Het ligt er allemaal aan hoe je wat en waar ingesteld hebt.. EN WAT Ziet er dan niet goed uit? Sommige cards luisteren naar de theme die je in je raw config hebt gezet, anderen naar je selected theme bij je profiel (heb ik het idee althans), heeft bij mij ook wat tijd gekost.skank schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:06:
[...]
Ik heb die themes even aangepast, en op mn laptop ziet die er goed uit
Echter als ik de app op mn telefoon open, staat een deel daar niet goed
Hoe komt dit?
Moet ik dit daar ook instellen?
Dit zou toch ook automatisch moeten lopen, of moet ik dan backend selected kiezen?
of default?
Want default is het eigenlijk niet he als ik google light en google dark gebruik
Wat ik mij ook afvraag, stel ik gebruik de buttons card....
dan zet ik die kleuren goed bv voor de light versie, maar aals dan de dark versie geladen wordt, dan zijn die button kleuren mss weer niet goed.. hoe los je dat op?
Ziet mijn eerder geposte automation voor die theme selection er goed uit?
Zie hier ook: https://www.home-assistan...frontend/#defining-themes
- Zet je in je configuration.yaml een frontend - theme in, is dat dus leading, tenzij je bij je profiel een andere selecteert. Die werkt echter dan weer alleen voor die sessie, dus laptop en gsm = 1 user, 2 sessies, 2x theme instellen. TENZIJ je volgens mij beide op back-end selected zet en in je config je themes vastlegt. Die automation durf ik niet te zeggen want die heb ik ook niet (werkend)..