Kijk nou! Bijna binnen 10 normale werkdagen ook nog!
En jeetje, precies post 9000Geachte Jitta,
Op 14 november heeft u ons een e-mail gestuurd. U geeft aan dat Liander u van diefstal beschuldigd en u verwacht hier voor excuses en duidelijkheid over deze situatie. In deze e-mail leest u mijn reactie.
Excuses namens Liander
Ik wil u namens Liander excuses aanbieden dat u het gevoel heeft dat wij u van diefstal beschuldigen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u zich zo voelt en is het niet de bedoeling geweest
Standaardbrieven
De brieven die wij versturen inzake geen leverancier voor gas gaan automatisch en hebben allen dezelfde tekst. Bij een bepaalde percentage gaat het wel om het gebruiken van de gasaansluiting en waar men niet voor betaald. In uw geval is dat niet aan de orde, want u gebruikt geen gas. Maar het feit blijft wel dat u nog steeds gebruik kunt maken van de gasaansluiting.
Laatste brief van 13 november
U heeft inderdaad meerdere malen aangegeven geen gebruik meer te willen maken van de gasaansluiting. Om deze reden had het automatische proces van leegstand (geen leverancierscontract) bij ons stopgezet moeten worden. U had dan niet opnieuw een brief ontvangen over het kiezen van een leverancier. Ook hier wil ik u onze excuses voor aanbieden. Inmiddels is het proces on hold gezet waardoor u geen brieven meer ontvangt met de mededeling dat u een aanmelding bij een leverancier dient te doen.
Verwijderen gasaansluiting
U bent in de vorige e-mails op de hoogte gebracht over het proces en het verwijderen van de gasaansluiting. Dit is nog steeds aan de orde. Wij vertrouwen erop dat u uw medewerking aan de verwijdering van de gasaansluiting verleent door de aannemer in de gelegenheid te stellen de werkzaamheden uit te voeren.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Team Gasloos | Consument en Kleinzakelijk (CKZ)
Jitta, gasloos, CO2&energieneutraal sinds oktober 2018, kraan dicht, geen slotje