"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zag er wel bewust uit jaPompi schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:13:
Is dat niet gewoon rood? Want hij gebruikt zijn lichaam als wapen en dat zou rood zijn, hij draait express met zijn elleboog in het lichaam
Maar afgezien van de tegenstander, Ajax moet gewoon beter voetballen...
Dit. Het spel is ook echt Keukenkampioen niveau. Rechterrijtje.Harribo schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:14:
Had Valencia ook dat duiken...zeker Spaans
Maar afgezien van de tegenstander, Ajax moet gewoon beter voetballen...
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dat is het ook al het hele jaar eigenlijk. Vanaf december al.snmght schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:15:
[...]
Dit. Het spel is ook echt Keukenkampioen niveau. Rechterrijtje.
Het hele jaar, vanaf december. Wat is het nou?Niku schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:15:
[...]
Dat is het ook al het hele jaar eigenlijk. Vanaf december al.
Je mag kiezenVos schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:16:
[...]
Het hele jaar, vanaf december. Wat is het nou?
Klopt, gelukkig hebben we de kroonprins van het Nederlands trainersgilde aan het roer. Die zetten alles tactisch goed neer en motiveert iedere spelersnmght schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:15:
[...]
Dit. Het spel is ook echt Keukenkampioen niveau. Rechterrijtje.
XXXVI
TOETERJAN!OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:13:
[...]
Zit die kerel met zijn roeptoeter niet in het uitvak?
Snel hem erin zetten!!
Volgende week dinsdag om 21:00 uurQu3st schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:16:
Hoe laat start het voetbal mannen?
En verder zit die overal tussen bij Ajax. Aanval begint ook telkens bij die krullebol.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Of Blind of Ziyech speelt dus 90 minuten.
[ Voor 42% gewijzigd door ephymerous op 20-02-2020 20:22 ]
XXXVI
Klopt, wordt in de media al twee week over gepraat. Maar blijkbaar is het toch niet te negeren.ph4ge schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:20:
Ik snap niet dat Ajax zich zo gek laat maken. Je weet toch dat dit gaat gebeuren? Als je er niet in mee gaat schakelen dit soort gasten zichzelf uit.
Ik vond het ook lastig hoor...je wist dat ze gingen etteren maar je laat je toch vaak opfokken.
[ Voor 5% gewijzigd door Qu3st op 20-02-2020 20:23 ]
EensVos schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:23:
Waarom Ziyech er niet uit? Of Tadic?
Als je zo slecht speelt en met 1-0 verliest teken ik er voor.PWM schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:25:
Ajax is dan wel erg slecht aan het ballen, maar 1-0 is zo gek nog niet? Gewoon uitspelen
Als het 1-0 blijft, dan spring ik een gat in de lucht.
Hup Ajax
5procentGrindtegel schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:26:
hoe laag zou het aangekomen pass percentage zijn bij Ajax, dat moet toch een laagterecord worden lijkt me.
Volgens Flashscore 220/285 en Getafe 123/197.Grindtegel schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:26:
hoe laag zou het aangekomen pass percentage zijn bij Ajax, dat moet toch een laagterecord worden lijkt me.
Lijkt me sterk
De keuken is inmiddels schoon, kattenbak ook, de kat heeft weer wat voedsel, tja gaat zijn gangetje hier.DoeEensGek schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:24:
Iemand nog wat meegemaakt?
[ Voor 52% gewijzigd door Hupske op 20-02-2020 20:29 ]
Maar 2-0 is nog slechterKrukar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:28:
1-0 uit is niet best hoor, 1 tegendoelpunt in de Arena en je mag er 3 maken...
Maakt geen zak meer uit. Dit Ajax maakt er in tien wedstrijden nul.Krukar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:28:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat is ook al 100x vermeld hier? Denk wel vaker dan het toneelspel.Grindtegel schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:31:
mensen irriteren zich aan het toneel van getafe, maar ik vind het "voetbal" van ajax vanavond 100 keer irritanter
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 20-02-2020 20:32 ]
Welk voetbal? ;PGrindtegel schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:31:
mensen irriteren zich aan het toneel van getafe, maar ik vind het "voetbal" van ajax vanavond 100 keer irritanter
Thuis gaan we sowieso niet met 2 goals verschil winnen.Krukar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:28:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ja, maar ik vond 101keer beterVos schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:31:
[...]
Dat is ook al 100x vermeld hier? Denk wel vaker dan het toneelspel.
2 Zie ik nog wel als mogelijkheid, met Onana weer erbij en een hopelijk wat meer ingespeelde Ziyech en Blind. Je kan ook niet stellen dat Getafe nou zo briljant speelt, die maken een goal uit een situatie die is ontstaan door een onzinnige gele kaart.dvdkiwi schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:32:
[...]
Thuis gaan we sowieso niet met 2 goals verschil winnen.
[ Voor 19% gewijzigd door Krukar op 20-02-2020 20:34 ]
Feyenoord uit. De goede wedstrijden zijn op een hand te tellen dit seizoen. Was het dan toch Schreuder die het verschil maakte?snmght schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:33:
Ik denk dat dit het slechtste Ajax is dat ik onder ETH gezien heb. Of heb ik iets ergers uit mijn geheugen gewist?
XXXVI
Is ook weinig voor nodig, als ze 3 keer de bal naar elkaar overspelen is het al beter.groggy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:34:
Het wordt beter bij ajax
Mooi man! Klinkt interessanter dan deze wedstrijd.Qu3st schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:27:
[...]
De keuken is inmiddels schoon, kattenbak ook, de kat heeft weer wat voedsel, tja gaat zijn gangetje hier.
Fixed!Qu3st schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:35:
[...]
Is ook weinig voor nodig, als ze de bal naar elkaar overspelen is het al beter.
Vrees beiden en Blind LB.Vos schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:37:
Volgende pot ook sowieso Schuurs er in voor Alvarez.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Sinds die diepe spitsen er uit zijn durven ze veel hoger te spelen. Blind kan dan ook een mannetje passeren en dan heb je opeens een man-meer-situatie.Krukar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:37:
Ajax gaat ineens voetballen, wat is dit nu weer ,in de 80e minuut.
Zo denk ik ooksnmght schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:33:
Ik denk dat dit het slechtste Ajax is dat ik onder ETH gezien heb. Of heb ik iets ergers uit mijn geheugen gewist?
Dat getafe is niet zo goed vind ik.
Ajax van vorig seizoen had dit team suf getikt.
Ja dat zal helpen, de omzetting voorin bij Ajax lijkt ook te helpen met Ziyech weer aan de rechterkant.Ojjorz schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:39:
[...]
Sinds die diepe spitsen er uit zijn durven ze veel hoger te spelen. Blind kan dan ook een mannetje passeren en dan heb je opeens een man-meer-situatie.
Dat lukt juist niet door Getafe, waarom denk je dat veel ploegen op dit team vastlopen? Barcelona wint er maar net van, Valencia ging er keihard af. Denk dat ze op dit moment nog beter verdedigen dan Athletico Madrid.Harribo schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:39:
[...]
Zo denk ik ook
Dat getafe is niet zo goed vind ik.
Ajax van vorig seizoen had dit team suf getikt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Njah als Babel niet was gekomen was Lang niet verhuurd en stond die daar nu ballen te verprutsen. Schat Babel nog wel wat hoger in dan Lang maar het is inderdaad ook niet best.snmght schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:40:
Zo blij dat we Babel hebben gehaald!
Als Mazraoui volgende week wel mee zou kunnen doen zou je ook Dest op LB kunnen zetten en Mazraoui op RB.
Een speler met twee gezichten: Subliem of verschrikkelijk slecht.
Dit was heel weinig hoor, vanuit stilstand stond hij beetje op zijn voet.Krukar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:44:
Tagliafico speelt ook wel even met vuur...
Eens, maar met deze scheids weet je dat ie zo de 2de gele kan geven voor zoiets onbenulligs.Vos schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:44:
[...]
Dit was heel weinig hoor, vanuit stilstand stond hij beetje op zijn voet.
Nee, dat wordt het niet.groggy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:34:
Het wordt beter bij ajax
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gooi er nog een wissel in ten Hag, thuis maar aan de bak.
Je kan hem niet alleen de schuld geven, ze zijn allemaal slecht vandaag.OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:43:
Chelsea dacht dat Ziyech een koopje was, hebben wij ze mooi te pakken!
Een speler met twee gezichten: Subliem of verschrikkelijk slecht.
Kan wellicht ook goed uitpakken. Ik zie niet echt veel strijd, passie of wil om te winnen nu.snmght schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:46:
Leggen we zo een partij op de mat.. En dan moet de exodus in de zomer nog komen..
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken