Sinds ik mijn gasaansluiting heb opgezegd heb ik dit topic met belangstelling gevolgd.
Deze post viel in positieve manier op:
Het lijkt mij handig een app te hebben die op mijn Android standaard al mijn uitgaande/inkomende gesprekken opneemt en standaard na 2 weken het oudste gesprek wist. Dan kan ik eventuele gesprekken met netbeheerders bewaren(mp3 ofzo). Eventuele privé gesprekken kan ik dan meteen wissen.
Deze post viel in positieve manier op:
Ik hoop nooit meer een contact te hebben met een incassobureau maar als dit gebeurt hoop ik op de schouders te staan van Tweakers als die van @JeroenE. Die brengen perspectief aan bureaus als Inkassier. Een laag niveau zullen we maar zeggen.JeroenE schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 23:17:
Voorzet brief aan Inkassier:
Beste Inkassier,
[...]
Wellicht ten overvloede wil ik u er op wijzen dat u reeds de derde deurwaarder bent waarvan bekend is dat zij namens een netbeheerder brieven schrijven aan voormalige gasgebruikers om een leveringscontract voor gas aan te gaan of om een opdracht tot afsluiting of verwijdering van de gasaansluiting te geven. Flanderijn en Bosveld gingen jullie al voor, al werd Flanderijn voor zover bekend nooit door Stedin ingeschakeld. Flanderijn heeft ooit een schade van 250 euro geclaimd (maar ook heel vaak geen schade). Bosveld kwam steeds met een schade van 100 euro, dus blijkbaar heeft jullie kantoor een flinke korting aan Stedin gegeven. Al maakt dat natuurlijk weinig uit indien deze kosten helemaal niet betaald hoeven te worden omdat de grondslag ontbreekt.
Welke app gebruiken jullie?BazemanKM schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:29:
[...]
Ik heb de app al een tijdje geïnstalleerd, na een eerdere tip hier.
Het lijkt mij handig een app te hebben die op mijn Android standaard al mijn uitgaande/inkomende gesprekken opneemt en standaard na 2 weken het oudste gesprek wist. Dan kan ik eventuele gesprekken met netbeheerders bewaren(mp3 ofzo). Eventuele privé gesprekken kan ik dan meteen wissen.
Yippie kayak, other buckets!