Snowdog schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:46:
[...]
Yea, gisteren deed hij het best aardig, maar vind het moeilijk om op basis van een wedstrijd conclusies te trekken. Natuurlijk ga ik er ook vanuit dat het met Rodriguez in de verdediging beter zal gaan, maar als ik dan dingen zie als
https://www.vi.nl/audio/r...-al-naar-een-hoger-niveau, dan denk ik wel dat ze weer hard van stapel lopen.
Het is allemaal zo extreem allemaal met die conclusies op basis van een of enkele wedstrijden. Vóór deze wedstrijd zou PSV nog moeite hebben om in het linkerrijtje te eindigen als ik de heren journalisten mag geloven, maar nu lijkt het lek ineens weer boven en worden er op basis van 1 wedstrijd weer heel andere conclusies getrokken. Vind dat persoonlijk maar een irritante vorm van journalistiek, maar dat hoort erbij dezer dagen ofzo.
Doet me ook een beetje denken aan de commentator die iets zei over dat PSV deze wedstrijd in tegenstelling tot eerdere wedstrijd weer eens sterker leek dan de tegenstander. Dat was volgens mij tegen Twente echter ook al het geval. Ze krijgen daar alleen een rode kaart en krijgen dan uit een van de weinige halve kansen tegen direct ook een doelpunt tegen. Tsjah... niet dat ze daarmee goed hebben gespeeld ofzo, maar die wedstrijd hadden ze waarschijnlijk normaal gesproken ook 9 van de 10 keer gewonnen.
Zo rolt de voetbalwereld. Dat was altijd zo, en dat zal altijd zo blijven.
Ooit werd PSV 7 seizoenen kampioen. Toen liepen ze eind maart al feest te vieren. Het kon niet op. Zelfs een Romario kwam naar de club.
Ajax was maar een zielig clubje, totdat Cruijff de macht kreeg als trainer.
Dat feest duurde niet eeuwig. Het houdt een keer op en dan dondert alles als een kaartenhuis in elkaar.
Dit overkomt elke club eens in de zoveel tijd. Dan moet je uithuilen en opnieuw beginnen. En dan dondert weer de hele zooi in elkaar, als je pech hebt.
Ook Ajax zal straks bijna op zijn rug liggen. Dat duurt nog even, maar het gaat wel gebeuren.
Wil je dit niet meemaken, dan raad ik Korfbal aan. Dan weet je in ieder geval zeker, dat je met de wereldbeker thuiskomt.