Het is nog kalmpjes hier.
Ja op langs de lijn, gister, alweer van Feyenoord kan wel ns ver gaan komen....onzin IMO. Maarr over W2 niks, tja dat is je lot als kleine club.mavaros schreef op zondag 2 februari 2020 @ 14:37:
Dat Willem II heeft vandaag alweer een puike wedstrijd gespeeld.
Wat een seizoen draaien ze daar in Tilburg. Je moet je als fan toch zo ongeveer als een aap met zeven lullen voelen.
Oja, en ADO gaat het moeilijk krijgen.
Waar?? gimme gimme.
[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 02-02-2020 16:31 ]
@Sjah aan de andere kant bij Feyenoord denken ze gelijk weer aan het kampioenschap. Bij zo'n kleinere club blijven ze toch wat meer nuchter. Heb je ook minder van die onzin verhalen, zo verkeerd is dat niet.
Broodje kroket.DoeEensGek schreef op zondag 2 februari 2020 @ 15:33:
Opstelling Ajax: Onana; Dest, Veltman, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Eiting, Van de Beek; Tadic, Babel, Promes.
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli; Rosario, Hendrix, Ihattaren; Bruma, Lammers, Gakpo
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De vraag is natuurlijk, gaan we pizza of shoarma eten.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
KapsalonDoeEensGek schreef op zondag 2 februari 2020 @ 15:33:
Opstelling Ajax: Onana; Dest, Veltman, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Eiting, Van de Beek; Tadic, Babel, Promes.
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli; Rosario, Hendrix, Ihattaren; Bruma, Lammers, Gakpo
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja, bij wie, laat maar zien wie het heeft over het kampioenschapDoeEensGek schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:36:
@Sjah aan de andere kant bij Feyenoord denken ze gelijk weer aan het kampioenschap. Bij zo'n kleinere club blijven ze toch wat meer nuchter. Heb je ook minder van die onzin verhalen, zo verkeerd is dat niet.
Pizza!DoeEensGek schreef op zondag 2 februari 2020 @ 15:33:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toornstra over kampioenschap: 'Je moet altijd blijven dromen'PWM schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:40:
[...]
Ja, bij wie, laat maar zien wie het heeft over het kampioenschap
Ik bedoel niet alleen de spelers hè, ik bedoel ook de media en fans. Bij AZ en W2 is het veel rustiger. Het voordeel van een kleine club tegenover een grote club.
PSV staat er vlak achter en daar gaat het ook niet over het kampioenschap. Zal meer met de huidige vorm te maken hebben.DoeEensGek schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:43:
[...]
Toornstra over kampioenschap: 'Je moet altijd blijven dromen'
Ik bedoel niet alleen de spelers hè, ik bedoel ook de media en fans. Bij AZ en W2 is het veel rustiger. Het voordeel van een kleine club tegenover een grote club.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoezo knalvuurwerk verbod?
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 02-02-2020 16:47 ]
2 ploegen die niet in vorm zijn. Kan alle kanten op.
Dat is precies wat ik bedoelde.ph4ge schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:45:
[...]
PSV staat er vlak achter en daar gaat het ook niet over het kampioenschap. Zal meer met de huidige vorm te maken hebben.
Kan iemand hem helpen met zijn veters?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Misschien de Ajacied die hem uit trapte?OPSLAGHOND schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:49:
Kan iemand hem helpen met zijn veters?
10-0-0 opstelling, wat een lef.
Hou op. PSV zette net echt wel hoog druk op Ajax.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zo verdedigend staat Ajax nu ook weer niet.OPSLAGHOND schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:53:
Dat valt toch best mee?OPSLAGHOND schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:53:
Het is dat Eiting nogal slordig speelt, anders waren er nog wel meer kansen geweest voor Ajax. PSV gaat weggespeeld worden
Gravenberch heeft nog geen bal goed aangenomen. De rest is iedereen mooi scherp bij Ajax.
Bruma serieus. Die kan met de f-jes nog niet mee..
Al een aantal keer onnodig balverlies van Gravenberch, hopelijk schud hij snel alle nervositeit uit zijn lichaam want kan en moet beter.
Verder vond ik Veltman ook nog niet veel uitstralen de paar keer dat hij aan de bal was of moest verdedigen.
Verder vond ik Veltman ook nog niet veel uitstralen de paar keer dat hij aan de bal was of moest verdedigen.
Bruma spreekt de taal volgens mij niet, maar hij begrijpt het spel wat de rest probeert te spelen ook niet. Zo jammer.sNielz123 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:58:
1x onnodig, de andere twee keer werd ie klote aangespeeld toch?Pompi schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:59:
Al een aantal keer onnodig balverlies van Gravenberch, hopelijk schud hij snel alle nervositeit uit zijn lichaam want kan en moet beter.
Hoe vinden de Ajax supporters het hier dat PSV de Ajacied Bruma heeft opgesteld? Is om het jullie wat makkelijker te maken. Haalt alle snelheid uit PSV aanvallen en speelt bij voorkeur naar een Ajacied (en doet dat beter dan sommige Ajacieden).
De bedoeling bij voetbal is om doelpunten te maken.Hupske schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:54:
Hou op. PSV zette net echt wel hoog druk op Ajax.
Hoog druk zetten is een nutteloos tijdverdrijf. Je houdt alleen Ajax tegen, maar je moet ook een keer gaan voetballen. Dat mis ik bij PSV.
De keer dat hij de bal goed aanneemt en weg draait maar daardoor vol op 2 PSV'ers draait waarbij een kaatst misschien beter was en daarnaast ook 1x dat hij de bal goed aangespeeld krijgt maar de bal van zijn voet laat springen. Deze staan mij nog bij, maar zoals ik al zeg is het denk ik meer nervositeit dan dat hij het niet kan en dat is ook niet gek bij een 17 jarige in zijn eerste grote wedstrijd.toolkist schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:01:
[...]
1x onnodig, de andere twee keer werd ie klote aangespeeld toch?
Ja heel fijn, aardig van Faber om hem op te stellenElPaco schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:04:
Hoe vinden de Ajax supporters het hier dat PSV de Ajacied Bruma heeft opgesteld? Is om het jullie wat makkelijker te maken. Haalt alle snelheid uit PSV aanvallen en speelt bij voorkeur naar een Ajacied (en doet dat beter dan sommige Ajacieden).
Misschien kunnen ze het doeltje van PSV wat kleiner maken om het eerlijker te maken. Werkt bij de f-jes van hockey ook erg goed...sNielz123 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:58:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zuivere overtreding toch op Tadic randje 16? Geen bal gespeeld, wordt vol in de rug gelopen...
Gravenberch maximaal 45 minuten op deze manier. Erg slordig en nul snelheid in het spel met hem.
Eens, het spel oogt van beide kanten zeer rommelig. Het lijkt wel alsof het tempo te hoog is voor de meeste spelers.Leon Zwiers schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:04:
Beide kanten nog slordig, maar Ajax duidelijk de betere
Gewoon laten staan ook op 'deze manier'.Vos schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:06:
Gravenberch maximaal 45 minuten op deze manier. Erg slordig en nul snelheid in het spel met hem.
Wil je graag dat Siem erin komt ofzo?
Die zien we inderdaad in de 2e helft niet meer terugkomenVos schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:06:
Marin of Ekkelenkamp, zal niet echt minder worden als hij zo speelttoolkist schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:07:
[...]
Gewoon laten staan ook op 'deze manier'.
Wil je graag dat Siem erin komt ofzo?
Of misschien Mazraoui.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 02-02-2020 17:09 ]
Holy shit wat is PSV slecht, dit moet gewoon 3-0 worden.....
Snap niet dat Schuurs gewoon speelt en Martinez op de plek van Gravenberch.
Tis eerder Eiting die totaal het overzicht mist. Geeft nu binnen 1 minuut 2 waardeloze ballen terwijl er diverse spelers helemaal vrij staan en hij alle tijd had.
Precies. Die eiting speelt erg matig.toolkist schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:10:
Tis eerder Eiting die totaal het overzicht mist. Geeft nu binnen 1 minuut 2 waardeloze ballen terwijl er diverse spelers helemaal vrij staan en hij alle tijd had.
Verder een halve schiettent. De 1-0 kan niet lang uitblijven
Bijzonder dat Ajax nog geen doelpunt heeft gemaakt. Kansen zijn er absoluut.
⏩ PVOutput☀️
Dat was even een schiettent. Wat een kwaliteit verschil zeg. Toch zie ik het nog mis gaan voor Ajax.
Ga dat eens even snel afkloppen.Hupske schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:11:
Toch zie ik het nog mis gaan voor Ajax.
Als het spelbeeld zo blijft wordt het 40 doelpogingen voor Ajax en 0 voor PSV, maar we gaan het zienQu3st schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:12:
Hoeveel kansen wil je hebben zeg?

Dat snap ik heel erg goed. Twee slechte ballen en meteen om een wissel roepen en dan het halve team omgooien? Sowieso wil ten Hag een linkspoot als LCV.Hupske schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:09:
Snap niet dat Schuurs gewoon speelt en Martinez op de plek van Gravenberch.
Gravenberch is het grootste talent wat we hebben momenteel (Unuvar en Hansen zijn nog te jong en te licht), dus moet speeltijd krijgen om dit eruit te krijgen. Dat leer je niet op de training.
Wilde zeggen 40-1 nu. Maar hendrikx schiet over. Dus geen doel poging.Krukar schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:13:
[...]
Als het spelbeeld zo blijft wordt het 40 doelpogingen voor Ajax en 0 voor PSV, maar we gaan het zien
Wel een doelpoging maar geen poging op doelHupske schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:14:
[...]
Wilde zeggen 40-1 nu. Maar hendrikx schiet over. Dus geen doel poging.
Volgens mij geldt zoiets niet als doelpoging in de statistiek, er staat dan schoten: 1, schoten op doel: 0.
Hoe is het met de balbezit percentages? Heb het gevoel dat PSV nog geen 2 minuten de bal heeft gehad
Het is wel een doelpoging, althans daar ga ik vanuit bij HendrixKrukar schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:16:
[...]
Volgens mij geldt zoiets niet als doelpoging in de statistiek, er staat dan schoten: 1, schoten op doel: 0.
70-30 op het moment.Leon Zwiers schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:16:
Hoe is het met de balbezit percentages? Heb het gevoel dat PSV nog geen 2 minuten de bal heeft gehad
Er stond net 70% voor Ajax. 30% voor PSVLeon Zwiers schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:16:
Een schot is een doelpoging waarbij de schoten op doel een subset is van de doelpogingenKrukar schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:16:
[...]
Uiteindelijk tellen de goalsLeon Zwiers schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:16:
Je mag wel iets luchtiger in t leven staan voor een grapje
Dit moet wel het slechtste PSV van de laatste 10 jaar zijn. Raar dat ze in de eerste seizoenshelft afhankelijk mee kwamen.
Hands?
Ga ik nu heel veel mensen boos maken als ik zeg dat ze toen nog een redelijke coach hadden?PWM schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:17:
Dit moet wel het slechtste PSV van de laatste 10 jaar zijn. Raar dat ze in de eerste seizoenshelft afhankelijk mee kwamen.
Kuipers met zn eigen regels.... 100% hands
Nee was erbuiten dus geen penalty check of rood.Terranova schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:18:
Hier moet de VAR toch over beslissen?
[ Voor 70% gewijzigd door toolkist op 02-02-2020 17:19 ]
Oh ja, bal moet eerst stil liggen voordat VAR mag. Maar blijkbaar is de VAR ook blind
Blind zit op de trbuneTerranova schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:19:
Oh ja, bal moet eerst stil liggen voordat VAR mag. Maar blijkbaar is de VAR ook blind
Maak die handsbal nou gewoon een andere straf. Dan zijn we van het gezeik af of het wel of geen hands is.
Unnur houdt zijn stal op dit moment nog knap schoon. Doet die weer netjes.
Zeg dat nog eensHupske schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:21:
Unnur houdt zijn stal op dit moment nog knap schoon. Doet die weer netjes.
Verdiende voorsprong
Hun aanval zat in een echt lekkere flow. Dat het middenveld en de verdediging zwak was wist iedereen wel.PWM schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:17:
Helpt dan ook niet dat je de trainer waar de spelers blijkbaar gek op waren weg stuurt.
1-0 Promesssssss
Of naar Unnerstall?PWM schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:22:
Promes jongen, loopt eerst eens naar vd Beek met je rare dansje. Die deed 99%.
⏩ PVOutput☀️
Lekkere rush van vd Beek!
Op basis van de eerste 35 minuten een meer dan terechte voorsprong.
Op basis van de eerste 35 minuten een meer dan terechte voorsprong.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lekker hoor 
Meer dan verdient
Meer dan verdient
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klopt, maar was uiteindelijk wel de bal kwijt, lucky voorzetPWM schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:22:
Promes jongen, loopt eerst eens naar vd Beek met je rare dansje. Die deed 99%.
Goed planVos schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:23:
Shit was net naar de wc! Ik ga zo maar weer eens!
Je hebt toch wel last van je maag he?Vos schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:23:
Shit was net naar de wc! Ik ga zo maar weer eens!

PSV gaat over op plan B, de platte kar wordt weer naar binnen gereden in Eindhoven
Nog meer open deuren?OPSLAGHOND schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:21:
Verdiende voorsprong
Gewoon verhuren tijdens carnaval, kun je wellicht een versterking van halenKrukar schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:25:
PSV gaat over op plan B, de platte kar wordt weer naar binnen gereden in Eindhoven
De mobiele eenheid wordt alvast warm gedraaid?
⏩ PVOutput☀️
Bergwijn zal wel blij zijn dat hij over 4 minuten bij Tottenham in de basis mag beginnen en niet hier heen en weer hoeft te rennen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken