Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Sempy schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 21:35:
De nieuwe Naymar dus, en dat voor 20 miljoen. goede deal. :p
En mocht hij niet op Neymar maar op Suarez lijken, dan vind ik het ook nog meer dan prima ;-)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:31
Ander land, ander voetbal cultuur. Daar gaan ze liggen als ze een hand voelen, leert hij snel af in Nederland (als hij al komt). Suarez had daar ook een handje van maar na verloop van tijd niet meer

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Suarez kapte redelijk snel met dat geduikel, vervolgens schakelde hij een tandje bij ... :*)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
OPSLAGHOND schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 22:01:
Suarez kapte redelijk snel met dat geduikel, vervolgens schakelde hij een tandje bij ... :*)
Ja hij ging toen verdedigen en beet zich echt vast op zijn tegenstander.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 21
vrijdag 20u
AZ v RKC

zaterdag
18:30u
ADO Den Haag v Vitesse
19:45u
Feyenoord v FC Emmen
FC Twente v Sparta
20:45u
PEC Zwolle v FC Groningen

zondag
12:15u
Willem II v Heracles
14:30u
Fortuna Sittard v scHeerenveen
VVV-Venlo v FC Utrecht
16:45u
Ajax v PSV

Nie veul bijzonders dit weekend ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Sierhuis gaat alsnog weg bij 'mijn' fc Groningen.
Ze konden bij Groningen al heel moeilijk scoren... Wordt nu helemaal onmogelijk...
Niet dat ik Sierhuis trouwens nou een topper vind, maar het scheelt iets

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 31-01-2020 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:15
Harribo schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:43:
Sierhuis gaat alsnog weg bij 'mijn' fc Groningen.
Ze konden bij Groningen al heel moeilijk scoren... Wordt nu helemaal onmogelijk...
Niet dat ik Sierhuis trouwens nou een topper vind, maar het scheelt iets
Hij deed het toch best aardig daar?
Vind het wel een aparte keuze, middenmotor Frankrijk, terwijl je nu net half jaar basis staat bij Groningen, ik zou hier minuten maken, maarja wie ben ik ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 12:15

snmght

imho dan he

Vind ik ook een rare transfer. En nog gekker vind ik de genoemde 4 miljoen voor Sierhuis, best een aardig bedrag voor deze speler.

Iets anders: mag Eriksen voor Inter uitkomen in de EL? Krijgen we hem wellicht toch nog in de Arena te zien dit seizoen. :D

Edit; in ander nieuws, Bergwijn krijgt mogelijk concurrentie van een zekere Gareth Bale. :o

[ Voor 22% gewijzigd door snmght op 31-01-2020 11:57 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:31
het kan verkeren..
Sofyan Amrabat verhuist voor twintig miljoen naar Fiorentina
20 miljoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Martinusz schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:48:
[...]

Hij deed het toch best aardig daar?
Vind het wel een aparte keuze, middenmotor Frankrijk, terwijl je nu net half jaar basis staat bij Groningen, ik zou hier minuten maken, maarja wie ben ik ;)
Mwah, scoorde een paar keer maar hoor. En dat is dan 'onze' beste spits...
Straalt meer uit dan dat hij waar maakt.

Zie die 2 doelpunten tegen Ajax, zonder geluk scoort er bijna niemand bij Groningen

Ik vermoed dat simpelweg geld het verschil maakte.

Vind 4 miljoen (te) veel geld voor Sierhuis.
Hoop dat Groningen die centen in hun zak mogen steken want ze kunnen het wel gebruiken

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 31-01-2020 12:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Holkers schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:05:
het kan verkeren..

[...]

20 miljoen..
Dank je wel Gio, Dank je wel Van Geel! Wij lopen nu te kloten met een zwak middenveld met mensen als Fer en Kokcu.

Mooi dat jullie die jongen in elk geval geen kans hebben gegeven en voor een habbekrats hebben laten vertrekken.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:46
Ajax-PSV, denk dat alles minder dan 4-0 een goed resultaat is voor PSV.
(Je kan het merken, als ik eenmaal zwartgallig ben over PSV dan zit het ook meteen diep.) :+

Stiekum hoop ik wel dat PSV een resultaat haalt en, als AZ iig wint van RKC, dan de competitie nog wat spannender wordt. Altijd leuk, de top dicht bij elkaar, ook al zit mijn club er niet echt dichtbij. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Sagat

Is pappa x2!

Ankona schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:24:
[...]

Dank je wel Gio, Dank je wel Van Geel! Wij lopen nu te kloten met een zwak middenveld met mensen als Fer en Kokcu.

Mooi dat jullie die jongen in elk geval geen kans hebben gegeven en voor een habbekrats hebben laten vertrekken.
Ja, ik vond Amrabat in potentie ook een goede speler dus idd jammer dat het niet gelukt is. En dat mag je Gio & VG idd aanrekenen.
Ayoub deed het ook aardig bij Utrecht en had imho ook meerwaarde kunnen zijn, maar lijkt erop dat hij het zelf dan op zijn minst gedeeltelijk ook verkloot heeft.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:45
Sagat schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:45:
[...]

Ja, ik vond Amrabat in potentie ook een goede speler dus idd jammer dat het niet gelukt is. En dat mag je Gio & VG idd aanrekenen.
Ayoub deed het ook aardig bij Utrecht en had imho ook meerwaarde kunnen zijn, maar lijkt erop dat hij het zelf dan op zijn minst gedeeltelijk ook verkloot heeft.
Blijft toch lastig, zo vind ik dat Labyad ook wel goed was bij PSV. Heeft daarna wat bedenkelijke keuzes gemaakt, maar goed, nu bij Ajax is zijn reputatie ook wel op het rock bottom-punt. Veel kansen gaat hij sowieso niet krijgen daar, dus tenzij hij naar een club gaat die vertrouwen in hem hebben en hij daadwerkelijk goed speelt, gaat zijn carriere ook als een nachtkaars uit.

Makkelijk om Gio en VG dat aan te rekenen, maar soms komt het er gewoon niet echt uit denk ik en is er geen tijd of zijn er andere alternatieven. Zo'n dingen gebeuren nou eenmaal in het voetbal. Was Amrabat ook niet alweer verhuurd door een Belgische club aan die Italiaanse club waar hij voor speelde? Daar zagen het dan blijkbaar ook niet echt in hem zitten? (Of heb ik dit helemaal mis)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Snowdog schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:56:
[...]

Blijft toch lastig, zo vind ik dat Labyad ook wel goed was bij PSV. Heeft daarna wat bedenkelijke keuzes gemaakt, maar goed, nu bij Ajax is zijn reputatie ook wel op het rock bottom-punt. Veel kansen gaat hij sowieso niet krijgen daar, dus tenzij hij naar een club gaat die vertrouwen in hem hebben en hij daadwerkelijk goed speelt, gaat zijn carriere ook als een nachtkaars uit.

Makkelijk om Gio en VG dat aan te rekenen, maar soms komt het er gewoon niet echt uit denk ik en is er geen tijd of zijn er andere alternatieven. Zo'n dingen gebeuren nou eenmaal in het voetbal. Was Amrabat ook niet alweer verhuurd door een Belgische club aan die Italiaanse club waar hij voor speelde? Daar zagen het dan blijkbaar ook niet echt in hem zitten? (Of heb ik dit helemaal mis)?
Labyad is wellicht niet goed genoeg voor de basis van Ajax maar zijn blessure is toch vervelend te noemen. Prima wisselspeler en ik denk dat hij vanuit zijn rol bij Ajax op termijn wel weer een mooie transfer kan maken. Dus rock-bottom volg ik je niet helemaal in.

Wat Amrabat betreft: achteraf is het natuurlijk makkelijker praten. Misschien had Overmars ook nog beter zijn best moeten doen voor Richarlison als er nu 100 miljoen wordt afgewezen voor die jongen. En Diego Lainez had achteraf gezien misschien ook een andere keuze moeten maken. Allemaal achteraf praten. Wellicht was de potentie van Amrabat op dat moment niet zo crystal clear? Ik weet het oprecht niet, heb hem nooit zo gevolgd. Voor hem wel lekker, 5 jaar a 5 miljoen per jaar.

[ Voor 17% gewijzigd door snmght op 31-01-2020 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Sagat schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:45:
[...]

Amrabat was gehaald om El Ahmadi op te volgen en de meesten waren wel overtuigd van zijn kwaliteiten om dat te kunnen.

Wat doen onze prijzenpakkers, die huren kabouter Clasie en laten hun eigen kroonjuweel wegrotten en af en toe als rechtsback invallen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
snmght schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:04:
[...]

Labyad is wellicht niet goed genoeg voor de basis van Ajax maar zijn blessure is toch vervelend te noemen. Prima wisselspeler en ik denk dat hij vanuit zijn rol bij Ajax op termijn wel weer een mooie transfer kan maken. Dus rock-bottom volg ik je niet helemaal in.

Wat Amrabat betreft: achteraf is het natuurlijk makkelijker praten. Misschien had Overmars ook nog beter zijn best moeten doen voor Richarlison als er nu 100 miljoen wordt afgewezen voor die jongen. En Diego Lainez had achteraf gezien misschien ook een andere keuze moeten maken. Allemaal achteraf praten. Wellicht was de potentie van Amrabat op dat moment niet zo crystal clear? Ik weet het oprecht niet, heb hem nooit zo gevolgd. Voor hem wel lekker, 5 jaar a 5 miljoen per jaar.
Nouja, punt dat je hem puur ziet als wisselspeler is al een beetje het punt. Jaren geleden, nog voor hij vertrok bij PSV, dacht ik dat hij best een goeie zou kunnen worden. Nu is hij blijkbaar een wisselspeler. Verder hoef je hier het topic maar door te lezen denk ik om een beetje mee te krijgen hoe er over het algemeen over hem wordt gedacht (favoriet van ten Hag, heeft bij Ajax niks te zoeken).

Anyway, ik weet het ook niet, ik vond hem altijd wel een speler met potentie. Het is op dit moment wel duidelijk (denk ik) dat dat er nooit meer uit gaat komen (als het er inzat) en wat dat betreft is het met spelers soms gewoon moeilijk denk ik.

Ik denk dat Amrabat ook op de een of andere manier niet rendeerde en dat ook bij die volgende club het geval was (I guess) en dat het soms ook gewoon een beetje mee moet zitten. Denk dat velen hem na zijn vertrek uit België ook wel al af hadden geschreven, maar nu de topclubs hem willen zijn er opeens fouten gemaakt in Rotterdam. Dat had men toen hij naar Italië ging waarschijnlijk niet gezegd. Hindsight is 20/20.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:26:
[...]

Amrabat was gehaald om El Ahmadi op te volgen en de meesten waren wel overtuigd van zijn kwaliteiten om dat te kunnen.

Wat doen onze prijzenpakkers, die huren kabouter Clasie en laten hun eigen kroonjuweel wegrotten en af en toe als rechtsback invallen.
Als het hem bij Feyenoord en Club niet lukt, kan het dan niet gewoon aan Amrabat liggen dat ie pas later het licht heeft gezien?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Daley Blind is vrijgegeven door de medische staf en heeft de groepstraining hervat :)

Die gaan we dus gewoon binnenkort weer in actie zien.

[ Voor 55% gewijzigd door VDS91 op 31-01-2020 13:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

VDS91 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:58:
Daley Blind is vrijgegeven door de medische staf en heeft de groepstraining hervat :)

Die gaan we dus gewoon binnenkort weer in actie zien.
Hoop dat hij weer helemaal fit is voor Getafe. Die wedstrijden zijn moeilijk genoeg met een volledig fitte selectie. Zonder fitte selectie hebben we een aardige dosis geluk nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12
toolkist schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:51:
[...]

Als het hem bij Feyenoord en Club niet lukt, kan het dan niet gewoon aan Amrabat liggen dat ie pas later het licht heeft gezien?
Ik denk beide. Ik denk dat Feyenoord en met name Gio hem niet juist hebben behandeld, oa door Clasie te halen en Ambrabat slecht te begeleiden en weinig kansen geven. Ik denk dat Amrabat zelf ook fouten heeft gemaakt, hij schijnt bijv. enorm boos te zijn geworden toen hij de eerste keer niet speelde en heeft in ruim 1500 speelminuten zelden indruk gemaakt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
ph4ge schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:34:
[...]

Ik denk beide. Ik denk dat Feyenoord en met name Gio hem niet juist hebben behandeld, oa door Clasie te halen en Ambrabat slecht te begeleiden en weinig kansen geven. Ik denk dat Amrabat zelf ook fouten heeft gemaakt, hij schijnt bijv. enorm boos te zijn geworden toen hij de eerste keer niet speelde en heeft in ruim 1500 speelminuten zelden indruk gemaakt.
Vooral dat laatste want ik begreep dat hij dat bij al zijn eerdere werkgevers problemen waren. Ik begreep ook echt niet waarom Feyenoord hem haalde met zijn mentaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mogelijk goed nieuws voor de PSV-fans; John de Jong gaat een goed glas whisky inschenken en eens bezinnen over zijn toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
snmght schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:49:
Mogelijk goed nieuws voor de PSV-fans; John de Jong gaat een goed glas whisky inschenken en eens bezinnen over zijn toekomst.
Dan zijn inderdaad alle problemen direct opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Sagat

Is pappa x2!

rikoos schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:46:
[...]

Vooral dat laatste want ik begreep dat hij dat bij al zijn eerdere werkgevers problemen waren. Ik begreep ook echt niet waarom Feyenoord hem haalde met zijn mentaliteit.
Nou ja, in potentie was het een goede speler, dat maakt zijn transfer duidelijk want voor dat bedrag wordt er door anderen dus ook iets in gezien.

En verkeerde plek en hoe je behandeld word.......we zijn mensen en het maakt natuurlijk uit, maar als je een echte topper bent maak je jezelf desondanks toch zo nuttig dat de trainer niet om je heen kan. Uiteindelijk kom je dan normaliter wel op je geprefereerde plek uit.

Clasie is vervelend voor hem, maar hij heeft kansen gehad en niet gepakt. Maar goed, toch nog goed gekomen dus (nou ja, voor de speler dan :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Te Wierik in de zomer naar Derby. Zou die gast echt niet doorhebben dat Cocu niet presteert en de zomer zo niet gaat halen?
Kom je daar lekker binnen als speler van de vorige manager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Hoop dat Cocu het niet haalt bij Derby, en dan maar terug naar PSV. Geef hem een 3 jarig contract, is er in ieder geval weer rust in de tent.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 18-09 07:21
Zo, PSV is helemaal terecht tot op het bot gefileerd door VI.

Al maanden leef ik hier in een soort parallele wereld. Na vanavond weet ik in ieder geval dat ik in de echte wereld woon.

PSV maakt er een teringbende van, en dat durft niemand in Eindhoven hardop te zeggen.

En dan gaan ze het nu hebben over de miraculeuze wederopstanding van De Rotterdammers, onder de bezielende leiding van de kleine generaal. Ik hoor de buren alweer morren. Allemaal de schuld van Van Bommel. *O*

edit: PSV pist ook echt overal naast. De nieuwe aankoop komt niet. Die gaat in Italië spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door mavaros op 31-01-2020 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Maarten_E schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:59:
Hoop dat Cocu het niet haalt bij Derby, en dan maar terug naar PSV. Geef hem een 3 jarig contract, is er in ieder geval weer rust in de tent.
Ik hoop dat je een grapje maakt. Als ik iemand niet terug wil zien bij PSV dan is het wel Cocu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Snowdog schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:31:
[...]

Ik hoop dat je een grapje maakt. Als ik iemand niet terug wil zien bij PSV dan is het wel Cocu...
Mwah, het voetbal was niet geweldig, maar de resultaten waren er wel. En wat ik al zei, het belangrijkste nu is rust in de tent, onder Cocu is er geloof ik geen moment gezeik geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
mavaros schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:27:
PSV maakt er een teringbende van, en dat durft niemand in Eindhoven hardop te zeggen.
Jij toch wel? :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Maarten_E schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:56:
[...]

Mwah, het voetbal was niet geweldig, maar de resultaten waren er wel. En wat ik al zei, het belangrijkste nu is rust in de tent, onder Cocu is er geloof ik geen moment gezeik geweest.
Geen gezeik met Cocu? Cocu gaat echt helemaal niks oplossen ga ik zo gokken. Dat is hetzelfde als dat Ajax de Boer weer zou aannemen, want ja, toen wonnen ze kampioenschappen. Dat het voetbal niet om aan te zien was ....

Nou is er 1 seizoen onder Cocu (imo) wel goed gespeeld (toen Wijnaldum en Depay nog bij PSV speelde), maar buiten dat seizoen was het ook gewoon dik drama. Cocu was een geweldige speler, maar als coach hoef ik hem echt niet meer terug te zien.

Ik had altijd graag Bosz gezien bij PSV (al voordat hij naar Ajax ging), jammer dat die het momenteel te goed doet en zijn contract gaat verlengen (of al verlengd heeft?). Ik ben wel een fan van Boszbal, maar goed, doe mij maar een coach die wil voetballen en niet een coach die op zijn verdediging en individuele kwaliteiten van aanvallers om af en toe een goal te scoren telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Snowdog schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:05:
[...]

Geen gezeik met Cocu? Cocu gaat echt helemaal niks oplossen ga ik zo gokken. Dat is hetzelfde als dat Ajax de Boer weer zou aannemen, want ja, toen wonnen ze kampioenschappen. Dat het voetbal niet om aan te zien was ....

Nou is er 1 seizoen onder Cocu (imo) wel goed gespeeld (toen Wijnaldum en Depay nog bij PSV speelde), maar buiten dat seizoen was het ook gewoon dik drama. Cocu was een geweldige speler, maar als coach hoef ik hem echt niet meer terug te zien.

Ik had altijd graag Bosz gezien bij PSV (al voordat hij naar Ajax ging), jammer dat die het momenteel te goed doet en zijn contract gaat verlengen (of al verlengd heeft?). Ik ben wel een fan van Boszbal, maar goed, doe mij maar een coach die wil voetballen en niet een coach die op zijn verdediging en individuele kwaliteiten van aanvallers om af en toe een goal te scoren telt.
Vanaf het laatste stuk tekst sla je een beetje op hol. <+:)

Bosz heeft helemaal niks bij PSV te zoeken. PSV is een soort Juve of Atletico Madrid. Die denken andersom. Vanuit de verdediging en dan verder in je team door laten stromen.

Bosz speelt als het effe kan met 1 of 2 verdedigers, toen hij bij Heracles of Ajax trainer was. Maar die stonden en staan anders bij PSV. PSV heeft 4 mannetjes nodig om het team te dragen. Van daaruit worden ze gevaarlijk. Dat zit in het DNA van de club. Net als dat Ajax nooit vanaf de PSV wijze zal gaan voetballen. Dat kunnen ze niet.

PSV heeft een soort Dick Advocaat nodig, of een strenge meester.

Die gast uit Drenthe, met die wilde haardos en klushobby, pas prima bij dit zwalkende PSV. Anders neem je Fred Rutten terug. Die heeft ook een hoog knuffelgehalte en is een prima trainer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
mavaros schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:40:
[...]

Vanaf het laatste stuk tekst sla je een beetje op hol. <+:)

Bosz heeft helemaal niks bij PSV te zoeken. PSV is een soort Juve of Atletico Madrid. Die denken andersom. Vanuit de verdediging en dan verder in je team door laten stromen.

Bosz speelt als het effe kan met 1 of 2 verdedigers, toen hij bij Heracles of Ajax trainer was. Maar die stonden en staan anders bij PSV. PSV heeft 4 mannetjes nodig om het team te dragen. Van daaruit worden ze gevaarlijk. Dat zit in het DNA van de club. Net als dat Ajax nooit vanaf de PSV wijze zal gaan voetballen. Dat kunnen ze niet.

PSV heeft een soort Dick Advocaat nodig, of een strenge meester.

Die gast uit Drenthe, met die wilde haardos en klushobby, pas prima bij dit zwalkende PSV. Anders neem je Fred Rutten terug. Die heeft ook een hoog knuffelgehalte en is een prima trainer.
Fred Rutten heeft toch ook nooit wat bereikt met PSV. Dat was ook absoluut geen succes. Advocaat... Groter succes, Europees echter niet en die speelstijlen zijn gewoon niet meer van deze tijd als je succes wil boeken buiten NL.

Die gast uit Drenthe bedoel je vast Gertjan Verbeek, maar die heeft het bij Feyenoord ook niet gebracht. Denk voor het realisme wel een goeie gast, maar niet iemand die het op de rails gaat krijgen.

Verder heeft PSV het de afgelopen jaren (decennia) idd vooral op de defensie bereikt, maar we hebben geen Alex meer en met de huidige verdedigers zit dat er niet meer in. De voorhoede heeft veel meer talent en daar moeten we dan ook op inspelen imo. Als we goede verdedigers hadden dan hadden we dat kunnen overwegen.

Wat betreft Bosz, ik denk dat het zomaar had kunnen werken met beter spel met de voorhoede van PSV. Het enige wat echt ontbrak was goede middenvelders, maar misschien had hij Pereiro aan de praat kunnen krijgen. Either way, ik zou liever Bosz zien falen dan de zoveelste trainer die er niks van bakt en brak voetbal laat zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
mavaros schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:40:
[...]Dat zit in het DNA van de club. Net als dat Ajax nooit vanaf de PSV wijze zal gaan voetballen. Dat kunnen ze niet.
En bovenal: dat willen ze niet!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Ik ga hem weer eens noemen, echter nu voor PSV....Adrie Koster :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:54:
[...]

En bovenal: dat willen ze niet!
Jij hebt de jaren onder de Boer duidelijk gemist.

En overigens is het ook niet zo dat Ajax in de tijd daarvoor zo'n ander spelletje speelde dan de overige clubs (waaronder PSV). Vast nog een aandenken uit de tijd dat Ajax ooit een CL won ofzo.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Snowdog schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:58:
[...]Jij hebt de jaren onder de Boer duidelijk gemist.
Niet gemist en ook niet gemist. :)
En overigens is het ook niet zo dat Ajax in de tijd daarvoor zo'n ander spelletje speelde dan de overige clubs (waaronder PSV). Vast nog een aandenken uit de tijd dat Ajax ooit een CL won ofzo.
Ach arme jongen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Snowdog schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:53:
[...]

Fred Rutten heeft toch ook nooit wat bereikt met PSV. Dat was ook absoluut geen succes. Advocaat... Groter succes, Europees echter niet en die speelstijlen zijn gewoon niet meer van deze tijd als je succes wil boeken buiten NL.

Die gast uit Drenthe bedoel je vast Gertjan Verbeek, maar die heeft het bij Feyenoord ook niet gebracht. Denk voor het realisme wel een goeie gast, maar niet iemand die het op de rails gaat krijgen.

Verder heeft PSV het de afgelopen jaren (decennia) idd vooral op de defensie bereikt, maar we hebben geen Alex meer en met de huidige verdedigers zit dat er niet meer in. De voorhoede heeft veel meer talent en daar moeten we dan ook op inspelen imo. Als we goede verdedigers hadden dan hadden we dat kunnen overwegen.

Wat betreft Bosz, ik denk dat het zomaar had kunnen werken met beter spel met de voorhoede van PSV. Het enige wat echt ontbrak was goede middenvelders, maar misschien had hij Pereiro aan de praat kunnen krijgen. Either way, ik zou liever Bosz zien falen dan de zoveelste trainer die er niks van bakt en brak voetbal laat zien.
Nu ik zo effe loop te denken, zou een Bosz misschien wel kunnen werken. Verandering van spijs doet eten.

Ik kijk alleen wel als het erom aankomt met een Ajaxbril naar het leven. PSV mag best floreren, maar niet ten koste van Ajax.

Bosz is gewoon van ons en hoort niet de vijand up and running te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
mavaros schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 23:16:
[...]

Nu ik zo effe loop te denken, zou een Bosz misschien wel kunnen werken. Verandering van spijs doet eten.

Ik kijk alleen wel als het erom aankomt met een Ajaxbril naar het leven. PSV mag best floreren, maar niet ten koste van Ajax.

Bosz is gewoon van ons en hoort niet de vijand up and running te maken.
Bosz is gewoon van ons?
Als speler heeft hij nog nooit bij Ajax gespeeld, sterker, het grootste gedeelte van zijn carriere heeft hij bij Feyenoord (de horror!) gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55

edit: PSV pist ook echt overal naast. De nieuwe aankoop komt niet. Die gaat in Italië spelen.
Wie? Die linksback van Milan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Deadsy schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 23:23:
[...]

Wie? Die linksback van Milan?
Nee, die andere die in Calgiari gaat voetballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 00:29:
[...]

Heb je het nu over een aankoop of een verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
PSV heeft die ene knakker binnen. Een linksback.

PSV was ook met een andere aankoop bezig. Zijn naam weet ik zo even niet, maar die aankoop is mislukt. Die gaat dus nu in Italië spelen.

Edit: Die andere aankoop is dus een verkoop. Ik had het dus mis, omdat ik zaken maar half lees.

[ Voor 21% gewijzigd door mavaros op 01-02-2020 10:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 00:38:
PSV was ook met een andere aankoop bezig. Zijn naam weet ik zo even niet, maar die aankoop is mislukt. Die gaat dus nu in Italië spelen.
Hier is weinig aan te volgen op deze manier.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

mavaros schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 00:29:
[...]
mavaros schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 00:38:
Serieus, als je niet eens vage geruchten kunt reproduceren, dan kun je misschien beter niets zeggen 8)7

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 01:00:
[...]

Hier is weinig aan te volgen op deze manier.
Enige wat te bedenken valt is v. Aanholt maar de enige die ik bij Cagliari zie staan nu is Gaston Pereiro voor 2 miljoen. Rodriguez zou wel binnen moeten zijn en terecht enkel gehuurd ...
Moet gelijk weer denken aan 15 miljoen voor Bruma _O- . Ik dacht dat ie transfervrij was gekomen in het begin.

Edit: ondertussen Brenet uitgeleend aan Vitesse, had je als PSV ook nog kunnen terughalen dus.

[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 01-02-2020 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
OMX2000 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:39:
[...]

Dat zegt toch niemand. Maar het is wel opvallend dat hij heel vaak een slecht draaiend team weer op gang weet te krijgen. Dus het is geen volslagen pannenkoek. Sterker nog er loopt in Nederland misschien wel geen een betere trainer in de eredivisie rond.
Nou, er loopt toch een behoorlijk percentage Rotterdammers rond, die denken dat J.C. weer op aarde is neergedaald. ;)

Een paar jaar geleden werd Advocaat door Sparta binnengehaald als verlosser. Dat ging helemaal verkeerd. Ik moet wel toegeven, dat ze bij Sparta elke paar jaar een verlosser menen te hebben gevonden. Meestal loopt dat dan niet helemaal volgens plan.

Advocaat is geen slechte coach, en heeft op dit moment de mazzel aan zijn kont hangen. Dat werkt voor die club uit De Kuip heel aardig, maar het zou wel heel cru zijn, wanneer ze straks op de Coolsingel met een schaal staan te juichen, om gelijktijdig een dikke vinger naar Ajax op te steken.

Voor nu is Advocaat de redding. Voor morgen voorzie ik toch een strijd om bovenaan het rechterrijtje te eindigen. Dat is net zo erg, als die 6-2 overwinning. Je weet gewoon dat het voor eventjes erg goed gaat, maar dat daarna het ravijn wacht.

Edit: Overigens dook vanochtend de naam van Van Gaal op. Of je die in Rotterdam of bij PSV wilt, is een ander verhaal, maar een PSV zou zo iemand heel goed kunnen gebruiken. Daarnaast is het voor de buitenstaander altijd leuk om Van Gaal weer te zien orakelen.

[ Voor 9% gewijzigd door mavaros op 01-02-2020 10:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

mavaros schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:02:
[...]

Nou, er loopt toch een behoorlijk percentage Rotterdammers rond, die denken dat J.C. weer op aarde is neergedaald. ;)

Een paar jaar geleden werd Advocaat door Sparta binnengehaald als verlosser. Dat ging helemaal verkeerd. Ik moet wel toegeven, dat ze bij Sparta elke paar jaar een verlosser menen te hebben gevonden. Meestal loopt dat dan niet helemaal volgens plan.

Advocaat is geen slechte coach, en heeft op dit moment de mazzel aan zijn kont hangen. Dat werkt voor die club uit De Kuip heel aardig, maar het zou wel heel cru zijn, wanneer ze straks op de Coolsingel met een schaal staan te juichen, om gelijktijdig een dikke vinger naar Ajax op te steken.

Voor nu is Advocaat de redding. Voor morgen voorzie ik toch een strijd om bovenaan het rechterrijtje te eindigen. Dat is net zo erg, als die 6-2 overwinning. Je weet gewoon dat het voor eventjes erg goed gaat, maar dat daarna het ravijn wacht.

Edit: Overigens dook vanochtend de naam van Van Gaal op. Of je die in Rotterdam of bij PSV wilt, is een ander verhaal, maar een PSV zou zo iemand heel goed kunnen gebruiken. Daarnaast is het voor de buitenstaander altijd leuk om Van Gaal weer te zien orakelen.
Tsja maar gezien je voorgaande posts kan het ook om Frank de Boer gaan als nieuwe coach van Sparta natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
apis29 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 01:27:
[...]

Edit: ondertussen Brenet uitgeleend aan Vitesse, had je als PSV ook nog kunnen terughalen dus.
Is brenet nog van psv? Ok tis een rb maar een slechte lb zal hij toch niet zijn? Ik vond hem niet slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:42
Harribo schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 11:57:
[...]

Is brenet nog van psv? Ok tis een rb maar een slechte lb zal hij toch niet zijn? Ik vond hem niet slecht.
Brenet was best slecht hoor :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
snmght schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:34:
[...]

Tsja maar gezien je voorgaande posts kan het ook om Frank de Boer gaan als nieuwe coach van Sparta natuurlijk.
Ik heb mijn voorgaande post aangepast. Je haalt makkelijk al die Zuid Amerikanen door de war.

Maar goed, ik heb een streep door mijn eerdere reactie gezet. Ik hoop dat het genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vond ik wel meevallen. Ik kijk ook wat daarna kwam.
Die 2 cv's van psv zijn traag, handig ook als je een brenet erbij hebt die snel is.

Baumgartl... Die naam werkt nu bij menigeen op de lachspieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 11:57:
[...]

Brenet is van Hoffenheim tegenwoordig. Heeft ook regelmatig als linksback gespeeld bij PSV en uiteindelijk best verdienstelijk nog voor een RB (maar wil hij zelf nog wel naar PSV terug? Je komt tenslotte als mislukkeling terug op het oude nest als je verhuurd wordt door de club waar je naartoe ging ...).
Rodriguez was bij Wolfsburg echt een hele goede linksback, had hem niet vinden misstaan bij Barcelona toen (was nog voor Jordi Alba erbij kwam denk ik dan). Uiteindelijk misschien wel te lang blijven hangen bij Wolfsburg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
apis29 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 16:13:
[...]

Brenet is van Hoffenheim tegenwoordig. Heeft ook regelmatig als linksback gespeeld bij PSV en uiteindelijk best verdienstelijk nog voor een RB (maar wil hij zelf nog wel naar PSV terug? Je komt tenslotte als mislukkeling terug op het oude nest als je verhuurd wordt door de club waar je naartoe ging ...).
Rodriguez was bij Wolfsburg echt een hele goede linksback, had hem niet vinden misstaan bij Barcelona toen (was nog voor Jordi Alba erbij kwam denk ik dan). Uiteindelijk misschien wel te lang blijven hangen bij Wolfsburg
En we lullen maar verder over de verdediging van PSV en wie daar moet spelen.

PSV heeft maar een probleem. Ze hebben geen echte killerspits. Zoiemand die 30+ doelpunten per seizoen in de goal schiet. Een soort Romario of Ronaldo, Bosman of die Belg van een poos geleden. Regel je dat, dan hebben wij, de tegenstanders, een verdomd rottige ploeg tegenover ons staan. Dan kan Ajax niet meer met een Veltman over de groene weides heen dartelen en daarmee wegkomen.

PSV moet terug naar zijn oude wortels.

Die nieuwe aankoop lijkt mij best goed, maar je kan van bijna iedere voetballer een verdediger maken, dus het is een beetje weggegooid geld. Je had ook een nog niet ondekt talent uit China kunnen halen. Dan was je voor een appel en een ei klaar geweest.

We gaan het wel zien. Ik heb er een hard hoofd in, maar ik ben dan ook geen fan. Zelfs de overbuurman hangt zijn PSV-vlag niet meer elke dag op. Ook die is de moed verloren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ondertussen lijkt de media ervan overtuigd dat Ajax even met 2 vingers in de neus 5-0 gaat winnen... Hebben ze Ajax zeker niet zien spelen de laatste tijd?

Faber hoeft het whiteboard in de kleedkamer maar vol te plakken met krantenkoppen om de boel te motiveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Ajax psv is weer een wedstrijd op zich, dat is altijd zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09
toolkist schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 17:40:
Ondertussen lijkt de media ervan overtuigd dat Ajax even met 2 vingers in de neus 5-0 gaat winnen... Hebben ze Ajax zeker niet zien spelen de laatste tijd?

Faber hoeft het whiteboard in de kleedkamer maar vol te plakken met krantenkoppen om de boel te motiveren.
Alles hangt af van de keuzes van ETH. In principe heeft hij elf spelers waarmee hij een goede kans maakt tegen PSV. Kiezen voor Veltman, Siem en Mazraoui beïnvloed die kans negatief.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Kokcu ernaast gezet voor die ozyakup.

Jammer van de jeugd, maar Kokcu liep al een tijd naar de bank te solliciteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:00
Leon Zwiers schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 18:48:
Kokcu ernaast gezet voor die ozyakup.

Jammer van de jeugd, maar Kokcu liep al een tijd naar de bank te solliciteren.
Volgens AD is Kokcu geblesseerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Sempy schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:01:
[...]

Volgens AD is Kokcu geblesseerd.
Evenals NU.nl.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Martinusz schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 17:59:
Ajax psv is weer een wedstrijd op zich, dat is altijd zo.
Inderdaad. Allebei ook niet in vorm, dus zal ook wel een vermakelijke wedstrijd worden.
Ik ga voor 2-2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
Nou, we zijn begonnen. Eens zien hoe het gaat met die Ozyakup erbij.

Edit:
GOED DUS! *O* *O* *O*

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 01-02-2020 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Lekker hoor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Snel wisselen, kan nooit meer beter :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

En bedankt Tom! Kansloos trage actie, kadootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Die Ozzy speelt lekker tot nu toe. Veel diepgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Jorgensen weer abominabel.

Die mag wel banken voor die Bozenik. Kan die alvast wennen. Minder dan Jorgensen zal ie niet presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor de rest is het wel heel erg slecht hoor. Maar goed dat Emmen nog minder is.

Feyenoord moet imho echt naar onderen kijken en niet meer naar boven. Komen nog wel wat lastigere potten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
https://streamable.com/9tand
Feyenoord 1-0 FC Emmen : Oğuzhan Özyakup 2'

Commentator gaat ook even uit zijn dak.

[ Voor 43% gewijzigd door DoeEensGek op 01-02-2020 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PWM schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:23:
Voor de rest is het wel heel erg slecht hoor. Maar goed dat Emmen nog minder is.

Feyenoord moet imho echt naar onderen kijken en niet meer naar boven. Komen nog wel wat lastigere potten aan.
Er wordt af en toe echt wel leuk gecombineerd. Maar zolang je achterin Fer Botteghin en Geertruida hebt rondlopen en Jorgensen in de spits gaat het niet beter worden natuurlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:23:

Scheelt dat Emmen eerste helft uit altijd dramatisch speelt. Tweede helft veelal stuk beter. Hopelijk dit keer weer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Vos schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:27:
[...]

Scheelt dat Emmen eerste helft uit altijd dramatisch speelt. Tweede helft veelal stuk beter. Hopelijk dit keer weer ;)
Hetzelfde kan de laatste tijd over Feyenoord gemeld worden :P
Zal nog spannend worden.

Edit:
Nou @Vos het is nog steeds van beide kanten dramatisch :+

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 01-02-2020 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:28:
[...]

Hetzelfde kan de laatste tijd over Feyenoord gemeld worden :P
Zal nog spannend worden.

Edit:
Nou @Vos het is nog steeds van beide kanten dramatisch :+
Kan niet meer volledig kijken, zag wel twee grote kansen voor Emmen :p
Ow buitenspel die laatste lees ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 01-02-2020 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vos schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 21:07:
[...]

Kan niet meer volledig kijken, zag wel twee grote kansen voor Emmen :p
2-0 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
Emmen had in de 47ste minuut volgens mij, gewoon de bal moeten afspreken, dan was het een doelpunt geweest, maar hij ging voor eigen succes. Dan nu 2-0.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Was vorige pot ook, hopelijk nu weer 3-3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Snap dan persoonlijk weer compleet niets van het inbrengen van die waardeloze Tapia......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoezo zou die vrije trap ter discussie staan. Die speler van Emmen maakt gewoon een domme overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PWM schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 21:10:
Hoezo zou die vrije trap ter discussie staan. Die speler van Emmen maakt gewoon een domme overtreding.
Niet op de commentator letten. Is een van de slechtere. Die roeptoetert altijd maar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Pec Groningen, wil ik 1 ding kwijt : Vreselijk dat kunstgras

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56
Even over Berghuis, hoe goed vinden jullie hem? Beste man Feyenoord, hhhm... En als je hem naast Depay legt? En is er uberhaupt grote kans dat die naar de Ek meemag met Koeman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Op dit moment is Berghuis overduidelijk beter dan Depay. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56
Goh, ik lig dubbel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:14
Man man man wat was Berghuis slecht zeg.
Liep met zijn ziel onder zijn arm, was duidelijk gefrustreerd dat bepaalde zaken en status bij onze nieuwe middenvelder lag.

Vooral na de wissel, Jorgensen > Bozenik. Hij gaf duidelijk de bal in het midden om maar te zorgen dat die jongen niet scoorde bij zijn debuut.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
TerrorSource schreef op zondag 2 februari 2020 @ 00:29:
Man man man wat was Berghuis slecht zeg.
Liep met zijn ziel onder zijn arm, was duidelijk gefrustreerd dat bepaalde zaken en status bij onze nieuwe middenvelder lag.

Vooral na de wissel, Jorgensen > Bozenik. Hij gaf duidelijk de bal in het midden om maar te zorgen dat die jongen niet scoorde bij zijn debuut.
Ergens hoopte ik dan ook dat het geklap van Bozenik cynisch was. Gok van niet, maar het zou wel een goeie binnenkomer zijn :+

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:14
LAD93 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 00:31:
[...]

Ergens hoopte ik dan ook dat het geklap van Bozenik cynisch was. Gok van niet, maar het zou wel een goeie binnenkomer zijn :+
Later, bijna aan het einde van de wedstrijd probeerde Bozenik het zelf. Ging Berghuis van die wegwerp gebaren maken omdat hij vond dat hij ook aangespeeld kon worden. Nou dat ging niet en groot gelijk dat Bozenik zelf probeerde.

Merkte wel veel meer jagen door Bozenik in de spits. Waar Toornstra dat in de eerste helft voornamelijk deed was het na de spits wissel Bozenik. Fijn binnenkomen. Gretig en op jacht naar doelpunt!

Man of the match was voor mij toch wel Malacia. Creatief uitverdedigen in de kleine ruimte en met dubbele dekking. 2nd best was Toornstra.

Worst: Berghuis, 2nd worst Jorgensen.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Volgens de TG begint ETH met Eiting en Gravenberch in de basis. Wat een gemiste kans zeg om die twee vorige week in Groningen al niet spelritme op te laten doen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Aangaande de selectie van psv nu en faber die aangeeft eventueel wat nieuws te gaan proberen.

Wat denken jullie dat met huidig materiaal d'r beste formatie is? Ik neig naar een 4411. Want een 352 klinkt leuk maar daar heb je veel te veel buitenspelers voor. 343 zou wellicht kunnen maar is niet ideaal voor Ihattaren. Ik denk serieus dat 4411 met Sam in spits en Ihattaren er achter iets kan zijn.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leoon. schreef op zondag 2 februari 2020 @ 11:15:
Aangaande de selectie van psv nu en faber die aangeeft eventueel wat nieuws te gaan proberen.

Wat denken jullie dat met huidig materiaal d'r beste formatie is? Ik neig naar een 4411. Want een 352 klinkt leuk maar daar heb je veel te veel buitenspelers voor. 343 zou wellicht kunnen maar is niet ideaal voor Ihattaren. Ik denk serieus dat 4411 met Sam in spits en Ihattaren er achter iets kan zijn.
Hij zal het achterin wel dicht gaan timmeren, dus zal wel iets van 4-5-1 worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:28

gws24

Thinking is hard!

ephymerous schreef op zondag 2 februari 2020 @ 10:41:
Volgens de TG begint ETH met Eiting en Gravenberch in de basis. Wat een gemiste kans zeg om die twee vorige week in Groningen al niet spelritme op te laten doen.
:? Gravenberch stond tegen Groningen in de basis en Eiting is ingevallen..

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
gws24 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 11:26:
[...]

:? Gravenberch stond tegen Groningen in de basis en Eiting is ingevallen..
Zonde toch dat een groot deel van de wedstrijd Siem speelde? :?

Fox meldt overigens Promes op 10.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:28

gws24

Thinking is hard!

ephymerous schreef op zondag 2 februari 2020 @ 11:27:
[...]

Zonde toch dat een groot deel van de wedstrijd Siem speelde? :?

Fox meldt overigens Promes op 10.
Dat ben ik met je eens maar die andere twee hebben gewoon hun minuten gemaakt. Denk dat we dan een andere definitie van spelritme hebben ;)

[ Voor 9% gewijzigd door gws24 op 02-02-2020 11:31 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

toolkist schreef op zondag 2 februari 2020 @ 11:24:
[...]

Hij zal het achterin wel dicht gaan timmeren, dus zal wel iets van 4-5-1 worden ofzo.
Een 451 of 4231 zou idd ook kunnen. Rosario en hendrix als blok(je) ;) van 2. Kun je Ihattaren op 10 achter lammers en dan bruma gakpo doan keuze maken de twee beste op de flanken.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Blessure in Tilburg, Blom heeft het veld na 10 minuten moeten verlaten met een kuitblessure.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gynnad schreef op zondag 2 februari 2020 @ 12:54:
Blessure in Tilburg, Blom heeft het veld na 10 minuten moeten verlaten met een kuitblessure.
Ai. Verstapte die zich? 4e neemt 't dan over toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
Dat Willem II heeft vandaag alweer een puike wedstrijd gespeeld.

Wat een seizoen draaien ze daar in Tilburg. Je moet je als fan toch zo ongeveer als een aap met zeven lullen voelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
Opstelling Ajax: Onana; Dest, Veltman, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Eiting, Van de Beek; Tadic, Babel, Promes.

Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli; Rosario, Hendrix, Ihattaren; Bruma, Lammers, Gakpo

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPxwzrMXUAEEyUm?format=jpg&name=small
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/DZsCWTWK/image.jpg

De vraag is natuurlijk, gaan we pizza of shoarma eten. :9

[ Voor 42% gewijzigd door DoeEensGek op 02-02-2020 15:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Shoarmapizza? :+

Toch geen Traore dus, ben benieuwd. Zowel Tadic als Babel voorin was tot dusver vrij statisch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op zondag 2 februari 2020 @ 15:51:
Toch geen Traore dus, ben benieuwd. Zowel Tadic als Babel voorin was tot dusver vrij statisch.
Had toch stiekem op Traore gehoopt voor de nodige dynamiek en kracht voorin. Inderdaad vrij statisch nu. Ben benieuwd. Al die euforie die ik het en der lees en hoor vind ik een slecht voorteken. Eigenlijk kan Ajax alleen maar verliezen. Zelfs met klinkende cijfers winnen zal als logisch worden afgedaan. PSV daar in tegen heeft niks te verliezen, bij velen zal een verlies tegen Ajax in de Arena al zijn ingecalculeerd gezien de huidige vorm en crisis binnen de club.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1 ... 117 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken