Het grote spoorwegentopic - deel 24 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 178 179 Laatste
Acties:

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:31

franssie

Save the albatross

evilution schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:20:
[...]

Ja, en kabelwerk krijgt niet altijd de aandacht die het nodig heeft. Kun je wijzen dat het project dingen moet doen en wordt er al gauw geroepen: "Niet in scope". Ja, wel in scope want voor dit project geldt voorschrift versie X.
Ik wil niemand op een idee brengen maar ik hoop dat in de huidige geo poli situ het wel wat meer aandacht gaat krijgen, zeker op lijnen die voor zwaar vervoer ...

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

franssie schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:23:
[...]

Ik wil niemand op een idee brengen maar ik hoop dat in de huidige geo poli situ het wel wat meer aandacht gaat krijgen, zeker op lijnen die voor zwaar vervoer ...
Ik zou me kunnen voorstellen dat op operationeel niveau aandacht is voor signalen van sabotagepogingen. Volgens mij was er enige jaren terug in de buurt van 020 een brand die als sabotage was geduid?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:31

franssie

Save the albatross

evilution schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:29:
[...]

Ik zou me kunnen voorstellen dat op operationeel niveau aandacht is voor signalen van sabotagepogingen. Volgens mij was er enige jaren terug in de buurt van 020 een brand die als sabotage was geduid?
Staat me iets van bij inderdaad, dacht dat dat klimaat gericht was (want het OV verstoren werkt zo goed om aandacht te krijgen). Maar soit, dat is meer iets voor een ander topic.
De treinen rijden weer!

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

franssie schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:23:
[...]

zeker op lijnen die voor zwaar vervoer ...
Een Class 66 heeft geen bovenleiding nodig... ;)

Wel ERTMS natuurlijk wat waarschijnlijk ook geraakt is met deze verstoring?

Specs

Pagina: 1 ... 178 179 Laatste