn ogen moet de var zijn voor de meters buitenspel van Wamberto tegen Utrecht in de bekerfinale. Ik weet ook nog niet hoe, maar de var moest in mijn ogen grove fouten tegengaan i.p.v. discussiemomenten vermeerderen.
Was enorm voorstander van de Var maar ben er langzaam klaar mee. Als je als Ajax Chelsea zijnde de Var nog geeneens kan inzetten terwijl er 3 cruciale beslissingen in 30 seconden worden gemaakt (2 x rood en 1 x penal). Terwijl de VAR wel gebruikt kan worden voor dit soort momenten dan klopt er niets van het systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Joel22 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 17:35:
In het geval hands Dumfries:
Of het je het nu wel penal vindt. Hier vind ik de var echt niet voor. In mijn ogen moet de var zijn voor de meters buitenspel van Wamberto tegen Utrecht in de bekerfinale. Ik weet ook nog niet hoe, maar de var moest in mijn ogen grove fouten tegengaan i.p.v. discussiemomenten vermeerderen.
Was enorm voorstander van de Var maar ben er langzaam klaar mee. Als je als Ajax Chelsea zijnde de Var nog geeneens kan inzetten terwijl er 3 cruciale beslissingen in 30 seconden worden gemaakt (2 x rood en 1 x penal). Terwijl de VAR wel gebruikt kan worden voor dit soort momenten dan klopt er niets van het systeem.
Ik begin er inderdaad ook een beetje zo tegenaan te kijken. Ik stond voorop te juichen toen de VAR eindelijk kwam. Maar er worden nu wekelijks bizarre beslissingen genomen door de VAR, dat kan het doel toch niet geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

gws24

Thinking is hard!

Vooralsnog doet de VAR meer goed dan kwaad maar de discussie is wel verschoven van de scheids naar de VAR en dat is niet goed. Komt vooral omdat het bij de VAR met alle beelden vaak gemiereneuk op de mm aan het worden is met bv buitenspel. Ben bijna zover dat ik een systeem waarbij bv elk team per helft 3 challenges heeft mbv de VAR mijn voorkeur zou hebben en dat daarbuiten de VAR niks te zeggen heeft zoals bv bij Hockey (https://www.rtlnieuws.nl/...ns-goed-gesleuteld-worden)

Een ander punt vind ik de scheidsrechters zelf. Voetbal is een miljoenen business waar spelers etc miljoenen verdienen maar de scheidsrechters zijn nog steeds een soort van semi-profs. In dat opzicht zie ik meer in de prof scheidsrechters die je bv in de USA ziet. Ik denk dat de kwaliteit dan veel hoger zou komen te liggen.

[ Voor 36% gewijzigd door gws24 op 01-03-2020 17:59 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Eigenlijk kan je je ook afvragen waarom Dumfries zoveel risico neemt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Geen Babel! *O*
5e minuut wissel, Babel erin ... -O-

[ Voor 67% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-03-2020 18:17 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

🥳🥳🥳 wel Ziyech én Promes

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:17:
[...]

🥳🥳🥳 wel Ziyech én Promes
eindelijk weer een wedstrijd met 11 man beginnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Dan kunnen we die 3-1 in de poule gewoon laten staan dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

gws24

Thinking is hard!

P.O. Box schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:21:
[...]

eindelijk weer een wedstrijd met 11 man beginnen !
Ik mis Veltman nog :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
@Harribo niet denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 10:57
Zo! Hij moet het even vijf wedstrijden proberen maar dan merkt ETH dan eindelijk ook dat Babel niets in de basis heeft te zoeken.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:52:
Zo! Hij moet het even vijf wedstrijden proberen maar dan merkt ETH dan eindelijk ook dat Babel niets in de basis heeft te zoeken.
En niet eens op de bank. Geblesseerd of echt uit de gratie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Ajax vs AZ
Winst Ajax
Winst AZ
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402495&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Exocet schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:54:
[...]

Lichte kuit klachten blijkbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Qu3st op 01-03-2020 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ESChpuqX0AM5KXg?format=jpg&name=large

Dit ziet er toch redelijk hoopvol uit en komt toch dicht in de buurt van wat de sterkste 11 van Ajax is, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:42

InFamous

excommunicado

Varela op doel? Sinds wanneer speelt Onana met rugnummer 1 in plaats van 24.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Exocet schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:54:
[...]

Geblesseerd blijkbaar, gelukkig maar want ik dat dat ie anders gewoon speelde :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 17:38:
[...]

Ik begin er inderdaad ook een beetje zo tegenaan te kijken. Ik stond voorop te juichen toen de VAR eindelijk kwam. Maar er worden nu wekelijks bizarre beslissingen genomen door de VAR, dat kan het doel toch niet geweest zijn.
De VAR legt vooral de onkunde van het scheidsrechterskorps keihard bloot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ah nee, hebben ze die megafoonfiguur ook weer toegelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Damn, die megafoon staat zowaar nog harder dan normaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
JAAAAAA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wat was dat voor een ziekenhuisbal van Blind....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Niks aan de hand jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Nou Blind is nog lang niet in vorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Zullen we Blind maar niet meenemen naar het EK dan?
(En ja, ik realiseer mij dat hij nog niet 100% fit is, maar dit kan gewoon niet.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou, hopelijk nu wel wakker.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Blind niet wakker, Schuurs niet bij Boadu in de buurt te bekennen, gaat lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ajax blijkt weer de ideale tegenstander om een dolende ploeg er weer bovenop te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:30

Quad

Doof

Kwalitatief uitermate teleurstellende start. Wat een klote bal om zo uit te verdedigen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:08:
Ajax blijkt weer de ideale tegenstander om een dolende ploeg er weer bovenop te helpen...
Zowel AZ als Ajax zitten nogal in een zoekende fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoezo was dat geen overtreding van Ziyech? Hij duwt toch echt in de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:59
Vandaag mag je blijkbaar in de rug duwen van de KNVB 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Als Ajax hier vanavond punten verspeelt is de positie van de coach wat mij betreft onhoudbaar.

Ik ga lekker vakantie vieren. Als Wijndal 40-50 meter mag opkomen zonder een tegenstander tegen te komen dan zegt mij dat niet alleen de vorm mist maar het tactisch ook (weer!) niet klopt :/ Alle ruimte voor AZ, ruimte tussen de linies en nul druk op de bal.

[ Voor 60% gewijzigd door ephymerous op 01-03-2020 20:14 ]

XXXVI

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Krukar
ephymerous schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:10:
Als Ajax hier vanavond punten verspeelt is de positie van de coach wat mij betreft onhoudbaar.
Moet je dit echt elke wedstrijd opnieuw melden?
ETH gaat niet weg voor de zomer, al wordt Ajax 18de in het klassement. Dus maak je geen ilussies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:18

ST10©DE

Dus.............

Vanuit de verdediging het bal in het centrum spelen is wel iets wat ze bij het team van mijn zoontje in de F-jes er al uit proberen te halen. Is Blind dat al vergeten?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Krukar schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:11:
[...]

Moet je dit echt elke wedstrijd opnieuw melden?
ETH gaat niet weg voor de zomer, al wordt Ajax 18de in het klassement. Dus maak je geen ilussies.
Iedereen die ETH onterecht een tijd heeft opgehemeld mocht ook de mening delen. Dus dat blijf ik ook doen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
"AZ won de laatste 4 duels van een ploeg uit de traditionele top-3."
Dus die vloek is inmiddels ook wel opgeheven, zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Wat gaat er een hoop dreiging uit van Promes! Genot om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:18

ST10©DE

Dus.............

Maarten_E schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:14:
"AZ won de laatste 4 duels van een ploeg uit de traditionele top-3."
Dus die vloek is inmiddels ook wel opgeheven, zo lijkt het.
Hmm, ja. Maar deze wedstrijd is pas net begonnen dus Ajax kan ( en zal ) deze partij nog winnen.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
ST10©DE schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:16:
[...]

Hmm, ja. Maar deze wedstrijd is pas net begonnen dus Ajax kan ( en zal ) deze partij nog winnen.
Dat "en zal" is afwachten, bedoelde ook niet zozeer dat de wedstrijd nu al in de tas is.
Maar las voor deze wedstrijd hier al weer een paar keer dat AZ het altijd laat liggen tegen topploegen, dat klopt dus niet echt meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat een armoedig tempo bij Ajax, ze gaan het nog moeilijk krijgen om te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Eiting.. een voetballer waar ik spontaan om moet huilen, wat een tempo heeft die kerel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik mis Babel nu al ... :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Het druk zetten van Ajax vind ik ook maar matig. Geen overtuiging. Dat was ooit toch veel feller
Pagina: 1 ... 148 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken