die grensrechter had wel lang nodig
Eigenlijk best knap om hem te raken als ze met een paar man in een groep bij elkaar staan.. maar wat een hersenloze die zoiets gooit...
13:37
Mooie redding van de keeper.
Hij heeft zich herpakt, want na die blunder, keept hij best netjes.
Hij heeft zich herpakt, want na die blunder, keept hij best netjes.
Echt hoe doe dom kun je zijn om je zo te laten provoceren om dan maar een aansteker te gooien.
Ajax doet het trouwens niet veel beter en laat zich compleet in de luren leggen.
Ajax doet het trouwens niet veel beter en laat zich compleet in de luren leggen.
als er een VAR is, is dat beter dan alles dood vlaggen.Deadsy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:37:
die grensrechter had wel lang nodig
Als we ooit in oorlog komen met Spanje is t wel makkelijk winnen.
1 schot in hun richting en dat hele leger ligt
Blijft wel jammer dat een paar het dan voor de rest van de normale supporters het verpestenephymerous schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:37:
[...]
En nog terecht ook. Die sukkels willen het maar niet leren.
Terwijl het niet eens buitenspel wasSempy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:39:
[...]
als er een VAR is, is dat beter dan alles dood vlaggen.

@Napo ff omroepen doet weinig, moet gewoon een busje ME met de wapenstok ff het vak ruimen.
[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 20-02-2020 19:41 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zit ook wat in. Door wel rommel te gooien lok je juist dit soort trieste gedrag (blijkbaar) van spelers uit. Waar is puyol als je hem nodig hebt:ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:37:
[...]
En nog terecht ook. Die sukkels willen het maar niet leren.
[YouTube: Puyol stops Piqué handing referee a lighter | Copa Del Rey - Semi Final 1st Leg | 30.1.2013]
Als dat leger al komt opdagen. Die liggen bij de training al allemala op de grond omdat de instructeur z'n vinger heeft opgestoken.Leon Zwiers schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:39:
Dit heeft niets met provoceren te maken. Doe nou niet alsof dit begint met de Getafe speler, dit is puur de hersenlozen in het publiek.Miki schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:38:
Echt hoe doe dom kun je zijn om je zo te laten provoceren om dan maar een aansteker te gooien.
Dit is een Ajax probleem, niet meer, niet minder.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
80 jarige oorlog had dus best in wwn uurtje gekundLeon Zwiers schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:39:
Sinds wanneer is Maik de Boer een voetbaltrainer en draagt hij een pruik?
Die zit met zn hoofd al bij Chelseagroggy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:40:
Hakim zien we niet terug de 2e helft
Wat is die slecht zeg, alles veels te traag
Iig weer een waardeloze scheidsrechter op het veld staan.
Hoe kan je ze toch iedere keer zo treffen.
Getafe heeft Ajax compleet in hun zak. Geven Ajax totaal geen ruimte en voetballen soms nog best aardig. Iig vinden ze simpeler dan Ajax de vrije man.
Hoe kan je ze toch iedere keer zo treffen.
Getafe heeft Ajax compleet in hun zak. Geven Ajax totaal geen ruimte en voetballen soms nog best aardig. Iig vinden ze simpeler dan Ajax de vrije man.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Haha ik wilde het net zeggen.Terranova schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:41:
Sinds wanneer is Maik de Boer een voetbaltrainer en draagt hij een pruik?
Dat het hersenloos publiek is zeker. Maar die speler was wel degelijk aan het provoceren met die tattoo want dat deed hij bij het weglopen nog een keer. Dan wakker je het alleen maar aan. Dus ja het begon er wel mee.gambieter schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:41:
[...]
Dit heeft niets met provoceren te maken. Doe nou niet alsof dit begint met de Getafe speler, dit is ouur de hersenlozen in het publiek.
Dit is een Ajax probleem, niet meer, niet minder.
Het lag 3 minuten stil door die VAR ongeveer, verder ook niks bijzonders gebeurd toch? 4 had gekund.Exocet schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:42:
3 minuten? Hoe dan?
Teveel spelers rijp voor een wissel, beginnen bij Ziyech. Die bakt er echt niets van.
XXXVI
Jammer, ik had me best verheugd op deze wedstrijd maar er is vooralsnog geen reet aan.
Ziyech heeft zoiets van: Ik heb mijn transfer, hoef niks meer te doen!

[ Voor 17% gewijzigd door Maarten_E op 20-02-2020 19:44 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ben benieuwd of Getafe dit tempo ook in de 2de helft vol gaat houden want ze sprinten echt overal vol achteraan en rennen meteen naar voren voor de counter.
Koert heeft z'n matglas bril weer op begrijp ik? Wat mist die man een hoop zeg.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
hoe kan die kleine krullebol nou 2 keer een kopduel winnen?
Godverdomme wat een baggervoetbal. Naar de juiste kleur passen is te veel gevraagd en buitenspel kennen we niet.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Heeft die spits nou een BH aan? Die net met z'n shirt uit liep...
Zie je, daar gaat die speler van Getafe weer. Hij lokt het gewoon uit. Die moet gewoon geel krijgen
Helaas... Tweede helft misschien?Exocet schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:29:
Hopelijk gaat Ajax nog op goal schieten deze helft
Whow wat gebeurde er dan net voor de reclame? Boze Varela?
Sensor op de rug. Om achteraf de looplijnen etc te bekijkenKrukar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:44:
Waarom had die doelpunt maker nou zijn shirt uit en wat deed die voor het uitvak?
Als scheids die gast dan toch rood geven. Zit alles op te jutten
Als scheids die gast dan toch rood geven. Zit alles op te jutten
Ziyech erg slordig verdedigend idd, maar heb het idee dat hij aanvallend nog altijd wel een van de meer hoopgevende spelers is? Heb het idee dat de rest er nog een stuk minder (of eigenlijk niks) van bakt. Op de een of andere manier lopen de combinaties iig voor geen meter.
Die sport-bh s zie je tegenwoordig overal, zal wel voor hardslagmeter oud zijn? kan niet voorstellen dat het mode is.Krukar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:44:
Ja dat is het, bij Ajax lopen ze er vast ook mee.Sempy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:46:
[...]
Die sport-bh s zie je tegenwoordig overal, zal wel voor hardslagmeter oud zijn? kan niet voorstellen dat het mode is.
Ik denk dat hij denkt dat hij een buzzer op de rug heeft en zodra deze aangaat gaat hij liggen, helaas is het de vibrator van zijn vriendin/vrouw.Deadsy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:45:
[...]Sensor op de rug. Om achteraf de looplijnen etc te bekijken
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het feit dat Ziyech het verdedigen op moet lossen zegt al genoeg. Dat hij dan af en toe een zaadbal niet lekker verwerkt ga ik hem niet kwalijk nemen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Begint ook bij hem omdat die zelf de bal eerst inlevert. Je mag best je eigen fouten* goed maken.Gonadan schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:47:
Het feit dat Ziyech het verdedigen op moet lossen zegt al genoeg. Dat hij dan af en toe een zaadbal niet lekker verwerkt ga ik hem niet kwalijk nemen.
Nou, Ziyech had nog wel even geblesseerd mogen blijven, of hij is niet fit, maar wat speelt die slecht zeg. Contract met Chelsea binnen dus die doet niks meer voor Ajax?
En Donny gaat het zo echt niet redden bij Real, die deal gaat zo echt niet meer gebeuren.
Tadic speelt al het hele seizoen als een natte krant.
Toch maar weer Eiting/Gravenberch erin dan?
En Donny gaat het zo echt niet redden bij Real, die deal gaat zo echt niet meer gebeuren.
Tadic speelt al het hele seizoen als een natte krant.
Toch maar weer Eiting/Gravenberch erin dan?
Hoe kan het trouwens dat de spelers van Ajax (Babel, Varela, Ziyech) zo op dat gezuig reageren, hebben die een memo gemist tijdens de teambesprekingen?
Zou Ten Hag in de rust wisselen of wachten tot de 65e-75e minuut?
Elke keer? Nee, hij moet teveel achterin mee helpen waardoor de aanval ook nergens over gaat. Te veel houthakkers in de opbouw. Daardoor loopt het voorin ook voor geen meter.Hupske schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:49:
Begint ook bij hem omdat die zelf de bal eerst inlevert. Je mag best je eigen fouten* goed maken.
Zo'n tegendoelpunt kan gebeuren, maar zelf geen schot op doel is om je kapot te schamen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Cucurella, huurling van Barcelona.Grindtegel schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:44:
hoe kan die kleine krullebol nou 2 keer een kopduel winnen?
Bijzondere actie haalde barca uit met hem: hij werd uitgeleend aan Eibar, die een optie lichtte om hem na die periode over te nemen van barca. 2 weken later kocht barca hem weer terug om direct weer te verhuren aan Getafe.
Siem de Jong... Ownee wachtOPSLAGHOND schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:50:
Dit werkt toch niet.
2 presentatoren, aan elke kant eentje
Je kijkt dus pas voor het eerst ELDeadsy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:52:
Dit werkt toch niet.
Hij heeft in ieder geval weer een record te pakken. Nog nooit heeft Ajax in een helft nul keer op doel geschoten. ETH krijgt het allemaal maar lastig aan het voetballen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:50:
XXXVI
Idd, vooral deze.Fleximex schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:50:
Blijkbaar doet Deyverson vaker...
...gek
https://www.reddit.com/r/...rdam_uefa_europa/fi7h4hm/
https://www.reddit.com/r/...the_most_bizarre_moments/
Wow, zo'n figuur zou je toch van te voren al geel moeten geven zodat ie dit niet kan doen tijdens een wedstrijd
Kleine voorbode voor volgend jaar, zonder Ziyech, Onana.. bedenk hier nog even v.d. Beek en Tagliafico bij..
Nee, maar vind het een wonder dat ze dit nog steeds doen. Ze moeten toch zelf ook doorhebben dat dit niet werkt.
Dat verbaasd me altijd nog dat ze dat blijven doen.Deadsy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:52:
Dit werkt toch niet.
En Koert is Koert, darts ligt hem beter
Net laatste kwartier gezien en jammer van de eerste goal, maar er is toch geen man overboord?
Uit bij zulke ploegen is meestal een lelijke wedstrijd, gelijkspel is eigenlijk al wel prima. We gaan het meemaken in de tweede helft
Er is anders best veel talent opkomst en aangetrokken dus ik maak me daar wat minder zorgen over.Nibbz schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:55:
Kleine voorbode voor volgend jaar, zonder Ziyech, Onana.. bedenk hier nog even v.d. Beek en Tagliafico bij..
Waar ik me wel zorgen over maak is of Ajax in de tweede helft wel het doel van Getaffe weet te raken.
Wen er maar aan, dit wordt de komende jaren stukken minder. Maar wel centen op de bankNibbz schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:55:
Dit is volgens mij een compromis. Blijkbaar wou RTL de ene, terwijl de productiemaatschappij de ander als presentator wou dus hebben ze het maar zo gedaanDeadsy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:52:
Dit werkt toch niet.

Wat een verschrikking die Europa League.
Als je deze gast ziet dan zijn Neymar en co echte mannen.Terranova schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:55:
[...]
Idd, vooral deze.
Wow, zo'n figuur zou je toch van te voren al geel moeten geven zodat ie dit niet kan doen tijdens een wedstrijd
btw. wie staat volgend seizoen onder de lat? Kotarski of Scherpen?
Nee, je moet de betrokken supporters het vak uitruimen en een levenslang stadionverbod geven.Terranova schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:55:
[...]
Idd, vooral deze.
Hou nou eens op de schuld bij speler te leggen om dit gedrag te rechtvaardigen.
Beetje jammer dat er qua voetbal zelf niets gebeurt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Varela heeft een paar mooie reddingen gehadDeadsy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:58:
[...]
Als je deze gast ziet dan zijn Neymar en co echte mannen.
btw. wie staat volgend seizoen onder de lat? Kotarski of Scherpen?
Nou, dat hebben ze regelmatig hoorephymerous schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:54:
[...]
Hij heeft in ieder geval weer een record te pakken. Nog nooit heeft Ajax in een helft nul keer op doel geschoten. ETH krijgt het allemaal maar lastig aan het voetballen.
Elke 2e bal is ook voor Getafe. Zijn een heel stuk feller.
Wat zijn die arbiters traag ...
Nee ajax is snelOPSLAGHOND schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:05:
Wat zijn die arbiters traag ...
Loop ik net te zeggen, dat die keeper zich herpakt heeft.
O, wat zit ik er naast. Die gast kan niet meevoetballend keepen. Dan gaat het helemaal mis.
Dat wordt nog een hoop voetballes op de training.
O, wat zit ik er naast. Die gast kan niet meevoetballend keepen. Dan gaat het helemaal mis.
Dat wordt nog een hoop voetballes op de training.
Die varela kan totaal niet mee voetballen. Blijft t wel telkens proberen, maar levert alleen maar gevaar op.
Hebben ze bij Getafe ook wel goed door. Die hebben daarvoor een wedstrijdje KKD moeten afzien
Hebben ze bij Getafe ook wel goed door. Die hebben daarvoor een wedstrijdje KKD moeten afzien
Het is natuurlijk niet het netste om te doen, maar soit, ik zou er totaal niet om treuren als 1 van die Getafe spelers verkeerd neerkomt als ze zich weer eens aanstellen en zo per ongeluk een echte maar lichte blessure krijgen.
Een dikke elleboogstoot zou wel genieten zijn.Pompi schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:08:
Het is natuurlijk niet het netste om te doen, maar soit, ik zou er totaal niet om treuren als 1 van die Getafe spelers verkeerd neerkomt als ze zich weer eens aanstellen en zo per ongeluk een echte maar lichte blessure krijgen.
Lekker Nico!
Hmz zou hem dan eerder aan Dest geven.
Hmz zou hem dan eerder aan Dest geven.
[ Voor 63% gewijzigd door Vos op 20-02-2020 20:09 ]
Nope, dit wordt hem niet meer.
Goed gedaan Nico, zeer intelligent!
Goed gedaan Nico, zeer intelligent!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Daar moet je als team ver boven staan.Harry Nak schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:09:
[...]
Een dikke elleboogstoot zou wel genieten zijn.
Nee dat gaat wat te ver, plus zou dat een kaart zijn.Harry Nak schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:09:
[...]
Een dikke elleboogstoot zou wel genieten zijn.
Ajax gaar er met boter en suiker in.
Gelukkig is Veltman nog schoon.
Gelukkig is Veltman nog schoon.
Ik zou gewoon het veld aflopen. What the fuck scheids, als je dit niet ziet dan ben je of ongeschikt of omgekocht
Hahaha Babel
Ongelooflijk hoeveel dat theater vaak succes heeft bij scheidsrechters... Zou niet moeten
Ongelooflijk hoeveel dat theater vaak succes heeft bij scheidsrechters... Zou niet moeten
Ze gaan eraf vanavond, want dit is echt precies wat Getafe wil. Maar Babel heeft een speciaal plekje in mijn hart vanaf vandaag
We verdienen helemaal niets zo.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wat dit voor voorstelling man... zit ik
in Pathe ofzo.
in Pathe ofzo.
Als je maar hard schreeuwt, krijgt die andere wel geel.
What's real anymore. Commentator weet het ook niet meer

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 20-02-2020 20:12 ]
Wat een aanstellers zijn die acteurs van getafe zeg
werkelijk niet om aan te zien met zo'n prutser van een scheidsrechter.
Lijkt wel een Nigeriaanse film Productie

Lijkt wel een Nigeriaanse film Productie

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ajax komt totaal niet in het spel en de irritatie neemt toe.
Hou je hoofd koel, misschien Huntelaar inbrengen die kent dit wel.
Hou je hoofd koel, misschien Huntelaar inbrengen die kent dit wel.
21:00 AZExocet schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:12:
Wanneer begint de voetbalwedstrijd?
Letterlijk een boksbeuk geven in iemand z'n ribbenkast staat volgens deze scheidsrechter gelijk aan naar iemand blazen die langsloopt,w want beide geel.
Is dat niet gewoon rood? Want hij gebruikt zijn lichaam als wapen en dat zou rood zijn, hij draait expres met zijn elleboog in het lichaam
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken