't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Nou dat was de EL.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die exodus is misschien wel goed. Dan kun je weer bouwen aan een fatsoenlijk team (wat, hopelijk, al begonnen is met het aantrekken van Antony). Geld is het probleem niet, paar honderd miljoen op de bank en van de zomer komt er nog minimaal 100 bij.snmght schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:46:
Leggen we zo een partij op de mat.. En dan moet de exodus in de zomer nog komen..
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En zo is het.Exocet schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:47:
Mooi, zijn we van de europa league af, alles op de dubbel
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
En dan doorstappen op niks....Sempy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:48:
lekker schuurs
Inderdaad daaag Ajax...
Jammer, volgend seizoen hopelijk beter
Treurig ploegje dat Getafe maar ze wisten precies hoe ze Ajax moesten ontregelen.
Van mij mogen Nyom en Deyverson alles afscheuren wat ze kunnen afscheuren treurige voetballers.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Varela was achteraf de beste man bij Ajax.
XXXVI
thuis wordt het 0-0 of 5-0.
Maar ja, ze hebben welgeteld 0 schoten op doel
Dit gaat heel lastig worden in de return.
Dit was toch compleet volgens verwachting? De mijne dan. Ajax kan totaal niet tegen dit soort naai ploegen voetballenHupske schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:50:
Nou lekker alles op t kampioenschap dan maar. Ongelooflijk zeg. Wat treurig. Ajax is lang niet zo goed als we denken.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Vooral op het mentale vlak heeft Ajax van zichzelf verloren.
Wel vandaag, maar volgende week is het, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Deze 2-0 zegt niks, maar is wel een bloedserieuze waarschuwing.
Anti-voetbal wint alleen als de tegenstander niet goed voetbaltVerwijderd schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:49:
Anti-voetbal wint vandaag helaas, net als dinsdag dus.
Ajax is geen schim meer van zichzelf
Overmars is blij dat hij wat spelers verkocht heeft voor veel geld
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 20-02-2020 20:53 ]
Dat.Exocet schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:51:
Dit was toch compleet volgens verwachting? De mijne dan. Ajax kan totaal niet tegen dit soort naai ploegen voetballen
En lekker met z’n allen happen. Doet wonderen voor de concentratie
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 20-02-2020 20:53 ]
[Streamable: https://streamable.com/03eiv]groggy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:51:
Heeft iemand een clipje van de "Schwalbe" van Babel?
Even van Reddit getrokken.
Nooit echt op gelet, maar krijg je altijd dezelfde arbiters?snmght schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:52:
Return is een formaliteit.
Anders is er nog een kans als er nog eens goed naar deze wedstrijd gekeken gaat worden.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
klipt, maar deze wedstrijd had ajax gewoon simpel moeten winnen. die gasten konden geen bal raken. nou kijk ik normaal geen wedstrijden van ze, dus wellicht kunnen ze dat normaal wel, maar van ajax weet ik wel dat ze normaal gesproken een bal wel fatsoenlijk kunnen aannemen of op de juiste snelheid kunnen inspelen/diepspelen. en zo'n ajax, met die vasisvaardigheden, had ook vandaag al getafe uitgeschakeld. ik ben best geschokt hoe slecht ajax was.Exocet schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:51:
[...]
Dit was toch compleet volgens verwachting? De mijne dan. Ajax kan totaal niet tegen dit soort naai ploegen voetballen
Ohja joh, ik heb niks met die aansteker te maken!Polycom schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:54:
Volgende week gewoon een jeugd elftal opstellen zonder publiek.
Gianluca Rocchi gaat fluiten in A'damOPSLAGHOND schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:54:
[...]
Nooit echt op gelet, maar krijg je altijd dezelfde arbiters?
Anders is er nog een kans als er nog eens goed naar de wedstrijd gekeken gaat worden.
Tegen dit soort rattenploegen is Ajax niet in staat om het om te draaien.mavaros schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:52:
Toch is het nog niet gespeeld.
Wel vandaag, maar volgende week is het, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Deze 2-0 zegt niks, maar is wel een bloedserieuze waarschuwing.
Valencia kregen ze thuis ook niet klein, countertje erin en ze moeten er 4 maken.
Succes zou ik zeggen. Noem me maar een pessimist maar ik weet van te voren vaak al hoe het gaat maar laat me graag verrassen
Ze staan derde in Spanje boven Atletico, kunnen er inderdaad niks van.P.O. Box schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:54:
[...]
klipt, maar deze wedstrijd had ajax gewoon simpel moeten winnen. die gasten konden geen bal raken. nou kijk ik normaal geen wedstrijden van ze, dus wellicht kunnen ze dat normaal wel, maar van ajax weet ik wel dat ze normaal gesproken een bal wel fatsoenlijk kunnen aannemen of op de juiste snelheid kunnen inspelen/diepspelen. en zo'n ajax, met die vasisvaardigheden, had ook vandaag al getafe uitgeschakeld. ik ben best geschokt hoe slecht ajax was.
Grindtegel schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:55:
[...]Gianluca Rocchi gaat fluiten in A'dam

Als je de bal niet bij je voorhoede krijgt, kun je niet schietensnmght schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:55:
Als je niet schiet ken je ook niet scoren.
Dat gedribbel dat Ajax deed was wel lekker voor Getafe, ze konden makkelijk hun posities innemen, de meeste van die dribbels waren afgetroeft en verloren ze de bal.
Te laag tempo en te veel met hun spel meegedaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 20-02-2020 21:00 ]

Blijf maar lekker lang actief in Europa dit seizoen!!

Of gooit de VAR roet in het eten? Neigt naar niks aan de hand
[ Voor 58% gewijzigd door Han op 20-02-2020 21:02 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
je ziet dat er maar een club is in Nederland die daadwerkelijk nog om de punten geeft in Europa
Float like a butterfly, sting like a bee.
You were saying?dvdkiwi schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:02:
Rettekettekettet, penalty AZ!
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Retteketetteketet, de VAR die goed oplet!
[ Voor 9% gewijzigd door Maarten_E op 20-02-2020 21:07 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Helaas moet ik ook concluderen dat Ajax werkelijk waar niets heeft laten zien en geen enkel recht tot klagen heeft. Ik ben bang dat die er volgend week na een best prima pot uit vliegen. En zich dan realiseren dat als ze twee van die potten hadden gespeeld zij gewoon door waren gegaan en het dus vandaag hebben laten liggen.
Zo zonde weer.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
42:36 - The ball was in play for just 42 minutes & 36 seconds during Getafe - Ajax, the second-shortest amount of time in a Europa League game (since 2009). Patience. pic.twitter.com/FjQSNT71h5
— OptaJohan (@OptaJohan) 20 februari 2020
Eens, ik kon dinsdag het spel van Atletico waarderen maar dit had weinig met voetbal van doen. Een WWF wedstrijd heeft nog hogere acteer niveau. Maar dat de spelers van Ajax hier niet op voorbereid waren is echt de staf van Ajax aan te rekenen. Dit hadden ze echt kunnen weten en ook daarop de wedstrijd beter kunnen voorbereiden. Hetzelfde soort theater had je bijvoorbeeld tegen een Portugese of Italiaanse ploeg ook kunnen verwachten.Gonadan schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:10:
Man man man. Ik heb een stevige mening over het gebrek aan voetbal van Getafe. Verdedigen en ontregelen kan ik best waarderen, binnen grenzen, zolang het maar sportief blijft. Maar dit?
Helaas moet ik ook concluderen dat Ajax werkelijk waar niets heeft laten zien en geen enkel recht tot klagen heeft. Ik ben bang dat die er volgend week na een best prima pot uit vliegen. En zich dan realiseren dat als ze twee van die potten hadden gespeeld zij gewoon door waren gegaan en het dus vandaag hebben laten liggen.
Zo zonde weer.
Verder kun je zien dat Ajax nog hopeloos uit vorm is. De meeste spelers kregen het niet voor elkaar om langer dan 2x de bal rond te spelen. Het balverlies was gewoon soms gewoon echt tranentrekkend.
Anyway ik hoop dat in de return Ajax Getaffe bij de strot pakt en er vol op gaat.
Gewoon thuis kleine overwinning en daarna focus op de de dubbel, de EL ga je toch niet winnen met dit teamMiki schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:18:
[...]
Eens, ik kon dinsdag het spel van Atletico waarderen maar dit had weinig met voetbal van doen. Een WWF wedstrijd heeft nog hogere acteer niveau. Maar dat de spelers van Ajax hier niet op voorbereid waren is echt de staf van Ajax aan te rekenen. Dit hadden ze echt kunnen weten en ook daarop de wedstrijd beter kunnen voorbereiden. Hetzelfde soort theater had je bijvoorbeeld tegen een Portugese of Italiaanse ploeg ook kunnen verwachten.
Verder kun je zien dat Ajax nog hopeloos uit vorm is. De meeste spelers kregen het niet voor elkaar om langer dan 2x de bal rond te spelen. Het balverlies was gewoon soms gewoon echt tranentrekkend.
Anyway ik hoop dat in de return Ajax Getaffe bij de strot pakt en er vol op gaat.
Scheidsrechter was nog wel een grotere clown dan die Deyverson en Nyon. fluit hopelijk voorlopig geen wedstrijden meer.
Toch moet er ergens wel wat meer voetbal in dit team zitten toch? Althans, we hebben de poulefase van de CL toch een veel beter Ajax gezien?Exocet schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:21:
[...]
Gewoon thuis kleine overwinning en daarna focus op de de dubbel, de EL ga je toch niet winnen met dit team
Of is de motivatie totaal weg na de uitschakeling?
Welke club bedoelde je? AZ zet de trend door die door FC Utrecht (zij speelden toch voorrondes?) gestart was afgelopen zomer.Pixel Witcher schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:02:
Moet AZ het weer laten zien na alweer het gefaal van Ajax.
je ziet dat er maar een club is in Nederland die daadwerkelijk nog om de punten geeft in Europa
Boeit mij dat hele AZ nou johQu3st schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:27:
[...]
Welke club bedoelde je? AZ zet de trend door die door FC Utrecht (zij speelden toch voorrondes?) gestart was afgelopen zomer.
Als je hierop in gaat is dat echt alleen jezelf aan te rekenen. De hele wereld wist wat Ajax te wachten stond, daar móet je inderdaad gewoon op voorbereid zijn. Dat spelers zich toch nog laten opnaaien kan ik alleen maar aan hun eigen professionaliteit en intelligentie toewijzen. Helaas, maar ik zie geen andere optie.Miki schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:18:
Maar dat de spelers van Ajax hier niet op voorbereid waren is echt de staf van Ajax aan te rekenen. Dit hadden ze echt kunnen weten en ook daarop de wedstrijd beter kunnen voorbereiden. Hetzelfde soort theater had je bijvoorbeeld tegen een Portugese of Italiaanse ploeg ook kunnen verwachten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ben het als fc Groningen supporter wel wat gewend maar niet van az of Ajax.
Wat een armoe
Simpel, de rest is nog slechter ... veel slechter.Maarten_E schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:44:
Mensen in het buitenland die het Nederlands voetbal niet volgen zullen zich afvragen hoe deze 2 ploegen in godsnaam eerste en tweede in de competitie kunnen staan. Mijn god...
*kijkt naar het levende lijk dat PSV heet*OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:46:
[...]
Simpel, de rest is nog slechter ... veel slechter.
Goed punt!
Gaat vervolgens weer pingelen en wil 4 man voorbij. Bal kwijt.
Gewoon simpel voetballen, direct tikken naar voren... Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Ik heb ondertussen een koof en deur geschilderd, zonde als ik het had laten liggen voor deze wedstrijdenPompi schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:32:
Ik kan niet nog meer gekloot op deze avond aan, hier gaat dus de tv uit en zie morgen wel of AZ nog een overwinning uit het vuur heeft kunnen slepen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 20-02-2020 22:45 ]
'Gelukkig gegeven' naar hij teltOPSLAGHOND schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 22:43:
VAR? Penalty!!!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Ajax afgesminkt? Wat moet dat dan zijn?Sjah schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 23:11:
ajax is aardig afgesminkt.
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-02-2020 23:14 ]

Op 't einde kwamen er wat kleine kansjes aan, maar dan fluit die scheids na 94 minuten ineens af voor de wedstrijd, waar je nog makkelijk een minuut of twee door kon laten voetballen. Sowieso had die man 't helemaal niet in de hand en trapte hij constant in 't theater van die 11 duikelaars. Dan nog zo'n arrogante kwast van een coach langs de kant die ook lekker mee doet en lekker om kaartjes staat te vragen

Kans is groot dat ze door gaan, maar ik zou me kapot schamen als Ajax zo zou moeten "voetballen".
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken