Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Bergwijn 32 miljoen vind ik een prima prijs.
Tuurlijk, prachtige statistieken, maar niet in zijn eentje.
Hij heeft toch ook niet het verschil kunnen maken voor psv de afgelopen wedstrijden.
Hoewel ik hem toen wel vaak de meest gevaarlijke psv-er vond.

Ik vind Gakbo trouwens ook elke week goed spelen. Als hij nu wat een killer instinct zou hebben en zich ontwikkelt, zou hij volgens mij een topper kunnen worden. Heb hem hoger zitten dan ihatarren die ik minder dreigend vind. Wel ff afgeven aan Lammers de volgende keer

Heerlijk suffe pot dat fortuna feyenoord...

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 28-01-2020 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoe is dat geen penalty :? Scheidsrechter staat er bovenop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nou nou Fer, dat mag wel wat vriendelijker ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Feyenoord wint de CL... oh wacht in de verlenging van Fortuna :+

Slecht verdedigd van Fortuna.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Poeh stond Fortuna daar ff verkeerd, 3 man vrij bij 2e paal. Jammer, wilde wel penals zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Zo, Bijlow mag wel een bloemetje, met kunst en vliegwerk houdt hij z'n doel schoon zodat nota bene Narsingh de bevrijdende goal kan maken.

Zonder Jorgenson was het wel gelijk een stuk minder.

[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 28-01-2020 21:06 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:49
Zo Feyenoord op het allerlaatst door.

https://streamable.com/6z39e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Heb je nog een corner en dan geef je hem zo shit voor haha. Hopelijk mist Feyenoord zaterdag wat mensen tegen Emmen, hebben wat tegoed ;). Kokcu en Jorgenson niet helemaal okselfris.

[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 28-01-2020 21:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nouja, door is door. Blij dat het geen pingels werden. Verder snel Vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Jaaaaaa Dickie gouden wissel weer!!

Ben blij dat ze een nieuwe spits hebben gehaald want Jorgo lijkt weer geblesseerd..

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rare ronde volgende keer. Feyenoord WEER uit. Ajax moet deze keer tegen betaald voetballers, zal ook wennen worden.

Feyenoord-AZ
Utrecht-Ajax

Zou mooi zijn. Maar zal wel weer wat geks gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Les voor de volgende keer, zet altijd zoveel mogelijk spelers op het wedstrijdformulier, ook als ze ziekjes zijn.

Mocht je later uit moeten spelen dan heb je tenminste nog wat anders op de bank zitten dan vier verdedigers en twee keepers.

Toch wel blij dat die Özyakup gehuurd wordt. Kokcü bewijst keer op keer weer dit niveau niet aan te kunnen en de betere middenvelders zijn net vertrokken. Alleen Tapia, een van de beste middenvelders van de ED, hebben we nog maar die krijgt nooit echt de kans.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:58
toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 19:25:
In dit 'bagger'seizoen direct betrokken bij 19 doelpunten in 29 wedstrijden in een steeds slechter draaiend elftal.
Vorig seizoen bij 28 doelpunten betrokken in 41 wedstrijden.
Seizoen ervoor bij 19 in 38 wedstrijden.

Inderdaad, 6,5 wedstrijd op hoog niveau gespeeld 8)7. Zet iemand die statistieken weg bij Ajax, vinden we met z'n allen dat ie 80m moet kosten.

We zijn hier weer erg goed in snel vergeten wat iemand gepresteerd heeft als het even iets minder sprankelend is.
Vanaf seizoen 17/18 tot 19/20(heden) 4 hele doelpunten en 3 hele assists tegen de “top 3” waarbij ik AZ mee tel omdat hij bij een top 3 ploeg speelt. Europa 1 goal uit 8 (Bate), Oranje: 0 uit 7.

Ach, de Spurs spelen ook tegen Watford en Aston Villa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:12:
Rare ronde volgende keer. Feyenoord WEER uit. Ajax moet deze keer tegen betaald voetballers, zal ook wennen worden.

Feyenoord-AZ
Utrecht-Ajax

Zou mooi zijn. Maar zal wel weer wat geks gebeuren
Daarmee doe je Telstar te kort, die staan boven Excelsior op een 7e plek in de Keukenkampioen Divisie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Zivkovic (jeweetwel, dat talent van Groningen dat weggekocht werd door Ajax, en die daarna bij meedere clubs geflopt is) blijkt het dermate goed te doen in China (ik lees 15 goals in 25 wedstijden, geen idee welk niveau) dat ie zich nu opeens mag bewijzen bij de nr. 8 uit de Premier League :o
https://www.vi.nl/nieuws/...nsfer-naar-premier-league

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

naitsoezn schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:35:
Zivkovic (jeweetwel, dat talent van Groningen dat weggekocht werd door Ajax, en die daarna bij meedere clubs geflopt is) blijkt het dermate goed te doen in China (ik lees 15 goals in 25 wedstijden, geen idee welk niveau) dat ie zich nu opeens mag bewijzen bij de nr. 8 uit de Premier League :o
2e niveau. Wel leuk voor hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Vorige week hadden we nog discussie over Ziyech en Arsenal. Ik riep toen dat Arsenal een stap omlaag zou zijn t.o.v. Ajax. Deze week is er een gerucht dat Chelsea hem wil hebben. Als ie nou toch naar de PL zie ik dat inderdaad wel gebeuren. Dan speelt hij volgend jaar zeer waarschijnlijk CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Ik zie Ziyech ook wel naar Engeland gaan, dat is ook dicht bij thuis, wat vaak toch wel een dingetje is. Al is Spanje of Italie natuurlijk ook niet veel verder :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:05

snmght

imho dan he

Vos schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:39:
[...]

2e niveau. Wel leuk voor hem!
Eh nee, gewoon 8e in de Premier league? Beter dan Arsenal gewoon. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Elke club in de Premier League is een stap omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:47:
[...]

Hij had het over waar ie nu speelt, Chinese 2e divisie.
Martinusz schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:51:
Ik zie Ziyech ook wel naar Engeland gaan, dat is ook dicht bij thuis, wat vaak toch wel een dingetje is. Al is Spanje of Italie natuurlijk ook niet veel verder :)
Ik niet, ik vind het spel in Engeland totaal niet bij hem passen. Spanje (of zelfs Frankrijk, PSG) zou ik een veel logischere keuze vinden.
RodeStabilo schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:49:
Qua competitie en niveau van de tegenstand ja, qua club/medespelers? Nah.

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 29-01-2020 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

RodeStabilo schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:49:
Ten opzichte van Ajax? Qua ambiance waar je speelt allicht, maar dat geldt ook niet voor alle ploegen en alle wedstrijden. Qua salaris denk ik ook niet dat hij er op voor uit gaat als hij naar de nummer laatst gaat. Qua kans op sportief succes en kans op Europees voetbal komen maar enkele PL clubs in de buurt van Ajax. Zelfs een club als Liverpool is al decennia geen kampioen geworden daar. ;)

Ziyech in dit Chelsea zou wel ziek zijn overigens. Vind dat ze nu al een heerlijk team hebben. :)

[ Voor 8% gewijzigd door snmght op 29-01-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

snmght schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:47:
[...]

Mooi staaltje scorebordjournalistiek. (ja ik hap wel even)

Ik wil niet zeggen dat het allemaal goed gaat maar dat is wel heel makkelijk een conclusie trekken op basis van de ranglijst. Qua club en competitie is Arsenal wel een stapje omhoog voor elke speler bij een topclub in Nederland.

Toen Liverpool het decennia matig deed gingen daar ook met veel plezier spelers heen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Gunner schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:18:
[...]

Ik wil niet zeggen dat het allemaal goed gaat maar dat is wel heel makkelijk een conclusie trekken op basis van de ranglijst. Qua club en competitie is Arsenal wel een stapje omhoog voor elke speler bij een topclub in Nederland.

Toen Liverpool het decennia matig deed gingen daar ook met veel plezier spelers heen.
Het is met een knipoog he, om maar aan te geven dat happen niet hoeft. ;)

Ik vind Arsenal een prachtige club en in niets te vergelijken met Sheffield.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:18:
[...]

Qua competitie zeker, qua club? Dat is altijd subjectief.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:24

Qu3st

En het is dus officieel dat Bergwijn naar Tottenham gaat. Maar ik vind 30 miljoen dan nog best weinig. Of komt dat door het contract wat ie nog had? Hij had toch best een goede statistiek voor PSV.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPcT9P2X4AAraZU?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Klopt. Iedere voetbalfan heeft de neiging z'n eigen club schromelijk te overschatten. Mijzelf incluis.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Qu3st schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:44:
En het is dus officieel dat Bergwijn naar Tottenham gaat. Maar ik vind 30 miljoen dan nog best weinig. Of komt dat door het contract wat ie nog had? Hij had toch best een goede statistiek voor PSV.
[Afbeelding]
Statistieken zijn over langere tijd zeker prima maar ik geloof dat die in de afgelopen jaargang toch wat minder waren. Vind het overigens wel een relatief laag bedrag maar ik kan me voorstellen dat je als PSV zijnde niet door wil met spelers die niet alles willen geven voor de club. Nu kun je (er van uit gaande dat er de komende dagen niets meer gebeurd) in de zomer meteen koppen met spijker slaan en zit je niet eerst weken of maanden te wachten tot er spelers verkocht zijn. Ik kan de gedachtegang wel volgen.

Vanuit Bergwijn overigens wel iets minder. Salaris, club en competitie zijn beter maar er komt wel een EK aan en het lijkt me toch dat hij bij de Spurs minder minuten maakt dan bij PSV. Maargoed, hij kan zich die gok vermoedelijk permitteren gezien we niet zo ruim in de aanvallers zitten voor Oranje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:49:
[...]

Klopt. Iedere voetbalfan heeft de neiging z'n eigen club schromelijk te overschatten. Mijzelf incluis.
Nog los van het overschatten van de eigen club. Wat pak je als basis?
Omzet, aantal supporters, gewonnen nationale prijzen, gewonnen Europese prijzen? Afgelopen paar jaar, volledige historie, en ga zo maar door :)
snmght schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:04:
[...]

Statistieken zijn over langere tijd zeker prima maar ik geloof dat die in de afgelopen jaargang toch wat minder waren. Vind het overigens wel een relatief laag bedrag maar ik kan me voorstellen dat je als PSV zijnde niet door wil met spelers die niet alles willen geven voor de club. Nu kun je (er van uit gaande dat er de komende dagen niets meer gebeurd) in de zomer meteen koppen met spijker slaan en zit je niet eerst weken of maanden te wachten tot er spelers verkocht zijn. Ik kan de gedachtegang wel volgen.

Vanuit Bergwijn overigens wel iets minder. Salaris, club en competitie zijn beter maar er komt wel een EK aan en het lijkt me toch dat hij bij de Spurs minder minuten maakt dan bij PSV. Maargoed, hij kan zich die gok vermoedelijk permitteren gezien we niet zo ruim in de aanvallers zitten voor Oranje.
Ik heb ze gisteren hier genoemd, z'n statistieken voor dit seizoen zijn prima. Met Eriksen die vertrokken is en Kane geblesseerd denk ik dat hij z'n minuten echt wel gaat maken bij de Spurs. Vast niet elke wedstrijd 90minuten zoals bij PSV, maar wel tegen betere tegenstanders dus daar gaat ie zeker van leren.

[ Voor 58% gewijzigd door toolkist op 29-01-2020 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Spurs mist Kane door een blessure, ze zijn nog bezig met Piatek maar anders zal Son of Lucas veel in de spits gaan spelen. Dan komt er al snel een plek aan de zijkant vrij omdat ze daar niet echt spelers hebben voor in de breedte. Hij kan echt wel zijn minuten gaan maken en met de bezetting van Oranje is het voorin ook niet erg breed door blessures, Bergwijn zit er dus toch wel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
toolkist schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:09:
[...]

Nog los van het overschatten van de eigen club. Wat pak je als basis?
Omzet, aantal supporters, gewonnen nationale prijzen, gewonnen Europese prijzen? Afgelopen paar jaar, volledige historie, en ga zo maar door :)

[...]

Ik heb ze gisteren hier genoemd, z'n statistieken voor dit seizoen zijn prima. Met Eriksen die vertrokken is en Kane geblesseerd denk ik dat hij z'n minuten echt wel gaat maken bij de Spurs. Vast niet elke wedstrijd 90minuten zoals bij PSV, maar wel tegen betere tegenstanders dus daar gaat ie zeker van leren.
Zoals gisteren ook al genoemd: tegen de top van Nederland, Europa en Oranje komt hij zwaar tekort. Gun hem het beste, het zal me verbazen als hij het goed gaat doen daar ivm concurrentie en speelstijl, maar z’n statistieken oproepen is “bord op schoot scorebord journalistiek”.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:27
VDS91 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 14:51:
[...]

Op Veltman en Dest/Mazraoui na heb je ook gewoon een CL waardig elftal als iedereen fit is. Onana, Tagliafico, Martinez, Van de Beek, Ziyech, Blind, Neres, Tadic, Promes... Kwalitatief niets mis mee hoor.
Op zich wel, kwalitatief heb je een CL waardig elftal, maar centraal achterin en rechstachter niet en daardoor kan een middenveld ook minder goed voor de dag komen. Centraal en rechts achterin is echt wel versterking nodig.

Maar dan, vorig seizoen eigenlijk geen blessures, maar dit seizoen al wel, degenen die je noemt ivm het CL waardig elftal zijn niet (goed) te vervangen, niet 1 van die spelers, wat betekent dat er enorm veel risico in zit. Het was vorig seizoen vond ik ook hopen dat er niemand weg zou vallen, dat is dit seizoen nog sterker vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
Qu3st schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:44:
[Afbeelding]
Deze statistiek is wel wat vertekend, Tadic zit pas sinds 2018-2019 bij Ajax, dus mist een heel seizoen..

Edit: Kuwas & El Khayati missen een half seizoen (2019-2020), want zijn in de zomer van 2019 bij hun club vertrokken.

Natuurlijk zijn het prima statistieken, maar ook weer niet zo uitmuntend heel eerlijk gezegd. Zag gisteren ook ergens een vergelijking tussen Bergwijn en volgens mij Suarez in zijn tijd bij Ajax langs komen, dat was toch ook wel een wereld van verschil..

[ Voor 27% gewijzigd door Gynnad op 29-01-2020 12:26 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:20:
[...]

Deze statistiek is wel wat vertekend, Tadic zit pas sinds 2018-2019 bij Ajax, dus mist een heel seizoen..

Edit: Kuwas & El Khayati missen een half seizoen (2019-2020), want zijn in de zomer van 2019 bij hun club vertrokken.

Natuurlijk zijn het prima statistieken, maar ook weer niet zo uitmuntend heel eerlijk gezegd. Zag gisteren ook ergens een vergelijking tussen Bergwijn en volgens mij Suarez in zijn tijd bij Ajax langs komen, dat was toch ook wel een wereld van verschil..
Dat is toch niet zo heel vreemd? Ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die verwachten dat Bergwijn de absolute wereldtop gaat bereiken.
Maar in tegenstelling tot bv een Vincent Jansen laat hij het wel al meerdere seizoenen zien en is hij zo'n beetje bij 6 van de 10 wedstrijden direct betrokken bij een doelpunt. En dan is ie pas 22.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Pakken we de cijfers van transfermarkt als basis dan geldt voor de eredivisie vanaf 2014/2015 (debuut) dat Bergwijn 112 (!) wedstrijden gespeeld heeft met 29 doelpunten en 35 assists tot gevolg, dus 64 keer betrokken bij een doelpunt. Dat is met gemak 1 op 2. Dat is inderdaad indrukwekkend over een langere periode, was ik me oprecht niet van bewust.

Overigens halen de cijfers van Bergwijn het bij lange na niet bij de monsterlijke cijfers van Suarez. Suarez speelde 139 eredivisiewedstrijden waarin hij goed was voor 91 doelpunten en 59 assists. Ruim 1 op 1. En die lijn trekt hij door. Zet ik alle filters uit dan staan er 599 wedstrijden van hem in de database met 399 doelpunten en 229 assists.. :|

Suarez is daarmee productiever dan Cristiano Ronaldo. Suarez is elke 0,95 wedstrijd bij een doelpunt betrokken, Ronaldo elke 0,99 wedstrijd. Lionel Messi leidt de dans met een doelpunt of assist iedere 0,81 wedstrijd.

In die zin begrijp ik ook niet dat er mensen zijn die denken dat hij niet meer van waarde zou zijn als hij terugkeert bij Ajax. Ik denk dat hij er zo 30 in legt. :D

TLDR; Bergwijn heeft prima statistieken; Suarez is another league. 8)

[ Voor 41% gewijzigd door snmght op 29-01-2020 13:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Indrukwekkende cijfers, maar hoe zijn zijn statistieken bij PSV in de wedstrijden sinds de blessure van Malen?

p.s. Ik verwacht dat deze statistieken een duik maken net als de statistieken van ene L. de Jong.

[ Voor 31% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-01-2020 13:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
snmght schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:53:
Pakken we de cijfers van transfermarkt als basis dan geldt voor de eredivisie vanaf 2014/2015 (debuut) dat Bergwijn 112 (!) wedstrijden gespeeld heeft met 29 doelpunten en 35 assists tot gevolg, dus 64 keer betrokken bij een doelpunt. Dat is met gemak 1 op 2.
Het is maar hoe je naar de statistieken wilt kijken, vergelijk hem eens met Pereiro en zelfs die heeft het beter gedaan. Daarnaast speelt die bij een topclub die normaliter in 90% van de gevallen de betere partij is, meer balbezit heeft, meer aanvalt en dus in alles in het voordeel van deze statistieken. Vind 29 doelpunten veel te weinig voor iemand met zijn talent. 30mln klinkt inderdaad weinig maar vergeet ook het effect van een slecht draaiend elftal dat al 2 jaar geen prijzen heeft gewonnen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:02
naitsoezn schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:35:
Dat was gister inderdaad een WTF-momentje, die later die avond nog opgevolgd werd door het gerucht die via Spaanse kranten naar buiten kwam dat Ajax zogenaamd Tadic aan Barca had aangeboden voor een huur tot de zomer maar dat Barca nee had gezegd.
Soms vraag ik mij wel af wat journalisten op hebben dat ze dit soort onzin met droge ogen naar buiten kunnen brengen, want waarom zou Ajax ooit hun aanvoerder aanbieden voor een 6 maanden huur als ze zelf nog mee spelen om het kampioenschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Pompi schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:22:
[...]

Dat was gister inderdaad een WTF-momentje, die later die avond nog opgevolgd werd door het gerucht die via Spaanse kranten naar buiten kwam dat Ajax zogenaamd Tadic aan Barca had aangeboden voor een huur tot de zomer maar dat Barca nee had gezegd.
Dat is nog sterker. Ik meende dat Barcelona juist gebeld zou hebben met de vraag of Tadic te huur was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
Pompi schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:22:
[...]

Soms vraag ik mij wel af wat journalisten op hebben dat ze dit soort onzin met droge ogen naar buiten kunnen brengen, want waarom zou Ajax ooit hun aanvoerder aanbieden voor een 6 maanden huur als ze zelf nog mee spelen om het kampioenschap.
Het nieuwtje kwam van ongeveer de meeste betrouwbare journalist die er is(Di Marzio) en is vervolgens door zowel het AD en de Telegraaf bevestigd na contact met Ajax.

Het enige wat dus onzin was is dat Barca dat überhaupt durfde voor te stellen bij Ajax

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
snmght schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:23:
[...]

Dat is nog sterker. Ik meende dat Barcelona juist gebeld zou hebben met de vraag of Tadic te huur was.
https://reddit.com/r/socc...bar%C3%A7a_say_that_they/ hier is de volgende tweet vertaald

Ik kan geen spaans dus geen idee of het correct vertaald is, maar staat het dus andersom.
Terranova schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:26:
[...]

Het nieuwtje kwam van ongeveer de meeste betrouwbare journalist die er is(Di Marzio) en is vervolgens door zowel het AD en de Telegraaf bevestigd na contact met Ajax.

Het enige wat dus onzin was is dat Barca dat überhaupt durfde voor te stellen bij Ajax
Ik heb het dus niet over die Di Marzio, maar een andere journalist die voor Catalaanse nieuwsbedrijf werkt.

[ Voor 30% gewijzigd door Pompi op 29-01-2020 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mijn Spaans beperkt zich ook maar tot een zinnetje dat Kluivert eens geroepen zou hebben, dus geen idee of het lost in translation is. Beide scenario's zijn trouwens onwaarschijnlijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand bij Barcelona serieus Ajax zou benaderen met die vraag. Het antwoord weet je op voorhand. Om van het aanbieden door Ajax maar te zwijgen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door snmght op 29-01-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
Pompi schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:27:
[...]

https://reddit.com/r/socc...bar%C3%A7a_say_that_they/ hier is de volgende tweet vertaald
[Twitter]

Ik kan geen spaans dus geen idee of het correct vertaald is, maar staat het dus andersom.

[...]

Ik heb het dus niet over die Di Marzio, maar een andere journalist die voor Catalaanse nieuwsbedrijf werkt.
Ah ok, ja dat is raar inderdaad. Meer zoiets van Barca zal dit nooooooooit doen, dus ik probeer het maar goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Terranova schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:46:
[...]

Ah ok, ja dat is raar inderdaad. Meer zoiets van Barca zal dit nooooooooit doen, dus ik probeer het maar goed te praten.
Met hoe hun bestuur soms doet, verbaast mij niks meer. Ze zijn zo grillig als wat, hoe ze met Valverde zijn om gegaan is hier een goed voorbeeld van.

Als je het ED mag geloven is Mark van Bommel met een soort van schaduwoorlog bezig. Wat is het met de gifbekers die Feyenoord en PSV dit jaar aan het delen zijn? PSV werd altijd toch als zo'n bastion van rust en gemoedelijkheid gezien, daar is nu inmiddels maar nog weinig van over.

[ Voor 26% gewijzigd door Pompi op 29-01-2020 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Holkers schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:18:
[...]

Zoals gisteren ook al genoemd: tegen de top van Nederland, Europa en Oranje komt hij zwaar tekort. Gun hem het beste, het zal me verbazen als hij het goed gaat doen daar ivm concurrentie en speelstijl, maar z’n statistieken oproepen is “bord op schoot scorebord journalistiek”.
We zullen zien. Ik denk dat hij het daar prima gaat doen.
Scorebord journalistiek roepen over iemand die al ruim 120 wedstrijden gespeeld heeft is in ieder geval veel te goedkoop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
toolkist schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:54:
[...]

We zullen zien. Ik denk dat hij het daar prima gaat doen.
Scorebord journalistiek roepen over iemand die al ruim 120 wedstrijden gespeeld heeft is in ieder geval veel te goedkoop.
Dat is de tweede keer dat je mijn reactie negeert; het is gewoon zo dat jij met scorebordjournalistieke statistieken komt om aan te willen tonen dat Bergwijn een topper is terwijl hij (net zoals anderen, maar we hebben het nu even over Bergwijn) tegen de top het laat afweten. Ziyech werd destijds ook altijd verweten niet te scoren tegen de top 3 laat staan Europees, maar dat lieten zijn statistieken niet zien (die waren al prima). Nu 2 jaar verder doet hij dat wel.

120 wedstrijden gespeeld als spits (voorhoede) en dan een goede hoeveelheid assists en goals kunnen overhandigen is leuk op papier, maar in topwedstrijden was hij niet thuis en daarvan krijgt hij er in Engeland voldoende, maar geen ruimte om te verzaken. Nogmaals, ik heb niets tegen Bergwijn en wens hem alle beste, maar met z'n huidige statistieken komt hij niet aan de bak. Snap ook weinig van deze transfer, want het is ook bord-op-schoot-scouting als je het mij vraagt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
@Holkers
In de cl was het ook niet veel en juist op dat niveau moet je presteren wil je wat laten zien in de pl.

Ik hoop op het beste maar ben bang dat het gaat tegenvallen.

Is ook al begonnen met zijn charme offensief door te zeggen dat hij zat te juichen toen Tottenham won van Ajax.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
Deadsy schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:19:
@Holkers

Is ook al begonnen met zijn charme offensief door te zeggen dat hij zat te juichen toen Tottenham won van Ajax.
Dat vind ik dus weer heel onverstandig. Je hebt het als Nederlander wel over een Nederlandse club, nota bene nog wel een club waar hij zelf begonnen is in de jeugd.

Gewoon het soort opmerkingen dat je niet maakt. Zegt ook wat over wat hij in de toekomst zal roepen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:53
Ankona schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:32:
[...]

Dat vind ik dus weer heel onverstandig. Je hebt het als Nederlander wel over een Nederlandse club, nota bene nog wel een club waar hij zelf begonnen is in de jeugd.

Gewoon het soort opmerkingen dat je niet maakt. Zegt ook wat over wat hij in de toekomst zal roepen.
Het bewijst het gelijk van vele media. Die gast is zo onvolwassen als het maar kan. Ik zie m niet slagen bij Tottenham, en al helemaal niet onder Mourinho. Die komt binnen een paar jaar via wat verhuurperiodes met hangende pootjes terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:41:
[...]

Het bewijst het gelijk van vele media. Die gast is zo onvolwassen als het maar kan. Ik zie m niet slagen bij Tottenham, en al helemaal niet onder Mourinho. Die komt binnen een paar jaar via wat verhuurperiodes met hangende pootjes terug.
En toch slaan die rare Engelsen er een vermogen op stuk om hem binnen te harken.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Ankona schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:04:
[...]

En toch slaan die rare Engelsen er een vermogen op stuk om hem binnen te harken.
Tja, voor ons een vermogen. Voor hen niet. Elke gek kost daar al 40 miljoen, dat krijg je als je geld als water hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ankona schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:04:
[...]

Voor Engelse begrippen is dit natuurlijk geen vermogen. In 2018/2019 kreeg de nummer laatst ruim drie keer Bergwijns vermeende transfersom binnen aan televisiegeld (en Tottenham vijf keer die transfersom);

https://twitter.com/henrywinter/status/1131593228657074177

[ Voor 3% gewijzigd door snmght op 29-01-2020 15:10 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Ach Bergwijntje met uitlachen van Ajax, bijzonder een club waar hij een gedeelte van zijn jeugd heeft gespeeld, een aantal vrienden spelen bij die club maar toch even goedkoop scoren.

Hij wist natuurlijk dat hij er een teringzooi van had gemaakt bij PSV door weg te blijven, maar toch nog even een wit voetje halen..

[ Voor 10% gewijzigd door Pixel Witcher op 29-01-2020 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Holkers schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:02:
[...]

Dat is de tweede keer dat je mijn reactie negeert; het is gewoon zo dat jij met scorebordjournalistieke statistieken komt om aan te willen tonen dat Bergwijn een topper is terwijl hij (net zoals anderen, maar we hebben het nu even over Bergwijn) tegen de top het laat afweten. Ziyech werd destijds ook altijd verweten niet te scoren tegen de top 3 laat staan Europees, maar dat lieten zijn statistieken niet zien (die waren al prima). Nu 2 jaar verder doet hij dat wel.

120 wedstrijden gespeeld als spits (voorhoede) en dan een goede hoeveelheid assists en goals kunnen overhandigen is leuk op papier, maar in topwedstrijden was hij niet thuis en daarvan krijgt hij er in Engeland voldoende, maar geen ruimte om te verzaken. Nogmaals, ik heb niets tegen Bergwijn en wens hem alle beste, maar met z'n huidige statistieken komt hij niet aan de bak. Snap ook weinig van deze transfer, want het is ook bord-op-schoot-scouting als je het mij vraagt.
Zolang jij statements maakt zonder enige onderbouwing alleen op basis van je eigen gevoel en daar ook nog dingen bij verzint (ik noem hem nergens een topper) voel ik inderdaad niet de noodzaak om overal op in te gaan nee.
En zeker niet op opmerkingen als "en dan een goede hoeveelheid assists en goals kunnen overhandigen is leuk op papier"...
Wat moet ie dan als spits/vleugelspeler?

Over hij presteert niet in de toppers. Kijk eerst eens een keer z'n statistieken na en ga dan dingen roepen.
Hij heeft meerdere keren gescoord/assists gegeven tegen Ajax/Feyenoord/ AZ/Utrecht

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
PR-technisch een rare opmerking van Bergwijn inderdaad.
Als je dan toch er iets over wil zeggen, had het dan zo gedraaid dat je zowel Ajax als Spurs een compliment geeft.

"Ik heb in de jeugd bij Ajax gespeeld, ik weet hoe goed hun jeugdopleiding is, dus het is erg knap om er van te winnen." of iets in die trant. Maarja, wie ben ik?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
toolkist schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:36:
[...]

Zolang jij statements maakt zonder enige onderbouwing alleen op basis van je eigen gevoel en daar ook nog dingen bij verzint (ik noem hem nergens een topper) voel ik inderdaad niet de noodzaak om overal op in te gaan nee.
En zeker niet op opmerkingen als "en dan een goede hoeveelheid assists en goals kunnen overhandigen is leuk op papier"...
Wat moet ie dan als spits/vleugelspeler?

Over hij presteert niet in de toppers. Kijk eerst eens een keer z'n statistieken na en ga dan dingen roepen.
Hij heeft meerdere keren gescoord/assists gegeven tegen Ajax/Feyenoord/ AZ/Utrecht
hahahahahahhaahahahaaa

*snif

Doorzichtig dit. Na aanleiding van je eerste post heb ik dat dus gedaan en daar kom ik aan die 4 goals en 3 assists tegen de top 3 (Ajax, Feyenoord en AZ). Je verwijt mij van onderbuikgevoel terwijl je zelf je eendjes niet op een rij hebt staan. Ga zelf even die statistiek doorspitten en kom dan terug. zal je even helpen: https://www.transfermarkt...n/alletore/spieler/284165

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Maarten_E schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:39:
Als je dan toch er iets over wil zeggen, had het dan zo gedraaid dat je zowel Ajax als Spurs een compliment geeft.

"Ik heb in de jeugd bij Ajax gespeeld, ik weet hoe goed hun jeugdopleiding is, dus het is erg knap om er van te winnen." of iets in die trant. Maarja, wie ben ik?
In de categorie op je wedstrijddag naar London vliegen voor een medische keuring.
Die gewoon op ramkoers voor zichzelf aan het gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58
Volgens mij is Oguzhan Özyakup ook in Rotterdam gearriveerd. :+ :+

https://www.instagram.com/p/B76Fs_WBM6F/?igshid=rq1a3xtimzi8

Het mediateam van Feyenoord is sinds 2 seizoenen wel echt een stuk verbeterd dan voorheen.

Edit: Inmiddels getekend dus, voor zover ik weet geen optie tot koop, dat is wel jammer. Maar aan de andere kant als hij in zn oude vorm komt is dit natuurlijk een speler die Feyenoord nooit zou kunnen halen. Dus we gaan het beleven.

[ Voor 34% gewijzigd door Rendiertje op 29-01-2020 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Holkers schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:45:
[...]

hahahahahahhaahahahaaa

*snif

Doorzichtig dit. Na aanleiding van je eerste post heb ik dat dus gedaan en daar kom ik aan die 4 goals en 3 assists tegen de top 3 (Ajax, Feyenoord en AZ). Je verwijt mij van onderbuikgevoel terwijl je zelf je eendjes niet op een rij hebt staan. Ga zelf even die statistiek doorspitten en kom dan terug. zal je even helpen: https://www.transfermarkt...n/alletore/spieler/284165
4 goals, 3 assists in 15 wedstrijden tegen de top 3 dus (dit is z'n 3e seizoen, de "returns" moeten nog).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Maarten_E schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:39:

Zo’n uitspraak zegt heel veel over de persoon Bergwijn. Ik maak me er niet druk om :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wellicht een trap na omdat Ajax hem niet zo graag wilde als hij zelf had gehoopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PSV lijkt Rodriguez dan toch binnen te hebben, half jaar huur en optioneel koop.

Was altijd een goede linksback die beetje op zijspoor is beland. Ben benieuwd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LZ86
Vos schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:41:
PSV lijkt Rodriguez dan toch binnen te hebben, half jaar huur en optioneel koop.

Was altijd een goede linksback die beetje op zijspoor is beland. Ben benieuwd.
Past ie goed bij PSV.
Was altijd een goeie club die een beetje op een zijspoor is beland. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:06:
Wellicht een trap na omdat Ajax hem niet zo graag wilde als hij zelf had gehoopt?
Of het is zoals veel voetballers niet de slimste en dit was het eerste dat in hem op kwam om iets leuks te zeggen richting de aanhang.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:06:
Ajax heeft deze week nog voor hem geïnformeerd schijnbaar dus dat zal wel meevallen.
Leon Zwiers schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:52:
[...]

Past ie goed bij PSV.
Da's nog steeds verder dan Feyenoord. Daar is het inmiddels geen zijspoor meer ;)
Prima speler, linksback zal voorlopig geen probleem meer zijn bij PSV als ie heel blijft. En meteen een goeie speler erbij voor vrije trappen, penalty's en corners etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Past ie goed bij PSV.
Dat jij dat durft te zeggen :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]Past ie goed bij PSV.
Pas nou op koning Karma, voor je het weet komt die wisselbeker weer terug. ;)
toolkist schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:14:
[...]Ajax heeft deze week nog voor hem geïnformeerd schijnbaar dus dat zal wel meevallen.
Misschien baalt hij dan van een (schandalig) laag bod?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:14:
[...]

Ajax heeft deze week nog voor hem geïnformeerd schijnbaar dus dat zal wel meevallen.

[...]

Da's nog steeds verder dan Feyenoord. Daar is het inmiddels geen zijspoor meer ;)
Prima speler, linksback zal voorlopig geen probleem meer zijn bij PSV als ie heel blijft. En meteen een goeie speler erbij voor vrije trappen, penalty's en corners etc.
Dat hopen ze dan maar, dat het nu goed zit met de linksback positie.
Zal toch wel een reden zijn dat hij weg mag bij Milan, de subtopper van de Serie A.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:37:
[...]

Dat hopen ze dan maar, dat het nu goed zit met de linksback positie.
Zal toch wel een reden zijn dat hij weg mag bij Milan, de subtopper van de Serie A.
Het beleid van Milan is sowieso niet te volgen.
Dat van PSV trouwens ook niet... Denk je dat ze eindelijk een goeie move doen krijg je dit:
Update 21:03: Rik Elfrink meldt nu dat er toch geen optie tot koop bedongen is bij de komst van Ricardo Rodríguez. De verdediger wordt alleen voor een half jaar gehuurd van AC Milan.

[ Voor 31% gewijzigd door toolkist op 29-01-2020 21:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:00:
[...]

Het beleid van Milan is sowieso niet te volgen.
Dat van PSV trouwens ook niet... Denk je dat ze eindelijk een goeie move doen krijg je dit:

[...]
Geweldig.
Dan begin je komende zomer weer bij nul.

Heerlijk die korte termijn visie.
Stel hij doet het top, gaat hij terug naar Milan en kunnen die hem verkopen en sturen dan nog een rekening naar jouw voor het huren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik ga bijna begrip opbrengen voor phillipsstadionbestormers. Wat een droef wanbeleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
snmght schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:06:
Ik ga bijna begrip opbrengen voor phillipsstadionbestormers. Wat een droef wanbeleid.
Deze gast is sowieso geen 1e keus, denk dat v Aanholt de 1e keus was.
maar PSV is ook niet de 1e keus van deze speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:13:
[...]

Deze gast is sowieso geen 1e keus, denk dat v Aanholt de 1e keus was.
maar PSV is ook niet de 1e keus van deze speler.
Ze zouden 11m geboden hebben voor van Aanholt, maar Palace wil 15m.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
En nu maar hopen dat die Rodriguez er wel wat van kan...

Snap wel dat psv niet zomaar 15 miljoen neertikt voor een van Aanholt, een linksback. Veel geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Harribo schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:43:

Snap wel dat psv niet zomaar 15 miljoen neertikt voor een van Aanholt, een linksback. Veel geld.
Hij is ook al 29,5 jaar oud, dus heeft geen restwaarde zelfs als hij een daverend succes is.

Ik snap wel dat PSV dit korte termijn probleem oplost met een korte termijn oplossing en dan het komende half jaar op zoek gaat naar een structurele oplossing. Dan komen ze van de zomer wellicht als nog bij Van Aanholt uit.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 30-01-2020 08:10 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Op zich hoeft een speler zonder restwaarde geen probleem te zijn, maar dan moet ie inderdaad wel een daverend succes zijn als je er 10m+ voor zou betalen. Of je moet zoveel geld hebben dat je die 10m niet mist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Een speler kan ook zijn waarde hebben door europees voetbal veilig te stellen en te helpen andere spelers te ontwikkelen. Pak je je winst niet direct op de verkoop van die ene speler maar hij zorgt er dan wel voor dat de miljoenen via andere wegen de clubkas instromen. (alleen is dat veel lastiger te herkennen)

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Ankona schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:01:
Een speler kan ook zijn waarde hebben door europees voetbal veilig te stellen en te helpen andere spelers te ontwikkelen. Pak je je winst niet direct op de verkoop van die ene speler maar hij zorgt er dan wel voor dat de miljoenen via andere wegen de clubkas instromen. (alleen is dat veel lastiger te herkennen)
Inderdaad, kijk naar Tadic en Blind, best aardig wat voor betaald, allebei toch ook op leeftijd, maar vergeleken met de CL inkomsten die daar toch ook mede door binnen stroomden valt de investering in het niet.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
toolkist schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:11:
Op zich hoeft een speler zonder restwaarde geen probleem te zijn, maar dan moet ie inderdaad wel een daverend succes zijn als je er 10m+ voor zou betalen. Of je moet zoveel geld hebben dat je die 10m niet mist
Dan zouden ze misschien eerder voor Mertens moeten gaan, die zou voor tussen de 12 en 15M bij Napoli op te halen zijn. Bekend in Eindhoven en volgens mij kan hij ook wel een leider zijn met al zijn ervaring uit Italie/Napels. Alleen wel al 32, dus wel groot minpuntje maar bijvoorbeeld Tadic is 31 en die kan ook nog prima mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 30-01-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:16:
[...]

Dan zouden ze misschien eerder voor Mertens moeten gaan, die zou voor tussen de 12 en 15M bij Napoli op te halen zijn. Bekend in Eindhoven en volgens mij kan hij ook wel een leider zijn met al zijn ervaring uit Italie/Napels. Alleen wel al 32, dus wel groot minpuntje maar bijvoorbeeld Tadic is 31 en die kan ook nog prima mee.
Je vergeet nu denk ik dat Mertens ook nog een salaris eis heeft van zo'n 6m per jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
toolkist schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:21:
[...]

Je vergeet nu denk ik dat Mertens ook nog een salaris eis heeft van zo'n 6m per jaar.
Van Aanholt en Tadic zullen vast ook heerlijk geboerd hebben in de Premier League, daar klotst bij wijze van spreken het geld over de plinten, maar die zouden of hebben ook salaris in geleverd.
Als je niet informeert als PSV zijnde weet je ook nooit of hij er voor open zou staan, zeker omdat hij een goede tijd daar heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Ankona schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:32:
[...]

Dat het niet handig is staat vast maar het is menselijk. Wie weet heeft die een nare smaak overgehouden aan zijn Ajax periode. Daarnaast is Ajax de grote concurrent van PSV , er is geen speler op aarde die dan de concurrentie iets gunt. Dikke onzin als iemand iets anders gaat beweren, er geldt dan niet zoiets als ja maar het is goed voor Nederland. Alleen zegt hij het en dat is misschien niet politiek correct .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:25:
[...]

Van Aanholt en Tadic zullen vast ook heerlijk geboerd hebben in de Premier League, daar klotst bij wijze van spreken het geld over de plinten, maar die zouden of hebben ook salaris in geleverd.
Als je niet informeert als PSV zijnde weet je ook nooit of hij er voor open zou staan, zeker omdat hij een goede tijd daar heeft gehad.
Die 6m is niet wat ie nu verdient, dat is wat ie bij z'n volgende club wil vangen. Je denkt toch niet dat ie dan ineens voor <2m per jaar naar NL komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:19:
@Holkers
In de cl was het ook niet veel en juist op dat niveau moet je presteren wil je wat laten zien in de pl.

Ik hoop op het beste maar ben bang dat het gaat tegenvallen.

Ik zie het meer als een sollicitatie naar een grote(re) club. Als je prijzen wilt winnen ga je niet naar Tottenham Hotspur. En hij heeft gezegd dat ie de CL wil winnen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Gaius schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:11:
[...]

Ik zie het meer als een sollicitatie naar een grote(re) club. Als je prijzen wilt winnen ga je niet naar Tottenham Hotspur. En hij heeft gezegd dat ie de CL wil winnen. :+
Zal hij geschrokken zijn toen hij de ranking van de pl zag?
En dan is ook nog een van de beste spelers vertrokken naar Inter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Harribo schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:43:
Pfff inderdaad, 15 miljoen voor een overschatte draver. Zag hem laatst nog in Oranje over zijn eigen voeten struikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
Vincent Dave schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 17:38:
[...]

Pfff inderdaad, 15 miljoen voor een overschatte draver. Zag hem laatst nog in Oranje over zijn eigen voeten struikelen.
Achja, whats in a name? :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:45
Vreemd dat hier niemand het over Antony heeft die Ajax gaat halen:

https://www.telegraaf.nl/...paign=seeding-televoetbal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
Nja, Ajax wil hem halen, net zoals veel andere clubs dat willen.

Zolang nog niets rond is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:45
Deadsy schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:45:
[...]

Nja, Ajax wil hem halen, net zoals veel andere clubs dat willen.

Zolang nog niets rond is
Rare redenatie als je al die berichten over Van Aanholt zie...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Denk dat iedereen nog wel Richarlison en Lainez in hun gedachte heeft, bij beide zou het zo goed als rond zijn en naar later bleek was het allemaal erg voorbarig. De laatste dagen zijn er zowel bij Nederlandse clubs en buitenlandse clubs de meest rare en ongeloofwaardige geruchten rond gegaan dus iedereen wacht volgens mij gewoon af van welke de waarheid blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat zou je van de aankoop vinden? Iets voor de toekomst of vult het een huidige nood op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Anthony is voor de toekomst. Net als Neres in de winter gehaald zodat hij er in de zomer kan staan als Ziyech & Neres vertrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
hotymoty schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:04:
[...]

Rare redenatie als je al die berichten over Van Aanholt zie...
Toch net iets anders.
Er zitten vrij veel clubs achter Anthony aan.
En PSV wil een linksback (want de 2 die gehaald waren deze zomer voldoen niet) en was bezig met die speler van Milan en v Aanholt.
Dus dat 1 van die 2 zou komen stond wel vast.

Als de transfer naar Turkij was doorgegaan had de Jong denk ik wel meer geld geboden op v Aanholt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 18-09 21:17

ST10©DE

Dus.............

Gaius schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:11:
[...]

Als je de CL wil winnen moet je in de finale komen. Welke clubs stonden er vorig jaar in de finale?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
Deadsy schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:14:
[...]

Als de transfer naar Turkij was doorgegaan had de Jong denk ik wel meer geld geboden op v Aanholt.
Ik vond het gedane bod van 11 miljoen al heel hoog.
v Aanholt wordt dit jaar 30, dus normaal gesproken geen restwaarde en laten we zeggen dat hij nog 4 jaar meekan. Tel daar een riant salaris bij op en je zit op jaarbasis op 5-6 miljoen kosten voor een linksback.

Vind nu iemand huren tot de zomer verstandiger. Intern de zaken op orde, nieuwe trainer en daarna gerichte (her)jnvesteringen in plaats van de transferwinst opbranden aan net-niet routiniers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Tottenham speelde de matige CL-finale alsof het al gespeeld was vanaf de 2e minuut.
Tottenham stond er maar wat slecht te zijn en Liverpool speelde iets minder slecht.
Deadsy schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:14:
[...]Toch net iets anders.
Er zitten vrij veel clubs achter Anthony aan.
En PSV wil een linksback (want de 2 die gehaald waren deze zomer voldoen niet) en was bezig met die speler van Milan en v Aanholt.
Dus dat 1 van die 2 zou komen stond wel vast.
Vergeet niet dat mede door de redelijk succesvolle Europese campagnes van Ajax andere clubs zodra een club/speler/zaakwaarnemer bekend maakt dat Ajax interesse heeft er wat serieuzer naar gaan kijken dan voorheen.
Dat geluk heeft PSV dan weer wel mede dankzij De Jong, er zullen maar weinig clubs zeggen: "Als PSV interesse heeft dan zal het wel wat zijn/kunnen worden!".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Sempy schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:30:
[...]

Ik vond het gedane bod van 11 miljoen al heel hoog.
v Aanholt wordt dit jaar 30, dus normaal gesproken geen restwaarde en laten we zeggen dat hij nog 4 jaar meekan. Tel daar een riant salaris bij op en je zit op jaarbasis op 5-6 miljoen kosten voor een linksback.

Vind nu iemand huren tot de zomer verstandiger. Intern de zaken op orde, nieuwe trainer en daarna gerichte (her)jnvesteringen in plaats van de transferwinst opbranden aan net-niet routiniers
Je hebt volledig gelijk. 11mln was al een vrij hoog bod voor een club zoals PSV, die zijn niet in de financiele positie om voor een groot bedrag iemand te halen met nul rest waarde en een hoog salaris.
Maar ondanks vind ik dat de Jong als TD slecht genoeg is om een dusdanig slechte transfer te maken.

Mijn opinie van de Jong is gewoon zo absurd laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Als je wat videos over Antony bekijkt valt wel op dat deze speler erg veel op de grond ligt, en dan ook nog gaat liggen rollenbollen.

Als hij dat in Nederland van plan is om te doen dan sluit ik niet uit dat hij erg veel uitgefloten gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
De nieuwe Naymar dus, en dat voor 20 miljoen. goede deal. :p
Pagina: 1 ... 116 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken