"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
13:37
Volgens mij ook op Fox sportsdvdkiwi schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 18:59:
Volgend seizoen maar weer gewoon CL doen? De RTL7 commentatoren zijn allesbehalve fijn om naar te luisteren...
Danku!
Veel beter.
Vind van alle Nederlandse commentatoren Wietse het beste te doen als er geen alternatief Engels commentaar audio signaal is. Dus ben het compleet met je eens, Koert is iets te popie jopie voor mij.dvdkiwi schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 18:59:
Volgend seizoen maar weer gewoon CL doen? De RTL7 commentatoren zijn allesbehalve fijn om naar te luisteren...
Hebben andere mensen dit ook?
edit: En varela helpt daarbij niet echt...
[ Voor 10% gewijzigd door Nibbz op 20-02-2020 19:06 ]
Laten we hopen op het beste, maar ben er bang voor.
Veel plezier iedereen!
@Nibbz Absoluut, kom uit de Lichtstad, dan schijn je een hekel aan dingen uit Amsterdam te moeten hebben.

En Varela gaat al lekker...
[ Voor 46% gewijzigd door Maarten_E op 20-02-2020 19:06 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
de keuze om in te spelen vond ik nog niet heel verkeerd, maar dan moet hij veel strakker en preciezer.Leon Zwiers schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:06:
Lekker keepertje
Waar is Kjell Scherpen? Zie een, voor mij, onbekende speler op de reservebank.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kunnen we nu niet gebruiken, dus hij moet deze wedstrijd een echte man gaan worden. Anders afvoeren en een nieuwe keeper uit proberen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kotarski waarschijnlijk, keeper die van Zagreb is overgekomen. Maar Ten Hag prefereerde Varela schijnbaar.Quad schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:07:
Ga toch weg Varela. Blundert gelijk al.
Waar is Kjell Scherpen? Zie een, voor mij, onbekende speler op de reservebank.
nvm:
Onana: 'Nummer 24 brengt meer geluk dan nummer 1' Andre Onana zorgde voor verbaasde gezichten toen hij afgelopen zomer zijn rugnummer 1 inwisselde voor nummer 24.
[ Voor 51% gewijzigd door Nibbz op 20-02-2020 19:10 ]
Is Kotarski inderdaad.Krukar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:09:
[...]
Kotarski waarschijnlijk, keeper die van Zagreb is overgekomen. Maar Ten Hag prefereerde Varela schijnbaar.
De meeste voetballers spelen met hun IQ waarde op de rug. VandaarNibbz schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:09:
Waarom speelt Onana eigenlijk niet met nummer 1 (Zie dat Varela nummer 1 draagt)
Dat hebben we tegen Chelsea gemerkt.......Pompi schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:10:
Blij dat de VAR er vanaf deze ronde bij is, want met dat verongelijkte gedrag en gezuig van de Getafe spelers is dat wel zo handig.
Dat team en de VAR tegen Chelsea waren omgekocht, ik denk niet dat Getafe zoveel geld heeftSempy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:12:
[...]
Dat hebben we tegen Chelsea gemerkt.......
Er staan 2 begeleiders bij de uittrap van de
[ Voor 5% gewijzigd door mavaros op 20-02-2020 19:15 ]
Die zijn al een hoop geld kwijt aan stervende zwanen zo te zien. Wat een stelletje vreselijk jankersKrukar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:13:
Dat team en de VAR tegen Chelsea waren omgekocht, ik denk niet dat Getafe zoveel geld heeft ;+
Overduidelijk op zoek naar de Ajax spelers die op scherp staan.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat was meer een idiote Italiaan op het veld, die zelf in eigen land vervloekt wordt om zijn rare fratsen en pedante manier van fluiten.Sempy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:12:
[...]
Dat hebben we tegen Chelsea gemerkt.......
Dan heb ik liever iemand vertrouwen in een man die in een ruimte zit en niet omsingeld kan worden door smekende Spanjaarden. Plus over het algemeen is de VAR een goede toevoeging al is de uitvoering soms niet helemaal goed.
Het blijft een Spaanse club, heel normaal daar.Terranova schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:15:
Voor de grootste schopploeg van Europa zijn het wel echt mietjes zeg
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Had daarom liever een Engelse scheids gehad, die hebben dat soort grappen vaak wat sneller door dan zo'n stokbrood.OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:16:
[...]
Het blijft een Spaanse club, heel normaal daar.
Toch wat meer zekerheid.
Even serieus: Mag dat? Je ziet regelmatig andere spelers op de lijn staan, in een alles-of-niets situatie van de tegenstander en je staat met 10 man dan zou het nog iets kunnen zijn.
[ Voor 54% gewijzigd door Maarten_E op 20-02-2020 19:19 ]
de pain trapt tot nu toe overal inKrukar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:17:
[...]
Had daarom liever een Engelse scheids gehad, die hebben dat soort grappen vaak wat sneller door dan zo'n stokbrood.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De term "mannenvoetbal" wordt hier inderdaad niet echt eer aangedaanVerwijderd schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:19:
Wat een mietjes in dat team zeg.
Een wedstrijd voetbal?Nibbz schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:19:
Dit is amper een voetbal wedstrijd te noemen.. gewoon een wedstrijd
Ajax kan alleen aan de bal ook niks. Worden best ver op eigen helft dan ook al vast gezet. En maken tekens de verkeerde keuzes eigenlijk.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jammer dat Ajax ook nergens op lijkt, van mij mag dat gedrag van die Spanjolen hard worden afgestraft
Wacht nu maar af.Nibbz schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:19:
Dit is amper een voetbal wedstrijd te noemen.. gewoon een wedstrijd
Je moet tussen de lijntjes kijken. Zuigen, smerige overtredingen, dat soort shit.
Gelukkig hebben we Zuid Amerikanen in het team, die dat soort spel vmet de paplepel hebben binnengekregen. Zie de beuk van Martinez
Ziyech zit totaal nog niet in t ritme.
Alleen blijkbaar ziet Ajax alleen die ruimte achter de verdediging niet.
Met een Ziyech in vorm had die bal daar al 5 keer op een postzegel achter de verdediging gelegen, maar die zit helaas al met z'n hoofd bij Chelsea o.i.d....Hupske schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:28:
Overigens wel mooi om te zien hoe ‘hoog’ de verdediging van Getafe staat. Veld is daardoor soms heeeeel erg kort.
Wie gaat daar op snelheid overheen dan denk je?Hupske schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:28:
Overigens wel mooi om te zien hoe ‘hoog’ de verdediging van Getafe staat. Veld is daardoor soms heeeeel erg kort.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
echt he...Hupske schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:31:
Ongelooflijk wat een duik. Alvarez doet werkelijk niks.

XXXVI
Ow en de goal. Oei oei.
Anders zijn we de pineut.
Elect a clown, expect a circus.
Formerly known as Ragdoll
Was Martinez.P.O. Box schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:33:
Snapt Alvarez buitenspel wel... is al 2e keer deze wedstrijd dat hij als eerste ruim achter zijn eigen verdediging loopt
Echt he. Treurig..InFamous schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:33:
Hahahaha half dood door een aansteker

Die aansteker komt tegen 'm aan, en 10 seconden later valt ie ineens om en doet ie alsof hij dood aan het gaan is...
zie je weer hoe slecht roken is.InFamous schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:33:
Hahahaha half dood door een aansteker
Uitsupporters blijven ook simpele zielen. Dingen te gooien.
XXXVI
Aanstekers gooien is wel dom.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En nog terecht ook. Die sukkels willen het maar niet leren.Hupske schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:36:
Dit wordt gewoon enkele wedstrijden zonder publiek.
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken