Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:55:
(...) met een voetbalshirt van de uitspelende club in een thuisvak zitten en uitgebreid een doelpunt vieren, dan ben je compleet debiel bezig en verdien je eigenlijk een portie corrigerende tikken. (...)
Zou het niet mooi zijn als dat weer gewoon zou kunnen?
Als je je laat opfokken door iemand in een ander shirt, dán ben je in mijn opinie pas debiel bezig ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ramzzz schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:01:
[...]

Ja, Getafe heeft zich echt voorbeeeeeeldig gedragen, zowel in de heen- als terugwedstrijd.

Ze hebben me alleen weten te imponeren met hun ongegeneerd totaal-frustratievoetbal.

Hun gênante fopduiken, crash test dummie-uitstraling en -valpartijen en mateloos schaamteloos anti-voetbal, dáár moet de UEFA eens wat aan doen.

Als ik persoonlijk zo’n ploeg van matennaaiers, simulanten en dramaqueens als tegenstander had gehad had ik me vast nog wat minder diplomatiek uitgelaten.

Wat een schande voor het voetbal is die ploeg zeg - en dat zegt wat!
Wat mij gisteren opviel is hoe de regie er moeite voor deed dit zo min mogelijk in beeld te brengen. Als een bal over de achterlijn was wist je dat hun keeper de tijd nam, best spannend met al geel op zak... Je hoorde het aan het publiek maar in beeld zag je alleen maar nietszeggende close-ups van de coaches en mensen uit het publiek (GDPR?)
Blijkbaar is de regie geïnstrueerd om vooral net als de UEFA de andere kant op te kijken en dit aspect van het spel niet te tonen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:44

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:03:
[...]

Als je je laat opfokken door iemand in een ander shirt, dán ben je in mijn opinie pas debiel bezig ;)
Ach jonge, ik sliep laatst naast iemand die een PSV shirt aanhad (ze was ziek) dus zo erg kan dat niet zijn ;).

Maar de uitnodiging om 'een drankje mee te doen' op stratumseind (voor de niet insiders: het stapgebied van Eindhoven) heb ik toch even naast me neergelegd. Dat gaat helaas (zodra bekend is dat je Ajacied bent) echt niet samen. Wel met haar en vriendengroep maar zodra er een keer bekend wordt van welke club ik ben dan voorzie ik grote problemen. Ik geloof er ook niet in dat dat ooit nog terugkomt in de stadions in Nederland want dat is een utopie in de huidige egocentrische maatschappij.

Om je even wat perspectief te geven: afgelopen dinsdag nog gekookt (!) voor twee vaste seizoenkaarthouders (en busbegeleiders) van PSV en een jongen die bij Lighttown Madness zit. Er werd gelachen, gedronken en gegeten, geen koppen hebben gerold en er werd gelachen over en weer over Ajax en PSV. Maarja daar heb je vier mensen voor nodig die het stadium 'oermens' wèl voorbij zijn gekomen en die allemaal een zekere vorm van rationeel denken aan de dag kunnen leggen.

Als dat niet gaat dan is het altijd kut met peren. Gebeurt hier op het forum ook vaak zat zoals je wel eens ziet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:59
Leon Zwiers schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:08:
https://www.vi.nl/nieuws/...er-ajax-indienen-bij-uefa

Moest wel even gniffelen. Is het een keer geen aansteker is het nog niet goed
Ze houden niet van bier....tja dat zijn we niet gewend in Nederland, sorry :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:07:
[...]

Wat mij gisteren opviel is hoe de regie er moeite voor deed dit zo min mogelijk in beeld te brengen. Als een bal over de achterlijn was wist je dat hun keeper de tijd nam, best spannend met al geel op zak... Je hoorde het aan het publiek maar in beeld zag je alleen maar nietszeggende close-ups van de coaches en mensen uit het publiek (GDPR?)
Blijkbaar is de regie geïnstrueerd om vooral net als de UEFA de andere kant op te kijken en dit aspect van het spel niet te tonen.
Dat lijkt me sterk, dan zou de UEFA ook niet deze scheids erop gezet hebben. Zeker in de 1e helft zat hij er goed op wat dat tijdrekken en geduikel betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:01
toolkist schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Dat lijkt me sterk, dan zou de UEFA ook niet deze scheids erop gezet hebben. Zeker in de 1e helft zat hij er goed op wat dat tijdrekken en geduikel betreft.
Dat was toeval:
Scheidsrechters van de returns worden al voor het eerste knock-outduel aangesteld", verklaart Uilenberg, scheidsrechechterscommissielid bij de UEFA. "De scheidsrechters voor zowel de heenwedstrijd als de return staan dus al vast, maar worden pas twee dagen voor aanvang van het duel bekend gemaakt. De enige reden dat een scheidsrechter wordt vervangen, is als hij geblesseerd is.
De scheidsrechter had wat mij betreft wel vaker geel mogen geven wegens spelbederf, maar slecht vond ik hem ook weer niet. Sowieso moet dat theater in het algemeen uit het voetbal gebannen worden, het blijft spelbederf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
toolkist schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Beter dan gemiddeld inderdaad.
Desondanks lukte het Getafe om over elke uittrap, ingooi, intrap,etc twee keer langer te doen dan gemiddeld.

Blij dat ze nu tegen Inter moeten. Dan is het nu gedaan. En die zakken ook nog wel één of twee plekjes in de competitie. Zijn we daar voorlopig ook weer van af.

[ Voor 16% gewijzigd door Yogibeer op 28-02-2020 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:03:
[...]

Kan ook bijna overal behalve in Nederland hoor.
Heb in de afgelopen jaren heel wat tripjes gemaakt in het buitenland en het was nergens een probleem.

Tuurlijk zijn daar ook rellen, maar veelal niet rondom of in een stadion.

Vorig jaar bij Leverkusen - Herta stonden we met alles en iedereen door elkaar voor de wedstrijd. Ook bij West Brom - Spurs en Fulham - Birmingham was dit het geval. Alles en iedereen in harmonie. Alleen als je hier naar Heerenveen - NEC gaat slaan ze je het stadion al uit zodra je het verkeerde shirt aan hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:17
Het probleem is dat voetbal nogal conservatief is qua regels. Men houdt niet zo van een update, zeg maar, en dat is een understatement.

Het huidige regelsysteem is ontzettend makkelijk te exploiteren. Dat wat Getafe gister deed heb ik al zo vaak in wedstrijden zien gebeuren, hoewel dit wel aan de extreme kant was. Je kunt zoiets ook niet alleen op de scheids afschuiven; de regels zoals ze nu zijn stellen het spelletje hiervoor open.

Er gaan vandaag de dag zoveel geld en belangen in het voetbal om dat fairplay daaraan een ondergeschoven kindje wordt. Dat vereist dus een regelupdate, maar die zullen we het komende decennium niet zien denk ik.

Overigens denk ik dat als Getafe gewoon had gevoetbald ipv dit belachelijke gedoe ze Ajax totaal vernederd zouden hebben. Eigenlijk hebben die lui nog te weinig zelfvertrouwen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 25
zaterdag
18:30u
ADO Den Haag v Heracles
19:45u
PEC Zwolle v Vitesse
VVV-Venlo v Fortuna Sittard
20:45u
FC Twente v scHeerenveen
zondag
12:15u
RKC v FC Utrecht
14:30u
PSV v Feyenoord
16:45u
Sparta v FC Emmen
20:00u
Ajax v AZ

reeds gespeeld
vrijdag20u
Willem II 3-1 FC Groningen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
En de VAR maakt zich ook dit weekend weer belachelijk. Hoe kun je hier een strafschop voor geven?????

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:24
Stoffa schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:21:
Het probleem is dat voetbal nogal conservatief is qua regels. Men houdt niet zo van een update, zeg maar, en dat is een understatement.

Het huidige regelsysteem is ontzettend makkelijk te exploiteren. Dat wat Getafe gister deed heb ik al zo vaak in wedstrijden zien gebeuren, hoewel dit wel aan de extreme kant was. Je kunt zoiets ook niet alleen op de scheids afschuiven; de regels zoals ze nu zijn stellen het spelletje hiervoor open.

Er gaan vandaag de dag zoveel geld en belangen in het voetbal om dat fairplay daaraan een ondergeschoven kindje wordt. Dat vereist dus een regelupdate, maar die zullen we het komende decennium niet zien denk ik.

Overigens denk ik dat als Getafe gewoon had gevoetbald ipv dit belachelijke gedoe ze Ajax totaal vernederd zouden hebben. Eigenlijk hebben die lui nog te weinig zelfvertrouwen.
Niet helemaal gerelateerd, ik moet somehow altijd weer terugdenken aan die rode kaart voor tijdrekken die een tegenstander van Ajax kreeg bij een inworp (tijdje terug in de eredivisie). Volgens mij was het merendeel van de forumleden het helemaal eens met die kaart (en zelfs de tv-critici), maar wat mij betreft was het belachelijk. De gemiddelde inworp in een willekeurige wedstrijd duurt net zo lang (of zelfs langer), maar somehow moest er toen een statement gemaakt worden. Consistentie lijkt er niet te zijn iig.

Nu heb je een scenario wat zo mogelijk nog lastiger is, waarbij spelers blessures faken. Dat kan je van buitenaf gewoon absoluut niet beoordelen en dan kan je als arbiter niks anders dan het spel stilleggen. Ja, je zou misschien idd wel een kaart kunnen trekken, maar voor hetzelfde geld is het (dit keer) wel echt en is het dus totaal onterecht. Consistentie is er op dit gebied iig wel, want ik kan me niet herinneren dat er iemand ooit een kaart voor heeft gehad en dat is waarschijnlijk maar goed ook.

Het is w.m.b. gewoon een slimme manier om de regels te misbruiken en zelfs als we pure speeltijd hebben (of als alle tijd wordt bijgeteld) dan is het resultaat nog altijd een wedstrijd die niet loopt zoals die zou moeten lopen. Je haalt de tegenstander gewoon uit zijn spel door het spel de hele tijd te vertragen en het kan soms zelfs irritatie opleveren (zoals ook bij Ajax te zien was) en in dat geval is het effect nog groter. Pure speeltijd zou dit probleem (denk ik) dan ook absoluut niet oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 22:27:
[...]

Niet helemaal gerelateerd, ik moet somehow altijd weer terugdenken aan die rode kaart voor tijdrekken die een tegenstander van Ajax kreeg bij een inworp (tijdje terug in de eredivisie). Volgens mij was het merendeel van de forumleden het helemaal eens met die kaart (en zelfs de tv-critici), maar wat mij betreft was het belachelijk. De gemiddelde inworp in een willekeurige wedstrijd duurt net zo lang (of zelfs langer), maar somehow moest er toen een statement gemaakt worden. Consistentie lijkt er niet te zijn iig.

Nu heb je een scenario wat zo mogelijk nog lastiger is, waarbij spelers blessures faken. Dat kan je van buitenaf gewoon absoluut niet beoordelen en dan kan je als arbiter niks anders dan het spel stilleggen. Ja, je zou misschien idd wel een kaart kunnen trekken, maar voor hetzelfde geld is het (dit keer) wel echt en is het dus totaal onterecht. Consistentie is er op dit gebied iig wel, want ik kan me niet herinneren dat er iemand ooit een kaart voor heeft gehad en dat is waarschijnlijk maar goed ook.

Het is w.m.b. gewoon een slimme manier om de regels te misbruiken en zelfs als we pure speeltijd hebben (of als alle tijd wordt bijgeteld) dan is het resultaat nog altijd een wedstrijd die niet loopt zoals die zou moeten lopen. Je haalt de tegenstander gewoon uit zijn spel door het spel de hele tijd te vertragen en het kan soms zelfs irritatie opleveren (zoals ook bij Ajax te zien was) en in dat geval is het effect nog groter. Pure speeltijd zou dit probleem (denk ik) dan ook absoluut niet oplossen.
Er waren genoeg situaties donderdag waarbij het prima had gekunnen. Nyom die een duwtje krijgt en spontaan last heeft van z'n knie, dat soort dingen. Alleen, daarvoor heb je de VAR nodig en dat moet je niet willen.
Het enige wat werkt is dat de scheidsrechters zich goed voorbereiden op zo'n wedstrijd, met beelden dus, en de grapjes ook doorhebben. En elke speler die zogenaamd veel pijn heeft dus ook van het veld af moet (en je hoeft echt niet te wachten tot ie de lijn over is, zie rugby).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 22:39:
[...]

Er waren genoeg situaties donderdag waarbij het prima had gekunnen. Nyom die een duwtje krijgt en spontaan last heeft van z'n knie, dat soort dingen. Alleen, daarvoor heb je de VAR nodig en dat moet je niet willen.
Het enige wat werkt is dat de scheidsrechters zich goed voorbereiden op zo'n wedstrijd, met beelden dus, en de grapjes ook doorhebben. En elke speler die zogenaamd veel pijn heeft dus ook van het veld af moet (en je hoeft echt niet te wachten tot ie de lijn over is, zie rugby).
Eerste stuk, niet mee eens. Je kan je prima door een harde duw in je rug verstappen en pijn hebben aan je knie. Dat is op basis van beelden ook vrijwel niet te beoordelen. Ik gok ook dat niemand het aandurft om op basis van beelden daarvoor een kaart uit te delen.

Tweede stuk, lastig. Probleem is dat je daarmee wel problemen krijgt als spelers een keer echt pijn hebben en daarom tijdelijk uit het veld moeten zonder dat zij daar zelf schuld aan hebben. Ik kijk geen rugby, geen idee hoe het daar precies werkt, maar ik kan eigenlijk geen systeem bedenken dat echt goed zou werken. Wellicht is het systeem daar echter goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 22:43:
[...]

Eerste stuk, niet mee eens. Je kan je prima door een harde duw in je rug verstappen en pijn hebben aan je knie. Dat is op basis van beelden ook vrijwel niet te beoordelen. Ik gok ook dat niemand het aandurft om op basis van beelden daarvoor een kaart uit te delen.
Door een hele harde duw wel ja. Door het hele klein duwtje zoals hij kreeg? Nog niet misschien. Dat doe je 1000 keer en 1000 keer staat die persoon op zonder enige klachten. We hebben het hier over sportmensen, niet over een slecht ter been zijnde bejaarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Als iemand half dood op het veld ligt te kronkelen en vervolgens via een medisch wonder ineens opstaat en niets meer mankeert mag van mij geel krijgen voor spelbederf / onsportief gedrag.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Of een x aantal minuten niet meedoen, dan leren ze dat i.i.g. heel snel af.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 23:02:
Als iemand half dood op het veld ligt te kronkelen en vervolgens via een medisch wonder ineens opstaat en niets meer mankeert mag van mij geel krijgen voor spelbederf / onsportief gedrag.
Wat dat betreft irriteer ik me ook altijd wezenloos aan hoe Tadic ligt te kronkelen als iemand verkeerd naar em heeft gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 22:59:
[...]

Door een hele harde duw wel ja. Door het hele klein duwtje zoals hij kreeg? Nog niet misschien. Dat doe je 1000 keer en 1000 keer staat die persoon op zonder enige klachten. We hebben het hier over sportmensen, niet over een slecht ter been zijnde bejaarde.
Ik ben het met je eens in dit geval, maar met 100% zekerheid zeggen is gewoon lastig. Dat zie je al met schwalbes. Die worden ook 9/10 x niet bestraft omdat de aanvaller misschien toch somehow uit balans wordt gebracht of wat dan ook. Daarnaast worden er nog regelmatig penalties gegeven voor dingen die wij op basis van tv-beelden als schwalbe beoordelen (zelfs met VAR). Denk dat dit echt niet eenvoudig is om consistent te implementeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:12
Zo, vandaag een paar spannende potten op t programma.

Hoop dat Feyenoord weet te winnen, maar ik voorzie op zijn best een gelijkspel.
Ajax AZ gaat denk ik een veegpartij worden. AZ was zo enorm slecht donderdag, dat moet geen probleem zijn voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:48
Het allerleukste zou natuurlijk zijn winst PSV en winst AZ.
Winst PSV zou nog weleens kunnen, ze spelen weer redelijk en hebben ook eindelijk weer een beetje vertrouwen.
Gok een gelijkspel, hoop op een kleine winst PSV, niet zozeer voor de positie op de ranglijst maar wel voor het zelfvertrouwen.

Dan Ajax-AZ.
Beiden deze week uitgeschakeld in Europa, AZ dat de hele verdediging mist.. Denk dat het een redelijk grote overwinning (2/3-0) Ajax wordt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Winst Feyenoord en verlies Ajax teken ik voor ;)

[ Voor 8% gewijzigd door OMX2000 op 01-03-2020 10:20 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Maarten_E schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:17:
Het allerleukste zou natuurlijk zijn winst PSV en winst AZ.
Winst PSV zou nog weleens kunnen, ze spelen weer redelijk en hebben ook eindelijk weer een beetje vertrouwen.
Gok een gelijkspel, hoop op een kleine winst PSV, niet zozeer voor de positie op de ranglijst maar wel voor het zelfvertrouwen.

Dan Ajax-AZ.
Beiden deze week uitgeschakeld in Europa, AZ dat de hele verdediging mist.. Denk dat het een redelijk grote overwinning (2/3-0) Ajax wordt.
PSV was anders enorm lucky weggekomen afgelopen pot. Vitesse was zwaar genaaid door de arbitrage en hadden op zijn minst een gelijkspel verdiend. Die zijn er echt nog niet. Dan is zelfs Feyenoord nog in betere doen. Zal erom spannen, maar gelijkspel zal het wel worden, of een klkeine overwinning voor Feyenoord.

Denk inderdaad ook wel dat AZ afgedroogd gaat worden. Nu is Ajax ook niet in goede doen, maar AZ mist teveel en er zijn er een stel niet in vorm. Plus AZ maakt het nooit waar in potten waar het er om gaat

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 01-03-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Als Ajax verliest zie ik ze nog wel alles verspelen dit seizoen en dan is het wel diepe crisis.
Al verwacht ik niet dat ze van AZ verliezen, maar hou het op een gelijkspel.

Feyenoord zie ik zeker wel in Eindhoven winnen, zijn zo veel beter in vorm dan PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:30:
[...]

PSV was anders enorm lucky weggekomen afgelopen pot. Vitesse was zwaar genaaid door de arbitrage en hadden op zijn minst een gelijkspel verdiend. Die zijn er echt nog niet. Dan is zelfs Feyenoord nog in betere doen. Zal erom spannen, maar gelijkspel zal het wel worden, of een klkeine overwinning voor Feyenoord.

Denk inderdaad ook wel dat AZ afgedroogd gaat worden. Nu is Ajax ook niet in goede doen, maar AZ mist teveel en er zijn er een stel niet in vorm. Plus AZ maakt het nooit waar in potten waar het er om gaat
De wens is de vader van de gedachte... ;)
Je hebt wel gelijk, PSV kwam heel goed weg vorige week, had het idee dat ze dat zelf ook wel inzagen.

Hoop vooral dat de competitie weer lekker spannend wordt vooral.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Leuk dat optimisme over Feyenoord, maar het is nou ook niet zo dat ze er elke pot 4 inleggen en het achter dicht blijft.

PSV thuis is echt wel een lastige partij, zie het niet zo maar gebeuren.

Denk dat PSV juist deze pot er opeens staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PWM schreef op zondag 1 maart 2020 @ 11:36:
Leuk dat optimisme over Feyenoord, maar het is nou ook niet zo dat ze er elke pot 4 inleggen en het achter dicht blijft.

PSV thuis is echt wel een lastige partij, zie het niet zo maar gebeuren.

Denk dat PSV juist deze pot er opeens staat.
ZOu wel weer typisch zijn ja. Tegen Vitesse met alle geluk van de wereld winnen, zwaar onterecht. En dan tegen Feyenoord een wereldpartij op de mat leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Wow. Haps linksbuiten?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:26
Vandaag onderweg naar Ladis. Stiekem toch benieuwd welke elf onze hapsnurker vanavond het veld instuurt. Mag toch hopen Tadic spits en Promes en Ziyech in de basis. Winst Ajax en PSV vandaag zou mooi zijn :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vandaag eens PSV fan. T’is wel goed geweest met dat gezeur over de Coolsingel wederom. Tijd dat die reeks beëindigd wordt!

Jammer dat ik straks weer in de auto naar België zit als Ajax - AZ is. Die wedstrijd had vrijdagmiddag al gespeeld kunnen worden want inzet hadden de juffers bij AZ én Ajax niet op donderdagavond...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Typhone schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:12:
Vandaag eens PSV fan. T’is wel goed geweest met dat gezeur over de Coolsingel wederom. Tijd dat die reeks beëindigd wordt!

Jammer dat ik straks weer in de auto naar België zit als Ajax - AZ is. Die wedstrijd had vrijdagmiddag al gespeeld kunnen worden want inzet hadden de juffers bij AZ én Ajax niet op donderdagavond...
Voor mij persoonlijk is radio zoveel leuker dan tv. Ben niet het type dat de hele middag op de bank zit thuis, en het enthousiasme van de radiocommentatoren is aanstekelijk, zeker bij zulke wedstrijden.

En RKC wint van Utrecht, leuk! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Die Zoet valt me toch een partij door de mand bij Utrecht ;) Hij dacht zelf zeker al die tijd dat ie een goede keeper was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Maarten_E schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:14:
[...]

Voor mij persoonlijk is radio zoveel leuker dan tv. Ben niet het type dat de hele middag op de bank zit thuis, en het enthousiasme van de radiocommentatoren is aanstekelijk, zeker bij zulke wedstrijden.

En RKC wint van Utrecht, leuk! :D
Mijn poule is het er niet mee eens! Wel mooi dat ADO op degradatie staat. Laat dat aub zo blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Typhone schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:19:
[...]

Mijn poule is het er niet mee ewens! Wel mooi dat ADO op degradatie staat. Laat dat aub zo blijven.
Helemaal eens over ADO, naar beneden en gauw een beetje.
Zou een wonder zijn mocht RKC nu opeens punten gaan pakken, gun het ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord speelt zowaar best leuk in het begin. Dus zal PSV zo wel op voorsprong komen via een lame counter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:37:
Feyenoord speelt zowaar best leuk in het begin. Dus zal PSV zo wel op voorsprong komen via een lame counter
PSV speelt nog met weinig vertrouwen zo te zien, ondanks dat ze thuis spelen. Dat uitverdedigen van PSV slaat nergens op. Ik tel al 3 aardige kansen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:39:
[...]

PSV speelt nog met weinig vertrouwen zo te zien, ondanks dat ze thuis spelen. Dat uitverdedigen van PSV slaat nergens op. Ik tel al 3 aardige kansen.
Yup, Feyenoord speelt veel beter dan PSV. Maar als ze niet snel scoren vrees ik een lucky PSVtje, en als Feyenoord eenmaal achterkomt zie ik t niet snel meer goedkomen.

Btw, die droeftoeter in de arena met die klote megafoon is irritant, maar die drummer op de tribune bij PSV is ook godvergeten annoying zeg

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 01-03-2020 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:41:
[...]

Yup, Feyenoord speelt veel beter dan PSV. Maar als ze niet snel scoren vrees ik een lucky PSVtje, en als Feyenoord eenmaal achterkomt zie ik t niet snel meer goedkomen.
PSV ook een flinke kans nu. Een club in de fase waar PSV in zit kan ook ineens vertrouwen krijgen uit zoiets.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:42:
[...]

PSV ook een flinke kans nu. Een club in de fase waar PSV in zit kan ook ineens vertrouwen krijgen uit zoiets.
Probeer je nu te jinxen? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord zakt wat in qua niveau nu. PSV krijgt meer ruimte. Beetje jammer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:34
Luukie zit niet meer bij PSV hè ;) . Dus die vlieger gaat niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Daar was bijna die counter na een kans van Feyenoord. Nu de corner nog overleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Als PSV druk zet, zie ik ze dit gewoon winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Denk het niet, Feyenoord staat prima aan te vallen, ze hebben achterin iedereen nodig bij PSV. Zodra Feyenoord een keer in de 16 komt meteen erg gevaarlijk.

Als PSV gaat druk zetten gaan ze goals weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Jaaaa. Lekker hoor!! Botteghin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Hoppaaaaaaaaaaaa

Meteen die klote trommels stil

[ Voor 51% gewijzigd door LZ86 op 01-03-2020 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Knap binnengekopt.
Met een 'soort van pisboog' haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Jaaaaa Bottaaaa!! Blijft voor Feyenoord altijd lekker om tegen psv te spelen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Geen punani voor @Typhone vanavond :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:59
AZ winnen van de jongens uit Amsterdam vandaag, en dan wordt het pas echt spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
10-0 voor PSV kan het in ieder geval niet meer worden... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:52
Straks doet Feyenoord echt nog mee om de titel, moet niet gekker worden :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Tja, nu gaat het heel lastig worden voor PSV. Als ze voorin druk zetten heeft Feyenoord het lastig. Maar daarvoor heeft het inderdaad al het mankracht nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
En daar is het "Knuffel Momentje"!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ajax wint van Feyenoord..... Feyenoord wint van Psv, en Psv wint altijd van Ajax. Zo was het toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Meestal komt Feyenoord als een stel oude vrouwtjes uit de rust. Daar liggen de kansen voor PSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
PSV weer als vanouds, bijna geen kansen omdat er geen spits is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Ik verwacht dat de overwinning uit het vuur gesleept gaat worden door Feyenoord. PSV moet nu komen dus kan Feyenoord mooi gaan counteren. Achterin staat het ook prima.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Feyenoord wint dit gewoon met 0-2, PSV gaat dit echt niet meer omdraaien. Ze zijn onderling al flink bezig met verwijten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

:( :D

Jij kent mijn troostende skills nog niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Yes!!!!!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
zooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Godsamme. Lekker verdedigd weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
de 3-1 die ik heb is nog mogelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht gekeept van die Bijlow! Vanuit zo'n hoek raak schieten mag nooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
1-1 PSV denk ik?
(Radio 1 heeft persconferentie corona aan op dit moment, moet even via jullie volgen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:17:
Meestal komt Feyenoord als een stel oude vrouwtjes uit de rust. Daar liggen de kansen voor PSV
Zoals voorspeld. Slecht verdedigd en matig gekeept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 07:50
Klasse val van Thomas, maar waarom krijgt Gakpo geel? Hij had ze shirt nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:59
krissie100 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:36:
Klasse val van Thomas, maar waarom krijgt Gakpo geel? Hij had ze shirt nog aan?
Kennelijk mag je hem ook niet over je hoofd doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Maarten_E schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:36:
1-1 PSV denk ik?
(Radio 1 heeft persconferentie corona aan op dit moment, moet even via jullie volgen.)
https://streamable.com/zp4cl

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 07:50
danslo schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:38:
[...]

Kennelijk mag je hem ook niet over je hoofd doen.
Dat wordt wel heel treurig dan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
krissie100 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:40:
[...]

Dat wordt wel heel treurig dan...
Gewoon een trieste gele kaart. Mag een speler niet eens meer juichen na een goal...

[ Voor 13% gewijzigd door DoeEensGek op 01-03-2020 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:36:
[...]

Zoals voorspeld. Slecht verdedigd en matig gekeept.
Ik zie dit niet als voorspelling, maar als mislukte jinx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord is geen schim van de ploeg in de 1e helft. Altijd zo bijzonder. Gebeurt zowat elke pot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

DoeEensGek schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:42:
[...]

Gewoon een trieste gele kaart. Mag een speler niet eens meer juichen na een goal...

[Twitter]
Ja Higler is in ouderwetse vorm vandaag....
PSV had in eerste helft net zo moeten spelen als nu... Nu afmaken!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tomba schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:50:
[...]

Ja Higler is in ouderwetse vorm vandaag....
PSV had in eerste helft net zo moeten spelen als nu... Nu afmaken!
Afmaken? Enige wat PSV doet is op de counter leunen en op de domme kracht van Dumfries.
Feyenoord is helaas qua niveau flink zwakker dan de eerste helft, maar de pot is nog niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Feyenoord gaat wel winnen

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:26
Ah ik zie dat FCU heeft verloren. Die zullen vast alweer met Ajax bezig zijn.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kokcu kan ook geen normale corner nemen. Toornstra staat ook zeer zwak te ballen zeg. Kom maar met die Ozyakup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:54:
Kokcu kan ook geen normale corner nemen. Toornstra staat ook zeer zwak te ballen zeg. Kom maar met die Ozyakup
Goed geheugen heb je. Scoorde Feyenoord in de eerste helft niet via een corner van Kokcu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Tijd voor een wissel. Dit glipt uit de handen. Zoals ik al zei, een club in de fase waarin PSV zit kan ook ineens weer vertrouwen krijgen en ze zijn nu al een poosje de bovenliggende partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:52:
[...]

Afmaken? Enige wat PSV doet is op de counter leunen en op de domme kracht van Dumfries.
Feyenoord is helaas qua niveau flink zwakker dan de eerste helft, maar de pot is nog niet gedaan
Prima ;)
Behalve dat PSV momenteel ineens wel onder de druk uit voetbalt en Feyenoord er niet meer aan te pas komt. Als PSV zo blijft spelen is er maar 1 ploeg die een overwinning verdient natuurlijk.

Ps wat walg ik van Higler, hoe kan t toch dat die man überhaupt nog mag fluiten...

Tsja en dan gaat Rosario weer zulke fouten maken... Goed ook een kansje voor Feyenoord 2e helft :p

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 01-03-2020 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Voor iemand die twee stevige objecten in zijn naam heeft ligt Berghuis wel erg snel en graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Doellijn tehcnologie?
\
Edit: nevermind, zat niet

[ Voor 42% gewijzigd door LZ86 op 01-03-2020 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:55:
Tijd voor een wissel. Dit glipt uit de handen. Zoals ik al zei, een club in de fase waarin PSV zit kan ook ineens weer vertrouwen krijgen en ze zijn nu al een poosje de bovenliggende partij.
Ja, Guti aub en afmaken!

Wow, geweldige reflex Unnerstall...

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 01-03-2020 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Nah deze was wel duidelijk voor de lijn zo te zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gekke wissel. Laat Bozenik lekker staan, Narsingh kan helemaal niets en zeker niet scoren. Hooguit een voorzet geven op een spits zoals die er nu uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:01:
Gekke wissel. Laat Bozenik lekker staan, Narsingh kan helemaal niets en zeker niet scoren. Hooguit een voorzet geven op een spits zoals die er nu uit is.
Snap m ook niet helemaal. Maar ik had Toornstra eruit gehaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Penalty toch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Lol dat is hands. Penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ja dat wordt een penalty :(
Mooi kloten als we m zo moeten verliezen.... hoeveel pech in 1 seizoen kan je hebben

[ Voor 21% gewijzigd door Tomba op 01-03-2020 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Man dit is toch duidelijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Hij kopt hem toch gewoon?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er nog getwijfeld wordt of dit een pingel is zeg. Als je de snelheid van de bal ziet, dan kan het de hand niet eens zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Raakt ie 'm wel?
Ik zou het niet stellig durven zeggen. Feit dat de VAR al zo lang twijfelt zegt dat zij het ook niet zeker weten.
Terecht om geen penalty te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wutttt geen penal dit wtfff... Word Feyenoord efkes hard genaait zeg damn.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Niet met 100% zekerheid te stellen. Grote vermoeden van wel, maar niet 100%

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Tomba schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:04:
Ja dat wordt een penalty :(
Mooi kloten als we m zo moeten verliezen.... hoeveel pech in 1 seizoen kan je hebben
WTF SCHANDALIG! Niet te volgen die VAR. Wat is nou de regel snapt iemand het nog?!

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2020 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Komt PSV weer verdomde goed weg. Net zoals tegen Vitesse, dan zullen ze inderdaad wel winnen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Wauw Higler fluit ook een keer slecht in t voordeel van PSV!!! (Had ie wel de VAR voor nodig maar toch)
100% zekerheid kon je niet geven maar wel 99.9%

En daar gaan we weer, Haps glijdt zelf uit en fluiten... knap

[ Voor 36% gewijzigd door Tomba op 01-03-2020 16:06 ]

Pagina: 1 ... 147 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken